ავტოსპორტი

22:23 | 26.09.2020 | ნანახია [] - ჯერ

ჰამილტონი სოჭის პოულზე

ერთკვირიანი პაუზის შემდეგ, ფორმულა 1 საქმეს დაუბრუნდა. ამჯერად მისი ქარავანი სოჭში დაბანაკდა, სადაც რბოლას ოლიმპიურ ტრეკზე გამართავს. დღეს კვალიფიკაცია იყო და რა თქმა უნდა, პოულ პოზიციას ლუის ჰამილტონი დაეუფლა, ვინც კვირას მიხაელ შუმახერის გამარჯვებების რეკორდის გამეორებას ეცდება.

არადა კვალიფიკაციის მეორე ნაწილში შეიქმნა სიტუაცია, რომელსაც შეიძლებოდა, ბრიტანელი ათეულს მიღმა დაეტოვებინა. და მაშინ, შუმახერის რეკორდის გამეორების შანსიც მნიშვნელოვნად შემცირდებოდა. კვალიფიკაციის მეორე ნაწილის მიწურულს, კერბზე გადავლისას სებასტიან ფეტელმა მართვა დაკარგა და კედლს დაეჯახა. მისი „ფერარის“ ნამსხვრევები ტრასაზე მიმოიფანტა. დამტვრეულ მანქანას გაჭირვებით აუარა გვერდი მაღალი სიჩქარით მოძრავმა შარლ ლეკლერმა. მსაჯებმა უმალ წითელი დროშის რეჟიმი ჩართეს - რბოლა გაჩერდა.

ამ მომენტში, ჰამილტონს და რამდენიმე სხვა პილოტს, დრო დაფიქსირებული არ ჰქონდა. მეორე ნაწილის დასრულებას კი 2 წუთზე ოდნავ მეტი აკლდა. ამ დროში ჩატევა საკმაოდ ძნელია, რადგან ამ დროს ტრასაზე სხვებიც გამოდიან და ყველა გარკვეული დისტანციის დაჭრერას ცდილობს. მოკლედ, მეორე ნაწილის დასრულების მანიშნებელ წითელ შუქს, ჰამილტონმა წამებით მიასწრო და მეოთხე დრო დააფიქსირა, რაც მესამე ნაწილში გასასვლელად საკმარისი იყო. იქ კი პირველივე ცდაზე პოული გაინაღდა, მეორეზე კი უპირატესობა გაზარდა.

მაგრამ არის ერთი გარემოება, რომელმაც შესაძლოა, ჰამილტონს რბოლაში საქმე გაურთულოს. რთული სიტუაციის გამო, მან კვალიფიკაციის მეორე ნაწილში რბილი საბურავი გამოიყენა და შესაბამისად, რბოლასაც ამ საბურავებით დაიწყებს. შესაბამისად შეიცვალა სარბოლო ტაქტიკა, რომლით ასპარეზობასაც ის აპირებდა. თუმცა ეს მხოლოდ ნიუანსია, რომლის გამოსწორებაც გუნდს შეუძლია.

მეორე დრო ჰქონდა მაქს ფერსტაპენს, რომელმაც მეორე ცდაზე შეძლო ვალტერი ბოტასის ჩამოტოვება და „მერსედესს“ წინა რიგის დაპყრობის საშუალება არ მისცა. ათეულში კვლავ ვერ შევიდნენ „ფერარის“ პილოტები. ფეტელის ამბავი გასაგებია და ლეკლერსაც, ვინც გასულ სეზონში სოჭის პოულზე იდგა, ფაქტობრივად მისმა ინციდენტმა შეუშალა ხელი.

რუსეთის დიდი პრიზი

კვალიფიკაცია

  1. ლუის ჰამილტონი (ბრიტანეთი, მერსედესი) 1'31.304
  2. მაქს ფერსტაპენი (ჰოლანდია, რედ ბული) 0.563
  3. ვალტერი ბოტასი (ფინეთი, მერსედესი) 0.652
  4. სერხიო პერესი (მექსიკა, რეისინგ პოინტი) 1.013
  5. დანიელ რიკარდო (ავსტრალია, რენო) 1.060
  6. კარლოს საინსი (ესპანეთი, მაკლარენი) 1.246
  7. ესტებან ოკონი (საფრანგეთი, რენო) 1.320
  8. ლანდო ნორისი (ბრიტანეთი, მაკლარენი) 1.543
  9. პიერ გასლი (საფრანგეთი, ალფატაური) 1.696
  10. ალექს ალბონი (ტაილანდი, რედ ბული) 1.704
  11. შარლ ლეკლერი (მონაკო, ფერარი) 1.935
  12. დანიილ კვიატი (რუსეთი, ალფატაური) 1.945
  13. ლანს სტროლი (კანადა, რეისინგ პოინტი) 2.060
  14. ჯორჯ რასელი (ბრიტანეთი, უილიამსი) 2.279
  15. სებასტიან ფეტელი (გერმანია, ფერარი) 2.305
  16. რომენ გროჟანი (საფრანგეთი, ჰაასი) 3.288
  17. ანტონიო ჯოვინაცი (იტალია, ალფა რომეო) 3.290
  18. კევინ მაგნუსენი (დანია, ჰაასი) 3.377
  19. ნიკოლას ლატიფი (კანადა, უილიამსი) 3.762
  20. კიმი რაიკონენი (ფინეთი, ალფა რომეო) 3.963
0.147028