ფეხბურთი

16:15 | 22.07.2019 | ნანახია 5113 - ჯერ

ევროპა ლიგის მესამე საკვალიფიკაციო ეტაპზე "დინამოსა" და "ჩიხურას" მეტოქეები ცნობილია

ევროპა ლიგაზე მესამე საკვალიფიკაციო ეტაპის წილისყრა გაიმართა, რის შემდგომაც გაირკვა ქართული გუნდების, საჩხერის "ჩიხურასა" და "დინამო თბილისის" სავარაუდო მეტოქეები.

ბუნებრივია, თუ "ჩიხურა" "აბერდინის", ხოლო "დინამო" "გაბალას" ბარიერს დაძლევს. იმერლების შესაძლო მეტოქე ხორვატული "რიეკაა", ხოლო "დინამოს" "გაბალასთან" გამარჯვების შემთხვევაში ძველ ნაცნობთან, როტერდამის "ფეიენოორდთან" მოუწევს თამაში. მოგეხსენებათ, "დინამო" და "ფეიენოორდი" 1981 წელს თასების თასის ნახევარფინალში დაუპირისპირდნენ და ქართულმა გუნდმა ორი მატჩის ჯამში 3:2 იმარჯვა.

„რიეკა“ (ხორვატია) – „ჩიხურა“ (საქართველო) / „აბერდინი“ (შოტლანდია)

„ფეიენოორდი“ (ჰოლანდია) – „გაბალა“ (აზერბაიჯანი) / „დინამო“ (საქართველო)

აქვე გეტყვით, რომ თბილისის „საბურთალო“ ჩემპიონთა ლიგის მესამე საკვალიფიკაციო ეტაპზე გასვლის შემთხვევაში უნგრული „ფერენცვაროშისა და მალტური „ვალეტას“ წყვილში საუკეთესოს გაეჯიბრება.

თუმცა, თუ „დინამოს“ ბარიერის დაძლევას ვერ შეძლებს, ევროპა ლიგის მესამე საკვალიფიკაციო ეტაპზე გადაინაცვლებს, სადაც სომხური „არარატისა“ და გიბრალტარის „ლინკოლნის“ წყვილიდან გამარჯვებულს შეხვდება.

ევროპა ლიგის მესამე საკვალიფიკაციო ეტაპის მატჩები 8 და 15 აგვისტოს გაიმართება.


კომენტარები (35)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

10:28 | 23.07.2019
grande roma (633)

mjgiri
ლიგის მესამე საკვალიფიკაციოდან გავარდნილები პირდაპირ ეუროპა ლიგის ჯგუფურზე ხვდებოდნენ ყოველთვის და რავი წელს შეიცვალა რამეე?

00:35 | 23.07.2019
mjgiri (8951)

grande roma
არ ხარ მართალი.საბურთალო თუ დინამო ზაგრებს გაცდა,შემდეგ ჩლ-ს მესამე საკვალიფიკაციოზე უნგრეთის ჩემპიონს ხვდება,რომელთან მოგების შემთხვევაში ჩლ-ს საკვალიფიკაციო ეტაპის პლეი-ოფში აღმოჩნდება.
იმ შემთხვევაში,თუკი ფერენცვაროშთან გავარდა,ევროპა ლიგის პლეი-ოფს ითამაშებს.სხვა ვარიანტი არ არსებობს...მაგრამ ეს ყველაფერი თეორიაში,პრაქტიკაში კი დინამო ზაგრებთან უშანსოდაა საბურთალო,ამიტომ არარატია მისი მომდევნო მეტოქე

00:20 | 23.07.2019
grande roma (633)

vashla ვის უთხარი რას ბოდიალობ და წადი დაიძინეოო???? თუ გაქვს ერთი ადგილი და თუ არ ხარ კლავიატურიისტი უბრალოდ დამიწერე ნომერი რომ შენი დედიკო მოვიკითხოო და ვინ სად დაიძინებს მაგას მე განახეებ შე უზრდელო მაიმუნო ბიჭო რა მიმართვაა სად გაიზარდე შე არასწორო უზრდელოო დამიტოვე ნომერი და მე განახებ ბოდიალს და ძილს

01:12 | 23.07.2019
Sport With pleasure (4571)

ეს შეიძლება აწინ გასათვალისწინებელ შეცვლებში მოხდეს მომავალი სეზონებიდან და იქედან გაქ წაკითხული, აბა რა ვიცი

00:03 | 23.07.2019
levani82 (41682)

ამ რომას ლოგოიანს კაი რახან ჩვენი არ სჯერა ტორპედოს მაგალითზე მაინც ჩაიხედოს. პირველივე წრიდან გავარდა და ევროპა ლიგაზე 2 გუნდის გაგდება მოუწია იმისთვის რომ პლეი ოფი ეთამაშა(ტორსჰავნი და კუკეში). ეხლა საბურთალო რომ გამოვარდეს ერთით ნაკლები გუნდის გაგდება მოუწევს იმისთვის რომ პლეი ოფში ითამაშოს

23:56 | 22.07.2019
levani82 (41682)

ბაგი-რეი

აქ იმის დონე ამის დონე არ არის. ქულები თუ გავანიავეთ შეიძლება პრე საკვალიფიკაციო ეტაპზე ჩვენც მოვხვდეთ და რა გამოდის გიბრალტარის, სან მარინოს და კოსოვოს დონეზე ვართ? ბელგია, უკრაინა და ხორვატია ახსენე და ქულები მაგათმაც თუ გაანიავეს ეგენიც პირველი საკვალიფიკაციო ეტაპიდან დაიწყებენ

22:20 | 22.07.2019
iceman (2988)

რაღაც დონე კი გაგვაჩნია მაგრამ რად გინდა ტრადიციად გვექცა ევროტურნირების წინ ლიდერების გაყიდვა. რა უკეთესობაზეა ლაპარაკი როცა ტორპედო სრულიად დაიშალა, ხოლო ჩიხურა და დინამო საერთოდ არ გაძლიერებულან. ერთადერთი საბურთალომ იმუშავა სწორად და კი გამოაგდო არც თუ ისე სუსტი შერიფი

23:59 | 22.07.2019
levani82 (41682)

საბურთალომ კარგად იმუშავა?

22:34 | 22.07.2019
რაჭა (10043)

ნუ, უფრო მეტი ხარისხის ფეხბურთელი გვინდა თორემ დინამომ კარგი შევსება მიიღო -ქიმაძე გამოცდილია და გამოგვადგება, შიშკა სწრაფია, კარგი დარტყმით ესეც დამოგვადგება, დაფეს ტექნიკა აკლია მაგრამ ერთი საგოლე გადაცემის გაკეთება თითქმის ყველა თამაშზე შეუძლია...ნუ, კარიკარი არ ვიცი. იმედია შეტევაში დიდი ძალა იქნება….რა თქმა უნდა ეს შემადგენლობა ფიენორდს არანაირად არ ეყოფა, მაგრამ გაბალას მსგავსი გუნდები უნდა გაიაროს...ისე ყველაზე მეტად ჩისკოს იმედი მაქვს.

23:58 | 22.07.2019
levani82 (41682)

რაჭა
მაგათ ქავთარაძეც დაუმატე
===========================================================
ელიგა უფრო დონე ჩემპიონატია, ვიდრე მოლდოვის. აგერ ყაზახებსაც კი უჭირთ. ტობოლმა ვაფშე რა იკისრა

21:32 | 22.07.2019
vashla (1205)

საბურთალოს აზაცკი რომ დაემატებინა ტორპედოდან მაგარი იქნებოდა, მარგველაშვილი არ არის საიმედო მცველი

22:23 | 22.07.2019
iceman (2988)

სრულად მარგველაშვილის ბრალია შერიფთან გაშვებული გოლები, ისე ზაგრების ტრენერი ყველაზე მეტად დიასამიძეს თუ უფრთხის კარგია ზნაჩიტ რეალურად ვისაც უნდა უფრთხოდეს ისინი გაიხსნებიან

21:23 | 22.07.2019
drogba-11 (13246)

საბურთალოს ბევრი პლიუსი აქვს, ტექნიკური გუნდიცაა და გუნდურად მომუშავეც. შერიფთან შეხვედრები ვბახეთ და მათ შეთამაშებული შემადგენლობა ჰყავთ. ქართველებმა დაიმსახურეს შერიფთან გამარჯვება და მომდევნო ეტაპზე გასვლა.



ოლმო გუნდთან ერთად მხოლოდ 3 დღეა ვარჯიშობს, ევროპის ჩემპიონატის გამო გვიან შემოგვიერთდა. ფიზიკურად არ არიან მზად.



აზრადაც არ ვუშვებთ, რომ საბურთალომ გამოგვაგდოს, ამისთვის არ ჩამოვსულვართ. შევეცდებით, ორივე თამაში მოვიგოთ.



საბურთალოს კარგი ფეხბურთელები ჰყავს, გამოვარჩევ დიასამიძეს, მაგრამ მათი კონკრეტული ფეხბურთელების დახასიათებას არ დავიწყებ," – განაცხადა ბიელიცამ.



"საბურთალოსა" და ზაგრების "დინამოს" მატჩი 23 ივლისს გაიმართება. დაპირისპირება თბილისში, "მიხეილ მესხზე" 21:30 საათზე დაიწყება.



ასევე იხილეთ | ჭიაბრიშვილი: ასეთი დონის გუნდთან საბურთალოს არასდროს უთამაშია!

ავტორი საბა საპანაძე

ტეგები
ქართული ფეხბურთი დინამო ზაგრები საბურთალო
მსგავსი სიახლეები
ქოჩორაშვილი: ისე მიმიღეს, როგორც საკუთარ სახლში... - ლევანტეს ახალწვეულის ინტერვიუ adjarasport.com-თან
ქოჩორაშვილი: ისე მიმიღეს, როგორც საკუთარ სახლში... - ლევანტეს ახალწვეულის ინტერვიუ adjarasport.com-თან
ჭიაბრიშვილი დინამო ზაგრებზე: ფავორიტები არც შერიფთან ვყოფილვართ
ჭიაბრიშვილი დინამო ზაგრებზე: ფავორიტები არც შერიფთან ვყოფილვართ

20:58 | 22.07.2019
grande roma (633)

არანაირი 4 საკვალიფიკაციო აღაარ არი გაიგონეთ ხალხნო შეიცვალა.წესები 4 გუნდი იტალიიდან გერმანიიდან ინგილისიდან ესპანეთიდან პირდაპირ ჯგუფურ ეტაპზე გადიან და 3 საკვალიფიკაციო არის ეგრედ წოდებული პლეიოფი ეგრეა სადაც გინდათ იქ ნახეთ რა დაუჯერებელი ხალხი ხართ ანუ საბურთალო ლიგის მესამე ჯგუფურ ეტაპზე თუ გავა და იქ თუ გავარადა არანაირი ოლეიოფი ეგრევე ეუროპა ლიგის ჯგუფურშია დამიჯერეთ ანუ თუ გავცდით ზაგრებს მინიმუმ ეუროპა ლიგის ჯგუფურ ეტაპზე ვაართ

21:25 | 22.07.2019
vashla (1205)

წადი დაიძინე , ნუ ბოდიალობ აქ სისულელეებს ვიღაცა ხარ

20:46 | 22.07.2019
drogba-11 (13246)

Armenakich ნახე დუნაისკა სტრედა რა გუნდია

20:46 | 22.07.2019
drogba-11 (13246)

20:37 | 22.07.2019
drogba-11 (13246)

ბილეთი ღირს 1 ლარი მგზავრობა 20 ლარი 21 ლარი უნდა გედოთ ჯიბეში

20:36 | 22.07.2019
ბაგი-რეი (2266)

წინათ გაბალას საკუთარ მოედანზე 1.9 ქონდა კოეფიციენტი, ახლა 1.75 აქ. არაა დინამო გაბალაზე ძლიერი. თუ ბუკმეკერები გაბალას წარსულ მიღწევებს ითვალისწინებს და ცდება, არამგონია რეალური კოეფიცინტი 2.0-ზე მეტი იყოს. ეს მათემატიკური ანალიზია. იმედია საბურთალოს პირველი თამაშის სცენარი განმეორდება არამათემატიკურად.

წარმატებები ქართულ გუნდებს

20:51 | 22.07.2019
ბაგი-რეი (2266)

stripslashes((strlen('https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/matches/#/rd/2001149/2')>0?'https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/matches/#/rd/2001149/2':'https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/matches/#/rd/2001149/2'))

19:34 | 22.07.2019
--- (65)

...

19:33 | 22.07.2019
--- (65)

შარშან ფეინორდი გამოვარდა ტრენჩინისგან 0-4,1-1. ასე რომ ყურების ჩამოყრა არ გირს! მაგრამ ჯერ სრული კონცენტრაცია გაბალაზე რთული თამაშები გველის.

19:23 | 22.07.2019
armenakich13 (577)

მართალია ევროპა ლიგის 3 საკვალიფიკაციო რაუნდის გათვალისწინებით ძალიან მძიმე, ძლირი და არასასურველი მეტოქეა ფეინორდი მაგრამ გუნდს თუ აქვს ევროტურნირებზე გასვლის ილუზია და პრეტენზია მაშინ ფეინორდისნაირები ვერ და არ უნდა აშინებდნენ... უბრალოდ მარტო აზერბაიჯანული და ყაზახური გუნდების მიღწევები რად ღირს ხოლო დინამო თბილისის მიღწევა რა არის ბოლო ათწლეულის განმავლობაში?! მაქსიმუმ ათენსი აეკთან დრამატული საპლეიოფო ორთაბრძოლა მახსენდება ასე რომ თბილისის დინამომ თავისი სიტყვა უნდა თქვას თორემ იმ გუნდს რავუთხარი ფეინორდისნაირები რომ მატჩის დაწყებამდე გააგდებენ....

19:28 | 22.07.2019
levani82 (41682)

ეხლა ეგეთი მეტოქეები არ გვჭირდება და არც ის საუბარი თუ რამეზე პრეტენზია გაქვს ფეიენოორდი და ასეთ გუნდებს უნდა ვაგდებდეთ აბა ისე ჯგუფში რა გვინდაო. ეხლა მთავარი ისაა ქულები დავაგროვოთ

20:18 | 22.07.2019
armenakich13 (577)

ხო ფეეინორდთან ჯერ კიდევ მატჩის დაწყებამდე თუ გავვარდიტ მაშინ მაგრად დაგროვდება ქულები, აზერები და ყაზახები რო ფეინორდისნაირებს და უკეთესებსაც აგდებდნენ იმიტო აქვთ ქულები ხოლო ჩვენ კი როგორ ვართ არც ღირს საუბარი

19:19 | 22.07.2019
levani82 (41682)

ერთი სიტყვით ქულები გვინდა რა

18:47 | 22.07.2019
levani82 (41682)

რაჭა
ირაოლა
ისღა დაგვრჩენია ჩვენს გუნდს წარმატებები ვუსურვოთ

რაჭა
ქულები ასაღები გვაქვს

18:50 | 22.07.2019
რაჭა (10043)

ლევან
აზერებთან, ის ახალი შავი "ლომი" გვეყოლება???

18:52 | 22.07.2019
ირაოლა (563)

ხო, აღარაფერს არ ამბობენ - ფეხბურთელის წარდგენაც არ გაუკეთებია გუნდს,,,, უკან ხომ არ გაბრუნდა.

19:09 | 22.07.2019
levani82 (41682)

არა არ გაბრუნებულა. აზერებთან უკვე შეუძლია თამაში

18:30 | 22.07.2019
levani82 (41682)

შერიფი, რომ გააგდეს ეგ იყო პირველი საკვალიფიკაციო ეტაპი
ეხლა დინამოსთან მეორე საკვალიფიკაციო ეტაპია

18:45 | 22.07.2019
რაჭა (10043)

ფეინორდთან მატჩის წინ ...ბილეთის რიგში, უამრავი გულშემატკივარი ღამეებს ათენება, სტადიონზე ალბათ 80 -დან 100 ათასი გულშემატკივარი დაესწრო. ნეტა ახლა რამდენი მივა. ნუ, რათქმა უნდა აზერები თუ გავიარეთ. ოცნებას კაცი არ მოუკლავს -წარმატებები დინამოს

19:44 | 23.07.2019
ogafa (10230)

+

18:46 | 22.07.2019
levani82 (41682)

მაგ ხალხს ნოსტალგია მოაწვებათ

18:49 | 22.07.2019
რაჭა (10043)

ხო, სტადიონზე გულშემატკივარი უნდა დაბრუნდეს, სამწუხაროთ Dინამო ამ მიმართულებით არა ეფექტურად მუშაობს..

18:29 | 22.07.2019
levani82 (41682)

grande roma

არ ხარ მართალი. ეგ ადრე იყო 4 ეტაპიანი და ეხლა ერთიც დაუმატეს. საბურთალომ დინამო თუ გააგდო და მერე თვითონაც გავარდა ევროპა ლიგის პლეი ოფის თამაში მოუწევს ანუ 1 გუნდის გაგდება მოუწევს და ჯგუფში მოხვდება

20:42 | 22.07.2019
ბაგი-რეი (2266)

პირველ ეტაპზე თამაშობენ მალტის და ლუქსემბურგის დონის კლუბები, მეორეზე ჩვენი დონის გუნდები, მესამეზე ბელგია უკრაინა ხორვატიის დონის გუნდები რომლებსაც დაბალი სარეიტინგო ქულები აქვთ, ამის მერე არის პლეიოფი.
უბრალოდ ქართული გუნდები მეორე საკვალიფიკაციო ეტაპიდან ერთვებიან და უწევთ სამი გუნდის გაგდება ჯგუფში მოსახვედრად

18:07 | 22.07.2019
drogba-11 (13246)

გაბალასაც იგივე დაემართება აგერ თქვენც აქ ხართ და მეც თუ ადვილად არ გაცდეს დინამო ბირთვი გამოცვალა და ახალი ფეხბურთელები დაიმატა ამას ძმაო ეგრე ადვილი კიარარის წლები სჭირდება დინამო ასე თუ ისე შეთამაშებულია გაბალამ კიდე სულ გამოცვალა თითქმის ვინც ყავდა წინა წელს გუნდში

17:49 | 22.07.2019
tuzkazirnoi (7)

რატომღაც მგონია რო ჩიხურა უფრო იოლად გავა ვიდრე დინამო

17:47 | 22.07.2019
drogba-11 (13246)

ცოტა რო მომატებულია ჩვენი ეროვნული ლიგის დონე ეს ცხადია თუმცა არა საკმარისად ცოტა მოიმატა ნამდვილად მთავარი პრობლემა დავრწმუნდი ჩვენი გუნდების არის ფეხბურთელების ვერ შენარჩუნება და კარუსელის ტრიალი ეს 1000 პროცენტით დავრწმუნდი მთავარი მიზეზი ეს არის რომ შედეგებს ვერ ვაღწევთ გაავლეთ პარალელი ტორპედოზე თუ გსურთ ყველა გავიდა მის გარდა რატო იმიტომ რომ გაუშვა 7 ფეხბურთელი და მის ადგილას სულ სხვა შეუთამაშებელი ხალხი ჩაენაცვლა განა იმას ვამბობ ის ხალხი ვინც ჩაენაცვლა არარიან კარგი ფეხბურთელები უბრალოდ ეს პროცესი არის ზუსტად ის რომ უჭირთ შეთამაშება და ვერ უგებენ ერთმანეთს სანამ დრო არ გავა და არ შეთამაშდებიან ერთმანეთში

22:17 | 22.07.2019
iceman (2988)

ყველაზე დიდი პრობლემა ისაა რომ უკვე მერამდენე წელია ის კლუბები რომლებიც ევროტურნირზე ხვდებიან გაძლიერების მაგივრად შესუსტებული ხვდებიან ტურნირს, თუნდაც წელს ერთადერთი ვინც გაძლიერდა საბურთალოა და შესაბამისად შედეგიც დადო. იგივე ტორპედო და ჩიხურაზე ძლიერები არიან დღესდღეობით ბათუმი და ლოკომოტივი

17:54 | 22.07.2019
lagashi (6738)

წელს ტორპედოს და ვიტ-ჯორჯიას რომ არ "მოეჭრათ კისერი" ძალიან საინტერესო სეზონი გვექნებოდა, ტორპედო ცხრილის ზედა ნაწილს გაამწვავებდა, ვიტ-ჯორჯია კი გასავარდნ ზონაში არ ამოასუნთქებდა არავის.

17:59 | 22.07.2019
drogba-11 (13246)

ერთხელ და სამუდამოდ ვერ მიხვდნენ რომ არ შეიძლება ეს ბირთვის ცვლა გუნდებში აგერ გორის დილას მაგალითი აიღე თუ გინდა

17:36 | 22.07.2019
lagashi (6738)

გამოდის რომ საბურთალო ყველა შემთხვევაში კარგ გამოცდილებას მიიღებს, 8 მატჩი ევრო თასებზე..ასეთია ჩემი პროგნოზი

17:35 | 22.07.2019
100% (432)

ასეა, ამ სიმაღლეზე სხვა ულაყები ძოვენ. ამ მინდვრის ღირსი თუ ხარ, უნდა დაამტკიცო. მოუთმენლად ველი გავიგო, რანი ვართ და სად ვართ.

17:29 | 22.07.2019
batumi90 (258)

3 საკვალიფიკაციო და 4 პლეი ოფია

17:18 | 22.07.2019
grande roma (633)

რა კენჭის ყრა ხალხნო 3 საკვალიფიკაციოს მეტი არაა 3 გაცდები და ჯგუფურში ვართ ასე რომ.დიდი შანსია საბურთალო ეუროპა ლიგაზე გავიდეს არანაირო 4 საჯვალიფიკაციო და კენჭის ყრა აღარა ეგბადრე იყო 4 საკვალიფიკაციო

17:25 | 22.07.2019
XoMe (1384)

მესამედან რო გავარდები მერე ხვდები ევროპა ლიგის ჯგუფში, საბურთალო მეორე წერეზეა ჯერ : ))) ზაგრები თუ გავაგდეთ მერე წაგების შემთხვევაში ვართ ევროპა ლიგის ჯგუფში

17:19 | 22.07.2019
drogba-11 (13246)

როგორ არაა 4 საკვალიფიკაციოა ვინ გითხრა რომ არაა??

16:50 | 22.07.2019
batumi90 (258)

ანუ კოხრეიძე არ გამოტოვებს თამაშს რაგაცა იმედი არი, იმ შემთხვევაში თუ დავმარცხდით არარატი უეჭველი უნდა გამოვაგდოთ, იქნებ მერე კენჭისყრაში გაგვიმართლოს და შევძვრეთ ჟგუფურში, ჩიხურაზე რატო არავინ ლაპარაკობს? ეს აბერდინი ზძლიერია ნეტა?

16:54 | 22.07.2019
drogba-11 (13246)

საკმაოდ ძლიერია ჩიხურასთვის რომ გამოაგდოს

16:56 | 22.07.2019
batumi90 (258)

ვნახოთ იქნებ გაგვიმართლოს

16:57 | 22.07.2019
drogba-11 (13246)

იმედია გამოუგდებელი გუნდიც არაა ეგ აბერდინი თუ კარგად ითამაშებს ჩიხურა

16:43 | 22.07.2019
lagashi (6738)

როგორც იწერება გაბალა არ არის ის გაბალაოო და..შეიძლება აზერების მოგება, ფეიენორდის მოგებაზე ამ დინამოთი არ გვინდა ოცნება

16:57 | 22.07.2019
drogba-11 (13246)

მე როგორ ვარ იცი ჩემთვის გაბალასთან მატჩი პლეიოფია დასამტკიცებელი გვაქვს პირველ რიგში ის რომ აზერებთან მოგებაც შეგვიძლია უკვე (ბულკებივით) გვიყურებენ და მეორე რიგში ის რომ ჩვენი ჩემპიონატის დონემ აიწია და ისე როგორც გვანადგურებდნენ აზერების თუ ყაზახების გუნდები ეს ასე არაა და გავუტოლდით დონით ერთგვარი ტესტია ეს თამაში

17:34 | 22.07.2019
lagashi (6738)

ეჰ, ტორპედო რომ არ დაშლილიყო არაფრის მომგებს ჰგავდა ორდაბასი იყო თუ რაღაც

17:42 | 22.07.2019
drogba-11 (13246)

ეხლაც შეიძლებოდა მაგის გამოგდება დოლიძეს რომ გაეტანა ის გოლი მერე უკვე ცოტა დრო რჩებოდა და გარისკეს თორე ფრე რო ყოფილიყო საკმარისი არც წააგებდა ტორპედო

16:42 | 22.07.2019
bavarieli (260)

უშანსოდ ვართ ეხლა გაბალასთან თამაშსაც დაეკარგა აზრი

16:38 | 22.07.2019
batumi90 (258)

კოხრეიძე ითამაშებს თუ არა ვინმემ ზუსტად თქვით გთხოვთ

16:40 | 22.07.2019
ირაოლა (563)

აქ, ერთ მატჩს ტოვებს.

16:51 | 22.07.2019
batumi90 (258)

არ ტოვებს 2 ბარათი ქონია 3 ზე ტოვებენ

16:42 | 22.07.2019
lagashi (6738)

მგონი სამ ბარათზეა 1 მატჩიანი დისკვალიფიკაცია

16:47 | 22.07.2019
batumi90 (258)

რამდენი ბარათი აქვს მერე?

16:47 | 22.07.2019
რაჭა (10043)

ორი

16:36 | 22.07.2019
XoMe (1384)

მემგონი მოგვიწევს მარტო საბურთალოთი დაკმაყოფილება : ))) დიდი შანსია შეძვრეს ევროპა ლიგის ჯგუფურში : )

16:49 | 22.07.2019
ilia_juventus (2091)

მალტის გუნდმა რაც გააკეთა ძმაო მაგ თამაშის მერე აღარ მწამს სუსტი და ძლიერი მეტოქის ))))

16:47 | 22.07.2019
ilia_juventus (2091)

კარგი რა საბურთალო... დინამოს სასტავს გადახედე .. ნებისმიერს გაბრდღვნიან შუაზე

16:32 | 22.07.2019
რაჭა (10043)

კარგია... შეხვედრა წარსულთანDDDD

16:39 | 22.07.2019
ირაოლა (563)

წინაცხობრების გამოცდილებიდან გამომდინარე თუ ფეინორდი გავაგდეთ - თასი ჩვენ გვრჩება.

19:40 | 23.07.2019
ogafa (10230)

+

16:21 | 22.07.2019
playmaker (4749)

სულაქველიძე ითამაშებს? ))

16:32 | 22.07.2019
რაჭა (10043)

ჩივაძეც...DDDD

16:18 | 22.07.2019
drogba-11 (13246)

დინამოს იმედი მქონდა ევროპა ლიგაზე შეიძლებოდა შესვლა გაბალასაც გააგდებს მარა რაღა ეს ფეინოორდი დაგვეტაკა კაცო ეეე(((

16:17 | 22.07.2019
drogba-11 (13246)

მაგის გარდა ვინცგინდა შეხვედროდა იღბალი არგინდა რა ფეინოორდი გადაგვივლიან

სარეკლამო ადგილი - 23
250 x 500
0.092475