ფეხბურთი

17:28 | 29.11.2013 | ნანახია 2619 - ჯერ

გალიანი “მილანიდან” წასვლას ადასტურებს

იტალიური “მილანის” ვიცე-პრეზიდენტი ადრიანო გალიანი ადასტურებს, რომ უახლოეს მომავალში ის დაკავებულ თანამდებობას დატოვებს.

“გადადგომის შესახებ განცხადებას რამდენიმე დღეში დავწერ. შესაძლოა, “აიაქსთან” გასამართ მატჩამდე მოვიცადო.

ჩემს რეპუტაციას ზიანი მიადგა. კლუბიდან სათანადო კომპენსაციით, ან მის გარეშე წავალ.

ჩემი მომავალი? გარკვეული დროით შესვენებას ავიღებ და შემდეგ ვნახოთ. ბერლუსკონის მიმართ ჩემი დამოკიდებულება არ იცვლება.” – ციტირებს გალიანის სიტყვებს Football Italia.

როგორც ცნობილია,  გალიანი, რომელიც “მილანში” უკვე 27 წელია მუშაობს, კლუბს სილვიო ბერლუსკონის ქალიშვილთან, ბარბარა ბერლუსკონისთან უთანხმოების გამო ტოვებს. გავრცელებული ინფორმაციით, ის პოლიტიკაში წავა და სილვიო ბერლუსკონის პარტიას შეუერთდება.


კომენტარები (105)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

00:24 | 30.11.2013
Rivaldo_Fan (3805)

აუ ეს რა წავიკითხე ქვევით, მოჯი 10 თავით უკეთესი მენეჯერია გალიანიზეო

მენეჯერს რომელსაც 3 ეპოქაური გუნდი ყავს ჩამოყალიბებული (საკის, კაპელოს, ანჩელოტის გუნდებზეა საუბარი) და ამდენი ტიტული აქვს მოგებული (5 ჩემპიონთა ლიგის თასი, ნუ 8 ლიგის ფინალი ჯამში, აქ წაგებულ ფინალებზეც გაამახვილეს ყურადღება ) როგორ შეიძლება სხვა ვინმე შეედაროს? უბრალოდ ლოგიკას ეწინააღმდეგებით...

ნუუ დავიდსი (რომელიც მოჯიმდე გალიანიმ იყიდა აიაქსიდან) თუ რაიკაარდზე უკეთესი ფეხბურთელი იყო არც ეს ვიცოდი...საინტერესოა...

23:44 | 29.11.2013
ლეგენდა კობი (748)

Milan Solo con te!
ჩვენს ქუჩაზეც გამოიდარებს ბიჭებო!

22:59 | 29.11.2013
mushni (93569)

D სად ხართ არსად რო არ ხართ ბიჭებო

22:58 | 29.11.2013
mushni (93569)

სლაშ...მართალი ხარ ძმა...იუვედან ზიზუ და ჯიჯი.....დანარჩCeნებიი ვერასოდეს შეედრება მილანის იგროკებს...ბოლო ბოლო უნამუსო ატილიო ლომბარდოს აღარ ჯობია კახა

22:57 | 29.11.2013
alemano (2049)

კაი ბრატ დავიდსსს ჯობდა გატუზოც და ეგეც და კიდე იყვნენ იქ ეხლა მალე მონტოლივოც აჯობებს დავიღალე წავედი ვნახოთ მერე თუ შემოვალ ვილაპარაკოთ ხომე ეხლა ნაღდად აღარ მაქვს თავი და აზრიც არ აქვს ვატყობ ფაქტი ისაა რომ იუვენტუსთან მიმართებაში მილანს არავინ არ აბლატავებდა არასდროს თავის ადგილი ქონდა ორივეს

22:53 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

ისე დავიდსი მაგრად მევასებოდა ძან მაგარი იგროკი იყო

22:53 | 29.11.2013
alejandro (44439)

DATO11- (3691)
კაკამ უნდა გაამართლოს ჯერ,პირველი სეზონი მაინც დასრულდეს...
ეს ვარსკვლავური სტატუსი კიდევ აქვს,მაგრამ მილანი კაკასთან და ბალოსთან ერთად ვერ გავა ლიგაზე ამ სეზონში!
ვხედავ ძველ ფაქტებსაც,ვხედავ ახალ ფაქტებსაც!
ვაღარებ და ხოტბას ვასხავ ძველ მიღწევებს და შესაბამისად 2007 წლიდან აღებული პოლიტიკის გამო ვასხავ კიდეც ზედ მილანს! D:
სწორად გამიგე რა,მეზიზღება ჟმოტი ხალხი და საშინელი აგრესია მეწყება მის(მათ) მიმართ!!! ასევე მაგრად ვღიზიანდები როცა ვინმე ცდილობს ჟმოტი გააპრავოს...
რომ არ აქვს ადამიან,მეცოდება. ხოლო რომ აქვს და უჭერს,ასეთი მეზიზღება...რა ვქნა ასეთ ვარ D:
რამდენადაც გალიანის მიუძღვის დამსახურება მილანის დედებაში,აგივენაირი პროპორციის მიუძღვის წვლილი მის დაკნინებაში! იმიტომ ის მაშინაც და ახლაც არის მეორე პირი მილანში...

23:02 | 29.11.2013
mushni (93569)

D ხო მასეა ძმა

22:59 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის დაუცველობის გამო!

22:48 | 29.11.2013
alemano (2049)

ბიჭო რაიკარდს არც ტექნიკა არც დრიბლინგი არც დარტყმა დავიდსზე მაგარი არ ქონია და რას მიხსნით რას ჩააციკლეთ ეს ოქროს ბურთი მოეგო მაინც მასე ოუენს აქვს მოგებული და გიგზს არა და ესეიგი სწორად აძლევენ? მანდ არჩევენ ჟურნალისტები მწვრთნელები და ხშირად ზუსტად ისე არაა როგორც მოედანზე 3 ლიგის ფინალი რო დავწერე ვითომ არაფერი და გადააყოლეს მთელი ფეხბურთი რაიკარდის სამეულში შესვლას

22:51 | 29.11.2013
dato_milan (817)

თუ არ გინახავს ჩაწერე მაინც და უყურე ვის არ ჰქონდა დარტყმა რაიკაარდს ლამის მეკარეს კლავდა და რაიკაარდს თუ არ ჰქონდ დარტყმა აბა ვის ჰქონდა, ან დავიდსი დარტყმული არ გაიშვას სად ან ვისთვის დაურტყამს იშVიათ გამონაკლისებს არ ვგულისხმობ 98 მსოფლიოზე რო გაიტანა მსგავსებს. ან რა ტექნიკა არ ჰქონდა როგორც ჩანს ეგეთI შთაბეჭდილება მრჩბა რომ არ გინახავს რაიკაარდზე არაფერი ვიდეო

22:53 | 29.11.2013
alemano (2049)

ააა შენ ვიდეოს ავლებ ხომე შიგადა შიგ თვალს? თამაში თუ გაქვს ნანახი თამაში, დარტყმა არ ქონდაო არ მითქვამს, რაიკარდს დავიდსზე მაგარი ტექნიკა რო ქონდა გატუზოსი არ იყოს მანდ ჩანს ყველაფერი

22:59 | 29.11.2013
dato_milan (817)

შენი აზრია და ეგაა, თორემ ობიექტურად ყველამ იცის დავიდსი სადაც იყო და რაიკაარდი სდაც იყო რაიკაარდთან შედარებით ორღობის ფეხბურთელი იყო დავიდსი

23:02 | 29.11.2013
alemano (2049)

მერამდენედ ვნახულობ შენს სუბიექტურ აზრს მე რო მეუბნები უფრო კარგად ჩანს ვის აქვს საკუთარი აზრი დავიდსის თამაში თუ გინახავს მაინც საერთოდ ერთი მინუსი ქონდა იყო უხეში როგორც გატუზო ჯობდა და დაგიმტკიცეთ რო ჯობდა კი არა მხოლოდ ბრძოლისუნარიანი იყო ისე გაქვთ წარმოდგენა , ობიექტურად როგორ უნდა დაწერო რო დავიდსი ორღობის იყო იმასთან აზრი ყველას აქვს მარა აზრსაც გაააჩნია

23:10 | 29.11.2013
dato_milan (817)

დავიდსი იყო კაი მაგრამ რაიკაარდი ჯობდა ბევრად მე ხომ არ ვიგონებ სად დაიახე მანდ სუბიექტურობა, მსოფლიო აღიარება ტიტულები სანაკრებო საკლუბო, ლიდერობა, ყვეალფერი ჰქონდა ამ კაცს მეტი და შენ მეუბნები არა დაგიმტკიცე დავიდსი ჯობდაოდ ა ეხლა როგორ არ დავინახო შენ დაწერილში სუბიექტურობა

23:13 | 29.11.2013
alemano (2049)

ტიტულები დავიდსს აკლდა? მეორეა მეტი ქონდა მარა ტიტულები არააა მარტო მასე ვალდესიც საუკეთესო გამოდის , მოედანზე დავიდსი უძლიერესი იყო და რო მიწერთ ორღობე იყოო გატუზო ჯობდაო და ასე შემდეგ რატო არის ლაპარაკი ობიექატურობაზე , სუბიექტურობას იასნია ვერც დაინახავდი

23:30 | 29.11.2013
dato_milan (817)

გატუზოზე ხო არ გედავები მე არა, მე გელაპარაკები რაიკაარდზე, ვალდესის დონე და რაიკაარდის დონე განსხვავდება თორემ იმ მილანში რაიკაარდის გვერდზე ანჩელოტიც თამაშობდა და ანჩელოტის რატო არ გიხსენებ, ვამბობ იმაზე ვინ გამორჩეული იყო, გულიტ რაიკაარდი ვან ბასტენ იგიე იყო მაშინ რაც დღეს ხავი მესი ინიესტას სამეულია

23:46 | 29.11.2013
alemano (2049)

ეგ ვიცი მარა დავიდსი რო უძლიერესი იყო და ორღობე კი არა ყველაზე ახლოს ეგ დგას კი იცი

22:39 | 29.11.2013
dato_milan (817)

neko_neko
Eredivisie (5): 1981–82, 1982–83, 1984–85, 1993–94, 1994–95
KNVB Cup (3): 1982–83, 1985–86, 1986–87
UEFA Cup Winners' Cup (1): 1986–87
Dutch Super Cup (2): 1993, 1994
UEFA Champions League (1): 1994–95
Milan
Supercoppa Italiana (2): 1988, 1992
European Cup (2): 1988–89, 1989–90
European Super Cup (2): 1989, 1990
Intercontinental Cup (2): 1989, 1990
Serie A (2): 1991–92, 1992–93
Netherlands
UEFA European Championship (1): 1988
ინდივიდუალური
Dutch Golden Shoe (2): 1985, 1987
UEFA European Football Championship Teams of the Tournament (1): 1988
Ballon d'Or Bronze Award (2): 1988, 1989
Serie A Best foreign player (1): 1992
Serie A Footballer of the Year (1): 1992
FIFA 100
ეს არის ამ კაცის მიღწევები საკლუბოც და ინდივიდუალურიც რა დავიდს მიდარებ გეხვეწები სად დაესიზმრება დავიდს მსგავსი მიღწევები და ოქროს ბურთზე წარდგენა საერთოდ ვერ კი გაბედავდა ოცნებას, ზიდანს ეხვეწებოდა მგონი ხელში დამაჭერინეო

22:40 | 29.11.2013
slash (4728)

დავიდსი ჯობია დავიდსი ვააა

22:44 | 29.11.2013
dato_milan (817)

მეც ეგ მიკვირს რა კაი ნედვედი კაკაზე შეიძლება მედავო, იქ სხვა რამეზეც, მაგრამ როგორ შეიძლება საერთოდ დააყენო კი არა ახსენო რაიკარდის გვერდზე დავიდსი არ მესმის, ოქროს ბურთის 50 კაციან სიაშიც არაა ნამყოფი ტიპი და რაიკაარდი გაქანებული იბრძოდა და დავიდსიო)

22:43 | 29.11.2013
alemano (2049)

ერედივიზიონი ჯერ ერთ ადგილში გაიკეთესო ერთმაც და მეორემაც მარა 3 ჯერ მოიგო , უეფას თასი, უეფას სუპერ თასი, ჩემპიონთა ლიგა , ინტერკონტინენტალი, სერია A 3 ჯერ იტალიის თასი 2 ჯერ და დავიდსს ოქროს ბურთზე სახვეწარი არაფერი ქონდა ტიტულებით კიდე გითხარი ჯერ მოედანზე გელაპარაკები

22:47 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

ერედივიზიონი გაიკეთოს? მაშIნდელ აიაქსზე გსმენია რამე? შენ ახლანდელი პსვეები და ვიტესები გგონია ერედივიზიონი?

22:47 | 29.11.2013
dato_milan (817)

გინდა ერედივიზიონში გინდა იტალიის ჩემპიონტში გიდა თამაშის ხარისხით, გინდა აღიარებით დაფასებით, ინდივიდუალური ტიტულებით საკლუბო ტიტულებით, ახევს თავზე ყველაეფერს რაიკაარდი და რა გინდა მეტი, ფაქტებია ეგ ფაქტები, და თუ სენი სუბიქტური აზრით მელაპარაკები მითხარი მაშინ ფაქტები სხვაა,ოქროს ბურთზე რა ნამუსით უნდა ეხვწა დავიდს რა ლოგიკით რა ჰქონდა საოქროსბურთე დავიდსს რო ეხლა ეხვეწა კიდეც

22:51 | 29.11.2013
alemano (2049)

მაგ აიაქსმა 4 ჯერ მოიგო ჩემპიონთა ლიგა მარა ჰოლანდია არასდროს არ ყოფილა ჩემპიონატი ისეთი როგორც სხვა

22:50 | 29.11.2013
alemano (2049)

აიაქსზე რო მსმენია კი არადა ვიცი მაგიტო ვლაპარაკობ რა მგონია ეგ უკეთესად ვიცი, ტიტულები ჩამოგითვალე და ახევს არა ფურჩქნის კიდე , მოედანზე დავიდსი უფრო მაგრად თამაშობდა და რა ჰქონდაო (ლოლ)

23:20 | 29.11.2013
mushni (93569)

D

22:37 | 29.11.2013
alejandro (44439)

DATO11- (3688)
ეს 2010 წელი იყო და მაშინ ამხელა სირთულეები არ იდგა მილანის წინაშე.შემადგენლობაც შედარებით ნორმალური...
იბრას შეძენა უნდა გაგხარებოდა,მაგრამ სანაგვეში რომ იპოვა ეგ არ უნდა გაგხარებოდათ!!! ვერ ხვდები რას გეუბნები? \შეიძლება კაცმა ნეხვში ოქრო იპოვო,მაგრამ ეგ იმას არ ნიშნავს რომ მას შემდეგ ხელი ნეხვიდან აღარ ამოიღო,იმ იმდით რომ იქნება კიდევ ვიპოვო ოქრო.
როგორც მილანში,ასევე ქართველ მილანისტებს გნიასიდა ყიჟინა გქონდათ იბრას გამო...
კითხვა რომ დავუსვი მაშინ მილანისტებს,სხვა დროს სანაგვეზე ვარსკვლავი არა ეგდება და მაშინ რაღა გეშველებათქო? ნეტა შენ მოგცლიაო რა,გალო იმდენად მაგარია რომ ვარსკვლავებს სულ იპოვისო!...
რაო იბრას შემდეგ რამდენი ვარსკვლავი აღმოაჩინა სანაგვეზე?

22:43 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

კაკა და ბალო . . . არა ძმა მე ბევრ რამეშI გეთანხმები შენ ბაზარი არაა ჯიგარო ამის წინაც ვილაპარაკეთ მე და შენ და მაშIნაც გითხარი რო საზიზღრობაა ეს პოლიტიკა რასაც ამ ბოლო წლებშI ატარებენ და მითუმეტეს ეს მილანს არ შეეფერება მაგრამ რავქნათ აღარ აფინანსებს კლუბს ისე ბერლუსკონი როგორც თიითქმის წინა 25 წელი აფინანსებდა და როცა თუნნდაც ამ ნ ე ხ ვ სშ ი ვინმე კარგს პოულობენ გვიხარია თავისთავად აბა რა ვქნათ ვიცით რო არ ხარჯავენ ამ მილიონებს და იგივე მონტის გუნდშI მოსვლა გამიხარდა იბრა გამიხარდა და ბალო მარა ზაპატა კონსტანტი და ბირსა არ გამხარებია და არც არასდროს გამიხარდება ეგეთი ხალხი მილანშI ბურთის მომტანად უნდა იყვნენ მოედანზე კიარა . . .

22:35 | 29.11.2013
dato_milan (817)

neko_neko რაიკაარდმა მოიგო მილანთან ერტად 2 ლიგა ერთ-ერთ ფინალშI გადამწყვეტი გოლიც გაიტანა, მიყოლებით ქვეყნის ჩემპიონობა რამდენჯერმე, ჰოლანდიის ნაკრებში გახდა ევროპის ჩემპიონი იყო ერთ-ერთი ლიდერი, წარდგენილი იყო ოქროს ბურთზე სამელში ვან ბასტენს და გულიტს ჩამორჩა, მერე წავიდა აიაქსში და უკვე სიბერეში ისეთს თამაშობდა ბევრ ახალგაზრდას ჯობდა კიდე მოიგო ლიგა და ერთდერთ გოლი, რომლიც კლუვერტმა გაიტანა მილანთან რაიკაარდის პასით გავიდა, იყო ყველა დროის ყველაზე ძლიერი მილანის ერთ-ერთი ლიდერი, რა დავიდსი რის დავიდსი კი ბატონო იყო მაგარი დავიდსი მაგრამ დავიდსა და რაიკაარდს შორის ისეთივე განსხვავებაა როგორც ზეედორფსა და ზიდანს შორის

22:39 | 29.11.2013
alemano (2049)

მილანთან ერთად ლიგა რო მოიგო მასე ვალდესმაც მოიგო ლიგა ჯობია ბუფონს? რაიკარდს ვალდეს არ ვადარებ სხვა რამეს ვწერ, ჰოლანდიიის ნაკრები უძლიერესიც იყო რო მოიგო და ლიგა აიაქსთან დავიდსმაც მოიგო უძლიერესი ტექნიკა დარტყმა და შესრულება და რა პასს მიწერ , რაიკარდი რო მილანისთვის იყო ლიდერი მასე იყო დავიდსი და როგორც გატუზო ჯობდა თქვენთვის ისე ჯობია რაიკარდი დავიდსს

22:47 | 29.11.2013
dato_milan (817)

ფაქტებს გადახედე და მიხვდები

22:35 | 29.11.2013
alemano (2049)

მოდი ერთს დაგიწერ კიდე არ აქვს მნიშვნელობა 80 ია თუ 60 საჭირო ფინანსებს ყველგან ავლენს გუნდი და მინიმალური დანახარჯებით და სწორი მენეჯმენტით დგას ყველაზე მაღლა მე გეკითხები რაში გამოიხატება ის წაგება და დაგიჩემებია 80-60 მილიონიო 100 იყოს რაში გამოიხატება გასაგებია ვერ ვყიდულობთ ფეხბურთელებს ხელფასს ვერ ვუხდით სტადიონი აიშენა გუნდმა და საჭირო ფინანსები ყოველთვის აქვს და ხარჯავენ ლარს და რაში გამოიხატება კიდევ ერთხელ ვამბობ

22:36 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

ყველაზე მაღლა? კოპენჰაგენმა კინაღამ გრუპაში ჩაგტოვათ . . .

22:44 | 29.11.2013
alejandro (44439)

კინაღამ არ ითვლება,შედეგია მთავარი D:

22:36 | 29.11.2013
slash (4728)

მაგაზე არ გედავები რა გინდა. მეუბნები დეზინფორმაციას ავრცელებო და იუვე მგოებაშI გავიდაო. მე გეუბნები არ ვავრცელებ დეზინფომრაციას დ აიუვე წაგებაში გავიდაო გაიგე ეხლა?

22:40 | 29.11.2013
alemano (2049)

კაი მარა შენ თუ გაიგე მე რას გეუბნები, (ლოლ) კოპენჰაგენს არ ჩაუტოვებია გრუპაში ერთი და პირველი გუნდია რომელიც რეალს ეთამაშა ტოლსწორად დღეს დამერწმუნე გადააახევდნენ დღეს ნებისმიერ იტალიურ გუნდს რეალში ბურთს

22:25 | 29.11.2013
slash (4728)

ხოდა რომ არ გაქ ნანახი და მაინც მიმტკიცებ ეგაა სასაცილო. ეგ მაინც ხომ არაა შეფასებითი დავიდსი ჯობია თუ ხმალაზე? ეგაა ფაქტი ყოველი წლის ბოლოს დგება ანგარიში გეუბნები წაგებაშია მეთქი და შენ მოგებაშიაო. რაღა უნდა გედავო ეხლა?

22:30 | 29.11.2013
alemano (2049)

აუ აწვები შენსას და მართლა რა გელაპარაკო მე გითხარი ნანახი არ მაქვს მეთქი? წაიკითხე მაინც რას გწერ ყველაზე მინიმალური დანახარჯებით ხო გახდა კლუბი ყველაზე ძლიერი ბოლო წლები ერთადერთი გუნდი რომელმაც სტადიონი აიშენა და ჩადი თუ გინდა და იმას უმტკიცე იქ ანიელის წაგებაში ხარო მარა იმას გეტყვის ამ ყველაფრის მერე რის მიხედვით არის გუნდი წაგებაში 80-60 მილიონი რაში გამოიხატება წაგება მაგას გიხსნი

22:34 | 29.11.2013
slash (4728)

წაგება იცი რა არის? შემოგივიდა შემოსავალი 10 ლარი ხელფასზე დახარჯე 12 ლარი ე.ი 2 ლარი არის წაგებაშI. აი ამაზე დავწერე კლუბი წაგებაშია მეთქი და შენ მეუბნები არაო , სტადიონი ააშენა თუ რა ქნა არ გედავები რაზევ დამიწყე დავა იმაზე გპასუხობ.
"და საიდან მოიტანე ეგ დეზინფორმაცია რა 60-80 როცა კლუბმა სტადიონი ააშენა და მოგებაზე გავიდა ნახევარზე მეტი უფასოდ ყავს ნაყიდი და ბევრს ხარჯავსო"
შენ Iძახი რომ მე ვავრცელებ დეზინფორმაციას და თUრმე მოგებაშI გასულა იუვე, აი აქედან დაიწყო კამათი და უბრალოდ თქვი რომ გაიგე რაც გითხარი ნუ ცვლი საუბარს სტადიონის აშენებაზე არ მიდავია და რატო მედავები. რპოსტა ტყუილაუბრალოდ მითხარი დეზინფორმაციას ავრცელებო და ვერ აგიხსენი რომ ტყუილა უბრალოდ მიწოდებ დეზინფორმატორს

22:36 | 29.11.2013
alemano (2049)

კი ვიცი რაც არის ზევით დავწერე

22:25 | 29.11.2013
alejandro (44439)

slash (4124)
მიუხედავად იმისა რომ უკვე ხედავთ მილანი რა დღეშია,მაინც ვერ ხვდებით ამის მიზეზს ბოლომდე...
საქმე იბრას დათრევაში კი არაა,არამედ რომ აქებთ იბრას შეძენის გულისთვის გალიანის! აი ამან დაღუპა მილანი... და რატომ?
მოულოდნელად ფანჯრის ბოლო დღეს 31 აგვისტოს იპოვეს სანაგვეზე იბრა და რობინიო.სანაგვეს იმიტომ ვხმარობ რომ ერთი ბარსადან დამოაგდეს,ხოლო მეორე სიტიდან.
ამ დროს კი მილანს გაძლიერება უნდოდა და ვერ ახერხებდა ...უკმაყოფილო მილანისტები წყენას ვერ მალავენ და ამ დროს უცებ თავზე იბრა და რობინიო დაეცათ! და ამ დროს ატეხეს მილანისტებმა ფორუმზე რა მაგარია გალიანიო! ხოლო სანაგვედან რომ ჰქონდა აღებული ეგ ვეღარ დაინახეთ...
აი ამან დაარწმუნა ბერლუსკონიც და გალიანიც,რომ რაღა მილიონები ვხარჯოთ?აგერ სანაგვეზე რა ფეხბურთელები ყრიაო!? სულელი ყრის,ჭკვიანი იღებსო და ჩვენ ჭკვიანები ვართო D:
მათ ეგონათ და ბევრს ეგონა რომ გალო ყოველთვის იპოვიდა სანაგვეზე ვარსკვლავებს!...მერე თავისუფალი ეგენტი ფილიპ მექსე და გალოს დიდება ამ ფორუმზე D: შედეგი?მთელი პრიორიტეტი ავისუფალ აგენტებზე გადატანა გალომ..
აქ იყო წარმატებები(იბრა,რობინიო,მექსე)მაგრამ ამ გზის არჩევა იყო ყველაზე დიდი შეცდომა!!!
ეს იცი რას გავდა? ვინმეს ფული რომ სთხოვო და 1 000 $ გაჩუქოს,ამ დროს მილიონერი აღმოჩნდა და გიჯიგრა. შენ კი იფიქრო რაღად მინდა სამსახური,აგერ მათხოვრობაში უფრო დიდი ფული ყოფილაო!
მაგრამ შეგხვდება კიდევ მილიონერი??? იგივენაირად ვეღარ შეხვდათ სანაგვეზე ვარსკვლავები ბერლუ-გალიანის და ეს პროექტი სახელად "ჟმოტი" ორივეს დაარსებულია და არამხოლოდ ბერლუსი...

22:30 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

აა დაჟე ფორუმელები ვართ დამნაშავე მილანის კრიზისშI? ისე კაცურად იბრას გუნდშI მოსვლა რატო არუნდა გამხარებოდა ერთი მიზეზი მაინც მითხარი . . .ბევრჯერ დავწერე და კიდე ერთხელ დავწერ ბოლო 5 წელია რაც მილანშI ხდება არანაირად არ მომწონდა და ძან ბევრს ვაკრიტიკებ დღემდე აქაც ბევრჯერ დამიწერია მარა თუ კონკრეტული მაგალითი მოგყავს და იბრაზე მეუბნები მაშIნ მითხარი აბა რა მიზეზით არუნდა გამხარებოდა იბრას მილანშI მოსვლა? ან აქ ფორუმელები რო ვაგინებთ მიდით იმათ ხმები და ტრაორეებს და კონსტანტებს არარ იყიდიან მე რადგან ვთქვი?

22:23 | 29.11.2013
slash (4728)

neko_neko მოდი დაგენიძლავები გინდა? დაგიდებ წყაროს სადაც ბოლო 4-5 წელია იუვე წაგებაშია ყოველ წელს. იმ 80 თუ 60 მილიონიან ზარალსაც განახებ გინდა? და შენ დმაიდე ნებსიმიერი ფაქტი რომ იუვე თურმე მოგებაშია. იცი რა დონის მარაზმს ამბობ ეგ იგივეა რომ თქვა ფიფია მილიონებს შოულობს დინამოდანო

22:27 | 29.11.2013
alemano (2049)

რითი წაგებაში ეგ მაინტერესებს რა მხრივ და მოგებაში ფინანსურად წასვლა თუ გისწორდება კაი მართალი ხარ მარა მოგება რას ნიშნავს კლუბისთვის ეგ სხვა თემაა და აგიხსენი სეიფში რამდენი ედებათ და რამდენი არა ნაკლებად საინტერესო ხდება უკვე როცა კლუბი მწყობრშია გესმის? და დადება თუ გინდა დადე რაც გინდა

22:30 | 29.11.2013
slash (4728)

ხოდა ფინანსურს ვწერ ძმა ეხლა რატომ ცვლი საუბარს ? ფიანნსურად არის წაგებაში და არამარტო იუვე მათ შორის მილანიც (ოღონდ ბევრად ნაკლები) და კლუბი მწყობრშია თუ რა არის მაგაზეც არ დამიწერია ეხლა ახალ რაღაცეებს ნუ ტენი კამათში,

22:31 | 29.11.2013
alemano (2049)

ბევრად ნაკლებში როა იმიტო ყიდულობს სასტავს სად მიაქვს მერე ის ფული მაგას გიხსნი რა თემას ვცვლი რაში გამოიხატება ის წაგება მაგას გიხსნი და ვერ გებულობ

22:13 | 29.11.2013
alemano (2049)

ბიჭო ვან ბასტენი რამდენ პოზიციაზე თამაშობდა ეგეც მითხარით ძოფსაც ჯობდა მგონი კარში ხო იდგა

22:16 | 29.11.2013
slash (4728)

ბასტენი იყო ფორვარდი და შეადარე ნებისმიე ფორვარდს . მარა დავიდსი რომ ყველას ჯობდა ავფშე და იუვე მოგებაზე მUშაობს ეს ორი ხუმრობა ამინც კარგია რომ დაუტოვე ფორუმს

22:18 | 29.11.2013
alemano (2049)

ყველას არ ჯობდა არ მითქვამს და იუვენტუსი რო მოგებაზე გადის ეგ ახალი არააა და შენ რო გატუზო ჯობდა მაგაზე დიდი ხუმრობა ძნელია მოგაფიქრდეს

22:21 | 29.11.2013
slash (4728)

ერთ ქმას იუვენტუსი მოგებაშია? ამ წლის ? შარშანდელი? იმის ქით? როდის? რა საბუთით? ჭორის დონეზე ხო აი ნანახი რომ არ მქონდეს კიდე ხო ნანახი ამქვს ეს დედა ანტირები და რა დაგიჩემებია

22:23 | 29.11.2013
alemano (2049)

ეგ ქვევით დაგიწერე იქ მეორედ გამეორებას არ ვაპირებ და ნანახი მაქვსო როცა იძახი ისიც უნდა გაითვალისწინო სხვას რა აქვს და დაგიჩემებია არ უნდა წერო

22:12 | 29.11.2013
alemano (2049)

გატუზო რო დავიდსს ჯობდა იმ ფეხბურთის დედას ვტენე მე , არაფერი ფეხბურთელი არ იყო გატუზო იყო მებრძოლი და ითამაშა მილანში ტექნიკა მაგას არ ქონია და განსაკუთრებული არაფერი მარა ეხლა მეტყვიან დრიბლინგებს აკეთებდაო (ლოლ)

22:15 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

არა არაფერი ფეხბურთელი არ იყო მამამისი იყო მაფიოზი და იმიტო ათამაშებდნენ მილანშIც და ნაკრებშIც როგორც საქართველოშI იძახოდნენ ერთ დროს

22:17 | 29.11.2013
alemano (2049)

გაფიცებ გატუზოს შესაძლებლობები ჩამომითვალე რითი იყო გამორჩეული ბრძოლისუნარიანობის გარდა , შეიძლება დაწერო ზეედორფი პირლო მარა საერთოდ სხვა პოზიცია ქონდა საყრდენი მარა გატუზო რაიკარდი რატო უნდა დაწერო

22:21 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

კარგი ერთი კითხვა მაშIნ ჩვენ ხო იმ დიდ მწვრთნელებზე მეტი ვიცით რომლებიც გატუზოს ნაკტრებშიც და კლუბშIც ძირითადში ათამაშებდნენ და სადაც გატუზომ ყველაფერი მოიგო მათ შორის მსოფლიოც . . . თუ არაფერი ფეხბურთელი იყო რატო ათამაშებდნენ და როგორ ფიქრობ ათი კაცით თამაში უხაროდათ? თუ არაფრად ვარგოდა ესეიგი ტყუილად იყო მოედანზე ხო?

22:25 | 29.11.2013
alemano (2049)

არაფრად ვარგოდა არის სხვა განზომილება და მასე არბელოაც თამაშობს ნაკრებში და რა მერე ყველაზე მაგარია? მსოფლიოს მოგებით გროსომაც მოიგო და ვის რას უღუნავს მერე , დავიდსი წყალზე კი არ ყავდათ მერე გაგზავნილი , გატუზოს მერე რაღა აგივიდა საინტერესოა და ვინ დაამტკიცა რო რაიკარდი იყო მაგათთვის ზე დონე და კერპი პირველი ეგეც საინტერესოა

22:19 | 29.11.2013
slash (4728)

რაიკარდი არის ჰოლანდილების ერთერტი მთავარი იგროკი და თურმე დავიდსი ჯობდა? ეგეთი რამ არ გამიგონია დღემდე რაიკარდი მაგათი ყველა დროის ერთერთი ბესტია და დავიდის როგორ ჯობდა ამივიდა თვალები შუბლზე

22:15 | 29.11.2013
dato_milan (817)

გატუზოს ჯობდა დავიდსი, მაგრამ დავიდს ჯობდა რაიკაარდი

22:17 | 29.11.2013
slash (4728)

ვაფშე პირლო და დავამთავრეთ. დავიდსი მაგრად მიყვარდა ბაზარი არაა ისე მილანშიც იყო მარა აქ დრიბლიგიო და მთელი ამბავი და რავიცი რავიცი

22:14 | 29.11.2013
slash (4728)

და დავიდსი პელე იყო? კაი გატუზო გადავდოთ გვერდზე რაიკარდი? პირლო? ალბერტინი?

22:11 | 29.11.2013
ბრიუს უენი (189)

სლაშ შენ ან 55 წლის ხარ ან ჩემსაVიტ სპორტსიახლენის ფანი იყავი :დ

22:13 | 29.11.2013
slash (4728)

55 არ ვარ ნაღდად DD სპორტს სიახლენს და სხვა გაზეთებსაც ვკითხულობდი სანამ ინტერნეტი შემოვიდოდა DD

22:11 | 29.11.2013
slash (4728)

ისე რა გიდნათ ღირსეული გაცილება მოვუწყეთ გალიანის

22:08 | 29.11.2013
mushni (93569)

კახელი არაინ დამიჩაგროდ

22:07 | 29.11.2013
mushni (93569)

D ტიტუ აქანა რა ხდება D

22:09 | 29.11.2013
slash (4728)

მუშნი როგორც გამოცდილმა ნეიტრლაურმა ქომაგმა ერთი ეს შედარებები გამირჩიე რა თუ გცალია გალიანის მოყვანილი სასტავი ვერსუს მოჯისი
ზლატანი ორივეს ყავდა
დელპიეროს ჯობდა ბასტენი
ტრეზეგეს შევა
დავიდს- გატუზო, რაიკარდი
ნედვედი- რონი, კაკა,
კანავაროს ნესატ კლუბის აღზრდილი ბარეზი და მალდინი უბრალოდ დაწერაც არ ღირს
ძამბროტას კაფუ, სერჟინიო
ზიდანს ვინ ჯობდა არ ვიცი მარა კლუბს ყავდა გულიტი და ამით ყვეალფერი ნათქვამია
ბუფონი ნუ ნუმერო უნოა გასაგებია. კიდე როგორი ლეგენდები გამოვტოვე აღარ დავწერ

22:00 | 29.11.2013
slash (4728)

ნეკო მგონი ვადარებდით მოჯის და გალიანსი მოყვანილ სასტავს რომ მეუბნები სად წახვედიო , გლაიანის მოყვანილია დ არ ვთქვა?
არა ნუ ამაზე დავაც არ მინდა გალიანიმ რომ მონსტრები მოიყვანა და მოჯიზე უკეთესები იმენა ყველა გეტყვის ერთი ერთზე და როგორც გინდა ისე შედარებით

22:04 | 29.11.2013
alemano (2049)

ხოდა ხო დაგიწერე მერე 8 წლით ადრე იმუშავა და ჰაერზე ვერ მოიყვანდა თქო , ერთია თქვენთვის რა ჯობია ეგ ნაკლებად საინტერესოა სხვისთვის მაგრამ მეორე ისაა რომ გალიანის ფეხბურთელებმა არსებობის მანძილზე მილანმა აიღო 8 ოქროს ბურთი და მარტო მოჯის პერიოდში აიღეს 4 მა ოქროს ბურთი და ეხლა ისე მტკიცებას ის ჯობდა იქ თამაშობდაო მაგას აზრი არ აქვს ყველგან ეგრეა მოჯიზე უკეთესები რო იყვნენ იუვენტუსთან მიმართებაში ჩნდებოდა ეგ

22:06 | 29.11.2013
slash (4728)

ერთ წამს ანუ მოჯის მოყავნილი იგროკები ჯობდა გალიანისას? უეჭველი ტრეზეგე ჯობდა შევას და ბასტენს ერთად აი დავიდსი რომ ჯობდა გატუზოს და რაიკარდს ერთად ეგ პონტია

22:09 | 29.11.2013
alemano (2049)

ტრეზეგემ თავის სიტყვა თქვა და 300 გოლს გადაცდა უძლიერესი გამტანი იყო და იყო ნაკრების უმთავრესი გამტანი და ძალა სადაც თამაშობდა მაკელელე ზიდანი ანრი ამ ნაკრებში ძაან ცუდი წარმოდგენა გაქვთ ტრეზეგეზე რაღაც თუ ტექნიკური რო არ იყო მაგიტო მილანს რამდენჯერ გამოაღებია ეგ მოითვალე შენ, და დავიდსი რო ორივეს ჯობდა აბსურდს მიმტკიცებ ეხლა

22:08 | 29.11.2013
mushni (93569)

D ara

21:51 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

ისე რა უაზრობაზე დაობთ/ ორივე რო მაგარია მაგას რად უნდა აქ დავა? მარა უბრალოდ კაცი გალიანიზე რო იტყვის რისი მენეჯერიაო ელემენტარული ფეხბურთიდან ერთ 5 კილომეტრში დგას სწორედ გალიანიმ შექმნა საკის ეპოქა გალიანიმ შექმნა კაპელოს ეფოქა და გალიანის დამსახურებაა ის რო კაარლიტოს ეპოქა იყო მილანშI . . . ამის მერე როგორ უნდა თქვა გალიანი რისი მენეჯერიაო ელემენტარული სამი ისეთი ეპოქის შექმნის მონაწილეა რომელიც საფეხბურთო ისტორიას სამუდამოდ დარჩება და ყველაფერს რო თავი დავანებოთ მსოფლიოში ყველაზე ტიტულოვანი მენეჯერია ამას მაინც სად გაურბიხართ ეს ხო ფაქტია?

21:51 | 29.11.2013
UNITY (6719)

გაუმარჯოს სასტავს, ქვემოთ ყველა კომენტარი არ წამიკითხავს... მაგრამ კამათის არსს მივხვდი
ჩემი სუბიექტური აზრით მოჯი ყველაზე მაგარი მენეჯერი იყო!.... მზეს ისე მიუახლივდა რომ სულ დაიფერფლა..... პერებორი მოუვიდა... ჩაიწვა და ტყავაძემაც გადაასწრო...

21:49 | 29.11.2013
alejandro (44439)

slash (4111)
შენ ვერ გაიგე ეტყობა ჩემი პოსტი და კიდევ ერთხელ ავხსნი რატომ ვთქვისიკო:
უამრავჯერ მაქვს გალოს მიღწევები აღნიშნული და კიდევ ერთხელ ვაღიარებ.
მაგრამ როდესაც მილანს ვაკრიტიკებ,ეს ეხება პერიოდს რომელიც დაიწყო 2007 წლის ზაფხულიდან...
როდესაც ბერლუსკონიმ აირჩია ახალი პროექტი სახელა "ჟმოტი",ამას გალიანისთან შაეთანხმების გარეშე ვერ გააკეთებდა და ვერ განახორციელებდათქო...
ეს სრული სიმართლეა და გალო შეუდგა ამ პროექტს...
მე დაახლოვებით 2010 წელში ამ ფორუმზე ავღნიშნე რომ ეს ჟმოტობა და ნაგავში ქექვა მაილანს დაღუპვის პირას მიიყვანსთქო!
ახლა შენ მიპასუხე,მე მადრიდისტა კაცმა რომელსაც მთელი ყურადღება და ინტერესი რეალზე მაქვს გადატანილი,თბილისიდან დავინახე მილანის დღევანდელი აწმყო წლების წინ და ეს საფრთხე გამომ ცხვირწინ ვერ დაინახა??? მაშინ რატომ ვერ დაინახა N:1 მენეჯერმა?
აი რომ ვერ დაინახა,მაგიტომ არის სიკო D:

21:51 | 29.11.2013
slash (4728)

კაი დაინახა სიტყვაზე და მერე გალოს ეთქვა ბერლუ შენი დედაც ჩემი ჯიბით დავფარავო? თუ გამოსულიყო და დედა იგინებინა კაცს რომელმაც მილანს ყვეალფერი მისცა და ბოლოში მაგრად გაუჭირდა კრიზისზე? თუ წასულიყო უნდა? არადა შენც ხო იცი ნაგავში გალოზე უკეთ ვინ იპოვიდა სასტავს კიდე კაი გალო რომ დარჩა თორემ არც ფული ქინებოდა და არც იგროკები

22:00 | 29.11.2013
alejandro (44439)

ქვემოთ ისიც დავწერე რომ გალო პროექტი "ჟმოტის" ფაქტის წინაშე კი არდადგა,არამედ ბერლომ ეს გალოსთან ერთად შეიმუშავათქო.
შესაბამისად ისიც თანაავტორია...
რამდენჯერ ყავს გალომ უკმაყოფილო რადიკალი მილანისტები დაბოლებული სწოორე გზით ვვითარდებითო!...
მაგაზე რას იტყვი? ვერც მაშინ ხედავდა?

22:05 | 29.11.2013
slash (4728)

მარა კაი თუნდაც დაგეთანმხე ამგაში კაი გალიანი უნდა გამოსულიყო და სახლში წასულიყო როცა ფული აღარ იყო გუნდში კაი არ წავიდა და გაჭირ=ვებაში არ დაგვტოვა ამიტომ სიკოა?

22:03 | 29.11.2013
slash (4728)

და თანაავტორი იყო თუ ფაქტის წიანშე დადგა ეს საიდან იცი? მოდი იმაზე ნუ ვიდავებთ რაც მე და შენ კი არა თვითონ გლაიანიმ არ იცის. დაბოლებას რაც შეეხება ნუ კაი არასასიამოვნოა მარა აბა ეგინებინა ამ პროექტისთვის? მისმინე ძმა მენეჯრი რომ ხარ უნდ ამოერგო სხვადსახვა სიტუაციას და ბოლომდე გაიტანო ეგრე არ არის ზევიდან მოსული ფულის რაოდენობა არ მოგწონდეს და გამოვარდე ხალხს გული დაუხეთქო.

21:48 | 29.11.2013
dato_milan (817)

neko_neko
კაი ეხლა ნედვედი კი იყო მაგარი, მაგრამ კაკას არ შემიდარო, ნუ ეხლა მთლად ბარეზიზე თუ წავედი ეგრე მეც და იმ მილანზე 90-იანებში ყველაფერს რომ ანგრევდა და მარტო მისი დაცვის ოთხეული ყველა დროის საუკეთესო დაცვად ითვლება, პლატინიზე ანალიგიურად ვან ბასტენს გეტყვი. ზლატანს რომ მიხსნებ კიდე ეგ ორივეგან მილანში და იუვეშიც 2 წელი იყო და რომელი 2 წელი ჯობდა შენც მიხვდები ალბათ, რომ მილანში გაცილებით უკეთესი იყო

21:50 | 29.11.2013
alemano (2049)

მოიცა კაკას ნუ გიხსენებ რას ქვია შენ არ გინდა და მაგიტო? შეგიდარო კი არა ჯობდა კიდეც , ბარეზიზე გავიდეთ და გაეტანო შირეას და შემადგენლობას ჩამოვთვლი მაშინ წლების მანძილზე ნაკრების უცვლელი წევრები რო იყვნენ, და ყველგან ვან ბასტენს როგორ მეუბნები გაფიცებ ბუფონი მიდი დაწერე ვან ბასტენი ძოფიზეც ეგ დაწერე როსიზეც (ლოლ) ზლატანს მე კი არა თქვენ მიხსენებთ ზლატანი თამაშობდაო (ლოლ)

21:56 | 29.11.2013
dato_milan (817)

თუ მაინცდამაინც ვან ბასტენი არა, იყო იგივე ვეა ტრეზეგეს რომ ჯობდა მააგზე არ შემედავები იმედია, შენთვის შეიძLება მაგრამ კაკა ბევრად ჯობდა ნედვედს პირველი ადმანი ხარ ვისგანაც მესმის ნედვედი ჯობდაო დაჟე იუვეს ფანებისგანაც კი არ გამიგია, გადადი რა გაეტანო შირეაზე, მარა შირეა და პლატინი რა შუაშია აქ როცა ჩვენ გალიანის და მოჯის ეპოქაზე ვლაპარაკობთ და თუ მაინც ბარეზი შირესაც ჯობდა და მალდინი ხო ჯობდა და ჯობდა, და თუ ჩემი სუბიექტური აზრი გაინტერესებს ნესბიმიერ მცველს ძველსაც და დღევანდელსაც მერჩივნა ნესტა

22:01 | 29.11.2013
alemano (2049)

რატო მიწერ კაკა ჯობდაო თან ამატებ პირველი ადამიანი ხარო როცა მართლა პირველი ადამიანი ხარ რომელიც მიწერს კაკა ჯობდაო , მილანში ვინც თამაშობდა თქვენი სურვილია რო ყველა ყველას ჯობდა მარა რეალობა მეორე, და გალიანი მოჯის ეპოქაზე რო გელაპარაკები ზევითაც დაგიწერე 8 წლით ადრე იმუშავა გალიანიმ და მოჯის ფეხბურთელებმა მოიგეს მარტო მაგ ეპიზოდში იმის ნახევარი ოქროს ბურთი რაც მილანმა არსებობის განმავლობაში , შირეა გინახავს მაინც? პროსტა ვინც არ უნდა დაწერო მილანში თამაშობდა ჯობდა აი ეგაა თქვენი ლოგიკა და ნათრევი მალდინი პროსტა რამდენჯერ მყავს ნანახი შენ ხო არ იცი და შენ რა გერჩივნა ეგ ნაკლებად საინტერესოა სხვისთვის

22:09 | 29.11.2013
dato_milan (817)

მალდინის თრევა ჯერ ძალიან იშვიათად და მისნაირი მცველი მართლა იოცნებოს ყველა გუნდმა,და ეხლა მოტყუებული მალდინი თუ გინახავს არც ეგაა პრობლემა 25 წელი ითამაშა კაცმა და მოტყუებულიც ეყოლებათ და ამდენი წლის მანძილზე მაგასაც ნახავდი, მართლა პირველი ადამიანი ხარ და მაგიტომ დაგიწერე, გულიტს გეტყვი ეგ მაინც ხო ჯობდა ნედვედს, მთლად ვან ბასტენს ნუ მათქმევინებ კიდე))

22:04 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

ნეკო მგონი ძან შეიჭერი როლებშI მალდინი იყო ნათრევი და კიელინია ნუმერო უნო?

22:04 | 29.11.2013
alemano (2049)

კიელინიზე ვინ რა ახსენა მერე

22:06 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

არა მარა ძან შეიჭერი ჯიგარო როლებშI გალიანის დ ე დ აც დაუშვად არ აღიარებ მარა მალდინზე მაინც როგორუნდა თქვა კაცმა ეგ ნათრევი ფეხბურთელიო? შენ სადმე გინდახავს რომელიმე ფეხბურთელ;ი რომელიც მეორეს არ მოუტყუებია?

22:10 | 29.11.2013
alemano (2049)

რა შუაშია მოუტყებია თავზე ბურთ გადახეული მალდინი ბევრჯერ მინახავს და შეცდომებიც ქონდა ეს იმიტო რო უძლიერესი იყო მარა უფრო მეტი წარმოდგენაც გაქვთ მაგაზე კონტემ რო გააშლევინა ფეხები ეგეც ხო გახსოვს ნათრევი ფეხბურთელი კი არა ეგეც კი არის ნათრევი თქო

22:12 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

ცანავარო არააა ხო ნათრევი? პროსტო პირველი ადამიანი ხარ რომელიც მალდინის მიმართებაში სიტყვა ნათრევი იხმარა ჯერ ესეთი ადამიანი არ შემხვედრია თორე ყველა ლეგენდაა მოტყუებული ეგრე და ვუძახოთ ლეგენდებს ეგ ნათრევებიუ მაგარი იქნება

22:16 | 29.11.2013
alemano (2049)

მოდი აგიხსნი შენ თუ იპოვი სადმე რო მალდინი ბანძი იყო და ნათრევი ფეხბურთელი იყო თქო საერთოდ გავალ აქედან მარა საერთოდ სხვა რამ ვთქვი და პირველი არ ვარ უბრალოდ თავის უძლიერესობასთან ერთად იმაზე მეტი წარმოდგენაც გაქვთ კანავარომ ოქროს ბურთი აიღო ბეკენბაუერის მერე რომელმაც 2 ოქროს ბურთი აიღო იყო მცველი რომელმაც ეგ მოახერხა მსოფლიო ჩაატარა სასწაულად ამით ყველაფერია ნათქვამი და ისიც რომ მალდინი მსოფლიოში საუკეთესო მცველი არააა

22:18 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის დაუცველობის გამო!

22:32 | 29.11.2013
alemano (2049)

რა შუაშია ზიდანი და მატერაცი როცა კანავარომ ინდივიდუალურად ითამაშა საოცრად და მაგაზე დაწესებული პრიზიი აიღო

22:34 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

ღადაობ ? რა შUაშია და ოქროს ბურთი ზიდანისთვის იყო უკვე გამზადებული და იმ მომენტის გამო არ გადაცეს

21:46 | 29.11.2013
alemano (2049)

გატუზო ჯობდა ნედვედს (ლოლ) ხოდა რო ჯობდა იმიტო ახევდა სახეს სერია A ში იუვენტუსი და ლიგაზეც როცა შეხვდა უმეტესად გამოაგდო ლიგის ფინალი კიდე პენლებში ყველას შეიძლებოდა მოეგო უფრო უარესი თუ ჯობდა და რეალურად იუვენტუსთან მიმართებაში ვერ ჯობდა

21:45 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

ძალიან ბევრი ფეხბურთს მარტო 5 წელია უყურებს და იმის იქით არც ფეხბურთის ისტორია აინტერესებს და რა აზრი აქსვს კამათს ? . . .

21:48 | 29.11.2013
alejandro (44439)

დარწმუნებული იყავი რომ შენზე გაცილებით დიდიხანია ვუყურებ ფეხბურთს... ძალიან სტაჟიანი ვარ.
ზოგმა 12-14 წლისამ რომ დაიწყო ფეხბურთის ყურება, მე 5 წლიდან ვუყურებ.

21:53 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

აბა რა ლოგიკით ამბობ ძმაო გალიანი რისი მენეჯერიაო საკის და კაპელოს მილანი ბებიაჩემმა შექმნა? L 5 წლიდან უყურებ თორე გახხსოვს ახლა 5 წლის ასაკშI ნანახი თამაშI

22:07 | 29.11.2013
alejandro (44439)

ვააააა არცერთხელ არ მითქვავს 2007წლის იქით მილანზე,პირიქით 80-იანი წლიბის ბოლოდან 2007 წლამდე ვაღიარებ კი არა ვადიდებ მილანს! თავის შემქმნელებიანად! არ ვარ მილანისტა და შესაბამისად ფაქტები გამომყავს პირველ ფლანგზე...
ეს ძაან მაგარი კაცი თავისი შედეგებით,2007 წლის შემდეგ ხდება უკვე დაცინვის ობიექტი,როდესაც დაიწყო ნაგავში ქექვა იქიდან...
ვაღიარებ რომ ამ ხალხმა მოუტანა მილანს დიდება,მაგრამ აღიარეთ ისც რომ სწორედ იგივე ხალხმა დედა უტირა მილანს!

22:10 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

ხო მარა ეს ხუთი წელი დანარჩენ 22 წელს უკარგავს? თორე ახლა კი ვიცი ჯიგარო ფული არ აქვს და ვერ ყიდულობს ვერავის სანამ ფასი არ დაუვარდებათ მაგრამ აქ უბრალოდ ავიწყდებათ რო გალიანი არაა მილიარდელი ეს უბრალოდ მენეჯერია რომელიც უნდა დააფინანსონ რო კარგი ტრანსფერები გააკეთოს

21:43 | 29.11.2013
ბუffონიშე (807)

Kargit ra xalxno raze daobt. Orive udidesi propesionali da didi gaidzverebi ikvnen tavis saqmeshi (kargi gagebit). Ertsac da meoresac martla didi epoqebi aqvt taviant klubebshi sheqmnili. Iasna juventinoebistvis moji n1, milanistebistvis galiani da rac ar unda vidavot da vumtkicot ertmanets ertis an meoris sidzliere mainc chven chven subieqtur azrze davrchebit. Papqti ki is aris ro orive udzlieresia.
Rac sheexeba milanis exlandel mdgomareobas aq alexandros davetanxmebi. Berluze naklebi wvlili ar miudzgvis galianis am saqmeshi. Tavis droze amoego xma da shewinaagmdegeboda im gaidzveras ro xedavda saitken mieqaneboda gundi, magram ras itkoda tviton iko am politikis gamtarebeli da aba sakutari tavis winaagmdeg xo ar wavidoda.

21:42 | 29.11.2013
slash (4728)

ზლატანი ორივეს ყავდა
დელპიეროს ჯობდა ბასტენი
ტრეზეგეს შევა
დავიდს- გატუზო, რაიკარდი
ნედვედი- რონი, კაკა,
კანავაროს ნესატ კლუბის აღზრდილი ბარეზი და მალდინი უბრალოდ დაწერაც არ ღირს
ძამბროტას კაფუ, სერჟინიო
ზიდანს ვინ ჯობდა არ ვიცი მარა კლუბს ყავდა გულიტი და ამით ყვეალფერი ნათქვამია
ბუფონი ნუ ნუმერო უნოა გასაგებია. კიდე როგორი ლეგენდები გამოვტოვე აღარ დავწერ

21:46 | 29.11.2013
alejandro (44439)

მხოლოდ იბრაზე შეგისწორებ:
როგორც თავის დროზე ვან ბასტენი იყო აიაქსის N:1 ვარსკვლავი და მილანმა იყიდა, იბრაც მასეთი N:1 იყო აიაქსში და იუვემაც გუნდის ლიდერი იყიდა.
ხოლო იგივე იბრა მილანში აღმოჩნდა მხოლოდ იმიტომ რომ ის გვარდიმ გააგდო ბარსადან! თორემ პეპს მასზე რაიმე იმედი დაეყმარებინა და გალო თამამ სიზმარშიც ვერ იხილავდა იბრას მილანის ფორმით...

21:49 | 29.11.2013
dato_milan (817)

მაგაში მართალი ხარ აბა გალიანი გიჟი არ არის იბრაში 70 მილიონი გადაეხადა და პახოდუ შევა დაემატებინა, სადღაც მსგავსი ფორმით იყიდეს იბრა ბარსაში და მაგას გალიანი კი არა არც ერთი ნორმალური მენეჯერი არ იზავდა

21:49 | 29.11.2013
slash (4728)

მთავრია ხო იყო და თან მონსტრ სტატისტიკას დებდა. აქ ვინ როგორ შეიძინა არაა აქ ვინ ვინ მოიყვანაა

21:44 | 29.11.2013
alemano (2049)

ტრეზეგე - ინძაგი და არა შევჩენკო , გატუზო რო ნედვედს ჯობდა ან კაკა რო ჯობდა მე იმ ფეხბურთის დედას, კანავარო უძლიერესი იყო და ნესტა მხოლოდ იმიტო რო მილანში იყო , ხოდა შენ მიდიხარ უკვე იქით მოჯის პერიოდის იქით და სასტავს გაყოლებ ბევრს პლატინი როსით რო დავიწყო

21:48 | 29.11.2013
slash (4728)

კაკა არ ჯობდა ნედვედს? და ტრეზეგე შევჩენკოში რა არ მოგწონს ფორვარდი არ იყო შევა? ვაფშე ტრეზეგე ბასტენი და დამთავრდა ყომარი მანდ ან ტრეზეგე ინძაგი იყოს ან რავი ვინც გინდა გატუზო შეიძLბეა ვერ ჯობდა დავიდს მარა რაიკარდი? ვერც ეგ? დაპლატინი როსი მოჯის მოყვანილია? აა უეჭველი შენ აბსტენი გალიანის მოყვანილი არ გგონაი ხო? თუ რა შუაში იყო?

21:53 | 29.11.2013
alemano (2049)

რო არ ჯობდა არ იცი ეგ? ინძაგი იმიტო რო ეგ იგივეა ანრი შეადარო დროგბას თუ მიხვდები რა გითხარი, ვერც რაიკარდი და ვერც გატუზო ორივე რო გადააბა ვერ ჯობდა ნედვედს ვერც დავიდსს , შორს წახვედი მეთქი და იმიტო დავწერე თორე ვიცი ვინ ვისი მოყვანილია

21:58 | 29.11.2013
DATO11- (4359)

ვერც ზედორფი ჯობდა დავიდს?

22:07 | 29.11.2013
slash (4728)

დავიდს ვერავინ ჯობდა ძმი

21:58 | 29.11.2013
slash (4728)

რაიკარდი დ აგატუზო რომ გადავბათ ვერ ჯობდა დავიდს? დავიდსი შენ ჩაკ ნორისში ხომ ა რგერევა? კაკამ მილანს იმენა ამრტო მოაგებინა ლიგა . ისე რა იგროკები ჩმაოგითვალე ზევით ერთი ორის გარდა ყველა გადაგიწონე (ესეც სუბიექტურია ბუფონის გარდა) და როგორ მაინც გალიანსი კოყვანილებს ჯობდ ამოჯის მოყვანილები?

22:07 | 29.11.2013
alemano (2049)

დავიდსი ჩაკ ნორისი არ მგონია მარა უბრალოდ მებრძოლ გატუზოზე და რაიკარდზე გაქვთ დიდი წარმოდგენა , ჯერ არცერთს არ ქონია ისეთი ტექნიკა დრიბლინგი როგორც დავიდსსს სხვა რო არ დავწერო, ნედვედი იუვენტუსში დაფრინავდა , მარტო არა ის მოაგებინა ზეედორფი მალდინი ნესტა შევჩენკო სად გააქრე თუ ეხლა ესე გაწყობს , რითი გადამიწონე გაფიცებ იქ თამაშობდა და ჯობდაო მაგას მეც დავწერ და რა

21:39 | 29.11.2013
alejandro (44439)

slash (4111)
შენ ვერ გაიგე ეტყობა ჩემი პოსტი და კიდევ ერთხელ ავხსნი რატომ ვთქვისიკო:
უამრავჯერ მაქვს გალოს მიღწევები აღნიშნული და კიდევ ერთხელ ვაღიარებ.
მაგრამ როდესაც მილანს ვაკრიტიკებ,ეს ეხება პერიოდს რომელიც დაიწყო 2007 წლის ზაფხულიდან...
როდესაც ბერლუსკონიმ აირჩია ახალი პროექტი სახელა "ჟმოტი",ამას გალიანისთან შაეთანხმების გარეშე ვერ გააკეთებდა და ვერ განახორციელებდათქო...
ეს სრული სიმართლეა და გალო შეუდგა ამ პროექტს...
მე დაახლოვებით 2010 წელში ამ ფორუმზე ავღნიშნე რომ ეს ჟმოტობა და ნაგავში ქექვა მაილანს დაღუპვის პირას მიიყვანსთქო!
ახლა შენ მიპასუხე,მე მადრიდისტა კაცმა რომელსაც მთელი ყურადღება და ინტერესი რეალზე მაქვს გადატანილი,თბილისიდან დავინახე მილანის დღევანდელი აწმყო წლების წინ და ეს საფრთხე გამომ ცხვირწინ ვერ დაინახა??? მაშინ რატომ ვერ დაინახა N:1 მენეჯერმა?
აი რომ ვერ დაინახა,მაგიტომ არის სიკო D:

21:36 | 29.11.2013
dato_milan (817)

neko_neko
არანაკლებები მარა მაინც იყვნენ ნაკლებები ვიდრე მილანის ფეხბურთელები მარტო გადახედე მილანის რამდენ ფეხბურთელს და რამდენჯერ აქვს ოქროს ბურთI მოგებული ან ლიგის ბომბარდირი რამდენჯერ გამხდარა და მერე იუვესი, ზიდანი გასაგებია და ბუფონი მარა დალშე ნებისმიერი ფეხბურთელი შეედაროს მილანისას ყოფილიც და ეხლანდელიც ნუ კაი მილანის ფეხბურთელებს ვგულისხმობ

21:39 | 29.11.2013
alemano (2049)

ეს არის სუფთა სუბიექტური აზრი სხვას ვერაფერს დავარქმევ ნაკლები იყვნენ შენთვის გსურს მასე რო იყოს ხო რას გადავხედო სულ მილანის ფეხბურთელებს არსებობის მანძილზე 8 ოქროს ბურთი აქვთ აღებული და 4 მოჯის გუნდმა აიღო 8 წლით უკან , ნედვედმა ბაჯომ კანავარომ და ზიდანმა , და დააკვდეს მაგალითად კაკა ნედვედს შეეედაროსო რო მიწერ

21:34 | 29.11.2013
alemano (2049)

სახელებით აჯობებსო (ლოლ) ზლატანი დელპიერო ტრეზეგე დავიდსი ნედვედი კანავარო ტურამი ზიდანი ძამბროტა ბუფონი სხვა რო არ ვთქვა ვინ გყავდათ ამათზე დიდ სახელიანები

21:39 | 29.11.2013
dato_milan (817)

დელ პიერო - ვან ბასტენი, ტრეზეგე - შევა, დავიდსი - პირლო, გინდა გატუზო, კანავარო - მალდინი, ძამბროტა - კაფუ, ნედვედი - კაკა, ტურამი - ნესტა, ზიდანი ჯობდა - მაგრამ არანაკლები სახელი ჰქონდათ რონალდო რონალდინიო რივალდო განსაკუთრებით მაშინ როცა იუვეში იყო ზიდანი. ნუ ეხლა ბუფონს არ ვეხები საუკეთესოა. დანარჩენი რაც ჩამოგითვალე მგონი არ შემედავები რომ იუვეს ფეხბურთელებს ყველა ჯობდნენ

21:41 | 29.11.2013
alemano (2049)

რონალდო რონალდინიოს რა კავშირი აქვს მილანთან რივალდოს გინდაც შენ თვითონაც თქვი ვერ ივარგაო , ჯობდნენ ისევ თქვენთვის , მოჯის იქით რო გავიდე პლიუს რამდენი ემატება პლატინი და როსი ეყოფა მარტო

21:37 | 29.11.2013
slash (4728)

ბასტენი , გულიტი, როანლდინიო, ზლატანი, მალდინი, ბარეზი, აუ მგონი აღარ ღირს რა თორემ ტრეზეგეს დონეზე თუ ჩავალთ დღეს ვერ მოვრცებით

21:42 | 29.11.2013
alemano (2049)

გაფიცებ ზლატანს საერთოდ რატო ახსენებ სადმე ეხლა მაგან იუვენტუსშიც ითამაშა და ვინმეს ფეხბურთელია? იარა

21:29 | 29.11.2013
slash (4728)

alexandro
ერთი კითხვა ოღOნდ ნაგვის და ბინოკლის გარეშე გამეცი პასუხი. თუ მენეჯრი რომელმაც მოიგო 28 ტიტული და არის ყველაზე პირველი ამ მხრივ და შექმნა ეპოქები, ერთიანი ოჯახური მილანი , ვარსკვლავები და იტაგდალე არის სიკო (როგორც შენ ამბობ) მაშინ ვინ არის ყველა დანარჩენი მენეჯერი შეგიძLია თქვა?

21:28 | 29.11.2013
chamilo (33560)

slash მარტო წარსულში ნუ იყურებით კი კარგია რაც გააკეთა და მადლობელი უნდა იყოთ იმისთვის მაგრამ ეხლა მილანის ხელმძღვანელობამ გუნდი მძიმე სიტუაციაში ჩააგდო და უნდა წავიდნენ კიდეც და ახალი მმართველობა უნდა მოვიდეს და აბა უყურე ამ გალიანის და სერია ბ ჩახვალთ

21:35 | 29.11.2013
slash (4728)

ხოდა რას ვამბობ მე რომ ამდლობელი ვარ ძმა ბოლო დროს განხილვა მეწერა ქვედა კომენტში რომელიც წამიშალეს ცენზურის გამო და იქ გალიანის წვლილზეც . ეხლა მალდინი და ახალი სისხლი მოდის ახალი გარდაქმნები და ვნახოთ რა იქნება მარა კაცმა რომელმაც 28 ტიტული მოიგო სიკო როგორაა ეგ ვერ გავიგე

21:42 | 29.11.2013
alejandro (44439)

ზემოთ მოგწერე და წაიკითხე.სულ სიკოა რ იყო,ბოლო 5-6 წელია გამოსიკოვდა D:

21:26 | 29.11.2013
3_LEGEND_3 (143)

მაგარია გალიანი,დროა სხვას დაუთმოს ასპარეზი,,,,,,, იმედია მალდინი მოვა მის ადგილას.......

21:24 | 29.11.2013
chamilo (33560)

neko_neko აი როსი რომ ჰყავს ფორმაში გაუმართლა იტალიას,როსი ბევრად დიდი ფეხბურთელია ვიდრე ბალოტელი და სწორედ როსია ნ1 ფორვარდი იტალიის და ბობანის სიტყვებს ისევ მოვიყვან ბალოტელი შევას,ვან ბასტენს და ვეას ბუცების მწმენდავად თუ აიყვანდენ მილანშიო
rossonero1 ბალოტელი ნიჭიერი მაგრამ უჭკუოა მას ჯეკო,აგუერო და ტევესი ბევრად დიდი ფეხბურთელები არიან

21:27 | 29.11.2013
alemano (2049)

მეც ეგ ვთქვი

21:31 | 29.11.2013
chamilo (33560)

ლორენტეზე ნიჭიერია მაგრამ ლორენტე უფრო გამოადგება გუნდს ვიდრე ბალო,ჩემ გუნდში მაგ 2 კაციდან 1 რომ ამერჩია სრულიად გულწრფელად ვამბობ ლორენტეს ავირჩევდი,ბალოს გახურებულ ტვინზე ნამდვილად ვერ ავაგებდი გუნდს რა დროს გადაუტრიალდება თავში არავინ იცის

21:24 | 29.11.2013
dato_milan (817)

alexandro
როგორ გინდა ეხლა შე არ გავამართო, როცა მისმა მოყვანილმა ფეხბურთელებმა 28 ტიტული მოიგეს, მა შორის 5 ლიგა, 3 ფინალი ითამაშეს,(ნუ ლივერპულთან რა მოხდა დღემდე ვერ ვხვდები), იმაშI კი გეთანხმები, რომ პოლიტიკა ცდი აქვთ, მაგრამ ცუდი მენეჯერია გალიანიზე თქვა მაგაში ნაღდად ვერ დაგეთანხმები შედგები თავისაზე მეტყველებს, წევანდელი საშინელი სეზონის გამო გალიანის მიღწევები ვერ დაიაკრგება, წავა გალიანი და შენც დაინახავ მილანში არაფერი შეიცვლება ნუ დღევანდელი გადმოსახედიდან ეგრე ჩანს და გამოჩნდება რომ გალიანი კი არა ბერლუსკონია ყველაფრის თავი, ფულს არ უყოფს და რა ქნას, 50 მილიონი სად წავიდა და წავიდა ალბათ სასამართლოებში რომელი ცოტა ჰქონდა ბოლო წლებში ბერლუსკონის რაც პედოფილობას მიყო ხელი, მაგის მერე წავიდა მილანის უკან

21:32 | 29.11.2013
alejandro (44439)

ნუმერაციებით დავყავი რაში ვადანაშაულებ გალიანის და კონტრეტულად რომელში არ მეთანხმები?

21:41 | 29.11.2013
dato_milan (817)

იმაში არ გეთანხმები, ომ გალიანის ბრალიაო, რომ იძახი, მაგას მე ბერლუსკონის დანაშაულად ვთვლი, მილანის საქმე მას მერე წავიდა უკან რაც ბერლუსკონის სასამართლოები დაჭერები და პედოფილობები ამოვარდა და სავარაუდოდ ის შემოსული ფულიც მაგის ჯარიმებს ხმარდებოდა, თორემ გალიანი გიჟი ხომ არაა სიბერეში გაჟმოტებულიყო მანამ თუ ხელგაშლილი იყო

21:29 | 29.11.2013
alejandro (44439)

2007 წლის მერე მაქვს საუბარი,იქამდე არწივს ვეძახდი მილანს...
ახლა კი ლეშიჭამია არწივს ვეძახი.იმის მაგივრად რომ თვოთონ ინადიროს,სხვის მონადირებულ-მონარჩენე-მონალებულს რომ მიირთმევს!...
აი ძუსტად ეგ განსხვავებები ადრინდელ და ახლანდენ მილანს შორის,თავისი გალიანად.

21:27 | 29.11.2013
alemano (2049)

ფულს არც მაროტას უყოფენ მასე მარა კი ჩახია გალიანი

21:31 | 29.11.2013
dato_milan (817)

უყოფენ ფულს აბა რას შვრებიან, ვიდალი, ტევესი, რითი მოიყვანეს, და თუ ჟმოტობაზე წვიდა საქმე 1 წელი ელოდა ტიპი ლორენტეს თავისუფალ აგენტად გახდომას და ბარძალი საერთო ნახევარ მილიონად მოიყვანეს პროტა გაუმართლეს, ერთი მილანშI არ გამოდგნენ თორემ ეგეთები მილანსაც მოყავდა ხოლმე

21:31 | 29.11.2013
slash (4728)

მაროტამ არა ბუბა ტყავაძემ ჩახია გალიანი ბუბამ. ისე ცნობისთვის იუვე სამჯერ მეტს ხარჯავს მილანზე და წაგებაც 60-80 აქვს წელში. ეს ისე ინფორმაციისთვის

21:37 | 29.11.2013
alemano (2049)

ვის უყოფენ ვიდალი 10 ად იყიდა და ტევესი 9 ად ლორენტე პირლო პოგბა უფასოდ , ხოდა ხო დაითრია მერე უკეთესი ბარძალის მოყვანას მაგ ფასში ტვინი უნდა მერე ტვინი უმართლებსო რო წერ მაგაშია საქმე რო ღირდა საყიდლად და მარტო მოყვანა არაა (ლოლ) და საიდან მოიტანე ეგ დეზინფორმაცია რა 60-80 როცა კლუბმა სტადიონი ააშენა და მოგებაზე გავიდა ნახევარზე მეტი უფასოდ ყავს ნაყიდი და ბევრს ხარჯავსო

21:45 | 29.11.2013
slash (4728)

აუ ძმა ადრე მქონდა კიდე ერთ იუვეს ქომაგთან მაგ თემაზე დამიჯერე მაგაზე ნამუშევარი მაქვს ფინანსები ფეხბურთში და ეგრეა მოგიძებნიდი საიტებს ამრა მეზარება კლუბის ოფიცილაური მონაცემებზე დაყრდნობით იყო და მოგებაზე რომ გავიდა ეს ნახე სადმე? კაი აღარ გვინდა ტიპი რომ წერ მოგებაზე გავიდაო უკვე ვხვდები რომ ერთ ფიანნსურ დოკუმენტზე არ გაქ თვალი შევლებული იუვესი რა მოგებაზე მოგებაზე იტალიიდან ნაპოლია მხოლოდ (მგონი უდინეც მარა ეგ იმენა ბაზარია გუნდი კი არა)

21:48 | 29.11.2013
alemano (2049)

მოდი რა კარგად ვიცი რასაც წერდი ერთი მეორე წელს უკვე მოგებაზე გავიდა მინიმალური დანახარჯებით და 2006 წლის წაგება მეც ძაან კარგად ვიცი და ტიპი არა რა გეგონება ისე წერენ აქ იქ უზიხართ ანიელის კაბინეტში

21:55 | 29.11.2013
slash (4728)

ანიელის აკბინეტში ჯდომა არ არის საჭირო იმისთვის რომ გაეცნო კლუბის ოფიციალურ ფინანსურ დეკლარაციას (ეს საქართველო არაა)
2006 წელი კი არა ყოველ წელს ეგრე იყო ძმა შენც ხო იცი რომ ეგ არ გინახავს და შენით წერ რატომ ჯიუტობ? რა მოგებაზე გავიდა კაი რა დედას ვფიცავარ პირველი მე გამიხარდება იტლაიური გუნდები მოგებაზე თუ გავლენ იგივე ინტერი სამციფრა ციფრს აცდა წაგებაში პროექტი მაქვს გაკეთებული ამაზე ბრატ და ნუ დაიჯერებ თუ გინდა

22:22 | 29.11.2013
alemano (2049)

რას გეუბნები იციიი პროექტი მაქვს გაკეთებულიო და შენ რა იცი მე რა მაქვს ნანახი რა შუაშია ჯიუტობა ყველაზე გლავნად იუვენტუსი რო გამოძვრა ახალია რამე? მითუმეტეს ყველაზე მეტი მაგან იზარალა კლუბმა სტადიონი ააწყო გუნდიც აააწყო და ყველაფერში სულ ცოტა დახარჯა და ეგ ჩემთვის მოგებაზე გასვლააა ხოლო რასაც შენ მეუბნები ფინანსურად ბიუჯეტი წლევანდელით 21 აქვს ვალი შეგიძლია გაადააამოწმო

21:20 | 29.11.2013
alemano (2049)

ბალოტელის მაგრად გაუმართლა რო აღარ არიან ისეთი თავდასხმელები როგორებიც ადრე თორე რა უნდა ნაკრებში ელემენტარული კონკურენცია არ აქვს შემადგენლობაზე ეხლა როსი წამოეწია ესეც ეხლა

21:18 | 29.11.2013
slash (4728)

ვინმე მოვიდეს მილანში ან ვაფშე საქართველოში და ამდენი ტიტული მოიგოს სულ არ დავიკიდებ მერე ნაგავში იქექებოდა თუ ბინოკლით დასდევდა? აუ ნეტა კი ვინმე ეგეთი მოვიდეს წავედი ოცნებებში

21:22 | 29.11.2013
alejandro (44439)

კარგი რა,რა მოგდის ტო? განსხვავებებს ვერ ხედავ? ეგ ტიტულები რა ფეხბურთელებით მაოგო მილანმა და ეს ბოლო5-6 წელი რა ფფეხბურთელები მოყავს...განსხვავებას ვერ ხედავ?
ტიტულები კი არა,სულ მალე მილანს ლიგაზე გასვლა ექნება სანატრელი!...

21:25 | 29.11.2013
slash (4728)

და ის ფეხბურთელები შენ მოიყვანე? აი ვგიჟDები დაგიჩემებია ბოლო 4 წელი დ აიხვევ ხელზე ტიპმა კარიერა დაასრულა ვაფასებთ მთელ მის შემოქმედებას და იქ მთელ კომენტარებს უძღვნი ბალოტელის ვიღაც ნიანგს , ბოლო ორ წელს აი ეს რა საჭიროა? მთავარი 28 ტიტული და ზღვა სახელი და ვარსკვლავები მილანს ამაზე უნდა გაკეთდეს აქცენტი რა ბალოტელი და ნიანგი თუ ძმები ხართ რა

მეტის ნახვა
0.066218