ფეხბურთი

14:23 | 1.12.2014 | ნანახია 1768 - ჯერ

კუმანი: “სიტი” პრემიერლიგაში ყველაზე ძლიერი გუნდია” 

“საუთჰემპტონის” ჰოლანდიელმა მწვრთნელმა რონალდ კუმანმა, კვირას “მანჩესტერ სიტისთან” (0:3) განცდილი მარცხის შემდეგ, ჟურნალისტებთან საუბრისას განაცხადა, რომ “სიტი” პრემიერლიგაში ყველაზე ძლიერი გუნდია.

“ცუდად ვითამაშეთ, ბევრ შეცდომას ვუშვებდით, რაც მეტოქემ არ გვაპატია. მაშინაც, როცა მანჩესტერელები 10 კაცით იყვნენ მოედაზე, შეძლეს 2 გოლის გატანა ჩვენს კარში, რაც ძალიან ცუდი შედეგია.
ყველა გუნდი განსხვავებულია,მაგრამ ვფიქრობ “სიტი” პრემიერლიგის გუნდებს შორის ყველაზე ძლიერია.” განაცხადა კუმანმა

პრემიერლიგის მიმდინარე გათამაშებაში ეს “საუთჰემპტონისთვის” პირველი საშინაო მარცხი იყო.

13-ე ტურის შემდეგ პრემიერლიგის სათავეში “ჩელსი” იმყოფება 33 ქულით, მეორე ადგილს “მანჩესტერ სიტი” 27ქულით იკავებს, ხოლო მას ქულით ჩამორჩება “საუთჰემპტონი”.


კომენტარები (48)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

18:02 | 01.12.2014
Madrileño (26972)

რა დღესია პრემიერლიგა, სიტი რო ყველაზე ძლიერი გუნდი იქნება

20:06 | 01.12.2014
NGoLo KaNte (36472)

წელს ჩანს ეგ მაგრად

18:06 | 01.12.2014
BEERTRANCE (97819)

DDDDDDDDDDDD

18:05 | 01.12.2014
GOODFORLEJJ (12932)

17:50 | 01.12.2014
GOODFORLEJJ (12932)

a.reversi (7520)
მაგაში 100%იანი ხარ. თვითონ კლუბშია პრობლემა, მაგალითად მილანის პრობლემა ყველასთვის ნათელია, მილანში ფული არ იდება შესაბამისად შედეგი არ აქვთ. მაგრამ ლივერპულში რა ხდება პირადად ჩემთვის გაუგებარია, თითქოს უარს არ აცხადებენ ტრანსფერებზე, მაგრამ მოყავთ ისეთი დონის ფეხბურთელები თან ისეთ მაღალ ფასად რომ ცოტა არ იყოს და სასაცილოა

17:39 | 01.12.2014
a.reversi (9540)

გრანდად ჩამოსაყალიბებლად ჯერ მენტალურად უნდა გაიზარდო
გუნდს თუ უნდა რომ გრანდობისკენ გაიქაჩოს ამბიცია უნდა გააჩნდეს და არ უნდა "კმაყოფილდებოდეს" მიღწეულით სამწუხაროდ დღეს ასეთი გუნდები ძალიან ცოტაა

17:36 | 01.12.2014
a.reversi (9540)

ვინც არ უნდა იყოს მეტოქა მერვედფინალიდან გამოვარდნა ტრაგედიაა თუ რამეზე გაქვს პრეტენზია!
აი მაგალითად ჩემს ლივერპულს რო არ აქვს ამ მომენტში არაფერზე პრეტენზია მაგიტო არ ჩათვლიან ტრაგედიად ჯგუფში ჩარჩენას DDDDDD

17:38 | 01.12.2014
zidani (7702)

მაინც ტრაგედია ტან ენფილდზე:

17:46 | 01.12.2014
a.reversi (9540)

ტრაგედია მაგრამ უფრო დიდი ტრაგედია ისაა ვაბშე ურეაქციოდი რო უყურებს ხალხი ამას ამბიცია დაკარგეს

17:52 | 01.12.2014
BEERTRANCE (97819)

DDDDDDDDDDDDDDD

17:38 | 01.12.2014
GOODFORLEJJ (12932)

ჯგუფიდან გასვლის პრეტენზია არ აქვს ლივერპულს?

17:51 | 01.12.2014
BEERTRANCE (97819)

რავი აბა DDD

17:43 | 01.12.2014
a.reversi (9540)

პრეტენზია კი აქვს მარა გუნდი რო ამდღეშია და ამ დროს ვითომც არაფერი არარისო ამ განწყობით არიზ მწვრთნელი რაღაზე უნდა ვილაპარაკო
ან რამის პრეტენზია თუ აქვს გუნდს ფეხბურთელებს იმატებს
წელს მილანზე 100 მილიონით მეტი დავხარჯეთ(თუ ვცდები ბოდიში) მაგრამ მაგრან მილანმა ჩვენზე უკეთესი ხალხი დაიმატა

17:32 | 01.12.2014
a.reversi (9540)

იმმეტი მოგ***ან დედის ტ***ი ბატონო კუმან თუ რამე უნდოდა სიტის ეტიჰადზე უნდა ექნა ჩელსისთან მარა ვერ ქნა და სტემფორდ ბრიჯზე ჩელსის ვერ მოუგებს დამიჯერეთ )))

17:30 | 01.12.2014
GOODFORLEJJ (12932)

kacichamia (2969)
მილანს ეკუთვნის წაუგებელი მატჩების რეკორდი. 58 თამაში არ ჰქონდათ წაგებული

17:37 | 01.12.2014
zidani (7702)

რომელ წელს?

17:39 | 01.12.2014
GOODFORLEJJ (12932)

1991-92

17:25 | 01.12.2014
zidani (7702)

სილვა_______ ბაზარი არ არის პრემიერ ლიგა მოიგო მარა იმ წლებში როცა მოიგო მანჩეს გარდა ნორმალური კონკურენტი არ ყავდა და ის მანჩესტერის დრო ნელ ნელა მიდიოდა და ფერგიც წავიდა მერე და ახალი ერა დაიწყო უკვე მანჩესთვის ახლაც ასეა ჩელსის გარდა კონკურენტი არ ყავს. რაც გააკეტა იმას არ ვუკარგავ მარა თავიდან ლიგის მოგებას არ ვთხოვთ მარა მერამდენე წელია ჯგუფიდან ძლივს გადის 2 ჯერ კიდევ კი ჩარჩა და რათ გინდა მერვეთვინალს ვერ ცდება ამხელა გუნდი 5 წელში რაღაც შედეგი ევროტურნირებზე უნდა დაედო

17:34 | 01.12.2014
silva (3725)

ეგ სიტის პრობლემა არაა ვინ როგორ ფორმაში იყო.შარშან ლივერპული დაფრინავდა მაგრამ აახია მოგებული პრემიერლიგა ნახევარსეზონზე მეტი აგუერო და სილვა არ ყავდა.ჯგუფში ჩარჩენა ცუდია ცალსახად მაგრამ ისიც გავითვალისწინოთ რა ჯგუფებში და რა გამოცდილება ქონდა სიტის.რეალს 5 წელი ლიონი აგდებდაა არსენალს მოგებული არ აქვს,ჩელისც ჩარჩა ბოლოწლებში და მანჩესტერიც.ლიგა სხვა განზომილებაა და ჯერ სიტი მაგის მოსაგებად მზად არ არის,მაგრამ ეს დროის საკითხიაა

17:22 | 01.12.2014
silva (3725)

აი სიტის მიღწევებს რომ აკნინებთ მოდით ესე შეხედეთ საქმეს.4-5 წლის გუნდმა მოიგო 2ჯერ პრემიერლიგა და 2 თასი.გეკითხებით მეტი რაღა უნდა მოეგოო?ლიგააა?რამდენჯერ?ყოველწელს ჩემპიონი უნდა გამხდარიყო პირველივე მილიონის დახარჯვიდან?თქვენ ხართ ტიპური ქართული მენტალიტეტის ხალხი,იმიტომ ვერ ვაშენებთ სახელმწიფოს.არ შეიძლება ყველაფერი გინდოდეს სწრაფად და ერთად.ცალცალკე და ნელ-ნელა შედეგი ყოველთვის ფეხზე გვკიდია.უბრალოდ სირცხვილია სიტის მიღწევების დაკნინება.შეიძლება არ გევასებათ მაგრამ ბოდიში და თქვენს აზროვნებაზე არ მეტყველებს კარგად!!!მე ვამბობ ძალიან მარტივ რამეს,სიტიმ დადო ზღაპრული შედეგები მაგრამ არის პრობლემებიც(არ შეიძლება არ იყო,არ შეიძლება ყველაფერი ერთად გინდოდეს)რომლებიც აუცილებლად გამოსწორდება მაგრამ ნელ-ნელა დღეს და ხვალ სიტი ლიგას ვერ მოიგებს მაგრამ უახლოეს 3-4 წელში ახლოს იქნება.არავის აქვს იმის ილუზია რომ და არ ქონია რომ პირველივე წლებში რეალის და ბარსას დონის კლუბს შექმნიდნენ,მაგრამ აქეთკენ მიდიან და ძალიან წარმატებულად.ძალიან მიტყდება ქართველები ესეთი სულსწრაფი და ყველაფრის გაუმფასურებელი ერი რომ ვართ!!!!!!!!!!

17:20 | 01.12.2014
zidani (7702)

ერთი სიტია გუნდი და გრანდი და მეორე გორის დილა

17:51 | 01.12.2014
BEERTRANCE (97819)

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

17:09 | 01.12.2014
chikika (1251)

და ისე ზოგადად მთავარი ევროპული ტურნირებია ბოლო წლებში რაც ლიგა დაარსდა თორე ეგრე სელტიკს და რეინჯერს 100 100 ჯერ აქვს მოგებული შიდა ჩემპიონატი მარა რა ? ძლიერი გუნდები არიან ?? რაც ლიგას ლიგა ქვია და 6 გუნდა აღარ არის მთავარი ტურნირი გახდა და ევროპულ ტურნირებზე უნდა დაამტკიცო შენი ძალა ეგრე არსენალიც უნდა არსენალობდეს ინგლისის მაშტაბიტ ტუ გადახედავ მარა კია ცუციკი

17:06 | 01.12.2014
TERRY 26 LAMPARD 8 (3422)

ლიგაზე თურმე ბაიერთან,რეალთან,ჩელსისთან,ბარსასთან, თუ გამოვარდება გუნდი არყოფილა ტრაგედია,რასაღარ გაიგებს კაცი.ისე სიტისთვის არარის და რაგინდა რომთქვა კამა.

17:11 | 01.12.2014
silva (3725)

ჯერ არ გამოვარდნილხართ ხო მაგ გუნდებთან და ზედიზედ ამარცხებთDDDDტრაგედია სიტყვის მნიშვენელობა თუ არ გესმის განმარტებით ლექსოკონს მიმართე

17:15 | 01.12.2014
chikika (1251)

ბაიერნმა ფინალი წააგო ჩელსისთან მარა არ იყო ტრაგედია ?? და სიტის გამოვარდნა იოლად იმიტო გადაიტანე რო 1.არც არაფერი სიტია მაინც იცოდი რო ვერ გავიდოდა და 2 უშანსოდ გამოვარდა სამარცხვინოდ თავის სტადიონზე უკვე გამოვარდა

17:14 | 01.12.2014
chikika (1251)

ტრაგედია როგორ აფასებ ამიხსენე ბარსამ ჯგუფში რო ჩაგტოვოს ტრაგედია აბა რა არის ვაფშე ლიგიდან გამოვარდნაც ტრაგედია ჩელსისტვის ვინც არ უნდა იყოს მეტოქე და სიტისთვის ტრაგედია კი არა ორი ტრაგედიაა ჯგუფს არ გაცილებულან

17:07 | 01.12.2014
chikika (1251)

ჩელსი ჯგუფში რო ჩარჩეს და ჯგუფში ძლიერი გუნდები რო იყვნენ(ვერ იქნებიან მარა მაინც) არაა ტრაგედია

16:52 | 01.12.2014
silva (3725)

pupone10 აი უყურე როგორ შეუსაბამო რამეს ამბობ.ტრაგედიათ არ აღიქვეს სიტის იმ ეტაპიდან გამოვარდნა შარშან გეთანხმბები,მაგრამ არ გინდა კარგად რომ გაანალიზო ეს ფაქტი?მოდი ესე შეგეკითხები სხვა გუნდები ხომ ტრაგედიად აღიქვამდნენ 8ფინალიდან გავარდნას,მაგრამ ბარსასთან გავარდნას რომელი გრანდი აღიქვამს ტრაგედიად ეს მითხარი?იცი რა არის მთავარი პრობლემა?რასაც ამბობ ბოლომდე არ მიყვები იმ აზრის გაშიფვრას.ისტორიას რაც შეეხება დავწერე რომ ასტოვვილაზე უკან დგას სიტითქო და საიდან მოიტანე რეალს და ბარსას რომ ვადრი?ერთი სიტყვით რაც არ უნდა გევასებოდეთ სიტი ამ გუნდმა იმაზე დიდი შედეგი დადო ვიდრე ეს მასში ინვესტიციის ჩამდებებს წარმოედგინათ და ამ ნაჩვენები შედეგებით მანჩესტერს ლივერპულს ჩელსის ჩაუდო ყველას.ეხლა წინ დგანან თუ უკან არ ვიცი მე ბოლო 4 წელში ყველაზე წარმატებულია ინგლისის მაშტაბით.ლიგის დროც მალე მოვა მაგაზე არ ინერვიულოთ

17:01 | 01.12.2014
pupone10 (1042)

ხო კიდევ წარმატებულ გუნდში მწვრთნელის შეცვლაზე ასე ხშირად არ საუბრობენ ხოლმე.

16:58 | 01.12.2014
pupone10 (1042)

რეალის, ბაიერნი, ჩელსი, ბარსა მერვედფინალიდან ვისთანაც არ უნდა გამოვარდნეს, თუნდაც ერთმანეთს შეხვდნენ და ამის შედეგად ეს ტრაგედიაა კლუბისთვის და მათი გულშემატკივრებისათვის. ისინი ყოველთვის ჩემპიონობისთვის არიან დაგეშილნი და ვის რა ეტაპზე გადაეყრებიან არ აქვს მნიშვნელობა. სიტის კიდევ თურმე ის ამართლებს რომ გრანდმა გამოაგდო. აბა ლიგაზე ჰაპოელები და ბატეები არ არიან სულ.

17:06 | 01.12.2014
chikika (1251)

ჰააპოლელებმა და ბატეები ტოვებდნენ ჯგუფში სიტის

17:51 | 01.12.2014
BEERTRANCE (97819)

DDDDDDDDDDDDDD

16:56 | 01.12.2014
chikika (1251)

ჰო ბოლო 4 წელში ყველაზე წარმატებულია ინგლისის მაშტაბით სიტი D:D:D: რეებს წერ ბოლო 4 წელში ჩელსიმ იმდენი თასი მოიგო იმდენი ტასის ფინალში ითამაშა და ისეთი მნიშვნელობის რო მარტო ჩ ლიგა ჯობია სიტის მთლიანად

16:58 | 01.12.2014
silva (3725)

ინგლისის მაშტაბით ვიგულისხმე შიდა ჩემპიონატები

17:04 | 01.12.2014
chikika (1251)

რა მნიშვნელობა აქვს არ ვიცი ინგლისის მაშტაბით რო ზომავ სიზლიერეს რატო ამბობ მაშინ ეგრე ფა ტასის მაშტაბიტ ჩელსი ჯობია სიტის ანუ ტიტულებზე თუა საუბარი მაშინ სიტი ვერანაირად ვერაა ინგლისიდან პირველი ზოგადად და პრემიერ ლიგით თუ ზომავ მოჟნა მარა პრემეირ ლიგით თუ ზომავ არც მანდ არაა პირველი 4 წელ რატო ათვლი ??? ეგეც არ მესმის ეგრე ბოლო წლით ლივერპული ჯობია მანჩესტერს ევროპის ტურნირებზე როგორც გინდა ისე ლაპარაკობ და რეალობასთან შორს ხარ იქიდან დაიწყე ათვლა სიტიმ რო მილიონების ხარჯვა დაიწყო და ნახავ ვინაა პირველზე ინგლისის მაშტაბითაც მარტო 2010 წელს 153 მილიონი დახარჯა სიტიმ მანამდეც არ აკლებდა რობინიოების და სხვების გაფუჭებას 2009 იდან დაიწყე

იუანაიტედს 3 ჯერ აქ მოგებული პრემიერ ლიგა სიტის ორჯერ ჩელსის ერთხელ თასებშიც იუნაიტედი უსწრებს რავიცი რავიცი როგორაა სიტი პირველზე ვერ ვიგებ მაინც ევროპაში იუნაიტედი ჯობდა მართლა ვერ ვიგებ სიტიმ ხარჯვა რაც დაიწყო ინგლისში მესამე გუნდია ჩელსის და მანჩესტერის მერე

16:51 | 01.12.2014
chikika (1251)

ჰო სიტია ყველაზე ძლიერი გუნდი აბა რა რა სიტი ეგენი საერთოდ ცოდვილობენ საწყლად რაღაცას გუნდს არ გავს სიტი ლამპარდს რა ვუთხარი იმ გოლისთვის დაკოშტას იმ შტანგისთვის თორე ჰო უნდა დაგველეწა ეგ სიტი თავისივე სტადიონზე მოკლედ ჩელსი წელს ეპლში კი არა მსოფლიოში თამაშობს ფეხბურთს არ წაუგია გუნდს და თან + ამას სერიოზულად ყომარობენ სანდერლენდთან ფრეც უიღბლობის ამბავი იყო უბრალოდ კეჰილი რო მიყავდათ იპონზე პენალი არ დადო მანდ მსაჯმა მაგრამ ხდება ხოლმე შეცდომები ეგ არაფერი უბრალოდ სიტიზე ვერ ვიტყვი ნაღდად რო ძლიერი გუნდია მიტუმეტეს სიტის არ ელოდება კაი კალენდარი და მგონია კიდე ჩატეხავენ მატჩებს ჩელსისგან განსხვავებით რომელსაც ერთადერთი რთული მეტოქე სოტონი დარჩა გასვლაზე და მეორე წრეში სახში იღებს ევერტონს ლივერპულს მანჩესტერს სიტის და სოტონს და სსახში მოურინიოს 80 თამაში არ ქონდა წინა წელს წაგებული და კრისტალ პალასთან წააგო მარა ამ გუნდებთან რო არ წააგებს უეჭველი ვიცი სასაცილოა უბრალოდ ძაან თან რა სიტი ჩელსი მოუსთან ერთად ყოველთვის პირველზე იდგება ეპლში ჯერ მარტო 35 თამაშიდან გრანდებთან მარტო 3 ჯეერ აქ მგონი წაგებული არსენალი სიტი მანჩესტერი ლივერპული მოუს

16:42 | 01.12.2014
silva (3725)

pupone10 ძალიან ლოგიკურია რომ სიტის შედეგები მისი გაძლიერებიდან უნდა მოსთხოვო.აბა როცა სულს ღაფავადა და მესამე დივიზიონში ასპარეზობდა მაშინ ბუნებრივია არაფრის მოგების საშუალება არ ქონდა.და იმ ფაქტში რომ გაჭირვებული გუნდი იყო დასასაცინი და დასაძრახი არაფერია.ეს გაჭირვებული გუნდებიც იმსახურებენ პატივისცემას.ყველა რეალი ბარსა ბაეირნივით მდიდარი ვერ იქნება.სიტის როცა ეს შანსი მიეცა არნახულად გამოიყენა და წელს რა მოხდება ვნახოთ.შეიძლება ლიგაზეც გაგაჩუმოთ და მერე რაღას იტყვით ვნახოთDD

16:48 | 01.12.2014
pupone10 (1042)

სიტი მოუგებს თუ არა რომას ეგ არაფერს შეცვლის. აი მოიგოს ლიგა ან გავიდეს ფინალში და მერე ბაზარი არაა. შენ თვთონაც არ ხარ დარწმუნებული სიტის გასვლაში და ეგ შენს მიერ ნახსენებ სიტყვა "შეიძლება გაგაჩუმოთში" გამოჩნდა. მოკლედ შენ არ გეგონოს რომ სიტის ჯინი მჭირს და ვერ ვიტან. პირიქით სიმპატიებით ვარ განწყობილი და გამიხარდება წარმატება მაგრამ ფაქტი ჯიუტია მთავარ ფორუმზე გუნდი უსუსურია. თორემ სიტი ბარნლი არისთქო ეგ არ მითქვამს.

16:33 | 01.12.2014
silva (3725)

pupone10 ხო აბა როდიდან დაიწყო?ეხლა ვესტ ბრომიჩი რომ ესე გაძლიერდეს ეტყვი ბოლო ათწლეულები რატო არ იგებდი პრემიერლიგასო?ხო სისულელე იქნება ეხლა ვესტბრომიჩს პრემიერლიგის მოგება მოსთხოვო?ყველა მდიდარი კლუბი ხომ არ იქნებაა?ზოგს ნაკლები შემოსავალი აქვს ზოგს მეტი.მაგრამ თუ გაძლიერდა სიტისნაირად და მერეც ვერ დადო შედეგი მერე არის საგინებელი.მაგრამ სიტიმ დადო ზღაპრული შედეგი.როგორც კი შესაძლებლობა მიეცა უმოკლეს ვადებში 2ჯერ მოიგო ლიგის მერე ყველაზე რთული ტურნირი.ლიგას რაც შეეხება მაგის დროც მოვა რეალს 5 წელი ლიონი აგდება და 10 წელი ფინალი არ ღირსებია.ფერგიმ 25 წელში მხოლოდ 2ჯერ მოიგო.ასე რომ საპანიკო არაფერია ლიგაზე სიტიზე ბევრად მაგარ გუნდებს წასტეხიათ კისერი.აგერ არსენალს არასდროს მოუგია და 1 ფინალი აქვს საერთოდ ნათამაშები,როცა მართლა მსოფლიო ნაკრები ყავდა ანრის ვიერას ბერკამპის და სხვების სახით

16:42 | 01.12.2014
pupone10 (1042)

ვესტბრომვიჩის გულშემატკივარი თუ ვესტბროვიჩს დააყენებს გრანდების გერდით ნამდვილად ვიტყვი რომ ისტორიას გადახედეთქო. სიტი ახალ გამოჩეკილი ბარტყია რომელიც ეხლა იდგავს ნაბიჯებს და მისი გრანდების გვერდით დაყენება ჯერ ნაადრევია. ეხლა რომამ რომ მოიგოს სერია ა. მილანს, ინტერს და იუვეს ხაზი უნდა გადაუსვა და ისეთივე წარმატებულ გუნდად მოვნათლო როგორც ისინი არიან. მე სიტის სხვა გუნდებთან შედარებაზე გეუბნები თორემ გუნდმა რომ პროგრესი განიხადა მაგაზე ორი აზრი არ არსებობს. შარშან ბარსასთან მერვედფინალიდან გამოვარდნა სიტის ხელმძღვანელობამ ტრაგედიად არ აღიქვა, ნამდვილი გრანდებისათვის კი მაგ ეტაპიდან გამოვარდნა ნამდვილი ტრაგედიაა და კრიტიკის ქარცეცხლში ატარებენ. აქაც გამოჩნდა განსხვავება სიტის და სხვა გუნდებს შორის.

16:28 | 01.12.2014
silva (3725)

pupone10 აი კიდევ ძალიან ბევრ რაღაცას ურევ ერთამანეთში!!!წინ დგომაში რას გულისხმობ გამაგებინე?ისტორიას?თუ ისტორიას ეგრე ატონვილას ევერტონის ნოტინგემფორესტზეც უკანაც დგას.რათქმაუნდა რომ გუნდის შედეგს მანსურის მოსვლის შემდეგ ვთვლი იმიტომ რომ ახალი ერა დაიწყოო მილიონჯერ მიწერია 3 წელში 2 პრემიერლიგა დადოთქო.ერთი სიტყვით სუფთა ქართული მენტალიტეტის ბაზარია ყველაფერი სწრაფად და ერთად ნელ-ნელა განვითარების დედაც

16:32 | 01.12.2014
pupone10 (1042)

კაი ძმა. წეღან შენ თვითონ აღნიშნა მასე რეალი 10 წელი ვერაფერს აკეთებდაო და რეალის ისტორია თუ გასათვალისწინებელია და მისი წარუმატებლობა მაშინ სიტის ისტორია რატომ უნდა დავივიწყოთ. ისე 40 წლის წინანდელ მიღწეულ წარმატებასა და 5-6 წლის წინანდელს შორის მე მგონი დიდი განსხვავებაა. შენს მიერ დაკნინებული მანჩესტერი არსენალი და ლივერპული ბოლო ათწლეულში სამივეს აქვს ნათამაშები ჩემპიონთა ლიგის ფინალი მაქედან 2 მოგებულიც კი. ასე რომ დასკვნა შენ თვითონ გმაოიტანე. მანჩესტერის მიერ რამდენჯერმე მოგებულ ეპლზე რომ არაფერი ვთქვათ. აგერ არის ეს სეზონიც და ვნახოთ როგორც ჩაამთავრებს სიტი. რამდენად ზღაპრული იქნება.

16:28 | 01.12.2014
silva (3725)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის ავტომატური ბლოკირების მიერ, ის შეიძლება დაიშვას მოდერატორის მიერ

16:22 | 01.12.2014
pupone10 (1042)

silva (2975)
თუ ფეხბურთმა ათვლა 4 წლის წინ დაიწყო მაშინ სიტი უსათუოდ იმსახურებს წამყვან პოზიციებზე ყოფნას, მაგრამ ჩემთვის ფეხბურთი უფრო ადრე დაიწყო სადაც სიტი არ მახსოვს. ქინქლას პონტში მევასებოდა თორე სხვა დასამახსოვრებელი არაფერი გაუკეთებია.

16:32 | 01.12.2014
arturi-baierni (24493)

როგორ გონია რა იქნება სიტისთან რას ელი

16:16 | 01.12.2014
TERRY 26 LAMPARD 8 (3422)

კაციჭამია,9 ნომერი ბრაუნია გვარად ეგეც მაგარია მაგრამ ჯერ ცოტა ადრეა მაგის გადაყვანა მთავარ გუნდში,აი ბოგა კი ნაღდად გადასაყვანია მომავალი სეზონიდან,ტიპი ნახევარდაცვაში ყველგან თამაშობს,ნუ ერთისგარდა ჩამშლელად არვარგა დალშე იცოცხლე,ჩემიაზრით აზას არაფრით არჩამოუვარდება ტიპი ბურთს არკარგავს გეგონება მიწეპებულიაქვსო და რაცმთავარია გოლების გატანაც უყვრს.

16:17 | 01.12.2014
ჯესი (26029)

ხო ეგ ბოგა მაგარი გყავთ ))) გამოცდილება მიიღოს და მერე მოვა ბიძა პერესი და გადმოიყვანს რეალში

17:51 | 01.12.2014
BEERTRANCE (97819)

DDDDDDDDDDD

16:29 | 01.12.2014
arturi-baierni (24493)

დდ

16:20 | 01.12.2014
TERRY 26 LAMPARD 8 (3422)

ჩელსი ეგეთებს არყიდის არანაირ თანხად მითუმეტეს თავის აღზრდილს,ასერომ ჩელსი მანჩესტერში და სხვა კლუბებში ნუ აგერევათ.

16:22 | 01.12.2014
ჯესი (26029)

არ ისროლო ოღონდ

ჩელსი მანჩესტერში ნამდვილად არ ამერევა არასოდეს

16:13 | 01.12.2014
silva (3725)

pupone10 აი ძალიან ბევრ რამეს ურევ ერთამანეთში და თან დაუზუსტებულ ინფორმაციას წერ.ლივერპულს ჩელსის მანჩესტერს რეალს ბარსას და არცერთ გრანდს სიტიზე ნაკლები არ დაუხარჯავს დამიჯერე.კეროლში გადაიხადა აგუეროზე ბევრი ლივერპულმა სხვებს აღარ ჩამოვთვლი.მე არ ვიცი და ვერ ვხდვდები გუნდებს რა კრიტერიუმებით ადარებ ერთმანეთს ან წინ ყოფნაში რას გულისხმობ ან გამარჯვებულის მენტალიტეტში.ომოკლეს დროში გუნდმა დადო ზღაპრული შედეგი 3 წელში 2 პრემიერლიგაა აქ როგორ შეიძლება მენტალიტეტის არ ქონაზე საუბარი.თან გაიხსენეთ როგორ მოიგო,იმენა მენტალიტეტით ორივეჯერ ურთულესი ჩემპიონატი დაქაჩა არ დანებდა და დადო წარმოუდგენელი შედეგი.თქვენ იმენა ქართული მენტალიტეტით აზროვნებთ,ყველაფერი ერთად და სწრაფად გინდათ.იმიტომ ვერ ავაშენეთ სახელმწიფო ესეთი გაუმაძღრები რომ ვართ.ესეგი 2 პრემიერლიგის მოგება ესეთ მოკლე დროში შედეგი არაა და ფაქტიურად არაფერი მოუგია გუნდსDDDDDDDDDDDDDDD

16:18 | 01.12.2014
pupone10 (1042)

უკვე დაგიწერე რომ პრემიერლიგის მოგება მის აქტივში ჩაიწერებათქო, მაგრამ ეს იმას არ ნIშნავს რომ სიტი დავაყენოთ ისეთი გუნდების გვერდზე როგორიც რეალი, ბარსა, ბაიერნი, ჩელსი, მილანი მანჩესტერი, იუვენტუსი და არსენალიათქო. მეტი როგორღა ავხსნა. შენ კიდევ ზღაპრულ შედეგს ეძახი 2-ჯერ ინგლისის ჩემპიონობას როცა გუნდი 50-60 წელია მანდ თამაშობს. თუ ათვლის სათავე მილიონების მოსვლასთან ერთად იწყება ეგ სხვა თემაა, მაგრამ როგორი ზღაპრული შედეგია როცა პრემიერლიგის ჩემპიონი ლიგის ჯგუფიდან ვერ გადის მაგას ვერ ვხვდები. სიტი თუ ესეთი მაგარი გრანდია ჩემპიონთა ლიგის კალათას მაინც გადახედე სად არის. რატომ არ არის მოთავსებული პირველ კალათაში. ზღაპრული შედეგის მქონდე კლუბი ბოლო ტურამდე სათუას არ უნდა იხდიდეს ლიგის ჯგუფიდან გასვლას.

16:07 | 01.12.2014
kacichamia (5093)

წაუგებელი რეკორდი რამდენია მსოფლიოს მაშტაბით? თავის ლიგიან თასებიანა? ჩელსის უკვე 22თამაში თუ 21 თამაშია რაც სეზონი დაიწყო არ წაუგია

16:10 | 01.12.2014
TERRY 26 LAMPARD 8 (3422)

მართალა ჩელსის ფანიხარ,მაგრამ დეზინფორმაციას ნუავრცელებ, ზუსტად 20 თამაშია არწაგვიგია ყველა ტურნირზე.

16:10 | 01.12.2014
ჯესი (26029)

მოჭიმავენ მალეეე

16:11 | 01.12.2014
TERRY 26 LAMPARD 8 (3422)

რომელი გუნდი მოჭიმავს კაცურად ყველას იხევენ ერთადგილას.

16:12 | 01.12.2014
ჯესი (26029)

რომელიმე ) დრო არის უკვე რო წააგოს ჩელსიმაც, ძაან დიდი სერია გამოუვიდათ, ნამეტანიაა

16:03 | 01.12.2014
ჯესი (26029)

სილვა მიგიძუყნეს რუსებმა სიტი? რაის ჩელსს ადარებ? ) ჩელსი ლიგაზე ყოველ წელს თავს არ ირცხვენს და პლიუს წაგება არ აქვს ამ სეზონში და პლიუს ნებისმიერ დროს გლანდებში მისცემს სიტის

15:56 | 01.12.2014
Lucky Luciano (3296)

ცსკა > ეპლ

17:50 | 01.12.2014
BEERTRANCE (97819)

DDD

15:56 | 01.12.2014
TERRY 26 LAMPARD 8 (3422)

სილვა ალბათ ისიც გეცოდინება, რომ სიტის ხელმძღვანელობამ სიტის აკადემიაში ვიეირა დანიშნა მწვრთნელად უკვე 4 სეზონია თუარვცდები, და დღემდე ცდილობს ჩელსის აკადემიის სასტავს როგორმე მოუგოს მაგრამ უშედეგოდ,სადაც დაიჭერენ ლონდონელი ლომები იქვე ტ--ყნავენ. ეს ყველაფერი უბრალოდ იმფორმაციისთვის.

16:02 | 01.12.2014
kacichamia (5093)

/ ასტონვილას რაუქნეს პატარა ლომებმა ნახე? 12-2 მოუგეს

16:07 | 01.12.2014
TERRY 26 LAMPARD 8 (3422)

ვნახე და ვიღაცას დავულინკე ამ საიტზე ეგ შეხვედრა,ტიპები 2-ით 0 აგებდნენ და 12:2 მოიგეს გიჯები არიან,მომავალი სეზონიდან ბოგა მინდა ყველაზე მეტად სასტავში,სხვებს ჯობია ცოტაც ვაცალოთ,ისე რაც სათქმელია უნდა ითქვას 3 ნომერი მცველია მე მაგის მომავალს ჩელსისი ვერვხედავ და ჯობია მალე მოიშორონ.

16:08 | 01.12.2014
kacichamia (5093)

ბოგა უეჭველი 9 ნომერიც კაი ცხოველი გვყავს, მაგრამ ბოგა მომავალ სეზონს უეჭ მთავარ გუნდში უნდა იყოს

15:52 | 01.12.2014
kacichamia (5093)

სილვა კაი მესმის 6ქულით არ ვიყოთ წინ, მესმის უკეთესი კალენდაი არგვქონდეს, სახლში ვიღებთ სიტის მანჩეს, ლივერპულს, ეხლა სიტი ყველა ძლიერ გუნდთთან გასვლა გიწევთ, მესმის ჩელსი ფორმაში არ იყოს და რა გაძლევს იმის თქმის საშვალებას რო სიტის უნდა გვეშინოდეს? მე ვაფშე მაგრად მგონია რო იოლად მოვიგებთ ეპლს

15:49 | 01.12.2014
TERRY 26 LAMPARD 8 (3422)

ეხ სილვა სილვა,სიტის ლიგის მოგებას არავინარსთხოვს,მაგრამ გუნდს როცა ასეთი რესურსი აქვს მიიმუმ ჯგუფიდან უნდა გადიოდეს და არა მაჩანჩალა გუნდებთან ჰანდიკაპით არუნდა აგებდეს.

15:46 | 01.12.2014
TERRY 26 LAMPARD 8 (3422)

chamilo- გეთანხმები ყველაფერში და კიდევ სიტი იმიტომ თამაშობს პრემიერლიგაში წარმატებულად შედარებით რომ იცნობენ ყველა გუნდს ასეთუისე,ხოლო ლიგაზე ისე თამაშობენ, რომ გეგონება საქართველოს ნაკრებიაო.

15:44 | 01.12.2014
silva (3725)

pupone10 აი საერთო ლოგიკას ვერ ვხედავ შენს კომენტარებში.2 პრემირლიგაზე და 2 თასზე რომ მეკითხები მეტი რა მოიგოო მაშინ მე შეგიტრიალებ კითხვას და შეგეკითხები მეტი რაღა უნდა მოეგოოო????????????????????ანუ მე ის აზრი გამომაქვს რომ 4-5 წლის შექმნილმა გუნდმა რომელმაც 0 დან დაიწყო ყველაფერი პირველივე სეზონში ყველაფერი უნდა მოიგოს ხო?DDლიგის ფინალში ვერ გადიოდა რეალი რომელიც ყველაზე ტიტულოვანი კლუბია 10 წელი და სიტის რას თხოვთ?თან ისიც სასაცილოდ მეჩვენება ეგრე რომ აუფასურებ ამ 2 მოგებულ პრემიერლიგას.შენ შეიძლვება ადვილად გეჩვენება და აბა ჟერარდს,ლივერპულის და არსენალის გულშემატკივრებს კითხე როგორ ენატრებათ და რამდენი წელია არ ღირსებიათ ამ ურულესი ტურნისრის მოგება?

15:53 | 01.12.2014
pupone10 (1042)

სიტი 4-5 წლის წინ შექმნილი გუნდია არაა, 4-5 წლის წინ იშოვა ფული და რომ გეუბნები გამარჯვებულის მენტალიტეტი არ აქვთო სწორედ მაგას ვგულისხმობ რომ მანამდე ერთი ჩვეულებრივი არაფრით გამორჩეული გუნდი იყო. მსგავს გუნდებს კი უჭირთ წარმატების მიღწევა. არსენალისგან და ლივერპულისგან განსხვავებით სიტიმ 3-ჯერ და 4-ჯერ მეტი დახარჯა ვიდრე მათ ერთად აღებული და ყველაფერი გააკეთა, რომ იმ პერიოდისათვის ტრანსფერზე მყოფი საკმაოდ მაღალი დონის ფეხბურთელები ასტრონომიული თანხებით მოეხიბლა და ისე მიეწვია საკუთარ გუნდში, მიუხედავად ამისა გუნდმა ვერაფერი გააწყო ჩემპიონთა ლიგაზე და ყოველწლიურად სამარცხვინოდ გამოეთიშა. მოიგო პრემიერლიგა და რა თქმა უნდა ეს აქტივში ჩაეცერებათ, მაგრამ ჩემპიონატის თუნდაც ორჯერ მოგება არ ნიშნავს რომ გუნდს თავდაჯერებულობა აქვს და გამარჯვებულის მენტალიტეტი ჩამოყალიბებული აქვს. დააკვირდი იგივე რეალს, ბარსელონას, ბაიერნს, მილანს, იუვეს, მანჩესტერს და სხვა დიდი კლუბებს კლასის ხარჯზე რომ იგებენ ძალიან ბევრ თამაშს ეს იმიტომ რომ სულში აქვთ გამჯდარი წარმატება და რომელიმე კლუბი თუ 2-3 წლით ჩავარდნა არ ნიშნავს იმას რომ სიტი მათზე წინ დგას. მე რომას ვგულშემატკივრობ და მიუხედავად იმისა რომ მილანს და ინტერს ბოლო წლებია სადაც ვიჭერთ იქ ვუგებთ არ ვამბობ რომ რომა უფრო დიდია ვიდრე მილანი ან ინტერი. ასე რომ არც სიტი არ არის მანჩესტერზე, არსენალზე ლივერპულზე წინ.

16:00 | 01.12.2014
TERRY 26 LAMPARD 8 (3422)

ბოლოში ჩელსი გამოგრჩა,გეტყვი რატომ არის ჩელსიც მანდ შესაყვანი იმიტომ რომ გუნდმა ყველაფერი მოიგო რაც შეიძლებოდა და ახლა ცდილობს მოიგოს ბევრჯერ ეგ ტიტულები,იმედია დამეთანხმები.

16:04 | 01.12.2014
pupone10 (1042)

რამდენიმე ჩამოვთვალე და სხვა დიდი კლუბები ვახსენე უბრალოდ ყველას ჩამოთვლა დამეზარა. თორემ ჩელსიც რომ მათ გვერდზე დგას მაგაზე ორი აზრი არ არსებობს.

15:41 | 01.12.2014
chamilo (33560)

ვერ დავეთანხმები კუმანს,ჩელსი გაცილებით ძლიერია და ამას არ ვამბობ იმის გამო რომ ეს გუნდი 1 ადგილზეა,ჩამოყალიბებული კოლექტივია კარგად არიან შეთამაშებულები,პელეგრინის რაც შეეხება როცა მოჰყავდათ მაშინაც ვთქვი და ეხლაც ვიმეორებ სიტის გაცილებით ძლიერი მწვრთნელი ჭირდება და გუნდს ყველაზე მეტად ეტყობა მძიმე თამაშებში რომ არ ჰყავს ლიდერი მე ლიდერში იმას არ ვგულისხმობ ვისაც გოლის გატანა შეუძლია არამედ ისეთი კაცი არ ჰყავთ ვინც დიდი ავტორიტეტია და ფეხბურთელებს რომ შემოსძახებს და გუნდი უკეთ ათამაშდება აი ეგეთი ტიპის ვინმე უნდა მოიყვანონ რომელსაც აქვს ქარიზმა და შეძლებს გუნდის მოტივირებას მოედანზე

15:40 | 01.12.2014
NGoLo KaNte (36472)

Isco Alarcon (6202)
=================

რა არის კაცო ერთი ხუ) ?

რაზე და იმაზე რო სიტი არარის ყველაზე ძლიერი ეპლში და ეს ჩანს კიდეც მეთქი

და დალშე რაა ბოსი არის ჩელსი წელს და სხვებს ისღა დარჩენიათ უკანალს უყურონ თქვა

15:40 | 01.12.2014
TERRY 26 LAMPARD 8 (3422)

დაიწყება მალე ბოქსინდეი და მოეტ-ვნება სიტის დამაარსებელი,სიტი არის ეპლის შემარცხვენელი ლიგაზე,პრინციპში არსენალი და ლივერპულიც,მადლობა უხადონ ჩელსის ეპლის გუნდებმა 4 გუნდი რომ გადის ინგლისიდან ლიგაზე.

15:33 | 01.12.2014
NGoLo KaNte (36472)

საუთემტონმა სილვას ამბიციები შეასხა ჰიჰ

15:35 | 01.12.2014
silva (3725)

და სანდერლენდმააDD

15:39 | 01.12.2014
NGoLo KaNte (36472)

ჩამოვლენ ეგენიც მაიცა

15:32 | 01.12.2014
NGoLo KaNte (36472)

silva (2971)
-----------

ცვალებადი არა ის არ დაუშვებთ მაგას ჩვენ

და საერთოდ ხოდზე მოდით რა არის ეს უტრ))))ო გუნდის ბალეშიკი ხარ

ბოსი ვინარის ჩანს მოხვალთ ლონდონში და მივართმევთ სულ გრძელს ქალაქელებს

15:33 | 01.12.2014
ჯესი (26029)

ერთი ხუიაა ორივე, რაზე დაობთ? )

15:30 | 01.12.2014
silva (3725)

მოუ მოვდივააართ!!!!!!!!DDDDDDDD

15:27 | 01.12.2014
NGoLo KaNte (36472)

silva (2970)
-----------------

გეჩვენება ძმის გულო რაღაც ცხრილში ჩაიხედე

15:29 | 01.12.2014
silva (3725)

ხო შეიძლება მაგრამ ეგ ცხირი ძალიან ცვალებადიაა))))

15:25 | 01.12.2014
adp10 (10711)

რადგან 0-3 წააგეთ, მაგიტომ ბაზრობ ხო ეგეთ რაღაცას.....

15:25 | 01.12.2014
silva (3725)

ფრენკი უკვე შეგეტყოთ და არ იმჩნევთ,მაგრამ მალე ისე შეგეტყობათ რომ ვეღარ დამალავთ))))

15:25 | 01.12.2014
adp10 (10711)

იმდენი შენ რა გითხარი კუმან.

15:24 | 01.12.2014
ჯესი (26029)

ჩელსი მოტეხა ამან? სიტი არა ვესტ ბორმვიჩი კიდეე, ჩანს რა გუნდიცაა ლიგაზე, შეიხი დედები ტყან მაგათი

15:19 | 01.12.2014
TERRY 26 LAMPARD 8 (3422)

ტურეა ეგ ახვარი მთელ გუნდს რომ ათრევს,მალე ჩაძაღლდება იმედია.

17:50 | 01.12.2014
BEERTRANCE (97819)

DDDDDDDDDDDDD

15:28 | 01.12.2014
NGoLo KaNte (36472)

მეტის ნახვა
0.125539