ფეხბურთი

13:23 | 6.12.2018 | ნანახია 2013 - ჯერ

პელე: „მარადონა გაცილებით უკეთესი იყო მესიზე“

მსოფლიოს სამგზის ჩემპიონმა, ლეგენდარულმა პელემ, ჟურნალისტებს უთხრა, რომ თავის დროზე არგენტინელი მარადონა გაცილებით უკეთ თამაშობდა, ვიდრე „ბარსელონას“ დღევანდელი ვარსკვლავი ლიონელ მესი.

„ჩემთვის მარადონა ერთ-ერთი უძლიერესი ფეხბურთელია, თუკი ოდესმე ვინმე მინახავს. თუ მკითხავთ, იყო თუ არა ის მესიზე გაცილებით უკეთესი, გიპასუხებთ - დიახ.

ბეკენბაუერი და კრუიფიც საოცარი მოთამაშეები იყვნენ, მაგრამ მარადონა სულ სხვა გახლდათ.“ უთხრა პელემ Folha de Sao Paulo-ს.

Loading...

კომენტარები (38)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

FB ავტორიზაცია
20:37 | 07.12.2018
ბარსა La Albiceleste (5214)

თან “გაცილებით” უკეთესი )))))))

17:05 | 07.12.2018
Ginóbili20 (261)

იდეაში როცა მესი,მარადონა და პელეზეა საქმე ჩემი აზრით მოწონების ამბავია რა, სამივეზე შეიძლება ვთქვათ არგუმენტები და ყველა სწორი იქნება. ამიტო ეს ტრიადა როგორც ჩანს ცალკე იქნება და მერე იქნება დანარჩენები.

რეალურად ვისი ახალგაზრდობაც დაემთხვა ამათ თამაშს ის ამბობს რო ესაა საუკეთესოო. ვისაც პელეს თამაში აქვს ნანახი რანაირად უნდა თქვას მესი და მარადონა ჯობიაო, ან იგივე დიეგოს თამაშის შემყურემ რომელსაც პელეს თამაში არ ახსოვს და დღეს ლეოს უყურებს მისთვისაც რთულია მარადონასთან თუნდაც ლეოს შედარება. და ამ მესიმ კიდე საერთოდ სხვა განზომილებაში გაგვიყვანა ამ თავისი სიმარტივით და გენიალური მოქმედებებით (პირს რო დააღებს ეს რა გააკეთაო).

მოკლედ ეგაა სამეული და ნუმერაციას ყველა ისე დაალაგებს რომელიც მას მოსწონს და მისი სიჭაბუკე დაემთხვა. )

16:36 | 07.12.2018
diadimaestro (1978)

საკლუბრო კარიერა არ ჰქონდა სასწაული დიეგოს არც სტაბილური კარიერა ჰქონია. ამის მიუხედავად ტიპი მთელი 80 იანები მამა იყო სპორტში. მე არ მოვსწრებივარ მაგ დროს მარა ხო ვიცი რომ ასე იყო. 82 ში წითელი ბარათით რო გააგდეს მუნდიალიდან (22 წლის იყო და არაფერი ჰქონდა მოგებული)მიუხედავად ამისა კომენტატორი ამბობს მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელი შერცხვენილი ტოვებს მოედანს. ანუ იმის თქმა მინდა რომ დიეგო იყო ისეთი ტიპი რომელმაც განსაკუთრებული სტატისტიკის გარეშე მოახერხა რომ ეჭქვეშ არ დაეყენებია მისი როგორც მინიმუმ თავისი ეპოქის საუკეთესო იგროკობა.იმიტო რომ არანორმალურ ეგექტს ახდენდა თამაშით. იგივეა მესიც ოღონდ ამას უფრო ტიტული გოლი და სტაბილური კარიერა აქვს. ამიტო მიტჩევნია ლეო. თან ნუ მარადონას მაინც გაუმართლა იმ ეპოქაში სტატი სტატობდა და ადამიამებს მართლა არადამიამები ეგონათ წარმატებული როჟები. ახლა ამ ინტერნეტ ეპოქაში ყველაფერი სარჟდება. მარადონა რომ ამ ეპოქაში ყოფილიყო მისი არასტაბილირი კარიერით რავი ისე დ ..ვამდნენ ტიპს რო შეიძლება დიდ იგროკებშიც არ გაგვეყვანა.

16:51 | 07.12.2018
#გავკარიჩემსპრეზიდენტს (KORBEN) (13528)

რას ნიშნავს არასტაბილური კარიერა ? როცა თავისი ნებით თავზე ჩამოიმხო ყველაფერი, მაშინაც ყველამ დაადჟვა და მანდ დამთავრდა მაგის ფეხბურთი. კი დაბრუნდა ხანგრძლივი დისკვალიფიკაციის შემდეგ, მაგრამ ძალიან ჰქონდა ტვინი არეული უკვე.
მანამდე კი, სანამ უმაღლეს დონეს აჩვენებდა კითხვის ნიშნები ნაღდად არ დაუტოვებია - იმ ეპოქის ულაპარაკოდ პირველი ფეხბურთელი იყო და ზედიზედ სამი "ოქროს ბურთის" მფლობელი პლატინი მაგასთან შედარებით რომ ვაგიზ ხიდიატულინად მოჩანდა, ამას ყველა აღიარებდა.

15:30 | 07.12.2018
gogssi (3592)

რონალდოს რაც შეეხება იგივე ვარიანტია საკლუბო დონეზე რასაც მიაღწია ვისააქ მიღწეული ? მესი რონალდო ისეთივე საუკეტესოები არიან სხვებზე როგორც პელე მარადონა.

15:22 | 07.12.2018
gogssi (3592)

მესის მსოფლიო არ მოუგია და ორივე მასზე მაღლა დგას ამიტომაც. მსოფლიო თასი რომ ეჭიროს ეს ორი თავისი გრზელი ენებით ყ. ვერ მოჭამდნენ. ახლა კი აქვთ საბაბი და იკბინებიან.

15:28 | 07.12.2018
PAULINO (2638)

კი ასეც არის, მაგრამ დი სტეფანოს, კრუიფსაც არ მოუგიათ მსოფლიო და ბევრმა მსოფლიოს მომგებმა .... ერთ ადგილზე ორივეს.

15:36 | 07.12.2018
gogssi (3592)

სამწუხაროდ მეგობარო დისტეფანო კრუიფი( მიუხედავად თავისი საფეხბურთო ფილოსოფიისა) არ არიან მარადონას და პელეს დონის. იყო საუკეთესო შენიდროის ერთია მაგრამ იყო მსოფლიოს ყველადროის საუკეთესო მეორე. მესის აკლია ერთი თასი... რომელიც არის როგორც დოკუმენტი დიპლომი დამამტკიცებელი საბუთი...

13:43 | 07.12.2018
dadado9 (14971)

რონალდოს 5 კაცში არ სვავენ

14:04 | 07.12.2018
PAULINO (2638)

5 კაცში არაა ჩასასმელი და რატომ უნდა ჩასვან?! რაც ბატიგოლმა ჩამოთვალა რომელ მათგანს სჯობია? რონალდო არის თავდამსხმელი და არა შემქმნელი, ეუსებიო, პუშკაში, მიულერი, რონალდო, რომარიო და ა.შ. აი ამათ უნდა შეადარო.

13:44 | 07.12.2018
ani-federer 20 (5797)

იცის ხალხმა ფეხბურთი პენალდო 5ულში როგორ უნდა შეიყვანო სვარკა ფეხბურთელების ხუთეული რო იქნება იქ შეიყვანენ

13:06 | 07.12.2018
ani-federer 20 (5797)

მესისთვის რეალიც ხეტაფეა

13:31 | 07.12.2018
dadado9 (14971)

13:43 | 07.12.2018
ani-federer 20 (5797)

10:15 | 07.12.2018
dadado9 (14971)

მესის აქვს მაგარი ტექნიკა და ელიტ ელექტრონიკს კიდევ

10:08 | 07.12.2018
PAULINO (2638)

ვისაც ლეო მესის სიდიადეში ეჭვი ეპარება ამ ვიდეოს უყუროს კარგად, რას აკეთებს, როგორ და რა მარტივად. ესეც ხეტაფე ხომ არ არის ან ალმერია

https://www.youtube.com/watch?v=D5aM8EUnm3w

01:59 | 07.12.2018
BATIGOLI 9. (4225)

პელე, მესი, მარადონა, კრუიფი, დი სტეფანო ალბათ ყველაზე დიდები არიან.

09:39 | 07.12.2018
PAULINO (2638)

გეთანხმები 100% სხვა პლანეტიდან არიან, ფეხბურთი შეცვალეს.

01:46 | 07.12.2018
beka7772 (601)

ალბათ ყნოსვას გულისხმობდა

23:06 | 06.12.2018
grinchi (3064)

მარადონა,მესი,პელე,კიჭა რონალდო და კრუიფი.

22:59 | 06.12.2018
grinchi (3064)

ჩემი ხუთეული ასეთია.
#5-ლომაია
#4-გოგრიჭიანი
#3-დვალიშვილი
#2-მამადუ ნიანგი
#1-რეზი არველაძე

23:49 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

ობაფემი მარტინსს ველოდი მარა ნუ კაი იყოს მეექვსეზე.

23:03 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

ობაფემი მარტინსს ველოდი მარა ნუ კაი იყოს მეექვსეზე.

23:05 | 06.12.2018
grinchi (3064)

ნუ მამენტ შეიძლება ლომაიას ადგილას დავსვათ

22:48 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

Tt's my top 5 : პელე,მარადონა,მესი,კრუიფი და ზიდანი(ნუმერაციას ნუ მომთხოვთ).

21:45 | 06.12.2018
Shenge 11 (67)

გარინჩა,პელე-მარადონა,მესი, ფენომენი.... ესაა ჩემი ხუთეული.. ფენომენს ტრავმები რომ არა პირველობის დიდი შანსი ქონდა....

21:19 | 06.12.2018
mjgiri (3926)

მევასება,როდესაც კომენტებში მესის საუკეთესოობას ამტკიცებენ ყოველთვის ბოლომდე ვკითხულობ

21:32 | 06.12.2018
ani-federer 20 (5797)

https://www.youtube.com/watch?v=xCBy5IuZV7Q

21:28 | 06.12.2018
maradona73@bianko-nero (93)

21:15 | 06.12.2018
ani-federer 20 (5797)

ბარსაში ვერ გაქაჩა მარადონამ გააგდეს მიაშურა მერე ნაპოლის და ევროპა ლიგა მოიგო

21:24 | 06.12.2018
maradona73@bianko-nero (93)

ბოკადან ახალი გადმოსული იყო მაშინ. და ვაფშე რას იგებდა 80-იანებში ბარსა? D

21:30 | 06.12.2018
ani-federer 20 (5797)

კრუიფის დროს საუკეთესო გახდა და რო დარჩენილიყო 30 წლის ასაკში საუკეთესო გუნდში ითამაშებდა მარა ვინ ათამაშებდა ნარკომანას

21:30 | 06.12.2018
ani-federer 20 (5797)

ევროპის ლიგაა მარადონას დონე, უნაი ემერია სუფთა

21:27 | 06.12.2018
maradona73@bianko-nero (93)

დამავიწყდა, სტიაუასთან წააგეთ ფინალი მარადონას წასვლის მერე, ხოლო მარადონამ მსოფლიო მოიგო მაგ წელს მგოონი

20:58 | 06.12.2018
ani-federer 20 (5797)

ნარკომანა ვერასდროს იქნება მესიზე წინ :დ და ამ არგენტინით მსოფლიოს კი არა ჯგუფიდან ვერ გაივდოდა

21:23 | 06.12.2018
maradona73@bianko-nero (93)

ბოკადან ახალი გადმოსული იყო მაშინ. და ვაფშე რას იგებდა 80-იანებში ბარსა?

21:12 | 06.12.2018
maradona73@bianko-nero (93)

საკუთარ ნაწერზე გეცინება ხო?

21:13 | 06.12.2018
ani-federer 20 (5797)

მარა თქვენსაზე

21:14 | 06.12.2018
ani-federer 20 (5797)

არა :დ

21:16 | 06.12.2018
maradona73@bianko-nero (93)

ვერ გავიგე რა დაწერე DD

20:45 | 06.12.2018
maradona73@bianko-nero (93)

ისე წესით ყველა დიდი ფეხბურთელი თავისი ეროვნული ნაკრების მაისურით მსოფლიოს და ევროპის ჩემპიონატებზე ატარებდა კარიერის საუკეთესო მატჩებს, ვინაიდან აქ უკვე დამატებითი რესურსი ერთვება ფეხბურთელს ეროვნული ჰიმნის მოსმენის შემდეგ და იმას რომ ფიქრობ რომ მთელი შენი ქვეყანა შენს იმედზეა.

20:49 | 06.12.2018
maradona73@bianko-nero (93)

რატომღაც ეს წესი მესიზე არ ვრცელდება და კორბენამ ზუსტად აღნიშნა რომ "მარადონა, როგორც დამოუკიდებელი ფიგურა მოედანზე, უფრო მეტს ნიშნავდა და მეტ გავლენას ახდენდა ყველანაირი კუთხით, ვიდრე მესი."

ჩემი აზრით "მესი" შექმნეს უფრო ჩავიმ და ინიესტამ და ზოგადად ბარსელონამ, ვიდრე თვითონ საკუთარი თავი.

მარადონამ მხოლოდ თვითონ შექმნა "მარადონა".

20:32 | 06.12.2018
maradona73@bianko-nero (93)

მე ფეხბურთისთვის არასდროს მიყურებია მხოლოდ ერთი ფეხბურთელის გულისთვის (ვინც ამას აკეთებს სუბიექტურ აზრს ვერ ასცდება).

45 წლის ვარ - მარადონას დროს მხოლოდ მარადონას ყურების გულისთვის არ მიყურებია მისი თამაშებისთვის და ვუყურებდი არგენტინის ნაკრების თამაშებს ძირითადად, თუმცა ნაპოლის რამოდენიმე თამაშშიც მყავს მარადონა ნანახი.

იუვეს ბალელშიკი ვარ და მხოლოდ დელპიეროს ყურების მიზნით არასდროს მიყურებია იუვეს თამაშისთვის, მიუხედავად იმისა რომ დელპიეროს ყურება არასდროს მბეზრდება და ჩემთვის უსაყვარლესი ფეხბურთელი და სპორტსმენია ზოგადად.

ასევე შემიძლია ვთქვა სხვა დანარჩენ საფეხბურთო ვარსკვლავებთან დაკავშირებით.

20:19 | 06.12.2018
fidofido (1355)

აბსურდია იმსი მტკიცება პელე მაგარი იყო მარადონა თუ მესი. სამივე სხვადასხვა ეპოქაში თამაშბდნენ დ ასამივემ ძალიან დიდი კვალი დატოვა. ვისაც ვისი თამაში აქვს ნაყურები ის უფრო მოეწონება. გემოვნებაზე არკამათობენ.

20:18 | 06.12.2018
fidofido (1355)

პელეს დღეს რომ ეთამაშა დარწმუნებული ვარ იმის ნახევარსაც ვერ მიაღწევდა რაც იყო. ელემენტარულად ვე რგაქაჩავდა ამდენი წელი მაღალ დონეზე ეთამაშა. კვირაში 3 დღე უწევთ ხან თამაში წელიწადში მინიმუმ 50 ოფიციალური თამაში კლუბში ნაკრებს რომ თავი დავანებოთ პლიუს ამას დღეს ყველამ ისწავლა ფეხბურთის თამაში დღეს მხოლოდ ერთი ფეხბურთელი ვე რმოიგებს ვერც ლიგას ვერც მსოფლიოს. მაშნდელ ბრაზილიას სასწაული გუნდი ჰყავდა მარტო გარინჩაც საკმარისია.

20:16 | 06.12.2018
maradona73@bianko-nero (93)

ცარიელი ტექნიკით ისეთი ჟონგლიორები არსებობენ რომ მესის არც დაესიზმრება.

თუმცა მე ამ ფრაზით მესის არ ვაკნინებ და რა თქმა უნდა საუკეთესო ფეხბურთელების 5-ეულში შემყავს.

20:14 | 06.12.2018
maradona73@bianko-nero (93)

აი ეს

--------------------------------------------------------
#გავკარიჩემსპრეზიდენტს (KORBEN) (13503)
პასუხი

არა, ეგრე შედარება ჩემთვის მიუღებელია. ფეხბურთი ხომ მუდმივად ვითარდება ? თავთავიანთ ეპოქაში სხვებზე მაღლა რამდენად იდგნენ, აი ეგ მსჯელობა უფრო სამართლიანი იქნებოდა ჩემი აზრით.
მარადონა, როგორც დამოუკიდებელი ფიგურა მოედანზე, უფრო მეტს ნიშნავდა და მეტ გავლენას ახდენდა ყველანაირი კუთხით, ვიდრე მესი.
------------------------------------------------

თითქმის იდეალური განსაზღვერბაა მარადონას და მესის შედარების დროს. დამატებაც შეიძლება, მაგრამ საკმარისია იმათთვის ვისაც მეტნაკლებად ობიუქტურობა შეუძლია.

20:18 | 06.12.2018
maradona73@bianko-nero (93)

ობიექტურობის დაცვა უნდა დამეწერა

20:07 | 06.12.2018
maradona73@bianko-nero (93)

ბიჯოს, ძლივს არ გაუნათდა გონება ამ კაცს D

19:48 | 06.12.2018
rigeli (1067)

პელე -- მესი -- და დანარჩენი მსოფლიო

19:15 | 06.12.2018
ani-federer 20 (5797)

მილანის ვიცე-პრეზიდენტმა ადრიანო გალიანიმ ბარსელონასა და მილანის დაპირისპირების წინ კომენტარი გააკეთა.
"ძალიან რთული მატჩი გველის. ბარსელონა დღეს-დღეობით საუკეტესო გუნდია ევროპაში და მათთან ჭიდილი ძალიან რთულია. უფრო მეტიც, მატ ჰყავთ მესი, მსოფლიოში N1 ფეხბურთელი, რომელიც პელესა და მარადონას ჯობია."

გალიანიმაც იცის ვინაა პირველი

18:47 | 06.12.2018
mjgiri (3926)

ერთი მესია ისტორიაში საუკეთესო და მეორე მე უნდა მომეგო ოქროს ბურთი

18:46 | 06.12.2018
mjgiri (3926)

მესი არის .!.

17:34 | 06.12.2018
O. Mertskhali (3219)

Ginóbili20
მომწონს ხოლმე შენი კომენტარები (არამარტო ფეხბურთზე) და თუ არ მიწყენ, ერთ რჩევას მოგცემ: იმ ხალხთან ნუ შედიხარ პოლემიკაში, ვინც ძაან დარწმუნებულია თავის აზრში და ოპონენტის რაგინდარა შეპასუხების მიუხედავად, იხტიბარს არ იტეხს - ასე ვთქვათ, არაფერს არ აკლებს ან ამატებს თავის პოზიციას

17:44 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

მადლობა. არა ეგ რა პრობლემაა ზუსტად მაგიტოა ეს სივრცე რო ერ
თმანეთში ვისაუბროთ და არგუმენტირებულად ვიკამათოთ, ისე კორბენს ნაკლებად ეხება ეგ ამბავი, ერთ-ერ
თი ყველაზე კომპეტენტურად და მყარი არგუმენტებით მოსაუბრეა მე რაც აქ ვარ, ყოველთვის სასიამოვნოა კამათი მას
ან. ზოგადად საუბრის დროს ეტყობა ხოლმე ადამიანს რამდენად დამაჯერებელია და არგუმეტებით საუბრობს და მყარია ამ აზრში. ბუნებრივია ვისაც დიეგოს თ
ამაშ
ი უნახავს რთულია ლეო ამჯობინოს იმას, ეს გასაგებიცაა. )

17:39 | 06.12.2018
#გავკარიჩემსპრეზიდენტს (KORBEN) (13528)

თუ მე მგულისხმობ, ზუსტად იგივე აზრის ვარ მესისტებზეც, მაგრამ კეთილ ნებას ვიჩენ ხოლმე

17:45 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

მე მესმის შენი, მარა რა ვქნა ლეოზე რო მიდგება საქმე ვენთბით, როგორც შენ დიეგოზე :დ

18:05 | 06.12.2018
O. Mertskhali (3219)

ალბათ, უნდა დამემატებინა, რომ ცუდი გაგებით არ ვგულისხმობ ამას, იმათზე ვისაც ეს ეხება (და ეს ეხება როგორც მესისტებს ისე მარადონისტებს და პელისტებს და რავი.. ) - აქ, ზოგი საღადაოთაა, ზოგს ასე "ეხოშება", ზოგს დაუსრულებელი დიალოგები უყვარს და ა.შ. - ეს ხომ "ოფიციალური" სივრცე არაა..
იმას ვგულისხმობ, რომ ხანდახან, უმჯობესია ცალკე დააფიქსირო შენი აზრი, ვიდრე ვინმეს დაუკომენტარო, მაშინ როდესაც ამ 'ვინმეს' ასეთი/მსგავსი აზრები 1000-ჯერ აქვს გაგონილი, მაგრამ ამით არაფერი იცვლება მისთვის..

18:08 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

კი ძირითადად კრიშტიანუს გულშემატკივრები არიან და ნელ-ნელა აღარ ვეკამათები, ცონტრფორვარდს როცა მიდარებენ 10 ნომერს და ჯობიაო მეუბნებიან მანდ საუბარი დასრულებულია.

18:17 | 06.12.2018
#გავკარიჩემსპრეზიდენტს (KORBEN) (13528)

ამ შემთხვევაში პოზიციებს არავინ გულისხმობს. ორივენი უდიდეს გავლენას ახდენენ თამაშზე და 9-იანია თუ 10-იანი, შეტევაში ორივე იდეალურია.

18:35 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

10 ნომერი ჩემთვის ყოვ3ლთვის წინ იდგება ვიდრე საჯარიმოა 9 ნომერი, სამწუხაროდ ეგ კაცი ბოლო 33-4 წელია საჯარიმოს ფორვარდად იქცა.

17:53 | 06.12.2018
#გავკარიჩემსპრეზიდენტს (KORBEN) (13528)

ეგ ეგრეა და ეგრეც უნდა იყოს.

17:54 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

კრიშტუანუ რო ვერ დადგება მესისთან ამაზე ხო მეთანხმები

18:04 | 06.12.2018
#გავკარიჩემსპრეზიდენტს (KORBEN) (13528)

საფეხბურთო აზროვნებაში ვერანაირად, ეს აშკარაა...
მაგრამ რონალდუს სიდიადე იმაშია, რომ მაგას ბევრი რამით აკომპენსირებს და საკუთარ თავს, როგორც ბრენდს უფრო მეტ პატივს სცემს, ვიდრე მესი.
ფაქტია რომ თითქმის ათი წლის მანძილზე მესის გვერდით მოიხსენიება სულ და არც თუ უსამართლოდ.

18:10 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

კორბენ მარტივი პასუხი, კომპინენტებს არ ვადარებ თრე კარგად ვიცი რომელი კომპონენტი აქ კრიშტუანუს მესიზე უკეთესი, და იმასაც ვაფასებ რაც მისცა ფეხბურთს რონალდუმ და ამდენი ხანი წარბშეუხრელად გაუწია არაამქვეყნიური ნიჭის მქონე კაცს კონკურენცია.

ძან მარტივად მაინტერესებს რომელი უფრო დიდი ფეხბურთელია შენი აზრით მესი თუ რონალდუ ?

18:15 | 06.12.2018
#გავკარიჩემსპრეზიდენტს (KORBEN) (13528)

მესი.

18:17 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

სულ ეს არის

16:54 | 06.12.2018
dadado9 (14971)

მესის აქვს მაგარი ტექნიკა და ელიტ ელექტრონიკს კიდევ

16:26 | 06.12.2018
გ.ი.გ.ზ.ი. (4155)

მარტო მესი კი არა ამათ რონალდოც მირჩევნია

15:54 | 06.12.2018
ani-federer 20 (5797)

მესი ყველა დროის საუკეთესოა და ნუ იბოღმებით პელე :დდ

16:51 | 06.12.2018
dadado9 (14971)

17:35 | 06.12.2018
ani-federer 20 (5797)

ზვერევი ხაჩანოვი

16:11 | 06.12.2018
#გავკარიჩემსპრეზიდენტს (KORBEN) (13528)

ხო ხედავ, კომენტარებშიც კი თქვენობით მიმართავ მესი არა შმესი !!!

16:21 | 06.12.2018
ani-federer 20 (5797)

მარტო პელეზე არ დამიწერია და მაგიტომ :დ ხო მესი ჯობია ორივეს გადაბმულად :დ

15:21 | 06.12.2018
#გავკარიჩემსპრეზიდენტს (KORBEN) (13528)

ჯიგარი ხარ ძია ედსონ. რა ვიცი ტოო, ამბობენ ადამიანი სიბერეში ყ...დებაო და პელეს შემთხვევაში ყველაფერი პირიქითაა - აწი გაეხსნა გონება

15:36 | 06.12.2018
dadado9 (14971)

15:28 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

გონება გაეხსნა ხო ? საერთოდ როგორ თამაშობდა ეგ ამ სპორტს ეს მიკვირს უკვე

16:13 | 06.12.2018
#გავკარიჩემსპრეზიდენტს (KORBEN) (13528)

როგორ თამაშობდა და გენიალურად. მისი ფეხბურთში შემოსვლა ადამიანის მიერ კოსმოსის ათვისების ტოლფასია. ძალიან წინ წასწია ეს სპორტი და ახალ სიმაღლეებზე გაიყვანა, ყველანაირ ასპექტში.

16:19 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

ეგ კარგად ვიცი როგორც თამაშობდა, უბრალოდ იმას ვგულისხმობ, ფეხბურთის თამაშს ჭირდება აზროვნება და ამ დონეზე როგორ თამაშობდა თუ ასე ამების დონეზე აზროვნებდათქო, ამას ვგულისხმო. მანდ სრულად არ წერია რა თქვა და მე გეტყვი და შეფასება შენთვის მომინდვია. მესი მხოლოდ მარცხენა ფეხით თამაშობს, მხოლოდ ერთი მოძრაობა(ფინტი, სქილს) აქვსო და თავით არც ისე კარგიაო, სულ ესაა რაც მესიზე შემიძლია ვთქვაო, ახლა როგორ არ შევიტანო ამ კაცის აზროვნებაში ეჭვი მითხარი. ამების დონეზე აზროვნება ქვია ამას სხვანაირად მე ვერ შევაფასებ )

16:37 | 06.12.2018
#გავკარიჩემსპრეზიდენტს (KORBEN) (13528)

მესი ყოველთვის მისცემს კრიტიკოსებს ლაპარაკის საბაბს, სანამ სხვა კლუბში არ გადავა და იქაც უმაღლეს დონეზე არ წარმოაჩენს თავს.
ხომ ვხედავთ რამხელა სხვაობაა მის სანაკრებო და საკლუბო თამაშებს შორის ? აი ეს ბადებს ეჭვს სწორედ, აი ესაა მისი უდიდესი ნაკლი.
ეხლა არ მითხრათ, ნაკრებშიც ყველა დროის ბომბარდირიაო. პრინციპულ თამაშებს ჩააგდებს, მერე კი ჰაიტებს, ჰონგკონგებს და ეკვადორებს უტანს სამ-სამს. გადახედეთ მის სანაკრებო სტატისტიკას და დარწმუნდებით. ან რაღაა სალაპარაკო ?

17:01 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

კორბენ ესეიგი პელეს ამება აზროვნებაზე შევთანხმდით. რაც შეეხება მესის სანაკრებო კარიერას, რა დათანხმება ჭირდება იმას რო მესის სანაკრებო კარიერა ისეთი ვერ გამოუვიდა როგორც საკლუბო, ზოგადად თანამედროვე ფეხბურთში დამეთანხმები გუნდი თუ არ არის აწყობილი და შეკრული ფაქტობრივად შეუძლებელია ტიტულის მოგება და უმაღლესი მიზნებისკენ სწრაფვა და ჩვენ ვსაუბრობთ არგენტინის ნაკრებზე რომელსაც ჯერ მარადონა ყავდა მწვრთნელად და წელს სამპაოლი, რომელმაც გუნდი ვერ დაალაგა შემადგენლობის 8 კაცი იცვლებოდა ყველა თამაშზე, დიბალა ვერ გამოიყენა, ლანცინი დაერტავმათ და 1 კაცით უნდა შეევსო 23 კაციანი განაცხადი და ენცო პერესით შეავსო რომელიც 23 კაცში ვერ მოახვედრა მანამდე და ლანცინის ალეწვის მერე ძირითადში მოხვდა. წარმოუდგენელი რამეები ხდებოდა. ( არ დაგავიწყდეს მაგ მუნდიალზე მესიმ ჰეთრიკით გაიყვანა გუნდი თორე ვერ გადიოდნენ)

ერთადერთი 2014 წელს შეკრეს შედარებით გუნდი და გავიდნენ კიდევაც ფინალში წააგეს გერმანიასთან რომელმაც მანამდე მიწასთან გაასწორა ბრაზილია მის სტადიონზე. არგენტინას ალეწილი ყავდა პლუს მესის მერე მთავარი შემქმნელი დიმარია და 2 100% მომენტი ვერ გამოიყენა ჯერ იგუაინმა და მერე პალასიომ.

ბოლო 2 წლის განმავლობაში მარტო მესის გაქონდა ნაკრებში გოლები, მსოფლიომდე აგუერომ შეაგდო და მაგით მორჩა ეგ კატასტროფული სტატისტიკა.

მოკლედ სადაო ის არაა რო მესის სანაკრებო ისეთი ვერ გამოუვიდა როგორც საკლუბო და ამას თავისი მიზეზები აქ, შეგვიძლია გადავხედოთ წაგებულ ფინალებს და შევხედავთ რო ყველაფერი მესიზე იდგა იმ გუნდში სხვა ყველა 0, აცილებულ პენალტზე ნუ გამომეკიდები კოპას ფინალში.

მე უბრალოდ იმაზე ვსაუბრობ რო ეს არაამქვეყნიური ნიჭი და შეაძლებლობები რაც მესის აქვს აქამდე არავის არ ქონია, უბრალოდ წარმოუდგენელ რამეებს აკეთებს, ვიცნობ ხალხს ვისაც მარადონას და პელეს თამაშიც უნახავთ ლაივში და მესი უფრო საოცარ ფეხბურთს თამაშობსო ამბობენ. ვხედავ ამდდენი ხანია რასაც აკეთებს და უბრალოდ ვერავინ ვერ მიდის ახლოსაც, გეგონება დააბერტყა ვიღაცამ ეს ნიჭი, ამის მერე გამოდის პელე და ცალფეხა, ერთი სქილის მქონე, თავით არცისე კარგად მოთამაშე ბიჭიაო და კიბატონო არ მაქ რობლემა მარა მე ამას აზრობნებას ვერ დავარქმევ, ან დებილია ან ბოღმიანია, არმოწონს და ეშინია რო ძაან ბევრი როცა მესი კარიერას მორჩება პელეზე წინ თუ არა გვერძე დააყენებს. მართლა მსოფლიო ჩემპიონობა ხო არაა ყველაფერი, 11 ჩემპი აქ ბილ რასელს მარა ყველაზე დიდი ხო არაა, პარალელი რო გავავლო დაახლოებით, მაიკლი ამბობს კობი მირჩევნია ლებრონსო იმიტო რო მეტი ბეჭედი აქო, და რეალურად ხო ვიცით რატოც ურჩევნია, კობი უკვე მაიკლამდე ვეღარ მივა და დღეს ლებრონს ყველაზე დიდი შანსი აქ რო მაიკლის გვერძე დადგეს( მეეჭვება მარა მაინც) აი ეგაა და მარადონას ის განცხადებაც იგივეა მაიკლმა რო თქვას კუნთების გროვააო.

მე ვინც მინახავს ( რონალდინიო, ზიზუ, ფენომენი, კრიშტიანუ, რომარიო, ბაჯო...) შეილება რაღაც კომპონენტი რომელიმეს უკეთესი ქონდეს მარა მესიზე საოცარი ფეხბურთი საერთო ჯამში არცერთს არ უთამაშია ამათგან.

19:07 | 06.12.2018
MARGVELI (1607)

მესის არ აქვს ის თბისება რაც ქონდა მარადონას და თუ გინდა აქვს რონალდოს, ეს ავირს მოტივატორი, გუნდის ლიდერობა
ამიტომაც არ აქვს შედეგი არგენტინის ნაკრებში,
ზოგადად არგენტინა ეს არის ერთი კაცის, ლიდერის ნაკრები, ასე იყო ყოველთვის
როცა ყავთ ლიდერი ეს ნაკრები დაუმარცხებელია, ასეთი ყავდათ მარადონა და კემპესი და მოიგეს კიდეც მსოფლიო
მესი კიდევ ვერ არის ასეთი

17:16 | 06.12.2018
#გავკარიჩემსპრეზიდენტს (KORBEN) (13528)

ჰოდა ვინც მესიზე საოცარი ფეხბურთი ითამაშა, მხოლოდ იმათ ქვემოთ ვაყენებ ლეოს და ეს სულაც არაა დაკნინება.
აი იმათ ვგულისხმობ, ვინც ამ სტატიის ფოტოზე არიან გამოჭიმულნი

17:19 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

ცუდად არ გამიგო და უხერხულად, მაინტერესებს რამდენი წლის ხარ? (მე 25)

17:33 | 06.12.2018
#გავკარიჩემსპრეზიდენტს (KORBEN) (13528)

42-ის ვხდები მარტში.

17:40 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

რატო გკითხე, მარადონა უეჭველი გახსოვს და რთულია შეგეკამათო(მამაჩემსაც დიეგო ევასებოდა) მარა პელეს თამაში შანსი არაა არ გემახსოვრება და რაიცი რო ლეო არ ჯობია იმას. თან დიეგოზე როცა მიდგება ხოლმე საუბარი ცოტა ნოსტალგიური გრძნობა გაქვთ ხოლმე და მაგიტო არ უყენებთ ლეოს გვერდით ესეც შეგატყვეთ. ისე მიხარია ლებრონზე რო გვაქ თანხმობა მე და თქვენ )

17:52 | 06.12.2018
#გავკარიჩემსპრეზიდენტს (KORBEN) (13528)

თქვენობით საუბარი არ გვინდა, ერთი ვარ
ეს ხომ პელეა ? თუ მახსოვრობაზე მიდგა საქმე, მაშინ 1977 წლის იქით რაც იყო ყველაფერში ეჭვი უნდა შევიტანო - არ მოვსწრებივარ და...
მე მისაუბრია იმ ხალხთან, ვინც პელეს თამაში ლაივში ნახა მოსკოვში. მესის რა გითხრა და ის ნაღდად ტოვებდა მაშინ არაამქვეყნიურის შთაბეჭდილებას, იმდენად მაღლა იდგა სხვებზე და საბოლოოდ ფეხბურთში წარუშლელი კვალი დატოვა.
ბეკენბაუერის მოგონებებიც წაკითხული მაქვს, თუ რა დღეში ჩავარდა , როცა პირველად იხილა მისი თამაში (მაშინ მასზეც უდიდეს იმედებს ამყარებდნენ).
და ბევრი სხვა კიდევ, ბევრი სხვა...
ჩმეთვის აქსიომაა - პელე და დიეგო უფრო დიდები იყვნენ თავიანთ ეპოქებში, ვიდრე მესი დღეს.
ბუნებრივია, ვისაც არ უნდა არ დამეთანხმება

18:04 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

ჰოდა ბუნებრივიცაა პელეს და მარადონას რო ადიდებს ამდენი ხალხი დიდები იყვნენ. პირადად მე დიეგოს ბევრი თამაში ვნახე 90 წუთიანები(ფულ გეიმ) ნაპოლის და არგენტინისიც და მესის გულშემატკივრის თვალით არ გამიგო მაგრამ ვერანაირად ვერ თამაშობს მესისავით რა , აი ვერანაირად, რამოდენიმე თამაში ქონდა ბრწყინვალე მარა ნუ რაც ვნახე ეს თამაშები ჯერ ხო მცველები 2 მეტრის დაშორებით უდგებიან თითო-თითოდ და რო გაცდება მისეირნობენ, მერე დაცვას ვერ თამაშობს გუნდები და იშვიათად ძაან უხეში ფეხბურთელი გაიჩითოს( პირდაპირ ფეხში რო მიდის ჩასარტყამად და ეს მაინც რო დგება წაქცეული), და რაც ვნახე ეს თამაშები( კაი ბლომად ვნახე სპეცუალურად ჩავუჯექი და ზოგადად ძველ თამაშებს ვუყურებ კრუიფის და სხვების და სხვები) და ნუ აი მაგარია მარა ეს საერთდ სხვაგანაა რა ყველაფერი აქ გოლებსაც იტანს , დრიბლინგებსაც აკეთებს, ხედვა, ჯარიმები, გავლენა, ისე მარტივად აკეთებს ამ ყველაფერს თან ლიმიტურებულ სივრცეში, მაგალითად დიეგოს წინ სულ სივრცე იყო და თან ამდენი გოლიც ვერ გაქონდა რამდენსაც მესი იტანს. პელეზე რა ვთქვა მაგის 90 წუთანი თამაშები თითქმის ვერ ვნახე და ახლა კადრებით აწყობილი ბრაზილიის ჩემპიონატში და ამერიკაში კი იცი რასაც ნიშნავს.

ჩემთვის არგუმენტი არაა ის რო მარტო ბარსაშია და სხვაგან გადავიდესო, ჩემთვის არგუმენტია რო ხოა ბარსაში და რა ფეხბურთსაც თამაშობს, ის შევადაროთ ვინც სად იყო და რა ფეხბურთი ითამაშა. რომ იყოს და წავიდეს და ეგ არაა მოსაყვანი არგუმენტი რეალურად. რავიცი მე ასე მგონია. : ))

18:12 | 06.12.2018
#გავკარიჩემსპრეზიდენტს (KORBEN) (13528)

არა, ეგრე შედარება ჩემთვის მიუღებელია. ფეხბურთი ხომ მუდმივად ვითარდება ? თავთავიანთ ეპოქაში სხვებზე მაღლა რამდენად იდგნენ, აი ეგ მსჯელობა უფრო სამართლიანი იქნებოდა ჩემი აზრით.
მარადონა, როგორც დამოუკიდებელი ფიგურა მოედანზე, უფრო მეტს ნიშნავდა და მეტ გავლენას ახდენდა ყველანაირი კუთხით, ვიდრე მესი. აი ამ აზრზე ვარ.
სამწუხარო ისაა, რომ ევროპაშიც გვიან წამოვიდა და პირადი პრობლემებიც ადრე გაიჩინა, რამაც ბევრი დააკლო მის სიდიადეს.

18:16 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

კიბატონო, ეგრე ფენომენისთვის რო არ შეეშალა ტრავმებს ხელი შეილება ყველაზე დიდიც გამხდარიყო. მე არსებულიდან გამოვდივარ.

ერთადერთი დიეგო რაშიც მირჩევნია ლეოს არის მისი ჟილკა და ეს ხასიათი, თორე უშუალოდ მოედანზე ბურთით რასაც აკეთებს მესი მირჩევნია მე რაც ვნახე. ნუ რავიცი : ))

16:52 | 06.12.2018
dadado9 (14971)

გეთანხმები კორბენ

15:20 | 06.12.2018
Ginóbili20 (261)

პელეს პათოსი გასაგებია მარადონა ჩემ დონეზე არაა და მესი მითუმეტესო ( ფეხს ცალკე ტვინი აქვსო, რომ ამბობენ ალბათ მართალია თორე ეს ფეხბურთს როგორ თამაშობდა კაცი ვერ აზროვნებს)

რაც შეეხება ამ სამის სერიოზულ განხილვას, მესის როგორც მოთამაშეს ისეთი შესაძლებლობები აქვს რაც არ ქონია არცერთს ვისაც აქამდე უთამაშია( არ დავიწყებ ახლა დეტალების ჩამოყრას და ტექსტის გაბერვას).

ტიპმა ახალ ახალი რაღაცები აითვისა რაც 30 წელს გადაცდა და კი არ წყვეტს პროგრესირებას პირიქით როგორც ოპტიმუს პრაიმს ემატება ტრანსფორმერებში ნავაროტკები ისეა მესი ფეხბურთში. საღ აზრზე მყოფი ყველა მოთამაშე პრაქტიკულად ამ აზრზეა, ერთადერთი დიეგო რითიც ჯობია ჩემი აზრით ეს არის ჟილკას რასაც ეძახიან აი ეგ კი ქონდა ქარიზმა ჟილკა, ეგეთი ქარიზმა შეილება არც არავის არ ქონია ფეხბურთში, დანარჩენი მოთამაშის შესაძლებლობები, უნარები, რაც გენიოსად აქცევს მესის არავის არ ქონია მისის დონეზე გავითარებული, ასე ფართო შესაძლებლობები წარმოუდგენელია რაც ამ ჯუჯა კაცს დააბერტყა არ ვიცი ვინ ან რამ. )

16:53 | 06.12.2018
dadado9 (14971)

დენილსონსაც მაგარი ტექნიკა ქონდა

14:51 | 06.12.2018
johnsilver (371)

პენსიონერების ლაპარაკი - ეჯ, ხემს ახალგაზრდობაში სულ სხვა იყო

14:36 | 06.12.2018
barcelona1991 (3359)

საერთო კარიერული მიღწევებით ორივეს სჯობს ლეო.

14:56 | 06.12.2018
chamilo (33436)

კარიერულ მიღწევებში რას გულისხმობ?პელეზე მეტი მსოფლიო მოიგო?გატანილი აქვს უფრო მეტი გოლი?თუ უფრო მეტი ტიტული აქვს მოგებული?

15:54 | 06.12.2018
ani-federer 20 (5797)

ოფიიციალურ თამაშებში გაიტანს მალე პელეზე მეტს :დ

14:33 | 06.12.2018
irakli_1980 (144)

აეწვათ ორივეს ტაკუჩები და რას ლაპარაკობენ არ იციან

სარეკლამო ადგილი - 20
250 x 188
სარეკლამო ადგილი - 22
250 x 250
0.19405