ფეხბურთი

17:53 | 10.09.2018 | ნანახია 4221 - ჯერ

შეფასება: გაორებული გრძნობა - შედეგიც გვინდა და ხარისხიც

საქართველოს ნაკრებმა ერთა ლიგის ორი შეხვედრა უკან მოიტოვა, რომელმაც ორგვარი შთაბეჭდილება დაგვიტოვა: შედეგი დიდებულია, თამაშის ხარისხი – არა. თუმცა, გამარჯვებულებს არ ასამართლებენ და ფაქტი ისაა, რომ “ჯვაროსნებმა” ნახევარფინალისკენ ძალიან დიდი ნაბიჯი გადადგეს.

WORLDSPORT.GE ლატვიასთან (1:0) მატჩის შემდეგ წარმოგიდგენთ ფეხბურთელთა შეფასებებს:

გიორგი ლორია 6 – ვერ ვიტყვით, რომ საქართველოს ნაკრების მეკარეს ბევრი საქმე ჰქონდა. პირველ ტაიმში ორჯერ თითქოს უყურადღებოდ ითამაშა გამოსვლაზე, მაგრამ განსაკუთრებული ხიფათი ამას არ მოჰყოლია. მატჩის მიწურულს კი ლატვიელთა სახიფათო შეტევა კარგად მოიგერია. გიორგის ორი მშრალი შეხვედრა დაუგროვდა.

ოთარ კაკაბაძე 5.5 – ბევრს ეცადა. ტრადიციულად აქტიური იყო ფლანგზე და არც დაცვაში ჰქონია განსაკუთრებული ხარვეზები. თუმცა, მის ჩაწოდებებს ხიფათი არცერთხელ მოჰყოლია. ამ მხრივ ოთარს მართლაც არ გამოუვიდა კარგი თამაში. საინტერესოა ისიც, რომ გავრცელებული ცნობით, კაკაბაძე სიცხიანი თამაშობდა და ასეთ შემთხვევაში, სათქმელიც არაფერია, უბრალოდ, ყოჩაღ და მადლობა თავდადებისთვის.

სოლომონ კვირკველია 6 – შეხვედრა განსაკუთრებული შეცდომების გარეშე ჩაატარა. მეორე ნახევარში ერთხელ უყურადღებოდ გაისარჯა და მეტოქეს კარგი იერიშის დაწყების საშულება მისცა. სხვა შემთხვევაში დამაჯერებლობა არ აკლდა.

გურამ კაშია 6.5 – კარგი შეხვედრა ჰქონდა კაშიას. კვირკველიას შეცდომა სწორედ მან გამოასწორა. რამდენიმე კარგი ჩაჭრაც გააკეთა და დაცვის ხაზს ხელმძღვანელობდა. სხვათა შორის, სტანდარტულების დროს, შეტევაში სახიფათოდ ერთვებოდა. ერთხელ კარს ოდნავ ააცილა, ერთხელ კარგად ვერ შესწვდა ბურთს, ხოლო მესამე ეპიზოდში დაარტყა და არავინ იცის, გოლი გავიდოდა თუ მეკარე აიღებდა, თამაშგარე მდგომარეობაში მყოფ ნიკა კაჭარავას რომ არ ეთამაშა ბურთზე. მართალია ნიკამ გაიტანა, მაგრამ არ გოლი გაუქმდა.

გიორგი ნავალოვსკი 7 – უკვე მეორე მატჩია ნავალოვსკი ჩინებულად ირჯება. აშკარად კარგ ფორმაშია საქართველოს ნაკრების მარცხენა მცველი, რომელიც გუშინდელ მატჩში ერთ-ერთი საუკეთესო იყო. შეტევაშიც აქტიურად ერთვებოდა და დაცვასაც არ მოაკლო ყურადღება.

ჯაბა კანკავა 6.5 – საქართველოს ნაკრების კაპიტანმა გაცილებით კარგი მატჩი ჩაატარა, ვიდრე ასტანაში. ჯაბა ამჯერად შეტევაშიც არ ერიდებოდა ჩართვას და რამდენჯერმე სცადა მეტოქის კარის სიახლოვეს ყოფნა. მეორე ტაიმში შორიდან კარგად დაარტყა, კარს ოდანვ ასცდა, თორემ ლამაზი გოლი გავიდოდა.

ნიკა კვეკვესკირი 5.5 – კვეკვესკირი არ იყო ისეთი პროდუქტიული, როგორც სამი დღის წინ. მართალია, ბურთს რიგ ეპიზოდებში კარგად ანაწილებდა, მაგრამ ხშირად იყო, რომ ზედმეტად ახანებდა პასის გაკეთებას და თითქოს კომბინაციის გაგრძელების სწორ ვარიანტს ვერ პოულობდა. აქვე უნდა ითქვას, რომ საგოლე ეპიზოდში, ჩაკვეტაძე სწორედ კვეკვესკირმა მოამარაგა, თუმცა ეს საერთო სურათს ვერ ცვლის.

თორნიკე ოქრიაშვილი 7 – თორნიკე ოქრიაშვილი გამარჯვების გოლით დაბრუნდა. ეს ჩინებულია. თორნიკემ ბევრი იშრომა, იბრძოლა, რთულ მომენტებში საკუთარ თავზე იღებდა თამაშს. ნამდვილი ლიდერი იყო. თუმცა, ისიცაა, რომ დიდი ხნის უთამაშებლობა ეტყობოდა და საუკეთესო ფორმაში არაა. მას ბევრად მეტი შეუძლია. მთლიანობაში რა თქმა უნდა, პოზიტიური თამაში ჩაატარა.

ვაკო გვილია შ.გ – გვილიამ ბოლო ათი წუთი ითამაშა და შეფასება ვერ დაიმსახურა.

ვაკო ყაზაიშვილი 5 – ძალზე ინერტული იყო. პირველ ტაიმში ყველაზე ახლოს გოლთან სწორედ ვაკო გახლდათ, მაგრამ მეორე ნახევარში თითქოს დაიკარგა. შესაძლოა ასეთი თამაში ვინმესთვის აქტივში შეგვეტანა, მაგრამ ყაზაიშვილისგან ბევრად მეტს ველით და ბევრად მეტიც შეუძლია.

დავით ხოჭოლავა შ.გ – დავით ხოჭოლავა ისევ დაცვის გასაძლიერებლად ჩაერთო თამაშში, მაგრამ მისი შეფასება ასეთ მცირე მონაკვეთში რთულია.

გიორგი ჩაკვეტაძე 7 – გიორგი ჩაკვეტაძეს არ ჰქონია ძალიან მაგარი მატჩი, მაგრამ სამი ქულა ისევ მისი წყალობით მოვიპოვეთ. 19 წლის შემტევმა ლატვიელ მცველს თერთმეტმეტრინი აკიდა, რომელიც ოქრიაშვილმა გოლით დაასრულა. მთლიანობაში კი, საუკეთესო თამაში ნამდვილად ჰქონია. გვესმის, რომ ჩვენი იმედია, მაგრამ ასეა, რიგ ეპიზოდებში ჩრდილში იყო და თითქოს საკუთარი თამაშის პოვნას ვერ ახერხებდა. როცა მოახერხა, შედეგიც სახეზეა – გამარჯვების გოლი გავიდა. მთლიანობაში კი, 19 წლის ბიჭს რთულია ამაზე მეტი მოვთხოვოთ ეროვნულ ნაკრებში. ფაქტია, რომ ის ვლადიმირ ვაისის გუნდის მთავარ ფიგურად ყალიბდება.

გიორგი პაპუნაშვილი შ.გ – შეფასების გარეშე დარჩა გიორგი პაპუნაშვილი.

ნიკა კაჭარავა 4.5 – გიორგი ქვილითაიას მძიმე ტრავმის შემდეგ ვაისს სხვა არჩევანი არ ჰქონია, ვინაიდან ლევან მჭედლიძე სასურველ კონდიციებში არაა. ნიკა კაჭარავამ კი პირდაპირ ვთქვათ და იმედი ვერ გაამართლა. “ანორთოსის” ფორვარდი აშკარად შორსაა საუკეთესო ფორმისგან და ეს ნათლად გამოჩნდა. ისე, გოლი გაიტანა, მაგრამ არ ჩაუთვალეს. სხვა მხრივ, საჯარიმოში სწორი პოზიციის შერჩევა ძალიან უჭირდა, ხოლო ლატვიელ მცველებთან ორთაბრძოლის მოგება უძნელდებოდა.

ვლადიმირ ვაისი 5 – ვაისი ნამდვილად კარგი მწვრთნელია და ვაისის თავკაცობით საქართველოს პროგრესი აშკარად აქვს. ამის არდანახვა შეუძლებელია ან ძალიან არ უნდა გინდოდეს დანახვა. თუმცა, სათქმელი უნდა ითქვას. გუშინ მას ჰქონდა ხარვეზები. თუნდაც შემადგენლობის მხრივ. შეიძლებოდა ტანმაღალ და მოუქნელ ლატვიელ მცველებთან ვაკო ყაზაიშვილის ცენტრფორვარდის პოზიციაზე გადაყვანა და კაჭარავას ნაცვლად ტექნიკური ფეხბურთელის (პაპუნაშვილი, გვილია, კიტეიშვილი) გამოყენება. თუმდაც მეორე ტაიმის სტარტიდან. ვაისმა ცვლილებები ძალიან დააგვიანა, თითქოს შეეშინდა. მატჩისშემდგომ თქვა, რომ ადვილი არ იყო ასეთ თამაშში ცვლილებაზე თამაშში ჩართვა და ამით ახსნა თავისი გადაწყვეტილება. მოკლედ, გუშინ მართლაც იყო შეცდომები, მინუსები და ეს გამოსასწორებელია. თუმცა, მთავარი ამ ეტაპზე მართლაც შედეგია, რომელიც არის – ორი თამაში, 6 ქულა. იყო მატჩები, ვამბობდით, კარგად ვითამაშეთ და წავაგეთო, ახლა ვამბობთ, რომ ცუდად ვითამაშეთ, მაგრამ მოვიგეთ. თუ საქმე-საქმეზე მიდგა, მეორე ვარიანტს ვამჯობინებ. და ბოლოს, ვაისი დაგვპირდა, რომ ოქტომბერში ნაკრები უკეთეს ფორმაში იქნება, განსაკუთრებით ფიზიკური კონდიციების მხრივ, დაველოდოთ და ვნახოთ, ჩვენც ეს გვინდა. თუმცა, ფიზიკური მომზადება ფეხბურთელებმა გუნდში უნდა მოახერხონ და ნაკრებში 1-კვირიან შეკრებაზე ამის გაკეთება შეუძლებელია.

Loading...

კომენტარები (46)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

FB ავტორიზაცია
16:57 | 11.09.2018
ამიკო81 (74)

13 ოქტომბერს ანდორას რომ მოვუგებთ, უკვე 9 ქულა გვექნება და ლატვია-ყაზახეთი თუ ფრედ მორჩება, მთლად კანფეტი: ჩვენს მეტოქეებს სამივეს 2-2 ქულა ექნებათ და 99,99%-ით გასულები ვიქნებოდით 1-პირველ ადგილზე ჯგუფში.

16:52 | 11.09.2018
ამიკო81 (74)

როგორ მინდა ნახევარფინალში აზერბაიჯანი შეგვხვდეს და გავძუყნოთ შინ და გარეთ. სანაკრებო დონეზე მაინც ვიყაროთ ჯავრი, საკლუბო დონეზე ჩვენი გაფარჩაკებისთვის.

17:04 | 11.09.2018
despe (3218)

ვინ დაატოვებინებს ჯგუფს აზერბაიჯანს?

15:12 | 11.09.2018
sturtuc (3197)

და რა ვერ უნდა მოგვეგო ანდორის დონის გუნდებთან? ძალიან დაბლა დაეშვა ქართული ფეხბურთი და ლატვიასთანაც არასოდეს მოგვიგია ოფიციალური აქამდე მაგრამ ანდორის დონის გუნდებთან რა ვერ უნდა მოგვეგო? ყველას გვიხარია (ნუ უმრავლესობას მაინც) ორიდან ორი მოგება მაგრამ თამაშის ხარისხი არის კატასწროფა, ძლიერ გუნდებთან თუ არ მოვუმატეთ ამ თამაშით განწირულები ვართ!

12:43 | 11.09.2018
# KoRBeN DaLLaS # (12849)

მე ცოტა არ იყოს საგანგაშო აზრი გამიჩნდა. ანდორას კი არ აქვს მომატებული, ლატვია და ყაზახეთი არიან სუსტები და ამ ჯგუფში მარტივად გაგულავებამ დათვური სამსახური არ გაგვიწიოს.
როგორც გვჩვევია დიდ წარმოდგენას შევიქმნით საკუთარ შესაძლებლობებზე და მერე პლეიოფში აგვკენწლავენ.

13:00 | 11.09.2018
armenakich13 (493)

კაი რა სულ რო მაგ აზრზე ვიყოთ კოსოვოს და მაკედონიის აკენწლილი გუნდი არ გაიშვას არსად სისხლის სამართლის დანაშაული იქნება დ დივიზიონი რო ვერ მოვიგოთ : D: D

13:09 | 11.09.2018
# KoRBeN DaLLaS # (12849)

მე მითქვამს და...

12:34 | 11.09.2018
# KoRBeN DaLLaS # (12849)

ისე, წარმოიდგინეთ პლეიოფის ფინალში კოსოვოსთან რომ წავაგოთ და მაინც წავიდეთ ევროპაზე.
- თქვენ აქ რა გინდათ, ხომ წააგეთ კოსოვოსთან ?
- არ ვაღიარებთ მაგათი დედაც...

12:31 | 11.09.2018
armenakich13 (493)

ვაისი მწვრთნელი რომელმაც საქართველოს ნაკრებში მუშაობისას მიიღო ბევრი არაორდინალური გადაწყვეტილება მაგ: ძირითადში აყენებდა სოლომონ კვირკველიას იმ დროს როცა მას საკლუბოში არანაირი პრაქტიკა არ ჰქონდა, ის ძირითადში ათამაშებდა ბევრისთვის დაბერებულ და უგუნდოდ მყოფ კანკავას, ის ძირითადში ათამაშებდა ანანიძეს რომელსაც საქმე თავის კლუბ სპარტაკში კარგად ვერ მისდიოდა და ზოგჯერ განაცხადშიც კი ვერ ხვდებოდა, ვაისი ძირითადში აყენებდა ლევან მჭედლძეს რომელიც ან ახალი მორჩენილი იყო ან ემპოლიში მაქსიმუმ ზამენიდან შედიოდა, ვაისი ძირითადში აყენება ვაკო ყაზაიშვილს მაშინ როცა ის ლეგიას დონის გუნდში თითქმის სკამს ხეხავდა, ვაისი ძირითადში აყენებდა ოქრიაშვილს რომელსაც თავის კლუბ(ებ)ში ვერ მისდიოდა საქმე და ზოგჯერ ზამენაზე იყო. ხოლო კონკრეტულად ამ ორ მატჩში მან ძირითადში დააწყებინა გიორგი ქვილითაიას მაშინ როცა ახალი მოშუშებული ჰქონდა ტრავმა და კლუბში 2 მატჩი ქონდა ჩატარებული ისიც 5-5 წუთით , ვაისმა ძირითადში დააწყებინა ოქრიაშვილს რომელიც თითქმის 1 წელი იყო უთმაშებელი, ვაისმა ძირითადში დააწყებინა გიორგი ნავალოვსკის რომელიც ახალი გადასული იყო თავის ახალ კლუბში და იმ ცოტა მატჩში რომელშიც ითამაშა ძალიან ცუდი შთაბეჭდილებები დატოვა. ჩემს მიერ ჩამოთვლილ აბსოლიტურად ყველა ვაისის არაორდინალურმა გადაწყვეტილებებმა ჩემი აზრით უმაღლეს დონეზე გაამართლა, ამ კაცმა იცის თავისი საქმე და ეს კონკრეტულად ამ გადაწყვეტილებებითაც დაამტიკიცა, აღარაფერს ვამბობ ამ კაცის მიღწევებზე ... ბრავო

12:07 | 11.09.2018
kaci (483)

აი ჩვენ როგორ ჩავალთ ეგ არ ვიცი

12:06 | 11.09.2018
kaci (483)

არაა პრობლემა კოსოვო რო შეგვხვდეს, იყო უკვე ეგეთი ფაქტი ქალთა კალათბურთის გუნდი იყო ჩამოსული და ჩვეულებრივადდ მისცეს ვიზები ხელბურთიც იყო მგონი. ასე რომ ჩვეულებრივად ჩამოვლენ

11:32 | 11.09.2018
milanski20 (69)

ისე კოსოვო რო შეგვხვდეს მერე რას ვშვებით?

11:40 | 11.09.2018
armenakich13 (493)

აუცილებლად ვუგებთ თუ არადა არასდროს აღარ ექნება ნაკრების გულშემატკივარს რაიმე დიდ ტურნირზე გასვლის ილუზიები აბა კოსოვოს ერთი რაშიცა ჰყავს მაგარი ვიტესის ვინგერი. წესით ყველა უნდა გავანადგუროთ დ დივიზიონში

11:45 | 11.09.2018
milanski20 (69)

მაგას არ ვგულისხმობ აღიარებული რო არ გვყავს მაგაზე ვამბობ

11:28 | 11.09.2018
milanski20 (69)

მაკედონიაა მთავარი კონკურენტი

11:22 | 11.09.2018
armenakich13 (493)

შეფასება?! 1 თვე არაა გასული რაც ნუკრი რევიშვილს ნაკრების პირველ ტუ არა მეროე მეკარეს უდიდესი ტრაგედია გადატყდა თავს ! და ამ ორმატჩში ვინემ იხილეთ ან რაიმე სოლიდარობის გამომხატველი ბანერი რომელიც ჩვენს ფეხბურთელებს ეჭირათ, ან მატჩის წუტიერი დუმილიტ დაწყება, ან შავი სამკლაურები? ადამიანის ტავისსუფლების გამოსახატად კი იკეთბენ ლგბტ სამკლაურს... თვითონვე ამბობენ ნაკრები ერთი დიდი ოჯახიაო და სოლიდარობა სულ არ უნდა გამოეხატათ ?!

11:47 | 11.09.2018
berodaviti (4140)

100%

11:46 | 11.09.2018
milanski20 (69)

100%

01:34 | 11.09.2018
saamtrediel (229)

ბელარუსიის ნაკრების რვა ფეხბურთელი 30 წლისაა და ხუთი - 30-ს გადაცილებული.

01:25 | 11.09.2018
playmaker (4704)

გადასარევი ამბავია, მაგრამ ანდორაც არ ყოფილა სტატისტი და არც მაგათთან გვექნება იოლი თამაში როგორც ჩანს

01:29 | 11.09.2018
saamtrediel (229)

ანდორამ უნგრეთს მოუგო წინა შესარჩევზე და სულ დაცვას თამაშობს, ამიტომ დიდი ანგარიშებით ხშირად არ აგებს. ლატვიის სტილის გუნდია, ოღონდ უფრო იოლად დასაძლევი დაცვის ხაზით.

01:15 | 11.09.2018
despe (3218)

ლიგის დაწყებამდე, ფირმაჩებში უმეტესობა ვარაუდობდა და ვარაუდობს რო მაკედონია არის D ლიგის ფავორიტი

შემდეგ ალბათ ბელორუსი ან სომხეთი მოდის

ყველას ჩამოწერილი ვყავდით მგონი

მთავარია ეიფორიამ არ მოიცვას ეროვნული ნაკრები და წარმატებული სვლები გავაგრძელოთ!

01:15 | 11.09.2018
jorkaifi (47)

ანდორას გადაუვლით ოქტომბერში ყველა ფორმაში იქნება ... პროსტა ჯიღაირს რო იძახებს და არ ათამაშებს არ ჯობია ლობჟანიძE გამოიძახოს და სტიმული მიცეეეს ???? ან ახალგაზრდები ზარანდია , ხარაა ??? ასე ხო შეიძლება სტიმული დაუკარგოს ბიჭებს , თან ზუსტად იცოდა ვაისმა რო ჯიღაურს არ ათამაშEბდა არცერთ თამაშს.... დარწმუნებული ვარ

01:22 | 11.09.2018
despe (3218)

მერებაშვილი, ჯიღაური და შერგელაშვილი არიან ამ ეტაპზე ზედმეტნი ეროვნული ნაკრებისთვის...

01:16 | 11.09.2018
saamtrediel (229)

ჯერ კიტეიშვილია გამოსაყვანი, ჯიღაური ცხვარშია გასაშვები.

11:40 | 11.09.2018
Shevche (14212)

01:25 | 11.09.2018
despe (3218)

დვალიშვილის სინდრომია მგონი ნაკრებში

ან უფრო "შიმშილას სინდრომი" ეთქმის, რადგან ის უფრო ადრე იყო და შესაძლოა მანამდე იყო კიდე ვინმე

მგონი ჯადო სჭირს გუნდს...

01:20 | 11.09.2018
jorkaifi (47)

ანუ რას ვამბობ იცი ძმაა როცა ფეხბურთელს იძახებ არაფრისთვის მაგ დროს ჯობია ახალგაზრა გამოიძახო და სტიმული მიცე ... თორე ის კი არ ვთვი ჯიღა უნდა ათაშოსთქო ...

01:13 | 11.09.2018
saamtrediel (229)

მოიცა, კოსოვოს რატომ უნდა აჯობოს აზრებაიჯანმა? კოსოვოს ფეხბურთელთა გუნდები: ციურიხი, სუონსი, აჰმატ გროზნო, ვერდერი, ჰერენვენი, გენკი, ბრონდბიუ, მუსკრონი, რიზესფორი.

01:09 | 11.09.2018
jorkaifi (47)

ამ სურათით ერთა ლიგა D - ს მოგების ყველაზე დიდი შანსი აქვს მაკედონიას , ჩვენ ... კოსოვოც შეიძლება გაძაღლდეს ბოლოს ბელორუსი და ლუქსემბურგიდან წესით პრივეს უნდა ვაჯობოთ რავიი ...

01:11 | 11.09.2018
lagashi (3042)

მაკედონია და ბელორუსი არ იქნება იოლი, თან გააჩნია ფინალური მატჩები სად გაიმართება.

02:35 | 11.09.2018
juria (389)

ფინალური მატცჰები კენჭისყრით ირკვევა თუ როგორ?

01:17 | 11.09.2018
jorkaifi (47)

მაკედონია იმენა ფავორიტია ან რა უნდა ამ კალათაში ??? დანარჩენებთან კაი შანსი გვაქვს , ბელარუსი პროსტა ძაან ერთფეროვანი გუნდია და კაი მომზადების პირობებში უნდა მოუგო რაა ...

16:49 | 11.09.2018
ამიკო81 (74)

მთავარია ნახევარფინალში აგვცდეს მაკედონია და ფინალში თუ გაგვიმართლა და კენჭისყრით თბილისში მოგვიწია თამაში მაკედონიასთან, აი მაშინ იმენა უეჭველი მოვიგებთ და ალბათ სტადიონზე 80000 მაურებელი მოვა.

01:07 | 11.09.2018
despe (3218)

აზერბაიჯანის ასეთი შედეგი არ მესმის რატო გიკვირთ, ჩემთვის პირადად მოსალოდნელი იყო და იმასაც ვფიქრობდი მე-3 ადგილზე დაასრულებს რეზულტატს - თქო. ვნახოთ როგორ განვითარდება მოვლენები.

01:11 | 11.09.2018
jorkaifi (47)

აზერებს და სომხებს ვოცნებობდი ფელიოფში იმენა ისტორიას დავწერდით , ნაღდად კაი კამანდა გვყავს მაგათთან შედარებით ბევრად ...

01:10 | 11.09.2018
lagashi (3042)

არ ვიცი, მაინც ჯუჯა ქვეყნებია და ვფიქრობდი აზერებს დაუხატეს კალენდარი თქო.

00:56 | 11.09.2018
lagashi (3042)

მართალია კაჭარავამ საყოველთაო გულისწყრომა გამოიწვია მაგრამ მე ვფიქრობ რომ არც ჰქონია თავის გამოჩენის შანსი, მის ადგილზე ლატვიელებთან იგივენაირად უშედეგოები იქნებოდნენ ქვილითაიაც და მჭედლიძეც. დაცვაში ჩაბეტონებული გუნდი ყველაზე დიდ პრესში ფორვარდს ამყოფებს ზოგადად. არ მახსენდება მომენტი ჩვენებს თავზე დაესვათ ბურთი ან დასარტყმელად გაეყვანათ.

01:14 | 11.09.2018
playmaker (4704)

მართალი ხარ, უბრალოდ მაგას მიხვედრა უნდა )) ისე გაბედავა არა მაგრამ სხირტლაძე ალბათ უნდა გამოეძახა. არ ვარ დიდი აზრის მაგრამ სამი ფორვარდი გამოიძახო 2 ტამაშისთვის და არც ერთს სათამაშო პრაქტიკა არ ქონდეს ფაქტიურად ბოლო სულ მცირე ნახევარი წელი ცოტა უცნაურია

00:51 | 11.09.2018
lagashi (3042)

ყაზახეთმა ანდორას ვერ მოუგო აზერების ჯგუფია ყველაზე საინტერესო, 4 ერთი დონის გუნდია თავმოყრილი.

00:55 | 11.09.2018
barcelona1991 (3091)

დაგვხატა მაგ შედეგმა რასაც ქვიაა...ანუ მეორეზე მყოფ ანდორას 4 ქულით ვუსწრებთ ახლა მაგათ მოუგოთ და 7 ქულით გავასწრებთ.ისე კოსოვო რა ყოფილა ფარერებს 2-0 დაადო და 2 ტურის თავზე 4 ქულა აქ აზერები დასუსტებულაა.კოსოვოს მერე მალტას ვერ მოუგეს.

00:58 | 11.09.2018
lagashi (3042)

თუ ანდორას მოვუგეთ 5 ქულიანი ფორით ვიქნებით პირველზე. ვფიქრობდი აზერებისთვისაა ეს ტურნირი შექმნილი თქო და თურმე მკვდარზე ვენოკი ყოფილა მაგათი ნაკრები

01:00 | 11.09.2018
barcelona1991 (3091)

მეც მიკვირს 2 ტურის თავზე 2 ქულა აქვთ მარტო.კოსოვოც და ფარერებიც ასწრებს ჯერ.

01:03 | 11.09.2018
lagashi (3042)

როგორც ჩანს ჯუჯა გუნდებს დიდი მოტივაცია გაუჩინა ამ ახალმა ტურნირმა და
... კოსოვოზე ვფიქრობდი მაჩანჩალა იქნება თქო მაგრამ როგორც ჩანს იუგოსლავიური სპორტული ნიჭი მაგათზეც გადმოსულა

01:05 | 11.09.2018
barcelona1991 (3091)

იმედია ჩვენ გავალტ ევროპაზე ნამდვილად რეალისტური გზაა და უნდა გავიდეთ.

01:04 | 11.09.2018
barcelona1991 (3091)

კი დღეს ვნახე 1.75 ქონდატ მოგებაზე ფარრერებთან და მაგრად გამიკვირდა თურმე რას იკვირვებ 2-0 არ დაადეს დდდდ

02:39 | 11.09.2018
juria (389)

კოსოვოს კაი იგროკები ყავს დაჯე ჩვენ ბიჯებზე უკეთეს გუნდებში თამაშობს ზოგიერთი პროსტა ეხლა შეკრები ნაკრებია,,,მე ის გამიკვირდა აზერბაჯანს რო ვერ მოუგეს გასვლაზე

01:09 | 11.09.2018
lagashi (3042)

ჯგუფებიდან ალბათ მაკედონია და ბელორუსი უეჭველი ამოვლენ, ან ლუქსემბურგი, იმედი ვიქონიოთ იქამდე ჩვენი ბიჭებიც შევლენ ფორმაში თორემ იმათთან იოლი მატჩები არ გვექნება

00:49 | 11.09.2018
lagashi (3042)

რამდენი მატჩი აქვს გაბედავას ეროვნულ ნაკრებში ჩატარებული? რამდენი წლისაა? რა კარიერა უმაგრებს ზურგს? იმისთვის ათამაშოს ვაისმა ასეთ მნიშვნელოვან მატჩებში რომ უბრალოდ გავიგით შეუძლია თუ არა ნაკრებში თამაში?!!!

00:17 | 11.09.2018
ირაოლა (344)

დაღლილები იყვნენ...დარწმუნებული ვარ სხვა შემთხვევაში ლიტველებს გადახნავდნენ...ჯანოც ჩადგება ფრმაში. ქვილითაიას ტრანვა მძიმე დანაკარგია, ამ ადგილზე არც გვყავს სანდო ფეხბურთელი. ნელ-ნელა მოდის საინტერესო თაობა - კიტეიშვილი, პაპუნა, აბურჯანია, ზარანდია, ხარაიშვილი, საბა ..შეიძლება ვინე გამომრჩა. ნუ, ჩაკვტაძეზე აღარც ღირს საუბარი მთავარია ჯანმრთელად იყოს და პროფესიული ზრდა გააგრძელოს.
წარმატებები -დარწმუნებულ ვარ მალლე მოვა.

23:12 | 10.09.2018
sturtuc (3197)

კანკავა საუკეთესო იყო გუნდში. კაჭარავაზე მეტად კაშია ამწვავებდა თამაშს შეტევაში. კვეკვესკირი იყო ნოლი და არც კვეკვესკირი და არც კაჭარავა არ შეცვალა ვაისმა. რომ არ გვყავდა თავდამსხმელები ეგ ვისი ბრალია მერე? გამოეძახებინა გაბედავა! კაკაბაძეს თუ 39 ქონდა სიცხე საერთოდ რატომ ათამაშა? ეთამაშებინა გეგეჭკორი ან კაშია გადაეყვანა მარჯვენა ფლანგზე და კვირკველიასთვის ხოჭოლავა შეეწყვილებინა.ძალიან კარგია ორიდან ორი მოგება მაგრამ კოკა ყოველთვის არ მოიტანს წყალს. გუნდმა რა კარგად ითამაშა ამხანაგურები ლიტვასთან და ესტონეთთან (თითო ტაიმი მაინც) და დაიწყო ოფიციალური მატჩები და ხარისხი გაქრა საერთოდ. ან სტადიონი რატომ იყო ასეთ საშინელ დღეში? პატრონი ყავს თუ არა საერთოდ დინამოს? სტადიონისთვის ვერ მოუვლიათ.

00:32 | 11.09.2018
playmaker (4704)

და მართლაც რომ ექნა ეგრე და წაგვეგო მერე რას ვიტყოდით? ) იცი რა არის? მეც არ მესმის ზოგიერთი გადაწყვეტილება, მაგრამ მოდი ასე ვთქვათ მწვრთნელმა უკეთ იცის და ვენდოთ სანამ იგებს მაინც! ჩვენ არ ვიცით რა ხდება ვარჯიშებზე, არ ვიცით რა ხდება გასახდელში, ათასი ნიუანსია.. აი თუნდაც ყაზახეთთან გასვლაზე 99% გულშემატკივრების კანკავა/გვილიას ელოდა ცენტრში და მარჯვნივ მე პირადად პაპუნაშვილს ვფიქრობდი, ან არაბიძეს მაგრამ არანაირად მერებაშვილს, მაგრამ ახლა ვუსმენდი ცხადაძეს და ძალიან სწორი გადაწყვეტილება იყოო თქვა. მაგათი მარცხენა მცველია ძირითადად საიდანაც ყაზახეთის ნაკრები ანვითარებს შეტევბსო, 17-20 მწვავე ჩაწოდებას აკეთებს თამაშშიო მოდი ვთქვათ სიმართლე არაბიძე კარგად უტევს მაგრამ იმ სამუშაოს ვერ გასწევდა ხო? ასე რომ მგონი ჯობია ვენდოთ მწვრთვნელს ორღობის მწვრთვნელი არ არის ნამდვილად კი ვიცით ))

01:51 | 11.09.2018
iolasha75 (35)

ცხადაძეს სად უსმინე?

23:03 | 10.09.2018
BEERTRANCE (97749)

ყველაფერი ერთბაშად არ უნდა მოგინდეს.

22:04 | 10.09.2018
levani82 (41348)

დღეს ფეისბუკზე იდო კაკაბაძეს 39 სიცხიანს უთამაშია

21:43 | 10.09.2018
Erovnuli-Nakrebi (8825)

მოედანი ვინ აატალახა და რატომ?
ასე გამიზნულად რატომ მოხდა ჩვენი ნაკრების წინააღმდეგ ეს ქმედება?

20:51 | 10.09.2018
dubligi23 (598)

დღეა დავდე 2 ბილეთი, დაჯდება რას ფიქრობთ? გუშინ ჩვენები-გადაბმა მაკედონიაზე კარგად მოვიგე)
კოსოვო-ფარერები----ფარერები-გოლი--1.85
ანდორა-კაზახსტანი---------1(+1.5)-----1.45
მალტა-აზერბაიჯანი---------1(+1.5)-----1.33
ჯამი------3.5 კუში

მონტენეგრო-ლიტვა---------1----------- 1.47
შოტლანდია-ალბანეთი-------1----------- 1.70
პორტუგალია-იტალია----1.5 მეტ გოლი---1.46
ჯამი------3.6 კუში

20:26 | 10.09.2018
lagashi (3042)

ქართველებისთვის რომ ფეხბურთი ნომერ პირველი სპორტის სახეობაა ეს ჩვენი კომენტარებიდანვე ჩანს ძალიან კრიტიკული კომენტარები იწერება. დიდი ხანია უფსკრულში ვართ გადაჩეხილი და არ მესმის რატომ ვითხოვთ ბევრს ?!

20:11 | 10.09.2018
armenakich13 (493)

ვაისი მწვრთნელი რომელმაც საქართველოს ნაკრებში მუშაობისას მიიღო ბევრი არაორდინალური გადაწყვეტილება მაგ: ძირითადში აყენებდა სოლომონ კვირკველიას იმ დროს როცა მას საკლუბოში არანაირი პრაქტიკა არ ჰქონდა, ის ძირითადში ათამაშებდა ბევრისთვის დაბერებულ და უგუნდოდ მყოფ კანკავას, ის ძირითადში ათამაშებდა ანანიძეს რომელსაც საქმე თავის კლუბ სპარტაკში კარგად ვერ მისდიოდა და ზოგჯერ განაცხადშიც კი ვერ ხვდებოდა, ვაისი ძირითადში აყენებდა ლევან მჭედლძეს რომელიც ან ახალი მორჩენილი იყო ან ემპოლიში მაქსიმუმ ზამენიდან შედიოდა, ვაისი ძირითადში აყენება ვაკო ყაზაიშვილს მაშინ როცა ის ლეგიას დონის გუნდში თითქმის სკამს ხეხავდა, ვაისი ძირითადში აყენებდა ოქრიაშვილს რომელსაც თავის კლუბ(ებ)ში ვერ მისდიოდა საქმე და ზოგჯერ ზამენაზე იყო. ხოლო კონკრეტულად ამ ორ მატჩში მან ძირითადში დააწყებინა გიორგი ქვილითაიას მაშინ როცა ახალი მოშუშებული ჰქონდა ტრავმა და კლუბში 2 მატჩი ქონდა ჩატარებული ისიც 5-5 წუთით , ვაისმა ძირითადში დააწყებინა ოქრიაშვილს რომელიც თითქმის 1 წელი იყო უთმაშებელი, ვაისმა ძირითადში დააწყებინა გიორგი ნავალოვსკის რომელიც ახალი გადასული იყო თავის ახალ კლუბში და იმ ცოტა მატჩში რომელშიც ითამაშა ძალიან ცუდი შთაბეჭდილებები დატოვა. ჩემს მიერ ჩამოთვლილ აბსოლიტურად ყველა ვაისის არაორდინალურმა გადაწყვეტილებებმა ჩემი აზრით უმაღლეს დონეზე გაამართლა, ამ კაცმა იცის თავისი საქმე და ეს კონკრეტულად ამ გადაწყვეტილებებითაც დაამტიკიცა, აღარაფერს ვამბობ ამ კაცის მიღწევებზე ... ბრავო

20:09 | 10.09.2018
juria (389)

გასაკვირი იცით რაც არუნდა ზუსტად ჩააწოდონ ვინაა იქ თავის მომგები??ხშირ სიტუაციაში მარტო კაჭარავა იყო და ლატვიელებს რომელიც თავით დამაშით გამოირჩევიან და 195 არიან სიმახლეში მარტო კაჭარავა მოუგებს თავზე ბრძოლას? ჩააწოდდება კაკაბაძე და იქ იყო ვაკო და ნიკა 2- მაქსიმუ სამი ფეხბურთელი იყო საჯარიმოში 5 ლატვიელის წინააღდეგ და პრაკტიკულათ უშანსოთ იყვნენ თან ამას დაამატე არაწუსტი ჩაწოდებები 1 თიც ვერ ჩააწოდენ ,,,თუ მასე უნდა ჩააწოდებებით თამაში მაშინ 4-4-2 არის ყველაზე კაი ვარიანტი დააყენო მჭედლიძე დაეხლა კაჩარავა როცა ქვილითაია იქნება ფორმაშინ მაშინ ის და შეიძლება გამოვიდეს რამე,,,,,გუშინ ლატვისთან მოკლა გამჭოლი პასებით უნდა ემოქმედათ მაგრამ მაგას კაი შესრულება მოძრაობა კაი ხედვა და ზუსტი პასის მქონე ფეხბურთელი უნდა რაც ჩვენ არ გვყავს როდემდე გამოუვა ჩანკვეტაძეს თამაში,,,რატომხაც დარწმუნებული ვარ რო ჯგუბფს მოვიგებთ მარა იქ უკვე გამოგვაგდებენ უდავო ფავორიტია მაკედონია თუ გადახედავტ ყველა ფეხბურთლეი ჩვენზე უკეთეს გუნდებში თამაშობენ და უფრო მაღალი კლასის არიან,,თუნდაც პანდევი და მარჯვენა რისტოვსკი სპორტინგის იგროკია და თან სულ ძირითადს თამაშობს,,კაროჩე რაც ამათმა გუშინ ითამაშეს მაგ თამაშით D ლიგას ვერ მოვიგებთ

20:04 | 10.09.2018
berodaviti (4140)

სამწუხაროდ ძალიან ცუდად ვითამაშეთ და კარგია რომ ტაბლოზე მოვიგეთ, ვერ ვაჯობეთ ლატვიას კლასში, სათამაშო სცენარი მათი კარნახით განვითარდა, ასეთ პენალტს აღარ დაგვიდებენ სამომავლოდ, 2 ფორვარდითა და მეტი კომბინაციური სიზუსტით უნდა დავშალოთ დაცვითი ზღუდეები, ანდორასთან 4-3-3 უნდა ვცადოთ და მინიმუმ 3:0 მოვიგოთ !

20:02 | 10.09.2018
centurioni (345)

ძაანაც ნუ მივეცემით ეიფორიას ვის ვეთამაშებით და სად ვთამაშობთ დ დივიზიონში აქამდე კალათბურთში იყო ხოლმე ეხა აქაცდდ გიბრალტარი, ანდორა, სანმარინო, ლიხტენშტეინი მალტასთან და მის ნაირებთან რომც გავიდეთ ევროპაზე, რა ზრი აქ 3 თამაში უნდა წავაგოთ თან დიდი ანგარიშითაც ზოგი სუსტი გუნდის სტატუსი გვექნება ყველაზე და ჩვენზეც ისე უნდა ილაპარაკონ როგორც ტრინიდადი და ტობაგოზე მსოფლიოზე რო იყო და ანდორაზე ჩვენ რო გვიხარია ჩვენ ჯგუფში ორივე ტამაშს მოუგებთო, ლიტვა, ფინეთი,კვიპროსიც კი და ესტონეთი ცვენზე მაგღალ ლიგაში ც-ში თამაშობენ მემგონი გვირჩევია კარგად ვითამაშოთ შესარცევებზე და სედეგი ნელნელა დავდოტ

19:54 | 10.09.2018
dubligi23 (598)

ვერაფრით ვერ მივხვდი, რა მოგწონთ კაკაბაძე-ნავალოვსკის..რომელი მაგათი ჩაწოდება იყო სახიფათო კი არა, სახიფათოსთან ახლოს???(არაფერს უწუნებ ორივეს მონდომებაში და გულით უსურვებ წარმატებებს) მაგრამ არა, ვერ ქაჩავენ..
დააკვირდით ფეხბურთი როგორ ვითარდება, თუ ამდენჯერ გახვედი (და გადიან ეგ ორნი) ჩასაწოდებელ პოზიციაზე, 5-დან 1 ხომ მაინც უნდა დაასვა შენიანს, ან ხიფათის მომტანი ჩაწოდება გააკეთო, რომელიც შეიძლება ჩაჭრას იმათიანმა საკუთარ კარში..აი ესაა თანამედროვე ფეხბურთი, რათ მინდა შენი გასვლა, თუ უაზროთ და არაზუსტად აწოდებ სულ??..არ გვყავს სხვა ? მაგისი პასუხიც მაქვს, მაშინ რაღას ვკარგავთ შეტევებს, მივცეთ ბურთი ჩანკვეტაძე-ოქრი-ვაკოს და იქნებ რამე შექმნან და არ დავკარგოთ უაზროთ შეტევის შანსი..თვითონ ვაკო-ოქრი გაუშვათ ფლანგზე, ისინი შედარებით უკეთ ჩააწვდიან და მაგ ორს უთხათ დაეტიონ დაცვაში და პირიქით კაშია-კვირკველია გავიდეს ხოლმე ზოგჯერ...ესე მესმის მე ფეხბურთი და რა ვი აბა..

19:48 | 10.09.2018
zanzibari (320)

ვინაა სტატიის ავტორი? გამოდის ესენი ერთმანეთს გამორიცხავს თუ როგორაა თანხვედრაშირო მოდიოდეს არა? ვაი საცოდავო საცოდავო ქვეყანა საით მიდიხარ..P.S.რაგბის თემებზე კომენტარებს მიბლოკავენ ამ კომენტარის მერე ალბათ საერთოდ დამბლოკავენ წარმატებები ყველა ქართველს ვინც სამშობლოს სამსახურშია.

19:42 | 10.09.2018
sabonis (8506)

ოქრი, ჯანო, ჩაკვე ეს სამეული უნდა შეიკრას და შეტევა აშკარად უფრო პროდუქტიული გახდება.

19:37 | 10.09.2018
lashamax (817)

ნავალოვსკი ყველას ჯობდა

19:33 | 10.09.2018
lashamax (817)

ვაისია ხო კარგი მწვრთნელი. 3 წლის ნამძილზე 2 ოფიციალური მატჩი მოიგო ჩალვეტაძის ინდივიდუალური უსტატობის ხარჯზე.
3 წლის განმავლობაში ვერავინ გაიგო რა ტაქტიკით თამაშობს ნაკრები, არავითარი კომბინაცია და სტრატეგია, არავითარი დამუშავებული სქემა. ნაკრები გადის და თუ გაუვარდა გაიტანს აი ეს არის სულ ვაისის სტრატეგია

19:23 | 10.09.2018
rigeli (1043)

ამ შენი შეფასებული ნიშნებიდან მხოლოდ ვაისის არის სამართლიანი----რას ჩააჯინდა ვალოდია კიტეიშვილ ქიმაძეს გაბედავას რატომ არ იძახებს ან რატომ არ ატამაშებს, გუშინ კიტეიშვილი იქნებოდა მწყინვალე როგორც ერტ-ერტი საუკეთესო ტეხნიკური ფეხ-ლი, ნავალოვსკი დარბის წინ და უკან ხოლო მისი პადაჩები არის ნოლი. ოქრუაშვილი გუშინ იყო წვერებიანი ბალერინა და არეფერი არ გაუკეტებია. კაჭარავას აქედან ვეუბნები ---არაა ძმაო შენი საქმე ფეხბურტი ადექი რამე ხელობა ისწავლე გამგადგება ცხოვრებაში ის ბიჭი რომ არის დანიაში გოლავიკი და გაბედავა ჩიხურაში ორივე ათი თავით ჯობნიან კაჭარავას აწი ჩვენ კიდევ 7 ქულას ავიჩებთ 3 თამაშში--------------წარმატებას ვუსურვებ ნაკრებს

19:21 | 10.09.2018
verski (197)

მართალი ხართ ძმებო ასეთ მოედანზე თამაში ხელს ლატვიისნაირ გუნდებს აძლევს ესაა მაგათი უპირატესობა და ჟურნალისტებს რატო გძინავთ ნერვები მომეშალა.

18:54 | 10.09.2018
salazar (1405)

ასეთ მოედანზე შეუძლებელი იყო იმაზე მაღალი ხარისხის ფეხბურთის ჩვენება, რაც აჩვენეს.
შესაბამისად უხარისხობა ფეხბურთელებს ან მწვრთნელს გადააბრალო ეს ძალიან დიდი უსამართლობაა. ჩაკვეტაძე და ოქრი რო ბურთს ვერ იმაგრებდნენ ფეხში სხვას რაღა უნდა გაეკეთებინა?! ამას ისევ ხელოვნურსაფარიანი ჯობია. ის მაინც იცი, რომ ბურთი გაგორდება, ფეხზეც უფრო მყარად დგეხარ.

ისევ იგივეს ვიტყვი, მადლობის მეტი არაფერი მეთქმის.

ვინმემ კალენდარი დაწეროს იქნებ.

მეტის ნახვა
სარეკლამო ადგილი - 9
250 x 250
სარეკლამო ადგილი - 20
250 x 188
სარეკლამო ადგილი - 22
250 x 250
0.170918