ფეხბურთი

20:21 | 2.08.2019 | ნანახია 6803 - ჯერ

"დინამოსა" და "საბურთალოს" სავარაუდო მეტოქეები თუ პლეი-ოფის საგზურს მოიპოვებენ

ევროპა ლიგის მესამე საკვალიფიკაციო ეტაპზე ორი ქართული გუნდი ითამაშებს - „დინამო თბილისი“ და „საბურთალო“. ორშაბათს კი, ნიონში პლეი-ოფის წილისყრა გაიმართება და შესაბამისად, თბილისური კლუბების შესაძლო მეტოქეები გაირკვევა. ცხადია, თუ მესამე საკვალიფიკაციო ეტაპს დაძლევენ.

„დინამო“ როტერდამის „ფეიენოორდის“ ბარიერის დაძლევის შემთხვევაში ქვემოთ ჩამოთვლილი ოთხ წყვილში გამარჯვებულთაგან ერთ-ერთს შეხვდება.

„კრაიოვა“ (რუმინეთი) / აეკ (საბერძნეთი)

„რიეკა“ (ხორვატია) / „აბერდინი“ (შოტლანდია)

ცსკა (ბულგარეთი) / „ზორია“ (უკრაინა)

„ნორჩეპინგი“ (შვედეთი) / „ჰაპოელი“ (ისრაელი)

„საბურთალო“ კი ერევნის „არარატ-არმენიას“ გაეჯიბრება და თუ სომხურ ბარიერს დაძლევს, პლეი-ოფში ჩემპიონთა ლიგის მესამე საკვალიფიკაციო ეტაპზე შემდეგ წყვილებში დამარცხებული ერთ-ერთი მეტოქე ერგება.

„კლუჟი“(რუმინეთი) / „სელტიკი“ (შოტლანდია)

„დინამო“ (ხორვატია) / „ფერენცვაროში“ (უნგრეთი)

„ცრვენა ზვეზდა“ (სერბეთი) / „კოპენჰაგენი“ (დანია)

აღსანიშნავია, რომ "საბურთალოს" შესაძლო მეტოქეთა ჯგუფში სამი განთესილი წყვილია (ზემოჩამოთვლილი), ხოლო ხუთიც განუთესავი (მათ შორის, "საბურთალო" - "არარატ-არმენია"). შესაბამისად, არსებობს შანსი, რომ საქართველოს ჩემპიონს განუთესავი წყვილიდან ერგოს მეტოქე. ეს, იმ შემთხვევაში თუ წილისყრისას განთესილი სამივე გუნდი "საბურთალოს" არ ამოუვა:

„მაკაბი“ (ისრაელი) / „სუდუვა“ (ლიეტუვა)

„რიგა“ (ლატვია) / „ჰელსინკი“ (ფინეთი)

„დუდელანჟი“ (ლუქსემბურგი) / „კალიუ“ (ესტონეთი)

„შერიფი“ (მოლდოვა) / „აიკი“ (შვედეთი)

შეგახსენებთ, „საბურთალოსა“ და „არარატ-არმენიას“ მატჩები 6 და 14 აგვისტოს, ხოლო „დინამო“ – „ფეიენოორდის“ 8-15 აგვისტოს გაიმართება.


კომენტარები (31)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

18:27 | 04.08.2019
johnsilver (1156)

მიხარია, ადეკვატურ კომენტარებს რომ ვხედავ უმეტესობით. დამღლელია მართლა იმის მოსმენა, ვინ ჩემი ფეხებია ის და ეს...
უნდა იბრძოლონ ორივე და ვნახოთ, რა გამოვა. მაგრამ ჩვენი პრობლემა ისაა, რომ 1 ნორმალური ფინანსისტი არ არის ფედერაციაში გადაწყვეტილების მიმღები - ვინც დათვლის, რა რესურსი გვაქვს (ფული და მოთამაშეები ასაკებში) რამდენია საჭირო, რომ ჩემპიონატი წინ წავიდეს და პანტაპუნტით სოლიგორსკებში საწყალი ფეხბურთელები არ გარბოდნენ. მათი განკითხვა არანაირად სწორი არაა - იმხელა შრომას დებ და ამ დროს მწვრთნელები ფულს გახევენ ხელფასიდან, ჩაწყობაა ყველგან და ზოგს ტრანსპორტის ფულიც არ აქვს ვარჯიშზე მისასვლელად (ვიხცით ყველამ ასეთი შემთხვევები).
აბა ამ ფუტბალისტებით გაძეძგილი ფედერაცია რას დაგეგმავს - კობის და იაშკას 2 წიგნი არ ექნებათ წაკითხული და ხალხს ისევ გონია, ფეხბურთელმა უნდა დაგეგმოს ქვეყნის ფეხბურთი...

15:39 | 04.08.2019
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

საბურთალო წესით უნდა გავიდეს დინამოს გასვლა ფეინორდთან ძალიან დიდი ამბიცია მგონია იმედია ფლეიოფში გავალთ და იქ ისეთი გუნდი შეგხვდება ვისთანაც აზრი ექნება თამაშს

13:14 | 04.08.2019
giorgi-011 (225)

კიდე ერთი საკითხი იქნებ იცოდეთ ვინმემ....... რამე პრინციპითაა ეს კენჭისყრაა ბოლო რამდენი წელიაა სულ ერთი და იგივე არეალში ვტრიალებთ სულ ყაზახეთი სომხეთი აზერბაიჯანი 80% გუნდების რაც გვხვდება მაგათიაა.... და კიდე ერთი იდიოტობაა რატომ ჩაგვიტრიალეს ის გუნდები საბურთალოს შემთხვევვაში ზაგრები და შერიფიი ისევ მაგათ რომ შეიძლება შევხვდეთ ყოფილა როდესმე ეგეთი რამეე მე ვერ ვიხსენებ.......... ან ეს აბერდინის ვარინატიც როა დინამოსთან შეხვედრისს რაა ჩიხურა რო გასულიყოო მაინც მასე იქნებოდაა??? რაღაც ძაან არალოგიკური განლაგებებია

16:18 | 04.08.2019
alfadhirhaiti (7530)

კიი, აღმოსავლეთ ევროპის და ჯუჯა გუნდები ერთმანეთზე მიაპროგრამეს.. ჩრდილოელები ერთმანეთს, ცენტრალური ევროპის კიდე ერთმანეთს და სხვ.

13:30 | 04.08.2019
KoRBeN DaLLaS (24844)

ნუ, ჩიხურა რომ გასულიყო ბუნებრივად გამოირიცხებოდა ეგ ვარიანტი.

13:51 | 04.08.2019
giorgi-011 (225)

ნუ ეგ ხო ბაზარი არაა რომ გასულიყო ჩიხურა ეგვარიანტი არ განიხილებოდაა მარაა თითონ მიდგომაა რომ ერთმა გუნდა გამოგიგდოს (თეორიული შანსი ხო არსებიბს მაინც) შენი ჩემპიონატიდან ორი გუნდი ცოტა არალოგიკური მგონიაა

13:10 | 04.08.2019
giorgi-011 (225)

სალამი ბიჭებს......... რაცშეეხება ამ თემას ორივე შემთხვევაში ძალიან ცუდი სიტუაციაა და შანსებიი ძაან მცირეაა....... შეიძლება ბევსრ გაეცინოს მარა დინამოს უფრო მეტი შანსი აქვს ჯგუფის თამაშის ვიდრე საბურთალოს....ყველაფერი გამოჩნდება პირველივე თამაშში რა წაგებლის მენტალიტეტით არ უნდა გავიდეს დინამო თავიდანვე ისე როგორც ჩვენი ნაკრები შვება ამას და იმაზეა რო ჰაიმეე არ გავუშვათ ჯიგრულად ითამაშონ და თუ წააგებენ ეგ არაფერი დავინახოთ რო მონდემება იყოოოო.......... აი საბურთალომ წესით რავი უნდა მოუგოს ჯამში არარატს მარა ძალიან გაუჭირდება..........

03:16 | 04.08.2019
hracho_armenia (532)

დინამწ თბილისი კიდევ მეტი შანსები აქვს ვიდრე საბურთალო...არარატ - არმენია ეხლა ძალიან ძლიერია...აქ ბრძოლა არ იქნება... 5-0 ერევანში თბილსში 3-0 იქნება... არარატ-არმენია ძალიან ძლიერია...ძლიერია ვიდრე ფეინორდი ან ზაგრები..

18:26 | 05.08.2019
irakli899 (1778)

Y.. არავის მოჭამოს არმენიამ. გადაიხევს საბურთალო ყ..ზე, თქვენი სიძლიერე არ გაიშვა

13:40 | 04.08.2019
juta (5)

stripslashes((strlen('https://www.youtube.com/watch?v=fzojycI4l_M')>0?'https://www.youtube.com/watch?v=fzojycI4l_M':'https://www.youtube.com/watch?v=fzojycI4l_M'))

12:01 | 04.08.2019
KoRBeN DaLLaS (24844)

მოკლედ, სომხებზე ოპტიმისტი ერი არ არსებობს. "ვეფხისტყაოსანი" რომ ჰეპი-ენდით დაასრულეს, ჯერ კიდევ მაშინ შეეტყოთ
სხვათაშორის, "ვეფხისტყაოსანის" მთავარი გმირიც ტარიელ ხაჩიკიანი იყო, საბურთალოს ახლანდელი პრეზიდენტივით

13:11 | 04.08.2019
saqme (2310)

stripslashes((strlen('https://www.worldsport.ge/img/Smileys/24.gif')>0?'https://www.worldsport.ge/img/Smileys/24.gif':'https://www.worldsport.ge/img/Smileys/24.gif'))

12:59 | 04.08.2019
Levan911 (2406)

სომხები უფრო ოპტიმისტები არიან თუ ქართველები უფრო ოპტიმისტები ვართ? მსოფლიოს სამეულში ორივე ვიქნებით ალბათ

13:31 | 04.08.2019
KoRBeN DaLLaS (24844)

კი, ოპტიმიზმით და ცხვირის ზომით ლიდერებში ვტრიალებთ

10:25 | 04.08.2019
Levan911 (2406)

მაგ ანგარიშით ზაგრებმა ვერ მოუგო საბურთალოს, არარატს რა გაუკეთებია ისეთი რო თამაშის წინ ასეთი სასწაული ფავორიტი გახდა? წლების გამოცდილება რო აჩვენებდეს მსგავსს შედეგს საბურთალოს დონის გუნდთან კიდევ დავიჯერებდით. ახლა კი ისე ჩანს რო ორი სრულიად გამოუცდელი გუნდი ხვდება ერთმანეთს და ვინ ვის მოუგებს წინასწარ თქმა ტყუილად მკითხაობას ემსგავსება.

04:08 | 04.08.2019
Shevche (15054)

რეალობას ხართ აცდენილი, ბატონო ჰრაჩო. რა ფეიენოორდზე ძლიერია, ხუმრობაა რამე? )))

08:52 | 04.08.2019
alfadhirhaiti (7530)

ფეიენოორდზე ძლიერი არ ვიცი, მაგრამ მაგათ ფონზე რო სახარბიელოდ აღარ გვაქვს საქმე ფაქტია

ლეგიონერებს შევეშვათ და სომხებით დაკომპლექტებული გუნდები რა ჯიგრიანად თამაშობენ, ყურები არ ჩამოუყრიათ და სტიაუას მოუგეს გასვლაზე

იქით მეორემ კიდე იაბლონეცი გამოთიშა ასპარეზს..

აქ კიდე პროფესორები აპრავებდნენ აბერდინთან გაფარჩაკებას, ვითომ ასე უნდა მომხდარიყო, რატო უნდა მოგვეგო მაგათთვისო.

09:29 | 04.08.2019
Levan911 (2406)

რას შვებიან ასეთს სომხები? იმათ თუ სტიაუას მოუგეს აგერ დინამომ გაბალას მოუგო. რა სირი რეიტინგიც ჩვენს ჩემპიონატს აქვს ზუსტად ისეთივე აქვთ სომხებს. შენ წლების შედეგებს შეხედე თორე 1 თამაში 3 წელიწადში ჩვენებსაც უვარდებათ.

09:45 | 04.08.2019
alfadhirhaiti (7530)

გაბალას მაგალითი მაინც არ მოგეყვანა, ყარაბახი რო ყოფილიყო, ხო დაჯდებოდა უკუღმა ანგარიში.. დასუსტებულ გაბალას მოვუგეთ წლების შემდეგ ძლივს და გვიხარია

ქულებს ჩახედე, 7,125 ქულა მოაგროვეს სომხებმა, ჩვენ 5,375..

10:23 | 04.08.2019
Levan911 (2406)

მემგონი დაგავიწყდა რა დღეში ვყავდით აზერებს წლების განმავლობაში, თუნდაც იგივე გაბალას. ისიც დაგავიწყდა იგივე აზერებს რამდენი ქულა აქვთ. სომხებთან კი მიზერული სხვაობაა 1 ჩაგდებული და ერთი კარგი სეზონის თემაა.გაისად რო სომხებს 15/16 წლების კარგი შედეგი მოაკლდება და ჩვენ იმ წლის საშინელება მარდო ეგ დააბალანსებს თითქმის. სხვაობა მიზერულია, ჩვენი ფეხბურთი რო შავ დღეშია ეგ ვიცით მაგრამ აი სომხების რანაირად ყვავის ვერ ვხვდები, წელსაც ჩვენზე სულ ოდნავ მეტი ქულა აიღეს. თან სეზონი ჯერ არ დასრულებულა.

11:47 | 04.08.2019
alfadhirhaiti (7530)

ეგ ოდნავი რანაირადაა, კაი ბლომად აქვს გასწრებული სომხეთს.. მაგ მიდგომით კი კარგი სეზონი ვერ დადგება, თქვენი აზრით, ესე იგი, მხოლოდ ლუქსემბურგის და ანდორის გუნდებთან მოგებებით უნდა დავკმაყოფილდეთ და ამის იქით კი არავითარი პრეტენზიები არ უნდა გაგვაჩნდეს.

11:52 | 04.08.2019
Levan911 (2406)

დესპე შენ მართლა გგონია რო მე კმაყოფილი ვარ იმ მდგომარეობით რაც ქართულ ფეხბურთს აქვს???

16:22 | 04.08.2019
alfadhirhaiti (7530)

ამით კმაყოფა არ შეიძლება, მაგრამ აბერდინის დონისებთან მაინც უნდა შეგეძლოს ტოლ-სწორად თამაში, ეს არაა ზაგრები, თან ჩვენსავით, ადგილობრივი ბრიტანელებისგან დაკომპლექტებული იყო აბერდინი.. ასეთებთან არ უნდა ნადგურდებოდე.. აი, ფეიენოორდთან არ მაქვს დიდი მოლოდინები, მაგრამ მინდა რო ფეხბურთი აჩვენონ, ფეხბურთი ეთამაშონ რასაც ქვია, ბევრს ხო კი არ ვითხოვთ?!...

15:46 | 03.08.2019
sport faza (328)

ბოლო წლებში ფეინოორდი ამოიქაჩა...შარშანწინ ჩემპიონიც გახდა...და ახლა ჰოლანდიის მესამე გუნდია!!! პსვს და აიაქს ეთამაშება ტოლ სწორად და ჩვენთან.....უკომენტაროდ...
ბიჭებმა უნდა გაიაზრონ რო შანსები მინიმალური გვაქ და მაქსიმალურად თავისუფლად და ლაღად ვითამაშოთ....
ჩვენი
დაცვით მაინც ვერ გავაჩერებთ ჰოლანდიელებს და კაი ჯიგრული თამაშით ეგება რაღაცას გამოვკრათ ხელი....რაიცი რახდება

14:26 | 03.08.2019
zura_zura (269)

ტრანსლაცია რო არ იგეგმება რატო არავინ წერს არცერთი სპორტული გვერდი? მე მაქვს ასე თუ ისე ინფორმაცია თუმცა არ ვიცი რამდენად სანდოა. დაინტერესდით და გაარკვიეთ რეალური მიზეზი სომხეთიდან რატო არ იგეგმება ტრანსლაცია

15:56 | 03.08.2019
O. Mertskhali (8101)

ისე ამბობ, თითქოს პირველი შემთხვევა იქნება..
ჩვენთან ფიქრობენ, რომ, თუ გუნდი რეალის დონეს არ მიუახლოვდა, ისე მისი თამაშის ტრანსლირებაში ფულის გადახდა სისულელეა DDDD
..და რეგვენები, ხალხია გამოთაყვანებას რომ ცდილობენ, სიამაყინ აცხადებენ, რომ თურმე მათი ტელევიზია ღიაა ნებისმიერი ქართული გუნდის მატჩის ტრანსლირებისთვის (თუ ვინმე მიუტანს და აჩუქებს, რა თქმა უნდა DDDD)

10:33 | 03.08.2019
ficxela10 (4839)

ტაქტიკურად მენტალურად და ფიზიკურად ძალიან სუსტია ჩვენი გუნდები. ამიტომაც არის აბერდინისნაირი ფიზიკურად ძლიერი და ტაქტიკურად განსწავლული გუნდის დამარცხება ურთულესი საქმე. უაზრო ბურთის თრევა და უკან პასები. საყრდენ ზონაში 80% ორთაბრძოლების წაგება სამწუხაროდ ჩვენი სენია

09:25 | 03.08.2019
ficxela10 (4839)

ეს სისტემა მიტომ მოიგონა ფედერაციამ რომ გუნდებს 6 თვით ადრე ცოდნოდათ ევროტურნირებზე და შესაბამისად გაძლიერებულიყვნენ. ჩვენი გუნდების ორეზიდენტები კი პირიქით იქცევიან.

09:23 | 03.08.2019
alfadhirhaiti (7530)

დედაბუდიანადაა ჩასახსნელი მწვრთნელები

აბერდინისთანები მხოლოდ საქართველოსთვის რჩება მოუხერხებელ მეტოქეებად, ამის თქმა უკვე თამამად შეიძლება

დარწმუნებელი ვარ, შტაბში ფეხბურთელებიან-მწვრთნელებიანად თავს იმშვიდებდნენ, ევროპის ბობოლასთან გავფარჩაკდითო.

06:27 | 03.08.2019
araza-1918 (6330)

1 თვეში ნაკრებში გამოჩნდება შენგელია კვარაცხელია დავითაშვილის ნამდვილი პოტენციალი

04:02 | 03.08.2019
Davita16 (2463)

ისე წინა წელს ტრენჩინმა ორი მატჩის ჯამში ფეინორდი საკვალიფიკაციოზე 5-1 დაამარცხა, მაგრამ რო ვიცი მაინცდამაინც ჩვენზე იყრიან ჯავრს წინა წლის გამოც და პლიუს 81 წლის გამოც

01:43 | 03.08.2019
dubligi (1492)

არ გეთანხმები, რომ შანსი არაა ფეინორდი გავაგდოთ და ალბათ საბურთალო გაივლის არარატს...მთლიანობაში არ გეთანხმები...მაშინ შანსი არაა, რომ ფეინორდთან და საბურთალოც ალბათ ვერ გავა...ფეინორდს აქვს უაზრო ჩავარდნები და იქნებ ჩვენთან ჩავარდეს...და როდესღაც ხომ უნდა გაგვიმართლოს ამის დედაც...ლაუაზიის კანონია რა
მე ვფიქრობ დინამოს აქვს 30-70...და დღევანდელი ფეხბურთში 30 ზოგჯერ უგებს 70-ს....საბურთალოს ვარიანტი 50/50...ძალიან არ მომეწონა საბურთალო ბოლო 3 თამაშში...ეხლა ჩემსავით ჰოლანდიის ბალეშიკი რო ხარ, იმიტომ ))))

01:46 | 03.08.2019
levani82 (41682)

თავიდანვე შიშით არ უნდა გავიდეთ

01:46 | 03.08.2019
levani82 (41682)

ისეც არ უნდა გავიდეთ ვსიო ამათთან მოგებული გვაქვს და უკვე პლეი ოფში ვზივართ

00:44 | 03.08.2019
pana (415)

საინტერესო თამაში იქნება არარატი-საბურთალო, მაგრამ ძალიან აცდენილი ხართ რეალობას ის ხალხი ვინც ამბობს რომ საბურთალო 2ვე თამაშს მოიგებს, ან უნდა მოიგოს, მერე მეორე საკითხავია ამ წყვილიდან რომელი გუნდი გავა და ასევე საერთოდ მოიგებს საბურთალო ერთ თამაშს მაინც ?

09:24 | 03.08.2019
alfadhirhaiti (7530)

მოგება რო ჯიბეში არ გვაქვს ვიცით, აქ საუბარია ქულებზე, რომლებიც გვესაჭიროება.. ვის მხარეს ხარ?

00:13 | 03.08.2019
vashla (1205)

საბურთალო უნდა გაძლიერებულიყო ტორპედოთი, მაინც წავიდნენ ფეხბურთელები, არ მაქვს საუბარი დინამოში ვინც წავიდა იმათზე, ისინი დინამოსაც გამოადგებათ ევროპის ლიგაზე, აი კვასხვაძე(მეკარე) აზაცკი,კობახიძე(ცენტრ.მცველები), გიგაური,ცინცაძე,(ნახევარმცველები) ზივზივაძე (ცენტრ ფორვარდი), შანსი იყო მაგრამ არ გამოიყენა კლუბის ხელმძღვანელობამ, ხომ შეიძლება ქართულოი გუნდებიც გაძლიერდეს ევროტურნირების წინ და არა პირიქით, როგორც დაემართა ტორპედოს, წინა წელს იგივე დაემართა სამტრედიას,მომავალში კიდევ გამოჩნდება ამ მდგომარეობაში რომელი ქართული კლუბი, არა და სტაბილურობა არის ყველაზე მნიშვნელოვანი, ხომ შეიძლება ფეხბურთელი რომელიც შენ კლუბში თამაშობს, გაუფორმო ნორმალური ხანგძლივი და კლუბისათვის აუცილებელი კონტრაქტი, აიკრძალოს 1,6 წელზე ნაკლები ვადით კონტრაქტები, ერთმანეთში განხორციელებული ტრანსფერებში სიმბოლური თანხა მაინც გადაიხადონ, თუნდაც 1000 ლარი და საერთოდ მოაშორეთ ეს უცოდინარი პრეზიდენტები,დირექტორები და სხვა ხალხი რომელიც კლუბების სათავეში არიან და რატომ ვუხდით ხელფას არავინ იცის

00:04 | 03.08.2019
vashla (1205)

საბურთალომ მინდა გაიაროს არარატი, აქ საუბრობენ რომ ორივე თამაში უნდა მოუგოთო,მაგრამ რეალურად არ არის საბურთალო არარტზე ძლიერი კლუბი, ბოლო-ბოლო შვედეთის ჩემპიონს(აიკ) მოუგო სახლში არარატმა, ლეგიონერებიც ძლიერი ყავს, გამოცდილება არც საბურთალოს აქვს და არც არარატს, მაგრამ ძალიან ვნერვიულობ, არ მაქვს ამ საბურთალოს იმედი, ბოდიში მაგრამ სანმარინოს და ანდორის გუნს უფრო კარგი დაცვა ყავს ვიდრე საბურთალოს, ცენტრალურ მცველებზე ვსაუბრობ, მარგველაშვილი და რეხვიაშვილი ძალიან სუსტები არიან

23:54 | 02.08.2019
iceman (2988)

ეჰ როგორც ჩანს წელსაც ვერ გავალთ ჯგუფში შანსი არაა ფეინოორდი გამოვაგდოთ, საბურთალო ალბათ სომხებს გაცდება და მერე გამოვარდება. ისე არაა გამორიცხული შერიფი მოხვდეს ჯგუფში რეალურად შერიფთან რომ წაეგო საბურთალოს უფრო ადვილი ბადე ხვდებოდა

00:18 | 03.08.2019
alfadhirhaiti (7530)

საიდან ასკვნი რო უფრო ადვილი ბადე ექნებოდა წაგების შემთხვევაში?

23:52 | 02.08.2019
dinamo222 (8587)

რა უბედურებაა ამდენი წრის გადალახვა და მერე კიდევ პლეი ოფი ესეც ნატოში შესვლასავითაა ეაა @ მაპი ან მაპზე უკეთესი აქ მაინც მოგვცენ !

23:04 | 02.08.2019
ირაოლა (563)

წარმატება დინამოს

22:37 | 02.08.2019
dubligi (1492)

მთავარია არ ვითამაშოთ ისე, რომ ოღონდ გოლი არ გაუშვათ...პირიქით უნდა გაუტანოთ ფეინორდს იქ..და საერთოდ უნდა შევაშინოდ პირველივე წუთებიდან...და დღეავანდელ დინამო-ს ეს შეუძლია ...ჩისკო-ს როგორც მე მივხვდი, ლიცენზია არ აქვს და მერე იქნება მთავარი მწვრთნელი
რაც შეეხება საბურთალოს....არ ვიცი, არ ვიცი..სულით გულით მაგათთან ვარ..მაგრამ ვფიქრობ, თავიდან რომ ვათამაშოთ, იმ პირველ წრესაც ვეღარ გაივლიან, ღმერთმა ქნას ვცდებოდე

22:17 | 02.08.2019
xandakeli (1759)

შერიფს და დინამოს ვერშეხვდება მეორედ

22:09 | 02.08.2019
mtiula (1604)

dinamos shasebi ravi fenordi dzlieri gundia mara shedzleba tamshi mtavaria jilkianat da gamartlebac chvens mxares unda uyos da vnaxot ikneb amovartyat panguri roterdamerebs

22:08 | 02.08.2019
mtiula (1604)

imedia ferencvaroshi shegvxvdeba

22:08 | 02.08.2019
mtiula (1604)

ra uazroba shedzleba zagrebs isev shevxvdet karoche zagrebi gavides seltiki kopenhageni ferencvaroshtan 50/50 ikneba klujtan da crvena zvezdastan ki ravi albat mcire dzan

22:04 | 02.08.2019
saamtrediel (960)

განთესილებიდან საბურთალოს მხოლოდ ფერენცვაროშთან ექნება შანსი, დანარჩენებთან- არა და ზღაპრების წერა არ დამიწყოს ახლა ვინმემ. დინამომ ფეიენოორდი მინდა გაიაროს და აეკს შეხვდეს, სტადიონზე მივიდოდი აქ და ვუქომაგებდი. ავიწყვე ცხოვრება. :დ

21:26 | 02.08.2019
levani82 (41682)

dubligi

თუ იმას ამბობ რომ პლეი-ოფში ფეიენოორდზე სუსტი რატომ გვხვდება გეტყვი მაგას. დინამოს ფეიენოორდის რეიტინგი გადაყვება

21:02 | 02.08.2019
რაჭა (10043)

ფეინორდი გავიაროთ და მერე ვინც უნდა ის შეგვხვდეს.

21:28 | 02.08.2019
levani82 (41682)

იმედია ფეიენოორდს გავივლით და მერე ისეთი გუნდი შეგვხვდეს რომ ჯგუფში მოვხვდეთ

20:57 | 02.08.2019
stoikovich (5984)

შეცდომაა ალბათ, არამგონია დასაშვები იყოს ასეთი წყვილების გამეორება

21:25 | 02.08.2019
levani82 (41682)

სავსებით შესაძლებელია

20:49 | 02.08.2019
Sport With pleasure (4571)

მაგარი დაუსაბუთებლათაა მოცემული, შანსი არაა რომ განმეორდეს ეგრევე წყვილები პლეიოფში

20:31 | 02.08.2019
dubligi (1492)

დინამო-ს ყველა შესაძლო მეტოქე ფეინორდზე სუსტია და ჯერ ერთი რატომაა ესე და მეორეც, თუ სასწაული მოხდა და გავიარეთ ფეინორდი, მერე შანსები ბევრად მეტი გვაქვს, თან ემოციურადაც უფრო ძლიერები ვიქნებით ..
მიდი რა დინამო, მიდი რა...ეს გაწამებული ხალხი, ამ უაზრო მთავრობის ხელში, რამით გაგვახარე...

20:25 | 02.08.2019
KoRBeN DaLLaS (24844)

ეს როგორ ? ანუ შეიძლება საბურთალო-დინ.ზაგრები განმეორდეს ?

22:41 | 02.08.2019
Javshana (3011)

მეც გამიკვირდა, ჯერ სანამ აქ ვნახავდი სხვა საიტზე ვნახე, აშკარად გამოყ**ვდნენ სტატიის ავტორები

22:43 | 02.08.2019
Javshana (3011)

ახლა გავაანალიზე, დინამო ზაგრები თუ გამოვარდა მერე ხვდება ევროპა ლიგის ფლეი ოფის ეტაპზე და კი სწორია, ნიუჟელი მე გამოვყ**ევდი :დ

სარეკლამო ადგილი - 23
250 x 500
სარეკლამო ადგილი - 6
250 x 250
0.126126
სარეკლამო ადგილი - 99
X x X