ფეხბურთი

18:16 | 22.09.2014 | ნანახია 0 - ჯერ

“არსენალი” და “ტოტენჰემი” შარის უმიზნებენ

ლონდონური კლუბები, “არსენალი” და “ტოტენჰემი” “ბაზელის” ცენტრალური მცველის, ფაბიან შარის შესაძენად იბრძოლებენ. აღნიშნულ ინფორმაციას, ბრიტანული გამოცემა Daily Star–ი ავრცელებს.

ორივე კლუბს დაცვაში აშკარა პრობლემები აქვს. “არსენალმა” ტომას ვერმაელენის შემცვლელი ვერ შეიძინა გასულ ზაფხულს და როგორც ყოველთვის, ტრავმირებული მოთამაშეებიც ბევრი ჰყავს, რაც მცველის დამატებას უბიძგებს არსენ ვენგერს.
რაც შეეხება “ტოტენჰემს”, “მამლებმა” ზაფხულში ფედერიკო ფასიო დაიმატეს, რომელსაც ჯერ თავის გამოჩენის საშუალება არ მისცემია. დაცვის დანარჩენი წევრები კი, რბილად რომ ვთქვათ, არადამაჯერებლად გამოიყურებიან, რაც ბოლო 3 შეხვედრაში 6 გაშვებულ გოლში აისახა.

22 წლის მცველი, “ბაზელის” ღირსებას 2012 წლიდან იცავს და შვეიცარიის ჩემპიონატში ჩატარებულ 48 შეხვედრაში 9 გოლის გატანა მოახერხა. მისი სატრანსფერო ფასი დაახლოებით 7 მილიონი გირვანქაა.

ირაკლი ალიმბარაშვილი


კომენტარები (50)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

09:51 | 18.11.2015
Walkabout (1869)

როგორც კარგ თამადას შეუძლია სუფრის ერთ მუშტად შეკვრა ასევეა გუნდის კაპიტანი, ამიტომ სასწრაფოდ კაპიტნად უნდა ავირჩიოთ გრიგალავა!

09:57 | 18.11.2015
sabonis (9584)

თამადობა კი უნდა შეძლოს იმხელა გაბარიტებისაა.DDD

00:54 | 18.11.2015
რაჭა (10043)

კარგი იქნება, ერთი ან ორი, ნაკრებისთვის, საბაზისო კლუბი, რომ გვყავდეს ... მაგრამ ამის რესურსი არ ჩანს

00:44 | 18.11.2015
levani82 (41682)

გუჯა ძმა ხვალ ბაში-აჩუკს თამაში აქვს

00:21 | 18.11.2015
levani82 (41682)

მადრიდისტა

გუჯა ძმა თუ ერთ ტრენერს აკრიტიკებდნენ კვირა და თვე არ გავიდოდა ისე რატომ არ შეიძლება ახალიც რომ გააკრიტიკოს?

00:24 | 18.11.2015
მადრიდისტა (17021)

მაგ იმატ კითხე ვინც აქებს

00:28 | 18.11.2015
levani82 (41682)

ახალიც თუ აშავებს ეხლავე უნდა უთხრა თორე რო დაგვიანდება მერე რა აზრი აქვს

00:19 | 18.11.2015
levani82 (41682)

chamilo

ნელ მცველებსაც ათამაშებს რასაც ჰქვია თამაში? უფ ეგ 2 კაცი დუეტში თუ დააყენე ბურთს ვერ გაინაწილებენ და კაცნაკლულები დავრჩებით ძაან აპასნია რა

00:16 | 18.11.2015
levani82 (41682)

chamilo

კი გიორგი ქიმაძეზე ვამბობ. ბაში-აჩუკს ბოლოს იძახებდა სულ რამდენიმე თამაშზე დაუძახა

00:14 | 18.11.2015
levani82 (41682)

მადრიდისტა

რატომ თავის შვილზე არ ეკითხებიან? 7 მცველით თამაში არ გვინდაო და ესენიც ტაქტიკაზე არაფერს ეუბნებიან აი ეს ორმაგი სტანდარტი მკლავს რა. U21-ის ფეხბურთელს სასტავში, რომ ეთამაშა ქეცბას ესეც დაუბლოკეს, სამაგიეროდ ცხადაძე გაახარეს, მაშინ ეხლაც დაებლოკათ აი რა უნდა ვთქვა და შევადარო, რომ ორმაგი სტანდარტი არ დავინახო

00:16 | 18.11.2015
მადრიდისტა (17021)

ბაჩანაზე ცუდს ნუ ამბობ..ახლა ყველაფერი კარაგდაა

00:11 | 18.11.2015
chamilo (33560)

ლევან არა ძმაო მაგათ ფული მიეცი და ეგრევე დაძმაკაცდებიან

00:11 | 18.11.2015
chamilo (33560)

აი ჩვენს ნაკრებს უნდა მარკუს ვაინცირლისნაირი ახალგაზრდა მწვრთნელი, აუგსბურგი კერკეტი კაკალია დაცვას ისე აყენებს რომ ძნელია მისი დაჩაგვრა და კონტრზე სასწაულად თამაშობენ აი ეგეთი კაცია საჭირო დისციპლინა,ფიზ მომზადება,ტაქტიკა და სხვა ნიუანსებში ძლიერია

00:10 | 18.11.2015
levani82 (41682)

chamilo (30620) პასუხი
დაცვაში ბიძო-მიშიკო

მმ ესენი თუ დატოვე ერთმანეთს დასცხებენ და კაცნაკლულები დავრჩებით ეგ დუეტი არ გვაწყობს

00:08 | 18.11.2015
chamilo (33560)

levani82 ქეცბაც იძახებდა ბაჩუკისაც,გელაშვილსაც და დვალიშვილსაც,ცხადოს იმიტომ უტარებენ რომ ახალია და ჯერ კიდევ უთმენენ

00:07 | 18.11.2015
levani82 (41682)

chamilo

მე 4 მცველიანზე გადავედი და სასტავში ქიმაძე ჩამისვი

00:09 | 18.11.2015
chamilo (33560)

გიორგი ქიმაძეზე ამბობ?

00:05 | 18.11.2015
levani82 (41682)

მადრიდისტა

ნერვები იცი რაზე მეშლება? ქეცბას რაც არ უნდა ეთქვა ან გაეკეთებინა ამ ჟურნალისტებს ყველაფერზე რეაქცია ჰქონდათ, თუნდაც ვისაც იძახებდა და ცხადაძემ, რაც არ უნდა ქნას ყველაფერს უტარებენ. თუნდაც ბაში-აჩუკი ავიღოთ. იმიტომ ხომ არ უტარებენ რომ კარგად და მოჩლეფვით ლაპარაკობს?

00:08 | 18.11.2015
მადრიდისტა (17021)

იმიტო უტარებენ რომ იმ ეპოქაში დააბრუნა ნაკრები სადაც ნეპოტიზმი და ძმაკაცობა ჭრის

00:04 | 18.11.2015
chamilo (33560)

levani82 წესით 3 ცენტრალური მცველით როცა თამაშობ შეგიძლია ფლანგის მცველები არ დააყენო და ისეთი ფლანგის ნახევარმცველები ათამაშო დაცვასაც რომ დაეხმარებიან

00:02 | 18.11.2015
levani82 (41682)

chamilo

უჩას თამაშზე ვიტანჯები და არ ვიცი ვინ ჩავსვა

00:01 | 18.11.2015
levani82 (41682)

მადრიდისტა

ძმა ერთი კითხვა მაქვს უბრალოდ ცოტათი ვბრაზდები კიდეც

00:01 | 18.11.2015
მადრიდისტა (17021)

მიდიიი

23:57 | 17.11.2015
levani82 (41682)

chamilo

დაცვა

-? საბა - კაშია(ალბათ) - ქიმაძე

23:58 | 17.11.2015
chamilo (33560)

დაცვაში ბიძო-მიშიკო

23:57 | 17.11.2015
chamilo (33560)

მაშინ უმწვრთნელოდ სცადონ

23:50 | 17.11.2015
drogba_<3 inter (23926)

stripslashes((strlen('http://www.ecanlitvizle.com/tv-8-izle/')>0?'http://www.ecanlitvizle.com/tv-8-izle/':'http://www.ecanlitvizle.com/tv-8-izle/')) თურქეთი-საბერძნეთის თამაშის ლინკია

23:43 | 17.11.2015
ჩიჩარიტო (18039)

მოკლედ თქვენი მოსაწონი ტრენერი ხო ვერც ერთ ნაკრებში ვერ დანიშნეს რა. იქნებ პრობლემა ფეხბურთელებშია. არამარტო გრიგალავაში გგელაშვილში და ლობჟანიძეში. მარა იმაში კი გეთანხმებით რო ჩივაძე გასაშვებია

23:44 | 17.11.2015
მადრიდისტა (17021)

ამ შემთხვევაში ორივეშია პრობლემა თან ძალიან დიდი.

23:49 | 17.11.2015
ჩიჩარიტო (18039)

არადა ჩივაძეს მართლა კარგი ფეხბურთელები ყავს. აბურჯანია ლობჟანიძე პაპუნაშვილი კიტეიშვილი და კიდე რამდენიმე

23:50 | 17.11.2015
მადრიდისტა (17021)

რო ყავს და რო ვერ იყენებს მაგაშია საქმე..ეს თაობაც შეიწირა მაგან.

23:38 | 17.11.2015
მადრიდისტა (17021)

ისევ 7 მცველით ვთამაშობთ შედეგი უარესუ გვაქვს და რით ჯობია ცხადაძე ძველ მწვრთნელს???
ცხადაძე რომ ყველა ვიზაცმა დაჩაგრა ფაქტია!!!
მისი ტაქტიკა საერთოდ გაუგებარია, შემადგენლობას ან როგორ არჩევს??? ან რა ცვლილებებს აკეთებს??? ამის იმედზე ვართ!!!

23:30 | 17.11.2015
chamilo (33560)

ისე კი წლების შემდეგ კიდევ უფრო ცუდი სიტუაცია იქნება,ქვეყანაში ისეთი კრიზისია კერძო სკოლებში უფრო შემცირდება ბავშვების ტარება ფეხბურთზე,რეგიონებში ხომ უკვე წლებია იკარგებიან ტალანტები უმეტესად რადგან არავინ ჩადის იქ და რაც მნიშვნელოვანია,თბილისის უმეტეს უბანში სტადიონებიც აღარაა ბავშმა რომ ჩავიდეს და ითამაშოს მითუმეტეს ეს ახალაშენებული კორპუსები ისეა ახლოს ერთმანეთთან მიმდგარი რომ სტადიონის გასაკეთებელი ადგილი არც რჩება და კიდევ უფრო შემცირდება კონტიგენტი და თან იმის ფონზე რაც დრო გადის რაგბზე ბევრი ბავშვი შედის და უფრო პრესტიჟული ხდება

23:23 | 17.11.2015
Ika Kinkladze (157)

10 მათჩის შეჯამებაას რა აზრი აქვს, 3 მოგება ლუქსემბურგი მალტა.... ვაახ ეს უკვე წინ სვლააა სერიოზული. მაგარი მიტყდება რო გიყურებთ საერთოდ და ნერვებს ვიშლი. ხალხს ეუბნებით მოდით თამაშებზეო კაი რა სირცხვილია ტო წაგებისთვის მოვიდეთ? ჩვენ არაფერი გვეშველება. აზერები სომხები ყაზახები ჩვენამდე რო მოეღწიათ ოცნებობდენ. და ახლა? ეეეხ თქვენი დედაც

23:18 | 17.11.2015
რენე ფერეირა (6798)

ოქრი და კვირკველია სიტიში.ჭანტურია ბავარიაში ანანიძე არსენალში და ვაკო ბარსაში ან რეალში

23:17 | 17.11.2015
chamilo (33560)

Shevche ვნახოთ წინ დრო არის მაგრამ მკვდრები უნდა მოიშორონ ნაკრებიდან და ახალგაზრდები უნდა შეიყვანონ განაცხადში მირჩევნია იგივე კაკაბაძეს ვუყურო სკამზე ვიდრე გელაშვილს ტყუილად რომ იკავებს ადგილს

23:08 | 17.11.2015
chamilo (33560)

კაი ამ ბაჩანას შვილია ათამაშებს ეს გელაშვილი და გრიგალავასთან რა ნათესავური კავშირი აკავშირებს?

23:12 | 17.11.2015
რენე ფერეირა (6798)

ბაჩანასთან ძმაკაცობენ ალბათ

23:18 | 17.11.2015
chamilo (33560)

ეგ რა ფეხბურთელიცაა იმ დონის ფეხბურთელებთან ძმაკაცობს ხო

23:20 | 17.11.2015
რენე ფერეირა (6798)

ხო სწორად მიმიხვდი.დდდ

23:07 | 17.11.2015
chamilo (33560)

Shevche ჯერ ისაა კარგი რომ წონა საგრძნობლად დააგდო და ეს იმის მანიშნებელია რომ სერიოზულად ავარჯიშებენ კლუბში,მეც დაბლა დავწერე რომ ეს წლები ტყუილად დაკარგა ხეტიალში,ჯობია ერთ ადგილზე გაჩერდეს ჩამოყალიბდეს,გაიზარდოს როგორც ფეხბურთელი და იქნებ ბუნდესლიგაშიც ამოყოს თავი

23:12 | 17.11.2015
Shevche (15054)

ეგ არის ზუსტად მიზეზი, რომ დღეს არაა ჩამოყალიბებული ფეხბურთელი. წოწიალი კლუბიდან-კლუბში. თორემ რომ შეუძლია, ეგ პირველივე თამაშშივე დაამტკიცა. მოვიდა უვარჯიშებელი ტიპი ახალ გუნდში, შეიყვანეს მეორე ტაიმში, მაგარი გოლი შეაგდო და პირველად მოაგებინა გუნდს, მანამდე მოგება არ ჰქონდათ. აქამდე რომ მოეხდინა მისი პოტენციალის რეალიზება, დუისბურგში ვინ გააჩერებდა ახლა.

23:05 | 17.11.2015
chamilo (33560)

5_stars კლუბში კი აქვს დამკვიდრებული ადგილი მთავარია სტაბილურად გაისარჯოს და გაჩერდეს ერთ ადგილზე და რა პრობლემაც აქვს ჭანტურიას იგივე პრობლემები აქვს ყველას რომ სტაბილურად ვერ ირჯებიან ნაკრებში,თუნდაც კაშია,ვაკო ეს ორივე თამაში ძალიან ინერტულები იყვნენ

23:04 | 17.11.2015
5_stars (11475)

U21 ხორვატია ესპანეთს ვუყურებ ეხლა. ესპანელი ბავშვები თავისუფლად მოუგებენ ჩვენს დიდებს

23:03 | 17.11.2015
chamilo (33560)

აგუერო10 რაც არ უნდა ცუდი იყოს მეც მინდოდა კაკაბაძეს შეეცვალა ლობჟანა მაგრამ ვერ შეცვალა,სხვა კი ჯერ არავინაა

23:06 | 17.11.2015
რენე ფერეირა (6798)

მე შულაია მომწონს კიდე უ19ში მაგრად ითამაშა ზაფხულში

22:59 | 17.11.2015
chamilo (33560)

5_stars ჭანტურია შეცვლაზე კი არა მაგ ბიჭმა თუ დაანება კლუბებში ხეტიალს თავი და გაჩერდა ერთ კლუბში და ითამაშა ნაკრების ერთერთი უცვლელი წევრი გახდება,ჭანტურია გამტანი ბიჭია და მეტოქის არ ეშინია,მთავარია მწვრთნელმა ჭანტურია,ანანიძე,ოქრი,ვაკო შეათამაშოს ერთმანეთს რომ კომბინაციური ფეხბურთი ითამაშონ აი მაშინ კი შეიძლება ფიქრი წარმატებაზე

23:03 | 17.11.2015
Shevche (15054)

ეტყობა მაგ ბიჭს, რომ ფანტაზია აქვს. აზრზე არის ფეხბურთის. მაგრამ ისიც ეტყობა, რომ აკლია მუდმივი პრაქტიკა. მუდმივი თამაში და დახვეწა. გუშინაც ერთი-ორ ეპიზოდში გამოჩნდა, რომ შეუძლია წინ ბურთის მიღებაც, 1-2 კაცის ,,ჩატეხვაც". დარტყმაც შეუძლია. 1 ეპიზოდში მაღალი ბურთი მაგრად დაამუშავა, მერე ჭკვიანური პაუზა გააკეთა(რითიც მცველი ჩამოიცილა) და კარგადაც ურტყამდა, მარა დაუფარეს. ანუ, ადეკვატურია ტიპი. უაზრო არაა. იცის რას აკეთებს. შეიძლება ხანდახან არ გამოსდის, მაგრამ რასაც აკეთებს, სწორად აკეთებს და არა მაგალითად, კობახიძესავით უაზროდ(ჩემთვის ყველაზე უაზრო ფეხბურთელია ). გაიქცევა ფლანგზე და ისე აწვდის, არ უყურებს ვინ სად ეხსნება, ან თუ არის საერთოდ საჯარიმოში ვინმე. :/

23:02 | 17.11.2015
5_stars (11475)

ნიჭი და კლასი რომ აქვს გუშინ გამოჩნდა გოლის და საგოლეს მომენტში, მაგრამ ჯერჯერობით მაინც არასტაბილურია და მაგის იმედზე ძნელია ყოფნა. მეორე ბუნდეს ლიგაში, საშუალო გუნდში ვერ დაუმკვიდრებია ადგილი სამწუხაროდ..

22:55 | 17.11.2015
chamilo (33560)

ცხადაძე ტაქტიკაშიც ძალიან სუსტია და დაცვის ხაზსაც ვერ ალაგებს საქართველოს ნაკრები რა ტაქტიკას აწვება თვითონაც არ იცის 5 მცველით თამაში ყველაზე უაზრობა რამ არის რაც შეიძლებოდა მოეფიქრა საქართველოს ნაკრებისთვის

23:01 | 17.11.2015
რენე ფერეირა (6798)

მითუმეტეს როცა ლობჟანიძე გვყავს მარჯვენა ფლანგზე

22:54 | 17.11.2015
რენე ფერეირა (6798)

მეკარე და დაცვა:რევიშვილი.ხურცილავა.რენე.კვირკველია.ნავალოვსკი

22:59 | 17.11.2015
Shevche (15054)

რა ხურცილავა, ხუმრობ? პარტიზანის ფეხბურთელებმა ისეთები გაუკეთეს, საბოლოოდ ჩამოვწერე ეგ.
ან რენემ რა ითამაშა ასეთი, რომ თუნდაც ამისულაშვილზე ან კაშიაზე წინ დგას?

23:03 | 17.11.2015
რენე ფერეირა (6798)

ხურცილავას მეტი შეცდომა გახსოვს?თან ორი ფებურთელი იყო მის წინააღმდეგ და დაიბნა.

23:08 | 17.11.2015
Shevche (15054)

ეგეც უაზრო ფეხბურთელია. არაა ნაკრების დონე, ერთი სიტყვით :P

23:10 | 17.11.2015
რენე ფერეირა (6798)

ყოველ შემთხვევაში ლობჟანიძეს ჯობია ბევრად

22:36 | 17.11.2015
Shevche (15054)

________კანკავა__ანანიძე
___ჭანტურია__ვაკო__ოქრიაშვილი
___________მჭედლიძე

დღევანდელი მდგომარეობით, ამ შემადგენლობას კონკურენტი არ ჰყავს.

22:43 | 17.11.2015
რენე ფერეირა (6798)

ამ შემადგენლობას ვწერ რამდენი ხანია მარა ვინ ითვალისწინებს ჩემ აზრს

22:48 | 17.11.2015
Shevche (15054)

კი, ზუსტად ამ შემადგენლობამ უნდა ითამაშოს და ზუსტად ამ განლაგებით.
ვაკო შუაში და არა ფლანგზე.
ჯანო ცენტრში, კანკავას გვერდზე და არა ფლანგზე ან სადმე სხვაგან.
ჭანტურია აუცილებლად მარჯვენა ფლანგზე. ოქრი მარცხნივ.

ამათგან 1 მაინც როცა არ არის, მათ ნაცვლად თამაში უწევს ან კობახიძეს, ან რომელიმე მისნაირ უკლასო ფეხბურთელს, რასაც გუნდის შეტევაში შეაქვს არაადეკვატური გადაწყვეტილებები და შეტევები ხდება ქაოტური. ეგაა ჩვენი პრობლემა. პატარა რესურსი. ,,სკამის" არქონა.

22:40 | 17.11.2015
5_stars (11475)

მეკარე და დაცვა არ გვჭირდება ხო? )

22:43 | 17.11.2015
Shevche (15054)

მეკარე და დაცვა არ მიწერია, იმიტომ რომ კვირკველიას გარდა, არავინაა მანდ გამორჩეული.
წინა ხაზში კი ეგენი, ვინც მიწერია, უპირობოდ საუკეთესოები არიან(ჩემი აზრით).

22:45 | 17.11.2015
5_stars (11475)

ანანიძე რომ წინ წავწიოთ და კვეკვესკირს გამოვუნახოთ ადგილი არ შეიძლება?

22:51 | 17.11.2015
Shevche (15054)

კი, მაგასაც ვფიქრობდი. კვეკვესკირი პირველია, ვინც შეიძლება დააყენო რომელიმე ამათგანის მაგივრად. მაგრამ ვინ ამოვაგდოთ?
შეიძლება ასე: (?)
______________კანკავა
_____კვეკვესკირი___ანანიძე
_______________ვაკო
______ჭანტურია_____ოქრიაშვილი

ოქრიაშვილს უთამაშია ფორვარდად. ჭანტურიასაც. 2 მოძრავი ფორვარდის ვარიანტში, რავი..

23:05 | 17.11.2015
sabonis (9584)

რატომაც არა თან როცა მჭედლიძე ამდენს ტრამვიანობს. მათე კი რაღავ ვერ იხსნება თუმცა მის იმედს მაინც არ ვკარგავ. აბა გელაშაზე და ბაჩანაზე რა ვთქვა.

22:54 | 17.11.2015
Shevche (15054)

ანუ, მილანი თამაშობს ზუსტად ამ ტაქტიკით და 2 ფორვარდის ადგილას ერთ-ერთი ჩერჩია ხოლმე და მეორე მენეზი იყო(სანამ ტრავმას მიიღებდა). არცერთი არაა ნომინალური თავდამსხმელი..

22:54 | 17.11.2015
5_stars (11475)

ვფიქრობ ჭანტურია ნ1 შეცვლა იყოს და მჭედლიძე გამოკვეთილ ფორვარდად დავტოვოთ..

22:34 | 17.11.2015
Vecchia Signora (425)

ისე შეიძლება 2 ცენტრფორვარდით ითამაშოს იმიტო რო საჯარიმოში ჩაწოდებისას მეტი ხიფათი შეიქმნას

22:32 | 17.11.2015
5_stars (11475)

მეც შევაჯამებ ერთი სიტყვით: საშინელება

22:23 | 17.11.2015
Z U R A (18341)

რა თამაში ვერ მოიგეს ეს როგორ მოახერხეს? არაა რა ამ ნაკრების საშველი...

22:10 | 17.11.2015
BEERTRANCE (97819)

ქეცბაიაზე უარესად დაასრულებს ეგ

22:15 | 17.11.2015
Shevche (15054)

and the Oscar for the most pessimistic person goes to you

21:59 | 17.11.2015
Giga.akhvlediani (45)

გამარჯობა ყველას

მინდა პატარა კომენტარი გავაკეთო მომავალზე რადგან წარსული ყველამ კარგად ვიცით.
ახალი წლიდან აუცილებლად უნდა ჩამოყალიბდეს ჩვენი 23 კაციანი ნაკრები და აუცილებლად უნდა გამოცხადდნენ ხოლმე შეკრებაზე ეს 23 კაცი, მიუხედავად მედიცინური პრობლემების არსებობისას.არ ვარგა ჩემი აზრით ეს ექსპერიმენტები ყოველ თამაშზე, ვერ შეთამაშდებიან და საჭირო მომენტში შედეგს ვერ დადებენ.ნაკრებში ცვლილებები ნელ ნელა უნდა მოხდეს, არ შეიძლება ეგრე ყოველ თამაშზე სხვა სასტავი იდგეს.აი ჩემი ის 23 კაცი ვინც ნაკრებში უნდა იყოს, ექსპერიმენტისთვის 1 ან მაქსიმუმ 2 კაცი დაუმატოს ხოლმე.

მეკარეები:

რევიშვილი
ლორია
მაკარიძე

მარჯვენა მცველები:

ლობჟანიძე
კაკაბაძე

მარცხენა მცველები:

ნავალოვსკი
თევზაძე

ცენტრალური მცველები:

კაშია
კვირკველია
დვალი
ჭანტურია
გადრანი
ხოჭოლავა

საყრდენები:

კანკავა
ანანიძე
კვეკვესკირი
ჰუფნაგელი

მარჯვენა ფლანგელები:

ჭანტურია
ყენია

მარცხენა ფლანგელები:

ყაზაიშვილი
ოქრიაშვილი

ფორვარდები:

მჭედლიძე
ვაწაძე


თევზაძე და კაკაბაძე არ არიან ნაკრების დონეზე ჯერ მაგრამ აბა სხვა არავინ არის, ესენი პერსპეკტიულები მაინც არიან.თქვენც ტქვიტ აბა როგორ ხედავთ ჩვენ 23, იქნებ და ხდება სასწაული და გავდივართ მსოპლიოზე, ისე კომერციული მხრივ ძალიან აცყობს ყველას ჩვენი გასვლა მსოპლიოზე რუსეთში.

22:30 | 17.11.2015
Vecchia Signora (425)

ცენტრალურ მცველებში ამისულაშვილი უნდა იყოს

22:55 | 17.11.2015
Giga.akhvlediani (45)

მე ვპიქრობ არ უნდა იყოს, გეტყვი რატომაც, მსოპლიო 3 წელიწადშია, მგონი ეგ აგარც ითამაშებს პეხბურთს მაგ დროს

22:13 | 17.11.2015
Shevche (15054)

ყაზაიშვილი და ყენია უფრო შუიდან შემტევი ნახევარმცველები(გამთამაშებლები) არიან, ვიდრე ფლანგელები.
სხვა ყველაფერში გეთანხმები.

22:24 | 17.11.2015
Giga.akhvlediani (45)

კი მართალი ხარ მაგრამ კახა რომ არ თამაშობს პლეიმეიკერით? მე 5 4 1 ზე გავაკეტე აქცენტი და მაგ ტაქტიკის მიხედვით ავაცყე. ისე ცენტრალურ მცველად რენე ფერეირას გაქართველებაც შეიძლება, არა? არ მინახავს პირადათ მაგის თამაში, გეგუჩაძე სულ სასტავში კი ათამაშებს.

22:34 | 17.11.2015
Shevche (15054)

ცხადაძე 5-4-1-ს იყენებს, მაგრამ სამომავლოდ არმგონია, რომ ეგ ტაქტიკაა ჩვენთვის შესაფერისი. 4-2-3-1 არის ზუსტად საჩვენო.
რენე ფერეირას რაც შეეხება, მისი,,გაქართველება" თეორიულად შესაძლებელია, თუმცა მე პირადად, არ მგონია, რომ იმდენად მაგარი იყოს, ღირდეს მისი საქართველოს ნაკრებში თამაში. დინამოს ლიდერები არიან ცინცაძე და კაკაბაძეც, მაგრამ ითამაშეს ნაკრებში და გამოჩნდა, რომ ძალიან ბევრი უკლიათ მათაც..

22:41 | 17.11.2015
რენე ფერეირა (6798)

რენე ფიზიკურადაც ძლიერია და პოზიციურადაც

21:24 | 17.11.2015
alfadhirhaiti (7530)

ალბანელებმა რომ პეტარდების სროლა დაიწყეს მოედანზე ეგ არაფერI? საქართველოში თამაშისას, რომ ეგ მომხდარიყო ხო დაგვაჯარიმებდნენ ან მოგვიწევდა შემდეგი საკვალიფიკაციოს ცარიელი ტრიბუნით თამაში...

მეტის ნახვა
0.064601