სარეკლამო ადგილი - 3
227 x 91
კალათბურთი

0:35 | 7.08.2017 | ნანახია 3676 - ჯერ

ზაზა ფაჩულია: “ევროპის ჩემპიონატზე მაქსიმუმზე უნდა ვიფიქროთ”

საქართველოს საკალათბურთო ნაკრების კაპიტანმა ზაზა ფაჩულიამ პრესკონფერენცია გამართა. 33 წლის მოთამაშემ ნაკრებზე და მოახლოებულ ევრობასკეტზე ისაუბრა და აღნიშნა, რომ ყველაფერს გააკეთებს წარმატების მისაღწევად.

ზაზამ ვიქტორ სანიკიძის დანაკლისზეც გაამახვილა ყურადღება და თქვა, რომ მისი შეცვლა ადვილი არ იქნება, თუმცა მწვრთნელის და იმ კალათბურთელების იმედი აქვს, რომლებიც ამ ტურნირზე გაირჯებიან.

ისაუბრა ასევე აკადემიაზე და თქვა, რომ მისი მიზანია აკადემიიდან მოთამაშეები NBA-ში გაუშვას.

“ვფიქრობ, გამოცდილება საკმაოდ მივიღეთ წინა სამი ჩემპიონატისგან, თუნდაც ლიტვასთან გუშინდელი გამარჯვება. ეს ადასტურებს, რომ ნებისმიერი დონის გუნდთან შეგვიძლია თამაში და დამარცხება. მთავარია, ჩვენს თავში დარწმუნებულები ვიყოთ და ისე გავიდეთ სათამაშოდ. სხვათა შორის, ოჯახში ვლაპარაკობდით, რომ ერთ წელს ნბა-ს და ევროპის ჩემპიონობა იქნება სასწაული. რა თქმა უნდა, ეს ადვილი არაა, პირიქით, მაგრამ ყველაფერს გავაკეთებთ, რომ რაც შეიძლება საუკეთესო შედეგს მივაღწიოთ ევრობასკეტზე.

საქართველოს ნაკრებმა 2-3 კვირის წინ დაიწყო შეკრება. მე საპატიო მიზეზი მქონდა და ვთხოვე სამწვრთნელო შტაბს რომ მოეცათ უფლება ვყოფილიყავი ჩემს ოჯახთან ერთად. საქართველოში დღეს ჩამოვედი და ხვალიდან უკვე გუნდს შევუერთდები. ევროპის ჩემპიონატზე უკვე მეოთხედ მოვხვდით ზედიზედ და ალბათ ისიც გამოსარჩევია, რომ ორჯერ გავედით ჯგუფიდან და წინა ჩემპიონატზე ძალიან ახლოს ვიყავით, რომ მეოთხედფინალში გავსულიყავით. ახლა ალბათ მაქსიმუმზე უნდა ვიფიქროთ – ჯგუფიდან გასვლაზეც, მეოთხედფინალშიც და მედლებზე ბრძოლისთვის. ეს რთული იქნება, მაგრამ თუ ამის გჯერა, იშრომებ, მოედანზე ყველაფერს დადებ, გამორიცხული არაფერია. სიტყვებს ჰაერზე არ ვისვრი და მჯერა ამ ყველაფრის. ასეთი შემართებით მივდივართ ევროპის ჩემპიონატზე. რაც შეეხება ვიქტორ სანიკიძეს – ვფიქრობ, საქართველოს ნაკრებში მისი შეცვლა ძალიან რთულია. შეუცვლელი ნამდვილად არავინაა, მაგრამ რაც მას მოჰქონდა ჩვენი გუნდისთვის ძალიან რთულია რომ შევცვალოთ. მაგრამ ძალიან კარგი მწვრთნელები გვყავს, მოთამაშეები და ყველაფერს გავაკეთებთ, ეს დანაკლისი რომ შევავსოთ. ვიქტორს კი ვუსურვებ, რაც შეიძლება მალე გამოჯანმრთელდეს, რადგან ასეთ ასაკში ტრავმის მიღება ძალიან ცუდია. ილიას ზუროსზე ცუდი როგორ უნდა ვთქვა? – სხვა თუ არაფერი, სამი კვირა ზედმეტი მომცა შვებულება (იღიმის)... შედეგი ყველაფრის მაჩვენებელია – თუ მწვრთნელი არ გივარგა, შედეგს ვერ მიაღწევ. გადავხედოთ, თუნდაც შარშანდელი შედეგი, თუნდაც ახლა ლიტვის ტურნირის მოგება, ორ ძალიან ძლიერ გუნდს მოუგეს. ზუროსი ძალიან კარგი მწვრთნელია და საქართველოს ნაკრებს ალღო კარგად აუღო.

არის რაღაცები, რასაც გულით ვუდგები და ეს ჩემთვის ძალიან დიდი პასუხისმგებლობაა. სანამ ამ გადაწყვეტილებას მივიღებდი, ბევრი ვიფიქრე. წარმოიდგინეთ, 600 ბავშვი, მათი ცხოვრება, კარიერა, ამდენი მშობელი... მაგრამ, მე ვამაყობ იმ ფაქტით, რომ ჩემს გვერდით შევკრიბე ისეთი გუნდი, რომელთაც ვენდობი და ვფიქრობ, საუკეთესო გუნდი მყვას გვერდში და ერთად ვაკეთებთ ამ საქმეს. აკადემია ძალიან კარგად ვითარდება, ბავშვებიც კმაყოფილები არიან. ორი უცხოელი მწვრთნელი გვყავს და ათამდე ქართველი. პირველ წელს დავიწყეთ 300 ბავშვით და მეორე წელს ეს ციფრი გაორმაგდა. ახლა მესამე უცხოელი მწვრთნელი ჩამოგვყავს, ამერიკიდან. სერიოზული გეგმები გვაქვს მომავალში და ეს ხმამაღალი ნათქვამი არ იქნება. ჩემი მიზანია მოთამაშეები პირდაპირ NBA-ში გავუშვათ, ჯერ პირველი და შემდეგ დანარჩენები. რა თქმა უნდა, ეს რთული იქნება და მარტო აკადემიის შრომით არ გამოვა, ბევრი ფაქტორია. თუმცა, ვფიქრობ, სწორ გზაზე ვდგავართ. ბავშვებში აშკარა პროგრესია და ძალიან დიდი მადლობელი ვარ იმ ხალხის, ვინც აკადემიას გვერდში უდგას”, - განაცხადა ფაჩულიამ.

შეგახსენებთ, ევრობასკეტ 2017 31 აგვისტოს დაიწყება.

სარეკლამო ადგილი - 25
710 x 104
Loading...

კომენტარები (25)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

FB ავტორიზაცია
18:48 | 08.08.2017
პანტელეიმონი (3117)

ჩემი ბიჭი დადის ზაზას აკადემიაში და ერთ წელში ბავშვმა საოცარი პროგრესი განიცადა (მანამდე ორ სხვა და სხვა მწვრთნელთან დადიოდა სამი წლის განმავლობაში), თუ ყოფილხართ მაგ აკადემიაში მაშინ მიხვდებოდით რამხელა ხარჯებთან არის დაკავშირებული ამხელა მეურნეობის შენახვა, მაღალკვალიფიციური მწვრთნელების სახელფასო ფონდს, რომ დავანებოთ თავი. ნამდვილად არ არის ადვილი ჩვენს რეალობაში 120 ლარის გადახდა ყოველთვიურად, მაგრამ დამერწმუნეთ, იმ სავარჯიშო მეთოდიკას და იმ პირობებს რასაც ბავშვი იღებს მაგ აკადემიაში, ადექვატურ ფას ვიხდი. მეტიც მზად ვარ ორჯერ მეტი გადავიხადო კიდეც, თუ კვირაში სამი ვარჯიშის მაგივრად, ექვსი ვარჯიში ექნება.
რაც შეეხება სოციალურად დაუცველ ოჯახებს, ამ ცოტა ხნის წინ ერთ - ერთ პარტიას ქონდა ინიციატივა რაც ვფიქრობ აუცილებლად დასანერგია ჩვენში. ინიციატივის არსი იყო, რომ სოციალურად დაუცველი ოჯახის შვილებისთვის სახელმწიფომ უნდა გამოყოს თუნდაც 50 ლარიანი ვაუჩერი რათა ამ ოჯახის შვილებს ჰქონდეთ სპორტულ და შემოქმედებით წრეებში სიარულის საშუალება.

17:57 | 07.08.2017
mikamika (1427)

ზაზამ რაც თქვა, სწორად თქვა გუნდისთვის, მაგრამ ახლა გულშემატკივრებში ატყდება უბედური / არაადექვატური აჟიოტაჟი და მეოთხედფინალში გასვლის და მანდ წაგების შემთხვევაშიც კი წარუმატებლობაზე და ათას საშინელებაზე დაიწყება საუბარი.

ქვემოთ განხილვას რაც შეეხება: ტრანსერს ვეთანხმები, რომ სიძვირე არაფერ შუაშია ხარისხთან (მინიმუმ საქართველოში) და ბურატინოს, რომ ყოველთვის უმჯობესია პოზიტივზე დავკონცეტრირდეთ. უბრალოდ, რახან სიტყვამ მოიტანა, ვიტყვი, რომ ზაზას აკადემიის სიძვირეზე საუბარს საფუძველი ნამდვილად აქვს -- სხვა თუ არაფერი, მას სახელმწიფომ საკმაოდ დიდი, კარგ ადგილზე მდებარე და გარემონტებული კომპლექსი (ზაზამ მხოლოდ მცირე კორექტივები შეიტანა) უფასოდ გადასცა სარგებლობაში თუ არ ვცდები 49 წლით. აქედან გამომდინარე, ზაზასაც რომ გამოეჩინა კეთილი ნება და მთელი ხარჯები მოსწავლეთა გადასახადებიდან არ დაეფინანსებინა, აბსოლუტურად არ იქნებოდა უადგილო. მაგრამ აქვე ცალსახად უნდა ითქვას, რომ ზაზაც კარგის მეტი (და ეს კარგი ძალიან ბევრია და მასშტაბური) სამშობლოსთვის არაფერი უკეთებია, მჯობის მჯობი კი არასდროს დაილევა და შედეგად დასკვნაც: ამაზე ყურადღების გამახვილება ნამდვილად არ ღირს, აღნიშვნა კი შეიძლება, რადგანაც ზაზა იმდენად პოზიტიური და სამშობლოს მოყვარული ადამიანია (ეს გარეშე ადამიანის თვალით დანახული), რომ შეიძლება ეს მინიშნება მიიღოს მისი გულშემატკივრებისგან და მას საქმეც მოაყოლოს. მე უფრო მისი აკადემიის ფუნქციონირების გამართულობასთან მაქვს დიდი შეკითხვები მიუხედავად მაღალი ფასისა, რომელიც კრიტიკას ვერ უძლებს და ეს ნამდვილად უნდა იცოდეს მან!

წარმატებები ზაზას და ჩვენს ნაკრებს ევროპაზე. ჩემი აზრით პროგრამა მინიმუმი 1/8 ფინალი, პროგრამა მაქსიმუმი 1/4 ფინალი (ყველა ფაქტორის გათვალისწინებით). ნებისმიერი უკეთესი შედეგი -- გმირობა!

15:48 | 08.08.2017
tomuri (1320)

გეთანხმები, მეტს კი არაფერს ვამბობ, უფასოდ მისცეს დარბაზი, და შეიძლებოდა ამხელა ფასი არ დაედო, არც იმის მჯერა რომ (ეს ჩემი აზრია) , ამხელა გადასახდის მქონე სკოლა ვარსკვლავებს გაზრდის, დარწმუნებული ვარ სხვა სკოლები ბევრად უფრო ნიჭიერ ბავშვებს აღმკოაცენენ და გაზრდიან ვიდერ ეს უძვირესი სკოალ, თუ არად ვნახოთ, გავა დრო და რა კონტიგენმტი გამოვა ამ სკოლიდან მაგასაც ვნახავთ...

14:46 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

tomuri - რატომ ატყუებ ხალხს? საბონისის და მარჩულონისის სკოლები უფასოა? ორივეგან სწავლა კაი ძვირი ღირს და დიდ კომკურენციაში არიან ერთმანეთთან

15:07 | 07.08.2017
tomuri (1320)

ყველგანაა ფასიანი სკოლები, კაი ახლა ძალიან კარგად იცი რომ 99 პროცენტზე მეტი ვარსკვლავების დაბალი ფენიდანაა აგამოსული, და დაბალი ფენიდან გამოსულს უფრო მეტი მოტივაცუია აქვს ვარჯიშის ვიდერ ფულიანი ხალხის შვუილსმ არაა საჭირო აზხხალი ველოსიპედის გამოგიონება, გახედე აფრიკის ქვეყნებს, ფეხბურთი როგოტრ განვიტარდა აფრიკის ღარიბ ქვეყნებში, ბავშვებს ფეხსაცმელიც კი არა ააქვთ ფეხბურთი რომ იატმაშონ, თქვენი მიდგომებით რომ ევლოთ მაგათ ვსრკვლავებს კი არა ურაკლო ფეხბურტელებსაც ცერ გაზრდიდნენ...

14:36 | 07.08.2017
iloreli (1468)

მე ვფიქრობ უფასოც უნდა იყოს ფასიანიც და ძვირი ფასიანიც...
ვისაც ფული აქვს შეიყვანს ძვირი ფასიანში.. ვისაც ნაკლები აქვს ფასიანში და ვისაც არ აქვს ის უფასოში წავა... აი უფასოში თუ სასწაული შედეგები დადო მერე მშობელი ყველაფერს მოიკლებს და გადაიყვანს ფასიანში, დააბანდებს ინევსტიციას.
ეს უფასო იმიტოა საჭირო რომ ტალანტი არ დაიკარგოს. და ამ ეტაპზე ჩვენი რეალობიდან გამომდინარე საჭიროა.
ისე უფასო, ახლობლის გაკეთებული და ნაჩუქარი არაფერი როარ ვარგა ვიცით.

15:13 | 07.08.2017
tomuri (1320)

მომისიენ მეგობარო, კომუნისტრუ პერიოდს დღევანდელი ახალგაზრდები ალმაცერად და დაცინვით უყურებენ , ნუ მაგ სისიტემას ქონდ ათავისი პლიუსებიც და ნაკლიც რა თქმ უნდ ა, მაგრამ სპორტის მხრივ იყო ასეთი მიდგომა, თვითონ ფიზკულტურის მასწავლებლებსაც კი ქონდათ დავალებული , რამე სახეობაშინ ნიჭიერი ბავშვი რომ გამოჩნდებოდა ეგრევე მიყავდათ იმ წრეზე, და ნუიჭიერი ბავშვის დაკარგვის ალბათობა ნაკლები იყო,

15:11 | 07.08.2017
tomuri (1320)

არა მე არ ვამბობ რომ უფასოში უფრო სასწაყულ შეედეგსბ დადებსთქო, მაგისთვის არ ვამბობ მაგას, მე უფასო სკოლების მომხრე იმიტომ ვარ რომ უფრო ბევრი ბავშვს მიეცემა შესაძლებლობა ნებისმიერერ სპორტულ წრეზე ვარჯიშის, და რაც ბევრი ბავშვი ივარჯიშებს უფრო მეტი ტალანტიც გამნოჩნდებათქო, და რაც უფორ მეტი ტალანტი გამნოჩნდება

15:08 | 07.08.2017
tomuri (1320)

კი მაგაში გეთანმხები, უნდა იყოს ფასიანიც, არ ვამბობ არ უნდ აიყოსთქო, მაგრამ ღარიბ ბავშვებსაც უნდ ამიეცეს შესაძლებლოებისგამოვლენის საშუალება სპორტში... მაგას ვამბობ მე

14:41 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

არის უფასო. მუნიციპალური დაწესებულებების დაფინანსებული სკოლები

15:14 | 07.08.2017
tomuri (1320)

კაი რა სად არის, მე რა მინახავს არცერთი ეგეთი სკოლა

14:31 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

რაც შეეხება ჩვენი რაგბის პროგრესს!
ილუზიაა ის, რომ ჩვენი რაგბის ამ დონეზე ასვლა არის ჩვენი ქვეყნის, შიდა ჩემპიონატის დამსახურება!
ეს არის სწორედაც რომ საფრანგეთის დამსახურება, სადაც რაგბის განვითარების მთავარი მამოძრავებელი ძალა სწორედ კერძო სექტორი და ფულია.
ფედერაციას ეკუთვნის მადლობა იმიტომ, რომ მათი მონდომება და ალბათ პატიოსმება ბიუჯეტის ფულის ხარჯვაში, წინ წევს საქმეს. მაგრამ არაა მთავარი ფაქტორი

14:49 | 07.08.2017
tomuri (1320)

კარგი რა , ეგ ყველა პატარა ქვეყანაში ეგრეა, აფრიკის ფეხბურთი როგორ ამოიწია, ზუსატდ რაგბის ფედერაციის დამსახურებაა ეგ ყველაფერი და მტავარიც ეგაა, რადგფან თუ ნიჭიერი ბავშვი არ გამოჩნდა , ის ვერცერთ ძლიერ ჩემპიონატში ვერ წავა, ზუსტად რაგბის ფედერაციის პოლიტიკა აკეთებს იმას, ანუ ძალიან მცირე გადასახადი, იმისთვის რომ ყველას შეუძლია რაგბის ტამაში და ნიჭიერი ბავშვიც უფრო მეტი ჩანს, შენ როგორც ამბობ, ეგეთი მიდგომები რომ ქონდეთ აფრიკაში , ნიგერიაში, კამერრუნში და სხვა აფრიკის ქვეყნებში ვარსკვლავები არ გამოჩნდებოდნენ....

14:51 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

კაი, თუ პატარა ქვეყანა გინდა, ბელგია არაა მაგალითი?

14:59 | 07.08.2017
tomuri (1320)

კაი რა, შენ ბელგიის ეკონომიკას ადარე ჩვენსას? და მერე ბელგიაში სპორტყში რო ივარჯიშო ხალხს ატყავებენ? წადი ნახე ძმაო რა ღირს საცურაო აუზზე და ნებიემიერ სპორტზე აისარული, იმათ შმოსავალ;ათან შედარებით თეთრები, ან უფასოა რარაც კაეტეგორიისთვის

14:51 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

ეს დედანატირები, ამ ნიგერია რომ მიგყავს მაგალითად, ესპანეთს, გერმანიას, იტალიას, საფრანგეთს რატომ არ ახსენებ?

15:02 | 07.08.2017
tomuri (1320)

ესპანეთის და იტალიის შედარება ჩვენტან სულ ცოტა შესაბამობაა, სად მაგათი ეკონოიკა და ცხოვრეა და სად ჩვენი., ჩვენ ზუსტად ისეთი ქვეყების მაგალითები უნდ ავიღოთ რომკლებიც ჩვენს დოენეზე არიან ეკონომიკით და ცხოვრებით, ესპანეთსი, იტალიაში და მაგ ქვეყნებში შეიძლება ფასიანი სპრიოტი მაგრამ ისეთი ფსებია რომ ნებისმიერ დაბალი ფენის ადამიანს შეუძლია სპორტში ბავშვის მიყვანა, და კიდევ დარწმუნებული ვარ დაბალი ფენისთვის ბევრი უფასო სპორტული წრეებიც არსებობს...

14:21 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

tomuri - ან ე.წ. ფულიანი ხალხის შვილი სპორცმენი არ გახდება, იმიტმ რომ ფული უკვე ისედაც აქვს ? :დ მალდინის შვილი რატომ გახდა მაშინ მამა მალდინიზე დიდი სპორცმენი? რა? ფული აკლდა?

14:46 | 07.08.2017
tomuri (1320)

შენ მალდინის ადარებ ქართველი ფულიანი მამაის შვილებს? მენტალიტეტში განსხვავებას ვერ ხედავ? და მერე რამდენია ეგეთი შემთხვევა? საიდნა უფრო მეტი ვარსკვლავი ხდება? დაბალი ფენიდან თუ ფულიანი ხალხსი შვილებიდან? ... მარადონა, რონალდინიო, რივალდო, მესი და რავი კიდევ რომელი ერთი ჩამოვთვალო, და შე რამდენს ჩამოთვლი? 2-ს 3-ს მაქსიმუმ!

14:48 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

და ფულიანი რომ მოსახლეობის 2 პროცენტია? ამაზე რას იტყვი? რრთადერთი რაც ამდენი წერის შედეგად გაგეპარა (მარა შეიძლება აქაც ცდები), ეგაა მენტალიტეტებს შორის სხვაობა. ვგულისხმობ მთცლე ქართულ მენტალიტეტს

14:56 | 07.08.2017
tomuri (1320)

მაგას რა დიდი სჯაბაასი უნდა რომ დაბალი ფენიდან გამოსულ ადამიანებს უფრო დიდი მოტივაცია აქვთ რარაცის მისაღწევად ვიდრე ფულიანი მამაის შვილებს და სესაბამისად ისინი ბვერსაც შრომობენ ამისთვის

14:54 | 07.08.2017
tomuri (1320)

მეგობარო დათვალე , რამდენი ადამიანია სპორტში ვარსკვლავი დაბალი ფენიდან და რამდენი ფულიანი ოჯახებიდან და ნახავ რომ 99% იქნება დაბალი ფენიდან და 1 % ფულიანიდა და ეგეც შეიძლება არ იყოს, რად უნდ ამას ალია ბალია,... რაც შეეხება ქართულ მენტალიტეტს, საქმეც ეგაა რომ ფინანსურად ძლიერი ოჯახებიდან აქვთ საშუალება სპორტში ვარჯიშის, რომლესაც რაღაც დროსი მერე ვარჯიში ეზარებათ, ტავს არ იკლავენს იმიტომ რომ მაგათთვის სხვა საშუალებაცაა რომ იცხოვრონ ნორმალურად, და აღარ იკლავენ თავს ვარჯიშით და შრომით..

14:20 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

tomuri. - რა შუაშია ეს ფულიანი და უფულო. წინასწარ რა იცი ვინ გამოვა სპორცმენი და ვინ არა? ეგ არ იცის არავინ

14:19 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

BEERTRANCE - ღრუზლანდიაში თუ მომსახურება ძვირია და უვარგისი, ესეიგი კონკურენციაა დაბალი. ზაზას და სხვა ნებისმიერის ინვესტიცია ამ სფეროში ნიშნავს კონკურენციის ზრდას და არცერთ ვარიანტში შემცირებას. ამიტომ ეს არის კარგი

13:43 | 07.08.2017
სერია A ჩვენია (Korben Napolitano) (7284)

საინტერესო პოლემიკა გაგიჩაღებიათ ქვემოთ:
ჩემი აზრით, ქართული რეალობა და საკითხებისადმი ჩვენი ასე ვთქვათ წმინდა ქართული და მხოლოდ ჩვენთვის დამახასიათებელი მიდგომებიც უნდა გავითვალისწინოთ.
რომ ამბობთ, ძვირიან სკოლაში ვინ ივლისო, შეხედეთ ცეკვის სტუდიებს - არის თვეში 30-40 ლარიანიც და არის განთქმული ანსამბლების ცეკვის აკადემიებიც, რომლებიც 80-100 ლარი ღირს და ტევა არ არის ბავშვების, იმდენნი არიან. არადა უმეტესი მათგანი თავის ქორწილშიც ვერ გაიქნევს ხეირიანად ხელ-ფეხს DDDDDDDD
სხვათაშორის, ნაკლებად შეძლებული ოჯახის შვილებიც ბევრი დადიან იქ, პრესტიჟულობა და უკეთესი სერვისი თავისას შვრება.
"ჩემს შვილს არაფერს მოვაკლებ, მამა ენაცვალოს" და მსგავსი ზღვარგადასული მეტიჩრობების ფანები რო ვართ ქართველები, ეგეც ხომ ფაქტია ? ასე რომ ღარიბებიც ივლიან და გადაიხდიან ფულს ნბას ჩემპიონის აკადემიაში. მითუმეტეს თუ მშობლები შვილის ნიჭს ხედავენ და მომავალში მრავალმილიონიანი კონტრაქტების პერსპექტივები ელანდებათ DDDDDDDDD

14:22 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

სწორი მსჯელობაა

13:40 | 07.08.2017
davit-tg (623)

წარმატებები ზაზა! კარგი ხარ.
ერთი თხოვნა მაქვს, მარტო თბილისი არ არის საქართველო,ააშენეთ რაიონებშიც პატარა კომპაქტური დარბაზები,თან ის მრავალფუნქციურია სხვა სპორტსაც წაადგება,ეს უფრო ეფექტურია ვიდრე ეს სასახლეები.პრაქტიკულობა! მეტი პრაქტიკულობა გვმართებს მითუმეტეს როცა მაყუთი ცოტა გვაქვს, გასაკეთებელი კი ბევრი

14:23 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

ზაზა არ არის მუნიციპალიტეტი. ყუ მომგებიანი იქნება სხვაგან, მაშინ უნდა ააშენოს, თუ არადა არ უნდა ააშენოს

12:37 | 07.08.2017
tomuri (1320)

ერტადერთი სპორტი და ფედერაცა რომელიც ვიტარდება და სწორად მუშაობენ ეს არის რაგბი, არ არიან ფულზე დახარბებულები და სწორი ტაქტუიკა აქვთ არცეული და შედეგიც არის, წინ მივდივართ, სხვა სპორტში ამს ვერ ვხედავ

14:24 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

ისევ სოცილისტურს აწვები. ფეხბურთი მსოფლიოში ვითარდება თუ არა? არიან ფულზე დახარბებული, კი ბატონო, მაგრამ ეს განვითარებას კი არ უშლის ხელს. პირიქით - აჩქარებს

12:33 | 07.08.2017
tomuri (1320)

ძალიან მააგრი იყო ლიტვას რომ მოვუგეტ და ეს რა თქმა უნდ აბიჭების და განსაკუთრებით მწვრთნელსი დამსახურებაა, მაგრამ არ უნდ ადაგავაიწყდეს რომ ეს ამ გუნდებისთვისმოსამზადებელი ტრუნირი იყო და ევროპაზე სულ სხავ გუნდი იქნება ლიტვა

11:34 | 07.08.2017
iloreli (1468)

ვინც ფიქრობს რო ამ თაობის წასვლის შემდეგ ნაკრებს ნორმალური შევსება არ ექნება მინდა დაგარწმუნოთ რომ ცდებით.
ჯერ ერთი ზაზა კი მიდის მაგრამ გვყავს შერმადინი რომელიც არ არის ასაკში და 4-5 წელი თავისუფლად შეგვეძლება დავეყრდნოთ,
თოკო, ბექა და დუდა 25 წლის ბიჭები არიან და 7-8 წელი მინიმუმ იქნებიან ნაკრებში.
ამათ დაამატეთ ბითაძე, რომელსაც ყველაზე მეტი პოტენციალი აქვს დღევანდელ ნაკრებში, ნუ ნოვიცკი თუ ვერ გახდება მიროტიჩის დონეს იმედი მაქვს მაინც მიაღწევს. ხოდა ეხლა რო ჩვენ მიროტიჩის დარი კალათბურთელი გვყავდეს სულ მინიმუმ სასიამოვნო იქნებოდა.
მტკივნეული იქნება რათქმაუნდა მანუს და ვიკას წასვლა, თუმცა იმედია ამასაც უმტკივნეულოდ შევავსებთ.
ცინცაძეს რაც შეეხება ვფიქრობს სულ მცირე მისი დონის აფხაზავაც გაიზრდება.
ამათ დაემატება ნატურალიზირებული და ეხლავე გვყავს პერსპერკტივაში მომავალი 5-8 წლის შემდგომი გუნდის ძირითადი ბირთვი.

ხო კიდე ევროპა უნდა დავდოთ ზაზუშ, ასეთი შანსი იშვიათად გვაქვს.. არავინ არააა ამ ევროპაზე იმ დონის რო უდიდესი მონდომების ბრძოლის ჟილკის და იღბალის შემთხვევაში ვერ წავაქციოთ.

სადაც ნახევარფინალს იძახით 2 თამაშიღაა ფინალის ჩათვლით.
ნუ ესპანელები უნდა მოვწამლოთ რაღაცნაირად, თუ მაგათ გადავეყარეთ თამაშის წინა დღეს დაპატიჟეთ და ნატახტარით ან ზედაზენის ლუდით გაჭყიპეთ, ძაღლიშვილი ვიყო თუ რამის ერთი ადგილი ქონდეთ მეორე დღეს....
ან ზაზა რო დაგორდეს ესპანელების გასახდელში თავით გადასრისავს 3-4 კაცს... მოკლედ შეიძლება რამის მოფიქრება აგერ ვარ

12:25 | 07.08.2017
BEERTRANCE (93483)

გისმინოს ღმერთმა.

12:11 | 07.08.2017
tomuri (1320)

კარგი ვნახავ ამ ტაობის წასვლი მერე რა შედეგი იქნება კალათბურთში, შეიძლება ა დუ=ივიზიოონშიც ვერარ დარჩნენ და ბ-ში გადარვარდნენე, და თუ კარგი ტაობა მოდის მაშინ 20-წალმდებელი რატომ არიან ბ- დეივიზიონში და რატომ ვერ გადადიან ა-ში აა?

12:18 | 07.08.2017
iloreli (1468)

როდის მიდის ეს თაობა ეგაა საკითხავი... ზაზა მიდის ამ ევროპის შემდეგ მაგრამ ვანაცვლებთ ზაზას შერმადინით საკმაოდ წარმატებით, წამოგვეწევა ბითაძეც.
ვიკა, მანუ და ცინცაძე 3-4 წელი იმედია არ წავლენ.. გვყავს ბურჯანაძე, შენგელია და სანაძე რომლებიც იმედია 7-8 წლი იქნებიან ამ და უკეთეს ფორმაში და 2-3 კაცი კიდე თუარ გამოჩნდა 7-8 წლიწადში მართლა არ ვყოფილვართ არც ბ დივიზიონის ღირსები.

12:32 | 07.08.2017
tomuri (1320)

კალათბურთს მალე ის დაემართება რაც ფეხბურთს დაემარტა საქართველოში, რადგან ესენიც ზუსტად იმ გზით მიდიან როგორც ფეხბურთი წავიდა

12:29 | 07.08.2017
tomuri (1320)

საერთდო არ ვარგა მ,წვრთნელტან კორპუსი ასაკობრივებში, მე თვითიონ ვყურბე ხოლმე მაგათ ერთი სი დავინახე რომ რარაც გადაადგილებებს ასწავლია, სროლები არცერთ არ უვარგა და თუ ვერ ცააგდე ბურთი კალათში ირბინე რამდენიც გინდა

12:28 | 07.08.2017
tomuri (1320)

ზაზას, სანიკიძის და მანუს წავლის მერე დონე სერიოზულად დაეცემა, ა ძმაო ვნახოთ თუ ასე არ იქნება, ასკონბრივი ნაკრებებიდნა ამდენ წლის განმავლობაში მხოლოდ ბითაძე გამოჩნდა, და უახლოეს პერიოდში არავინ მოდის

12:26 | 07.08.2017
tomuri (1320)

ბითაძე ზალიან კარგი ბიჭია, ძალიან ჭკვიანია, სამიანებსაც კარგად ესვრის მაგრამ ზაზას ფიზიკური მონაცემების ვერ დადგება , უჭირს მაგ ბიჭს გადაადგილება ტამაშის დროს, იკაგი იქნებავცდებოდე, რაც შებნ დაასახელე არუის სულ დიდი დიდი 5 კალათბურთელი, და ხუთი საკვალიფკაციოსაც ვერ გადალახავ, იმედია ვცდები..

11:43 | 07.08.2017
Buratino (2592)

მე უკეთესი იდეა მაქვს: ნატახტარ-ზედაზენის ამბავში ესპანელებს ზედ ფრანგები, სერბები და ბერძნებიც მივამატოთ და ჩემპიონობა გარანტირებული გვექნება

11:59 | 07.08.2017
iloreli (1468)

ნუ მე მაინც ესპანელების მეშინია და სერბეთია ძალიან მაგარი გუნდი..
თუ ჩემპიონობა გვინდა ფრანგები და ბერძნები მზაკვრობის გარეშეც უნდა დავამარცხოთ.
სხვათაშორის წინა ევროპაზე ლიტვაც ბეწვზე გადაგვირჩა და იტალიაც... წელს საკმაოდ ძლიერი მაკედონია და იგივე ლიტვა მივაკომპოსტირეთ.
მერე რა რო ამხანაგური იყო?! მერე რა რო ვალანჩუნასი და კიდე 3 კაცი არ ყავდათ, სამაგიეროდ ჩვენც არ გვყავდა 3 კაცი და ლიტვას შეუძლია იმ სამი კაცის დანაკლისის ატანა და ჩვენთვის ბევრად მტკივნეულია იგივე.
თუ ვალანჩუნასი არ ყავდათ მატეიუნასი ყავდათ სამაგიეროდ ჰიუსტონში თამაშობდა სეუში კიარა.
მაცულისი თუ არ ყავდათ კუზმინსკასი დაემატათ,,, ეს მაჩულისიც რა გგონიათ?! ტიპს კარიერის თამაში ქონდა საქართველოსთან, ცხოვრებაში არ დაუგროვებია 32 ქულა ერთ თამაშში და ცხოვრებაში არ უსვრია ისეთი პროცენტით. და ალბათ ვერც ვერასოდეს გაიმეორებს იმ შედეგს 100 ჯერ რო შეგვხვდეს მაგის ნახევარს ვერ გააკეთებს 1ხელაც იმიტო რო ის იყო მისი ცხოვრების თამაში.

11:47 | 07.08.2017
Buratino (2592)

სერიოზულად კი ამას ვიტყოდი: ვისწავლოთ ქართველებმა რეალისტური მიდგომები! ვიკას არყოფნასა და უმაქნისი სკამის შემხედვარე, რომელ ჩემპიონობაზე საუბრობ? ჩემთვის პირადად ოთხეულში შესვლა იქნება გმირობის ტოლფასი. პროგრამა-მაქსიმუმად 1/4 ფინალში გასვლა მიმაჩნია, ხოლო მინიმუმი 1/8 ფინალია

11:50 | 07.08.2017
iloreli (1468)

ბექა და ზაზა რო დაემატება ნაკრებს ეგ სკამი ქმედითი გახდება დამიჯერე.
შერმადინი სანაძე და ან დიქსონი ან ბურჯანაძე სკამიდან. 30 ქულის ჩამგდები სკამი გვექნება.
ნუ ვიკას სალხინო ან ბანძის საყმაწვილო რო დავალევინოთ შეიძლება მოასწროს მომჯობინება.

11:00 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

წარმატებები ზაზას!

11:00 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

კაცმა პირველი სწორი კაპიტალისტუტი ნაბიჯი გადადგა ქვეყანაში და მაშინვე მოთხარეს კომუნისტური ბოდვით

10:59 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

მუნიციპალიტეტის უფასო სკოლების გაზრდილი ხალხი ეახაა ვერ ხედავთ აქამდე? გაიხსენეთ აბა რა დაემართათ ქართულ კლუბებს? ტორპედო და სამტრედია დაგავიწყდათ?

10:57 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

საკალათბურთო სკოლები უნდა იყოს კერძო და რაც შეიძლება ძვირი! რაც ძვირი იქნება, მით უკეთესი იქნება მიწოდებული სერვისი და გაიზრდებიან მით უფრო მაღალი დონის კალათბურთელები! თუ ვიღაც მართლა უფულოა და ვარსკვლავებს წყვეტს ისეთი ტალანტია, იმას იქით გადაუხდის ფულს ასეთი სკოლა! ასე ვითარდება ნბა და სხვა ნებისმიერი წარმატებული სპორტის სახეობა! შეუშვით ეს თავებში

12:59 | 07.08.2017
BEERTRANCE (93483)

მთლად ბოლომდე ვერ დაგეთანხმები, ეგ წესიერ ქვეყნებშია ძვირი რო ნიშნავს კარგ სერვისს. ღრუზლანდიაში ძვირს დაადებენ მარა ნაგავი მომსახურებაა.

12:09 | 07.08.2017
tomuri (1320)

რა სისულელს ამბობ ახლა, მერე ვინ უნდ ამივიდე სმაგ ძვირიან სკოლებში, რომელი კონტიგენტი? ფულიანი ხალხის შვილები, ხომა სეა! და რომელი ფულიანის შვილი გინხავას ვარსკვლავი გამხდარიყოს, დიდი კალათბურთელი რომ გახდეა ნიჭტან ერთად ბევრი შრომ ადა ვარჯიშია საჭირო, და რატომმოიკლავს თავს ფულიანის შვილი აა?

11:38 | 07.08.2017
Buratino (2592)

ძირითადად გეთანხმები, გარდა პირველი ფრაზის მეორე ნაწილისა

10:56 | 07.08.2017
BEERTRANCE (93483)

წარმატებები.

10:55 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

კომუნისტური ბოდვების ავტორებს დაადეთ ბანი! ფულიანის მეტი ვერავინ მიიყვანს ბავშვს არა ხურმა!

10:40 | 07.08.2017
dinamo222 (3262)

ძალიან მაგარია ნბას საჩემპიონო თასისსაქართველოში ჩამოსვლა ! 30-40 წლის წინ ხალხს ნბას მოთამაშეები ოლიმპოს ხალხს ღმერთები ეგონათ და ვინ იფიქრებდა რომ მოვა დრო და ნბას საჩემპიონო თასს ქართველი ჩემპიონი ჩამოიტანდა საქართველოში !!რაც შეეხება ფასიანი რატომაა სპორტული სექციებიო უფასო სწავლა მედიცინა და სპორტში ვარჯიში სოციალიზმის დროს იყო და ხალხმა მოითხოვა არ გვინდა სოციალიზმი კაპიტალიზმს გაუმარჯოსო ! ხოდა თუ კაპიტალიზმს გაუმარჯოს კეთილი ინებეთ და გადაიხადეთ ყველაფერში ფული ! ან ზაზამ რატომ უნდა გადაიხადოს ?? კი ბატონო რომ ქონდეს სხვებივით 30-35 მილიონი კიდევ შეიძლება მაგრამ იმ კინკილა 3 მილიონით აკადემიები აფინანსოს თუ საკუთარ ოჯახს და ახლობლებს მიხედოს ? სკოლები და აკადემიები სპორტსმენებმა და ქველმოქმედებმა კი არა სახელმწიფომ უნდა დააფინანსოს ! მთავრობის პარლამენტის გამგეობების და სხვა უსაქმური ორგანიზაციის წევრები ქონში რომ სკდებიან და ასეულობით მილიონს ფლანგავენ ხელფასებში პრემიებში დანამატებში მანქანებში აგარაკებში და "საქმიან ვიზიტებში" აი იმათ მოსთხოვეთ დაფინანსება !@@@

11:02 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

სწორი ხარ ერთის გარდა - 30 მილიონიც რომ ქონდეს, მაშინაც არ უნდა გააკეთოს უფასო სკოლა. ამით ქველმოქმედებას კი ერ გააკეთებს, საერთოდ დაანგრევს ბაზარს და კლიენტებს წაართმევს სხვა სკოლებს. ამის უფლება როგორც კერძო პირს აქვს, მაგრამ არ უნდა გააკეთოს

09:40 | 07.08.2017
tomuri (1320)

რადგან ეს ტასი ცამოიტანა საქართველოში აბა გაჩნდებიან კალათბურთში ნბა-ს დონის ვარსკვლავები........ იქნება უმაზე იფიქრონ ამ ტაობის მერე არეცრთი ნორმალური კალათბურთლეი რომ აღარ ჩანს, ყველაფერი ფულის საკეთებლად რომ აქციეს, ფაჩულიამ კიდევ იეთი სკოლა გახსნა სადაც გადასახადი 120 ლარია, ფულიანის მეტი ბავშვ ვერავინ მიიყვანს, ხოლო ფულიანი ხალხის შვილი რა დონის სოპორტსმენები დგებიან ეგ ყველანმ ვიცით... ტიპმა თავისი სკოლა გააპიარა ამ თასის ჩამოტანით, თორემ ქართულიი კალათბურთისთვის რაიმე კარგის გაკეტებ არომ უნდოდეს, უფასო სკოლას გააკეთებდა და ტავის ნაშოვნი ფულის მცირე ნაწილს მაინც ქველმოქმედება სმოახმარდა, ესეც არ იყოს ახლა ლიტველი კალათბურტელების დონის, რომლებმაც ტავანთი ფულით ლიტვაში კალათბურთი განავითარეს...

18:18 | 08.08.2017
პანტელეიმონი (3117)

ჩემი ბიჭი დადის ზაზას აკადემიაში და ერთ წელში ბავშვმა საოცარი პროგრესი განიცადა (მანამდე ორ სხვა და სხვა მწვრთნელთან დადიოდა სამი წლის განმავლობაში), თუ ყოფილხარ მაგ აკადემიაში მაშინ მიხვდებოდი რამხელა ხარჯებთან არის დაკავშირებული ამხელა მეურნეობის შენახვა, მაღალკვალიფიციური მწვრთნელების სახელფასო ფონდს, რომ დავანებოთ თავი. ნამდვილად არ არის ადვილი ჩვენს რეალობაში 120 ლარის გადახდა ყოველთვიურად, მაგრამ დამერწმუნე, იმ სავარჯიშო მეთოდიკას და იმ პირობებს რასაც ბავშვი იღებს მაგ აკადემიაში, ადექვატურ ფას ვიხდი. მეტიც მზად ვარ ორჯერ მეტი გადავიხადო კიდეც, თუ კვირაში სამი ვარჯიშის მაგივრად, ექვსი ვარჯიში ექნება.

11:35 | 07.08.2017
Buratino (2592)

საინტერესოა, რატომ ავალდებულებ ზაზას უფასო სკოლა ჰქონდეს? რომელი მილიარდერი (თუნდაც მულტიმილიონერი) ფაჩულია არის რომ ყველაფერი თავისი ჯიბიდან გაიღოს?!
და საერთოდ, გირჩევ პოზიტივზე გადაერთო და სახალხო ზეიმი გაიზიარო, თორემ ბოღმამ ჯანმრთელობისთვის ზიანის მიყენება იცის ...

12:14 | 07.08.2017
tomuri (1320)

არავის არ ვავალდებულებ, მე ფაქტი მომყავს ის რო0მ ლიტვაში საბონისმა მარჩუნლონისმა და მაგათმა ტაობამ ცადეს ფული კალათბურთში და კალათბურთის დონე არ დაეცა მაგიტომ იქ, თუ შენსავით იფიქრა ყველამ , მაშინ გამოდის რომ ვინც ფულს შოულობს მხოლოდ ტავის ჭამისთვის უნდ ამოხიმაროს , ფულიანი ხალის მაოწეულია ბევრი სეფრი ევროპაში, მილიარდი არაა აქვს მარა შეეძლო 10000 დეახრჯა სპორტული ინევნტარზე და სა|ჩუქრად გადაეცა ბავშვებისთვის

10:53 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

სანამ შენს კომუნისტურ ბოდვას აქ მოთხრი, იქნება დაფიქრდე რომ ნბა სწორედ მაგიტომაა სუპერ ტურნირი, რომ ფაჩულიას სკოლისნაირი კერძო და ძვირიანი სკოლები ზრდიან ვარსკვლავებს

12:23 | 07.08.2017
tomuri (1320)

რა შუაშია აქ კომუნიზმი, ტიპი არზე არ ხარ, იმ ქვეყანაშია აღორძინებული სპრტიც და ყველა სფეროც სადაც ყველა ადამიანს აქვს ტავისი შესაძლებლობების გამოყენების შესაძლებლობა, მიუხედევად ფინანსური და სხვა მდგომარეობებისა, ჩვენს ქვეყანაში იმიტომ არის ყველაფერი ჩაბანძებული რომ არ ხდება ადამიანებს შერჩევა ნიჭისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით და მასასა არ აქვს საშუალება შვილების უნარების განვიტარების..... რაც შეეხაბ კომუნიზმს, თუ არ იცი მაშინ ისტორია წწაიკითხე რა დონის მიღწევებეი ქონდა ქართულ სპორტს იმ შენს საზაგელ ,, კომუნიზმის" დროს და შეადარე მერე ახლანდესლს.... სხავათაშორის იმ საზიზრა კომუნისტტრურ პერიოდში თბიისის დინამო ჩემპიონტა ლიგა მოიგო და ფინალში მადრიდის რეალი დაამარცხა, ხოლო მოერდ ცემპიონტა ლიგის ფინალში გავიდა... ახლა ამაზე ოცბეაც კი უტოპიააა...

12:17 | 07.08.2017
tomuri (1320)

ბოდვებიო და იდიოტაობა შერნგან მესმის .... აზრრზე არა ხარ ნბა შევსებას საიდნა იღებს, მაგათი ძირიტადი კონტიგენტი ქუჩაში გაზრდილი ფერადკანიანი ბიჭებია არიან, ანუ ყველაზე დაბალი ფენა ამერიკაში ვისაც ყველაზე მატეად უჭირს, და არა მგონაინმაგათ ძვირიანი სკოლებვში სიარულის ფული ჰქონდეთ, კარგად ცაიხედე მაგ სისტემაში

14:39 | 07.08.2017
Erovnuli-Nakrebi (7561)

შენი მსჯელობა არის კომუნისტური. მიღწევები ქონდა თუ არ ქონდა ეს სხვა თემაა და მაგაზე არ გედავები

03:16 | 07.08.2017
l_e_o_n_i (260)

Warmatebebi. Saqartvelos sasaxelod getamashot bichebo...

01:17 | 07.08.2017
test (80)

ყველაფერი კარგად იქნება, მთავარია ხასიათი ვაჩვენოთ, 81:70 შემთხვევითი მაჩვენებელი არ არის, და არც ეს გუნდია გამოუცდელი ბალღებით დაკომპლექტებული.

01:10 | 07.08.2017
juansher (734)

სუსტია ნაკრები სანიკიძის გარეშე და მეოთხედფინალი ძალიან გაჭირდება. მედლებისთვის ბრძოლა საიდან მოიტანა? რახან ლატვიას მოვუგეთ? ავვარდით ფინთი გოიმებივით. ვიკა არის მაგ გუნდის სული და გული. სამწუხაროდ მის გარეშე ბევრი არაფერი გამოვა. ჰო, ცინცაძე კიბოს გაგვიჩენს. თუმცა უნდა ვაღიარო, მოუკლია 3-ქულიანების სროლა, რაც იმას ნიშნავს რომ ცოტა ტვინი გაანძრია მასტმა. ნამეტანი უბერავს ხშის შემთხვევებში - არ ფიქრობს ისე თამაშობს.

07:58 | 07.08.2017
iceman (1020)

ძალიან ლოგიკურია რაც თქვა, ძალიან თანაბარ ჯგუფში ვართ და იღბალზე და მწვრთნელზე ბევრი იქნება დამოკიდებული მაგრამ პოტენციალით ჩვენი გუნდი ლიტვის მერე ყველას ჯობია მათ შორის იტალიასაც მას შემდეგ რაც ლიდერები დაკარგა იტალიამ. ასე რომ ლოგიკური იქნება თუ ჯგუფში მეორე ადგილს დავიკავებთ და შემდეგ კიდევ ერთ ეტაპს გავივლით, აი მეოთხედფინალიდან კი იღბალი დაგვჭირდება რადგან ჩვენზე ძლიერი გუნდი შეგვხვდება მაგრამ უშანსოთ ნამდვილად არ ვიქნებით

03:20 | 07.08.2017
giogobi (59)

ისე ლატვიასაც მოვუგეთ და ლიტვასაც, ჯერ ჯგუფიდან გავიდეთ, ისრაელი და იტალია სერიოზული ძალაა, ლიტვაც თავისთავად

03:18 | 07.08.2017
giogobi (59)

აბსოლიტურად გეთანხმები სანიკიძის შემთხვევაში. რაც შეეხება ცინცაძეს, არასტაბილურია. თუ კარგად თამაშობს იმ თამაშებს უეჭველი ვიგებთ ხოლმე

00:53 | 07.08.2017
პანტელეიმონი (3117)

გაიხარე ზაზა, შენ ეს დაიმსახურე ! ! !

სარეკლამო ადგილი - 9
250 x 250
სარეკლამო ადგილი - 22
250 x 250
0.244314