კალათბურთი

15:32 | 11.01.2019 | ნანახია 816 - ჯერ

პოპოვიჩმა სლოანს გადაასწრო და მესამეა

"სან ანტონიომ" "ოკლაჰომა" 154:147 დაამარცხა. "სან ანტონიოს" მთავარმა მწვრთნელმა გრეგ პოპოვიჩმა კარიერაში 1222-ე შეხვედრა მოიგო.

გრეგმა ამ მაჩვენებლით ჯერი სლოანს გაასწრო, რომელსაც 1221 მოგება აქვს. ყველაზე მეტი 1335 გამარჯვება დონ ნელსონის ანგარიშზეა.

პოპოვიჩი "სან ანტონიოსთან" ერთად ნბა-ს ჩემპიონი 5-ჯერ გახდა (1999, 2003, 2005, 2007, 2014)

Loading...

კომენტარები (10)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

FB ავტორიზაცია
00:48 | 12.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

მტყ...ლი დაცვა მიდიოდა იმ დროში, დღეს კალათბურთი არის გახსნილი.პრახადნოი დვერია სამწამიანში))ის გუნდები ამ გუნდებს მოუგებდნენ რადგან ბევრად მაგარ დაცვას თამაშობდნენ და შეტევა იმ დაცვასთან უჭირდათ შედარებით,თორემ ასეთ დაცვასთან იგულავებდნენ.

00:50 | 12.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

ასეთ დაცვასთან შეტევაშიც იგულავებდნენ რომ გგონიათ რომ შეტევა არ იცოდენ მაშინო))ვინ არ იცოდა შეტევა?დაცვა ხვდებოდათ მაგარი და მიტო უჭირდათ თორემ ასეთ დაცვაში რომ ათამაშო ძველი სტარები ბედნიერი დაბრუნდებოდნენ ყოველი თამაშის მერე სახლში,როცა მაშინ დალეწილი სხეულით მიდიოდნენ და 2 დღე ტკივილებს იშუშებდნენ))

00:44 | 12.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

ან ტემპს რატო უწუნებთ იმ დროს ვერ ვხვდები.როცა საჭირო იყო ტეპიც იყო მაშინ და ყველაფერი რაც ნაღდი კალათბურთია.დღეს კალათბურთი არის მოხსენი ბურთი,გადააგდე წინ იქ გყავს კაცი დატოვებული ჩააგდებს მარტივად,მერე ის გადმოაგდებს აქეთ და აქეთ ჩაგიგდებს)))მაშინ ორთაბრძოლებში წყდებოდა თამაშების ბედი და კლასი უნდოდა მაშინ მოგებას და არა პარაშუტები)))

00:38 | 12.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

Ginóbili20
https://www.youtube.com/watch?v=YWsgkauZb-U
ასეთი დაცვა არ შეხვედრია ამ გოლდენს არსად და რო შეხვდება მერე ვილაპარაკოთ რას იზამს.მთელი თამაშის ვიდეო ვერ ვნახე ახლა მაგრამ მანდაც ჩანს ისე რომ გამგები გაიგებს)))

23:37 | 11.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

https://www.youtube.com/watch?v=h2YGbvDjG4Q
ვეიდი რა დონე იყო აზრზე არაა ბევრი.ვინ იყო ლებრონი ამ გუნდში ვეიდს რომ ტრავმები არ დასეოდა

22:22 | 11.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

2016 წლის გოლდენს ჯორდანის 6-ივე ჩემპიონობის ფორმაციის ჩიკაგო გახსნიდა შუაზე,შაკი-კობის სამივე ფორმაციის ლეიკერსი მოუგებდა ასევე მარტივად,2004 დეტრიოტი,2014 სანაანტონიო,2010 ლეიკერსი,რას ლაპარაკობთ 2016 წლის გოლდენს მგონი ყველა ჩემპიონი გუნდი მოუგებდა სერიას და არამარტო ჩემპიონი,ბევრი სხვა სეზონის გუნდიც კიდევ რომელიც კონკრეტულ სეზონში ჩემპიონი ვერ გახდა და ტიპი ამბობს ამ გუნდს მოვუგე და მიტო ვარ ისტორიაში საუკეთესოოო)))სასაცილოა მართლა

22:37 | 11.01.2019
Ginóbili20 (461)

ძაან აგდებულად უყურებ შენ იმ გოლდენს რაღაც

22:55 | 11.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

ძაან აგდებულად არ ვუყურებ მაგარ კალათბურთს თამაშობდა და მართლა მსიამოვნებდა მაგ გუნდის ყურება,მეორე სეზონია უკვე მსგავს კალათბურთს არც თამაშობს გოლდენი მაგრამ პლეიოფი სხვაა და იქ არავინ გათამაშებს მაგარ კალათბურთს თუ სუპერსტარები არ გკყავს.გრინი-ტომპსონი მაშინ არ იყვნენ ისეთი დონე,ნუ 2015-ს ჯობნდნენ მაგრამ მაინც.კარი კიდევ ტრავმირებული თამაშობდა და არც ეგ იყო ისედაც ჯორდანი ან კობი.მოკლედ 2016 წლის გოლდენი სანახაობრივად მართლა კარგ ლამაზ და გუნდურ კარგ კალათბურთს თამაშობდა მაგრამ სერიას მაგ გუნდს მართლა ბევრი გუნდი მოუგებდა და 73-9 გუნდს მოვუგე და მაგის გამო ვარ ისტორიაში საუკეთესოო ეგ სასაცილოა რადგან არ ყოფილა ეგ გუნდი ისტორიაში ყველაზე მაგარი, თორემ რომ ყოფილიყო მაშინ არ იტყოდა კიდევ არავინ არაფერს.ეგეც არ იტყოდნენ კონკრეტულად მაგ მოსაზრებაზე ანუ აღიარებდნენ რომ მართლა ყველაზე ძლიერ გუნდს მოუგო თორემ ის რომ ლებრონი ყველადროის საუკეთესოა მაგაზე მაინც არავინ არ დაეთანხმებოდა.რეგულარული სხვაა პლეიოფი სხვა და რეგულარულით არ ფასდება გუნდი.ჩიკაგო თუ ფასდებოდა ჩემპიონი გახდა იმ სეზონში და 15-3 პლეიოფი დადო.გოლდენმა 9 თამაში წააგო პლეიოფში და ოკლაჰომას უნდა გაეგდო მანამდე რა ყველადროის საუკეთესო გუნდი მართლა ხო არ აბოლებს ამერიკას და მსოფლიოს)))გეუბნები 1991-92-93-96-97-98 ჩიკაგო,2000-01-02-10 ლეიკერსი,2004 დეტროიტი,2014 სანანტონიო,ეს გუნდები გახსნიდნენ მაგ გოლდენს სერიაში შუაზე.ეს რაც მე მინახავს და მეჯიქის შოუთაიმ ლეიკერსი ან ბერდის ბოსტონიც არ ჩააგდებდა კაი დღეში მაგ გოლდენს კონკრეტულად სერიაში))2017 წლის გოლდენზე რომ მოეგო და მერე ეთქვა ყველაზე მაგარ გუნდს მოვუგეო კიდე ხო მაგრამ ეგ სისულელე თქვა.ჯერ მარტო იქაც ქარავს შე დალოცდვილო ყველადროის საუკეთესოს თუ მოუგე 2016-ში,იგივე გუნდით 2017-ში და 2018-ში უფრო სუსტმა გოლდენმა 4-1 და 4-0 რო გადაგ..უზა მაგაზე რას იტყვი მაშინ?))სასაცილოც არაა ლებრონის ნათქვამი და არ ეკადრება ჭკვიანი კაცია და უნდა იცოდეს რომ მაგ ნათქვამის გამო დაბოლების ნაცვლად დაცინის მსოფლიო))კონკრეტულად იმ გოლდენის ისტორიის საუკეთესო გუნდად გამოცხადების გამო თორემ ისე რომ ეთქვა რომ ყველადროის საუკეთესო ვარო კიდე ხო მაგრამ ეგ მიზეზი რაც დაასახელა სასაცილოა

23:06 | 11.01.2019
Ginóbili20 (461)

ჩიკაგო, შოუთაიმი და ბერდის ბოსტონი მოუგებდა და დანარჩენებზე მე ვერ ვიტყვი რო უეჭველი მოუგებდნენ სერიას, პირიქით ჩემი აზრით ლეიკერსთანაც, დეტროიტთანაც სხვებთანაც ფავორიტი გოლდენი იქნებოდა განა იმიტო რო ისინი ვერ შეჭამდნენ დაცვით ან 3 წამიანით ვერ მოუგებდნენ არა, უბრალოდ გოლდენმა ისეთი კალათბურთს თამაში დაიწყო რომლის წინააღმდეგაც თამაში იყო ურთულესი ამდენი 3-იანი, სკამის სიღრმე და 2 სტაბილური 3-იანის უდიდესი შუთერი, უბრალოდ ვერ მოერგებოდა სხვა გუნდები და ამიტო მგონია რო დანარჩენებთან ფავორიტი გოლდენი იქნებოდა ნუ მარა ეს ჩემი აზრია და ყველას თავისი აზრი აქვს, რთულია ასე თქვა ვინ ვის მოუგებდა საბოლოო ჯამში.

ჯეიმსის ნათქვამი არც მე მომეწონა, არაა სასიამოვნო , ეგოიზმში როცა გადადის ტეხავს, მესიმაც რო თქვას იგივე მაგისგანაც არ იქნება კაი ამბავი. არგუმენტად მაგის მოყვანაც ხო რავიცი, მოკლედ ჯეიმს კრიტიკა ჩემგანაც მაგ ამბავში.

23:12 | 11.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

ის რომ თქვა რომ ისტორიაში საუკეთესოა მაგის გამო არაა საკრიტიკო,შეიძლება კი არა ბევრი არ ეთანხმება მაგ მოსაზრებას მაგრამ მაინც აქვს მაგ კაცს მაგის თქმის უფლება ისევე როგორც ჯორდანსაც კობისაც მეჯიქსაც და ბევრს კიდევ ვინც მართლა დიდი კალათბურთი ითამაშა მაგრამ მიზეზი რაც თქვა ეგ იყო სასაცილო.ჯერ მართლა ყვეალდროის საუკეთესო გოლდენს თუ მოუგე მერე ლებრონის ლოგიკით უფრო სუსტმა გოლდენმა 4-1 და 4-0 რატო მოუგო მაშინ?ხო იყო უფრო სუსტი ლებრონის ლოგიკით 2017 და 2018 წლის გოლდენი?ამიტომაცაა სასაცილო მაგ მიზეზის თქმა რომ აღარ ვთქვათ იმაზე რომ 2016 წლის გოლდენს მართლა ბევრი რომ მოუგებდა.ჯორდანის-მეჯიქის და ბერდის გუნდების გარდა ვერავინ მოუგებდა მაგ გოლდენს?რას არ მოუგებდა 2001 წლის ლეიკერსი,2004 წლის დეტრიოტი და 2014 წლის სანანტონიო მაგ გოლდენიდან არაფერს არ დატოვებდნენ.არ დაიჯერო ეგ.2001 წლის ლეიკერსი 4-0-ს მოუგებდა მაგ გოლდენს და არც დეტროიტი და სანანტონიო ჩააგდებნდენ კარგ დღეში

23:14 | 11.01.2019
Ginóbili20 (461)

2014 წლის სპერსს შეილება მარა ელეის, დეტროიტს და ბოსტონებს და ეგენი ვინც გახდნენ ჩემპიონები მითუმეტეს 09 და 10 წლის ელეი, ჩემი აზრით აქ ფავორიტი იქნებოდა გოლდენი

23:15 | 11.01.2019
Ginóbili20 (461)

კობის ელეის პაუსთან ერთად გონზე მოსვლას ვერ მოასწრებდნენ ისე დაუმთავრებდა ის გოლდენი სერიას მე ასე მგონია

23:16 | 11.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

რას ლაპარაკობ ახლა უკვრიდები?2010 წლის ლეიკერსმა რა გუნდს მოუგო სერია გაქ ნანახი?ის ბოსტონი მაგ გოლდენს დაგლიჯავდა

23:19 | 11.01.2019
Ginóbili20 (461)

ვერ დაგეთანხმები, ვერც ეგ ბოსტონი და ვერ ეგ ლეიკერსი გოლდენს ვერ დაგლიჯავდა , მეტიც ფავორიტი გოლდენი იქნებოდა, ისეთი ტემპის მოთამაშე გოლდენი 3-იანს 3-იანზე რო აჭედებდა, ამიტო ვამბობ რო სტილი შეცვალა გოლდენმა და მაგიტო მგონია რო ეგ გუნდები ვერ მოუგებდნენ , უბრალოდ ვერ მოერგებოდნენ ამათ კალათბურთს კობი ვერ ეყოფოდა ამ გოლდენს შანსი არაა, ლავი ირვინგი, ჯემსთან ერთად ძლივს ეყო და რაის ელეი და ბოსტონი იყოფოდა, თან არაფერ სასწაულს არ თამაშობდა არც ის ბოსტონი და არც ის ელეი ნანახი მაქ მაგათი სერია

23:17 | 11.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

რონდო ალენი პირსი ვოლასი გარნეტი იცი ეს ხალხი ვინ იყვნენ?ეგ ბოსტონი არის ყველაზე ძლიერი გუნდი ვისაც ოდესმე ფინალი წაუგია

23:21 | 11.01.2019
Ginóbili20 (461)

ვოლასი მაშინ ის ვოლასი აღარ იყო, გარნეტის პრაიმ წლებიც ჩავლილი იყო, მინესოტაში გლიჯავდა ყველაფერს, რონდო მაშინ პრაქტიკულად ვერ ესროდა , ახლა უკეთ ესვრის ვიდრე მაშინ, მაშინ საერთოდ ვერ ესროდა, დღეს მსროლელი გამთამაშებლის გარეშე რანაირად გახდებოდა გუნდი ჩემპიონი შევხედავდი, ის გუნდი ძ₾იერი იყო კაი სახელებით მაგრამ ამათ კალათბურთს ვერ მოერგებოდნენ

23:28 | 11.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

2010-ში არ იყო გარნეტი პრაიმში?ან ალენი?ან პირსი?რონდო მაშინ იყო რონდო თორემ დღეს კარუზოა იმ რონდოსთან შედარებით.სხვა კალათბურთი მიდიოდა მაშინ დაცვითი კალათბურთი და ფოინთაგარდს არ ჭირდებოდა 30 ქულა.ეგრე ლეიეკერსს ფიშერი ყავდა მაგ დროს.83-79 დამთავრდა მეშვიდე თამაში და დღეს 83-79 პირველი ტაიმები მთავრდება.ჩეხვა იყო ეგ სერია და მაგ ბოსტონმა ლებრონის კლივლენდი დაიცვა ერთ ადგილზე და გაიქცა მერე მაიამიში და მერე მართლა რეგრესის გზაზე მიმავალ ბოსტონს მოუგო პრაიმ ვეიდით და ბოშით.ვეიდმა მოიგო ბოსტონთან სერია 2011-ში და თუ არ გჯერავს ან სტატისტიკა ნახე ან პირდაპირ თამაშები

23:32 | 11.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

https://www.basketball-reference.com/playoffs/2011-nba-eastern-conference-semifinals-celtics-vs-heat.html
აგერაა სტატისტიკა და ნახე.ყველა ქლაჩ მომენტი ვეიდმა გადაწყვიტა მაგ სერიაში.ლებრონმა მოგებულ თამაშში გამოაკეთა ცოტათი სტატსიტიკა მაგრამ ვეიდმა აჯობა მაინც ქულებშიც და გადაცემებშიც

23:20 | 11.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

უდავო ფავორიტი იყო ბოსტონი მაგ სერიაში და ლეიკერსის მოგება მოულოდნელიც კი იყო ნაწილობრივ მაგრამ 2010 წლის ლეიკერსი კარგად დაბალანსებული გუნდი იყო და კობის და ფილის ჭკუით მოუგეს მაინც

23:39 | 11.01.2019
Ginóbili20 (461)

მაიამის სერიას მითმეტეს 2011 რა შუაშია , ჩვენ ხო გოლდენზე და ბოსტონი- ლეიკერსზე ვსაუბრობთ. 2000 იანებიდან მოყოლებული ყველა სერია ნანახი მაქ, და მანამდე რაცაა მნიშნველოვანი, შოუთაიმის, ჩიკაგოს და ბოსტონის ასე რო მაგ მხრივ ნამდვილად მყარად ვარ , ვინ რას თამაშობდა და როგორ კარგად ვიცი , ის ბევრს რო არ აქვს ნანახი ადრე როგორ თამაშობდნენ და მარტო ჰაილაითებით უყურებენ კალათბურთს იმათმა იკითხონ.

რაც შეეხება ელეის და ბოსტონს მე რაც ვნახე ჩემ აზრს ვამბობ რო 16-ის გოლდენს ეგენი ვერ მოუგებდნენ, უბრალო მიზეზის გამო, ისეტი სისტემით დაიწყო ელეიმ თამაში და ისეთ ტემპებში 10 წამში დამთავრებული შეტევები, მილიონი 3-იანები, თავისი იმ დაბალანსებული გუნდით და სიღრმით რო ეგენი სერიას ვერ მოუგებდნენ ჩემი აზრით გამორიცხულია ვერც ელეი და ვერც ბოსტონი ვერ მოუგებდა, გოლდენმა რო დაიწყო ასე თამაში ამიტო შეიცვალა ყველა და ამიტო დაჭირდათ პირველ ნომერზეც მსროლელი და ამიტოა ახლა რონდომაც რო დაიწყო სროლასავით თორე ადრე რო არ იყო საჭირო იმიტო იყო ეგეთი კალათბურთი, ჩაუგდებდა ისინი 100 ჩაუგდებდნენ ესენი 110-ს ძაან მარტივია მგონი რასაც ვამბობ. ეს ჩემი აზრია, იმ გოლდენმა შეცვალა ეპოქა და დღეს ყველა ასე თამაშს ცდილობს და ვერც იმ ელეიმ, ვერც იმ ბოსტონმა და ვერც დეტროიტმა ვერანაირი ეპოქა ვერ შეცვალეს ვიღაც უნდა გამხდარიყო ჩემპიონი და ვინც უკეთესი გუნდი იყო გახდა ის. შენ შენი აზრი გაქ და არც ვცდილობ რო გადაგარწმუნო რამეში მარა ჩემი არგუმენტიც იმედია გაიგე რატო ვფიქრობ იმას რასაც ვფიქრობ. ერთადერთი 2014 ის სან ანტონიოსთან მგონია რო გაუჭირდებოდათ და აქ ფავორიტი სან ანტონიო იქნებოდა, ნამეტანი აწყობილი და დაბალანსებული და ძაან მაგარი გუნდი იყო მოკლედ რო ვთქვა ისტორიაში ერთ-ერთი საუკეთესო.

23:50 | 11.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

რადგან კალათბურთი შეიცვალა და რადგან შენ ეს კალათბურთი გგონია ყველაზე მაგარი მაშინ იგივე ლოგიკას რომ გავყვეთ გოლდენს ვერავინ ვერ მოუგებს ისტორიაში ასე გამოდის ხო?და ეგ აზრი სრული აბსურდია.ტემპს 1 გუნდი ვერასდროს ვერ კარნახობს.მეთამაშე შენ 5 წამიანი შეტევები მე ჩვეულებრივად გეთამაშები 20 წამიანს და დავაგდებ ტემპს.ძაან მარტივია ეგ უბრალოდ დღეს ყველა აყვა ამ კალათბურთს და მიტო ჩანს ეგრე

23:59 | 11.01.2019
Ginóbili20 (461)

ტემპს ამჩქარებელის კარნახით უფრო მარტივად ხდება თამაში ვიდრე ტემპის დამგდების გუნდის კარნახით. ამას მარტივი ახსნა აქ , როგორც ყოველი აცილებულ ბურთს მოყვება სწრაფი კონტრშეტევა, ადრე აცილებულ ბურთს გადმოიტანდნენ და დაელოდებოდნენ 20 წამს და მერე დაიწყებდნენ ქულის აღებას, გოლდენმა ეგრევე დაიწყო გადმოსვლა და მარაოსავით გაშლა პერიმეტრზე ან იქიდან სროლა და ან ელვისებური შეჭრა არეულ სამწამიანში. ამას დაუმატე 3-იანების ურიცხვი რაოდენობა და მიიღებ მოგებულ თამაშებს. ყველა რო აყვა მაგ კალათბურთს ეს კეთილი ნების აქტი კი არ ყოფილა , მოუწიათ ასე თამაში, თორე წააგებდნენ, ამიტო გადავიდა ყველა მაგ რელსებზე, გადავიდნენ კომბო გარდ პირველ ნომრებზე , და შორეულ სამიანებზე, სწრაფ შეტევებზე , 10- 15 წამში დამთავრებულ შეტევებზე, ამას ქვია ეპოქის ცვლილება , ამიტოა ის გუნდი ეპოქალური და ამიტო მგონია რო ისინი ამათ ვერ მოუგებდნენ სერიას გამორიცხულია, იმ სტილში მოთამაში კონკრეტულად ის ბოსტონი, ელეიდა, დეტროიტი. იყვნენ გამაგრებულები 3 წამიანში მაინც არავინ უტევს იქიდან თითქმის : )) რავი თუ ვერ გამიგე რას ვამბობ აღარ გვინდა გაგრძელება ტყუილა ვიღლებით ორივე მაშინ ამდენი წერით

00:17 | 12.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

მაშინ ელეი დეტრიოტი კი არა ვერავინ ვერ მოუგებდა ძველი დროის გუნდი ამ გოლდენს ასე გამოდის ხო შენი ნალაპარაკებიდან?და ვინ გითხრა რომ ტემპს 5 წამიანი გუნდი კარნახობს?საიდან დაასკვენი ეგ?თანაბარი რაოდენობის შეტევას აკეთებს მაინც ორივე.გააჩნია მოხსნებზე ვინ ივარგებს.დაკარგვების ალბათობა კიდევ 5 წამიან შეტევაში უფრო მეტია თუ 20 წამიანში?პლუს 20 წამიანი შეტევის დროს მეტად ტვირთავ მეტოქეს ფოლებით რადგან კონტაქტური კალათბურთი გადაგყავს წინა პლანზე და ასევე გუნდს რომელსაც სწრაფი შეტევა უყვარს ნერვებსაც უშლი ტემპს რომ უგდებ.სამიანები სამიანები დაიჯინეთ ეს სამიანები ყველამ.სამწამიანში დაგლიჯავდა ის ძველი გუნდები 2016 წლის გოლდენს ზუსტად და მაგდენ სამიანს ვერ ჩააგდებდნენ რომ სამწამიანის სხვაობა ამოეღოთ.არც ის გუნდები იყვნენ ისე რომ საერთოდ არ ისროდნენ სამიანს.სანახაობა გაზარდეს კალათბურთის სწრაფი შეტევებით და არა დონე.გაიზარდა შეტევა მოიკლო დაცვამ და 2016 წლის გოლდენს ის ძველი სუპერსტარები მოუხერხებდნენ რამეს არ იქნებოდა პრობლემა.თამაშს მოთამაშის საშემსრულებლო კლასი იგებს და არა 5 წამიანი შეტევა))

00:28 | 12.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

პელიკანსი თამაშობს ყველაზე სწრაფ სროლებს და რამდენს იგებს კი ხედავ აგერ)))ან ბრედლი ბილი და კუკი თუ თამაშობს სწრაფ ტემპს კობი შაკი ჯორდანი პიპენი ვერ ითამაშებდა?))დრო იყო უბრალოდ ისეთი მაშინ ყველა ეგეთ სტილს თამაშობდა და ყველა ბევრად ძლიერი ბოლჰენლდერი და პერსონოლაური დამცველი იყო ვიდრე ახლა არიან.ინდივიდულარად ძლიერი მაშინ იყვენენ კალათბურთელები,დღეს კი დოღს უფრო გავს კალათბურთი,მოხსნა ბურთი გადაუგდო წინ ფართან თანაგუნდელს ჩააგდო,მერე მეორე გუნდმა გადმოაგდო აქეთ ისევე კილომტერებზე და ასე))იმ სტილითაც მოუგებდნენ ეგ გუნდები მაგ გოლდენს თორემ საქმეს თუ დაჭირდებოდა ამ სტილსაც კარგად აუღებდნენ ალღოს.სადაც ვიღაცა ტიგი ვიგინსი ბარნსი და რავიცი ვიღა ვთქვა სადაც ეგენი თამაშობენ იქ როგორმე ჯორდანი-კობი-შაკი-ჯინობილიც მოახერხებდნენ რამეს))მოთამაშეთა კლასი იგებს სერიას და მაგ მხრივ დიდი სხვაობაა 2016 წლის გოლდენს და ნებისმიერ იმ გუნდს შორის რომელიც ჩამოგიწერე

00:25 | 12.01.2019
Ginóbili20 (461)

კიბატონო გავიგე შენ რასაც ამბობ მოუგებდნენ ისინი გოლდენს , ოქეი. მე ჩემი მხრიდან შევეცადე ამეხსნა რატო ვფიქრობ ისე.

23:02 | 11.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

და კიდევ მაგ გოლდენს ბევრი პრობლემა შეექმნა სერიაში თორემ მარტივად მოუყომარებდა მაგ კლივლენდს.რაც 2015-ში კლივლენდს მოუვიდა და მიტო წააგო იგივე გოლდენთან 2015-ში,იგივე მოუვიდა 2016 წლის ფინალში გოლდენს.კარი ტრავმირებული იყო ზოგადად პლეიოფში ჰიუსტონთან პირველი თამაშის მერე,მეხუთე თამაში გამოატოვებინეს გრინს როცა ლებრონისთვის უფრო უნდა გამოეტოვებინათ ვიდრე გრინისთვის,ტრავმები მიიღო სერიაში ბოგატმა და იგუდალამ.ისედაც არ იყო ეგ გოლდენი ჯანმრთელიც ისტორიაში საუკეთესო და ლებრონი რასაც ეთამაშა განახევრებული იყო იმ გოლდენის რეალური ძალის

22:17 | 11.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

2016 წლის გოლდენსტეიტს ძაან ბევრი გუნდი მოუგებდა სერიას,აი 2017 წლის გოლდენსტეიტი სხვა თემაა საერთოდ.გასაგება 73-9 სეზონი მაგრამ კარგით რა გადააკვდა მარტო რეგულარულს და ბევრმა გუნდმა ხელიც შეუწყო რომ დაემყარებინა ეგ რეკორდი თორემ რა ყველადროის საუკეთესო გუნდი 2016 წლის გოლდენი სასაცილოა.სუპერვარსკვლავი არ ყავდა გუნდს ნუ კაი ჰა ვთქვათ კარი დალშე სტარიც არ იყო არავინ რომელ სუპერვარსკვლავზეა საუბარი და ლებრონი ბლატაობს მაგას რომ მოვუგე მიტო ვარ ყველადროის ნ1-იო.მოეგო 2017 წლის გოლდენზე მერე უფრო დაუჯერებდა ხალხი)))

19:20 | 11.01.2019
federer (17) (13834)

20 თამაშს ამ სეზონში კიდე მოიგებს გრეგი და 100 მოგებაც აღარ დარჩება პირველ ადგილამდე და 2 სეზონში 100 თამაში კი უნდა მოიგოს სან ანტონიომ.

19:15 | 11.01.2019
federer (17) (13834)

არამგონია 2 წელი სადმე წავიდეს გრეგი და თავისუფლად გადავა პირველ ადგილზეე.

17:29 | 11.01.2019
federerjamesliverpooldelpotro (10604)

როდის აპირებს გრეგი წასვლას შეუძლია პირველზე გადასვლა?

18:08 | 11.01.2019
Ginóbili20 (461)

2 წელი თუ დარჩება კიდე უეჭმელი გადაასწრებს, მაქსიმუმ მესამე წლის პირველ ნახევარში.

22:07 | 11.01.2019
federerjamesliverpooldelpotro (10604)

მაგდენი თუ გაჩერდა ეგაა საკითხავი არამგონია

15:59 | 11.01.2019
Ginóbili20 (461)

ყველა დროის #1. GOAT.

20:48 | 11.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

პოპოვიჩი გენიალური მწვრთნელია რათ უნდა საუბარი მაგრამ მაგ სფეროში გოათი ერთი ვიცი მე 11 ბეჭდით ბალიშქვეშ რომ ძინავს სახლში ტკბილად)))20 სეზონი 11 ბეჭედი 2 წაგებული ფინალი დანარჩენი 7 სეზონი ასევე 7-ვეჯერ პლეიოფი.ის არის გოათი))

21:47 | 11.01.2019
Ginóbili20 (461)

ვერ დაგეთანხმები, იმ გუნდების მწვრთნელი იყო ფილი სადაც ჯორდანი-პიპენი და კობი-შაკი იყო , რა თქმა უნდა, დაიდებოდა ბეჭდები. მაგ ლოგიკით ყველაზე რედ აუერბახი ყველაზე დიდი მწვრთნელია.

გრეგი უფრო დიდი ტაქტიკოსია, უფრო დიდი გავლენის მქონე ლიდერი და უფრო დიდი პერსონა ვიდრე ფილი იყო თავის გუნდებში. ტიპი საათივით აწყობდა გუნდს, ისე რო წლიდან წლამდე ფორმაცია იცვლებოდა ხოლმე და ისე ახერხებს ტიპი რო ყველა თამაშობს მის გუნდში. ჩემთვის გრეგის 5 ბეჭედი უფრო ფასობს ვიდრე ფილის 11 ბეჭედი.

რეალურად როცა გავა პენსიაზე გრეგი უმრავლესობის აზრით ალბათ საუკეთესო მწვრთნელად ჩაითვლება, მე ასე მგონია )

ისე ძაან საინტერესოა შენი ლოგიკით კობი ყველაზე დიდი მწვრთნელი ყავდა, ანუ მაიკლსაც ისტორიაში ყველაზე დიდი მწვრთნელი ყავდა შენი აზრით და ამ ჯეიმსის გუნდებს მწვანილები წვრთნიდნენ და ესეც რაღაცას ნიშნავს მემგონი, ანუ კიდე ერთი პლუსია ჯეიმსზე.

22:12 | 11.01.2019
ბაბუ პერესი (853)

მწვრთნელი ყველას ჭირდება ჯორდანსაც პიპენსაც კობისაც შაკსაც გასოლსაც და ყველას.აგერ გვარდიოლას დროს ამბობდნენ ბარსას მწვრთნელი რათ უნდაო და დაინახენ მერე რო ყოფილა მწვრთნელი საჭირო.მაიკლმა და კობიმ გახადა ფილი ყველაზე დიდი ისევე როგორც ფილმა გახადა ეგ ორი ასევე დიდები.ერთმანეთს ჭირდება ხალხი მაგ დროს ყოველთვის.ლებრონს რაც შეეხება სპოელსტრა საკმაოდ კარგი სპეციალისტია და ყველა ექსპერტი აღიარებს მაგას,დანარჩენი კლივლენდის პირველ ფორმაციაში გუნდი არ ყავდა საჩემპიონო და გინდ ფილი ყოფილიყო მწვრთნელი გინდ გრეგი და გინდ ლუ არაფერი შეიცვლებოდა მაგით.მეორე ფორმაციის კლივლენდს კი ბოლო 2 სეზონი გოლდენი გადაეყარა და ვერც მანც შეცვლიდა ფილი ვერაფერს მითუმეტეს გასულ სეზონში,2017-ში შეიძლება შეეცვალა რამე მაგრამ 2017 წლის გოლდენსტეტი ისტორიაში ერთ-ერთი საუკეთესო გუნდი იყო შემადგენლობითაც და თამაშითაც/67-15 რეგულარული.16-1 პლეიოფი ზღაპრული სეზონი.ლებრონი რომ ბლატაობს 73-9 გოლდენს მოვუგე და ისტორიაში საუკეთესო მიტო ვარ ისტორიაში საუკეთესო გუნდს მოვუგეო,73-9 გოლდენი ისტორიაში 10 გუნდშიც ვერ შევა აი 2017 წლის გოლდენი კი ტოპ 3 გუნდში შედის ულაპარაკოდ

22:25 | 11.01.2019
Ginóbili20 (461)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის ავტომატური ბლოკირების მიერ, ის შეიძლება დაიშვას მოდერატორის მიერ

22:27 | 11.01.2019
Ginóbili20 (461)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის ავტომატური ბლოკირების მიერ, ის შეიძლება დაიშვას მოდერატორის მიერ

22:28 | 11.01.2019
Ginóbili20 (461)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის ავტომატური ბლოკირების მიერ, ის შეიძლება დაიშვას მოდერატორის მიერ

22:30 | 11.01.2019
Ginóbili20 (461)

ერიკი კარგი მწვრთნელია მაგრამ დიდი რა გითხრა, აი გრეგს რომ გაეწვრთნა ჯეიმსი 5 ბეჭედი მინიმუმ ექნებოდა ახლა. ჯეიმსის გუნდის მწვრთნელი არასდროს არ იყო ვინმე დიდი და ეს ფაქტია, რა როგორ იქნებოდა ეგ რთული სათქმელია.

22:31 | 11.01.2019
Ginóbili20 (461)

უფრო ძლიერი 17-ის გოლდენი იყო თუმცა 16-ის გოლდენი უფრო მაგარ კალათბურთს თამაშობდა ჩემი აზრით, საოცრება იყო რაც აკეთეს ასე მარტივად მოთამაშე გუნდი არ მინახია მე რასაც ეგენი აკეთებდნენ. მოიგო 73-9 იან გუნდს და რა თქვას არ მომიგიაო ? რა თქმა უნდა მაგას იტყვის, ყველა მაგას იტყოდა, ისტორიაში საუკეთესო ბალანსის მქონე გუნდს მოუგო იმავე სეზონის ფინალი.( არაა ეს პატარა საქმე კალათბურთში)

ბოლოს რო გამოვიდა და თქვა ისტორიაში საუკეთესო ვარო, მაგან ცოტა მეც გამაკვირვა, ჯეიმსი არასდროს ამბობდა მსგავს რამეს, თან კონტექსტიდან ამოგლეჯილი იყო ხოლმე რო წავიკითხე ყველგან და შეილება სხვა კონტექსტი იყო, არაა ისე გასაკვირი რო თქვას რო საუკეთესო ვარო, რა მაიკლი არ თვლიდა ახლა რო საუკეთესო იყო თუ რა ? ან შეილება კობიც კი თვლის რო საუკეთესოა, ჩვეულებრივი მომენტია გინდ უთქვამს და გინდ გულში დაუტოვებია არაფერს არ ცვლის, ასე რო სკოტის ის ნათქვამი რო საკუთარ თავზე დიადები არ ამბობენ რო საუკეთესოებია რბილად რო ვთქვა არამართებულია, მუჰამედ ალიც ამბობდა, პელეც ამბობდა და რომელი არ იყო თავის სახეობაში საუკეთესო. ჯეიმსსაც მიაჩნია რო საუკეთესოა, რამდენად ასეა ეს სხვა საკითხია მარა რო ამბობს პრობლემა არ უნდა იყოს ჩემი აზრით.

22:31 | 11.01.2019
Ginóbili20 (461)

ამოვაგდე რამოდენიმე სიტყვა და მერე გაატარა.

სარეკლამო ადგილი - 23
250 x 500
სარეკლამო ადგილი - 20
250 x 188
სარეკლამო ადგილი - 22
250 x 250
0.106887