კალათბურთი

10:00 | 17.01.2017 | ნანახია 8958 - ჯერ

ზაზას 4 ქულა, 13 მოხსნა და განადგურებული “კლივლენდი” (+VIDEO)

ზაზა ფაჩულიას “გოლდენ სტეიტმა” შინ “კლივლენდი” 126:91 გაანადგურა (VIDEO). ფაჩულია ტრადიციულად სასტარტო 5-ეულში იმყოფებოდა და პარკეტზე 20 წუთი დაჰყო. ამ დროში ქართველმა ცენტრმა გუნდს 4 ქულა, 13 მოხსნა, 1 პასი და 1 ჩაჭრა შესძინა. ზაზამ 7-დან 2 ორქულიანი ჩააგდო.

რაც შეეხება უშუალოდ შეხვედრას, პირველი ტაიმის შემდეგ “მეომრები” 29 ქულით იგებდნენ და მატჩს ყველანაირი ინტრიგა დაუკარგეს. მატჩში ყველაზე მეტი 26 ქულა კლეი ტომპსონის ანგარიშზეა. დრეიმონ გრინმა სამმაგი დუბლი შეასრულა 11 ქულა, 13 მოხსნა და 11 პასი გააკეთა. “კლივლენდში” 20 ქულით ლებრონ ჯეიმსი გამოირჩა.

“გოლდენ სტეიტი” 35 მოგებით და 6 წაგებით დასავლეთ კონფერენციაში პირველ ადგილზე იმყოფება. “კლივლენდი” 29 მოგებით 11 წაგებით აღმოსავლეთ კონფერენციას ლიდერობს.


კომენტარები (182)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

20:38 | 18.01.2017
basota (12)

stripslashes((strlen('www.creditall.ge')>0?'www.creditall.ge':'www.creditall.ge')) swrafi sesxebi

13:53 | 18.01.2017
iloreli (2516)

ვისაც გონია რო გოლდენი არ დაიშლება გეტყვით რომ გაისად 67 მილიონი უკვე გარანტირებული აქვს კონტრაქტები და დარჩენილით უნდა გააფორმონ
Stephen Curry
Andre Iguodala
Shaun Livingston
Zaza Pachulia
David West
Anderson Varejao
JaVale McGee
კარი ალბათ იცით უკვე რამდენსაც მოითხოვს

13:54 | 18.01.2017
iloreli (2516)

და კლარკი კიდე, ეგეც მოითხოვს 5 ლიმონს მაინც. ამბიცია დაღუპავს ამ ქვეყანას

10:25 | 18.01.2017
BEERTRANCE (97819)

გააკეთეთ პატარა პაუზა, თორე დაიხრჩო ლებრონაც და კობიც სლოკინით DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

02:23 | 18.01.2017
ალლენ (463)

2016 წელს კიდე ლეიკერსის ყველა დროის საუკეთესო კალათბურთელების რეიტინგში ჯონსონი გავიდა პირველზე და არა კობი

01:55 | 18.01.2017
ალლენ (463)

რას შეუკიტინეთ ამ კობას არცერთ რეიტინგში ხუთეულშიც არაა და აქ რამდენი კომენტარიც არ უნდა ეწეროთ ვეღარც შევა. უმარტივესი ლოგიკის გამო კალათბურთელი რომელიც ერთხელ გახდა მხოლოდ რეგულარულის მვპ და მხოლოდ ორჯელ 5 მოგებული ფინალიდან მვპ ვერანაირად ვერ განაცხადებს პრეტენზიას საუკეთესოობაზე. ჯორდანიც ლებრონიც და სხვა დიდი კალათბურთელები 22 წლისაც და 35 ისაც უპირობბო ლიდერები იყვნენ გუნში ვიღაცის ჩრდილქვეშ მყოფი კალათბურთელი ვერ შევა ყველა დროის საუკეთესოთა პრეტნდენთა სიაში ..

01:36 | 18.01.2017
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

კობი ლებრონს რო ჯობია რათ უნდა ამას დავა

01:38 | 18.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

ერთი კობი ჯობია ლებრონს და მეორე ბარსა არის უფრო დიდი გუნდი ვიდრე რეალი

01:47 | 18.01.2017
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

კობიც ჯობია ლებრონს და ბარსაც რეალზე და მილანზე დიდი გუნდია და ტოტენჰემიც

01:31 | 18.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

5 ბვეჭედიდან 3 ბეჭედი მოიგო კობამ ისე როგორც გუნდის მეორე ნომერმა

01:30 | 18.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

კაროცე ლებრონმა ყველა ქულა უნდა ჩააგდოს ყველა პასი მაგან უნდა გააკეთოს.ავტობუსზეც ეგ უნდა იიჯდეს ზარულიომ..გუნდის მასაჟისტიც ეგ უნდა იყოს...:დ ტრენერი ისედაც არის..რავი კიდე რო აღირონ მისი პირველობა 3 ბეჭედში...გადააყოლეს ირვინგის კაი თამაშს იასნია მარტო ვერ მოიგებს 5 კაცი თამაშობს პარკეტზე მარა შენ საკლის თამასები გაქ ნანახი?????? კობას რო ტენიან 5 ბეჭედის მოგებას აქკობა 5 ბეშედიდან იყო N2 თავის გუნDში და ის ნომერ პირველი 3 თავით მაღლა იდგა მსზე ისეთებს შვებოდა:L ხოლო მეფე 3 ბეჭედი სამივეში თითონ იყო პირველი კაცი ყველაფრით

01:26 | 18.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

აი რატომგაც მგონია რო 3 ჯერ ზედიზედ არ შედგება გოლდენი კავსის ფინალი...

00:50 | 18.01.2017
დურანტულა35 (6807)

მესმის გუშინ ბურთი გადააფხრიწეს და გადააღუნეს თავზე კავსს რამე ხომ უნდა დაწერო ლებრონას გასაპრავებელი. მოვა ზაფხული და მერე თქვი 1 წლის მერე ითვლიან ბეჭდებსო იმ მსაჯს რა ვუთხარი ,რომელმაც წინა კავს მოაგებინა ლებრონას გასაპრავებელი რომ მოგცათ

01:11 | 18.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

მსაჯიო გრინს ტუ ნერვები არა აქ და ბინძურია მსაჯს დააბრალერა მსაჯი ჩემი ანგარიში 89-89 და იმენა ჯარიმა არ დაუდო ლებრონს მსაჯმა გადამწყვეტ დროს..გახსოვს ეგ მომენტი თუ დაგილინკოეს მსაჯები მაგარი იცით რასაც ლებრონს უზაპუნებდა გრინი და იგუიდსალა კიდე კარგად გამოძვრა.................. ნუ ბოლოს ლებრონი რო ტენიდა ის მომენტი უკომენტაროდ...აი მოკვეთო უნდა კალთბურთელი მასეთ დროს რაც გრინმა იკადრა.......გაწირა კაცი დასამტვრევად რო არ გამართლებოდა მოტეხავდა კისერს ეგ დ///..მ...ტ.ყ....ლი

01:18 | 18.01.2017
დურანტულა35 (6807)

აი,მეფე რომ გაიძუყნება ზაფხულში მერე რაღასი იტყვი მაგრად მაინტერესებს მომავალი წლის იმედად იქნები ალბათ გუნდს დააბრალებ წაგებას ხო ?? აბა რომ იგებს შენ ლებრონს ტენი მოგებასა და რომ აგებს გუნდია საშინელი

01:25 | 18.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

თუ კი ვინმე ვინმეს რამეს ტენის ეს საკის ბეჭდებს კობის ლებრონს არაფერს ვტენი ყვლეგან დავწრე რო არა ნაკლები წვლილი აქ კაირი ირვინგს...ე დედა არღნიანი ქართულად ხომ ვწერ ხოლმე მოვა ზაფხული და ვნახოთ ეგ შენა მსაჯებბს რო აბრალებ ისტორიული ქამბექი რო გაუკეთეს გოლდენს..სუპერ გუნდს სუპერ ჯეიმსმა ამოსდომოვიდეს ჯერ ფინალი გავიდნენ იქ და ვნახოთ ნუ ფავორიტი გოლდენია რა თქმა უნდა მარა მოგებული არაფერი აქ ჯერ ჯიგარ

00:39 | 18.01.2017
პინტურიჩიო10 (12662)

პროსტატის ადენომა აკიდეს გუშინ სამაზვანეცს)))) რა ჩემი ფეხებია ეს ადენომა არ ვიცი მაგრამ ისე საზიზღრად ჟღერს კაი არ უნდა იყოს))))))

00:50 | 18.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

ისეთი არაფერი. პროსტატის კეთილთვისებიანი სიმსივნეა. ასაკოვან კაცებს ემართებათ ხოლმე.
აი ავთვისებიან კიბოს თვითონ გაუჩენს ფინალში "ოქროს სტრელოკებს" DDDDDDDDD

00:53 | 18.01.2017
დურანტულა35 (6807)

ერთი ეს მოუგებს ოქროს ბიჭებსა და მეორე მაშერანოს გოლით მოიგებს ბარსა ლიგას დაახლოებით ესეთი შედარებააა ყველაზე კარგი

01:36 | 18.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

ნუ ეხლა ჟულიანო ბელეტის გოლით თუ მოიგეს მაშერანოს გოლით რო მოიგოს გამორიცხულია? ასე რომ შენი შედარება არაფრად ვარგა ისევე როგორც შენი პროგნოზები

12:51 | 18.01.2017
დურანტულა35 (6807)

შენთვის არ ვარგა მხოლოდ და ლებრონას ფანებისთვის

00:37 | 18.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

აი არ მყოლია ანტიპატია კალათბურთში მარა აი ეს გრინი იმენა მატერაცია მაგის >.დ..დ.დ.....შ..ბინძურია ტიპი.....

00:48 | 18.01.2017
დურანტულა35 (6807)

გრინიშეეე,ძაან დონეა.ლებრონას მოუხდება ეგეთები,თან კარგადაც აფორმებს

00:35 | 18.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

3 წელი ზედიზედ გოლდენი კავალერია???რავიცი რავიცი ყველას ეგ ფინალი რო გონია ე მანდ სიპერფინალამდე არ გაედოს ან ერთს ან მეორეს

ნოსტრადუმუსები გვყავს საიტზე სარშან ხო საოცარი პროგნოზები ქონდათ წელსაც არ აკლებენ

00:38 | 18.01.2017
პინტურიჩიო10 (12662)

ჩიკაგოა ჩემპიონი მთლად ნოსტრადამუსი არ ვარ მაგრამ ლელა კალულიას ნა რავნა დავუდგები

01:15 | 18.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

D სადაც დალასმა უშანსოდ გაძუყნა მეფე და მაიამი იქ ჩიკაგო რო გახდეს ცემპიონი რა გასაკვირიაა...... ისე აქ კაკულიები ბევრია დამთვარებულ თამშზე ყველა მაგარია პროგნოზები არ უვარგათ თორე

23:55 | 17.01.2017
federer (17) (15576)

დურანტს კარის და ტომპსონს რო ეთამაშათ 35 წუთი მაშინ 50 ქულასაც მოუგებდნენ ალბათ

23:56 | 17.01.2017
federer (17) (15576)

ეს იყო გენერალური რეპეტიცია სუპერფინალის და კარგს არაფერს მოასწავებს კავალიერსისთვის

00:37 | 18.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

ბეჭდებს ივნისში ითვლიან

23:20 | 17.01.2017
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

გუშინ მივხვდი რო გოლდენი კლივლენდის სუპერ ფინალი 4-1 დასრულდება გოლდენის გამარჯვებით

23:38 | 17.01.2017
In vino veritas (2107)

ფინალში 4-1? რა იყო ყურება თუ გეზარებათ, გვაცადეთ ვისაც 7-თამაშიანი სერია გვინდა

00:51 | 18.01.2017
დურანტულა35 (6807)

არ გამოვა 7 თამაში არანაირად თორემ რა ჯობია

22:50 | 17.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

გურულო-ს
გაიხარე ჯიგარო. მე მშვიдაд ვარ, მიუხეдავაд 35 ქულიანი მარცხისა, дარწმუნებული ვარ კავსი სუპერფინალში ღირსეულ თამაშს აჩვენებს. ის ყველას дაავიწყдა, რომ წინა სეზონში ორივე თამაში მოუგო გოლдენმა. მათ შორის მეორე 34 ქულით კლივლენдში. ფინალშიც მეორე თამაში 32 ქულით მოიგეს, მაგრამ საბოლოოд ვინც дარჩა მოგებული კი ვიცით მე дა შენ DDDDDDDDDDD
არც дილანдელი წაგება ჩააგдებдათ შოკში კავალერისტებს. ღიღინ-ღიღინით მივლენ გაдამწყვეტ თამაშებამдე. აი ვორიორზს კი ბევრი ოფლის ღვრა მოუწევს იქამдე მისაღწევაд. მერე კი ლებრონა дა კაირი (იმეдია ლავიც) მიხეдავენ მაგათ. კარის дა ტომპსონს გაუშვებენ იმის სათამაშოд, რაც კალათბურთზე უკეთ გამოსдით - მინუს პიატის DDDDDDDDDDD

21:15 | 17.01.2017
iloreli (2516)

ხო კიდე გრინი არის შრეკის ვირი. სადღაც ჭავიკითხე Dა რო დავაკვირდი Mართლა გავს

21:23 | 17.01.2017
In vino veritas (2107)

შრეკის ვირს ნისტელროი გავს

21:34 | 17.01.2017
iloreli (2516)

ეგ კიარ Gავს არის კიდეც მგონი და დრინი იმენა Gავს

21:15 | 17.01.2017
baxt (1835)

ტრამვაისავით გადაუარა გოლდენმა. ასე ჩანდა, ბოლომდე რომ მოენდომებინა 50 ქულითაც მოუგებდა. რაც არ უნდა ძალების დაზოგვა იყოს და უმოტივაციო თამაში კლივლენდის მხრიდან, გუნდს, რომელსაც ჩემპიონობა უნდა, მთავარ კონკურენტთან ასე სამარცხვინოდ არ უნდა აგებდეს.

21:31 | 17.01.2017
federer (17) (15576)

35 ქულით წაგება არ ეპატიება არავის და მითუმეტეს ბეჭდების მაძიებელ გუნდს

21:41 | 17.01.2017
iloreli (2516)

Mემფისმა რა შოტით Mოუგო გოლდენს სახლში? 30 ქულით წააგო შარშან გოლდენმა Pლეიოფში კავსთან. კავსმა რეგულარულშიც წააგო 30+ ქულით და PლეიოფშIც. ატლანტამ რო Gადაურბინა კავსს 2 წლის წინ 50 ქულით? შენ თუ Gინდა ნუ აპატიებ. მე ტრაგედია Vერ დავინახე

22:32 | 17.01.2017
baxt (1835)

მემფისი და ატლანტა ნაკლებადაა ჩემპიონობაში კონკურენტები და აქ უშუალო კონკურენტთან ნადგურდები. სეზონი გრძელია, მესმის და ყველა თამაშში ერნაირად ვერ მოინდომებ, ზოგთან ძალებსაც დაზოგავ. მარა კონკურენტთან ასე უსუსურად გამოჩენა? რავიცი, რავიცი. :-)

20:54 | 17.01.2017
In vino veritas (2107)

ჯეიმსი კიდევ მაგარი ფლოპერია, სერიოზულად აფორმებს. მწვრთნელობა არ უნდა და შეიძლება კარიერის მერე ბროდვეიზე თამაშიც ცადოს

20:59 | 17.01.2017
iloreli (2516)

შეიძლება. თუმცა გუშინ თუ ეგ Gრინთან შეჯახების მერე თავისით დააგჯა პარკეტს Mოწყვეტილად ან შენ გგონია მაზოხისტის Mაგივრად ფლოპერი ან თვითOნაა ძაან უნიჭO ფლოპერი

21:02 | 17.01.2017
In vino veritas (2107)

სუფთა არასპორტული იყო, მაგრამ ეგრე მოწყვეტით ჯეიმსის დაგდება ცოტა საეჭვოა ტორონტოსთან რომ ტომპსონის ხელი მოხვდა და ბოინგივით იფრინა დაგავიწყდა? თან ჩათლახურად რომ ეციინებოდა ულვაშებშI

21:08 | 17.01.2017
iloreli (2516)

გრინი ძაან ემტერება LებროNს. ეტყობა არ Gაუგია ანდაზა კამეჩზე და ხარზე. ეგ კიდე დააღAლატებს გუნდს და იძახეთ Mერე "გრინიშეე" ჩხოველიშეეე"

20:53 | 17.01.2017
In vino veritas (2107)

ისე აგერ ენტონისაც აუკანკალდა ხელი ბოლო წამებზე, რა ჩასაგდები ბურთი ვერ ჩააგდო, მემგონი ვერ გავა ნიქსი პლეიოფში და უკვე დადის ჭორები მელოს წასვლაზე.

20:43 | 17.01.2017
ogafa (10143)

ყოჩაღ წარმატებები

20:22 | 17.01.2017
federer (17) (15576)

მე მეჩვენება თუ როგორაა არ ვიცი, მაგრამ დაცვაში დურანტი უფრო კარგად უდგას ლებრონს ვიდრე პირიქით და რა აზრის ხართ თქვით გულწრფელად?

20:54 | 17.01.2017
iloreli (2516)

დურანტა რო Lომკაცაა რათ უნდა ბევრი საუბარი. რავი ძმა ლებრონს კავაიც მაგრად უდგას ჯორჯიც ჯიმიც მარა ლებრონს ეტყობა Uფრო მაგრად უდგას შიბლა და საერთო ჯამში ყველას Uყრის ჯერკერობით

20:47 | 17.01.2017
In vino veritas (2107)

წუხელ არ მიყურებია, ისე დურანტი წელს დაცვაში მართლა მაოცებს - კარგად აქვს მომატებული. ბოლო ორი წელია რეგულარულში ჯეიმსი მაგრად "საჩკაობს" დაცვაში

20:52 | 17.01.2017
federer (17) (15576)

დურანტის სუსტი წერტილი ყველაზე მეტად დაცვა იყო და წელს მართლა ძალიან კარგია დაცვაში თან 3-დან 5 ნომრის ცათვლით ყველას უდგება დაცვაში.

20:56 | 17.01.2017
In vino veritas (2107)

სიმაღლე კი უწყობს ხელს, მაგრამ ათლეტურ დიდებთან გაუჭირდება. ერთხელ მახსოვს დეანდრეს შერჩა დაცვაში და გადათელა იმ არაადამიანმა

20:18 | 17.01.2017
In vino veritas (2107)

კიდევ ჯეიმსი-კობის თემაა? არ მოგბეზრდათ?

20:20 | 17.01.2017
federer (17) (15576)

კი ოღონდ მე აღარ შევდივარ პოლემიკაშიი

19:55 | 17.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

მაიკლი ამ ეტაპზე ხვაგანა საერთოდ ეგ ღმერკაცია..კობი კი ნადვილად არის ისტორიაში N1..ოღონდ N1 კასოირომელსაც არ უყვარდა პასი რომელსაც გუნდზე უფრო მეტად უყვარდა ფული.............

19:51 | 17.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

korben dallas როგორ ხარ ჯიგარ???შენი პროგნოზების მჯერა სარშან 3-1 რო იყო მეც მათ შორის უკვე 100% მჯეროდა გოლდენის ტრიუმფის შენ იყავი ერთადერთი კაცი რომელმაც დაწქერა მეფე ასე ადვილად არ დანებდებაო მეც კი ეჭვი შემეპრტა მის სიძლიერეში..წელს კიდე შარშანდელი სეზონიდან განსხვავებიტ მაგრად მეჯრავს რო მეფე კვლავ დადებს ბეჭედსაი შუაზე გაიხევა და დადებს

19:48 | 17.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

CLUTCH PLAYOFFS LeBron: 8-19 on go-ahead or tying shots in final 24 seconds Kobe: 7-28 on go-ahead or tying shots in final 24

ბოლო წამებზე დამალვების და ასე სემდეგ ..ს..ლ..ე.ობების წერას თავი დაანებეთ..ჰაერიდან მოტანილი სიტყვების

19:45 | 17.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

ქულა არ უნდა შეადარო მოხსნით პასით..ბლოკით ჩაჭრით პროცენტით მვპით?აბა რაღა დარჩა ბლინ????ბეჭედი??????რომელიც ბილ რასელს 11 აქვს

+ იმ 5 ბეჭედიდან კობა ლიდერი და პირველი კაცი გუნდში იყო ორჯერპირვე;ლი სამი ბეჭედი აკოცოს შაკის კვერცხებზე რო აქვს

ხოდა კიდე ერთი უპირატესობა აქ კობის..კობის გუნდს ფილ ჯექსონი წვრთნიდა ეგ რა მოსაყვანია საერთოდ სპოელტრას და ლუს ნიჭთან


მთელი ამერიკისთვის და მსოფლიოს ნეიტრალურტი ფანებისთვის ლებრონი უკვე კობიზე დიდა.. კარიერას რო მორჩება იმხელა ლეველზე ავა მეფე რო მილიონი კილომეტრი იქნება რაზნიცა.......

პირველი მაიკლია ულაპარაკოდ ამ საიტზე კიდე მეორე კობია 2-3 კაცისთვის ეს მაშინ როცა თავის გუნდშიც არ არის პირველი
ეხლა ამერიკელ ელეის ფანებზე უკეთ სამწვრთნელო შტაბზე უკეთ ერკვევიან აქ კალათბურთში რომლებიც იუთუბზე ნახავენ კობის 5 წუთიან ვიდეოს ვიდრე ისინი რომლებიც დეტალუარდ სწავლობენ ყველა თამაშს .....................+ ელესი ყველა დროის N1 კალათბურთელია ჯაბარია..........

19:18 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

ისე ზაზას აქვს ნათქვამი სილქზე მიყავდა ვორიორსისა და კლივლენდის მეოთხე ფინალური შეხვედრა 15-ში.ლებრონი სიმულაციით გამოირჩევა და კარგად აფორმებს მომენტებსო. კამერას დაეჯახა მაშინ ჯეიმსი და კარგად გააფორმაო ასე თქვა ზაზამ.

19:39 | 17.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

ზაზამ ისიც თქვა ლებრონი ლიგაში ყველზე მაგარია კალათბურთელიაო

19:14 | 17.01.2017
dpj-001 (1572)

stripslashes((strlen('https://www.youtube.com/watch?v=Mu5wSFSqU_k')>0?'https://www.youtube.com/watch?v=Mu5wSFSqU_k':'https://www.youtube.com/watch?v=Mu5wSFSqU_k'))
ამას სულ სხვა ელფერი აქ
გრინი არის ძალიან მაგარი

19:17 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

ძან ძლიერია ,მეც მაგრად მევასება გრინიშეეე.

18:58 | 17.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

მოდით კლივლენდის ერთ უდავო უპირატესობაზეც ვთქვათ...
ამ გუნდში ყველამ იცის, რომ 100% სუპერინალში არიან. მთავარ კონკურენტად რომ ტორონტო გეყოლება, რაღაზეა საუბარი ? ეს ყველაფერი კი საშუალებას იძლევა ხანდახან მოეშვან, როტაცია მოახდინონ და რაც მთავარია დასავლელ კონკურენტებს დააკვირდნენ, გაშიფრონ, სწორი დასკვნები გამოიტანონ.
ვესტში კი მთლად ასე არაა საქმე. კი ბატონო, ვორიორზი ფავორიტი ჩანს, მაგრამ ხომ გვახსოვს შარშან რა ბრძოლები იყო. თან თუ წელს კლიპერსმა საკუთარი თავის ირწმუნა და არც ტრავმებმა გაწირა, არაფრით ნაკლები არ იქნება შარშანდელ ოკლაჰომაზე. იგივე ჰიუსტონიც, რომელიც თუ ვერ გააგდებს გოლდენს, ბევრ ენერგიას დაახარჯვინებს.
კავსში ეს კარგად უწყიან. იციან როგორი ხორცსაკეპიც იქნება ვესტში პლეიოფები. ვინც გააღწევს მანდედან ენერგიის ამბავში არცთუ სახარბიელოდ ექნება საქმე. წინა სეზონში ამით მოიგეს და ორი წლის წინაც ასე მოიგებდნენ, ლავის და კაირის ტრავმები რომ არა.

19:13 | 17.01.2017
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

შარშანაც ეგრე ვითომ დაიღალნენ ოკლაჰომასთან და კლივლენდი დასვენებული იყო მარა 3-1ს უგებდნენ მაინც მერე კი გამობენზემდნენ მარა ეგ დაღლილობის ბრალი არ ყოფილა გოლდენის დაღლილობის იმედი ნუ გექნებათ კლივლენდის ფანებს ყველა ვარიანტში წაგებული გაქვთ სუპერ ფინალი

19:19 | 17.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

აბა რისი ბრალი იყო ანიკო ?
ააა, თუმცა შენ ხომ იმ აზრზე ხარ, რომ ტოტალიზატორმა იჩალიჩა DDDDDDDDD

19:24 | 17.01.2017
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

2-1ზე კლივლენდში რო გასვლა მოიგეს მაშინ არ იყვნენ დაღლილები? გრინი ყოფილიყო და 4-1 მორჩებოდა ეგ სერია

19:16 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

დაღლილობისა არა ,მარა ტრამვებისა და დაუკვირვებლობის ბრალი კი იყო.

19:12 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

რაც არ უნდა ძლიერი მეტოქეები ჰყავდეს ამ გუნდს,სხვებზე გაცილებით ძლიერია,კლიპერსსა და ჰიუსტონს მე ძლიერ მეტოქედ არ ვთვლი ვორიორსისთვის,შეიძლება კავს გაუქაჩონ და მაგრად ანერვიულონ,მარა ვორიორსთან არ მგონია.მაგათი ისეთი დაცვა აქვთ ,რო რავი 120 ქულას ჩაუყრიან ბიჭები ყოველ თამაშში.ჰიუსტონის ტაქტიკა კიდე არის სხვებზე მეტი უნდა ჩაყარონ,რომ მოიგონ,ამ ვორიორსზე მეტი ჩაყარო კიდე შეუსრულებელი მისიაა.სპურსია ერთადერთი,რომელმაც მაქსიმუმ 2 თამაში მოუგოს ამ გუნდს.ბევრს კი უნდა დაიღალოსა და გამოიფიტოს ვორიორსი,მარა არ აცდება მაინც ლებრონს

19:22 | 17.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

ხო, სან ანტონიო, მემფისი... იუტაც დაჟე. მაგარი კლიზმები არიან, მე არ ვამბობ რომ გამოაგდებენ, მაგრამ რო გამოფიტავენ ნაღდია.
აბა აღმოსავლეთში მხოლოდ ორი თამაში მოუგო ტორონტომ კავსს, დანარჩენები მიაბუბლიკა

19:26 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

იუტას დაცვა ამ შეტევასთან უძლურია .მემფის შეუძლია კარგი დაცვის თამაში.მემფის 24 ქულით უგებდნენ და წააგეს,კაი ერთი მხრივ,განსაკუთრებით ფრთხილად და დაკვირვებით ითამაშებენ მემფისთან.სან ანტონიო მგონია მაინც მთავარი მოწინააღმდეგე,მარა მაქსიმუმ 2 თამაში მოუგოს.

19:01 | 17.01.2017
BEERTRANCE (97819)

მართალი ხარ და აშკარად უნდა შეცვალონ ფლეი ოფფის სისტემა, არაა აუცილებელი სუპერფინალშI დააჯახონ აღმოსავლეთი და დასავლეთი. 1/8 ფინალებიდან შეუძლიათ დაიწყონ

19:17 | 17.01.2017
Z U R A (18341)

იყო დრო როცა აღმოსავლეთი უკეთესი იყო, ეხლა დასავლეთი სჯობს ბაზარი არაა მარა ამ სისტემას არავინ შეცვლის... მოვა დრო და ისევ გაძლიერდება აღმოსავლეთ კონფერენცია...

19:20 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

ანტენტოკუმპო თუ უშველის.ძაან დიდი ვარსკვლავი ეზრდებ ლიგას.ძაან დონეა გუნდი.ჩიკაგოში იქნებოდა სერიოზული ეგ და ბატლერი,ან სპურსში კავაისთან,მარა ამ გადასვლით სუსტდება აღმოსავლეთი უფრო.

19:31 | 17.01.2017
Z U R A (18341)

ბოსტონი მოიხოდება მაგრად... შეიძლება პირველი ან მეორე პიქი შეხვდეს დრაფტზე წელს და კაი ვინმე თუ ააგდეს მომავალ წელს უფრო ძლიერები იქნებიან... რავი სხვა გუნდებმაც უნდა გაანძრიონ ერთი ადგილი და ნორმალური გუნდი შეკრან მართლა საცოდაობაა აღმოსავლეთი... ყოველ წლე ს ფინალშI რატო უნდა ეგდოს ეს *** დედოფალა :@

20:17 | 17.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

ძლიერი იყო აღმოსავლეთი ძალიან როცა კავალერიას ფინალი ათამაშა ჯერ კიდე უწვერულვაშო ლებრონმა იმიტოა ლებრონი სულ ფინალში რო 10 თავით მაღლა დგას აღმოსავლეთში ყველაზე..რო იყოს ეგ ან კლიპერში ან სან ანტონიოში რავა დასავლეთში ვერ იტამაშებდა სულ სუპერფინალს?

19:29 | 17.01.2017
Z U R A (18341)

მომავლის გუნდია მილუოკი მარა გამოცდილებიც თუ არ დაიმატეს მარტო ბავშვებს გაუჭირდებათ... გიანისა რავი 2-3 წელიწადში MVP-ზეც გაიწევს მგონი ძაან ცხოველია...

19:15 | 17.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

ხო. თუმცა არც ის იქნება სწორი, დასავლეთის პირველადგილოსანი რომ აღმოსავლეთის მერვეადგილოსანს შეხვდეს, მეორე მეშვიდეს და ასე მიყოლებით.
მე ვფიქრობ ჯობია რვა საუკეთესო შედეგის მქონე გუნდი ბრმა კენჭისყრით შეხვდეს რვა უარესი შედეგის მქონე გუნდს. ანუ იმის ალბათობა მაინც იქნება, რომ დასავლეთის გუნდი ისევ დასავლეთისას შეხვდება და პირიქით.

18:53 | 17.01.2017
Z U R A (18341)

დრამონდზე დაწერეს ქვემოთ ჯესიმ და კეიდიმ ) ოთო მიპასუხე აბა დრამონდი თუ არ გვხდება თვალში ვის მიიჩნევ ბევრად უკეთესად? მოხსნების მანქანაა ტიპი დაცვაში რაც შეეხება *** ზე დაიხია ყველა ვარსკვლავი ცენტრი ამ სეზონში ) ფეისბუქზე მხვდება ხოლმე კომენტარები ჰოვარდი არ გაახარებს ამას ) დეანდრე მოჭიმავს ) ვაითსაიდი გადაუვლის და ა.შ. გადახედე აბა ჩამოთვლის ვარსკვლავ ცენტრბს რამდენჯერ დააჭერინა თავისი შავი შამბალა ცოტა სტაბილურობა აკლია თორე მხეცია დრამონდუშა ^_^

19:07 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

სიმართლე გითხრა ჩამოთვლილი მუტანტებიდან არცერთი არ მევასება.მარტო ჩატენვა არაფრად მიღირს.მაგათი მსგავსი მუტანტი კაზინსი და დეანდრე იყვნენ დრიმ თიმში და ტიპებმა ევროლიგის დონის თამაშიც ვერ აჩვენეს.გოლდენ სტეიტის ნაირ ვარსკვლავურ გუნდში ეგენი ვერ გაქაჩავენ,ელემენტარული ინტელექტი არ აქვთ კომბინაციებში კარგად ჩაერთონ.მე უფრო დევისი,გასოლები და ესეთი მრავალფეროვანი ცენტრები მევასება,2 მეტრზე შორიდანაც რომ წარმოადგენენ საფრთხეს

19:10 | 17.01.2017
Z U R A (18341)

მრავალფეროავნია აგერ ლოპესია სამიანებს 50 % ით ისვრის და მაგარი ***ობაა მინდა გითხრა როცა ცენტრი ადის პერიმეტრზე და სამიანებს ისვრის რეჯი მილერივით ესთეტიკურად მე ნამდვილად არ მომწონს ესეთი კალათბურთი... ძალიან კაი სანახავია ჩემი აზრით "მუტანტების" ბრძოლა ფარქვეშ...

19:14 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

არა,ცენტრის სამიანები არც მე მომწონს . მარა არც ის მომწონს 2 მეტრზე შორიდან 10დან 1-ს რომ აგდებენ ისეთი ცენტრები.უფრო მრავალფეროვანი ცენტრები მევასები.აი,დევისი უნიკალურია.

18:58 | 17.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ძაან მაგარია დრამონდი ძჺნ მე ყველას ვაითსაიდი მირჩევნია მარა წელს როცა შეხვდნენ ძაან დაჩაგრა დრამონდმა

19:05 | 17.01.2017
Z U R A (18341)

დრამონდი არის სუფთა ცენტრი სჭირდება ძლიერი გამთამაშებელი და ბევრად უფრო მაგრად ათამაშდება და ბევრად მეტს ჩაყრის ჯექსონი მაგარი ***ა... დრამონდი ვერ დადგება პერიმეტრზე 2.12 იანი კაცი და სამიანებს ვერ ჩააგდებს ლოპესივით და კაზენსივით ) ტიპებს ფარქვეშ რო ჩაგრავს პერიმეტრზე გაურბიან და იქედან ყრიან სამიანებს ...

19:06 | 17.01.2017
Z U R A (18341)

აი ვოლი გაასწორებს დეტროიტში ძაან ^_^ ან კემბა ^_^

18:34 | 17.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ისე კალათბურთზე ამდენი ვილაპარაკეთ და დღეს ვეიდის დაბადების დღე დამავიწყდა ლეგენდა კაცი ჩემთვის ყველა დროის საუკეთესოა გადააბით ლებრონი კობი და მაიკლი დუეინნნნნ ზეა

18:41 | 17.01.2017
federer (17) (15576)

ვეიდი მეც მაგრად მევასებაა
თავის საოცარი პლასტიკით და ულამაზესი შესვლით და პლიუს ცენტრისთვის დამახასიათებელი მიწოლით რასაც არადროს არცერთი 2 ნომერი არ აკეთებდაა და დაჭე 3 ნომრებიც არ იყენებენ ამ მოძრაობებს

18:32 | 17.01.2017
iloreli (2516)

,,კეიდი“- ს
მტელმა ოლსტარმა რატო ? იგივე კალიბრის იგროკები დაუყენე გვერდი ლებრონს რაც კეიდის ყავს.
გამთამაშებლად იყოს კაირი მე ვთვლი რო არაა კარიზე ნაკლები არც დაცვით არც შეტევით, დაჟე შეტევაში ბევრად მრავალფეროვანია ვიდრე კარი, უბრალოდ კარი ჯიბიდან ისვრის ხანდახან... თან 4 წლით პატარაა და კარის ასაკისა რო იქნება რაიცი იქნებ აჯობოს კიდევოც.
მოკლედ
კაირი - კარი
დეროუზანი - ტომპსონი
ლებრონი - კეიდი
წარბა - დრეიმონდი
ვალანჩუნასი - ზაზა

შეძლებისდაგვარად მსგავსი კომპექტაციის დაცვისა და ინტელექტის მქონე კალათბურთელები შევარჩიე
სკამზე
შამპო - იგუადალა
კორვერი - ლივინგსტონი
მონრო - ვესტი
მოზგოვი - მაკგი

იტყვი უეჭველი რო დურანტის გუნდი ზედიზედ 4 ჯერ მოუგებს ფინალს?

18:38 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

წარბა უფრო 5 -ია,მარა 4-ზეც ერთ დონეზე ითამაშებს ,ისეთი ინტელექტის ტიპიააა.რაც შეეხება მოქმედ გუნდსს,ლავი კარიერით მთლიანად გრინზე მეტი თუ არა ნაკლები რითია?ანდა სმიტი ტომპსონზე კარიერით რამეთია ნაკლები?მოკლედ,სახელებით ლებრონს არ ჰყავს ნაკლები არავინ კეიდიზე ,მარა ვორიორსს ბევრად უფრო შეკრული და შეთამაშებული გუნდია.

18:40 | 17.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

წარბა იმენა 4 ნომერია

18:42 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

ეხლა 5-ზე თამაშობს,ზოგადად ორლეანში და იუესეიშიც 5-ზე თამაშობდა.ერთნაირად გამოუდის.

18:49 | 17.01.2017
federer (17) (15576)

უკვე დიდი ხანია ცენტრზეაა
სიმაღლეში გაიზარდა 3-4 სმ-ით მაინც და უკვე ცენტრისთვის იდეალურ პარამეტრებშია

18:47 | 17.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

5 ნომერს რო თამაშობს ვიცი და იმიტოა კარგ დღეში ნიუ ორლეანი ტიპინიმენა 4ნომრისთვისაა შექმნილი. ნიუ ორლეანს ცენტრი იმენა არ ყავს არაა ცენტრი დევისი და რაც გინდა ის გაუკეთე. ნიუ ორლეანმა გამთამაშებელი და ცენტრი დაიმატოს და დონე გუნდი იქნება სამიანებს მაგრად ისვრის გუნდი სამწამიანში ეიდი

18:52 | 17.01.2017
federer (17) (15576)

სიმაღლის პონტში ყავთ ცენტრზე და უკვე დიდი ხანია ცენტრზეა, თორე ისიც ტიპიური 4 ნომერია, როგორც გასოლი, დირკი, დანკანი და გარნეტი იყვნენ +210 სმ-ი

18:57 | 17.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

კი და ჯობია ცენტრი მოიყვანონ და დევისი ჩასვან 4ზე

18:38 | 17.01.2017
federer (17) (15576)

ამ გუნდთან ნამდვილად გაუჭირდება, მაგრამ 4 ნომერზე ლავი გრინზე ნაკლები რითია. ცოტა დაცვაში კი უჭირს ლავს მაგრამ შეტევაში გაცილებით უკეთესია გრინდე.
კორვერი ცოტა უკეთესი მაინცაა ლივინგსტონზე თუ ბევრით არა და მონროს და 60 წლის ვესტიც არ შეიძლება ერთ დონეზე დავაყენოთ

18:36 | 17.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ძაან კარგად გიწერია ყველაფერი ლებრონის სასტავი უშანსოდ მოუგებს. ჩემსავით ჰიტის ფანი ხარ შენ?

18:39 | 17.01.2017
federer (17) (15576)

არამგონია ლებრონის სატავმა თუნდაც მაგ გუნდით უშანსოდ მოუგოს დღევანდელ გოლდენს. ისევე როგორც დღევანდელმა გოლდენმა მოუგოს ლებრონის მაგ სასტავს

18:43 | 17.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

არა ძაან ზღაპრული სასტავი წერია ძაან დალეწავენ ნებისმიერს მე ასე მგონია

18:46 | 17.01.2017
federer (17) (15576)

ნუ წარბა აშკარად ძლიერია გრინზე და გრინს დაცვაშიც ნაკლები შანსი აქვს წარბასთან და შეტევაში ხო საერთოდ. ცოტა დეროუზანიც მეძლიერება ტომპსონთან შედარებით, მაგრამ მაინც ორივეს ექნება შანსებიი

18:49 | 17.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

დეროზანი დევისი მარტო ეს ორი კაცი გააკეთებს სულ. მინიმუმ 50ქულას

18:22 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

ჯესი,ისე ხო არ დავიწერო ეგ? არ იქნებოდა ცუდი ტიპი თან სულ რომ მახსენებს ,ფავორიტებს მე შენგან განსხვავებით არ ვიცვლიო

18:29 | 17.01.2017
ჯესი (26029)

18:17 | 17.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ლებრონთან ყველაზე მეტად მაინტერესებს დევისი ტიპი როცა ისვრის ყოველთვის დარწმუნებული ვარ რომ ჩააგდებს

18:16 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

ჯესი ,ისე კარი,ტოპსონი,კეიდი,გრინი,ზაზა გაცილებით ძლიერი სასტავია

18:28 | 17.01.2017
federer (17) (15576)

ისე რა ხალხის გვერდით არის ზაზა სასტარტოში, შეიძლება ყველადროის საუკეთესო 5 გუნდში შევიდეს ეს გუნდი 2-3 ბეჭედი თუ მოარტყეს

18:34 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

თუ გუნდი არ დაიშალა მინიმუმ 4 წელი.რავი 4 ბეჭედი დაიდება უეჭველად.ვინ უნდა გააჩეროს ეს გუნდი? კითხვაზე პასუხი არაააა. აუცილებლად შევა საუკეთესოებს შორის.მე გრინზე მინდა ვთქვა,რომ ესე თუ გააგრძელა ,არა გამორიცხული ,რომ საუკეთესო 4 ნომერი გახდეს ,ისტორიაში საუკეთესო,ჯერ მხოლოდ 26 წლისაა და რა დონეზეა ტიპი 3 წელი საუკეთესოა ლიგაში 4 ნომერზე.

18:29 | 17.01.2017
federer (17) (15576)

ნუ ზაზა რამდენად შეძლებს 5 წელი ასეთ დონეზე და ასეთ სახეებთან თამაშს ეგ არ ვიცი მაგრამ 1 ან 2 წელი თუ დარჩება კიდევ ამ გუნდში არ იქნება ცუდიი

18:32 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

ვფიქრობ 1 წელი აუცილებლად დარჩება.უეჭველი გაუხანგრძლივებენ,რადგან 10 მილიონზე ნაკლებ ხელფასად ვერ იპოვიან ასეთი დონის ცენტრს.ზაზა დარჩება მგონია და მეორე ბეჭედსაც წამოიცვამს თითზე.

18:17 | 17.01.2017
ჯესი (26029)

კარი რომელიც ახლა კეიდი ხარ, გეთანხმები მარა არც ის გუნდი იქნებოდა ცუდი

18:20 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

არა, რა ცუდი იქნებოდა, დედოფალასა და მის ვეზირებს კი დაიხევდა.

18:15 | 17.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

მელო კლიპერსში და საინტერესო იქნება ვისში გაიცვლება ეგეც ძაან საინტერესოა

18:12 | 17.01.2017
kings never die (12388)

federer (17) იასნა აბა რა მაგრამ ვერა და ვერ წამოვიყვანეტ მედისონ სკვერ გარდენიდან

18:26 | 17.01.2017
federer (17) (15576)

მაგრად მიქარა მელომ
არადა მეც მევასება ეგ იგროკი. თან 3-4 ნომერზე კარგად თამაშობს და დრიმ თიმში ვაFშე ცენტრზე იდგა ხოლმეე

18:11 | 17.01.2017
iloreli (2516)

,,კეიდი“- ს
თუ დურანტმა 4 ბეჭედი აიღო, 4 მვპ მიაყოლა და ამ ტემპით ითამაშა რათქმაუნდა ლებრონს კიარა კობისაც ჩაახტება 213 სანტიმეტრის პროპორციულით სავარაუდოდ 22-25-ით.
მაგრამ ეგ იმ შემთხვევაში თუ ლებრონი როგორც იგროკი მოკვდება და ვერაფერს იზავს.
ანუ ლებრონს მაინც ექნება შანსი და კობას არ ექნება
ხოო კიდე უორიორზი გადადის დილიჟანშიო და მართალია ცავატანემ?
- Валико Джан,у нас в Дилижане в кухне открываешь простой кран, вода течет второе место занимает в мире!
- А первое в Ереване, да?
- Нет, в Сан-Франциско!

18:13 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

ლებრონი რა შუასი,მაშინ მთელი ლიგა უდნა აღუდგეს წინ ,მთელმა ოლ სტარმა ლებრონის გვერძე უნდა მოიყაროს თავი,რომ ეს გუნდი დააგდონ ჩემპიონობასა და რეგულარულის მგოებას მვპ-ის ტიტული თავისით მოყვება და თუ გუნდი არ დაიშალა გამორიცხულია ამ გუნდმა ბეჭდები დათმოს

18:08 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

მელომ იქ მიქარა 2-3 წლის წინ რომ არ წამოვიდა ამ ფარჩაკი გუნდიდან.მელო იმენა არაფერ შუაშია ,გუნდი არ ყოლია ტიპსა და ჩენდლერით კიდე რაც არ უდნა დაცვა ითამაშოს შეტევაშ გინდა მოხმარება მაგ მხრივ რავი აბა,სუსტია ფანტაზიის მხრივ.სმიტიც არ წყვიტავდა მაშინ ვარსკვლავებს.დენვერში ჰქონდა კარგი შანსი და კობი გადაეღობა წინ მელოსა და ჰარდენს ვიხილავდი ისე სიამოვნებით ერთად ,ან ვესბრუკსა და მელოს,მარა ორივე ბურთის ღორები არიან და მაგნაირი ხალხთან არ მგონია მელს კარგი სტატისტიკა ჰქონდეს.

18:12 | 17.01.2017
ჯესი (26029)

ვოლი
მელო
კავაი
ენტონი დევისი
დრამონდი

იფ იფ

18:14 | 17.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

რა მაგარი სანახავი იქნება ეგ სასტავი

18:14 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

დრამონდი არ მხვდება თვალში სხვა ვინმე მანდ რა

18:18 | 17.01.2017
ჯესი (26029)

მამენტ არც მე ზურას პონტში ჩავაკვეხე

18:54 | 17.01.2017
Z U R A (18341)

არადა ოქიექტურადაც რო ვთქვათ ხო იცი რა მხეცი მყავს ანდრიუშა

18:19 | 17.01.2017
დურანტულა35 (6807)

მეტის ნახვა
0.065733