ძიუდო

14:12 | 10.06.2021 | ნანახია 3315 - ჯერ

ღვინიაშვილი მსოფლიოს ჩემპიონატიდან მოხსნეს: წარუმატებელი დღე ბუდაპეშტში

უნგრეთის დედაქალაქ ბუდაპეშტში მიმდინარე მსოფლიოს ჩემპიონატზე ძიუდოში ქართველი ძიუდოისტები ასპარეზობას გამოეთიშნენ. მეხუთე საშეჯიბრო დღეს ტატამზე ორი ჩვენებური გავიდა, მაგრამ წარმატებას ვერ მიაღწიეს.

90 კგ წონით კატეგორიაში ბექა ღვინიაშვილი პირველი წრისგან თავისუფალი იყო და შეჯიბრიში მეორე წრიდან ჩაერთო, სადაც შვეიცარიელ სირილ გროსკლაუსს დაუპირისპირდა და იპონით იმარჯვა, მაგრამ ილეთის შესრულების დროს ფეხის ჩახვევა გააკეთა და მსაჯებმა ტურნირიდან მოხსნეს, რადგან ძიუდოში ეს აკრძალულია. ამრიგად, ბექა მსოფლიოს ჩემპიონატს გამოეთიშა და უმედლოდ დარჩა.

ქალთა შორის 70 კგ წონით კატეგორიაში მარიამ ჭანტურიამ გაბონელი კარენ აგონო ვორა დაამარცხა, მაგრამ მეორე წრეში გერმანელ მირიამ ბუტკერაიტთან მარცხი განიცხადა.

შეგახსენებთ, რომ საქართველოს აქტივში ამ დროისთვის ლაშა შავდათუაშვილის ოქროს და ტატო გრიგალაშვილის ვერცხლის მედლებია.

11 ივნისს ტატამზე 100 კგ წონით კატეგორიაში ორი ქართველი ძიუდოისტი გავა. ვარლამ ლიპარტელიანი მეორე წრიდან ჩაერთვება და ავსტრიელ აარონ ფარასა და ნიდერლანდელ სიმეონ კათარინას შორის გამარჯვებულს შეხვდება, ხოლო ილია სულამანიძე პირველ წრეში თურქ მერთ სისმანლარს გაეჯიბრება.


კომენტარები (70)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

15:10 | 11.06.2021
Socrates (1377)

კუკოლი ოლიმპიადაზე ვერ ხვდებოდა ქულები არ ყოფნიდა და თუ ფინალი მოიგო ოლიმპიადაზე მოხვდება

15:05 | 11.06.2021
Socrates (1377)

არა და ქართული ფინალი -100 კილოში მთლად არარეალურადაც არ ჩანდა. სულამანიძემ ბრინჯაო თუ აიღო ძალიან მაგარი იქნება

14:46 | 11.06.2021
Socrates (1377)

კუკოლი გავიდა ფინალში, სადაც ლიპო უნდა ყოფილიყო

14:39 | 11.06.2021
გიო55გიო (384)

აი დამიჯერეთ სულამანიძე ბევრად დიდ სიმაღლეებზე გავა ვიდრე ლიპარტელიანი, 19 წლისაა ბიჭი და უკვე იგრძნობა რა დონის სპორტმენი იზრდება!

14:45 | 11.06.2021
Socrates (1377)

100%-ით გეთანხმები, ერთადერთი სულამანიძეში იგრძნობა გამოუცდელობა. გამოცდილებას რომ დააგროვებს დიდი ალბათობით ამას წინ ვერავინ დაუდგება, თან ფაქტიურად ჭაბუკია

14:38 | 11.06.2021
Socrates (1377)

ფონსეკა საღოლ სასწაულებს აკეთებს

14:37 | 11.06.2021
გიო55გიო (384)

ცხოვრებაში არ დამიწერია ვარლამზე აუგი მარა ისე გავბრაზდი ერთი მაინც უნდა ვთქვა რო არის სუფთა ლუზერის მენტალიტეტის მქონე სპორტსმენი. ვაზარით იგებდა,ერთი გაფრთხილებაც არ ქონია,ერთი წუთი იყო დარჩენილი და ვიღაც ქუქოლისთან წააგო იპონით ბოლო ერთ წუთში. ამას ახლა დამწყები ძიუდოისტი არ გააკეთებდა, აი ეს ნიშნავს ლუზერის მენტალიტეტს ზუსტად!

14:35 | 11.06.2021
Socrates (1377)

სულამანიძემ იდირს გამოუყვანა წირვა

14:31 | 11.06.2021
Socrates (1377)

ოლიმპიადაზე არ გინდა ამის ყურება... გულებს დაგვიხეთქავს ნამდვილად... ან წინასწარ უნდა შევეგუოთ რომ წააგებს. აქ მეგონა რომ იდასთან წააგებდა, ჩემდა გასაოცრად მოუგო და თითქმის 100% ვიყავი დარწმუნებული, რომ ეხლა აღარ გაუშვებდა თავის შანსს და მაშინვე მოგვიკლა

14:30 | 11.06.2021
გიო55გიო (384)

ლიპოზე რა უნდა ვთქვა ახალი, მგონია დროა უკვე ჩემპიონის თქო,თან მთავარ ფავორიტს ამარცხებს და ამ დროს გამოხტება ვიღაც კუკოლი და უგებს მეოთხედ ფინალს, რა დავარქვა ამას არ ვიცი!

14:27 | 11.06.2021
Socrates (1377)

არავინ დავობს რომ ვარლამი ძალიან ძლიერი ძიუდოისტია, მაგრამ არ ლაშას გაუმართლა და გამოიყენა თავის შანსი და გახდა ჩემპიონი. შენ კიდევ სულ ლიდერი ხარ ყოველთვის ყველგან ფავორიტი, ამდენი ხანი ჭიდაობ და როგორ ხდება რომ ერთხელაც არ გაგიმართლა? აქედან გამოდის რომ მხოლოდ შენშია საქმე, სამწუხაროდ. სულ რომ ბადიდან მოეხსნას ყველა ძლიერი ძიუდოისტი, გადამწყვეტ შეხვედრას მოახერხებს ყველაზე სუსტი რომც იყოს იმასთან წააგებს. სამწუხაროდ ასეთი შთაბეჭდილება მრჩება. არადა არ იყო ის შემადგენლობა ვისთანაც უნდა წაეგო

14:26 | 11.06.2021
ქართული_ძიუდო (483)

ლიპარტელიანზე მგონია რომ უფრო ვაზარი იყო და არა იპონი. ნახევარი გვერდი ედო მხოლოდ. ნახეთ აბა კარგად ..

14:58 | 11.06.2021
G.G.G (346)

არავითარი ვაზარი არ ყოფილა. აშკარა იპონი იყო.

14:28 | 11.06.2021
Socrates (1377)

სუფთა იპონი იყო

14:40 | 11.06.2021
ქართული_ძიუდო (483)

მერე კიდევ ვნახე დაბეჯითებით, მართალი ხართ

14:26 | 11.06.2021
Erovnuli-Nakrebi (11812)

ძიუდოს დიდი სპეციალისტი არ ვარ, მაგრამ სულამანიძეს მწვრთელი ხომ ყავს? ერთიდაიგივე ილეთს როცა იმეორებს ფომსეკა, არ უნდა უთხრას როგორ დაიცვას თავი?

15:00 | 11.06.2021
G.G.G (346)

ეგ რომც გიკარნახონ როცა გამოცდილება გაკლია ესე სწრაფად და მარტივად ვერ გადააწყობ ტაქტიკას. სულამანიძეს მხოლოდ გამოცდილება აკლია და მეტი არაფერი ამ ეტაპზე.

14:22 | 11.06.2021
Erovnuli-Nakrebi (11812)

ადამიანმაც წააგო და ნახეთ რა ვინები არიან ჩემპიონობის კანდიდატები. კაი რა

14:21 | 11.06.2021
Socrates (1377)

წესით კორელმა არ უნდა გაუშვას ეს შანსი

14:21 | 11.06.2021
Erovnuli-Nakrebi (11812)

ეხლა არ ვიცი და კაცი მთელი ძიუდოს ყველა წონის რეიტინგში პირველი კაი ხანს იყო. მოგებული გაქ რა და ასე რატომ აგებ? თან ყველაზე გაშიფრულ მოწინაAღმდეგესთან, რომალმაც ერთი ილეთი იცს

14:20 | 11.06.2021
დათო გურგენიძე (1264)

ვარლამ ლიპარტელიანი არის არშემდგარი ლიდერი და არშემდგარი ლეგენდა, მხოლოდ დაბადებულია წაგებისთვის. იმედია ამ ოლიმპიადის მერე დაასრულებს კარიერას

14:19 | 11.06.2021
tiko (6769)

გუშინ ბექა დღეს ლიპო , ვაი

14:26 | 11.06.2021
sanzona (3181)

ეხ თიკო, თქვენ კიდევ სამ ოქროს გეგმავდით ))

19:14 | 11.06.2021
tiko (6769)

აბააა

14:19 | 11.06.2021
Socrates (1377)

ძიუდოს პროფესორი ხარ და ვისთან აგებ ასეთ შეხვედრას კუკოლთან, ვისთანაც მანამდე წაგებული არ გაქვს. არა რა ნამდვილად ფსიქოლოგიური პრობლემები აქვს. როცა რეალური შანსი ეძლევა მერე იწყებს სისულელეების კეთებას. ამასთან თუ წააგებდა ნაღდად არ ველოდი, თანაც იპონზე დავარდა. არ აქვს გამარჯვებულის მენტალიტეტი და რაც გინდა ქენი. ჭკვიანია, ტექნიკური, მაღალი ინტელექტი, გამოცდილება და ... მთავარი არ აქვს გადამწყვეტ მომენტში ცივსისხლიანობა და გამარჯვებულის მენტალიტეტი

14:19 | 11.06.2021
tiko (6769)

ფონსეკამ რო დადოს ოქრო

14:19 | 11.06.2021
Erovnuli-Nakrebi (11812)

თან ყველამ იცოდა რომ იმ კოკოლის თუ ვიღაცას მარტო უჩიმატა ეხერხება და ვარლამმა არ იცოდა ეგ?

14:18 | 11.06.2021
ალექსანდრე (6188)

ეს კუკოლი ბექას ბულკი იყო 90-ში. სულ უგებდა ბექა.

14:18 | 11.06.2021
Erovnuli-Nakrebi (11812)

სულ თავისუფლად შეიძლებოდა ამ.მსოფლიოზე მინიმუმ ორი ოქრო! მაგარი ბიჭია გრიგალაშვილი და ძან სასიამოვნოა მისი ყურება, მაგრამ ოქრო ძალად აჩუქა კასეს

14:17 | 11.06.2021
sanzona (3181)

ამხელა გამოცდილების პატრონი რომ ხარ, ვაზარით იგებ, ერთი წუთია დარჩენილი და გაფრთხილება საერთოდ არ გაქვს, ის ერთი წუთი როგორ ვერ უნდა მიიყვანო ბოლომდე?

14:17 | 11.06.2021
Erovnuli-Nakrebi (11812)

გული უნდა გაგვიხეთქონ, აბა სხვანაირად როგორ?

14:15 | 11.06.2021
ალექსანდრე (6188)

არა ვერ გავიგე, ასე მოდუნება შეიძლება?

14:13 | 11.06.2021
Erovnuli-Nakrebi (11812)

მოგებული როგორ უნდა წააგო ასე?

14:13 | 11.06.2021
Socrates (1377)

არა რა ამის საშველი არ არის. 1 წუთი რჩება გაფრთხილება არ გაქვს, შეინარჩუნე რა. რა შანსი გაუშვა

14:13 | 11.06.2021
Erovnuli-Nakrebi (11812)

სულ რო წამოწოლილიყო სამ გაფრთხილებას მაინც ვერ მოასწრებდა

14:13 | 11.06.2021
Erovnuli-Nakrebi (11812)

აბა რა

14:12 | 11.06.2021
Erovnuli-Nakrebi (11812)

კარგით რა

14:06 | 11.06.2021
Socrates (1377)

მდა რატომღაც მეგონა ფონსეკასაც მოუგებდა... არაუშავს, ყველაფერი წინა აქვს

14:06 | 11.06.2021
Erovnuli-Nakrebi (11812)

წაგება არის და წაგებაც. ასეთ წაგებას არ ველოდი

14:05 | 11.06.2021
Erovnuli-Nakrebi (11812)

კარგი რა. ასეთი წაგება რანაირად შეიძლება რა?

13:56 | 11.06.2021
ალექსანდრე (6188)

ადამიანი სახიფათოა

13:57 | 11.06.2021
Erovnuli-Nakrebi (11812)

სახიფათუა ყველა. მაგრამ მასე ლიპარტელიანი ყველაზე სახიFათოა )))

13:59 | 11.06.2021
ალექსანდრე (6188)

ვირივით არის ჯანზე და მაგიტომ უფრო...

14:06 | 11.06.2021
Erovnuli-Nakrebi (11812)

კი, მართალი ხარ. მაგ ასპექტში კარგადაა და შეიძლება კაი დოზა დოპინდი აქ ნაყლაპი

13:55 | 11.06.2021
Erovnuli-Nakrebi (11812)

სულამანიძემ ძიუდოშიც მოუმატა და პიანინოშიც

13:54 | 11.06.2021
G.G.G (346)

სულამანიძის ერთ ერთი მთავარი უპირატესობა მისი საოცრად აზრიანი ჭიდაობაა. მშვიდი და მოაზროვნე ჯუდოკაა. ძაან მეიმედება ესეთი ტიპის აზროვნების

13:54 | 11.06.2021
Erovnuli-Nakrebi (11812)

კიდევ ერთხელ დამტკიცდა რომ ქართული ძიუდოს ოსტორიაში ლიპარტელიანი არის საუკეთესო! იმის მიუხედავად რომ ტიტულებით სხვები ჯობიან

13:53 | 11.06.2021
ალექსანდრე (6188)

სულამანიძეს რთული შეხვედრა ფონსეკასტან,ლიპო მოუგებს კუკოლს.

13:49 | 11.06.2021
lagashi (6738)

კუკოლმა ჯარჯის შეგირდს ხელი მოგლიჯა ლიპოსთვის კუკოლი მერჩივნა...

13:47 | 11.06.2021
lagashi (6738)

გასაოცარია სულამანიძის შემართება, ისე უგებს გამოცდილ ძიუდოისტებს თითქოს ბავშვებს ეჭიდავებოდეს

13:52 | 11.06.2021
Socrates (1377)

მე მგონი ძალიან სერიოზული ძიუდოისტი იზრდება. 19 წლისაა და მართლა პატარა ბავშვებივით ამარცხებს ასეთ ძლიერ ძიუდოისტებს, ამან ასე თუ გააგრძელა პროგრესი მაგის მომგები ვინ იქნება? მე მგონი ლიპოსთვის ყველაზე სახიფათო მოწინააღმდეგე სულამანიძე იქნება

13:54 | 11.06.2021
lagashi (6738)

ლიპოს სულამანიძე ჩაანაცვლებს ნაკრებში, თან ძალიან მალე, ცხდზ ეცხადია ეს

13:56 | 11.06.2021
Socrates (1377)

ხოდა ეხლა აქვს ერთ-ერთი ბოლო შანსი მსოფლიო და მერე ოლიმპიადა მოიგოს. სულამანიძეს გამჩერებელი არა მგონია ვინმე იყოს თუ პროგრესი გააგრძელა, წესით ჯანი კიდევ მოემატება პლუს გამოცდილება და რა ვიცი მონსტრი იქნება

13:56 | 11.06.2021
G.G.G (346)

დიდი ალბათობით ლიპო წავა ამ ოლიმპიადის შემდეგ. მე ესე მგონია მითუმეტეს თუ ორქოს დადებს რომელიმე ამ ტურნირზე

13:45 | 11.06.2021
tiko (6769)

ღოჩაღ სულამანიძეს

13:44 | 11.06.2021
Socrates (1377)

შენ გენაცვალე! სულამანიძე რეებს აკეთებს!!!!

13:43 | 11.06.2021
Socrates (1377)

არადა რა რთული ბადე აქვს, აქ თუ მოიგო ღისეული ჩემპიონი იქნება ნამდვილად

13:39 | 11.06.2021
tiko (6769)

ეხლა უკვე ლიპოს ოქრო მოეთხოვება, იდა წავიდა სახლში

მეტის ნახვა
0.122082