ჩოგბურთი

11:15 | 13.08.2018 | ნანახია 3549 - ჯერ

ნადალმა მე-80 ტიტული მოიგო

მსოფლიოს ნომერ პირველმა ჩოგბუთელმა რაფაელ ნადალმა კარიერაში ერთეულთა თანრიგში მე-80 ტიტული მოიპოვა. რაფამ ტორონტოს მასტერსი მეოთხედ მოიგო (2005, 2008, 2013, 2018). რაფაელისთვის რიგით 33-ე მასტერსის ტიტუი გახლდათ, რაც სარეკორდო მაცენებელია. მეორე ადგილზე 30 მასტერსით ნოვაკ ჯოკოვიჩია, ხოლო ფედერერს - 27.

რაც შეეხება ფინალს რაფამ 19 წლის ბერძენი სტეფანოს ციციპასი 6:2, 7:6 დაამარცხა. პირველი სეტში ნადალმა იოლად იმარჯვა.მეორე პარტიას ესპანელი 5:3-ს იგებდა, თუმცა ბერძენმა სეტის ტაი-ბრეიკამდე მიყვანა მოახერხა, სადაც რაფამ გამოცდილებით აჯობა და 7:4 მოუგო.

ამ გამარჯვებით ნადალმა 1 მილიონი ამერიკული დოლარი და 1000 სარეიტინგო ქულა მიიღო. ციციპასმა 500 340 დოლარი და 600 სარეიტინგო ქულა გამოიმუშავა.


კომენტარები (139)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

08:32 | 15.08.2018
temooo82 (1953)

თავს რატო იკლავს კირგიოსა არ ვიცი, ტიპს ტრამვა აქვს და დადის, ეისებს ყრის დე... მტყ..

დღეს თუ ამას ჩორიჩმა არ მოუგო არ ყოფილა ეგ იგროკი...

ფედიას მოუგო ჰალეს ფინალი და ცალფეხა კირგიოსას დედაც

23:33 | 14.08.2018
NADAL RAFAEL (4910)

სილქზე გადიოდა კირგიოსის თამაში უყურეთ ვინმემ?? აი კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი რო ტიპი არის სამკურნალო აი მართლა ოღონდ,ნაღდად არააქვს მაგას ჯანსაღი ფსიქიკა კი მესმის კაცი შეიძლება იყოს ცოტა არანორმალური მაგრამ ეს ნამეტანია რა თან ძაან ნამეტანი))))

00:32 | 15.08.2018
20 in 2020 (1790)

თAმაშისთვის არ მიყურებია)) ვიდეო ვნახე იმ მომენტის ჩანთაში ბოტასებს რო ეძებდა და მერე მიხვდა თურმე დარჩენია გასახდელში და თAვის გუნდს მოატანინა

01:14 | 15.08.2018
NADAL RAFAEL (4910)

ეგ მხოლოდ დასაწყისი იყო ტიპმა ისეთები აკეთა რო რავი

21:46 | 14.08.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ვავრინკა მართლა განსაკუთრებული მოვლენაა კორბენ.იდეაში საუკეთესო ასაკის მერე დაიწყო თამაში მოიგო 3 სლემი თან ფინალში 2 ჯერ ნოვაკი და 1 ნადალი დაამარცხა დონეა სტენი მისი და ჯოკოვიჩის გაროსი საერთოდ ჩოგბურთის ისტორიაში ერთერთი საუკეთესოა

22:20 | 14.08.2018
KoRBeN DaLLaS (24846)

კი ეგრეა. ძირითადად დიდი სამეულის გარშემო ვტრიალებთ, იმიტომ რომ ყველა დროის საჩოგბურთო ლეგენდები არიან. თუმცა სტენი, მარეი და დელ პოტროც გამოსარჩევი ხალხია. აქვთ თავიანთი სტილი.

21:39 | 14.08.2018
mtiula (1604)

Kiriosi jongliorobs kudlastan

19:40 | 14.08.2018
Go rafaa (2301)

Basilaze ra ismis cincinatzec ar chans

20:14 | 14.08.2018
KoRBeN DaLLaS (24846)

ცინცინატიშიც არ იქნება. ამის მერე გამოვა უინსტონ-სალემის ტურნირზე და მერე ამერიკის ღიაზეც, რა თქმა უნდა.

21:52 | 14.08.2018
Go rafaa (2301)

Aa da ratom tovebs dasvenebis variantshi tu awuxebs rame?

22:17 | 14.08.2018
KoRBeN DaLLaS (24846)

ქართველია მაინც და ჰამბურგი რო მოიგო, ერთთვიანი აღნიშვნა ხომ უნდა მაგ ამბავს ?

23:13 | 14.08.2018
Go rafaa (2301)

hah is kitsbuelis turniri gamoetova jobda am mastersebis gamotovebas

01:55 | 18.08.2018
Go rafaa (2301)

16:57 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

წელს დიდი ალბათობით ეს 8 ჩოგბურთელი ითამაშებს შემაჯამებელს, ფედერერი ნადალი ჯოკოვიჩი დელ პოტრო ზვერევი ტიემი ანდერსონი ჩილიჩი

17:41 | 14.08.2018
NADAL RAFAEL (4910)

ტიემს ბადის იქითა მხარეს ძლივს გადააქვს ბურთი გაროსის მერე მაგის ჩოგბურთი წელიწადში მხოლოდ 2 თვიანია)))) აზრი არა აქვს მაგის შემაჯამებელზე თამაშს,იზნერს შეუძლია მაგის ამოგდება))))

17:57 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

დავწერე ისნერზე, ციციპასმა ასე თუ გააგრძელა მაგასაც აქ შანსი და ნიშიკორი დიმიტროვიც ჯერ არ არიან უშანსოდ რამე კაი ტურნირი უნდათ და წაიწევენ წინ, მარა არცერთია დიდად ფორმაში

18:05 | 14.08.2018
NADAL RAFAEL (4910)

ციციპასისთვის ნადარევია წელს,მომავალ წელს იჩალიჩოს მაგაზე))) ყველაზე რალური შანსი ტიემის ამოგდების იზნერს აქვს

18:17 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

მე მაინც ნიშიკორის იმედი მაქვს, გასაგებია რო დიდი ფორააა მაგრამ ტურნირებიც ოხრად დარჩა

18:19 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

მინიმუნ იზნერს მაინც უნდა დაეწიოს.. 1 სათAდარიგო მოთამაშე რო იყოს

01:55 | 18.08.2018
Go rafaa (2301)

100

17:05 | 14.08.2018
barcelona1991 (4821)

ეგ 8 თუ დაჯდა მაგარია.ძლიერი ჯგუფიაა.

17:11 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

თუ ტრავმა არავინ მიიღო ეგრე უნდა დაჯდეს, ერთი ტიემი თუ ამოვარდება

17:01 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ტიემის ამოგდების შანსები აქვთ ისნერს და ციციპასს თუ ასე გააგრძელა ტიემმა

16:33 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

1ხელ რო მოიგებ მერე მადის ამბავიაო :დდდდდდდდდდ სლემებზეც ეგრეა ნაიკ მთავარია ჩილიჩმა 1 მოიგო და შევიდა ისტორიაში ფედერერი ნადალივით მარა იმათნაირი გაუმაძღარი არაა და გაჩერდა 1 სლემზე

16:33 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ნაიკი ვაბშე საოცრებას წერს შემაჯამებელს ერთხელ მოიგებ თუ 10 ჯერ აზრი არ აქო

16:23 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

20-17-13

16:23 | 14.08.2018
Go rafaa (2301)

Arasavaldebuloo monte karloo vax bijo reebs agar gaigeb am federeris fanebisgan esegi sadac federers uchirs an ar aqvs saertod mogebuli is dabali donisaa da arasavaldebuloa magrebi xart raa ipriii rogorc gawyobt ise chrit da keravt nikushasi ar iyos

16:27 | 14.08.2018
diadimaestro (2482)

თუ არ იცოდი აწინ იცოდე რომ მონტე-კარლო არასავალდებული მასტერსია.სადაც თუ გინდა ითამაშებ თუ გინდა .ლეზე დაიკიდებ.პლო.ი ფხანია მხოლოდ მაგაშია რეკორცმენი.

16:32 | 14.08.2018
Go rafaa (2301)

Ras qvia arasavaldebulo mastersia 1000 quliani isetive da iseti donis rogorc sxva mastersebi eg zogzogierti fedes fanistvisaa arasavaldebulo imitom rom arc ertxel ar aqvs mogebuli da yoveltvis uchirs da vegarc moigebs da rac federers ar aq mogebuli tqventvis eg yvelaferi arasavaldebuloa

16:37 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

2009 წლიდან გახდა არასავალდებული თამაში თუმცა მას შემდეგ ყოველთვის ყველა ტოპ მოთამაშე ჩAდიოდა მათ შორიდ ფედერერი თუმცა ერთხელაც ვერ ეღირსა მოგებას... რაც შეეხება ტურნირს ისევე ფასობს როგორც დანარჩენი 8 ტურნირი 1000 კატეგორიის

16:40 | 14.08.2018
Go rafaa (2301)

Da arasavaldebulo ras qvia?

16:41 | 14.08.2018
Go rafaa (2301)

Eg motamashis gadasawyvetia unda chava unda ar chava aba gqrosebs ro tovebs federeri magis neba ar aris

16:40 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

შეგიძლია უარი თQვა ჩასვლაზე

16:42 | 14.08.2018
Go rafaa (2301)

Uari chasvlaze nebismiergan shegidzlia tqva eg imas ar nishnavs ro mag turnirs araferi fasi ar aqvs da martla kl.ze unda daikido rogorc batonma diadmaestrom tqva

01:55 | 18.08.2018
Go rafaa (2301)

T

16:46 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

ნებისმიერზე უარს ვერ იტყვი არის სავალდებულო ტურნირები რომელზეც აუცილებლად უნდა ითAმაშო თუ რაიმე პრობლემა არ გაქვს.. რაღAც ასაკმდეა ეს თუარვცდები 32 მერე შეგიძლია გამოტოვო ტურნირები...
ეხლახანს მაგალითAდ დელპოტრომ ვაშინგტონი გამოტოვა რომელიც 500იანია და იმავე კვირას უფრო დაბალი კატეგორიის ლოს კამბოსში ითAმაშა რის გამოც თუარ ვცდები დააჯარიმეს

16:48 | 14.08.2018
Go rafaa (2301)

Xo mara monte karlo didi turniria da yvela magali donis igrokic chadis da iseve fasobs rogorc sxva mastersebi

16:49 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

რათქმა უნდა იგივე ფასი აქვს რაც დანარჩენ 8 მასტერს...

16:45 | 14.08.2018
diadimaestro (2482)

შესაფერი ასაკი თუ არ გაქ დიდ ტურნირებს .ლეზე ვერ დაიკიდებ.მონტე- კარლოს გარდა რათქმაუნდა რომელიც არაპრესტიზული გამოდის.

15:54 | 14.08.2018
diadimaestro (2482)

აუ რაზე დავობთ ამდენი ხანი.შემაჯამებელი არის ტურნირი რომელიც სლემების მერე ცალსახად საუკეთესოა.ოლიმპიადა არა .ლე. ოლიმპიურ ფრონტს ცალკე თუ განვიხილავთ როჯს აქვს ოქრო + ვერცხლი.ანუ აქაც ისეთი შედეგი აქვს ბევრი რო იოცნებებდა. პირადად მე მირჩევნია როჯერმა წელს გაისად შემაჯამებელი მოიგოს და ამ ფრონტზე გაამყაროს რეკორდი.ვიდრე 2020 წელს ოლიმპიადა მოიგოს.ტოპ 5 ტურნირი - ავსტრალია გაროსი უიმბლდონი ამერიკა და შემაჯამებელი. ჯამში 26 ტიტული აქვს მაესტროს.წლის ბოლოს ველოდებით 28 დიდ ტიტულს.

16:20 | 14.08.2018
Go rafaa (2301)

Shen ra girchevnia da ra ara eg sxva temaa da ra ari uketesi da romeli magali donis eg kide sxvaa

16:05 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

სად იციან აქ მაგდენი

16:04 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

stripslashes((strlen('https://www.atpworldtour.com/en/news/nadal-big-titles-update-august-2018')>0?'https://www.atpworldtour.com/en/news/nadal-big-titles-update-august-2018':'https://www.atpworldtour.com/en/news/nadal-big-titles-update-august-2018'))

16:07 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

ან გრანდ სლემი მოიხსენიე მხოლოდ ან დიდ ტიტულებს მასტერსებიც მიაბი

16:13 | 14.08.2018
diadimaestro (2482)

კი ჩელენჯერებსაც მივამატებ და არასავალდებულო მოტე-კარლოსაც. ყველაზე .ლე მასტერსი მსოფლიოში დდდ

16:16 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

უფრო სამართლიანი იქნება და სწორიც )) თOრე შენ შეგიძლია 250იანი მიაბა რომელიც ოხრად აქვს როჯერს და დაახლოებით 30% შეადგენს თAვის ტურნირების

16:19 | 14.08.2018
diadimaestro (2482)

სამაგიეროდ აქვს - 20 ოქრო + 6 ვერცხლი + 27 ბრიჯააო. ნადალმა აწინ 100 ბრიჯაოცც რო მიამატოს მასტერსების სახით მაინც ოქროა საზომი. მერე ვერცხლი.

16:23 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

ხპდა ოქროს და ვერცხლს თუ ერთAდ ანგარიშობ ბრინჯაოც უნდა მიამატო თქო უფრო სამართლიანია.. თუმცა ეგრე არ გაწყობთ მაგრამ ფაქტია ლინკი ზევითAაა და გადახედე ხოლმე

16:25 | 14.08.2018
diadimaestro (2482)

მაგაზე .ლე სტატისტიკის დედა.ვეცი ტიპები სლემს და მასტერს აერთიანებენ.სლემს და მასტერს თუ აერთიანებენ მაშინ სიტყვაზე მასერს და 500 იან რატო არ აერთიანებენ.სლემი უფრო აღემატება მასტერს ვიდრე მასტერსი სიტყვაზე 500 იან ტურნირს.

16:28 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

ჯერესერთი არავინ არაფერს არ აერთიანებს შიგნით გარკვევით წერია ყველაფერი..შენ აქ სლემს და შემაჯემებელს თუ მითვლი ერთად იმათ ატპს ხელმძღვანელებს არ შეუძლიათ 3 ძირითAდი ტურნირი ფორმალურად მოიხსენიონ როგორც "Big Titels"

16:25 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

ყოველი მნიშვნელოვანი ტურნირის მერე ცვლის ატპ და მიადევნე თვალყური

15:37 | 14.08.2018
aulol besoi (1291)

სასტავ, მეც გამოვყოფ ფეხს იმ კუსი არ იყოს და მანიკურს თუ არ გაიმეტებთ, არც დამცინოთ მაინცდამაინც...
მოკლედ ოლიმპიადა ფეხბურთვისთვის და ტენისისთვის ერთი პონტი არაა და დაჟე ოფიციალურადაც გამოცხადებულია ეს, ტურნირების ფორმატიდან გამომდინარე, უფრო დავაკონკრეტებ - ფეხბურთს მთავარი ნაკრებებით არ თამაშობენ, მაშინ როცა ჩოგბურთში მთავრები იჩითებიან როგორც ვიცი... ამიტომ ანიჩკა დიდი მონდომებით რო ცდილობს ერთ ქვაბში მოხარშვას, აქ შტოტა შტოტა შტოტა ვსიო ნიტო ჩემი აზრით... დალშე შემაჯამებელი, თუ ოლიკპიადა აზრზე არ ვარ...
ხო და კიდევ რაღაცა გამახსენდა, აი დარწმუნებული ვარ, რომ ფედერერი მომავალ წლამდე არაფერს არ მოიგებს, ასე აქვს ჩემი აზრით ჩაფიქრებული და წელსა უიმბლდონი "ვერ" კი არა, "არ" მოიგო. მიზეზი უმარტივესი - აი უიმბლდონადე რო ფინალი წააგო ჩორიჩთან ისაა მიზეზი, ანუ უიმბლდონი უნდოდა რო მეასე ტიტული ყოფილიყო, სხვაშანსი არაა, ამიტომ ვფიქრობ, რომ მომავალ წელს მოიგებს ჯერ იმ ჰალეს და მერე უიმბლდონს მიაყოლებს მეასე ტიტულად აგერ ნახავთ. ფედრერეჯეიმსლივერპულდელპოტროს კომენტარი წაუკითხავს და უნდა ავუხდინო ის კომენტარიო...დდდდ

15:33 | 14.08.2018
KD (575)

"თიხის კაცი, ბალახის კაცი, ჰარდის კაცი, დახურული ჰარდის კაცი" - ოთხივე ტიტული შეგიძლია უწოდო ფედერერს, მაგრამ რაფა არის "ბალახის კაცი, ჰარდის კაცი, დახურული ჰარდის მოზარდი და თიხის ღმერთი"

16:23 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ვის ვინ რას უწოდებს არვიცი მარა ფაქტია ფედერერი პირველია ჩოგბურთის ისტორიაში და ამას ნადალიც აღიარებს და ყველა

15:10 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

20-17-13 ტელეფონის ნომრად კაი იქნებოდა

15:12 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

მარა 10 სექტემებრს 21 სლემზე ავდივართ ამიტომ მოცდა ჯობს

15:04 | 14.08.2018
Go rafaa (2301)

ani-federer ai shen garda aravin idzaxis magas ro shemajamebeli jobia olimpiadaso shen garda da sheidzleba erti orma federeris fanma dawios da daakninos olimpiada imito ro tqven fedos eg agar egirseba cxovrebashi da axla tavs imshvidebt magit ro olimpiada araferia eh mesmis tqveni araushavs

15:08 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ვიმშვიდებთ არა შაშვი ყველას ვფიცავარ თუ ოდესმე მნიშვნელოვან ტურნირად ჩამეთვალოს და 1 თამაში მაინც მქონდეს ნანახი თავიდან ბოლომდე, მთვარი რაცაა სლემები მანდ 1ია ფედერერი და სლემების მერე შემაჯამებელია სადაც ასევე პირველია და კიდევ ბევრი დიდი მიღწევები აქვს ფედერერს და ყველა აღიარებს მათ შორის ნადალიც ყველა დროის საუკეთესო ჩოგბურთელად ასე რომ თავი თქვენ უნდა იმშვიდოთ მასტერსებით თიხის კაცის ფანებო

15:46 | 14.08.2018
Go rafaa (2301)

Shen ro ar tvli eg arafers ar nishnavs sheni chatvlit ar wydeba ra aris mnishvnelovani da ra ara da exla nuwaxvedi sxva temaze aq olimpiadis mnishvnelobaze davwere me marto ki jerjerobit pirvelia slemebit mara gadaswrebis shemtxvevashi agar iqneba pirveli da tixis kacs rac sheexeba ki tixis kacia kaco tixis iqit me movige 6 sleme me vitamashe amdeni finali tixis iqit kide me movige amdeni turnirebi da mastersebi tixis iqit kiki kaco marto tixis aba tixis iqit 250 iani turniric ar aqvs mogebuli da tixis ari aba risaa vax vax erti tqven tvinebshi chamaxeda sul 1 wamit meti ar minda

16:03 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

მე კი არა ისედაც არ ითვლება მაღალი დონის ტურნირად და შემაჯამებელი რო ჯობია ეგ ორჯერ ორია და ეგ თუ არიცი ვაბშე არც ჩოგბურთი იცი სლემებზე ჯერ ჯერობით კი არა კაი ხანია პირველია და კიდე კარგა ხანს იქნება როგორც ნოვაკმა ვერ გაასწრო ისე ვერ გაასწრებს ნადალი ასე რომ ჩოგბურთში 1 ფედერერია და მინიმუმ 20 წელი სლემებში 1 იქნება მერე ვნახოთ ვინ გამოჩნდებიან და რას მოიგებენ

16:18 | 14.08.2018
Go rafaa (2301)

Ai magas ro ityvi olimpiada ar itvleba magali donis turnirado vsio aq davamtavre me shentan saubari raga unda agixsna an gagagebino magis mere roca magas ityvi

14:51 | 14.08.2018
naiki (5503)

მოკლედ რაფამ 2005, 2008, 2012, 2014, 2016 წლებში გამოტოვა შემაჯამებელი!

2009 და 2011 წლებში ჯგუფში ჩარჩა

2006 და 2007 წლებში ნახევარფინალები წააგო ფედერერთან

2010 წელს ფინალი წააგო ფედერერთან

2013 წელს ფინალი წააგო ჯოკოვიჩთან

2015 წელს ნახევარფინალი წააგო ჯოკოვიჩთან


2017 წელს გოფინთან წაგების მერე უარი თქვა ტიმთან და დიმიტროვთან მატჩებზე

14:34 | 14.08.2018
KoRBeN DaLLaS (24846)

ისე, გუშინ ვფიქრობდი - როჯერს, ნოვაკს და ნადალს ერთად 50 სლემი აქვთ მოგებული.
ამათგან პირველი ფედერერმა მოიგო 2003 წლის უიმბლდონზე. მას შემდეგ 15 წელი გავიდა და 15 წელი სულ 60 მეიჯორს ნიშნავს.
ანუ, ამდენი წლის მანძილზე რამდენი კარგი ჩოგბურთელი გვინახავს და სულ ათიოდე სლემი მიუგდეს საჯიჯგნად ამ მონსტრებმა
პ.ს. და მსუქანმა სტენმა მოახერხა და ამ 10-დან სამი მიისაკუთრა. მაგიტომაც მევასება ეგ ოხერი

14:29 | 14.08.2018
ალექსანდრე (6188)

ანი შენ ისე გულწრფელად, მხურვალედ, დიდი თავგამოდებით და ერთგულად გულშემატკივრობ ფედერერს, რომ იძულებული ვარ მეც მხარი დავუჭირო მაგ კაცს. ფედერერ არასოდეს აღარ წააგო და გული არ ატკინო ანის, თორემ ჯოჯოხეთის ცეცხლში დაიწვები!

14:30 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

უსამართლობას ვებრძვი

14:18 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

მე არასოდეს მინახავს როდ ლეივერის თამაში. მიუხედავად ამისა, ვიცი მისი ისტორია. მან მოიგო "დიდი სლემი" როგორც მოყვარულმა და შემდეგ, როგორც პროფესიონალმა. ასე რომ, დავა ყველა დროის საუკეთესო მოთამაშეზე არა ჩემსა და როჯერს, არამედ ლეივერსა და როჯერს შორის უნდა მიდიოდეს.

გრუნტის კაცმა ფედერერს არც კი შემადაროთო

14:23 | 14.08.2018
naiki (5503)

მერე ლეივერმა რა თქვა - ჯერ დააჭერინეთ როჯერს ხის ჩოგანი და მერე შემადარეთო

14:26 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

აიღოს მერე ყველამ ხის ჩოგანი და ითამაშონ რა ვქნათ ახლა აბა :დდდ ლეივერზე წინ ფედერერიც დგას ნადალიც და ალბათ უკვე ნოვაკიც და ძველ დროში ვერ წავიყვანთ ამას, ფაქტია შედეგებით აჯობეს

14:21 | 14.08.2018
KoRBeN DaLLaS (24846)

აჰა, ესე იგი მაინც სლემი ყოფილა მთავარი. წინა კომენტარში სხვა "პათოსი" განავითარე

14:23 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

გააზრება გიჭირს მგონი ნადალის ნათქვამის მარტო სლემები არაა მთავარიო, მთავარი როა ყველამ ვიცით მარა მარტო ეგ არ არისო და სხვა ტურნირებიც მნიშვნელოვანიაო მარა სხვა ბევრ დიდ მიღწევასთან ერთად სლემებშიც პირველიაო ლეივრს და ნადალს რაც შეეხება ნადალს უფრო წინ ვაყენებ მე მარა ნადალმა რაც თქვა აგერ ბატონო

14:25 | 14.08.2018
naiki (5503)

თვითონ ხომ არ გიჭირს ნათქვამის გაგება - ანუ რაფამ თქვა ყველა დროის საუკეთესო ლეივერია და როჯერი იმას შეადარეთო

14:27 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ნაიკ ჰოროსკოპმა გაჭედა თუ რა გჭირს სად წერია ლეივერია საუკეთესოო, აგერ მაგ ნადალის კომენტარში ესეც იყო, "ასი პროცენტით სამართლიანად მიმაჩნია მტკიცება იმის შესახებ, რომ ფედერერი საუკეთესო მოთამაშეა ჩოგბურთის ისტორიაში. კარგად წაიკითხე ერთადაა ეგ ორი სხვადასხვა დროს არ უთქვამს

14:15 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

"ასი პროცენტით სამართლიანად მიმაჩნია მტკიცება იმის შესახებ, რომ ფედერერი საუკეთესო მოთამაშეა ჩოგბურთის ისტორიაში. ის დღემდე თამაშობს და მისი შედეგების გაუმჯობესება ძალიან რთული იქნება. მე ყოველთვის ვამბობ, რომ არასამართლიანია მოთამაშის წვლილის გაანალიზება მხოლოდ "დიდ სლემზე" მოპოვებული ტიტულების რაოდენობით. ყველამ იცის, რომ ჩოგბურთი მხოლოდ "დიდი სლემი" არ არის. არსებობს ბევრი სხვა ტურნირი და როჯერს იქ შესანიშნავი მაჩვენებლები აქვს. თანაც, "სლემებიც" ყველაზე მეტი აქვს მოგებული.

გრუნტის კაცმაც იცის ვინააა ყველა დროის საუკეთესო ჩოგბურთელი როჯერ მეფედერი

15:26 | 14.08.2018
naiki (5503)

სხვანაირად რომ ეთქვა მაშინ სამპრას-აგასის დამოკიდებულება უნდა ქონოდათ ერთმანეთთან

14:19 | 14.08.2018
KoRBeN DaLLaS (24846)

რაფასგან ვერც წარმომიდგენია სხვანაირად საუბარი, სანამ როჯერზე უკანაა სტატისტიკური თვალსაზრისით. ბოლობოლო ნადალია, იბრაგიმოვიჩი ხო არა ?
თუმცა ეგ იმას არ ნიშნავს, რომ არ შეეცდება გადასწრებას.

14:09 | 14.08.2018
KoRBeN DaLLaS (24846)

ჩემი ვარაუდით (იშვიათად ვცდები ), კარიერის დასრულების შემდეგ ნადალი ფედერერზე წინ იქნება ურთიერთშეხვედრებშიც, ოლიმპიადის მედლებითაც, მასტერსებითაც და თქვენ წარმოიდგინეთ - სლემებითაც !!!
ესეც ოთხი რუჩკა გენიალური მაესტროს კუბოზეეე
ერთადერთი დამამშვიდებელი გარემოება როჯერის ქომაგთათვის სწორედ ეგ შემაჯამებელი ტურნირია, რომელშიც რაფა მას ვერანაირად ვერ დაეწევა.
ამიტომაც მესმის ანიკოსი. ის ხომ ფედია "ატჩაინი" ფანია და შემაჯამებლის მნიშვნელობას ხელოვნურად "მაღლა სწევს". ქვეცნობიერი კარნახობს, რომ მარტო მაგითღა მოუწევს ბოლოს თავის მოწონება და წინასწარ ვარჯიშობს რაა

14:37 | 14.08.2018
O. Mertskhali (8101)

საღოლ

14:12 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

სლემები შემაჯამებელი ტიტულები 1 ადგილის რეკორდი ოთხივე ფედერერის სასარგებლოდ მორჩება ასე რომ როგორც ნოვაკის ჩავარდნაზე მიიღე გულის შეტევა იგივე გელის მეორეჯერ და ფრთხილად იყავი

14:07 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

ani-federer 20 2012 წლის ოლიმპიადის ფინალიც არ გინახავს ? ლაივში თუ არა ჩანაწერი მაინც , რაღაცას გვატყუებ D კაი მე გეტყვი რა მოხდა ფინალში უიმბლდონის ცენტრალურ კორტზე, ენდი მარისთAნ 5 სეტიან ფორმატის თამაშში მხოლოდ 7 გეიმი მოიგო )))) შენ უეჭველი მაგ თამაშის მერე ოლიმპიადის ხსენებაც არ გინდა

14:12 | 14.08.2018
KoRBeN DaLLaS (24846)

თან ბალახზე

14:10 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ღმერთს ვფიცავარ არც ლაივში და არც ჰაილაითები მარა 2 თვით ადრე რო მაგ ენდი მარის უემბლის ფინალი მოუგო ეგ ძაან ტკბილად მახსოვს და ეგ ოლიმპიადა 20-20 ჯერ ქონდეთ თ უნდა თ მარის და ნადალს რო გადაებათ ფედერერი უფრო ტიტულოვანია მაინც

13:46 | 14.08.2018
KoRBeN DaLLaS (24846)

ოხ ანიკოო, შენ რა ხარ ვინც არ გიცნობს ?
გულზე ხელი დაიდე და ისე გვითხარი (მარცხენა მხარეს არის), ფედერერს რო უილიამსივით 4 ოლიმპიური ოქრო ჰქონოდა მოგებული და არც ერთი შემაჯამებელი, მაინც ამ აზრზე დარჩებოდი ?

13:55 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

კიი ფედერერს და მის 20 სლემს ვფიცავარ 1 ტურნირი აღარ მოეგოს კარიერაში და ნადალს და ჯოკოვიჩს გაესწროს ფედიასთვის სლემებში თუ პირიქით მეფიქრა ვაბშე რა პრინციპით ტარდება ოლიმპიადა ჩოგბურთში, რამდენი თამაშია როგორ ირჩევენ მოთამაშეეებს არც ეგ ვიცი და არც 1 თამაში მინახავს თავიდან ბოლომდე იმიტო რო არაა ჩოგბურთში ოლიმპიადა გამორჩეული და არც ფეხბურთში

14:03 | 14.08.2018
KoRBeN DaLLaS (24846)

რატომ, რატომ ? ყოველთვის სიამოვნებით ვუყურებ ხოლმე. განსაკუთრებით ბოლო ოლიმპიადა დამამახსოვრდა, ბევრი კარგი მატჩი იყო.
თანაც იქიდან გამომდინარე, რომ მედალი მედალია - გინდ ერთეულებში და გინდ წყვილებში, წყვილთა თანრიგის შეჯიბრიც ძალიან დაძაბული და ემოციური გამოდის ხოლმე.

14:07 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

1500 ქულიანი ტურნირი რომელიც სლემების მერე 1ია, 3 მილიონია თითქმის საპრიზო გამარჯვებულს რაც თითქმის სლემების გამარჯვებულის თანხააა, 8 საუკეთესო ჩოგბურთელი თამაშობს და ასეთ ტურნირზე წინ ოლიმპიადა როგორ უნდა დააყენო ბოლო ოლიმპიადაზე ერთი რაც მახსოვს ჯოკოს წაგება იყო დელ პოტროსთან, ფინალი და ნახევარფინალი როგორ და რანაირად წარიმართა ღმერთს ვფიცავარ თუ ვიცოდე კიდე პუიგმა მოიგო ქალებშიო და ეგ ხო საერთოდ რო გამახსენებინა ვინ იყო გუგლი გადავატრიალე

13:33 | 14.08.2018
anna RAFA (3533)

კარგით რა რით ვერ აპატიეთ რაფას ერთი მასტერსი,არ ინევრიულოთ ცინცის ფედია მოიგებს,ამერიკას ისევ ნადალი...!!უი უი ეს რა წამომცდა..!!

13:30 | 14.08.2018
ალექსანდრე (6188)

არც ნადალს და არც ჯოკოვიჩს არ შევაქებ ცხოვრებაში

13:31 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

შეაქე მარა ამათნაირ მარგალიტებს ნუ დაწერ

13:36 | 14.08.2018
ალექსანდრე (6188)

ჯობს გავჩუმდე, რომ რაიმე შეცდომა არ დავუშვა. მაგრამ ერთს ვიტყვი: ძირს ოლიმპიური თამაშები! გაუმარჯოს დიდ მუზარადებს, მასტერსებს და რა თქმა უნდა შემაჯამებელს!

13:37 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ოლიმპიადა ძიუდოში და ბევრ სხვა სპორტში პირველია მარა ფეხბურთში და ჩოგბურთში აშკარად უკანა პლანზეა

13:40 | 14.08.2018
ალექსანდრე (6188)

გეთანხმები ანიჩკა, რომც არ გეთანხმებოდე ხმის ამოღებას როგორ გავბედავ

13:30 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

შარშან ფეხზე ძლივს იდგა ტრავმირებული ჩავიდა შემაჯამებელზე სათამაშოდ მარა გოფინთანაც რო წააგო მიხვდა რო აზრი არ ქონდა და მოეხსნა

13:27 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ნადალი რო ქვითინებდა ეგ არიცით ნადალის ფანებმა? უკმაყოფილიყო ბიჭი გრუნტზე რატო არ ტარდება შემაჯამებელიო გაგიჯებულია ისე უნდა მოგება და იხვეწება გრუნტზე ჩატარდეს ჰარდი მერავიცი გრუნტის კაცი ვარო

13:15 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ნადალის შემაჯამებლის ვერ მოგების მიზეზიც ცნობილია 8 საუკეთესო ჩოგბურთელი თამაშობს მაგ ტურნირზე და მაგ დონის ჩოგბურთელებში ვერ ქაჩავს აი ჩელენჯერის ბადე რო ქონდეს მოიგებდა

13:24 | 14.08.2018
naiki (5503)

ანი ნუ უბერავ უკვე რა - გოფინია საუკეთესო თუ დავიდენკო?

13:25 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

აუ ნაიკს შენ ვაბშე წლის მარგალიტი გაჩითე 1 შემაჯამებელს მოიგებს თუ 6ს აზრი არ აქო

13:22 | 14.08.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ

13:21 | 14.08.2018
ალექსანდრე (6188)

მადლობა ღმერთს, რომ აქამდე ცუდი არ დამცდენია ფედერერზე და მითუმეტეს ამის სემდეგ ცუდის სათქმელად ენა არ მომიტრიალდება, რადგან სენს გადაკიდებას ყველაზე უარესუ ჯობს ამ ქვეყნად.

14:33 | 14.08.2018
O. Mertskhali (8101)

13:13 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ბაჩან სად ხარ თქვი რამე

13:12 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ოლიმპიადას რო შემაჯამებელს ამჯობინებ იქ უნდა დაასრულო ჩოგბურთის ყურება

13:12 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

კანონით უნდა ისჯებოდეს მაგის თქმაც კი : D

13:10 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ჩოგბურთი და მძლეოსნობა ვერ გაურჩევია ხალხს

13:10 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

სასწაულებს გაიგებ აქ ოლიმპიადა შემაჯამებელს ჯობიაო ამას მარტო :დდდდდდდდდდ

13:22 | 14.08.2018
naiki (5503)

თუ მაგდენი არ გესმის რომ ოლიმპიადა შემაჯამებელს ჯობია ლაპარაკსაც აზრი არ აქვს - 1 ოლიმპიადა 6 კი არა 16 შემაჯამებელსაც კი იწონის!

13:28 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

კი 1 ინდიანა უელსიც ჯობია 11 გაროსს იცოდე ეგეც

13:50 | 14.08.2018
naiki (5503)

ერთი კი არა 11 ინდიანაც ვერ აჯობებს თუნდაც 1 გაროსს - მაგრამ ეტყობა არ იცი რომ რაფას ინდიანა სამჯერ აქვს მოგებული
ისე აშკარად სტრატოსფეროს ხარ გაცდენილი ისე დაფარფატებ უაზროდ უკვე

13:10 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

აქ თუ გაიგებ

13:06 | 14.08.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

შემაჯამებელიც მნიშვნელოვანია და ოლიმპიადაც დევისის თასიც კიდე აღარ უნდა ბევრი კამათი

13:10 | 14.08.2018
Go rafaa (2301)

Ki egrea namdvilad

12:59 | 14.08.2018
KD (575)

და კიდევ, ოლიმპიადის მნიშვნელობაზე გეტყვით, ყველა სპორტის სახეობაში მსოფლიო ჩემპიონატი იქნება, რეიტინგის პირველი ნომერი თუ ასე შემდეგ, ყოფილ მსოფლიო ჩემპიონებს და პირველ ნომრებს ყოველთვის აღნიშნავენ სიტყვით ყოფილი (ex), გარდა ოლიმპიადისა. ოლიმპიადაზე სიტყვა "ყოფილი" არ არსებობს, ერთხელ ჩემპიონი, სამუდამოდ ჩემპიონია. ასე რომ სპორტის ყველა მოღვაწის ერთ-ერთი უპირველესი მიზანია ოლიმპიური ჩემპიონობა

13:18 | 14.08.2018
naiki (5503)

+

13:03 | 14.08.2018
Go rafaa (2301)

Ver davida eg federeris fanebis tvinamde an ar undat ro daiyvanon taviant tvinebshi

12:58 | 14.08.2018
naiki (5503)

ხო ბევრი პოსტულატები თეზისები თუ "ბრძნული" აზრები წავიკითხე აქ და ერთ რამეს ჩაგეკითხებით
როგორც კი მოიგებს რაფა ერთ შემაჯამებელს მოკვდება თუ არა ეგ ბაზარი თუნდაც რაოდენობაზე 5-ჯერ მოიგო 10-ჯერ თუ ათასჯერ?
დავუშვათ ვინმეს 10-ჯერ აქვს შემაჯამებელი მოგებული და არცერთხელ ან გინდაც ერთხელ მასტერსი რომელი უფრო ფასეული იქნება მისი ბიოგრაფიისთავის 10 შემაჯამებელი და არცერთი ან თუნდაც 1 მასტერსი - თუ 30 მასტერსი და არცერთი შემაჯამებელი მიუხედავად იმის რომ შემაჯამებელი 1500 ქულიანია და მასტერსი 1000 -იანი?
შემაჯამებელი პრესტიჟული ტურნირია და პრესტიჟისთვის ერთხელ მოგებაც საკმარისია - დანარჩენი 5-ჯერ თუ 10-ჯერ უკვე მადის ამბავია

აი ოლიმპიადა კიდევ სულ სხვა განზომილებაა და სულ სხვა რამეა ჩოგბურთელი ყველაფერთან ერთად ოლიმპიური ჩემპიონიც რომ არის

13:08 | 14.08.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

კი მართალი ხარ მაგრამ ისიც უნდა თქვა რო ოლიმპიადა 4 წელიწადში ერთხელ არი და შემაჯამებელი ყოველ წელს

13:18 | 14.08.2018
naiki (5503)

მითუმეტეს 4 წელიწადში ერთხელ რომ არის და იმას მოიგებ - ეხლა არ თქვათ ოლიმპიადაზე შემაჯამებელზე ნაკლები შემადგენლობა გამოდისო

13:24 | 14.08.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

არა შენ დაწერე 1 ოლიმპიადა რას ნიშნავს და 1 შემაჯამებელი და აქ ტურნირების გამართვის დროც მნიშვნელოვანია თორე გუშინ დღესაც ვწერ რა მნიშვნელობისაა ოლიმპიადა.შემადგენლობაც ძლიერია სულ

12:55 | 14.08.2018
Go rafaa (2301)

Ra shemajamebeli olimpiadis mogebistvis tavs aklavs xalxi ro mand rame warmatebas miagwion da proc.ze ixevian da amatma kide ar ari prestijulio amas marto federeris fani tu ityvis tore sxva neitraluri amas aravin ityvis

12:53 | 14.08.2018
KD (575)

ფედერერს და რაფას რომ ადარებთ, ერთი რამ გავიწყდებათ, რაფა 5 წლითაა უმცროსი ფედიაზე და კარიერასაც მინიმუმ სამი წლით გვიან დაასრულებს, ვიდრე ფედერერი. ხოდა ასე თუ გაგრძელდა და ძაან კაი ტიპები არ გამოჩნდნენ, ფედიას კარიერის დასრულების შემდეგ სულაც არაა გამორიცხული რაფამ გადაუსწროს სლემების რაოდენობაში და მნიშვნელოვანი ტიტულების რაოდენობაშიც. მოითმინეთ, ყველაზე სამართლიანი კარიერის ბოლოს შედარება იქნება.

12:47 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

არასდროს მაწუხებდა ის რომ რაფას შემაჯამებელი არ ქონდა მოგებული თუმცა, ამდენმა ლაპარაკმა დამღალა და ერთი წელს უნდა მოვაგებინო რა
ისე რაფას პაუხი ყოველთვის ერთია იმაზე რო შემაჯამებელი არ აქვს მოგებული და სწორიცაა.. სულ იძახდა ტურნირი რომელიც მთლიან სეზონს აჯამებს და დამაგვირგინებელი ფაზაა სეზონის არ უნდა იმართებოდეს 1 საფარზე რაზეც ძნელი არ დაეთანხმოო თან იმ საფარზე სადაც რაფას ყველაზე მაგრად უჭირს ინდოორ ჰარდზე ))) ეს რო იყოს ოუთდოოორ ჰარდი კიდე მესმის..

14:29 | 14.08.2018
O. Mertskhali (8101)

+

12:19 | 14.08.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

აი პუიგს ჩოგბურთის ტურნირებზე არაფერი განსაკუთრებული არ გაუკეთებია მაგრამ ოლიმპიირი ოქრო ყოველთვის დააყენებს დიდ სიმაღლეზე თავის ქვეყანაში ყოველთვის დიდი სახელი ექნება.ასეთი განსხვავებაა რა სხვანაირად როგორ ავხსნა

12:21 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ქვეყნისთვის კაია მარა ჩოგბურთში არაფერს წყვეტს, პირიქით რო იყოს ვავრინკას 2 ოლიმპიადა ქონდეს მარის 0, წინ იქნება კარიერით? და ვავრინკა იქნება დიდი ოთხეულის წევრი? არანაირააააად, შვეიცარიისთვის კიდე მაგ ოლიმპიადაზე მნიშვნელოვანია ყველა დროის საუკეთესო სპორტმსენი რო ყავთ

12:23 | 14.08.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

სპორტსმენისთვის ინდივიდუალურად ძაან მნიშვნელოვანია ამას გეუბნები სარეიტინგო ქულა თუ არაა ეგ არაფერს წყვეტს.

12:27 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

დევისის თასიც ძაან მნიშვნელოვანია სპორტსმენისთვის მარა საჩოგბურთო მწვერვალზე ვერ აყავხარ ვერცერთს

11:42 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

მარის 2 ოლიმპიადა აქვს მარა 7იც რო მოიგოს ფედერერთან კი არა ნოვაკთანაც ვერ მივა ახლოს კარიერით მაგას ვამბობ რო 0 გექნება თუ 7 ჩოგბურთში არაა ეგ გადამწყვეტი და მაგის ხარჯზე 1 სლემიან ჩამორჩენასაც ვერ გააბათილებ და სხვა სპორტებში ოლიმპიადაა მთავარი და ჩოგბურთში არა აი ამას ვამბობ მარა ვერ ან არ იგებთ

12:00 | 14.08.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

მარის მაგ სამეულთან არავინ აყენებს უბრალოდ ფაქტია რო 2 ოლიმპიადა მოიგო და ეს მის საჩოგბურთო კარიერას დიდად ზრდის.დღეს ამ სამეულის მერე საუკეთესო როა მაგ ოლიმპიადების დამსქხურება არის

12:07 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

მართალი ხარ მაგ ოლიმპიდის ხარჯზეა როგორც სპორცმენი უფრო დიდი გამოჩნდა ვიდრე მანამდე იყო

12:01 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

არანაირად, 0იც რო ქონდეს მაინც დიდი ოთხეულის წევრად ჩათვლიდნენ

12:16 | 14.08.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ვერ დაგეთანხმები ოლიმპიადა ძალიან მნიშვნელოვანია ამას არ უნდა ბევრი ლაპარაკი აქვს თუ არა მოგებული ფედერერს ეს უნდა ითქვას.ფედერერის კარიერას ძირს არ უთხრის მაგრამ კარგი იქნებოდა ოქროს მედალი მოეგო

12:19 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

მე მარიზე ვთქვი ისეც მეოთხე იქნებოდა და ასეც, ოლიმპიადა კიდე არაა ძაან მნიშვნელოვანი არანაირად საიდან მოგაქვთ ეგ არვიცი, ეტყობა სხვა სპორტები როა 1 ოლიმპიადაზე ჩოგბურთიც ეგრე გგონიათ მარა ეგრე არაა გინდა დაიჯერეთ გინდა არა

12:02 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

და ისტორიაში მარი ალბათ 10ულშიც არაა

11:44 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

გააბთილა ვინმემ ???? ორი Dრეა იმას გიმტკიცებთ რო ოლიმპიადა პრესტიჯულია და მაგას არ აღიარებ, ისევ და ისევ იმიტო რო ფედერერს არ აქვს მოგებული

11:49 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

დევსის თასი რო აქ მოგებული ვამბობ რამეს? ეგეც ხო პრესტიჟულია, ეგეთი ტურნრიებით არაფერი წყდება ამიტომ ნაკლებად მაინტერესებდა რომელიმეს თუ მოიგებდა

11:54 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

ეს შენთვის არ ჭყდება - შენთვის მთავარია ხვალ შემოხვიდე და 20-17-13 დაწერო ეგაა შენთვის დღეს მნიშვნელოვანი. დარწმუნებული ვარ არცერთი მოთამაშე ისე არ ფიქრობს როგორც შენ

11:58 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

და რა წყდება აბა ეგეც თქვი, 10 ოლიმპიადა რო ქონდეს მარის ნოვაკზე დიდი ჩოგბურთელი იქნება? 10-0ზე ოლიმპიადა 8-3ზე სლემები ასეც რო იყოს იქნება წინ მარი? არაფერი არ წყდება ქულებსაც არ წერენ მგონი

12:05 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

რა წყდება და ის რო ინდივიდუალური სპორტის მოთამაშეს ოქროს მედალი ექნება ეგ წყდება რატო მოგყავს ეგეთი მაგალითები სულ ვიღაცეებს რატო აჯიბრებ ერთმანეთს)) მე ეგ მაგალითი იმიტო კი არ მოვიყვანე რო რაფას + ან როჯერს სლემი გაუბათილო როგორც შენ თქვი რაცაა ეგაა ყველამ ვიცით ჩოგბურთში სლემია ყველაზე მნიშნელოვანი))) შენ ვიცი ეხლა იმან დაგაფრთხო რო ფიქრობ სლემზე მივაწერთ რაფას და ხვალიდან 20-17 დაწერა აღარ მოგიწევს არა ჩემო კარგო რაცაა ეგაა პროსტა ერთი დიდი მინუსი როჯერს რო ოქრო არ აქვს

12:07 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ხოდა ჩოგბურთში ეგ ნაკლებად მნიშვნელოვანია ვიდრე სხვა სპორტებში და ნადალს უფრო დიდი მინუსი აქვს შემაჯამებელი რო არ მოუგია რომელიც ყოველ წელსაა მარა მანდ ხო 8 საუკეთესო ჩოგბურთელი ჩადის და ჩელენჯერის ბადე ვერ ხვდება

12:10 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

90 წლებში გამდიდრებული რკინიგზის შეფივით როა ფედერერი ყველამ კარგად ვიცით და მოდი ძველ სიმღერას ნუღარ გვამღერებ და ჩელენჯერის ბადეზე ნუღარ აპელირებ

12:11 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ნადალიც მაღალ დონეზე თამაშობდა მაგ პერიოდში მარა გრუნტის კაცი ვერ ქაჩავდა გრუნტის გარეთ ამიტომ ვერ მიდიოდა ფინალამდე და ვარდებოდა მანამდე და ის ფედერერი კორტზე დაფრინავდა და ამიტომ მოჩანდა მასთან ყველა სუსტი

12:14 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

18 წლის ნადალი რომელიც მთელი ბავშვობა თიხის იქით არ უთAმაშია შემოვიდა ტურში და დიდი მონსტრი დახვდა რომელი ყველა საფარზე იდეალურად თამაშობბდა.. როგორც კი ადაპტაცია გაიარა ჰარდზე და თუნდაც ბალახზე ყველამ ვნახეთ თინეიჯერს რა Dრეში ყავდა თQვენი მეფე

12:17 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ხო იმიტოა ბალახზე და ჰარდზე წინ როა ფედერერი უერთიერთშეხვედრებში

12:35 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

შარშან ვინც დაიწყო ჩოგბურთის ყურება მაგ კომენტარით შეგიძლია მოატყუო)) ჩემთან არ გაგივა პასუხი მაგაზე იცი მეზარება ციფრების წერA

12:06 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

პრესტიჯულობაზე კიდე ლაპარაკი ზედმეტია

11:58 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

8-3ი ნოვაკის სასარგებლოდ

11:51 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

დევისის თასი შეადარე ოლიმპიადას ?? სადაც როცა უნდა ჩადიან როცა უნდა არა ფორმალური ტურნირია, რომელიც 2 წელში შეილება საერთოდ გააუქმონ

11:57 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

კი შევადარე არცერთი მაინტერესებს და როგორ ტარდება ეგეც არვიცი და არც მაინტერესებს, იმითო რო მნიშვნელოვნად არცერთ ტურნირს ვთლი

12:49 | 14.08.2018
Go rafaa (2301)

Me ar vtvlio bijo gagijdebi pirdapir sheni t wydeba ra ari mnishvnelovani da ra ara da shen rasac chatvli isaa prestijuli da is ara imena mtvareze dafrinaven es federeris fanebi

11:58 | 14.08.2018
20 in 2020 (1790)

კარგი ყველაფერი გასაგები და ნათელია

11:50 | 14.08.2018
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

არცერთი ტურნირი ვიცი რა პრინციპითაა ვინები ხვდებიან რატო ხვდებიან რამდენი ეტაპია ვაბშე არვიცი მაგ ორ ტურნირზე და არც მაინტერესებს

მეტის ნახვა
სარეკლამო ადგილი - 23
250 x 500
0.142346
სარეკლამო ადგილი - 99
X x X