„პორშე“ და „აუდი“ ერთი საავტომობილო გიგანტის - „ფოლკსვაგენის“ ცალკეული პრემიუმ შტროებია. პირველი უფრო სპორტულ ავტომობილებზეა ორიენტირებული, მეორე კი - მდიდრულზე. და როგორც ირკვევა, ორივემ ერთდროულად მოინდომა ფორმულა 1-ში გამოსვლა. ამას კი „ფოლკსვაგენის“ ჯგუფის ხელმძღვანელობა წინ არ აღუდგა.
ჯგუფის მთავარმა აღმასრულებელმა ვოლფგანგ დისმა განმარტა, რატომ დაუშვა მისმა კომპანიამ თავისი ორი შტოს კონკურენცია ფორმულა 1-ში. მისი თქმით, ორივე კომპანიისთვოს ფ1-ში გამოსვლა სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია. და ამის შანსი მათ მეორედ დიდი ხანი აღარ მიეცემოდათ.
არაოფიციალური ინფორმაციით, „პორშეს“ უკვე შერჩეული ჰყავს პარტნიორი. ესაა „რედ ბული“, რომელიც გერმანული კომპანიისგან ძრავებს მიიღებს. სწორედ ძრავებით შემოიფარგლება ფ1-ში „პორშეს“ ჩართულობა (ჯერჯერობით მაინც). რაც შეეხება „აუდის“, ის სპორტული ავტომობილების მწარმოებელი ბრიტანული კომპანიის, „მაკლარენის“ შესყიდვას აპირებს. და სავარაუდოდ, მსოფლიო ჩემპიონატში საკუთარი გუნდით იასპარეზებს.
„ფორმულა 1 მთელს მსოფლიოში წარმატებულად ვითარდება. მსოფლიო ჩემპიონატს შესანიშნავი სამარკეტინგო შტო აქვს. „ნტფლიქსის“ მხარდაჭერა კი პოპულარობას კიდევ უფრო გაზრდის. საერთო ჯამში, თანამედროვე ავტოსპორტში, მნიშვნელობა მხოლოდ ფ1-ს აქვს. ამიტომ, თუ თქვენს კომპანიას რბოლებში მონაწილეობა სურს, ესე იგი, მისი გზა ფ1-ზე გაივლის, რადგან ამ შემთხვევაში, მარკეტინგული ეფექტი ყველაზე მაღალი იქნება. გარდა ამისა, მალე გაიღება ფანჯარა, რომელიც ჩემპიონატში ჩაბმისთვის კარგ შესაძლებლობას იძლევა. ძრავების ახალი რეგლამენტის გამო, ყველა მეტნაკლებად თანაბარ პირობებში აღმოჩნდება“, - ყვება დისი და დასძენს:
„აუდის დირექტორთა საბჭოს თავმჯდომარე მარკუს დიუსმანი ოდსღაც ბეემვეს ფ1-ის ძრავების პროგრამას ხელმძღვანელობდა. ის მეუბნებოდა, რომ ერთ სეზონში, მცირე დეტალების ოპტიმიზებით, მანქანა წრეზე საშუალოდ წამით სწრაფი ხდება, რომ აღარაფერი ვთქვათ საკუთრივ მანქანის სრულყოფაზე. მაგრამ თუ გუნდი ჩემპიონატში ახალი ჩართულია, მას ლიდერების დაწევა თავიდან გაუჭირდება. ამ ჩამორჩენის ლიკვიდირებას ხუთიდან ათ წლამდე სჭირდება. ეს კი ნიშნავს, რომ ჩემპიონატში ჩართვა ყველაზე ხელსაყრელი მაშინ არის, როდესაც რეგლამენტი რადიკალურად იცვლება. მალე სწორედ ეს მომენტი დადგება. 2026 წლიდან ძრავების რეგლამენტი შეიცვლება. სპორტი სინთეტურ საწვავზე გადავა და აგრეგატების სიმძლავრეში ელექტრო ძრავის წილი გაიზრდება. მოკლედ, ახალი აგრეგატი ნულიდან უნდა შეიქმნას. ამას კი სამი-ოთხი წელი დასჭირდება“.
„მოკლედ, ჩვენ უნდა დაგვეწყო ან ახლა, ან კიდევ ათი წელი გვეცადა. ჩვენმა ორმა პრემიუმ ბრენდმა გადაწყვიტა, რომ ეს საჭიროა დაპრიორიტეტული ნაბიჯია. თავად ფოლკსვაგენი თავისი სახელით ჩემპიონატში ჩართვას არ აპირებს. პორშესთვის კი ეს აუცილებელია, რადგან ის მსოფლიოში მთავარი სპორტული ბრენდი უნდა იყოს. ამიტომ, მისთვის ფ1 სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია“.
„რაც შეეხება აუდის, მას ავტოსპორტში პორშეზე ნაკლები ავტორიტეტი აქვს, თუმცა ეს მისთვის უპირატესობასავით არის, რადგან ფ1-ში მონაწილეობით, ის ძლიერ მარკეტინგულ ეფექტს მიიღებს. გარდა ამისა, ბაზარზე აუდი სულ უფრო მეტ კონკურენციას უწევს მერსედესს. მასთან რბოლებში პაექრობა კი ორმაგად საინტერესო იქნება.
საერთო ჯამში, ჩვენ უარის თქმისთვის არგუმენტები პრაქტიკულად არ გვქონდა. არ შეიძლება, უბრალოდ თქვა, რომ ფ1-სგან ხეირს ვერ მიიღებ. პირიქითაა, რადგან სპორტის პოპულარობა სულ უფრო იზრდება და ეს პროცესი გაგრძელდება. მის ჩემპიონატში მონაწილეობას, კომპანიისთვის და ჯგუფისთვის უზარმაზარი მოგების მიცემა შეუძლია“, - ყვება დისი.
მისივე თქმით, ჯგუფი უამრავი მიმართულებით ვითარდბა და ერთი შეხედვით, ფ1 მისთვის საინტერესო არ უნდა ყოფილიყო, რადგან ეს პირველ რიგში, უზარმაზარ ხარჯებს უკავშირდება. „ფ1-ში შეიძლება იმის დამტკიცება, რომ ტექნოლოგიების მხრივ, ჩვენ კონკურენტებს, პირველ რიგში კი მერსედესს, არაფრით ჩამოვრჩებით“.
ცნობისათვის, „პორშემ“ და „აუდიმ“ ფორმულა ერთისთვის ახალ ძალურ დანადგარზე მუშაობა უკვე დაიწყეს.
კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია
ესეც ჟოზესავით წუწუნებს უკვე, ესეთი თამაშით ოთხეულში შესვლა ძაან რთული იქნება, და შეიძლება ევროპა ლიგაზეც ვერ გავიდნენ
რომელ 4-ეულზია საუბარი გუნდი კონფერენს ლიგაზეც ვერ გავა. კვარა-ოსიმენი გამოაკელი და იტალიაში 10 -ეულში თუ შევა შემადგენლობაში.
ეს სეზონი ჩაგდებულია უკვე და ახალი სეზონიდან პირველრიგში ძლიერი მწვრთნელი უნდა ნახოს ნაპოლიმ.მერე რა თქმა უნდა შემადგენლობაშიც არის შესატანი გარკვეული კორექტივები,მითუმეტეს მაშინ თუ ოსიმენი წავა.კვარა ჯერ არ მგონია რომ გაუშვას ლაურენტისმა.თუ გაუშვა და მაშინ რაღაში მაინტერესებს ნაპოლი,გას...ნიათ პატრონი)))
გარსია არ უნდა გაეშვა ნაპოლის,ან თუ უშვებდნენ მაშინ უკეთესი მწვრთნელი უნდა მიეყვანათ.უშვებ გარსიას და მოგყავს მაცარი,ნიშნავს უარესს სეზონს და იღებენ კიდეც შედეგებს.გარსიას ხელში უკეთესად თამაშობდა ნაპოლი და შედეგებიც უკეთესი ქონდა ვიდრე მაცარის ხელში.რამდენიმე თამაში გარსიას მართლა ფეხბურთელებმა წააგებენეს,მათ შორის კვარამაც როცა ასპროცენტიან მომენტებს ვერ იყენებდნენ.ამ მაცარის ხელში კი მომენტებსაც ვეღარ ქმნიან.ვაბშედა მიმაჩნია რომ გარსიას კრიტიკა გადაჭარბებული იყო რასაც მაშინაც ვამბობდი სანამ გაუშვებდნენ.შარშანდელის გამეორეობას თხოვდნენ გარსიას და მან შეცდა ყველა
ნუ გამაცინებთ, ,,ხუმარა კაცია" ჩვენ ხვიჩას რა ვუსურვოთ?! თორემ ნაპოლი რომ ბევრ გუნდს ჩამორჩება შემადგენლობთ ცნობილია, სკუდეტოც მაგარი გამართლება იყო, კარში დარტყმა არ იციან, საჯარიმოს გარედან 2 გოლი აქვთ გატანილი ორივე ხვიჩასგან ორივე ვერონას მგონი, აქედან ერთი წინა სეზონში, თუ რამე გამომრჩა შემახსენეთ, ამ დროს არც ხვიჩას აქვს დაყენებული დარტყმა. გამახსენდა პირვე წრეში მილანს საჯარიმო რო გაუტანა რასპადორიმ.... ამ ნაპოლის ძალზე გაუჭირდება მეოთხე ადგილზე გასვლა, ვიქტორმა და ხვიჩამ უძალიანესად უნდა მოინდომონ და დაცვა კი უნდა გამოფხიზლდეს, ჩვენი ბიჭებივით მომენტებში რომ ,,ეძინებათ"..