ფეხბურთი

20:00 | 4.09.2014 | ნანახია 2578 - ჯერ

კლოზე: “მწვრთნელობა გადაწყვეტილი მაქვს”

 

მიროსლავ კლოზემ დაადასტურა, რომ კარიერის დასრულების შემდეგ, მწვრთნელობას დაიწყებს. მუნდიალების ისტორიაში საუკეთესო ბომბარდირმა მასწავლებელიც აირჩია – “ბაიერნის” თავკაცი ხოსეპ გვარდიოლა:

“აუცილებლად გავხდები მწვრთნელი. გვარდიოლასთან სტაჟირების გავლა ნამდვილად ბედის საჩუქარია”, – ამბობს კლოზე.

36 წლის კლოზე გაისად მაისში დაასრულებს ფეხბურთელის კარიერას და მწვრთნელობის დაწყებასაც იმ დროიდან აპირებს.


კომენტარები (60)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

17:01 | 02.03.2016
meleksa (1841)

რომ შეხედეს სკოტები მოძლიერდნენ იმიტომ გვათამაშებენ მაგათთან, თანაც მათივე სტადიონზე რომ მოგვიგონ და ჩვენსა და 6 ერს შორის სხვაობა უფსკრულად გამოაჩინონ. აბა იტალია გამოგზავნონ თბილისში თუ მაგრები არიან?!

19:48 | 01.03.2016
რენე ფერეირა (6798)

ზე რაგბი. I ტური: პლუს არგენტინა და იაპონია
13:40 01-03-2016

ზე რაგბის გათამაშება წლეულს შეცვლილი ფორმატით გაიმართება. აქამდე მოასპარეზე 15 გუნდს სამი დაემატა. ესენია: სამხრეთაფრიკული "საუთერნ კინგზი", არგენტინის "იაგუარები" და იაპონიის "სანვოლვესი".

ცხადია, ჩვენს ყველაზე დიდ ინტერესს სწორედ ამ ორი უკანასკნელის თამაში იწვევს. "იაგუარები", ფაქტობრივად, არგენტინის ნაკრებია. "პუმებისთვის" კი, იმის გარდა, რომ ოთხი ერის გათამაშებაში ასპარეზობენ, ასეთ მაღალი დონის საკლუბო ჩემპიონატში ასპარეზობაც ძალიან სასარგებლოა. მით უფრო, რომ ისინი აქ აუტსაიდერები სულაც არ იქნებიან.

ეს "იაგუარების" პირველმა მატჩმაც დაადასტურა. არგენტინელებმა სტუმრად ითამაშეს სამხრეთ აფრიკაში ბლუმფონტეინის "ჩიტაზთან" და მინიმალური სხვაობით, 34:33 დაამარცხეს. სტუმრებმა ოთხი ლელო გაიტანეს. აქედან ორი ცხრა ნომრის, მარტინ ლანდახოს ანგარიშზეა.

მატჩის გმირი კი, უდავოდ, მგეზავი ნიკოლას სანჩესი გახლდათ, რომელიც არბიტრმა მე-18 წუთზე სინბინში გაუშვა. ამის მიუხედავად, მან გუნდს 14 ქულა შესძინა. მისი არეკნი კი, რომელიც მან მატჩის 70-ე წუთზე 40 მეტრიდან დაარტყა, არგენტინული გუნდისთვის გამარჯვების მომტანი აღმოჩნდა.

იაპონელებმა კი შინ ითამაშეს ასევე სამხრეთაფრიკულ იოჰანესბურგის "ლაიონზთან" და 13:26 დამარცხდნენ. "იაგუარებისგან" განსხვავებით, "მზის მგლებს" ზე რაგბიში თამაში გაუჭირდებათ, თუმცა ამომავალი მზის ქვეყნის რაგბის განვითარებისთვის, ამ გუნდის ასეთ მაღალ დონეზე თამაში უდავოდ საშური საქმეა.

19:39 | 01.03.2016
Giorgi Giorgi (180)

მე პირადად ვფიქრობ რომ რუსეთს და რუმინეთს ასე რომ გაუჭირდათ ესპანეთთან რაღაცას უნდა ნიშნავდეს.ჩვენ კი დამაჯერებლად მოვუგეთ და ეს მაძლევს იმის საბაბს რომ ვიფიქრო თუ ჩვენებმა ჩვეულ სტილში ითამაშეს და ვფიქრობ ეს ასეც იქნება მაშინ რუსეთთან და რუმინეთთან არ უნდა გამოვრიცხოთ + 15 და 20 ქულით მოგება.რაც ჩემი აზრით იმას ნიშნავს რომ ჩვენ საკმაო ტემპით ვპროგრესირებთ და ღმერთის წყალობით ასე თუ გაგრძელდა ცოტახანში ბობოლები ჩვენთან თამაშზე უარს აღარ იტყვიან და ესეც რა თქმა უნდა ჩვენს პროგრესს დააჩქარებს.

19:24 | 01.03.2016
deme2222 (1418)

ბიჭებო ნუ ხართ რა ესე პესიმისტურად შოტლანდიის თამაშის მიმართ განწყობილი. ირლანდიის დამარცხება შეგვეძლო მგონი 10 წლის წინ მსოფლიოზე, კიბატონო მაშინ მოულოდნელობის ეფექტი იყო რაც ეხლა არ არის, მაგრამ იმის შემდეგ ძალიან გავიზარდეთ. ეხლანდელი შოტლანდია კიდე იმ ირლანდიის დონისიც არ არის.
არ ვართ უშანსოდ და თან წინ დიდი დროა. თუ ეს კომბინაციები რასაც ეხლა ესპანეთთან უყურეთ 40-50%ით დახვეწეს და გააუმჯობესეს შოტლანდიას ძალიან ბევრი თავის ტკივილი შეექმნება და მოდით ვიყოთ ოპტიმისტები. მითუმეტეს მაშინ როცა საქმე ეხება რაგბისტებს.
ეგრე ვერც ტონგასთვის უნდა მოგვეგო ლოგიკურად და ვერც სამოასთვის მაგრამ დავდეთ ხო ბეჭებზე? შოტლანდიის ჯერია გეუბნებით )))

12:19 | 02.03.2016
პანტელეიმონი (4347)

გაიხარე მეგობარო, ღმერთმა გისმინოს.

19:42 | 01.03.2016
რენე ფერეირა (6798)

+1

15:29 | 01.03.2016
Torres9 (12692)

გერმანია-პორტუგალიას 9 000 მაყურებელი დაესწროო

15:26 | 01.03.2016
Torres9 (12692)

ბიჭებო რუსეთს და რუმინეთს თუ მოვუგებთ ტონგას ვასწრებთ?

15:34 | 01.03.2016
BEERTRANCE (97819)

ღრუსეთის მოგებითაც ვასწრებთ. მარა რო შევინარჩUნოთ, რუმინელებსაც უნდა ვაჯობოთ.

14:42 | 01.03.2016
ფლიპი (2755)

მემგონი ჩვენთვის ზედგამოჭრილია მე-12 ადგილი.

00:08 | 02.03.2016
stoikovich (5984)

+1

14:37 | 01.03.2016
Aleko Cincadze (549)

საგაისოდ არც ჩვენ არ გვაწყენდა a ნაკრებით თამაში ერთა თასზე

15:46 | 01.03.2016
maxo_65 (5844)

კარგი იდეაა..

14:32 | 01.03.2016
BEERTRANCE (97819)

მაგრამ ყველას ან A ნაკრები უწერია ან ჯუნიორი. გამოდის ეროვნული ნაკრებების თამაშები არაა და რეიტინგში არ იმოქმედებს ზეგავლენას.

14:30 | 01.03.2016
Aleko Cincadze (549)

ისეთ მსოფლიო რაგბს რა ვუთხარი რომელიც 6 ერს ვერ მართავს
და ესენი 200 ერს უხელმძღვანელებს?

14:29 | 01.03.2016
BEERTRANCE (97819)

pacific challenge მართლა მარტში გადმოუტანიათ. ამერიკა და კანადა ჩამოუცილებიათ.

8-შI იაპონია ტონგა და ფიჯი სამოა იქნება.

14:33 | 01.03.2016
Aleko Cincadze (549)

აქ ფრეები ზედგამოჭრილი იქნება ჩვენთვის

14:34 | 01.03.2016
BEERTRANCE (97819)

A ნაკრებები აწერიათ ანუ რეიტინგი არ შეიცვლება ამ თამაშებით.

14:29 | 01.03.2016
ფლიპი (2755)

ბოლოს და ბოლოს ვეღირსები მგონი საქართველოს მე-12 ადგილს.

14:00 | 01.03.2016
BEERTRANCE (97819)

ტონგამ თავის თამაშებზე არა მგონია აჯობოს ფიჯის. ამერიკა და კანადას აჯობებს მარა მათი დამარცხებით ძალიან მცირე შეემატება. იაპონია და სამოასთან მატჩები იქნება მთავარი რამდენად გადაგვისწრებს.

13:41 | 01.03.2016
Aleko Cincadze (549)

იტალიას დიდი პიცა რომ გამოვუცხოთ და მაკარონი მოვაყაროთ მაინც არ ჩამოვლენ?

16:56 | 01.03.2016
პანტელეიმონი (4347)

+1

14:01 | 01.03.2016
BEERTRANCE (97819)

სანამ მსოფლიო რაგბის არ ექნება 1 ადგილი რო პანჩური ამოარტყას და გადმოაგდოს აქეთ.

13:44 | 01.03.2016
ოძეკი ტოჩინოშინი (6176)

13:38 | 01.03.2016
Aleko Cincadze (549)

პაციფიკი როდის იწყება? ზაფხულში?

13:22 | 01.03.2016
BEERTRANCE (97819)

ტონგამ თავის თამაშებზე არა მგონია აჯობოს ფიჯის. ამერიკა და კანადას აჯობებს მარა მათი დამარცხებით ძალიან მცირე შეემატება. იაპონია და სამოასთან მატჩები იქნება მთავარი რამდენად გადაგვისწრებს.

13:19 | 01.03.2016
BEERTRANCE (97819)

იტალიას ირლანდიასთან და უელსთან დარჩა თამაშები. ფანტასტიკაა 1-ც რო მოიგოს.

14:07 | 01.03.2016
გუგა80 (1551)

კი ბატონო :-)
იტალია მაგ ორიდან ერთს მაინც ისეთივე წარმატებით მოიგებს როგორითაც ჩვენ მოვუგებთ შოტლანდიას გასვლაზე ;-)

14:08 | 01.03.2016
გუგა80 (1551)

წარმატების გარშემო ბრჭყალები გამომრჩა :-)))

14:21 | 01.03.2016
BEERTRANCE (97819)

13:15 | 01.03.2016
BEERTRANCE (97819)

ტონგას ძლევის შემდეგ გვქონია მაქსიმუმი, 72.62. არ მახსოვდა ამდენი თუ გვქონდა.

ღრუსებსაც და რუმინელებსაც თU >15-ით მოვუგებთ გაგვიხდება 72.63 და საუკეთესო მიღწევას სულ მცირედით გავაუმჯობესებთ,

13:05 | 01.03.2016
dinamo222 (8587)

მართლა ისე გავიძახით მეთორმეტეზე ვართო თითქოს ტონგა საერთოდ აღარ აპირებს თამაშებს D არადა ჩვენზე გაცილებით ძლიერ მეტოქეებთან აქვთ თამაშები და ერთიც რო მოუგონ მაგალითად იაპონიას ან ფიჯის მაგარ ნახტომს გააკეთებენ ქულებში და ერთი თამაში რომც წააგონ მაგათთან ქულებსაც არ დაკარგავენ იმდენს ჩვენ რომ გადავუსწროთ

13:16 | 01.03.2016
BEERTRANCE (97819)

მიტომ ვთქვით მერე რომ ზაფხულამდე. და თან ტონგა ყველას მომგები ვერაა. და ზოგს მოიგებს ზოგს წააგებს და შეიძლება მაინც ჩვენზე ქვემოთ დარჩეს.

12:52 | 01.03.2016
irakliy (139)

Xalxo, me-12 adgilze varto rom anbobt, tongas ras ushvebit? Martshi mgoni 3 tamashi aqvs: iaponia, samoa da fiji. Da carmatebit tu itamasha, ver gadavuscrebt mashin

13:17 | 01.03.2016
BEERTRANCE (97819)

ივნისში ექნება თამაშები

12:37 | 01.03.2016
ukleba (17336)

მაქსიმალური ქულა გვქონდა მსოფლიოზე ტონგას ძლევის შემდეგ თუმცა რამდენი იყო აღა მახსოვს

12:35 | 01.03.2016
Aleko Cincadze (549)

თუ არ ვცდები 72-15 გვქონდა მსოფლიომდე

11:52 | 01.03.2016
deme2222 (1418)

ხომ არ იცით მაქსიმალური ქულა რა გვქონდა რეიტინგში?
მეცამეტეზე რომ ვიყავით ერთხელ მსოფლიოს მერე მახსოვს, მაგრამ ქულა ვერსად ვერ ვნახე

12:22 | 01.03.2016
BEERTRANCE (97819)

72 მემგონი არ გვქონია ჯერ

11:43 | 01.03.2016
deme2222 (1418)

ჯერ არ ვართ მეთორმეტეზე, მაგრამ ერთი ნაბიჯი გვაკლია მეთორმეტემდე. რუსეთის და რუმინეთის დამარცხება ჭირდება მაგ ამბავს

11:15 | 01.03.2016
Buratino (3505)

ნამდვილად დიდებული ამბავია! თუ ჩვენ თვითონ არ "გავიჩალიჩეთ", წესით ზაფხულამდე მართლაც მყარი 12-ე ადგილი გვექნება რეიტინგში, რაც ჩვენს ისტორიაში საუკეთესოა! საერთოდ, რაგბის რეიტინგი მართლაც ყველაზე სამართლიანია სპორტის სხვა სახეობებთან შედარებით. თუმცა, ერთი ნეგატიური მომენტი აქვს - რაც უფრო მაღალ მწვერვალებს იპყრობ, მით მეტად არ გაქვს წაფორხილების უფლება რათა წლობით მოპოვებული ქულები ერთი მარცხით არ გაანიავო. მეორე მხრივ, რეიტინგში მუდმივი აღმასვლა ავტომატურად უმაღლებს გუნდს განწყობას და აძლევს მას გამარჯვებულის მენტალიტეტს, ხოლო ნებისმიერი მეტოქე კი ითრგუნება და იძაბება.
გავბედავ და ვიტყვი რომ ამის ნათელი მაგალითი უკვე წლევანდელი ერთა თასის გათამაშებაა, როდესაც ჩვენს მეტოქეებს საქართველოს ნაკრებთან თამაშის წინ ერთგვარი შიში იპყრობს რაც ჩვენი გუნდის მრისხანებით არის გამოწვეული! ისიც ფაქტია რომ განვლილმა მსოფლიო თასმა ჩვენი ნაკრების მოთამაშეებს უზარმაზარი გამოცდილება შეჰმატა და გუნდი ძალიან შეკრა, რაც სამომავლო წინსვლისა და წარმატებების საწინდარი უნდა გახდეს!

11:12 | 01.03.2016
sanzona (3181)

მადლობა ყველას, ვინც გამარკვიეთ ქულათა დარიცხვის წესებში!

12:44 | 01.03.2016
ukleba (17336)

გაიხარე

11:04 | 01.03.2016
გუგა80 (1551)

არის! არის! არის ასრულდა ოცნება!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ესეც მეთორმეტე!
მინიმუმ ზაფხულამდე მეთორმეტეზე ვიქნებით (12 მარტის შემდეგ!).
მომიტევეთ ნამეტნავი ოპტიმიზმისთვის მაგრამ რუსეთთან და რუმინეთთან (შინ) მარცხს არც განვიხილავ სერიოზულად.
რაც შეეხება იტალიას და რეიტინგის სამართლიანობას.
ზუსტად ვიცი, რომ გამოჩნდებიან "სკეპტიკოსები" და იყვიან, ეს უსამართლობაა, იტალიის წაგების ხარჯზე გადავასწარით, არ ვიმსახურებთ და ა.შ..
კიდევ ერთხელ წინასწარ დავაფიქსირებ ჩემს აზრს ამსაკითხთან დაკავშირებით:
წესი არის წესი!!!
თუ წესი ყველას ერთნაირად მიესადაგება, ანუ ყველა თანაბარ პირობებშია ჩაყენებული, ამ წესების ერთობლიობით მიღებული შედეგიც არის სამართლიანი - ეს ზოგადად.
რაც შეეხება კონკრეტულ შემთხვევას, რაგბის და იტალიას - ზემოთ თქმულიდან გამომდინარე მაგალითი, თეორიულად რომ ავიღოთ და ვთქვათ ზელანდიამ 10 ტესტი ჩაატარა ჩვენს წინ მყოფ გუნდებთან და ყველასთან წააგო და შესაბამისად დააკლდა იმდენი ქულა რომ ჩვენს ქვემოთ აღმოჩნდა, ანუ ის აღმოჩნდება ჩვენს ქვემოთ ისე რომ ჩვენთან არც უთამაშია, ჩემი ღრმა რწმენით ეს იმ მომენტში იქნება სამართLიანი რეიტინგი!!! რატომ? იმიტომ რომ მათ წინასწარ იცოდნენ იმ წესების შესახებ რითაც დგება რეიტინგი, შესაბამისად არ დაქვეითდებოდნენ რომ ჰქონოდათ შესაძლებლობა (ანუ რომ არ წაეგოთ, რაც ვერ მოახერხეს).
ხოლო რაც შეეხება კონკრეტულად იტალიას, საქვეყნოდ ცნობილი ფაქტია, რომ ისინი შეგნებულად არიდებენ თავს ჩვენთან თამაშს, რადგანაც ეშინიათ! და ამ პირობებში მე არ მეგულება საღად მოაზროვნე ადამიანი ვინც იტყვის რომ ჩვენი იტალიის გადასწრება არის უსამართლო!!!
იმაზე რომ აღარაფერი ვთქვათ, ტიპები ისეთი უნიათოები არიან 15 წელია ბობოლებთან თამაშობენ და შედეგი განვითარების კუთხით აქვთ - ნოლი!!!

11:18 | 01.03.2016
გუგა80 (1551)

აქვე დავამატებ:
სამწუხაროდ მეთორმეტედან მეთერთმეტემდე სხვაობა უფსკრულია, რაც ფაქტიურად შემდეგ მსოფლიომდე გაუქვითავია, ამიტომ მეთOრმეტე ადგილი იაპონია 2019-მდე არის ის მაქსიმუმი რომლისკენაც უნდა ვისწრაფოთ და ჩავებღაუჭოთ. დამიჯერეთ თუ მოხდა სასწაული და რეიტინგში იტალია ჩვენზე ქვემოთ წელიწადზე მეტი შენარჩუნდა, მათ უბრალოდ სხვა გზა აღარ ექნებათ რომ ტესტზე დაგვთანხმდნენ.

და ბოლოს, რეიტინგთან არაფერ შუაშია, მაგრამ მაინც ვიტყვი ჩემს აზრს, ნოემბრის შოტლანდიაზე, ჩემი აზრით ზუსტად იგივე შედეგს მივიღებთ რაც ავივაზე იყო 2014-ში. მით უმეტეს იმის გათვალისწინებით, რომ შოტლანდია ძალიან გაძლიერდა ბოლო ხანებში და რაღაც ინტუიცია მაკრნახობს, რომ ძველი დიდების კვალში ჩადგებიან უახლოეს წლებში.

12:23 | 01.03.2016
BEERTRANCE (97819)

და მსაჯობის თემაც იქნება.

10:41 | 01.03.2016
დავით ბოლქვაძე (19)

რუსებთან იქნებიან გორგოძე და კოლელიშვილი? არაა ისეთი სუსტი რუსეთი, რომ მეორე სოსტავით მოვუგო. თანაც თავს არ დაზოგავენ. სომელიო მუჭო რექ ჯიმა?

12:59 | 01.03.2016
dinamo222 (8587)

კოლელიშვილი არა მგონია და გორგოძე და სხვა ტულონელებიც უნდა იყვნენ იმიტომ რომ სამი თამაშის გამოტოვებაზე ქონდათ ჩვენებს მოლაპარაკება ტულონთან

09:56 | 01.03.2016
BEERTRANCE (97819)

ისე ყველაზე მთავარი ადგილი კი არაა არამედ სარეიტინგო ქულა.

72-ს ავცდებით და ეგ არაა სახუმარო საქმე. აუცილებლად უნდა მოვინდომოთ რო 70-ს აღარ ჩამოვცდეთ ქვემოთ.

72.6-ს შეგვიძლია ავარტყათ და იმედია გამოგვივა.

09:55 | 01.03.2016
BEERTRANCE (97819)

პორტუებს თაობათა ცვლა აქვთ მგონი და მიტომ არიან ეგეთ ცუდ დღეში, გერმანიამ კი დამსახურებულად აჯობა.

02:13 | 01.03.2016
არჩილ სოხუმელი (2357)

სომელიო არა მგონია რუსებმა ასეთ პროვოკაციას მიმართონ. ჯერ ერთი იმიტომ, რომ აფხაზეთიდან მოსახლეობის გადმოყვანა არაა მთლად ადვილი, იმიტომ, რომ ამას ორგანიზება უნდა და უნდა მოიძიონ მოხალისეები. მეორე ამისთვის არც დროს არ დახარჯავენ და არც თანხებს. ურჩევნიათ ისევ თავიათი სკოლის მოსწავლეების, სტუდენტებისა და თანამშრობლების მობილიზებურად მიყვანა განახორციელონ. მესამე აფხაზეთის მოსახლეობის 99%-მა რაგბი ალბათ არც იცის რაა, სტადიონზე მათი მიყვანა და იქ ძალით დასმა შეუძლებელი იქნება. და კიდევ მიუხედავად იმისა, რომ რუსებს ძაან უნდათ საქართველოს დამარცხება ( ალბათ ჩვენი დამარცხება იმაზე უფრო გაუხარდებათ ვიდრე ვთქვათ ინგლისი დაამარცხონ, ანდა ვიდრე იაპონელებს სარ დამარცხება გაუხარდათ) მაინც არა მგონია ასეთ მეთოდს მიმართონ, რადგან რუსეთის მორაგბეები, მიუხედავად რუსებისადმი ჩემი უარყოფითი განწყობისა, მაინც მიმაჩნია რუსეთში ყველაზე ვაჟკაცებად და საქართველოსადმი კეთილად და დადებითად განწყობილებად.

12:56 | 01.03.2016
dinamo222 (8587)

სწორიაა მეც თითქმის იგივე დავწერე ქვემოთ რაგბში მომუშავე ხალხისგან ვიცი რომ ძალიან კარგი ურთიერთობა აქვთ ჩვენებთან !და რაც პირადად მახსოვს 2008 წლის ამბების დროს აშკარად გამოგვექომქგნენ და ალბათ მაგიტომაც შეუმცირა დაფინანსება იმ ნაბ..... კუტინმა

02:00 | 01.03.2016
არჩილ სოხუმელი (2357)

ვუყურე გერმანია - პორტუგალია ( ვისაც სურვილი გაქვთ უყუროთstripslashes((strlen('www.rugger.info')>0?' www.rugger.info':' www.rugger.info')) -ზე დევს ), როგორც მომეჩვენა გერმანიამ ფიზიკურად - შერკინებაში დაჯაბნა პორტუგალია. აშკარად ჯობდნენ პორტებს. ჩემი აზრით გერმანიას და ბელგიას თუ სურვილით ექნებათ და სწორად განვითრდებიან თავისუფლად შეუძლიათ მაღალი დონის გუნდის შექმნა, იმ დონის მაინც რომელიც ჩვენს დივიზიონში მოწინავეთა რიგებში იქნებიან. ბელგიას და გერმანიასაც შეუძლიათ თავიანთი მორაგბეები საფრანგეთში და ექვსი ერის სხვა ქვეყნების სხვადასხვა დივიზიონებში გაუშვან სათამაშოთ, თავიანთი ჩემპიონატიც შეუძლიათ გააძლიერონ, გაძლიერდნენ სხვა ქვეყნებიდან მორაგბეების ნატურალიზებით ან მოიძიონ ბელგიური ( ფრანგული) ან გერმანული წარმომავლობის სხვა ქვეყნების მოქალაქეებიდან ძლიერი მორაგბეები, მაგალითად აშშ თეთრი მოსახლეობის ყველაზე დიდი ნაწილი გერმანული წარმომავლობისაა. ბევრია ისინი სხვა ქვეყნებშიც ( სარაგბო ქვეყნები მყავს მხედველობაში) . ასევე ესპანეთსაც შეუძლია გაძლიერდეს ესპანური წარმომავლობის მორაგბეებიის ნატურალიზებით. მარტო არგენტინაში 400 ათასამდე ესპანელი ცხოვრობს, ხოლო ესპანური წარმომავლობის რომ ძაან დიდია ამის მტკიცებას არ დავიწყებ. ჩემი აზრით ამ ქვეყნებში რაგბის განვითრების შეფერხებას მისი ნაკლებად პოპულარიზაცია იწვევს.

01:56 | 01.03.2016
არჩილ სოხუმელი (2357)

ვუყურე გერმანია - პორტუგალია ( ვისაც სურვილი გაქვთ უყუროთstripslashes((strlen('www.rugger.info')>0?' www.rugger.info':' www.rugger.info')) -ზე დევს ), როგორც მომეჩვენა გერმანიამ ფიზიკურად - შერკინებაში დაჯაბნა პორტუგალია. აშკარად ჯობდნენ პორტებს. ჩემი აზრით გერმანიას და ბელგიას თუ სურვილით ექნებათ და სწორად განვითრდებიან თავისუფლად შეუძლიათ მაღალი დონის გუნდის შექმნა, იმ დონის მაინც რომელიც ჩვენს დივიზიონში მოწინავეთა რიგებში იქნებიან. ბელგიას და გერმანიასაც შეუძლიათ თავიანთი მორაგბეები საფრანგეთში და ექვსი ერის სხვა ქვეყნების სხვადასხვა დივიზიონებში გაუშვან სათამაშოთ, თავიანთი ჩემპიონატიც შეუძლიათ გააძლიერონ, გაძლიერდნენ სხვა ქვეყნებად მორაგბეების ნატურალიზებით ან მოიძიონ ბელგიური ( ფრანგული) ან გერმანული წარმომავლობის სხვა ქვეყნების მოქალაქეებიდან ძლიერი მორაგბეები, მაგალითად აშშ თეთრი მოსახლეობის ყველაზე დიდი ნაწილი გერმანული წარმომავლობისაა. ბევრია ისინი სხვა ქვენებშიც ( სარაგბო ქვეყნები მყავს მხედველობაში) . ასევე ესპანეთსაც შეუძლია გაძლიერდეს ესპანური წარმომავლობის მორაგბეებიის ნატურალიზებით. მარტო არგენტინაში 400 ათასამდე ესპანელი ცხოვრობს, ხოლო ესპანური წარმომავლობის რომ ძაან დიდია ამის მტკიცებას ამის მტკიცებას არ დავიწყებ. ჩემი აზრით ამ ქვეყნებში რაგბის განვითრების შეფერხებას მისი ნაკლებად პოპულარიზაცია იწვევს.

01:36 | 01.03.2016
Somelio (806)

რუსები ალბათ ერთ ადგილს გაიხევენ ჩვენ წინააღმდეგ. ყველა პროვოკაციისათვის უნდა ვიყოთ მზად. არ ვიცი რამდენად სწორია აფხაზეთიდან აპირებენ ხალხის წაყვანას საქართველოს წინააღმდეგ საგულშემატკივროდ, აფხაზური დროშებითა და შეძახილებით. ეს ერთი გაგრიდან დევნილისათვის უთქვამთ მის ნათესავებს აფხაზეთიდან.

12:52 | 01.03.2016
dinamo222 (8587)

არა მგონია რამე პროვოკაცია და არაკაცობა მოაწყოონ ! როგორც მე ვიცი სხვებისგან განსხვავებით რუს მორაგბეებსაც და საერთოდ მაგათ რაგბის ამქარს ძალიან კარგი ურთიერთობა აქვთ ჩვენებთან !

09:55 | 01.03.2016
BEERTRANCE (97819)

ვერ იზამენ მაგას

01:31 | 01.03.2016
Somelio (806)

ძაან მაინტერესებს პორტუგალიამ მეორე შემადგენლობა დააყენა გერმანიასთან? რა იყო ეს - 7 ლელო გაუშვეს და თვითონ 4 დადეს? ამდენი ლელო პორტუგალიისათვის საქართველოს არ დაუდვია. ტოტალიზატორი გაერია რაგბში? ესპანეთის დასუსტებას უფრო ველი ვიდრე პორტების. პორტებს U20, U19, U18 ესპანელებზე ბევრად უკეთესი ყავდათ. გერმანია კი მადაზე მოვა ალბათ. ვნახოთ რუმინელებთან და ესპანელებთან რას იზამენ.

16:53 | 01.03.2016
პანტელეიმონი (4347)

გერმანიამ შერკინებაში პირწმინდათ დაჩაგრა პორტები.

00:20 | 01.03.2016
alfadhirhaiti (7530)

ნეტა კი დავდოთ ბეჭებზე შოტლანდია

01:17 | 01.03.2016
Atomic (34)

თბილისში რო იყოს თამაში შეიძლებოდა მოგებაზე ფიქრი, გასვლაზე თითქმის წარმოუდგენელია

23:19 | 29.02.2016
lelo2015 (613)

საინტერესოა შოტლანდიას რომ მოვუგებთ ტესტ მერე რას იტყვიან
6 ერი რეალურად რომ გამოუვათ 1, 2, 3, 4, ... , 6 , 7

00:19 | 01.03.2016
alfadhirhaiti (7530)

თუ

23:10 | 29.02.2016
deme2222 (1418)

გილოცააავთ
მთავარია რუსეთთან და რუმინეთთან პრემიალურით.
მაგრამ მსაჯები ეხლა გადაგვირბენენ პლიუს იტალიაც არ იქნება ხელებდაკრეფილი. ორმაგი მონდომება გვჭირდება ეხლა

22:59 | 29.02.2016
shalvinio (1505)

მელიტონას ინტერვიუ.
0?'>http://www.ipress.ge/new/25478-chveni-gulshematkivrebis-gareshe-arafers-tsarmovadgent-interviu-milton-heigtan':'>http://www.ipress.ge/new/25478-chveni-gulshematkivrebis-gareshe-arafers-tsarmovadgent-interviu-milton-heigtan'))

23:52 | 29.02.2016
ukleba (17336)

გაიხარე შალვა

22:55 | 29.02.2016
chala (65)

rus (on 63.53 points) at home -vs- geo (on 71.45 points)

If rus win by 1-15 points 1.492 65.02 69.96 No
If rus win by more than 15 2.238 65.77 69.21 No
If result is a draw 0.492 64.02 70.96 No
If geo win by 1-15 points 0.508 63.02 71.96 No
If geo win by more than 15 0.762 62.77 72.21 No

22:58 | 29.02.2016
chala (65)

პირველი სვეტია გუნდის სარგებელი რომელიც მოიგებს, მეორე სვეტია კონკრეტული შემთხვევისათვის რუსეთის ახალი რეიტინგი, მესამე ჩვენი ახალი რეიტინგი

23:11 | 29.02.2016
deme2222 (1418)

მადლობა

მეტის ნახვა
0.07687
2578