ფეხბურთი

11:39 | 31.05.2014 | ნანახია 5012 - ჯერ

უმცროსი უჰრინი ბილეკს "დინამოში" წასვლას ურჩევს: "რაც იქ სავარჯიშო პირობებია, ჩეხეთში არცერთ კლუბს არ აქვს"

 

ჩეხური "პლზენის" მწვრთნელი დუშან უჰრინი თანამემამულე მიხალ ბილეკს ურჩევს, რომ თბილისის "დინამოს" ვარიანტს დათანხმდეს. უჰრინმა წელიწადნახევარი იმუშავა "დინამოში" და შარშან დეკემბერში გადავიდა "პლზენში". ხოლო ბილეკთან რომ დინამოელები ინტენსიურ მოლაპარაკებას აწარმოებენ, ამის შესახებ "მსოფლიო სპორტმა" 3 დღის წინ გაცნობათ.

დუშან უჰრინი: "ბილეკს ვურჩევ, რომ ამ ვარიანტს დათანხმდეს.  თბილისის "დინამოში" ისეთი სავარჯიშო პირობებია, როგორიც ჩეხეთში არცერთ კლუბს არ აქვს. "დინამო" ამბიციური კლუბია ამბიციური მეპატრონით, რომელსაც სურს, რომ გუნდი ჩემპიონთა ლიგის, ან ევროპის ლიგის ჯგუფურ ეტაპზე გავიდეს. ჩემ დროს კარგი გუნდი გვყავდა, მაგრამ ეს მიზანი, სამწუხაროდ, მიუღწეველი დარჩა. "დინამოს"  საშუალო ფეხბურთელი 5-ჯერ მეტ ხელფასს იღებს, ვიდრე ჩეხეთის ლიგის საშუალო მოთამაშე. ფულის გადახდის პრობლემა არაა. იქ თითქმის 2 წელი ვიმუშავე, უბრალოდ, ჩეხეთში უნდა დავბრუნებულიყავი. თანაც, "პლზენის" ვარიანტი მიმზიდველი იყო". 

ჩეხური Idnes-ი წერს, რომ მიხალ ბილეკს წლეულს იანვარში არაბული "ალ იტიჰადიდან" ჰქონდა შემოთავაზება, მაგრამ ეს ვარიანტი საბოლოოდ არ შედგა.

შეგახსენებთ, ბილეკი 49 წლის სპეციალისტია, 2009-2013 წლებში ჩეხეთის ეროვნულ ნაკრებს წვრთნიდა და ევროპის ჩემპიონატის მეოთხედფინალშიც გაიყვანა, აი მუნდიალის შესარჩევში კი მისი გაწვრთნილი გუნდი ჯგუფში მესამეზე გავიდა და ფინალურ ეტაპზე ვერ მოხვდა.  

უახლოეს დღეებში გადაწყდება, დაინიშნება თუ არა ბილეკი "დინამოს" თავკაცად. 


კომენტარები (50)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

18:39 | 31.05.2014
tornike_qochlaa (5528)

რასგა ურჩევს დუშანა თბილიშია და მოაწერს ამდგებში კონტრაკტს ხელს წარმატებები ბილეკს !

16:21 | 31.05.2014
fantastika (2333)

ნამდვილი წარმატება ზუსტად მაშინ მოვა, როცა ჩვენი ახალგაზრდული კადრებით აშენდება დინამოც და დანარჩენი ქართული კლუბებიც..., ამათ პლიუს ჩვენი დაუფასებელი ლეგიონერები, რომლებიც მართლა დიდ ძალას წარმოადგენენ იმ საქმეში, რასაც ქართული ფეხბურთის დახმარება ქვია.., კიდევ არანაკლებ მთავარი, თუარა ყველაფერზე მთავარი-ინფრასტრუქტურა, აი რაღაც ბელგიური კომპანიაა, რომელიც მიზერულ ფასებში აშენებს ევრო სტანდარტების და უეფას სტანდარტების დონის სტადიონებს,(ნახევარი ერედივიზიონის კლუბები, ამათი აშენებული სტადიონებით სარგებლობენ) 20 მილიონთან და გონუვრულ მართვასთან ერთად, ფეხბურთელების სამჭედლო გვექნება, რომელიც მთელ აღმოსავლეთ ევროპაში ერთერთი საუკეთესო იქნება...............!!!!!!!!!!!!!
მე და უმეტესობა, რომ ამას ვხვდებით(რა დიდი მიხვედრა უნდა ამას), რატო არ აკეთებენ ამას-ჩვენს მიერ დაქირავებული ჩინოვნიკები????!!!!

16:46 | 31.05.2014
ლეგენდა კობი (748)

იმ კომპანიას რომ დაიქირავებენ და გადაიხდის კონკრეტულ თანხას სახელმწიფო,ის საფეხბურთო ჩინოვნიკები,რომლებიც შეჩვეული არიან ყველაფრისან სარგებლის მიღებას,როგორღა მოტეხავენ დოლარებს,ხოდა არ აწყობთ ალბათ მსგავსი ამბები : )

16:49 | 31.05.2014
fantastika (2333)

ხოდა, ვისაც ჩვენი კარგად ყოფნა არ აწყობს, როგროც იტყვიან: მოუდღან დედიკოები ყველას

16:06 | 31.05.2014
ika_juve (1742)

წამოოვა ალბათ

15:55 | 31.05.2014
antilegioneri (1862)

იანსე ვუოს გოგას ხელფასი ჯამში რაც არის თითქმის მთელი წლის ბიუჯეტია ზოგი საქართველოს ჩემპიონატის გუნდის ვაფშე რა ლეგიონერი რის ლეგიონერი ამხელა რესურსი გვაქვს და გამოვიყენოთ რომელი კაი ლეგიონერი ჩამოგვივა აქ

15:52 | 31.05.2014
antilegioneri (1862)

ფიფო მიდი რა კაცურად დახარჯე ბლომად ფული და ჩამოიყვანე ილურიძე თარგამაძე ამისულაშვილი ნაკრების ხალხი რა

ან ნიჭიერი ახალგაზრდები მაინც მოვიყვანოთ აბურჯანია ნიკა ჭანტურია ზარანდია და ეს ბიჭები მაგარი ცოდოები არიან პირველ ლიგისთვის ზარანდია გასაგებია მაგარ გუნდში გადადის მარა ნიკუშა და აბურჯანია უეჭველი უნდა მოიყვანო

16:07 | 31.05.2014
ika_juve (1742)

სად მიდის ზარანდია?

00:22 | 01.06.2014
El Fenomeno (2082)

აიაქსი

16:01 | 31.05.2014
ლეგენდა კობი (748)

100% ით გეთანხმები,იმ ნაკრების ხალხის ჩამოყვანაც არაა შეუძლებელი თუ ხელფასი გადაუხადე და ამ ახალგაზრდა ბიჭების გადმოყვანა უმარტივესია დინამოსთვის

14:55 | 31.05.2014
დროგბა (16450)

M.U2015 mere gadadi zestafons ubaleshike an dilas ar gkidia dinamoD:

14:54 | 31.05.2014
M.U2015 (19400)

მალადეც ფიფია სულ ტყუილა ვაგინე-ბ ამ კაცს მარა კაცი ევროპის ლიგის ჯგუპში რო ვერ ხვდება მაგრა ტეხავს

14:50 | 31.05.2014
დროგბა (16450)

Bakhu kargad gadaob sagolD:

14:48 | 31.05.2014
დროგბა (16450)

ara zmao an 2 milioni rat unda? shedit da naxeT transfermarketze samives eyopa 1 milioni

14:48 | 31.05.2014
Bakhu (3)

კონტრაქტში სულ სხვა პირობები იდება და მაგ შემთხვევაში ეგ თანხა ჯდება, ასევე გეტყვით იმას, რომ დინამოში ძალიან მაგარი, უმაგრესი პროექტები იგეგმება, დაელოდეთ მოვლენების განვითარებას, მე მეტს ვერაფერს ვეღარ დავწერ არმაქვს იმის უფლება მოვლენები სააშკარაოზე დროზე ადრე გამოვიტანო.

14:45 | 31.05.2014
რაჭა (10043)

8 მილონი?? არა ეგ არა სერიოზულია, თან მაგ ფეხბურთელებში

14:45 | 31.05.2014
Becks23 (1117)

და რვა მილიონი კი აარა ამათ 2 მილიონშიც თავისუფლად დაითრევ

14:48 | 31.05.2014
akhali (10761)

რა ორი?პირველ ორში საერთოდ რა ფული უნდა გადიხადო?მესამე კიდევ ახალგაზრდაა და მესმის

15:02 | 31.05.2014
Becks23 (1117)

მხოლოდ მეორე იქნება ცოტა რთულად წამოსაყვანი თორე იმ ორს აი თავისუფლად დაითრევ დაბალ ფასში

14:42 | 31.05.2014
დროგბა (16450)

ra 8 milionio D:

14:41 | 31.05.2014
akhali (10761)

DatoBakhu
ღადაობ თუ სერიოზულად?რა რვა მილიონი?!

14:20 | 31.05.2014
DatoBakhu (7)

1. Francesco Virdis
2. Adam le Fondre
3. Jordan obita
ეს სამი ტრანსფერი განხორციელდება სავარაუდოდ...

16:32 | 31.05.2014
kencho10 (128)

ლე ფონდრე კარდიფში გადავიდაა

14:44 | 31.05.2014
Becks23 (1117)

არა მგონია მარცვალაძე გაუშვას ფიფიამ . ვირდისი იტალიის მესამე დივიზიონშია და მაგ თავდამსხმელით უნდა ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლა?? ლე ფონდრე კიდე ძან კაი ტრანსფერი იქნება საქართველოს დონეზე ძაან, ობიტა დიდი არაფერი არაა მაგ პოზიციაზე მერებაშვილი გვყავს და არამგონია ეს ტრანსფერები განხორციელდეს

14:31 | 31.05.2014
რაჭა (10043)

ესენი ძვირი დაჯდებიან

14:31 | 31.05.2014
akhali (10761)

და ამ ფეხბურთელებით ჩემპიონთა ლიგაზე,თუ ევროლიგაზე?მესამე ახალგაზრდაა და შეიძლება მომავალში,მაგრამ ახალგაზრდები საქართველოში არ გვყავს?

14:33 | 31.05.2014
DatoBakhu (7)

8 მილიონი ჯდება სამივე, სავარაუდოდ ოთარ მარცვალაძე დინამოს დატოვებს, ასევე ბევრი ფეხბურთელი წავა გუნდიდან

14:38 | 31.05.2014
რაჭა (10043)

რამე კონკრეტული თუ იცი ძმა არ დაგეზაროს დაწერე DDD

14:16 | 31.05.2014
xixata (156)

აბურჯანია და ზარანდია უნდა აიყვანოს დინამომ და კაკაბაძეს უნდა მისცონ შანსი.

14:19 | 31.05.2014
akhali (10761)

ნიკა ჭანტურიაც!!!ჭანტურია,ცინცაძე,აბურჯანიაზე უნდა შეიქმნას გუნდი!

14:16 | 31.05.2014
Shevche (15054)

akhali,
ლენსი თბილისის არა, კიევის დინამომ დაიმატა.
ნეტა მართლა ეგ მოეყვანათ
იენს იანსე -არის, ვისაც გულისხმობ

14:18 | 31.05.2014
akhali (10761)

ხო შემეშალა და ზუსტად იმიტომ შემეშალა,რომ არაა ფეხბურთელი

14:10 | 31.05.2014
DatoBakhu (7)

ბილეკი გადაწყვეტილია უკვე

14:03 | 31.05.2014
akhali (10761)

stripslashes((strlen('http://gff.ge/ATeam.aspx?newid=3165')>0?'http://gff.ge/ATeam.aspx?newid=3165':'http://gff.ge/ATeam.aspx?newid=3165'))
პაპუნაშვილი ქეცბაიამ დაიტოვა

13:59 | 31.05.2014
akhali (10761)

Madrileño
ბევრი რომ გააკეთა და სამწუხაროდ მხოლოდ ხარჯია,მაგას განვიცდით სწორედ.მეტი პასუხისმგებლობაა საჭირო სატრანსფერო პოლიტიკაშიც,მომავლის გათვლაშიც(თუმცა სპორტია და ყველაფერს ვერ განსაზღვრავ).
კარგია თუ თავისუფალ აგენტად მყოფ ფეხბუთელს მონახავ,მაგრამ მისი ხელფასიც ხომ ხარჯია?ხომ არ ჯობს ფინანსურად სატრანსფერო ხატჯიც გაწიო და ფეხბურთელმა გაამართლოს?რამდენი ფეხბურთელი მოიწვიეს ფიფიას დროს დინამოში ,როგორც თავისუფალი აგენტი,მაგრამ თითქმის არცერთმა(მხოლოს ჩისკო)არ გაამართლა და რამდენი ფული დაიხარჯა მათ ხელფასებზე?არ ჯობდა 2-3ფეხბურთელში ფული გადაეხადათ(ტრანსფერის)და გუდსაც გამოადგებოდა და თუ ევროპულ ტერნირზე გავიდოდა ,მაგ ხარჯებსაც ამიღებდა!
ვინ არის პასუხისმგებელი იმ ფეხბურთელების ჩამოყვანაში და მათ ხელფასებზე გაწეულ ხარჯებზე?დავითვალოთ რა ფული დაიხარჯა უაზროდ?საკმაოდ დიდი თანხა გამოვა,ალბათ რამდენიმე მილიონი!!!

14:02 | 31.05.2014
Madrileño (26972)

ხო აი ეგაა მთავარი პრობლემა... ფიფია არ უნდა არჩევდეს ფეხბურთელებს )))) უნდა იყოს ხალხი ვინც ზუსტად და სწორად აარჩევს სასურველ ფეხბურთელებს გუნდისთვის... კარგ ლეგიონერებს...


და რაც შეეხება აკადემიას... ისეთი ბავშვთა აკადემია გააკეთა რო რავიცი, ეგ არის უდიდესი საჩუქარი ქართული ფეხბურთისთვის პირადად ფიფიასგან ))))

13:53 | 31.05.2014
chamilo (33560)

RACHA63 თუმცა ბრატ სააქციო საზოგადოებას 2 დიდი უპირატესობა აქვს
1)რამდენიმე მეწილე ფულს უფრო მოიძიებს კლუბისთვის
2)უფრო ნაკლები იქნება კორუფციის რისკები,ანგარიშვალდებულება იქნება და სამუშაო გარემო შეიქმნება

14:01 | 31.05.2014
რაჭა (10043)

გეთანხმები ძმა, კარგი იქნებოდა, მაგრამ მერწმუნე თუ რამეს გინდა ბიზნესში მიახწიო, მეწილედ სასურველია არავინ არ გყავდეს, მითუმეტეს ახლობელი

13:52 | 31.05.2014
Madrileño (26972)

ბოლოს და ბოლოს ჩისკოს აქვს ნათქვამი ესპანეთში მაქსიმუმ 3 გუნდს თუ ექნება ასეთი პირობებიო )))

13:47 | 31.05.2014
Madrileño (26972)

ფიფია მაგარი კაცია და ძAლიან ბევრი რო გააკეთა უკვე დინამოსთვის და ზოგადად ქართული ფეხბურთისთვის, მაგას თქმა არ ჭირდება

13:35 | 31.05.2014
holland-fan (328)

მიკვირს რატომ არ ჩამოყავთ რომელიმე ჰოლანდიელი მწვრთნელი...

13:38 | 31.05.2014
chamilo (33560)

ბრატ მოძიება და მუშაობა უნდა მაგას და რატო შეიწუხებენ თავს

13:30 | 31.05.2014
chamilo (33560)

shotai-olimpi მოდი ძირეულად დავიწყოთ მაგ საკითხზე მსჯელობა უცხოეთში იშვიათია კლუბები რომლის 100 % ერთ ადამიანს ეკუთნის და იმ კლუბებს ჰყავს აქციონერები,ამ აქციონერებს თავისი წარმომადგენლები საბჭოში,ამ საბჭოს ჰყავს ხელმძღვანელი და ის პირები ვინც თანამდებობაზე ინიშნებიან უმრავლეს მათგანს უნდა მოაწონოს თავი,წარადგინოს პროექტი როგორ აპირებს გუნდის გაძლიერებას,ფინანსებს როგორ მოიძიებს და ა.შ და რომ დაინიშნება ერთი არასწორი ნაბიჯის გამო გაანთავისუფლებენ,აი სიტი და პსჟ რომელსაც 1 აქციონერი ჰყავს ვერ იმართებოდა კარგად და მერე გამოცდილი ხალხი მიიყვანე საბჭოში და ნელნელა იწყობა გუნდი და საქართველოში კი დანიშნავს მეპატრონე ვინმეს ის ბიზნესმენი მის საქმეს აკეთებს და იმ დანიშნულ კაცს პასუხის მომთხოვნი არავინ რჩება და რატო აიტკიებს თავს ურჩევნია საქართველოს ჩემპიონატში მოიძიოს ფეხბურთელი ვიდრე ვთქვათ აფრიკაში და ბრაზილიაში გაემგზავროს და იქ მოიძიოს ფეხბურთელები და სწორედ ამიტომაა დაბალი დონე

13:42 | 31.05.2014
რაჭა (10043)

საქართველოში ბიზნესი ძალიან სპეციფიკურია და მთლიანად დამოკიდებულია პოლიტიკურ კონიუქტურაზე, და რაც მთავარია ფეხბურთი არა მომგებიანი ეკონომიკური საქმიანობაა ამიტომ ძნელათ წარმომიდგენია, უახლოეს მომავალში რომელიმე კლუბი სააქციო საზოგადობად ჩამოყალიბდეს..თუმცა კარგი იქნებოდა

13:22 | 31.05.2014
shotai-olimpi (2773)

მე მგონია რომ ჩვენი მენეჯერები სეკრულები არიან სამწვრთნელო შტაბთან და საშუალოზე დაბალი დონის ფეხბურთელებით ცინცლავენ ფულს ფიფიას !! აბა დვალში500 000 თუ 200 000 ის გადახდა ფულის გადაყრა არ არის ? ამ ფასად ბრაზილიიდან ან აფრიკიდან ისეთ ხალხს ჩამოიყვან დაჭამენ ყველაფერს თუნდაც სულ თავისუფალ ფეხბურთელებს ააარჩევ !!

13:29 | 31.05.2014
BARET 09 (338)

დვალის ფასად ამის ყიდვა შეიძლებოდა stripslashes((strlen('http://www.transfermarkt.com/orlando-sa/profil/spieler/64535')>0?' http://www.transfermarkt.com/orlando-sa/profil/spieler/64535':' http://www.transfermarkt.com/orlando-sa/profil/spieler/64535')) ისეთი კარგი ფეხბურთელების ყიდვა შეიძლებოდა დვალის და ვუოს ფასად ერთი კარგი ფეხბურთელის

13:19 | 31.05.2014
shotai-olimpi (2773)

კარგი უცხოელი მენეჯერი უნდა მოძებნოს ფიფიამ სასწრაფოდ საფეხბურთო სამყაროში გათქვიფული ადამიან ან სულაც კონსულტანტი რომელიც თვეში ერთხელ შეაფასებს ჩატარებულ სამუშაოს და კარგ რჩებვას მისცემს !! ჩვენმა ყოვლისმცოდნეები რომ ყავს დასაქმებული მაგიტომაცაა საქმე კარგად!!

ეღტი კარგი მენეჯერი ან მრჩეველი ძალიან გამოადგებოდა რომელიც რეალურად მოედანზე შეაფასებდა ფეხბურთელს და არა ვარჯიშზე კენწლაობით !!

13:18 | 31.05.2014
georgiano11 (579)

რეალ სან სებასტიანი-დინამო თბილისი(28,08,1995) 1 ტაიმი

0?'>http://www.myvideo.ge/?video_id=2345255':'>http://www.myvideo.ge/?video_id=2345255'))

13:18 | 31.05.2014
BARET 09 (338)

ჩემი აზრით მაღალი დონის მწვრთნელის მიყვანას დინამოში არაფერი აზრი არააქვს თუ ფეხბურთელებს არ დაიმატებს მაღალი დონის რა მნიშვნელობა აქ გუნდს ჩემპიონატს ჟვანია მოაგებიებს თუ კაი მწვრთნელი ლიგაზე ვერც ერთი გაიყვანს თუ არ გაძლიერდა

13:15 | 31.05.2014
1234512345 (30)

დინამოს გარდა სხვა კლუბებიცაა საქართველოში მგონი,,რატო არ ადლევთ ლიცენზიას სამტრედიას

13:10 | 31.05.2014
shebe (2082)

akhali სამწუხაროდ ძმაო დღევანდელ ჩიხურასა და დინამოს შორის არა დიდიდ სხვაობა

13:02 | 31.05.2014
რაჭა (10043)

სახელმწიფო პროგრამით "დინამოს" დამატებით 1,5 მილიონი ლარი ეკუთვნის, ამ თანხით ერი ისეთი ფეხბურთელი შეიძლება დაიმატო, რომელთა ხელფასი თვეში დაახლოებით 30-40 ათასი დოლარი იქნება, დავიჯერო ასე რთულია ნორმალური ლეგიონერის პოვნა? რატომ მოიყვანეს ვოუ, გოგა და ეს ჰოლანდიელი მცველი?

12:56 | 31.05.2014
akhali (10761)

ვინ მიიღო გადაწყვეტილება ლენსზე?ვინ აზარალა დინამო?...
რატომ ათამაშეს 19წლის ცინცაძე ჩიხურასთან?ოთხ დღეში ელიტ-რაუნდი იწყებოდა(5დღეში 3 თამაშით)...დინამოს ჩიხურასი უნდა ეშინოდეს?

12:53 | 31.05.2014
chamilo (33560)

tavisufali კი მეც მაღიზიანებს მისი გამოხტომები მაგრამ მართლაც შეუძლია კარგი გუნდის გაკეთება დიდი ფული რომ მისცა დარწმუნებული ვარ ამათზე ძლიერ გუნდს გააკეთებს თან დასაფასებელია ზესტაფონში მშვენიერი სტადიონი ააშენა,ეხლა თბილისში ბაზას აშენებენ და პატარა ბიჭებს მიიღებენ და გამოზრდიან,მაგრამ ზოგადად როგორც ყველა სფეროში საქართველოში პროფესიონალების ნაკლებობაა,შეიძლება ფეხბურთი გესმოდეა,გიყვარდეს,ნათამაშებიც ჰქონდეს მაგრამ ეგ არ ნიშნავს რომ კარგი მმართველი,მენეჯერი,სპორტული დირექტორი იქნები და ეს არ ესმით საქართველოში

12:50 | 31.05.2014
arturi-baierni (24493)

დინამოში მართლა კარგი პირობებია ასე რომ ყველა კლუბში იყოს ჩვენი პირველობა ბევრად კარგი იქნება

12:48 | 31.05.2014
shebe (2082)

RACHA63 გეთანხმები ძმაო და დინამო უნდა სეეშვას თხა გავყიდე თხა ვიყიდე პოლიტიკას გაუშვებს ფეხბურთელს მოყავს იმავე დონის უბრალოდ სხვა სახელისა და გვარის ფეხბურთელი და მერე რატო ვერ გავდიბართ ჯგუფშიო

12:51 | 31.05.2014
რაჭა (10043)

უარესი მოყავთ ძმა, ვერ ისწალეს ჭკუა, აქამდე ტყავაძეს ვაბრალებდით და მისი გინებით ვიჯერებდით გულს, ახლ ვის ვაგინოთ!!!!!

12:52 | 31.05.2014
tavisufali (829)

შევარდნაძეს DDDD

12:54 | 31.05.2014
რაჭა (10043)

მაგას გინება არ აკლია DDDD

12:44 | 31.05.2014
რაჭა (10043)

ცოტა სწრაფათაა ეფექტური გადაწყვეტილებები მისაღები, ორ თვეზე ნაკლები რჩება ევრო ტურნირებამდე, კლუბი თავიდან დასაკომპლექტებელია...ამ შემადგრნლობით ვერსად ვერ გავალთ

12:39 | 31.05.2014
chamilo (33560)

tavisufali შენ ვერ გაიგე რა დავწერე მე ვთქვი მცირე რესურსით დინამოზე ძლიერი კლუბი ჰყავდა თქო ანუ როცა დვალი.გელაშვილი და სასტავი ჰყავდა ბევრად ძლიერი იყო ვიდრე ფიფიას დინამოა

12:47 | 31.05.2014
tavisufali (829)

კი გაგიგე ძმა უბრალოდ დღევანდელ ვითარებას გულისმობდი მეგონა,თორე როგორც მენეჯერი კოკაია ძაან სერიოზულია მაგრამ არ მევასება ეგ ტიპი მე პირადად ახალკაცის ბრატი არ იყო ეგ ახლა რომ სიჭინავას ლანძღავს უარესი თუ არა უკეთესი არაფრით იყო ახალკაცი დომენტაზე

12:34 | 31.05.2014
akhali (10761)

,, "დინამოს" საშუალო ფეხბურთელი 5-ჯერ მეტ ხელფასს იღებს, ვიდრე ჩეხეთის ლიგის საშუალო მოთამაშე.,,
სატრანსფერო პოლიტიკა?მხოლოდ ჩისკომ გაამართლა...ბოლოს ლენსის აყვანა?იუთუბში რომ ვნახე,ფრაგმენტებში გამოჩნდა,რომ არ იყო ფეხბურთელი...და ვინ გადაწყვიტა რომ ფეხბურთელია საერთოდ?რამდენი ფული გადაიყარა?

12:17 | 31.05.2014
shebe (2082)

პაულინიო ხო და ზმაო იმ 4 კლუბის გარდა ჩეხეთში არც აქ პრეტენზია ევრო ასპარზზე და ტამა ეგრეა დინამოც, სანამ ნორმალურ ფეხბურთელებს არ მოიყვანს ეგრე იქნება

მეტის ნახვა
სარეკლამო ადგილი - 23
250 x 500
სარეკლამო ადგილი - 6
250 x 250
0.065018
სარეკლამო ადგილი - 99
X x X