კალათბურთი

19:00 | 5.06.2017 | ნანახია 8154 - ჯერ

ილიას ზუროსმა ეროვნული ნაკრების გაფართოებული შემადგენლობა დაასახელა

საქართველოს კალათბურთელთა ეროვნული ნაკრების მთავარმა მწვრთნელმა, ილიას ზუროსმა ნაკრების გაფართოებული შემადგენლობა გამოაქვეყნა. ბერძენმა სპეციალისტმა გამოცდილ მოთამაშეებთან ერთად შეკრებაზე ახალგაზრდებსაც უხმო.

ეროვნული გუნდის კანდიდატთა სიაში 17 კალათბურთელია შესული, თუმცა, შესაძლებელია, ეს რიცხვი გაიზარდოს. მოგეხსენებათ, რამდენიმე დღეში „ბ“ ნაკრები იკრიბება, რომლის რამდენიმე წევრიც ეროვნულ გუნდში მოიაზრება. „ბ“ ნაკრები 26 ივნისიდან 15 ივლისამდე ჩინეთში, საერთაშორისო ტურნირებში მიიღებს მონაწილეობას და სწორედ ამის შემდეგ გადაწყდება მის წევრთა ეროვნულ გუნდთან შეერთების საკითხი.

გაფართოებული შემადგენლობაში ძირითადი ბირთვი ნაკრების გამოცდილი და უცვლელი წევრები არიან, ხოლო დანარჩენებს სხვადასხვა დროს უთამაშიათ ევროვნულ გუნდში, ანაც კანდიდატთა შორის ყოფილან. გაფართოებული სიის ერთადერთი მოთამაშე, რომელიც არასდროს ყოფილა ეროვნულ ნაკრებში გამოძახებული, 17 წლის გოგა ბითაძეა. ეს კალათბურთელი სერბულ “მეგა ბიმაქსში” თამაშობს, 211 სანტიმეტრი სიმაღლისაა, წლევანდელ ახალგაზრდული ევროლიგის ფინალში ითამაშა და შედეგიანობით ფინალური ტურნირზე საუკეთესო იყო. ბითაძე 14-24 ივლისს საქართველოს 20-წლამდელთა ნაკრებს ევროპის ჩემპიონატის “ბ” დივიზიონში დაეხმარება, რისი დასრულების შემდეგაც ახალგაზრდა ცენტრი ეროვნულ გუნდს სლოვენიაში შეუერთდება.

წარმოგიდგენთ საქართველოს ეროვნული გუნდის 17-კაციან, გაფართოებულ სიას:

gbf.ge


კომენტარები (60)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

16:03 | 07.06.2017
geogeobasket (512)

და სანამ აზიის ან რომელი სხვა ქვეყნის ჩემპიონატზე ვისაუბრებდეთ ჩვენს სამარცხვინო სუპერ ლიგას გადახედეთ. ადამიანის დაფასება ისწავლეთ. როდესაც ფედერაციისგან ვერ ხედავ დაფასებას ხალხისგან მაინც უნდა დაინახო მხარდაჭერა და სიყვარული, რომ გულმა გაგიწიოს ნაკრებისკენ. დასკვნები თქვენთვის მომინდია

15:59 | 07.06.2017
geogeobasket (512)

ერთი რამე გაიგეთ რა. მე არ მაქვს საუბარი დღევანდელ ნაკრებში ცქიტიშვილის ყოფნა არ ყოფნის საკითხზე. როცა ფორმაში იყო მაშინ არ დაუძახეს და დღესაც, როდესაც იგივე სიტუაციაა ნაკრებშიც და ფედერაციაშიც არამგონია გამოიძახონ. დახვეული რომ გაქვთ უარი უთხრა ზუროსსო და ასე შემდეგ, რატო უთხრა თუ არ იცით მოდი ზღაპრების მოყოლას და ფედერაციის გაპრავებას თავი დაანებეთ. ასაკის გამო კაცი ნაკრებიდან გამოუშვეს და სამი წლის მერე ურეკავენ ვალის მოხდის მიზნით თუ გინდა მოდიო. გაახალგაზრდავდა სამი წლის მერე? სანამ ვინმეს განაჩენს გამოუტანდეთ დაფიქრდით ცოტა. ცქიტიშვილი იყო ერთადერთი გამყრელიძესთან ერთად ვინც სიმართლე თქვა თავის დროზე კოკოშკოვზე და ყველამ იუდად გამოაცხადა. ხოდა მეეჭვება საჭიროდ ჩათვალოს დღეს რომ ვინმეს დამატებითი ახსნა-განმარტება გაუკეთოს ისედაც ყველაფერი ნათელია. ნაკრებს წარმატებები და სამწუხაროა, რომ ამ თაობის ნიჭი წყალს გაატანეს. სამწუხაროდ მომავალი თაობა კალათბურთში არ ჩანს. სამაგიეროდ ვიღაც ვიღაცეებმა ფული აკეთეს და თქვენ აპრავეთ ეხლა ფედერაცია

12:39 | 07.06.2017
Torres9 (12692)

შენგელიამ ახალი 3 წლიანი კონტრაქტი გააფორმა ბასკონიასთან არადა მეგონა მინიმუმ რეალში გადავიდოდა ანდაც NBA-ზე გაიწევდა

15:19 | 07.06.2017
sabonis (9584)

არაფერი დაიჯერება ამ ჯურნალისტების.D

14:06 | 07.06.2017
BEERTRANCE (97819)

დასანანია.

13:50 | 07.06.2017
Shenge 11 (67)

Vaa.arc me velodi

11:36 | 07.06.2017
Shenge 11 (67)

Pachulia,toko,sanadze,burjana da dixoni sauketeso xuteulia.toko da zaza samcamianshi da danarcheni samive magrad isvris samianebs..danalansebuli ikneba gundi..+plius zlieri satadarigo cincaze,vika,manu da shermadini....

12:35 | 07.06.2017
vaxo22 (759)

ცინცაძე ძირითად გამთამაშებლად ჯობია

13:50 | 07.06.2017
Shenge 11 (67)

Me dixons varchev..im uporatesobit rom kargi 3 ak..tan giom icis gadamckvet momentshi dakargva..amerikeli ufro civsisxliania...tumca vici rom zurosi cincadzes daakenebs

00:22 | 07.06.2017
vaxo22 (759)

რაც მთავარია კალათბურთი ყველა გუნდური სახეობიდან ყველაზე უფრო გუნდური თამაშია და თამაშს გუნდი იგებს და არა 2 ან 3 კაცი ამიტომაც წარმატების მისაღწევად ზუროსმა 12ივე მოთამაშე უნდა დატვირთოს შეძლებისდაგვარად

22:34 | 06.06.2017
vaxo22 (759)

როგორც წერენ ბ ნაკრებიდან რამდენიმე კაცი მოიაზრება კანდიდატადო ბ ნაკრები უფრო ადრე იწყებს შეკრებას და ჩინეთში მიდიან , როგორც ეტყობა ჩინეთის ტურნეს მერე ბ ნაკრებიდან ეროვნულ ნაკრებში რამდენიმე კაცს დაამატებენ და მერე იქიდან აარჩევენ საუკეთესო 12 ს ვინც მერე ევროპაზე წავა

22:34 | 06.06.2017
ppapun (7)

ეხლა მოუსმინე ხოშტარიას ინტერვიუს და მისი საუბრიდან გამოდის რომ ზუროსმა კანდიდატები შერჩია სუპერ ფინალების მიხედვით. საინტერესოა ბოისა ბექაური ჯინჯარძე ფხაკაძე რით გამოირჩა ამ თამაშებზე.ბათუმი საერთოდ გავრდა სუპერ ლიგიდან და მგზავრების დარჩენა კი ტუგუშის დამსახურებაა. მე ვფიკრობ რომ კანდიდატებს ზუროსი კი არა ბოისა და ტუგუში არჩევს. რაც შეეხება ხოშტარიას მის აზრს არ ითვალისწინებენ.

22:17 | 06.06.2017
haudi (1058)

რახან ეს ბ ნაკრები გააკეთეს და ატ ყ ნაურებენ ესეიგი ერთ კაცს მაინც დაუძახებენ ვინც საუკეთესო იქნება თორე აბა რას ატ ყ ნა ურებენ მართლა? ეგ ერთი დვალიშვილი იქნება ალბათ, წინა ტურნირზე ლიდერი იყო და ეხლაც სავარაუდოდ. ის 9 კაცი ვიცით, მეათე ბითაძე მიყავს როგორც ჩანს და ერთი ადგილია ვაკანტური. ცქიტიშვილი წინის წინა ევროპაზე უნდა წაეყვანა კოკოშას მაშინ ჭამა. ეხლა მართლა აღარ გვჭირდება

22:10 | 06.06.2017
ppapun (7)

ეხლა

21:57 | 06.06.2017
goga bagrationi (1)

აკაკი მაგარი პროფესიონალია ,საქართველოს ნაკრებს ძალიან წააგებოდა,მაგრამ სანამ ნაციონალი ტუღუშის გადასაწყვეტია ვინ დაიცვას ჩვენი ქვეყნის ღირსება, მივიღებთ იმ შედეგს რაც გვაქვს.ნაცვლიშვილი თუ თვითონ არ მოდის ნაკრებში კარგს შვება,აბა ბოისას კი არ შეაწუხებს სინდისი ,რომ ვერ გაუგია მოცეკვავეა თუ კალათბურთელი

20:24 | 06.06.2017
dixdavid (458)

რაც eke99-მა თქვა, მეც მაგი მინდოდა დამემატებინა. მწვრთნელი არ ათამაშებდა დვალიშვილს, თორემ როცა შანსი ეძლეოდა, ძალიან კარგად იყენებდა მას. თან, ქვევით ეწერა, რომ მისი გუნდი დიდად არ ბრწყინავდაო. ეს არ არის სწორი. პირიქით, ნოვოსიბირსკმა რეგულარული ჩემპიონატი მოიგო და პლეიოფების მთავარ ფავორიტად ითვლებოდა, თუმცა ნახევარფინალში დამარცხდა და მედალიც ვეღარ აიღო.
სამწუხაროდ, პლეიოფებში, მწვრთნელი ის თავისი 10 წუთიც აღარ დაუთმო აკაკის და რა შედეგიც მიიღო, ზევით უკვე ვთქვი.

21:24 | 06.06.2017
eke99 (1362)

კი ჩემპიონი გუნდი იყო და ახლაც ფავორიტი იყო .მწვრთნელმა მოახერხა და წააგო მე5 ადგილოსანთან სერია და შთაბეჭდილება დარჩა თითქოს ასე სჭირდებოდა საქმეს. აკაკი ძალზე ბევრს გააკეთებდა რომ მიეცათ დრო

19:52 | 06.06.2017
levani82 (41682)

eke99

შენგან მაინტერესებს ნუ შენი სუბიექტური გინდ ობიექტური აზრი გამოხატე ზუროსი შემადგენლობას თვითონ იძახებს თუ ვინმე სხვა?

21:22 | 06.06.2017
eke99 (1362)

ლევან ზუროსი იძახებს იმ ვარსკვლავედს რომელსაც არც დაძახება არ უნდა რადგან თავად ნაკრები არიან . დანარჩენ ახალ სახეებს "აღმოუჩენს" ფედერაცია+ტუღუში. ეგაა და ეგ

21:35 | 06.06.2017
levani82 (41682)

სუპერლიგის ხალხს ვინ იძახებს ზუროსი? არამგონია ტოლიკა ნაკრებში დასაძახებელი იყოს, მაგრამ როცა ძმა გყავს...

22:57 | 06.06.2017
eke99 (1362)

ეგ დავწერრე ლევან რომ სუპერლიგის ხალხს ურჩევეს ტუღუშა და ფედერაცია

19:13 | 06.06.2017
vaxo22 (759)

ცქიტიშვილი კი კარგია მაგრამ თითონ არ მოდის ნაკრებში როგორც იძახიან

18:47 | 06.06.2017
eke99 (1362)

ხალხნო გჯერათ ახლა ზუროსმა ესაუბრა ცქიტოს და იმან ესე უთხრა? ეგაა აქაურების შექმნილი მიზეზი. დვალიშვილს რაც შეეხება რაც მატჩებს ვუყურებდი მაგისას ჩანს რომ მევრთნელი იდიოტურად თავის ხალხს აყენებდა თორემ რამდენიც მისცა დროც რაც ჰქნა კაკიმ ნახემ თამაშებში.რა ბოისა რის ბოისა? აგერ ბ ნაკრებშიც გამოჩნდება დვალიშვილი და გაიგებენ. ფხაკაძის ყოფნა ვერ გავიგე საერთოდ რა არის ეს??????ტეხავს ძალიან

20:19 | 06.06.2017
sabonis (9584)

მჯერა რატომაც არა? თუ მასე არაა გამოვიდეს ცქიტიშვილი და თქვას ასე არააო, გინდ ტელევიზიით გინდ ინტერნეტით, რა ენა არააქ თუ დაავიწყდა ლაპარაკი? არ მითხრა ახლა ბლოკავენ და ვერ გვაწვდის ხმასო.

03:48 | 07.06.2017
eke99 (1362)

ფუნის აქოთებას ერიდება და ნაკრებისთვის ზიანის მიყენებას. საკუთარი თავმოყვარეობაც აქვს .
ეგაა და ეგ

15:23 | 07.06.2017
sabonis (9584)

შარშან ეთქვა, ხო არ იყო ევროპა? ან შემოდგომაზე ეთქვა ან ზამთარში როცა ნაკრებს შეკრება არ ქონდა რა პრობლემაა? მოკლედ ძმაო დუმილი თანხმობის ნიშანია.

00:52 | 07.06.2017
პანტელეიმონი (4347)

100% -იანი ხარ. ძალიან მინდა ამ ისტორიას მოეფინოს ნათელი სამაგალითოდ. ეს ძალიან კარგი იქნება ზოგადად ქართული კალათბურთისთვის.

18:32 | 06.06.2017
vaxo22 (759)

დვალიშვილი თამაშობდა რუსული პირველი ლიგის ბინადარ ნოვოსიბირსკში სადაც 10,5 წუთში აგროვებდა 5,2 ქულას და 3,1 მოხსნას

18:48 | 06.06.2017
eke99 (1362)

პირველი ლიგა არაა სუპერლიგა 1 არის. ვთბ ითვლება იქ ჩემპიონატად ისიც პოლიტიკური თემაა თორემ სუპერლიგაა რეალურად მათი ჩემპიონატი

18:58 | 06.06.2017
vaxo22 (759)

კი ეგრეა ვთბში თამაშობენ მათი მაგარი გუნდები , ცსკა , ხიმკი , უნიქსი და ასე შემდეგ

17:53 | 06.06.2017
levani82 (41682)

qomagi555

დვალიშვილი რუსეთის პირველ ლიგაში კი არა სუპერლიგაში თამაშობდა

ტოლიკას 17 კაცში კი არა საერთოდ არ შევიყვანდი, მაგრამ ძმა როცა გყავს...

17:26 | 06.06.2017
bbbbbb (2031)

ცქიტიშვილის ეხლა გამოძახებას აზრი აღარ აქვს. მაგან ნაკრები კი არა კარიერა დაიკიდა როცა აზიაში წავიდა.. რომელიმე საშუალო დონის ევროპული გუნდის ლიდერი რომ მაინც გამხდარიყო დაუძახებდნენ ნაკრებში.. ეხლა ახალგაზრდებზე ხელის შეშლის მეტს ეგ ვეღარეფეს გააკეთებს

18:48 | 06.06.2017
eke99 (1362)

აზიაში ნბას ვარსკვლავებიც კი მიდიან უკვე იმხელა თანხებია . სუპერლიგა ხომ გვყავს საოცრებათა სამყარო ბოისაიანად

17:54 | 06.06.2017
levani82 (41682)

აზიის დონე იცი? აზიის ჩემპიონატები ნანახი გაქვს? თუ პოზიცია ისეთია კაი რა აზიაში რა დონე უნდა იყოს

21:22 | 06.06.2017
bbbbbb (2031)

არაფერი დონე არაა და სადაც ცოტა ნორმალური დონეა და ნბა ს ვეტერანები მიყავთ პერიოდულად იქ ქონდა მცდელობა თამაშის მაგრამ ვერ ითამაშა.

00:47 | 07.06.2017
პანტელეიმონი (4347)

ცქიტიშვილის საკითხი მემგონი ეხლა ნამდვილად დახურულია, მაგრამ იმასაც ნუ იტყვით, რომ საერთოდ არაფერი გამოუვიდა არსად.
ორი წლის წინ ლიბანის ლიგაში (რომელიც ბევრად ჯობს ჩვენს სუპერლიგას), სადაც ამერიკელი და სამხრეთ სლავებით გაძეძგილ ლიგაში საუკეთესო სეზონი ქონდა და სწორედ მაშინ უნდა მიიეწვიათ საუკეთესო ფორმაში მყოფი ცქიტიშვილი ნაკრებში და შეიძლება X ფაქტორი ყოფილიყო მაშინ ჩვენი ნაკრებისთვის.

17:19 | 06.06.2017
bbbbbb (2031)

მარკოიშვილის და სანიკიძის ფორმას ექნება დიდი მნიშვნელობა. მახსოვს როგორც ველოდებოდით იმ პერიოდში ნაკრების ლიდერების ვატო ნაცვლიშვილის და უფროსი ბოისას გამოჯანრთმელება ნაკრებში დაბრუნებას, მაგრამ ვერცეთმა ვერაფერი ვეღარ ქნა.

17:54 | 06.06.2017
sabonis (9584)

არა ვატო და ბოისა ძაან დიდხანს იყვნენ ტრმვირებული 2-3 წელი მაინც ნაცვლიშვილი შეიძლება მეტითაც თუ მეხსიერება არ მღალატობს და წელიწადი არ უნდა იყოს ის ვადა რომ ვიკა და მანუ ვერ დაგვიბრუნდნენ.ღმერთმა ნუ ქნას.

17:56 | 06.06.2017
levani82 (41682)

ისეთი პატარა სკამი გვაქვს, რომ ლეგიონერებმა სულ რომ არ ითამაშონ ნაკრებში მაინც იქნებიან

16:50 | 06.06.2017
qomagi555 (259)

9 კაცი უეჭველია აქედან 12-ში: ფაჩულია, შენგელია, შერმადინი, ცინცაძე, დიქსონი,
მარკოიშვილი, სანიკიძე, ბურჯანაძე და სანაძე
ცქიტიშვილს არ უნდა თვითონ გაიგეთ. რატომ? იმიტომ, რომ ფაჩულიას, შერმადინს და შენგელიას ვერ გაუწევს კონკურენციას იცის და ბექაურივით ზამენაზე ჯდომა და მთელ 3 თვეში საშუალოდ ვინმეს დასასვენებლად ნახევარი წუთი თამაში არ აწყობს. ნუ ბექაური ცალკე თემაა საერთოდ. ვინც უყურებდა სუპერლიგას ფაქტია, რომ წელს ლონდარიძემ ყველაფერში აჯობა და ერთი თავით მასზე მაღლა იდგა.
ბოისას რაც შეეხება 17 კაცში კი ბატონო მაგრამ 12-ში გამორიცხულია და ფაცაცია ბევრად ჯობს ყველაფრით, გინდა დაცვაში თამაშით და გინდა წინ, თან ბევრად სასარგებლო მოთამაშეა და ბევრნაირად შეიძლება გამოიყენოს მწვრთნელმა.
ბერიშვილიც ძალიან კარგი იყო სუპერლიგაში და ნამდვილად იმსახურებს ჩემი აზრით 12 კაცში მოხვედრას 4 ნომერზეც შეუძლია თამაში და სროლითაც ერთი-ერთი საუკეთესო ქართველი მსროლელია.
და კიდევ ერთი გამთამაშებელი უნდა იყოს 12-ში აუცილებლად და ეს ან ფხაკაძე იქნება ან გამყრელიძე. ფხაკაძეს არაუშავდა სუპერლიგაში და გამყრელიძეს არაუშავდა ა ლიგაში, ასევე როგავასაც. ვინც მოცემულ მომენტში უკეთეს კონდიციაში იქნება ის უნდა იყოს ჩემი აზრით. გოგოძეც არ უნდა დავივიწყოთ კარგი ბიჭია, თუმცა გამოკვეთილი გამთამაშებელი არაა და მაგიტოც დარჩა გარეთ სავარაუდოთ.
შარაბიძეს რაც შეეხება კარგი მოთამაშეა მაგრამ ისევ და ისევ კონკურენციის ფაქტორია, ვერ გაუწევს ზაზას და შერმადინს კონკურენციას აშკარად.
დვალიშვილზე რაც არ ვიცი ვერაფერს ვიტყვი, ვიცი რომ რუსეთის პირველ ლიგაში თამაშობდა და სასტარტო ხუთეულის წევრიც არ ყოფილა მთელი სეზონი ზამენა იყო და მისი გუნდიც მაინცდამაინც ვერ ბრწყინავდა. თუმცა ბ ნაკრებში მიეცემა შანსი და ეგ ან ლონდარიძე უნდა იყნენ ჩემი აზრით კანდიდატები ეროვნულის.

16:38 | 06.06.2017
ssll (1520)

ყველაზე ტეხავოი იმედების გაცრუებაა ალბათ, ამიტომ ყველაზე მეტად ამ ნაკრების თამაში მაშინებს, მარა მაინც უნდა გამოვიდეს რამე, რო გაგვიხარდება ისეთი...

16:24 | 06.06.2017
საბარსა (2123)

რა შედეგი გვექნება მაგრად მაინტერესებ,მოლოდი ოპტიმისტური გვაქვს ალბათ ყველას და ვნახოთ რას იზამენ ბიჭები

15:01 | 06.06.2017
ben10 (575)

მე იმაზე უფრო ვდარდობ მარკოიშვილი.და სანიკიძე რა ფორმაში იქნებიან..

00:31 | 07.06.2017
პანტელეიმონი (4347)

კი, აი ეგ არის X ფაქტორი.

15:00 | 06.06.2017
ben10 (575)

არ დაიღალეთ ამ 40 წლის ცქიტიშვილს რომ მისტირით? კი ჯობია ამ ბოისებს ფაცაციებს და სხვებს მაგრამ საზღვარი აქვს ყველაფერს. კაცმა.თქვა ადრე ნაკრებში თუ მათამაშებენ ჩემთვის მიუღებელია 9-11 წუთით თამაშიო და ეგ თქვა შარშან ირიბად ზუროსმა, შევთავაზეთო მაგრამ. . არ უნდა და ნუ უნდა. ნუ შეგვჭამეთ რა ამ ცქიტიშვილით. შეიძლება ყოველ წელს 40 წლის კაცს მისტიროდეთ??

00:29 | 07.06.2017
პანტელეიმონი (4347)

ცქიტიშვილის ნახვა ნაკრებში გულით მინდოდა ორი წლის წინ, მაგრამ ეხლა ნამდვილად აღარ, მითუმეტეს იმის შემდეგ რაც შარშან უარი უთხრა ზუროს.

16:22 | 06.06.2017
საბარსა (2123)

მართალი ხარ

15:40 | 06.06.2017
sabonis (9584)

100%

11:20 | 06.06.2017
vaxo22 (759)

როგორც ამბობენ ბ ნაკრებიდან რამდენიმე კაცი დაემატება ეროვნულ ნაკრებსო და შედეგებით თუ ვიმსჯელებთ წესით როგავა დვალიშვილი და ლონდარიძე უნდა მოიაზრებოდნენ დასამატებელ კანდიდატებში

11:16 | 06.06.2017
dixdavid (458)

კორბენ, მაგაში ასპროცენტიანი ხარ, მაგრამ შეიძლება ერთი სერიოზული პრობლემა გაიჩითოს.
რომ აერიოთ ჩვენი სპორტის მესვეურებს და ლადო დვალიშვილი კალათბურთის ნაკრებში გაუშვან და სახელგადაკეთებული ლადო დვალიშვილი საფეხბურთოში, მერე რას აპირებ.

მარა, პრინციპში, ერთ რამეში დარწმუნებული ვარ - სახელგადაკეთებული მაინცდამაინც არაფერს დააშავებს. სიმაღლე კი აქვს, და რა იცი, იქნებ თავით თამაშიც დაამუღამოს.

11:50 | 06.06.2017
KoRBeN DaLLaS (24844)

მე ლადო დვალიშვილის კალათბურთში გადასვლა უფრო მაინტერესებს. ისეთ სქრინებს დააყენებს, შეიძლება ზაზამაც პირი დააღოს DDDDDDDD

00:24 | 07.06.2017
პანტელეიმონი (4347)

+1

12:23 | 06.06.2017
BEERTRANCE (97819)

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

10:40 | 06.06.2017
Buratino (3505)

თუ რამე გაუთვალისწინებელი არ მოხდა, ყველამ ვიცით რომ ევრობასკეტისთვის 9 მოთამაშე შერჩეულია (ფაჩულია, შენგელია, შერმადინი, ცინცაძე, დიქსონი, მარკოიშვილი, სანიკიძე, ბურჯანაძე, სანაძე). რაც შეეხება დარჩენილ 3 ადგილს, ვარიანტები შეიძლება სხვადასხვა იყოს, მაგრამ ალბათ ქომაგთა აზრს გამოვხატავ, თუკი ვიტყვი რომ კანდიდატებიდან ამოსაგდებია შემდეგი მოთამაშეები: ანატოლი ბოისა (პირველ რიგში), ბექა ბექაური, კახა ჯინჭარაძე და ალბათ ფხაკაძეც

10:43 | 06.06.2017
Buratino (3505)

ა ნაკრებიდან მე პირადად გაფართოებულ სიაში დავტოვებდი ფაცაციას, ბერიშვილს, შარაბიძეს და ბითაძეს, ხოლო ბ ნაკრებიდან დავამატებდი დვალიშვილს, როგავას და შესაძლოა ლეჟავასაც

00:23 | 07.06.2017
პანტელეიმონი (4347)

კარგით რა, შარაბიძის თამაში გახსოვთ როდისმე?

ფაცაციაზე გეთანხმები, ცალკეულ თამაშებში სასარგებლო იყო ნაკრებისთვის.

11:36 | 06.06.2017
kolorado (229)

ფაქტიურად სულ 2-3 ადგილია ვაკანტური

03:51 | 06.06.2017
eke99 (1362)

ცქიტიშვილს დაუკავშირდით და ჯიგრულად გირჩიათ ხო ანატოლი აიყვანეთო უფრო სარგებლიანი არისო ???

03:49 | 06.06.2017
eke99 (1362)

ეს კაცი მაგარი ნაბო-- და თახსირია . ან იმ ასისტენტებს რა ვუთხარი რომ ამ შემადგენლობას ურჩევს და ეს ტუპოიც რომ თანხმდება. ანატოლი ნაკრებშI>>???? დვალიშვილი გაფართოებულშIც არა? როგავა? უნამუსოები ხართ და ეგაა .

10:31 | 06.06.2017
sabonis (9584)

არა შეიძლება დვალიშვილი იმიტომაა ბ-ში, რომ ჩინეთში მიდიან ტურნირზე მთლათ კალათბურთის აზრზე, რო არაა მარტო ისეთებს, ხომ არ გაუშვებენ. DD ბოისაზე გეთანხმები.

00:12 | 06.06.2017
dinamo222 (8587)

ცქიტიშვილი საბოლოოდ ჩამოწერეს ?

11:14 | 06.06.2017
sabonis (9584)

თვითონაც აღარ აინტერესებს, როგორც ჩამს.

00:18 | 07.06.2017
პანტელეიმონი (4347)

ან, თვითონ ჩამოიწერა თავი.

00:00 | 06.06.2017
Shenge 11 (67)

9 xelsheuxebeli +bitaze,dvalishvili,isiani(gamocdilebis ambavshi) an rogava

23:47 | 05.06.2017
Shenge 11 (67)

An fachulia,toko,sanadze,dixon,burjana....kai sastartoa

23:46 | 05.06.2017
Shenge 11 (67)

Dgevandrli formit sastarto: fachulia,shengelia,dixoni,cincaze,burjanaze..

23:39 | 05.06.2017
Shenge 11 (67)

Dvalishvili unda gamoezaxa..danarcheni kargia

23:44 | 05.06.2017
vaxo22 (759)

დვალიშვილი მეორე ნაკრებშია შეიძლება იქიდანაც დაემატოს ხალხიო

23:51 | 05.06.2017
Shenge 11 (67)

Xo caviktxe komentebshi..madloba

23:36 | 05.06.2017
vaxo22 (759)

კარგი იქნება ზუროსი სხვადასხვა ტაქტიკურ სქემას თუ მოსინჯავს , ზაზას და შერმადინს თუ ერთად დააყენებს სასტარტოში საინტერესო იქნება

22:46 | 05.06.2017
BEERTRANCE (97819)

ტოლიკა აღარ უნდა გამოიძახონ.

20:56 | 05.06.2017
levani82 (41682)

dixdavid

რუსეთის სუპერლიგისთვის არ მიყურებია მაგრამ ჩვენ სუპერლიგას რომ ვუყურებდი დვალიშვილი ერთ-ერთი საუკეთესო იყო, თითქმის ყველა თამაშში ორმაგ დუბლს ასრულებდა

20:54 | 05.06.2017
levani82 (41682)

ტოლიკას რატომ იძახებენ?

00:14 | 07.06.2017
პანტელეიმონი (4347)

შალამბერიძეს?

20:47 | 05.06.2017
kolorado (229)

ალბათ სადაო არ არის რომ ნაკრების ძირითადი 9 კალათბურთელი უდაოადა დარჩენილ 3 ადგილზე ალბათ ახლგაზრდების წაყვანა სჯობია რადგან ასაკიანებიდან ვერც ერთი ვერ ითამაშებს მაინც საჭირო დონეე და ახალგაზრდები მიეჩვევიან მაინც ..... მაგალითად ბითაძე, ფხაკაძე და როგავა ან გოგოძე

20:53 | 05.06.2017
vaxo22 (759)

კი ბითაძე უეჭველი და როგავაც კარგი იქნებოდა

20:45 | 05.06.2017
KoRBeN DaLLaS (24844)

ხო გეუბნებით რა, აკაკი დვალიშვილმა სახელი გამოიცვალოს და ლადო დაირქვას.
თუ ეგრევე არ გამოიძახონ ნაკრებში, მე ვიყო კაზანჯიანის კარის მეზობელი DDDDDDDDD

20:38 | 05.06.2017
vaxo22 (759)

ცინცაძე დიქსონი სანაძე მარკოიშვილი სანიკიძე ბურჯანაძე შენგელია შერმადინი ფაჩულია ბითაძე , ბ დან როგავა და ლონდარიძე .

მე ზუროსის ადგილზე ამ ხალხით წავიდოდი ევროპაზე

მეტის ნახვა
0.063538