ფეხბურთი

15:24 | 8.04.2014 | ნანახია 2423 - ჯერ

პსჟ-ს ისკო სურს

“პარი სენ-ჟერმენის” ხელმძღვანელობა მადრიდის “რეალის” ნახევარმცველის – ისკოს შეძენას ეცდება. El Confidencial-ის ცნობით, 21 წლის ესპანელთან მოლაპარაკება უახლოეს პერიოდში დაიწყება.

ზაფხულის სატრანსფერო სეზონში, პარიზელები ნახევარდაცვის ხაზის მნიშვნელოვნად გაძლიერებას გეგმავენ. ჯერჯერობით, ისკოს ტრანსფერის ფინანსური დეტალები, უცნობია. აქვე შეგახსენებთ, რომ პსჟ ლონდონის “ჩელსის” ნახევარმცველებს – ედენ აზარსა და ოსკარსაც უმიზნებს.

ცნობისათვის, ესპანეთის პრიმერა დივიზიონის მიმდინარე სეზონში, ისკომ 26 მატჩი ჩაატარა და 7 გოლის ავტორი გახდა.

 


კომენტარები (87)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

21:24 | 08.04.2014
RMA FANS (3925)

პსჟ ერთი ადგილი დააყენოს ჯობია = )))

19:47 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

შეიცვალე ნიკი და დაწერე დედისთყვნა მსაჯელონას

19:25 | 08.04.2014
madridsdedis..... (9)

ცენზურას ვიცავ ისევე როგორც სხვები, ნიკის გამო მბლოკავ ვიცი და დამანებე თავი მაინც ვერ დამადებთ ბანს ბანძი სისტემა გაქვთ

19:27 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

ნიკი შეიცვალე შენკიდე

19:21 | 08.04.2014
madridsdedis..... (9)

ადმინ რას წვალობთ, ათასჯერ ვთქვი ვერ დამბლოკავთ მაგ თქვენი უნიჭო ბანებით, მაინცა და მაინც ამერიკის დროშა უნდა დავიხატო? მიდი ახლა და მეძიე

19:21 | 08.04.2014
ReNნee (9225)

Madrileño

ალბათ? ხედავ სადღაც მაინც გეპარება ეჭვი )))))))))))))))კარგი აღარ გვინდა ეს თემა

19:22 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

100%იანი გარანტია არ მაქვს 99%ით მჯერა ))

19:16 | 08.04.2014
ReNნee (9225)

Madrileño

შენთვის მეფის თემა სასაცილოა?)

19:17 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

მეფის თემა? საქართველოს უნდა ყავდეს თუ არა მეფე? სასაცილოა აბა რა არი )))

19:19 | 08.04.2014
ReNნee (9225)

პირადად უფრო დაგელაპრაკებოდი ამაზე ეხლა მე ვფიქრობ ეს თემა აქ არაა გასარჩევი) მაგრამ მეორედ მოსვლის გჯერა?)

19:20 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

მეორედ მოსვლის მჯერა კი, იქნება ოდესმე ალბათ მეორედ მოსვლა )))

19:15 | 08.04.2014
ReNნee (9225)

Madrileño

რატომ გგონია რომ ეგრე ვფიქრობ რომ რუსეთია ჩვენი მხსნელი?) მე მაგრად არ მევასება ევროპა ღირებულებების გამო )მაგრამ ჩვენ ყველაფრისგან ცუდს ვიღებთ )) ასეა რა ეს)))მაგრამ მე ეჭვი არ მეპარება იმისკენ რომ ბოლოს ჩვენი გზა მაინც რუსეთია)) და აი ამას ნახავ და მერე იტყვი რენე ამას ამბობდაოოოო

19:17 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

მეკიდე ეჭვი არ მეპარება რო ჩვენი კი არა არავის ბოლო გზა არ იქნება რუსეთი მაგ ქვეყანას 10-15 წელიწადში მაგრად დაEნძრევა )) ვნახოთ, რომლის პროგნოზი გამართლდება )))

ისე ვოცნებობ, რომ ინგუშებმა მოიპოვონ დამოუკიდებლობა )))

19:12 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

ReNნee

შენც რუსეთი გგონია 'მხსნელად?' ))) ცუდია... ევროპისკენ და დასავლეთისკენ უნდა წავიდეთ, როგორც სახელმწიფო! და დალშე ჩვენს ერზეა უკვე დამოკიდებული იმათ მინუსებს და პლიუსებს გადმოვიღებთ თუ არა )) აგერ ხორვატია ხო შევიდა ევროკავშირში... ზუსტად იგივე ერად დარჩა (ნუ გლობალიზაცია ყველა ერს ცვლის რაღაც მხრივ, ეს გარდაუვალია) როგორც აქამდე იყო ))))

და ე.წ ერთმორწმუნე რუსეთთან რო 'მივიდეთ' (ყველაფრის მიუხედავად რაც გაუკეთებია ჩვენთვის) რას მივიღებთ? ))) დამოუკიდებლობის დაკარგვას უეჭველი! და რუსეთის ნაწილი რო ვიყოთ, მაგრამ კარგად ვცხოვრობდეთ, მაგას მირჩევნია დამოუკიდებლები ვიყოთ და გაჭირვებაში ვიყოთ და ვეცადოთ პროგრესირებას ))

19:09 | 08.04.2014
ReNნee (9225)

ჩვენ რაც ვართ როგორი ხალხიც ვართ ამ ეტაპზე ისეთი მთავრობა გვყავს,ეგ სულ ეგრე იყო და ეგრე იქნება) ჩვენი ბრალი არაა სააკაშვილი რომ მოვიდა პრეზიდენტად ჩVენი ანუ ხალხის? ყველაფერს ჩვენ ვმართავთ და თუ სააკაშვილი ან ვინმე რამეს აკეთებდა და აკეთებს ის ვიცით და ჩვენ ამაზე ჩუმად ვართ და ვიყავით ესეიგი ეს დავიმსახურეთ რადგან არ ვმოქმედებთ )

19:18 | 08.04.2014
ReNნee (9225)

მითხარი აბა რაში არ მეთანხმები?) ვინც დამამინუსა)

19:07 | 08.04.2014
ბარსა La Albiceleste (5560)

ჩვენი თავის "უფალნი" ჩვენ თვითონვე უნდა ვიყოთ ხალხი. ხელისუფალნი მიდიან და მოდიან, ხოლო ქვეყნის ბედს და მომავალს ხალხი წყვეტს და სხვა არავინ

19:12 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

ხო იასნად, თავისუფალი თუ ხარ, ესეიგი შენი თავის უფალი(ანუ ბატონი) შენთვითონვე ხარ ))

19:06 | 08.04.2014
ReNნee (9225)

თქვენ იცით მონღოლმა დამპრყობელმა როცა ნახა უფლის ხატი? იკითხა რომ ეს კაცი ვინააო,უთხრეს რომ ეს ჩვენი უფალიაო,მონღოლმა ეს კაცი მესიზმრა და მითხრა რომ თქვენ დამელაშქრეთო )

19:05 | 08.04.2014
ReNნee (9225)

Madrileño

შენ ვერ ჩაწვდი იმას მე რა გკითხე )ჩვენ მასე რომ გავაგრძელოთ მივექანებით ევროპისკენ სადაც ადამიანები არიან რობორებივით,მეზობელი მეზობელს არ იცნობს,ოფიციალური ურთიერთობა აქვთ თავიანთ ახლობელბთან და ასე შემდეგ,შეიძლება ვიღაცისთვის ეს ნორმალურია მაგრამ ჩემთვის ნაღდად არ არი ძმაო და ამ ყველაფერს არაა ადამიანობა ცოტა ისეთი ნათქვამია,უფრო სწორი იქნება თუ ვიტყვით ასე უფრო ცივი ურთიერთობისკენ მივყავართ)))90იანები იმიტომ ვახსენე თუნდაც გაჭირვება იყო,მაგრამ ხალხი ერთად იყო მეზობელი მეზობელს იცნობდა და ახლობლობდა,დღეს ეგ ყველაფერი რაღაც პონტში გაუფასურდა როგორც აქააა ისე)))გეთანხმები იმაში რომ თუ მშვიდობა იყო სულ წინ წავალტ წავალთ მაგრამ ჩვენ ისეთი ერი ვართ წინ წასვლაში უკან რაღაც დაგვავწიყდება ისეთი რამ რაც ჩვენთვის მნიშვნელოვანია)

00:02 | 09.04.2014
NGoLo KaNte (36472)

+++

19:11 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

შენც რუსეთი გგონია 'მხსნელად?' ))) ცუდია... ევროპისკენ და დასავლეთისკენ უნდა წავიდეთ, როგორც სახელმწიფო! და დალშე ჩვენს ერზეა უკვე დამოკიდებული იმათ მინუსებს და პლიუსებს გადმოვიღებთ თუ არა )) აგერ ხორვატია ხო შევიდა ევროკავშირში... ზუსტად იგივე ერად დარჩა (ნუ გლობალიზაცია ყველა ერს ცვლის რაღაც მხრივ, ეს გარდაუვალია) როგორც აქამდე იყო ))))

და ე.წ ერთმორწმუნე რუსეთთან რო 'მივიდეთ' (ყველაფრის მიუხედავად რაც გაუკეთებია ჩვენთვის) რას მივიღებთ? ))) დამოუკიდებლობის დაკარგვას უეჭველი! და რუსეთის ნაწილი რო ვიყოთ, მაგრამ კარგად ვცხოვრობდეთ, მაგას მირჩევნია დამოუკიდებლები ვიყოთ და გაჭირვებაში ვიყოთ და ვეცადოთ პროგრესირებას ))

18:56 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

ფორუმელებმა გამოვაფხიზლოთ ხალხი წამოით

00:03 | 09.04.2014
NGoLo KaNte (36472)

18:55 | 08.04.2014
ReNნee (9225)

Madrileño

არა ძმაო,აგერ მშვიდობაში ვართ ასე თუ ისე და ყველაფერი ცუდისკენ მიდის,დამიჯერე რა)) ელემნტარულს გეტყვი ) აი ადამიანობა ხომ არის ადამიანებში მთავარი?) მითხარი როგორც ადამიანობა ეხლა უფრო მეტია თუ 90 ნებში უფრო მეტი იყო?

18:59 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

რატო გგონიათ რო 90იანებში მეტი იყო? ))) 90იანებში იყო ზუსტად სამოქალაქო ომი ))

მშვიდობა რო იყოს ერი თავისთავად განვითარდება... ეხლა კიდე მთლად მშვიდობაც არ არის, მტერს აქვს დაპყრობილი ჩვენი მიწები და კიდე უამრავი პრობლემა არის... ეს ყვეალფერი იწვევს ერში აზრთა სერიოზულ სხვადასხვაობას, ამას ემატება სიღარიბე და ამიტო გამოდის რო ადამიანობა დაკარგული გვაქვს...

დამიჯერე, თუნდაც ასე გაგრძელდეს ყველაფერი, მომავალი თაობები თავისდაუნებურად შეიცვლებიან )) ბევრი ერის მაგალითზე შემიძლია ამის თქმა...

მთავარია ომები არ იყოს და დამოუკიდებლები ვიყოთ

19:04 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

რა მშვიდობაზეა საუბარი

18:53 | 08.04.2014
ReNნee (9225)

ერთია უფალი გვწყალობს ამიტომაც გადავრჩით ამდენიხანი და როცა რაიმე განსაცდელი გვაქ ეს უფლისგან არის ყოველთვის მოვლენილი )

00:03 | 09.04.2014
NGoLo KaNte (36472)

++

18:56 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

იასნა ძმა ))

18:53 | 08.04.2014
ReNნee (9225)

El Capitano

ჩვენი გამოფხიზლება ძნელია ძმაო ადამიანის მიერ ისტორიას თუ გადავხედავთ ან ომი გვაფხიზლებს ან მიწისძვრა ან კიდე რამე უბედურება)

18:54 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

მშვიდობაში ვიყოთ ერთი 50 წელი და ნახე როგორ გამოვფიხზლდეთ))) ნუ ჩვენ რა, მომავალი თაობები ბოლო 50 წლის განმავლობაში პირველად ხდება რო 20 წელზე მეტია დამოუკიდებლები ვართ

18:55 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

ბოლო 500 უნდა დამეწერა ))))

18:51 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

El Capitano

ხოდა ბევრი ეგეთი როა, მაგათ გამო ჩვენც კი არ უნდა "ჩავიქნიოთ ხელი"... ამას ვამბობ ზუსტად! ერს და ქვეყანას როცა უჭირს მაშინ უნდა გამოვავლინოთ ზუსტად ქვეყნის სიყვარული )))

18:49 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

ერთი ისეთი გვინდა ვინც ხალხს გამოაფხიზლებს მარა სადაა ის ერთიც არ ჩანს

00:04 | 09.04.2014
NGoLo KaNte (36472)

+++

18:51 | 08.04.2014
the mentalist (22583)

სტალინი

00:04 | 09.04.2014
NGoLo KaNte (36472)

18:52 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

გადააგდე ეგ

18:53 | 08.04.2014
the mentalist (22583)

მაშინ ფრანკო

18:55 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

დაწვი

18:47 | 08.04.2014
the mentalist (22583)

გაუმარჯოს აქ ბირჟაობთ ბრატცი?

18:49 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

ზდაროვა

18:47 | 08.04.2014
ReNნee (9225)


უბრალოდ არ შემიძლია ვთქვა რა მაგარი ქვეყანა გვაქვს და რა მაგარი ხალხი ვართ) რა თქმა უნდა უამრავი ცუდია და ცუდიც გვაქ მაგრამ ეგ ყველგან და ყოველთვის არის)

18:48 | 08.04.2014
the mentalist (22583)

რაც მაგრები ვართ ქართველები ვართ

18:48 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

კარგი ერთი

18:52 | 08.04.2014
the mentalist (22583)

ჩაქრი შენაDDDDDDDDDDDD

18:47 | 08.04.2014
the mentalist (22583)

გააჯ ვი თ რა შეიხებო თქვენი პსჟ ეთი რაDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

18:44 | 08.04.2014
ReNნee (9225)

ისტორიაზეა ბაასი?)

18:45 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

ქართველობაზე )

18:39 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

stripslashes((strlen('https://www.youtube.com/watch?v=-zZJm1i2oNg')>0?'https://www.youtube.com/watch?v=-zZJm1i2oNg':'https://www.youtube.com/watch?v=-zZJm1i2oNg'))

ჩემი თხოვნაა 19:14-დან უყურეთ ამ ვიდეოს ცოტახანი... მაგრად ვაფასებ ამ კაცს იმენა ჩემს სათქმეს ამბობს რაა )))

18:41 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

ჭოლა მაგარი კაცია )))

18:43 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

ნახე რა მაგრად უპასუხა? მართლა ეგრეა.. შენი ერი და ქვეყანა "ცუდად როცა იქცევა" მაშინ უნდა გამოავლინო ქვეყნის სიყვარული! და არ უნდა იძახო 'ჩვენ ხო ქართველები ვართ...' 'ეს ხო საქართველოა...' 'ჩვენთან ბნელა' და ა.შ ...

18:45 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

ეგეთი მიდგომა რო აქვთ იმიტოა ტ ში საქმე

18:46 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

სამწუხაროდ

18:48 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

აი ეხლა ხო ხედავ რა ამბები ხდება ყველა თავისი ტ რაკის გადარჩენაზე ფიქრობს და სხვა ყველაფერს უკან იტოვებს აი ძაან ბევრია ეგეთი ვისაც მართლა კიდია სამშობლო და პროსტა იმისთვის ცხოვრობს რო არაფერი მოაკლდეთ

18:38 | 08.04.2014
chamilo (33560)

silva სიმართლის თქმა იცი რა არის როცა რამე პრობლემაა კონკრეტული და იტყვი და არა ის შენსავით გამოვიდეს ვინმე და ბნელი ერი არისო,მოღალატე ყველა ქვეყანას ჰყოლია და გამონაკლისი არც საქართველოა,თუ იძახი რამე პრობლემაზე მაშინ მისი გამოსწორების შესაძლებლობაზეც უნდა საუბრობდეს,საქართველოს ზუსტად ეგ აფერეხებს რომ ზოგადად საუბეობენ რამდენი გამოდის და იძახით ბნელი ერი ვართო,კაი ბნელი თუ გგონია ხალხი მაშინ ისიც უნდა უთხრა ნათელი როგორ უნდა გახდეს და ისე ზოგადა ვინმეს მორალი რომ წაუკითხო მითუმეტეს მთელს ერს ამის უფლება უნდა გქონდეს,ოტია იოსელიანი ძალიან კრიტიკული იყო თავის თავისთვისაც და ზოგადად ხალხზეც,პირდაპირ მიგვანიშნებდა მანკიერ მხარეებზე და ასევე იძახდა როგორ უნდა გამოსწორდეს ეგ,რატომ არავის წყინდა მისი ნათქვამი რადგან მას ჰქონდა იმდენი გაკეთებული რომ მის სიტყვას წონა ჰქონდა და რაც მთავარია ზოგადად არ საუბრობდა

18:29 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

silva

ისტორიის მანძილზე რამდენი ერი ყოფილა, ჩვენნაირად პატარა ერი და ვის აქვს ჩვენზე დიდი ისტორია? რამდენი მათგანი გადარჩენილა საერთო? მემგონი მაი 1% მაქსიმუმ )) ისეთ ადგილას ვცხოვრობდით ჩვენ და ისეთი მტრები გვყავდა რო იასნად შიდა არეულობაც ბლომად ინებოდა (დიდი ერისთვის ადვილია პატარა ერი ერთმანეთს გადაკიდოს) ომებში მარცხი და ა.შ... მაგრამ ჭეშმარიტი ქართველები ვინც გვყავდა, ისინი უმცირესობაში თუ იყვნენ მაინც ახერხებდნენ იმას, რომ უმრავლესობაში მყოფი ვაი ქართველების მიუხედავად ჩვენი ქვეყნისთვის სერიოზული სარგებელი მოეტანათ!

რო ამბობ რა არის ჩვენს ისტორიაში კარგიო. მთავარი რა არის იცი? ეხლაც რო ვარსებობთ აი ეგ!!! ეს არის სასწაული ჩემი აზრით... ჩვენს ადგილას ძალიან ბევრი ერი გადაშენდებოდა....

18:35 | 08.04.2014
emigranti77 (33455)

ასეთი სიმართლე კაი ხანია არ დაგიწერიაDD ჩVენზე ბევრად დიდი სახელმწიფოები გამქრალან გეთახნმები, ჩVენ კი ადენი ობების მერე მაინც ვარსებობთ, ეს კი ღვთის წყალობაა მარტო ქართVელებს ნუ მივაწერთ,DD სარწმუნოებამ და რწმენამ გადაგვარჩინაD

18:40 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

ეგრეა ))

18:27 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

მეზარება რა წერა ეხლა

18:27 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

გავედი

18:27 | 08.04.2014
NGoLo KaNte (36472)

აბა მოწევა ვისაც უნდა გავედით მე გავდივარ და მევთქვი თქვენცხოარგინდათ მეთქი D

18:23 | 08.04.2014
NGoLo KaNte (36472)

საერთოდ განვითარება ისეთი საკითხია ბევრი ევროპას და თავისი აზრით განვითარებულ ქვეყნებს მისტირის მაგრამ აქ ერთი ავიწყდება იგივე რუსეთი და თურქეთი სადიყო ქართველები რო ქართველობდნენ სადიყვნენ და ხეზე ასვლას სწავლობდნენ

დღეს ამერიკა ყველაზე განათლებული რომარი სადიყო მაშინ დავითი რო დავითობდა მოკლე ისტორისს მქონე ქვეყანა ეგ ნაყარ ნუყარი ხალხისგან შექმნილი ერია

მე იმის თქმა მინდა ამით რომ ქართველს არ შეშვენის მისტიროს რომელიმე ქვეყანას ბევრზე დიდი ისტორია გვაქ და კულტურა რომელიც ბევრს აოცებს

და სხვას კიარუნდა მივბაძოთ რამეში ჩვენი უნდა გავატაროთ და ჩვენი კაი უნდა განვავითაროთ

დღეს კი მართო სიდებილე შემოედინება და რაც მართლა კაია მანდ რჩება სადაც არის ჯიგრებო

ისე კი

არც უწიკნურობა ვარგა და არც წიგნიდან გამოხედვა ეს ჩემი სიტყვები არარის ! ჩემზე 1000 თავიდ დიდმა ადამიანმა თქვა

18:24 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

საღოლ ფრენკ

18:21 | 08.04.2014
საბა10 (436)

stripslashes((strlen('http://www.youtube.com/watch?v=99z28TXJ-Wk#t=17')>0?'http://www.youtube.com/watch?v=99z28TXJ-Wk#t=17':'http://www.youtube.com/watch?v=99z28TXJ-Wk#t=17')) ჰაჰაჰ საღოოლ პეპ
აუ კაი ბავარიულს კი ვხევდი ეხა ცივს იფ იფ გაასწორებდა

18:18 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

silva

ორი უკიდურესობაა... მაგრამ ჯობია გეგონოს ყველაზე მაგარი თავი ვიდრე გეგონოს ყველაზე სუსტი... და რეალისტურად შეხედვა ყველაფრის კიდე არის იდეალური ვარიანტი. ... ბოლო 500 წლის განმავლობაში პირველად ხდება რო 20 წელზე მეტია თავისუფლები ვართ და დამოუკიდებლები... ამ ყველაფრის გათვალისწინებით მე პირადად მეყამაყება ჩემი ერი )) თორე ვიღაც ვიღაცეებს რაღაც რაღცეებში რო ჩამოვრჩებით მეც ვიცი ეგ ))

18:13 | 08.04.2014
chamilo (33560)

silva და ილია ჭავჭავაძეს სრული უფლება ჰქონდა ერზე ესაუბრა ეგრე იმიტომ რომ ბევრი ღირებული რამ გააკეთა ქვეყნისთვის და მისი ავტორიტეტი აძლევდა მას ამის თქმის საშუალებას და შენ კითხვა დაგისვი რა გაგიკეთებია ქვეყნისთვის ისეთი ღირებული საკუთარ ერს ბნელი უწოდო?

18:23 | 08.04.2014
silva (3725)

აი ზუსტად მანდ ვცდებით ჩვენ!!!გაქეთებაზე არ არის და პირიქით ყველას ვალია რომ რაც არ გვივარგა ის ვთქვათ ყველამ და არა თვალები დავხუჭოთ და ვიძახოთ ყველაზე მაგრები ჩვენ ვართო.იცი საქართველოს ისტორია?რას ხედავ იქ მაგარს გამაგებინე?იყვნენ გენიოსები რომლებიც მთელი ერის გასაკეთებელს მარტო აკეთებდნენ(აღმაშენებელი,გიორგი სააკაძე და სხვები)მაგრამ ერი როგორც ესეთი დაკავებული იყო უერთიერთ ქიშპით და ღალატით.სოლომ პირველი გაგიგია?ტიპმა 5 საუკუნე ტყვის სყიდვა რომ იყო დასავლეთში აკრძალა და დედამისიდან დაწყებული მთელი დავად აზნაურობა განუდგა და მთელი სიცოცხლე ღალატობდნენ.ან ილია ვინ მოკლა?ისევ ქართველებმა.რუსთაველი ვინ გადაკეტა და ერთმანეთს ვინ დაუშვა?ხალხს ვინ აუთოვებდა თუ იმ მხედრიონში უცხოპლანეტელები იყვნენ?ერთი სიტყვით საშინელი რაღაცეები გვაქვს როგორც ერს გაკეთებული და ეხლა სანამ ვინმე დავითის ნაირი არ მოვა ესე ვიქნებით ჩვენით ვერაფერს ვიზავთ.როგორც სუარესი მიათრევს ლივერპულს ეგრე გვათრევდა ერთეულების გენია)))

18:25 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

ვა ბოლოში რაა ჩააქსოვა სუარესიო :დ

18:11 | 08.04.2014
NGoLo KaNte (36472)

ფუ ფუ ფუ პსჟს

18:13 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

ფაფუ

18:16 | 08.04.2014
NGoLo KaNte (36472)

ხიხი ?

18:23 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

ხოხოხხოხხოხოხ

18:23 | 08.04.2014
NGoLo KaNte (36472)

სადხარ

18:09 | 08.04.2014
NGoLo KaNte (36472)

ვაა მგონი აქ ხალხს კითხვა ეზარება და შენ რომ წაიკითხავ მერე არ გიჯერებენ სისულელეაოDDტიპური ქართული ბაზარია ჩვენზე მაგარი ბუნება არავის აქვსჩვენზე მაგარი ერი არ არსებობსჩვენზე მაგარი ისტორია და კულტურა ხომ იასნია არავის აქვსეს იმიტომ ხდება რომ უბრალოდ ბნელია ხალხია,სწვალა და შრომა ეზარება და ამ დროს იმდენად ამპარტავაინია სხვა რომ ეუბნება განსხვავებულ რამეს ქოლავს უვიცი ხარ არ იციოიმენა ესე მიშვებითDDDDDD

დავაშავეთ რამე ძმაა ? DD

18:11 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

თან პირველად არ ამბობს მაგას... ვერავინ მანახებს იდეალურ ერს ))) ჩადით იგივე ესპანეთში და ნახეთ იქაური ახალგაზრდობა როგორ აზროვნებს და მათი განათლების დონე შეაფასეთ ერთი ))) მასიურად რო ავიღოთ მასე ყველა ქვეყანაში შეგვიძლია ვთქვათ ფრაზა "ხალხი ბრბოა" ... )))))

18:15 | 08.04.2014
NGoLo KaNte (36472)

D მზიმე შემთხვევაა D რავი ძმაო ქართველი ვარ და ქართული ვიცი ყველაფერი კულტურა ისტორია ჩვეულებები წარსული

ცუდიც და კარგიც მაგრამ მაინც ჩემი და ჩემეული მირჩევნია სხვისას რავქნა

მაინც ვთვლი რომ ყველაზგან განსხვავებული ერი ვართ ჩვენეული სტილით და სულაც არარის საჭირო დავემგვანოთ ვინმეს ჩვენი მეობა უნდა შენარჩუნდეს და არ გადაგვარდეს

ჩემი სულელი მირჩევნია სხვის ჭკვიანს DD

18:19 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

კაი ხარ

18:13 | 08.04.2014
silva (3725)

იდიალურ ერზე არ არის ბაზარი.მაგრამ ჩვენ ძალიან რომ ჩამოვრჩებით განვითარებულ ერებს მაგაზეა აქ საუბარი და თავი რომ გვგონია ყველაზე მაგრები.

18:18 | 08.04.2014
NGoLo KaNte (36472)

გავარ((ი მაგ ერებს სადაც საქართველოა ძმა

18:14 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

ეგ ვისაც გონია იმის პრობლემა იყოს

18:07 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

silva

თან უკვე მერამდენედ ამბობ ამას ქართველებზე... ბნელა არა შაშვი მგალობელი.. ცუდად არ გამიგო, მაგრამ ყველაზე დიდი 'სიბნელე' ზუსტად ეგაა.. შენს ერზე მაგას რო ამბობ, რაღაცეებს რო აბრალებ და თან ზუსტად იმავეს შეთვითონვე რო აკეთებ )))

ეროვნულმა ბანკმა კრიზის დროს რეალს 300 მილიონი თუ მიცა სესხად ამიტო რეალი გარეწარია? ))))

18:11 | 08.04.2014
silva (3725)

ილია ჭავჭავაძეც ბნელი ყოფილა შენი ლოგიკიდან გამომდინარე

18:12 | 08.04.2014
Madrileño (26972)

ილია ჭავჭავაძე თავის ერზე რამეს რო ამბობდა, იმავეს იმეორებდა? )))))

18:07 | 08.04.2014
chamilo (33560)

silva და შენ ვინ მოგცა უფლება ერი გააკრიტიკო?რამე ღირებული,სამამულიშვილო გაქვს გაკეთებული ერის ავკარგიანობაზე რომ ისაბრო?

18:06 | 08.04.2014
chamilo (33560)

silva კაი ვთქვათ გამოიტანა მერე?საჩუქრად არავინ მისცემდა და ვალს კი გადაიხდიან

18:10 | 08.04.2014
silva (3725)

ჯერ ერთი ვთქვათ კიარა მისცეს და მეორეც საქმეც ეგაა რომ საჩუქრად მისცეს.ანუ ძალიანდაბალ საპროცენტო განაკვეთში.აქ ყველაზე მთავარი ის არის რომ სხვა გუნდები ვერ სარგებლობენ იგივე პირობებით ანუ ბარსამ ან ვალენსიამ რომ მიმართოს დაახვევინებენ და ეტყვიან რადროს ეგაა ეკონომიკა თავზე გვენგრევაო.ამაზე იყო ძმაო ამტყდარი მთელი ამბავი და რაღან შენ არ იცი არ ნიშნავს რომ მეც არ ვიცი და ესეთ ფაქტს ადგილი არ ქონია.აქ ვარაუდებზე წერა ადვილია და ინფორმაციის მოძიება და წაკითხვა ყველას ეზარება და მიდის უაზრო ფაქტებზე არ დაფუძნებული კამათი

18:12 | 08.04.2014
chamilo (33560)

ალბათ შენსავით გგონია ყველა და იმიტომ იძახი ეზარებათო

18:05 | 08.04.2014
alcantara___ (13618)

პერესი კარგი მენეჯერია რომელსაც ფულის კეთება 10 იანზე გამოსდის მაგრამ ვფიქრობ ქომაგებს სხვა რამე უნდა გაინტერესებდეთ ვიდრე ის თუ რამდენ მაისურს გაყიდის კლუბი და რამხელა მოგებას ნახავს კაშნების და ბილეთების გაყიდვით

18:05 | 08.04.2014
NGoLo KaNte (36472)

რეალს უნდა ფალკაო იბრა ერთად გადაბმული D აზარი კიდე მესი უნდა სუარესიც უნდა იბრა ფალკაოს მიაწვება უკნიდან

კიდე ვინდარჩა რავი ყველა რა DD ჯერარდი ლამპარდი პელე ახალგაზრდა სოკრატესი ცოცხალი ოღონდ ლიგას მოიგებს რა DD

მაგარი ვარ იუმორში მე

18:05 | 08.04.2014
alcantara___ (13618)

DDDDDD

18:04 | 08.04.2014
chamilo (33560)

silva აბა რას იძახი შენ ხარ გაბრწყინებული და დანარჩენი საქართველო ბნელი ვართ ხო ბნელი ვინაა საზოგადოებამ გადაწყვიტოს,რამდენი წელია უკვე იხარჯება მილიარდზე მეტი სიტიში და ევროპაში მაინც იკუზება

18:06 | 08.04.2014
silva (3725)

აი სად ვთქვი ეგეთი რამე?ზოდად ტენდეციებზე ვამბობ რაც გვახასიათებს როგორც ერს

18:04 | 08.04.2014
silva (3725)

აი მსჯელობას დააკვირდით რა პერეს ისეთი ნაცნობობა აქვს შეიხებთან ფულის შოვნა არ გაუჭირდებაო და მე ვამბობ ოფიციალურ ინფორმაციას (რომლის გადამოწმებაც შეიძლება) 300 მილიონი რომ გამოიტანა ეროვნული ბანკიდან და არ იმის ჯერავთ და ჩემი არაა)))))

18:06 | 08.04.2014
El Capitano 7 (35967)

ეგ ეროვნული ბანკის პრობლემაა და არა რეალის

მეტის ნახვა
0.150344