Футбол

13:47 | 30.06.2013 | Просмотров 0

Двалишвили: "У меня было четыре момента, из которых реализовал три"

 


 

Ладо Двалишвили, который сделал хет-трик в товарищеском матче "Легия" - "Рид" (3:3), в разговоре с сайтом клуба отметил, что из четырёх голевых шансов он реализовал три, добавив при этом, что это не вперыве случается, когда его команда пропускает на последних минутах.

"Мы и у "Жилины" выигрывали, но в конце матча пропустили гол. Также случилось и с "Ридом". Мы должны это как-то исправить. Если исправим, выход в групповой этап Лиги чемпионов станет реальным" - сказал Ладом.

На II квалификационном этапе "Легия" встретится с уэльским "Нью Сейнтс" и, с большой вероятностью, выйдет в следующий этап.

Голы двалишвили вы можете посмотреть по следующей ссылке:

(http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eA5w8mshuu8)

 

Илья Нанобашвили


კომენტარები (33)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

23:39 | 14.02.2018
DsEr (19)

ლინკები დაყარეთ აბა თუ იცით.

23:16 | 14.02.2018
drogba. (31)

chamilo vin gecodeba juve? vapshe 5-ligashi unda daekveitebinat eg monopolisti da msajebis y-gundi

19:44 | 14.02.2018
mjgiri (8951)

ალეგრომ არასწორი ტაქტიკა აირჩია,4-4-2 ძაან სუსტი ცენტრით(დუგლას კოსტა საერთოდ უსისტემოდ თამაშობდა დაცვაში)დაცვისას ხედირა კოსტას წყვილიდან ერთი მაღლა იწეოდა პრესსინგისთვის და ამას სისტემატურად ჭრიდნენ ტოტენჰემის ფეხბურთელები.ვერც პიანიჩი-ბერნარდესკის წყვილი გამოირჩეოდა საიმედოობით.როცა 4-3-3 ირჩევ და ცენტრალურ ნავარმცველად კოსტას ათამაშებ რაზეა ეს ყველაFერი გათვლილი ჩემთვის გაუგებარია.აი კისტას მაგივრად ბოქს-თუ-ბოქსის ნახევრმცველია საჭირო ესეთ დროს.

18:11 | 14.02.2018
chamilo (33560)

დორტმუნდთან ალბათ ყველაზე უცნაურია მანამდე და მას შემდეგ მგონი ყველგან მოუგეთ,მარტო იმ ფინალში მოგიგეს

17:49 | 14.02.2018
XoMe (1384)

მთელი სტაიოდნი უსტვენდა ბურთს რო იშორებდნენ და აქ მოსწონს ხალხს თურმე მე-10 წუთიდან დაცვაში რო დადგა : ))) მანჩესტერი რას იზამს ეს იუვესთან არაფერშუაშია : ))) თქვენს გუნდზე ილაპარაკეთ თქვენს გუნდზე : )))))) კიდე ვერ გადაიტანეს რა პოგბას წამოსვლა : )))

18:00 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

ჯერ შენ ილაპარაკე შენ გუნდზე მაშინ)) შენივე ლოგიკით მაშინ შენ იუვეზე არ უნდა ილაპარაკო))ხოდა იუვე რას იზამს არც მანჩესტერთან არის კავშირში. პოგბა ვაბშე რაშუაშია.

17:44 | 14.02.2018
გ.ი.გ.ზ.ი. (41582)

ისე იუვესთვის ამ ეტაპზე წაგება ჯობია ვიდრე ისევ ფინალში წააგონ გულის დაწყვეტის პონტში, ბუფონის ცრემლებსაც აღარ დავინახავ

17:41 | 14.02.2018
chamilo (33560)

ზოგადათ იუვე მეცოდება ძალიან,ამ გუნდს ევროსარბიელზე თან სდევს ეს უიღბლობა,მებრძოლი გუნდი ჰყავთ,დაძირეს გუნდი და მაინც დაიძვრინა თავი,სტადიონი აიშენეს,გუნდსაც შეძლებისდაგვარად აძლიერებენ მაგრამ სულ ერთი ნაბიჯი აკლდება,ძალიან ძნელი საყურებელია ეგ მომენტი,ჩვენც მანიუსთან და ჩელსისთან თითქმისმოგებული ფინალები წავაგეთ,იუვე ჩვენზე ცუდ დღეშია

17:49 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

აღარ შემიძლია მე უკვე.რეალთან 2ჯერ.დორტმუნდთან,მილანთან,ბარსასთან 5 ფინალი როგორ წააგეს ვნახე უკვე.დავიღალე.

17:31 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

chamilo

ბენტაკური მეც ძაან მომწონს და დიდი იმედებია ტურინში რომ დიდ ფეხბურთს ითამაშებს ყველანაირი მონაცემები ააქვს.

სკამიდან გაძლიერების არანაირი შანსი არ იყო.11 კაცს უნდა გაექაჩა

17:24 | 14.02.2018
chamilo (33560)

კონტრშეტევაზე აგებული თამაში იტალიელების საყვარელი თამაშია და ის 2 გოლი რომ გაეტანა იგუაინს არ მგონია მერე ვინმეს ალეგრისთვის დაეცინა კონტრზე რატომ ათამაშა იუვეო,4 გოლი რომ გაეტანა იუვეს,ტოტე შეძლებდა მოტრიალებას?

19:34 | 14.02.2018
mjgiri (8951)

რას ნიშნავს რომ?ტოტენჰემი 80 წუტი აკონტროლებდა თამაშს.იუვენტუსი გუშინ სუსტი იყო,განსაკუთრებით ცენტრი წააგეს.

17:30 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

ის მესამე რომ შეეგდო მორჩენილი იყო ყველაფერი,სწორი ტაქტიკა იყო უბრალოდ პრესინგი იყო საჭირო და ცოტა მეტი ბურტის კონტროლი არავინ იძახის უნდა შეეტიაო,უბრალოდ ინიციატივა ესე უბრძოლველად არ უნდა დაეთმოთ და გამოიყენა ტოტენჰემმა.

17:34 | 14.02.2018
chamilo (33560)

ზოგადად ურემი რომ გადატრიალდება გზა მერე გამოჩნდებაო,თავიდან 1 ტაიმში ალეგრის ტაქტიკა სწორი იყო და შეეძლო ამ 2 თამაშის ბედი გადაეწყვიტა,მე-2 ტაიმში კი პოჩეტინომ გამოიყენა მისი კოზირი და უკვე ვერაფერი გააწყვეს,ცენტრი წააგო და იქ მორჩა ყველაფერი,იუვესნაირი გუნდისთვის კი ცენტრის დაკარგვა და ცუდი შედეგის დადგომა ერთია

17:28 | 14.02.2018
XoMe (1384)

ეგ გასაგებია მაგრამ 80 წუთი დაცვაში დადგომა და მხოლოდ კონტრების იმედმა რა შედეგიც მოიტანა ვნახეთ ყველამ... პრინციპში ის 2 გოლიც უაზრო იყო, სწრაფი გოლი რომარა 1 გოლი გადაწყვიტავდა ამ თამაშის ბედს ჩემი აზრით : )

17:05 | 14.02.2018
chamilo (33560)

ამას ისიც დაერთო რომ იუვეს ისედაც არ ჰყავს,ბაიერნის სიკეთის არ იყოს,დიდი არჩევანი ზოგიერთ პოზიციაზე და ამასაც ისიც დაემატა რომ კიდე დამტვრეული ჰყავდა ხალხი,სკამზე 1 კაცი არ ეჯდა ისეთი რომელსაც გამოიყვანდა და თამაშს შეცვლიდა ალეგრი,ლივერპული გამახსენდა მაგაზე კლოპს როცა შემტევები არ ჰყავდა და თამაშის გაძლიერეBა უნდოდა,მცველებს ცვლიდა ხოლმე რომელსაც უფრო შეეძლო შეტევა ის შემოჰყავდა

17:12 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

ზამენიდან სტურაროს რომ შემოიყვან(((((( ბოლო ცვლილებაც როდის გააკეთა ბოლო წამზე და სამოა შემოუშვა არავინ ყავდა. დიბალა რომ თავი დავანებოთ, იგივე კვადრადოს შეუძლია გაამწვავოს წინ თამაში მაგრამ ეგეც დამტვრეულია და არც განმეორებით მატჩში იქნება.

17:19 | 14.02.2018
chamilo (33560)

სკამის სია რომ წავიკითხე,ეგრევე გრჩება შთაბეჭდილება რომ ის 11 კაცი თუ ივარგებდა თორე,სკამიდან ვერავინ მიეშველებოდა,ხედირაც ვეღარ სუნთქვდა და ეგეც იძულებითი ცვლილება იყო თორე ბენტაკური მასზე ცუდი არჩევანი იყო მაგრამ ვინმე უნდა შემოეყვანა და ეგ თემა იყო

17:08 | 14.02.2018
XoMe (1384)

შემტევი არ ყავდა არავინ ზამენაზე, მანჯუკიჩს არ უნდა დაეწყო თავიდანვე ჩემი აზრით...

17:10 | 14.02.2018
chamilo (33560)

11 კაცი ხომ უნდა ჰყოლოდა და მეტი არავინ ჰყავდა ამიტომ არის საჭირო 2 კაცი უნდა გყავდეს 1 პოზიციაზე,ბაიერნშიც როდის მიხვდებიან მაგას,რობენი და რიბერის წესიერი შემცვლელი არ გვყავს და 2 წელზე მეტია მაგათი ტრამვიანობა და გუნდი იძირება

17:13 | 14.02.2018
XoMe (1384)

ბენტაკური, სტურარო ნებისმიერს ჯობდა დაეწყო და სიტუაციიდან გამომდინარე მერე შემოეყვანა მანჯუკიჩი : )

17:22 | 14.02.2018
chamilo (33560)

სტრურარო სკამზეც არ უნდა იჯდეს,ბენტაკურს რაც შეეხება,შეიძლება მომავალში დიდი ფეხბურთი ითამაშოს მაგრამ ეხლა არც გამოცდილება აქვს და არც მზად არის ასეთ თამაშში ძირითადში დაიწყოს,ზოგადად ხედირა ფიზიკურად არ იყო მზად დემბელე,ერიქსენთან ებრძოლა,მომავალ შეხვედრაში კი დემბელესა და მატიუდს შორის წავა ჭიდილი,სავარაუდოთ ხედირა-მატიუდი დადგება ცენტრში

17:17 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

სტურარო არაფრის მაქნისი არ არის,ბენტაკურს უნდა დაეწყო და ბერნა მანძუს ადგილზე უნდა დაეყენებინა ან თუნდაც მანძუს დაეწყო და ბერნა მერე შემოეშვა

16:25 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

იგუაინს შეუძლია დუბლი დადოს და მაინც საგინებელი გახდეს. დიბალა დაბრუნდება განმეორებით თამაშში დიდი ძალაა იუვესთვის. იქნება შანსი, შემცირდა იუვეს შანსები მაგრამ არის და დიდი იმედი მაქვს გავლენ.ბუფფონმა და კიელინიმ საშინელი თამაში აჩვენებს.ალეგრიმაც ტაქტიკური დუელი წააგო პოჩეტინოსთან სათანადო დასკვნებია გამოსატანი და განმეორებითი თამაშისთვის მომზადება.


ხო და ერთი კიდევ მანჩესტერი ფანი რომ დაცაში თამაშზე იტყვის იუვეს მიმამართ რამეს მდა))))))) თამაშს ისე ამთავრებს მანჩესტერი მოწინააღმდეგე მეკარეს რა ფერის ფორმა აცვია ვერ ნახავ.ყველაზე საზიზღარ და საშინელ ფეხბურთს თამაშობს და იუვეო,ცხრილს მაინც ჩახედეთ თამაშის ხარისხს.კროტონე და კალიარიო მანჩესტერი მაგ დონის გუნდებთანაც ჩა****ლია.ავტობუსი გუნდი ოკრიბის დირექტორის ხელმძღვანელობით.იუვეს მიეხედება მიცვალებულს მიხედეთ ჯობია

16:45 | 14.02.2018
XoMe (1384)

ნუ დაიგრუზები ძმა : ))) მანჩესტერზე ქვემოთაა ტოტე და იხმარა იუვე წინიდან და უკნიდან : ))) უარესი მოელის ინგლისში : ) გასაგებია ეხა რატო ხარ ესე დაგრუზული მანჩესტერზე მაგრამ არაუშავს, ტოტე გადაგატანინებს შემდეგ თამაშში : ))) მანძუკიჩი და იგუაინი მე-20 წუთიდან რო დაცვაში დადგება ისეთი გუნდის დდშვც მე : ) მწვრთნელი მიყოლებული კიდე ; )

16:51 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

შენ რა იცი მე დაგრუზული ვარ თუ არა???))))))) ისე წერ გეგონება ტოტენჰემმა არ იხმარა შენი მანიუ)))))))პლიუს ამას ჯერ არაფერია იუვესთან გადაწყვეტილი,ბოლოს ვნახავთ ვინ იქნება ნახმარი,მაგრამ შენი მანჩესტერი 11 წამიდან რომ წაკუზა არ ამოასუნთქა.წინ თუ არის მანჩესტერი რაღა უჭირს)))))) მეც იმ გუნდის დედას შ*****ცი ესეთი შეტევითი პოტენციალის მქონე შემადგენლობა ყავდეს გუნდს და პირველივე წუთიდან დაცვაში იდგეს.სვარშიკების გუნდი სვარშიკი მწვრთნელით 10 ქულაში მაინც იყოთ სიტისთან კიდევ რამეს იტყოდით.

16:54 | 14.02.2018
XoMe (1384)

მანჩესტერზე არ ვსაუბრობთ ეხლა ძმა : ))) ნახმარ იუვეზე ვსაუბრობთ და რა შუაშია მანჩესტერი : ) სევილიამ რო ქნას ეგრე მერე ვისაუბროთ მანჩესტერის ხმარებაზე : ) ტოტემ ვის მოუგო და მანჩესტერმა ვისთან წააგო რა შუაშია იუვესთან? : ))) მაგრამ გუშინდელი თამაშიდან გამომდინარე სხვა სალაპარაკო თემა არაა ეგაა უბედურება : )))

17:01 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

მანჩესტერი რას იზამს მაგრა არ მაინტერესებს.კარგად წაიკითხე რა მიწერია ზევით და ნახავ იუვე ტოტეს თამაშზე ვსაუბრობ.უბრალოდ იმას გავუსვი ხაზი რომ მანჩესტერი ფანი იუვეს დაცვით თამაშზე დაცინებს კაკ მინიმუმ შენი გუნდი ცოტათი უფრო შემტევ ფეხბურთს უნდა თამაშობდეს.მესმის რეალის ფანმა თქვას ბარსელონას ან სხვა გუნდისამ მაგრამ მანჩესტერის ფანი იუვეს დაცვით სტილზე დაცინოდეს როცაა მისი გუნდი უარეს და უსაშინლეს თამაშს თამაშობს.იმედია ეხლა მიხვდები რისი თქმა მინდოდა.

საინტერესოა ტოტენჰემაა რომ წამოიხია მანიუ ესეთი გახარებულლი თუ იყავი??))))))

17:06 | 14.02.2018
XoMe (1384)

მაგრა გიჭირს აღიარება რო იხმარეს იუვე : ))) რომელ კომენტარში დავცვინე დაცვაზე აბა მანახე კიდე : ) ლოგიკურად დაცვა კიარა მთელი გუნდი დასაცინია გუშინდელი თამაშიდან გამომდინარე მაგრამ მაინც : )

17:09 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

ე-20 წუთიდან დაცვაში რო ჩადგება გუნდი, არაა მაგისი ადგილი ლიგაზე : ) ეგ შეიძლება გააკეთო კროტონესთან ან კალიარისთან : )))


მე არ დამიწერია ეს.მგონი შენია. ჯერ განმმეორებითი თამაში წინაა ნუ ჩქარობ.

17:11 | 14.02.2018
XoMe (1384)

ხოდა დაცვის დაცინვა არაა ეგ ჯიგარ, გუნდის დაცინვაა რომელიც ლოგიკურია : )

17:15 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

დაცინვააა გუნდის რომელმაც 2-0 დან უკნიდან არჩია თამაში,დაცვაში რატომ ჩადგაო. რამდენი ხანია მანჩესტერი მაგას აკეთებს დასაცინია მთელი გუნდი აბა რა არის. პლიუს ამას ბოლოში მაინც უყრიან ხოლმე,ის ოკრიბის დირექტორი ფრეს რომ გააგორებს ძლიერ გუნდთან ლაჯებიდან ვარდება.ნუ მოკლედ იკარუსზე მოვრჩი საუბარს.სხვა რამეს გეუბნები და არ გინდა მიიღო.

17:19 | 14.02.2018
XoMe (1384)

როგორ უნდა აირჩიო მე-15 წუთიდან დაცვაში დადგომა ნუ გადამრევ : ))) შენ როგორც ვხედავ მოგეწონა წუხანდელი თამაში : ))) მანჩესტერზე არ ვსაუბრობთ, იუვეზე გელაპარაკები ჯიგარ : ))) მანჩესტერი რაცაა ნახავ სევილიასთან : ) იგივეა სიტუაციაა, სევილიაც მეხუთე ადგილზეა და ტოტეც : )

17:26 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

გუნდი რომელიც 2-0 იგებს 10 წუთზე ლოგიკურია ხომ თავქუდმოგლეჯილი არ უნდა გავარდეს წინ და აი ეგ იყო შეცდომა ზუსტად ძაან დაუთმო იუვემ ტოტენჰემს ინიციატივა და ესენიც მაგრა მიაწვნენ არანაირი პრესინგი იუვეს ნახევარზე ჩვეულებრივად გადმოდიოდნენ ლოგიკურია რომ კონტრშეტევაზე ითამაშებდა იუვე და მაგარი შანსიც ქონდა იუვეს მესამე შეეგდო,მაგრამ ესე უკან დაწევა არ შეიძლებოდა მაგას არავინ ამართლებს. რა შუაშია ვინ რომელ ადგილზე ეგ საერთოდ რა შუაშია??? ეხლა სევილია თუ მეხუთეზეა ესეგი ტოტენჰემის დონის გუნდია??? ვერ ხედავ გინდა შემადგენლობაში და თუნდაც თამაშის ხარისხში რომ ტოტენჰემი ორი თავით მაღლა დგას სევილიაზე.არაფერში ჯდება ისიც მეხუთეზეა და ესეცო.

და ბოლოს როგორ უნდა ცადგესო და არ უყურებ მანცესტერის ტამაშებს თუ არ გინდა დაინახო 1-0 რომ არის წინ აღარ იხედაბა მანჩესტერი რამდენი თამაში ჩაატარა ეგრე კარგად გაიხსენე.და დარწმუნებული ვარ მანჩესტერმა 0-2 თუ წაიყვანა უკან დადგება მანჩესტერი და დაუთმობს ინიციატივას სევილიას და ეცდება კონტრზე გამოიჭიროს.მანცესტერიკ იდევ ამას იდელურად გამოიყენებს რადგან სევილია ვერ მიაწვება ტოტენჰემიბვით იუვეს,არც რესურსი აქვს მაგის არც შემადგენლობა ყავს და არც მწვრთნელი პოცეტინოს დონის

17:31 | 14.02.2018
XoMe (1384)

მანჩესტერი თუ უკან იხევს თუნდაც 1-0ზე ბურთის ფლობა აქ 80-20-ზე და თამაშს აკონტროლებს : ))) აქ პირიქით, მანჯუკიჩი იდგა დაცვაში, ალეგრის არ ქონდა უფლება თორე ეგეც დადგებოდა : ) თავკუდმოგლეჯილი შეტევა კიარა საჯარიმოდან ბურთს იშორებდნენ : )

17:34 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

80-20 არა შაშვი მგალობელი კიდევ)))) სად გინახია შენ მანჩესტერის ბურთის ფლობა??))))) ხოდა ეგ იყო შეცდომა დათმო ინიციატივა და ბვეღარ გადაეწყვნენ ძაან რომ მოაწვნენ ვერაფერს ვეღარ შვებოდნენ.ნუ მოკლედ განმეორებითში დაიხიონ უნდა პეტუხები))))

17:38 | 14.02.2018
XoMe (1384)

არ უყურებ ძმაო თამაშებს და რანაირად გითხრა ეხლა : ))) სტატისტიკას გადახედე ბოლო თამაშების მანჩესტერის და ნახავ : )

17:42 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

ლივერპულთან,სიტისთან ტოტენჰემთან,არსენალთან,ჩელსისთან და ასე შემდეგ ვისთან რა ქონდა ერთი გამაგებინე??)))) ჰადერსფილდთან და ბრაიტონთან კი ძმაო ეგრეა))))))
უან დგანან წინ არ მიდიან.გასვლით მატცებშიც ეგრეა და რამდენი ქულა დაკარგეს.არ გინდა აღიარო რომ სვარკას თამაშობს სენი გუნდი და რა ვაქნა ეხლა)))))) ცხრილს ჩახედე და ყველაფერი ნათლად ჩანს იქ 356 ქულით აგებს და ლიგის საგზურიც არ ააქვს გარანტირებული.

17:46 | 14.02.2018
XoMe (1384)

წელს რო მანჩესტერზე იტყვიც კაცი ბურთს არ ფლობსო, 1 თამაშიც არ გაქ ნანახი ესეიგი : ))) ამბობ ვისთანაც იგებს მერე დგება დაცვაშიო : ) ხოდა ნახე მოგებული თამაშები და შეხედე სტატისტიკასთქო მეტი რანაირად გითხრა : ))) სვარკას თამაშობს თუ ელექტროდს რა მნიშვნელობა აქ : ))) გუნდს რომელსაც სკუდეტოს მოპოვება უნდა და თან ლიგაზეც შედეგი, სხვა ქვეყნის მეხუთეადგილოსანთან თავისივე მოედანზე ესე არ უნდა იხმარონ : ) ერიქსენმა და დებმელემ ათრია მთელი გუნდი : )

17:57 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

რომელ ბურთის ფლობაზე ლაპარაკობ ერთი გამაგებინე მეზარება თორემ დაგილინკავდი ვისთან რას ფლობს ეხლა 10 თმაში სტატისტიკის დალინკვა მეზარება. სტატისტიკას შენ შეხედე რა ფეხბურთს აჩვენებს იმას შეხედე და რომელ ადგილზეა შენი გუნდი იმას შეხედე და რამდენ ქულას აგებ ციტისთან იმას შეხედე და რამდენ ქულაში გყავს ლიგისთვის მებრძოლი გუნდები მაგასაც შეხედე.როგორც უნდა ისე მოიგოს შედეგები რომ ქონდეს კიდევ არაფერი იქმნებოდა სათქმევლი მაგრამ შედეგებიც არ ააქვს.პრემიერლიგა კაი ხანია დაივიწყეთ და ამ ტამაშიტ ლიგაზეც შანსი არ ააქვთ. ერიქსენი დემბელემ შენი გუნდიც იხმარა ტქო დაახია თავზე ბურთი და ისე ადგილები მოგყავს ვინ რომლეზეა.2 იყო მანჩესტერი და 5 ტოტენჰემი მაგრამ წამოიხია თან უშანსოდ უმომენტოდ დაახურე ტავზე ყველაფერი,ისე იზახი შედეგებიო თითქოს პრემიერლიგას იგებდთ 16 გუკაში ყავს სიტის გაყრილი.იგებს არა მაწონი კიდევ,უყურე თამაშებს თუ თამაშებს არ უყურებ ცხრილს მაინც ჩახედე ან სტატისტიკას

17:43 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

გუნდს.რეშფორდი,ლუკაკო,მარსიალი,სანჩესი,მატა,პოგბა ყავდეს და ესეთი უსუსრი იყო შეტევაში სიფარჩაკეა და მეტი არაფერი))) რესური ააქვს ძაან დიდი მაგრამ ოკრიბის დირექტორი გყავთ და)))

19:59 | 14.02.2018
mjgiri (8951)

ნახევარდაცვაშია პრობლემა,პოგბას უწევს ჩამშლელად თამაში და იკარგება.იტოგში მაინც მოურონიოს ბრალია

16:38 | 14.02.2018
chamilo (33560)

გმირობიდან ანტიგმირობამდე ერთი ნაბიჯია,იგუს პირველივე თამაშში შეეძლო დამთავრება ყველაფრის ის 2 გოლი რომ კიდევ გაიტანა თუმცა მარტო მასზე არ უნდა გადატყდეს ჯოხი,მაინც დუბლი შეასრულა,ბუფონს რაც შეეხება,პირველ გოლში მე არ ვადანაშაულებ,კარიდან თითქმის ყველა მეკარე გამოდის,მასეთ დროს,ნოიერი მთლად ცენტრამდე ავარდება,უფრო გაზარდა შანსები კარიდან რომ გამოვიდა,უბრალოდ სისწრაფე არ ეყო,შემდეგ კი ჩაწოლა აღარ გააკეთა და აქ უკვე სწორი იყო,წააქცევდა კეინს და გააგდებდნენ,აი ჯარიმა კი მის სინდისზეა,კედელიც არასწორად დააყენა და ის გოლი არ უნდა გაეშვა მაგრამ ჯიჯი დონის დონეა და ნოიერთან და დეხეასთან ერთად საუკეთესოა,აი კიელინიმ კი ბევრ მომენტში მიქარა,ეგ და ხედირა უბრალოდ ვერ აჰყვა ტოტეს ტემპს და ეგ პრობლემაა ალეგრისთვის,კიელინის შემცვლელი არ ჰყავს და ხედირა ან მარკიზიო ცენტრში,არცერთი არაა ფორმაში

16:47 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

ის ორი მომენტი,თორემ საერთო ჯამში იგუაინი საუკეთესო იყო იუვეს შემადგენლობაში.წინ კარგად იბრძოდა ბევრი ორთაბრძოლა მოიგო და პროდუქტიული იყო,რმდენიმეჯერ კარგად გააგრძელა შეტევა იგევე ბერნარდერსკის 2-3 ჯერ კაი პასი შეუყოლა.ბუფფონს მეც მეორე გოლში ვადანაშაულებ არ უნდა გაეშვა ეგ ბურთი კედელს რომ თავი დავანებოთ თავის კუთხეში ესეთი ბურთი არ უნდა გაეშვა.ციელინი პირველ გოლზეც შედა და მეორე გოლზე მაგან აიკიდა ფოლი პატარა ბავშვივით მოტყუვვდა და გახდა 2-2 ხედირა საერთოდ ამოვარდნილი იყო.იმედია მატუიდიც დაბრუნდება და ცხენდო ცოტა მოვა აზრზე მარკიზიოს ამ ეტაპზე ისევ ხედირა მირჩევნია

16:55 | 14.02.2018
chamilo (33560)

მატიუდი და დიბალა,დიდი ძალაა,ოღონდ მანჯუკიჩი სკამზე დასვას,ფლანგელობა არაა მისი საქმე,ფლანგები უნდა გააქტიურდეს,მეტი შეტევა ჭირდება მაგ პოზიციიდან,ალექს სანდრო კარგია და ორიე უბრალოდ ხეა და მარტივად უნდა მოუგავარონ მაგან და კოშტამ,აი დეშილიო უფრო უნდა გააქტიურდეს შეტევაში,მისი პოზიციის კაცს მხოლოდ დაცვაში თამაში არ მოეთხოვება,ერიქსენი უნდა გამოთიშონ თამაშით,ერთი კაცი როცა ეთამაშება,მას მე-2 უნდა აზღვდეს რომ თუ გაცდა დაეხმაროს,გუშინ ეგ თამაში ერიქსენმა და დემბელემ გააკეთა,აი მარკიზიოზე გული მწყდება,ძალიან მომწონს ეგ ფეხბურთელი,მისი ბრძოლა,ტექნიკა მაღალ ლეველზეა მაგრამ რა დაემართა მაგ კაცს ვერ ვხვდები,ალეგრისთან აქვს კონფლიქტი თუ რავი,იმის 20% არ თამაშობს რაც შეუძლია

17:05 | 14.02.2018
პინტურიჩიო10 (12662)

მატუიდი თან ფიზიკურად ძაან ძლიერია ტექნიკაც კარგი ააქვს მოედნის ხედვაც.მანძუკიჩში გეთანხმები.დყბალა რომ დაბრუნდება შეიძლება დასვას მანძუ ზამენაზე,იგივე კვადრადოც თუ დაბრუნდა.აი ორიე განმეორებით თამაშში არ იქნება ყბითლების გამო ტოვებს.მარკიოზიოს ევროპის წინ ტრამვა რომ მიიღო მანდ აირია ვეღად დალაგდ აპლიუს ტრამვიანობა და დააკარგა სათამაშო ფორმა და უჭირს იმ კონდიციებამდე მისვა რაც იყო,ისე ბოლო თმაშებში შედარებით უკეთ გამოიყურებოდა მაგრამ არ ენდობა ალეგრი

17:08 | 14.02.2018
chamilo (33560)

გაუმართლა ტოტეს ორიე თუ არ იქნება,ხედირაზე ცუდიც კი იყო გუშინ ეგ,კუადრადო,კოშტა,იგუ,დიბალა კარგი იქნება სკამიდან მანჯუ,ბერნანდესკი შემოვა

15:52 | 14.02.2018
bombora-bax (367)

აყროლებულმა გერმანელმა თავისივე ფასისტი დუჩეს კახპებისკენ კარგად უსტვინა და სირცხვილია ბოლო ბოლო ამ გაზულუქებული იგუაინის პირველი გოლი თამაშგარე იყო კეინზე პენალტი და აქ სადაო არაფერი იყო მაგრამ წუხელ მიხრჭნილებს უფრო გავდნენ ვინემ ბებრებს ახალგაზრდა და ენერგიული მამლაყინწების ფონზე მალადეც პოჩეტინოს კარგი გუნდი შეკრა და შამართალმა პური ჭამა შედეგი სამართლიანია ტოტენხემი დაძლევს ბარიერს უემბლიზე უკეთესად ითამაშებს და ბევრადაც უკეთესად.

14:58 | 14.02.2018
gogssi (3755)

ჰიგუაინი არის თარსი ფეხბურთელი... რეალში იყო და დაქცეული იყო რეალი, წავიდა და მიაყარეს თასები, ნაპოლიში ბობოქრობდა მარა რაა? ახლა იუვეშია და ნაპოლი მოიგებს სკუდეტოს არგენტინა ხო თარსა და მაზაა, მიხვდა სამპაოლი და გაა...ნა.

14:20 | 14.02.2018
RHP (3623)

მდაა ;დ
ჯერ არ ველოდი ამას ნამდვილად ფიზიკურად ვერ გაუძლეს დემბელეს თუნდაც ცენტრში და დაიერს რაც ცხენდოს ჩაკუკვით არის გამოწვეული მატუიდი დააკლდათ ტოტეს ცხენებს ვერ გაუძლეს თან სასაცილო ის არის მთავარი ცხენი ვანიამა სკამზე ეჯდათ ძაან მაგრად მომზადებული გუნდია ფიზიკურად ტოტე
პლიუს ისიც გამოჩნდა რომ ტოტეს ტვინი ერიქსენია და როგორც 10 ნომერი დე ბრუინის და კოუს მერე საუკეთესოა შეიძლება კოუსაც ჯობია სტაბილურობით (ან გაბრაზებულზე ვამბობ ამას :დდ) ალიზე კი იმას ვიტყვი რო არაა ეგ ბიჭი 10ანი არის მეორე ფორვარდი კაი მეორე ფორვარდი და გამთამაშებლებს ნუღარ ადარებს ხალხი სირცხვილია პასის კულტურა არ აქვს ტიპს რა გამთამაშებლობა
კიდევ ის გამოჩნდა რო დამიბერდა ჯიჯი და შჩესნი იმსახურებს დაყენებას უკვე ნუ წელს არაა პრობლემა პროსტა ჯიჯიმაც უნდა მოხვდეს და ტვირთად არ დააწვეს იუვეს წასვლის დროა უკვე ვერ შევეგუები ჯიჯის ასეთ თამაშს
იგუაინს დავაკუკე სახეზე პირველ ტაიმში რო მესამე გოლი ვერ შეაგდო
დიბალასაც არ ახსენებენ მარა დიბალას დონის დანაკლისი რო ქონოდა ტოტეს რა გგონიათ იგივე შედეგი ექნებოდათ?!
ამ თამაშის ფონზე კმაყოფილი უნდა იყოს კიდე იუვე რო არ წააგეს არადა მოგებაც შეიძლებოდა ამ საზიზღარი თამაშის ფონზე რაც ტოტეს გამოუცდელობის ბრალია და გამოსაყენებელია ეგ ფაქტორი მაქს
კეინს რაც შეეხება ეხლა ინგლისში რო ყველა მსაჯი უწოვს და პენლებს ჩუქნის ეგრე ევროპაში არავინ მიეხმარება კიდიათ ამათ მაგის რეკორდები და ინგლისის იმედობა მაგალითისთვის როგორც ჯონათან მოსი ედგა მხარში ლივერპულთან ))))))))
კიდევ ერთი რამ იგივე ტოტეს ვეთამაშეთ 1 კვირის წინ და პრაქტიკულად იგივე სტილით ვითამაშეთ გავუტანეთ უკან დავიხიეთ და გუშინდელისგან განსხვავებით მომენტებიც რეალურად არ შევაქმნევით ამის ერთადერთი მიზეზი ისაა რო სწორად გაშიფრა კლოპის კამანდამ ტოტეს თამაში და ერიქსენი დაკეტეს რის გამოც იდგა ტოტე და აკატავებდა უაზროდ ბურთს გუშინ კიდე აი ვაბშე ყველგან იყო დანიელი და არავინ არ ეთამაშებოდა ახლოს
რაც მოიგო მაგით იუვემ ყველამ ნახა

15:39 | 14.02.2018
stoikovich (5984)

ცოტა განაწყენებულის (ლივერპულის პონტში) დაწერილია სხვა მხრივ კი გეთანხმები 100%

15:04 | 14.02.2018
mjgiri (8951)

ძალიან კარგი ბოლო პასი აქვს ალის.და რაც ეხება ათიანის პოზიციას გუშინ კეინი ამასაც ითვისებდა,ალი ამ ფუნქციას უბრალოდ არ ასრულებდა

14:17 | 14.02.2018
Roark (1353)

შეუდებს იუვენტუსი ტოტენჰემს ასე მგონია რატომღაც.

14:14 | 14.02.2018
emigrat77 (1065)

ზაან გაუჭირდება შემდეგ ეტაპზე გასვლა იუვეს,
კეინი ზან მაგარი ბიჭია საღოლ

14:01 | 14.02.2018
chamilo (33560)

ხედირა საშინელი იყო მაგრამ არც მარკიზიოა ფორმაში და ეგ დიდ პრობლემას შეუქმნის იუვეს,ფლანგები უნდა გააქტიურდეს,ფლანგის ნახევარმცველები და მცველები უფრო ხშირად უნდა წავიდნენ შეტევაში

13:58 | 14.02.2018
chamilo (33560)

XoMe მცირე რას ნიშნავს და როცა მილიმეტრში და სანტიმეტრშია სხვაობა,ძნელი დასანახია,თან მაგ მომენტში როცა ჯარიმაა და ორივე გუნდის ფეხბურთელებით სავსეა საჯარიმო,მანდ მსაჯები უფრო იმას აკვირდებიან,ვინმემ არ იუხეშოს,კეინის მომენტზე რომ პენალი ინიშნებოდეს,ყველა თამაშზე 4-5 პენალტი უნდა ინიშნებოდეს,ბრიხი რომ იუვესკენ ყოფილიყო,ორიეს გააგდებდა,განზრახ უხეშობის გამო,ასე რომ მსაჯზე არცერთ მხარეს არ აქვს სათქმელი

14:01 | 14.02.2018
XoMe (1384)

არ გინახია კარგად და რა აზრი აქ კამათს : ) მთლიანი კორპუსით წინ იყო და ეგ თუ სანტიმეტრებია კაი იყოს : )))

14:04 | 14.02.2018
chamilo (33560)

2 მეტრიანი თამაშგარე გოლი ჩელსისთან გაიტანეთ,როცა 2 ფეხბურთელი გაუგდეს და ის "ვერ" დაინახა მსაჯმა და სანტიმეტრებზე,თან ჯარიმის დროს რა მოსატანია

14:17 | 14.02.2018
XoMe (1384)

მანჩესტერის გულშემატკივარი ვარ : ) რეალობას ვამბობ უბრალოდ, ტოტემ რო იუვე იხმარა მეტი არაფერი : )

13:54 | 14.02.2018
XoMe (1384)

ყველა კომპონენტში დაჯაბნა ტოტემ იუვე მისავე მოედანზე : ) მიუხედავად იმისა რომ შემადგენლობა ცოტა უცნაური იყო (ორიეს ნაცვლად ტრიპიერი და ლამელას ნაცვლად კორეელი)... მე-20 წუთიდან დაცვაში რო ჩადგება გუნდი, არაა მაგისი ადგილი ლიგაზე : ) ეგ შეიძლება გააკეთო კროტონესთან ან კალიარისთან : )))

13:53 | 14.02.2018
KoRBeN DaLLaS (24842)

გუშინ მაესტრო ერიქსენს იუვეს შავ-თეთრი ზოლები როიალი ეგონა და ფანტასტიური ნაწარმოები დაუკრა. დიდი შანსია, რომ უემბლიზე ბებერი ქალბატონის "პახარონნი რექვიემიც" შეგვისრულოს
მე ვფიქრობ, რომ ალეგრიმ შემადგენლობა არასწორად შეარჩია. თუ მოედანზეა კოშტა და ბერნარდესკი, იქ მანჯუკიჩის ადგილი აღარ მგონია. პიანიჩი და ხედირა ტოტეს ნახევარდაცვას ვერ გაუმკლავდნენ. ალბათ ჯობდა რომ მაგ ორს მარკიზიო ან ბენტანკური დამატებოდა შუა რგოლში.
ის რომ იუვე 10 წუთში ორი ბურთით დაწინაურდა, ეს შემთხვევითობა იყო და დანარჩენ დროში გამოჩნდა კიდეც.
იასნია, გადაწყვეტილი არაფერია. თუმცა ამ ანგარიშით და ამ თამაშით ტოტე უკვე ფავორიტად მოსჩანს. არადა, მე როგორც ნაპოლის ჩემპიონობის მომლოდინეს, სულაც არ მინდა ზებრების ასე ადრიანად გამოვარდნა ლიგიდან

13:55 | 14.02.2018
XoMe (1384)

ხედირას რა კარგი მატჩი ქონდა : ))))))

13:49 | 14.02.2018
chamilo (33560)

ნეიტრალური ვარ და სულ ერთია იუვე გავა თუ ტოტენჰემი მაგრამ რატომღაც მგონია რომ იუვენტუსი გავა შემდეგ ეტაპზე თუმცა ტოტენჰემი უფრო კარგ ფეხბურთს თაამაშობს და საყურებლად მისი გასვლა ჯობს

13:46 | 14.02.2018
chamilo (33560)

ალეგრიმ ფლანგები უნდა დატვირთოს მეტად და მანჯუ სკამზე თორე ფლანგზე არ ვარგა,დაცვაში ორივე გუნდი სუსტი იყო,ისე ალეგრისაც აგინებდნენ მაგრამ ისე 4-1 შეიძლება ყოფილიყო 1 ტაიმში და მერე ხომ არ იტყოდნენ კონტრზე რატომ ეთამაშაო,უბრალოდ 2 მაგარი მომენტი გაანიავა იგუმ,ეს თამაში კი დემბელე-ერიქსენმა გააკეთა

13:42 | 14.02.2018
chamilo (33560)

და მსაჯებს რას ერჩი?მსაჯებიანად იხმარესო,ორივე პენალტი დასანიშნი იყო და თვალებს ხომ არ დახუჭავდა

13:44 | 14.02.2018
XoMe (1384)

პირველი გოლი თამაშგარე და კეინზე არდანიშნული პენალი : ) შენ ბაზელის თამაშს უყურებდი ალბათ : )

13:47 | 14.02.2018
chamilo (33560)

პირველი გოლი ძალიან მცირე თამაშგარე იყო,ეგეთები ხშირად ხდება,კეინზე კი არ იყო პენალი,ეგეთი კონტაქტები საჯარიმოში სულ არის

13:50 | 14.02.2018
XoMe (1384)

მცირე თამაშგარე რას ნიშნავს? : ))) თამაშგარე თამაშგარეა : ) სულ რო არის საჯარიმოში ეგეთი კონტაქტები იმას არ ნიშნავს რომ არ უნდა დაინიშნოს პენალტი : ) იუვეს მხარეს ყოფილიყო ეგრევე დადებდა : ) გუშინდელ თამაშში მსაჯის მიმართ იუვეს არცერთ გულშემატკივარს პრეტენზია არ უნდა ქონდეს, პირიქით : )

13:17 | 14.02.2018
korn (325)

ტოტენჰემი და პოჩეტინო ნელ ნელა სერიოზულ დონეს დებენ ისაა გასატეხი რო დაშლისთვისაა განწირული ყველა ესეთი სიმპატიური საშვალო ისტორიის გუნდი, სანამ არ დაიშლება ისიამოვნეთ.
მაქსიმუმ კიდე ერთი წელი შეინარჩუნოს კამანდა
გამოუცდელობით თუ გაიჩალიჩებენ ისევ თვითონ თორე ამ ფორმაციის იუვეს არა აქ თავი დაცვაში მწყობრად მოთამაშე ტოტეს თუნდაც საფრთხე შეუქმნას გასვლაზე
უემბლიც გაიშინაურეს და მოუთმენლად ველოდები 80 000 ლეგენდარულ სტადიონზე(სადაც კონცერტი რო უფრო მეტია ჩატარებული ვიდრე თამაში) სრულ კოშმარს დაახვედრებენ ტიფოზუნებს.უემბლიზე 50% უფრო ძლიერია ტოტე რა 50/50 დაახლოებით70/30 შანსები,უემბლი იზავს თავისას თავდაჯერებულობას და მუხტს მიცემს,რომც წაეგოთ მაინც ფავორიტათ ტოტეს განვიხილავდი,ისედაც არ არის იუვე ფსიქოლოგიურად სახარბიელო სიტუაციაში და ლონდონის გარემოს გათვალისწინებით შეილება ვაბშე დაიშალოს

13:07 | 14.02.2018
იკა..იუვე..10 (4132)

ისე ეხლა გამახსენდა იუვე აგუეროს რო ყიდულობდა და 5 მილიონი დაენანა.. 45 მილიონი ვერ გაიმეტა : DDD ახლა კი იგუანში იხდიან 100 მილიონებს რომელიც რეალურად 40 მილიონი არ ღირს

არადა დღეს აგუერო ნეიმარის, მესის და რონალდუს გვერდით დგას

13:14 | 14.02.2018
იკა..იუვე..10 (4132)

ერიქსენსაც ვყიდულობდით ადრე მაგრამ გადაიფიქრეს.. კაროჩე რაა. სამაგიეროდ საშვალო დონის ფეხბურთელებზე მაგარი ყნოსვა აქვს იუვეს მენეჯერებს

12:52 | 14.02.2018
motamashe (322)

არ შეიძლება ლიგის მოგების ამბიცია გქონდეს და დამრტყმელი ძალა იგუაინი იყოს გუნდში. კეინი კი მართლა დონე ფეხბურთელად ყალიბდება. 2019 წელს სუარესი პლიუს 100 მილიონი და ვიხილავდი კეინს კამპ ნოუზე სიამოვნებით.

13:10 | 14.02.2018
იკა..იუვე..10 (4132)

ისე გეთანხმები ხო იცი.. იმ გუნდის საქმე წასულია სადაც იგუანი უდავო ლიდერია (((

12:35 | 14.02.2018
XoMe (1384)

იხმარეს იუვე მსაჯიანად : )))

13:13 | 14.02.2018
იკა..იუვე..10 (4132)

კოშტას წაქცევისთვის რატო არ გააგდო ტოტეს ფეხბურთელი არ გიკვირს??? არა კი ვხედავ რო არ გიკვირს მაგრამ ვიკითხე მაინც )

13:43 | 14.02.2018
XoMe (1384)

რა კოშტას წაქცევისთვის რეებს ამბობ : ))) გოლი თამაშგარედან გაიტანეს და საპასუხოდ კეინზე აქეთ არ დადეს პენალი : ))) კიდე მასჯის უკმაყოფილები ხართ კაცო გადავირევი : ))))))) მსაჯი კიარა იხმარა ტოტემ იუვე წინიდან და უკნიდან ამაზე იდარდეთ თქვენ, უარესი მოელის უემბლიზე : )

12:06 | 14.02.2018
millllani (185)

ესაც ბუფონი. რამდენი მეკარე გაუშვებდა მაგ ბურთს? არცერთი გამოძრობილი არ იყო მეტი ვიდრე 20 პროცენტიანი გოლი. მგონი ტოტე დაიჩაგრა თან მაგრად. პირველი, რომ იგუაინი თამაშგარე იყო და მეორე, როცა გუნდს უდებ ორ პენალს, რომლებიც ნამდვილად იყო და საპირისპიროს ვერ ხედავ (კეინზე). ჩემი აზრით იუვეს ორი გოლით ნაკლები უნდა ქონდეს ვიდრე ტოტეს. და კიდევ სანამ ბოფონს არ დასვამენ იქამდე ვერაფერს მოიგებს ჯუვე

11:18 | 14.02.2018
majlajuna (1024)

ალეგრის შეუძლია ბევრი თამაში მოაგებინოს გუნდს სერია ა-ს სუსტ გუნდებთან, რაც ნამდვილად მნიშვნელოვანია, მაგრამ პრინციპულ თამაშებში ვერაფერს აკეთებს, მით უმეტეს ევროტურნირებზე, სადაც სერიასგან განსხვავებით მსაჯები არ ეხმარებიან იუვეს. მოკლედ ტოტენჰემს შეგიძლიათ უკვე მიულოცოთ

13:16 | 14.02.2018
იკა..იუვე..10 (4132)

შენ მართლა ულოცავ ტოტეს თუ ღადაობ : DDD

12:08 | 14.02.2018
millllani (185)

როდის არ მიეხმარნენ მეგობარო ? გუშინ?)) იგუაინზე ტამაშგარე და კეინზე არდანიშნული პენალი

11:47 | 14.02.2018
burusa (2031)

რაებს ამბობ თუი ჩემი ძმა ხარ იუვენტუსი ბოლო წლებია ყველა ტურნირზე პირველობისთვის თამაშობს და საუკეთესო ხარისხით

11:48 | 14.02.2018
drogba-11 (13246)

ბურუსა იტალიაში რო მსაჯების გუნდია იუვე ამას კიდე აღიარება ჭირდება?

11:31 | 14.02.2018
drogba-11 (13246)

ასპროცენტიანი ხარ

10:20 | 14.02.2018
bavaria-munchen5 (1844)

ყველა რო ყოლოდა უკეთესად ითამაშებდა იუვე, თან დაცვამ და ბუფონმაც გაუ...ყვა და რო არ წააგეს ესეც კარგია, იგუაინი მოსაკლავია კიდე მაგის ბრალი იქნება თუ ვერ გავიდნენ

10:14 | 14.02.2018
Oto. (4710)

იტალიური ფეხბურთი ნეხვშია.გუნდი რომელიც ორი თავით მაღლა დგას სხვა გუნდებზე ინგლისის 5 ადგილოსან ვერ უგებს,ნუ ვერ უგებს კარგი,შეიძლება ჯობდე მეტოქეს,აღემატებოდე,არ გაგიმართლოს და ვერ მოიგო თამაში,მაგრამ გუშინ იუვე საერთოდ ვერ ჯობდა ტოტეს და ლოგიკური ფრეც დაჯდა.
შანსები ისევ თანაბარია,იუვე მაინც იუვეა,უფრო გამოცდილია ვიდრე ტოტე, მაგრამ ტოტე წელს სახლში ძაან ძლიერია

10:00 | 14.02.2018
Oto. (4710)

ბოლოს მართლა კარგი იყო

07:54 | 14.02.2018
Graf. (2506)

"ვნახოთ, ივახშმებს თუ არა, “ბებერი ქალბატონი” “მამალს” საპასუხო მატჩში. თუ პირიქით, “მამალი” იყივლებს 8 მარტის დილას?.." მაგატი იყო ავტორ მადლობა კორბენ გამოგიჩნდა კონკურენტი )))

08:26 | 14.02.2018
BEERTRANCE (97819)

მაგის თქმა მინდოდა DDDDDDDDD

0.114857