სარეკლამო ადგილი - 12
X x X
ფეხბურთი

2:20 | 2.05.2018 | ნანახია 4574 - ჯერ

"რეალ(ურ)ი" ფინალი (+VIDEO)

ზედიზედ მესამე ფინალი, ზედიზედ მესამე ტიტული? – ამ კითხვაზე პასუხი 26 მაისს გვეცოდინება, იქამდე კი ვიცით, რომ მადრიდის “რეალი” ჩემპიონთა ლიგის ფინალშია. “სამეფო კლუბმა” მძიმედ, მაგრამ მაინც შეინარჩუნა ერთი კვირის წინ მიუნხენში მოპოვებული უპირატესობა და კიევში გამგზავრების უფლება ირგუნა.

თამაშით თუ ვიმსჯელებთ, როგორც დღეს, ისე “ალიანც არენაზე”, “ბაიერნი” უფრო ისმახურებდა ფინალის საგზურს. “ბაიერნი” იყო უფრო აგრესიული და უფრო კრეატიული, ვიდრე მეტოქე, მაგრამ ფეხბურთი ასეთია – სათამაშო უპირატესობა ზოგჯერ გამარჯვების საწინდარი არაა.

ჟერომ ბოატენგი, არტურო ვიდალი, მანუელ ნოიერი, არიენ რობენი და პირველ მატჩში დავიდ ალაბაც. ეს უდიდესი ძალაა და არავინ იცის მათი ყოფნის შემთხვევაში, შეძლებდა თუ არა “რეალი” “რეკორდმაისტერის” დამარცხებას. ევროპული კლასიკა კი ნამდვილად შეგდა.

ისევე როგორც “იუვენტუსთან”, “რეალმა” ახლაც სწრაფი გოლი გაუშვა (ერთი წუთით გვიან). ჯოშუა კიმიხმა სერხიო რამოსის ცუდი თამაშით მშვენივრად ისარგებლა და ისევ გაუტანა კეილორ ნავასს. იმ კეილორ ნავასს, რომელმაც ფანტასტიკური მატჩი ჩაატარა, 8 სეივი შეასრულა და ასეთი რამ ჩემპიონთა ლიგის პლეი-ოფში პირველად გააკეთა. “ბაიერნი” უპირატესობას ფლობდა. უფრო ლაღად თამაშობდა, ხოლო “რეალი” შეტევაში დაუბალანსელი იყო. მიუხედავად ამისა, ანგარიში მალევე გათანაბრდა. მარსელომ ქარიმ ბენზემას იდეალური პასი გაუკეთა და ფრანგს ისღა დარჩენოდა შეეგდო. შემდეგ თამაში ჩვეულ რიტმში გაგრძელდა, “ბაიერნი” უტევდა, “რეალი” – ხელს უშლიდა. იყო მომენტებიც და იყო საკამათო ეპიზოდი. ტაიმის ბოლო წუთზე მარსელო საჯარიმოში ხელით თამაშობს, თუმცა თურქი ჩიუნეთ ჩაქირის სასტვენი დუმდა... ტაიმიც ასე გასრულდა.

მეორე ნახევრის დაწყება და მადრიდელთა გოლი ერთი იყო. გოლი, რომელიც მასპინძელთა პრესინგს მოჰყვა, რა დროსაც, კორენტინ ტოლისო სიტუაციაში ვერ გაერკვა, სვენ ულრაიხს უხერხული პასი მისცა და ვერც “ბაიერნის” კარის დარაჯი გაერკვა სიტუაციაში, ფეხი დაუცდა და იქ ბენზემა იყო – ფრანგმა ცარიელ კარში გაიტანა. ეს უკვე დიდი ნაბიჯი იყო ფინალისკენ. “რეკორდმაისტერს” აუცილებლად ორი გოლი ჰქონდა გასატანი.

ერთი მალევე გაიტანა. ხამეს როდრიგესმა ყოფილი გუნდი დაამწუხრა, სიტყვა შეასრულა და გოლი არ აღნიშნა. ზეწოლა გაიზარდა. იუპ ჰაინკესის გუნდი თითქოს მესამე გოლს უახლოვდებოდა, მაგრამ ამ დღეს კეილორ ნავასი არასდროს დაივიწყებს. ტოლისოს საერთოდ საოცარი ბურთი აუღო და თავის გუნდს კიევისკენ წარუძღვა.

არ შეიძლება არ ვახსენოთ ზინედინ ზიდანი - ფრანგმა "რეალი" ზედიზედ მესამედ გაიყვანა ჩემპიონთა ლიგის ფინალში. მწვრთნელთაგან ასეთი შედეგი მხოლოდ იტალიელებს, ფაბიო კაპელოსა და მარჩელო ლიპის აქვთ გაკეთებული. პირველმა "მილანი" 1993-1995 წლებში მიიყვანა გადამწყვეტ მატჩამდე, მეორემ "იუვენტუსი" 1996-1998 წლებში. თუმცა, ზიზუს მიღწევა ლეგენდარულ იტალიელებთან შედარბეით უკვე უფრო ფასობს. რატომ? - ფრანგმა წინა ორი ფინალი მოიგო, კაპელომ და ლიპიმ კი, მაშინ სამი ცდიდან ერთხელ მოახერხეს ოქროს მედლების მოპოვება...

“ბაიერნმა” თამაშში აჯობა, მაგრამ ფინალში “რეალია”, ბოლო 5 წელიწადში მეოთხედ და ზედიზედ მესამედ. აქამდე ყველა ფინალი “სამეფო კლუბის” ტრიუმფით სრულდებოდა. ვნახოთ რა იქნება ახლა, შეაჩერებს ზიდანის გუნდის ჰეგემონიას “ლივერპული” ან გნებავთ, “რომა”? – ვნახოთ.

“რეალი” – “ბაიერნი” 2:2 (1:1) VIDEO

მადრიდი, “სანტიაგო ბერნაბეუ”

მაყურებელი: 77 459

“რეალი” (4-4-2): ნავასი; ვასკესი, ვარანი, სერხიო რამოსი, მარსელო; კროოსი, მოდრიჩი, კოვაჩიჩი (კაზემირო 73), ასენსიო (ნაჩო 88); ბენზემა (ბეილი 72), რონალდუ

მწვრთნელი: ზინედინ ზიდანი

“ბაიერნი” (4-2-3-1): ულრაიხი; კიმიხი, ჰუმელსი, ზულე, ალაბა; ტოლისო (სანდრო ვაგნერი 74), ტიაგო ალკანტარა; მიულერი, ხამესი (ხავი მარტინესი 84), რიბერი; ლევანდოვსკი

მწვრთნელი: იუპ ჰაინკესი

გოლები: 0:1 კიმიხი (3), 1:1 ბენზემა (11), 2:1 ბენზემა (46), 2:2 ხამესი (63)

გაფრთხილება: მოდრიჩი (62), ვასკესი (65), ვარანი (88), კაზემირო (89)

სტატისტიკა – კარისკენ დარტყმები: 8 (3) – 13 (8) ბურთის ფლობა: 44%-56% კუთხურები: 6:11 თამაშგარე: 3:0

მსაჯი: ჩიუნეთ ჩაქირი (თურქეთი)

Loading...

კომენტარები (65)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

FB ავტორიზაცია
22:23 | 02.05.2018
stoikovich (5823)

ასეთ შემთხვევაში არ იდება პენალტიო!!!!!!!!!!!!!!!!!!! გააუქმონ საერთოდ პენალტი, აღარ ყოფილა საჭირო... მარგალიტების ცვენაა

19:41 | 02.05.2018
federerjamesliverpooldelpotro (10604)

ეს დედადმსაოთDღნიული ვიდეო რეფერი ვერ დახვეწეს ტიპებმა მილიარდები ტრიალებს ფეხბურთში და დღესაც მსაჯებს ვაგინებთ დახვეწე რა სისტემა და დადე ჩემპიონთA ლიგაზე

20:03 | 02.05.2018
zizuis-1 (228)

ვიდეორეფერით თვალსაჩინოდ გამოჩნდებოდა. რომ გარეთ მოხვდა ბურთი ხელზე. https://youtu.be/5MDbpYdLAtI?t=180

00:33 | 03.05.2018
grinchi (3068)

გარეთ როგორ იყო, ტიპმა აღიარა პენალტი იყოო

20:14 | 02.05.2018
Alex1212 (291)

თუ გარეთ იყო, ეგ მთლად უარესი კიდე.
ე.ი. ჯარიმაც არ დაუდეს და პენალტს დაუდებდნენ?!

19:38 | 02.05.2018
federerjamesliverpooldelpotro (10604)

ისე რონალდო მართლა რა ყ იყო ორივე თამაშში კი ნახევარფინალამდე შეაგდო გოლები მაგარია მარა არ ეკადრება ასეთი ცუდი თამაში პირველ და გუშინდელ შეხვედრაში თითო ეპიზოდში ისე დაარტყა კარისკენ დვალიშვილი არ იკადრებდა და რეალს რამხელა რესურსი აქვს რონალდომ ორივე მატჩი ჩააგდო და მაინც გავიდა ბეილი სკამზე დდდ დაცვას დაეხმარა და ზონებს ხსნიდაო ეგეთი რამე არ დაწეროთ შეტევაში ძაან ცუდი იყო მომომ უნდა ჩაატაროს კლასიკა

19:36 | 02.05.2018
federerjamesliverpooldelpotro (10604)

ARMANDO emigrat77 კი რეალს რო მსაჯები ხშირად აძლევენ ლიგაზე ამას ლაპარაკი არ უნდა და იმედია ამას ფინალში თუ გავიდა ლივერპული არ გამოცდის მაგრამ რაღაც დიდი შეცდომა მაინც მგონია რო არ დაუშვია გუშინ თურქს ძაან საკამათოა ხელის ეპიზოდიც და ლევანდოვსკიც შეიძლება მასპინძლის ფაქტორიც იყო და იგივე მომენტები თუნდაც მიუნხენში პენალტი ყოფილიყო. კი მეც ბაიერნს ვბალეშიკობდი მევასებიან გერმანელები და რეალით უკვე ტვინი მეტკინა მაგრამ ულრაიხმა ისეთი ქნა რავიცი მაგის მერე მსაჯზე ლაპარაკი რავი აბა.თავის თავს უნდა დააბრალოს ბაიერნმა ნოიერი მაინც რო ყოფილიყო გავიდოდა ბაიერნი

17:29 | 02.05.2018
ARMANDO (5773)

ბურატინო
შენ მგონი დიდი ხანია რაც აქ პოსტავ არა?

17:36 | 02.05.2018
Buratino (3312)

კი, პრინციპში კარგა ხანია

17:46 | 02.05.2018
ARMANDO (5773)

რეალი ჩემზე ძან არ მგონია ვინმეს ეზიზღებოდეს ნუ ეგ არა მთავარი ერთი რამ გავითვალისწინოთ ყველამ ვისთან როგორი ურთიერთობა გაქვს არ ვიცი და არც მაინტყერესებს მაგრამ ძან დამავალებ თუ ზოგადად არ დაწერ
თითის მოკაკვა და ა.შ

ადრინდელი სიტვაცია გახსოვს და ახლანდელი სიტვაცია არ მგონია რომ მოგწონდეს გემახსოვრება რამდენი კომენტარი იწერებოდა და კორექტული საუბარიც მიდიოდა და არ მგონია რომ რეალის წარმატება ან ბარსასი ურთიერთგაგებაზე მეტი გვიღირდეს

17:06 | 02.05.2018
federerjamesliverpooldelpotro (10604)

გუშინ ბავარიას ვბალეშიკობდი მეც მაგრამ ორივე მატჩში ისეთი ბურთები ვერ გაიტანეს და მეკარემ ისეთი ქნა მემგონი უადგილოა მარსელოს ხელზე ლაპარაკი

17:36 | 02.05.2018
ARMANDO (5773)

სხვა ეპიზოდებში არ შეძლო დადება?თუნდაც ლევანდოვსკი უკნიდან რომ წაქცია საჯარიმოში რამოსმა მარსელოს ეპიზოდზე გასაგებია რომ მსაჯის გასაწყვეტია და რას იძახი რეალობასთან ახლოსა მაგრამ დარწმუნებული ვარ პირიქით რომ ყოფილიყო დადებდა პენალტს ლივერპულს რომ შეხვდება მაშინ დარწმუნდები)))

17:05 | 02.05.2018
federerjamesliverpooldelpotro (10604)

პრემიერლიგაში აღარ იდება ხელზე პენალტი და ნელნელა მცირდება ყველგან შემთხვევები არ ვიძახი რო აღარ იდება.თუ ბურთი კარში მიდის და ხელით აჩერებ პენალტია კარვახალმა რო ბარსელონასთან სეივი გააკეთა მოკლედ ვერ გაიგებ ხან იდება ხან არა.პრემიერლიგას მაგალითად სულ ვუყურებ ახლა ვერც ვიხსნებ ხელზე პენალტი როდის დადეს წლევანდელ სეზონში

17:12 | 02.05.2018
emigrat77 (1065)

ეს მსაჯზეა დამოკიდებული თორე პენალტი არის როდესაც გაშლილ ხელზე ჩაწოდებული ბურთი გხვდება და ბურთი იცვლის მიმართულებას და ადრესატამდე არმიდის, სუფთა პენალტია, მაშინ ყველა ჩამოწოდებულ ბურთს ხელით ტექნიკურად შეაჩერებს მცველი და პენალტი არუდა დაიდოს? არსად არწერია მაგ რო ხელზე მოხვედრილი ბურთი თუ მიკრული არგაქვს და ბურთი ტრაექტორიას იცვლის პენალტი არარის, რადენი დახუჩავს თვალს მაგაზე ეს სხვა თემაა, მაგას თავი რო დაანებო ლევადოვსკიზე იყო ასპროცეტიანი პენალტი, არანაკლები მეტი თუარა რაც რეალს დაუდეს იუვესთან,
გამოცდი შენც ალბათ ფინალში ამყველაფერს ზმა

16:47 | 02.05.2018
Buratino (3312)

ამდენი ანტი-რეალისტის კომენტარების წაკითხვის მერე, მსურს ყველა მათგანს მივმართო და ერთი გამოწვევა "ვესროლო", ანუ გთხოვოთ ერთი რამის გაკეთება (ა უ ც ი ლ ე ბ ლ ა დ):
დაასახელეთ უეფას უმაღლესი კატეგორიის მოქმედი არბიტრები (სულ ცოტა 10 მსაჯი მაინც), ვინც გსურთ რომ ფინალი განსაჯოს! თუ ამას არ იზამთ, მაშინ თქვენ ცალსახად აღიარებთ იმას რომ მიზეზს ეძებთ და, მაშასადამე, კაპიტულაციას აცხადებთ!
ეს იმიტომ არის საჭირო რომ, თუკი თქვენი მოწონებულებიდან ერთი მაინც შეირჩა და დაინიშნა
ფინალის მთავარ მსაჯად და რეალმა ლიგა მოიგო, მაშინ თითი უნდა მოკაკვოთ და აღიაროთ სამეფო კლუბის სიდიადე/დამსახურებული გამარჯვება, ხოლო საპირისპირო შემთხვევაში თქვენს პრეტენზიებს სრული საფუძველი ექნება! მაშ ასე, ველი თქვენს გამოხმაურებებს!

16:59 | 02.05.2018
emigrat77 (1065)

რაშუაµშია ათი საუკეთესო მსაჯი, საუკეთესო მსაჯები არშეიზლება მიკერძოვებულად იმსაჯონ გარკვეული მათჩი, ?
მარა აზრი აქვს კამათს? აგერ თავად მარსელო აბობს პენალტი მარა კომეტარებს გადახედავ და იმენა მარსელოაზე დიდ მცოდნეებს და ბალეშიკებს აღმოაჩენ საქართველოში,
ორი პენალტი იყო გუშინდელ თამაში დასადები ლევანას მომეტზე და მარსელოზე, დაჯე ლევანას მომეტი რეალი იუვეტუსზე ბოლო წუთებზე დადებულ პენალტზე მეტად დასადეი იყო

17:13 | 02.05.2018
Buratino (3312)

ნუ ამახინჯებ ჩემს ნათქვამს - 10 საუკეთესო მსაჯი არ მითქვამს, არამედ 10 მსაჯი ვისიც გჯერათ, ანუ ვინც ასეთ "შეცდომებს" (თქვენი აზრით) არ დაუშვებს და ვინც ყველაზე მისაღები იქნება თქვენთვის ფინალის მსაჯად-მეთქი

17:18 | 02.05.2018
emigrat77 (1065)

რა დამახიჯება უდნა მაგ ნათვამს რაც არის ის დავწერე, გიდ ათი საუკეთესო დაგეწერა გიდ ათი მსაჯი, რამნიშვნელბოაქვს, გიდ საუკეთესო იყოს და გიდ არასაუკეთესო, მაგას ვინ რას გათვლის წინასწარ, ყველა მსაჯს შეუზლია მიკერძოვებული იყოს კოკრეტულ თამაში,
კარგად რო იზახდით და აპრავებდით იუვეტუსთან ბოლო წამებზე პენალს, იმაზე მეტად იყო ლევანაზე თამაშის დარღვევა და დახუჩა მსაჯმა თვალები , აგერ მარსელო იზახის პენალტი იყოვო და ტVენ ამტკიცებთ არიყოვო, რადენად ობიექტურად აფასებთ ყველაფერს ნათელია უვკე

16:42 | 02.05.2018
bombora-bax (342)

ადმიიინ ეს თავხედური მაშ მტყუანის და სირიკო სტატები აქედან მოაშორე ვის აგინებს საინტერესოა ვინც რეალს გულშემატკივრობს და მყრალი ფრიცების მეხოტბეები არარიან?არ გვინდა აქ ესეთები.რაც შეეხება თამაშს ვიტყოდი რო ზიდანმა ტუტუცური საქმე გააკეთა პერესი რო უკვე მსოფლიო ფეხბურთს თითის წვერზე ატრიალებს არახალი და რო სმაჯებს ერთს დაუცაცხანებს და რეალს გოლებს უთვლიან თამაშგარეებს უტარებენ პენლებს არ დებენ მათ კარში და რავიცი კიდე რაები არ ხდება ამ ყველაფერს კიდე ისიც დაემატა რო ფრიცები ისე გამოთაყვანდენ ბურთებს ჩუქნიან რეალის ფეხბურთელებს რა მაგრად გაგეცინება კაცს ზუსტად ისე ფიქრობდა ჯერ მცველი და მერე მეკარე ბენზემასთვის ბურთი მიეცათ როგორმე და თაკიმასხრობა მოაწყვეს სიმართლე კი ისაა რო ძლიერი არავის უყვარს ბევრს არაფერს ნიშნავს ვინ რამდენხანს ატარა ბურთი რამდენჯერ დაარტყა და მეკარემ როგორ ითამაშა მთავარი შედეგია ტაბლო სადაც დაფიქსირდა ის რაც დაფიქსირდა,გამოუყენებელი მომენტები ბურთების ჩუქებები ეს შედარებით დაბალ დონეს ნიშნავს თუ მაღალი დონის ხარ გაიტანე არ უნდა მაგას ეხლა ბევრი რუტუ რუტუ რაც შეეხება პენალტებს და თითიდან გამოწოვილ თემებს ეს ეხლა თვით დამშვიდების ამბავია არაფერი საპენალტო იქ არიყო მარსელოს ბურთზე არ უთამაშია ბურთმა მოძებნა ხელი და მსაჯმაც სწორად შეაფასა სიტუაცია ფინალში გავიდა ის ვინც უკეთ გაისარჯა დამაგვირგვინებელ ფაზაში და გათრევა და გამოთრევები სასაცილო ამბავია სხვა როარაფერი რჩება აპელირება ყოველთვის იწყება მსაჯებზე და ასე შემდეგ

16:57 | 02.05.2018
ბუffონიშე (807)

აბაა რაა კაცო... მარსელომაც რა იცის იმ წარაკუამ რო იძახის ბურთი ხელზე მომხვდა და პენალტი იყოო. დავიჯერო ეხლა ჩვენ რო ტელევიზორში ვნახეთ და შევაფასეთ იმაზე უკეთ შეაფასა მაგან ეგ მომენტი. ვინ ჩემი სლეა... ეგ ვაბშე შემოგზავნილი არ იყოს...

17:00 | 02.05.2018
emigrat77 (1065)

დაჯე თავითავსაც სეეწინააღდეგებიან რო დაჩირდეთ არიყო პენატი არაო ვისაც ხელზე მხოდა ის იძახის იყოვო და ესენია რაო არაო არც ლევანაზე იყო პენატი ზატო ბოლო წუთებზე იყო იუვესთან

16:42 | 02.05.2018
ბუffონიშე (807)

საჯარიმოში ხელბურთის თამაში, რეალის შესრულებით მოჟნა... ვინღა დებს კაცო საჯარიმოში ხელით თამაშზე პენალტს??? გადამრევს ეს ხალხი... რეალის წინააღმდეგ მსგავსი რამ პენალტია 100% აბა რაა??? შესადარებლად დორტმუნდთან ეპიზოდიც გვეყოფა.

უხეშობაც საჯარიმოში რეალის შესრულებით მოსული პონტია, აბა რეალს პენალტს ხომ არ დაუდებენ, სამაგიეროდ თითქმის ანალოგიურისთვის რეალის სასარგებლოდ დადებენ ბოლო წამზე პენალტს რა პრობლემაა...

პ.ს. აქ იმაზე კი არაა ხალხნო დავა რო რეალი ძლიერი გუნდია და იმსახურებს თუ არ იმსახურებს ეგ უკვე სხვა საკამათო თემაა, უბრალოდ ყველა საკამათო ეპიზოდი და ზოგჯერ არა საკამათოც რეალის სასარგებლოდ რო წყდება ეგაა თვალში უხეშად რო ხვდება ყველა ობიექტურ თუ სუბიექტურ გულშემატკივარს. და ყველა ეპიზოდში ის ჩვენი ცოდვით სავსე ყვითელმაისურიანები რეალის სასარგებლოდ რო "ცდებიან". ეგაა თემა...

პ.ს.ს. ისე იმ პატიოსანმა კაცმა მარსელომაც აღიარა ინტერვიუში რო ბურთი ხელზე მოხვდა და თან საჯარიმოში და მსაჯს პენალტი უნდა დაედო და ეს რეალის ქართველი ფანობა რა ხართ ესეთი შეუვალები??? დათმეთ ცოტა თქვენც...

16:41 | 02.05.2018
ბნელი ღრუზინი - დაწექით პუტანკებო, მეც მიცავს ანტიდისკრიმინაციული კანონი მგონი (917)

ისე ამ ორ თამაშში მიულერმა და ლევანდოვსკიმ კაი გემრიელად გამოიძინეს,მალადეც რა...დდდ
კოკოკო რამოსმა ისე მოაღო მერე პირი, მე მეგონა ლევანდივსკი დაეტაკა იქეთ...დდდდ როჟა პუტანკასავით კოტრიალობდა ყველა საჰაერო ბრძოლის დროს. თავდამსხმწლის სიმულაცი ყველას გვინახია მილიონჯერ მეტოქის საჯარიმოში, მარა კოკოკო რამოსი ინოვატორია, სიმულირების ახალ მიმდინარეობას ნერგავს — მცველების სიმულაცია საკუთარ საჯარიმოში...დდდდ იტოგში თავის სტიქიაში იყო კოკოკო გუნდი, კოკოკო კაპიტნით...

03:20 | 03.05.2018
O. Mertskhali (3331)

16:39 | 02.05.2018
mjgiri (3973)

ეგ ნორმალური სიტუაციაა?დაგინებულია რო რეალს უნდა ეხმარებოდნენ?

16:37 | 02.05.2018
chamilo (33470)

საჯარიმოს გარეთ იყოო,ეჰ ცაო დაგვსეტყვე

16:35 | 02.05.2018
chamilo (33470)

ისე საინტერესოა თვითონ მარკას მსაჯიც კი იძახის პენალტი იყოო,პენალტი არ ინიშნება მაშინ როცა ფეხბურთელს სხეულზე მიდებულ ხელზე მოხვდება ბურთი ,ხოლო როცა დარტყმის დროს ფეხბურთელი შლის ხელს და ხვდება ბურთი,ეს ბურთი კი ტრაექტორიას იცვლის ეს პენალტია მაგრამ ვისაც დანახვა არ უნდა ის არც დაინახავს

16:32 | 02.05.2018
chamilo (33470)

ვულოცავ რეალის ქომაგებს გამარჯვებას,ფინალში კი იურგენ კლოპისკენ ვარ,ჩემი ფავორიტი მწვრთნელისკენ,თამაშს რაც შეეხება იმის მიუხედავათ რომ მსაჯმა მინიმუმ 1 პენალი არ დანიშნა და რეალი დაინდო,იმის მიუხედავათ რომ ბევრი მოთამაშე გვაკლდა არ ვიმსახურებდით გასვლას როცა რეალს ამდენ მომენტს უქმნი გოლები უნდა შეყარო,2 გოლს არ უნდა ჩუქნიდე,პირველ თამაშში რაფინიამ უჯიგრა,ეხლა კი ულრაიხმა როცა ბაიერნის დონის გუნდი ასეთ შეცდომებს უშვებს იქ უკვე სხვა რამეზე საუბარი მეუხერხულება,ლევანდოვსკის კი თუ უნდა რეალში წასვლა გზა ხსნილია,ბაიერნს ჭირდება ახალი სისხლი,რადგან ბაიერნის პოლიტიკის გამო არ მეგა ტრანსფერების გაჩარხვა შეუძლებელია ჯობია ახალი გუნდი შევკრათ,ლევანდოვსკიში 150 მილიონს გვაძლევენ,ვიდალი 40 მილიონი,რუდი და რენატო სანჩესშიც 40 მილიონს გვთავაზობენ,ბოატენგის საუბარი არ მომწონს ბოლო დროს თუ წასვლა უნდა გზა ხსნილია 50 ლიმონს მაინც მოგვცემენ მასში ასევე რაფინიას კონტრაქტი უმთავრდება გაუშვან,ბერნატი 20 მილიონად გასაშვებია,ასევე ულრაიხს შეუძლია წავიდეს,რიბერი,რობენს დიდი მადლობა გადავუხადოთ და გავუშვათ სახლებში,ახალგაზრდებზე უნდა გავაკეთოთ აქცენტი,ფორვარდათ ტიმო ვერნერი დიდებული ბიჭია,ფლანგებზე ჰოფენჰაიმში ჩვენი ფეხბურთელი გნაბრი ბრწყინავს და დაბრუნდება ზაფხულში,კომანი,გნაბრი კარგი,კიდევ მალკომი და ბაილი არის ბაზარზე გამოტანილი და ორივეს ყიდვა შეიძლება,გორეცკა უფასოდ მოვა,კონტრაქტი უმთავრდება მაქს მაიერს შალკეში და მოვიყვანოთ,2 ფლანგის ნორმალური მცველი გვინდა ვინც ზოგჯერ შეცვლის კიმიხს და ალაბას,1 კარგი ცენტრალური მცველი გვინდა,ეს ახალი თაობა 1-2 წელში შეძლებს შედეგის დადებას

16:36 | 02.05.2018
mjgiri (3973)

ეგეთი მოგება რა მისალოცია? მეორე წელია ზედიზედ მსაჯი უფებს ბაიერნს .მერე გამოვა ის სლე აჩკებში და ყველაზე დიდი კლუბი მყავსო

16:39 | 02.05.2018
chamilo (33470)

აქაურ ბევრ რეალის ქომაგთან მაგ წლებია შეხება და მათ ვულოცავ თორე ზიზუ თავისი მსაჯიან,ფეხბურთელებიანათ მაგრად არ მევასებიან

15:57 | 02.05.2018
mjgiri (3973)

მერე იტყვიან არააო ეგ თურქი რეალის გულშემატკივარი.ბაიერნი-ლივერპული უნდა იყოს ფინალი,ქათმებს იქ არაფერი ესექმებათ

15:52 | 02.05.2018
კორბენ ცრუმართალა (13790)

რამოსმა რომ ლევანდოვსკი წააქცია, ეგ პენალტია. ბურთზეც მიასწრო პოლონელმა და მაგის შემდეგ უკნიდან არღვევს თამაშის წესებს სეროჟა. ეს პენალტია, ისევე როგორც ბენატიას უხეშობა ვასკესთან იყო პენალტი.
აპელირება იმაზე, რომ ლევანდოვსკის პოზიცია დაკარგული ჰქონდა და საგოლე შეტევა აღარ გამოუვიდოდა, ცოტა უცნაურია. საჯარიმო მოედანზე ასეთი ვირული ქმედებები წესით ისჯება, რომელ მონაკვეთშიც და რა სიტუაციაშიც არ უნდა მოხდეს დარღვევა.
საჯარიმოში ხელით თამაშზე პენალტი აღარ იდებაო, ეგ სად წერია ? როცა უნდათ, მშვენივრად დებენ ხოლმე

16:12 | 02.05.2018
emigrat77 (1065)

ხო აგარიდებაო, ხელბურთიში ეშლებათ ფეხბურთი ზოგს მგონი

15:52 | 02.05.2018
ARMANDO (5773)

საოცარი გულემატკივრები ყავს რეალს და რონალდოს

ბლისწიაშიე

15:51 | 02.05.2018
ARMANDO (5773)

კორბენ

მარსელო დაგემართა)))

სჯობს გვიან ვიდრე არასდროს(((

16:08 | 02.05.2018
კორბენ ცრუმართალა (13790)

უბრალოდ, სულ ველოდები რომ რეალი ულაპარაკოდ, ყოველგვარი კითხვების გარეშე მოიგებს და ყველას გააჩუმებს.
მაგრამ არა და არ დადგა ეს დღე ამოვიდა ყელში მართლა რაა...

15:36 | 02.05.2018
Pawo_11 (54)

რეალისთვის უჩუქებია ბაიერნს გოლი და ორივე გოლი რო რეალმა აჩუქა ბაიერნს მაგას რატო არავინ არიძახით ? პრინციპში რატო იტყვით რეალის სასარგებლოდ რამეს რაცშეეხება პენალს ფეხბურთს თუ უყურებთ ეგეთი მომენტების 95% ამ ახალი წესებით არიდება თუ ბურთი კარში არმიდის შესაბამისად არიყო პენალი . ხო და კიდე ფინალში ვერ გასვლა მსაჯებს კიარა თქვენს სი..კო ფეხბურთელებს დააბრალეთ ორ თამაშში ამდენი მომენტი რო ანიავეს. ეხა ჩაუჯექით ფინალს პსჟ. იუვეს. ბაიერნის და ბარსას ფანები და ერთად უბალეშიკეთ ლივერპულს

03:16 | 03.05.2018
O. Mertskhali (3331)

+

15:43 | 02.05.2018
emigrat77 (1065)

პენალტი როდის მერე არარის ჩაწოდებულ ბორთს ადრესატამდე მისვლაში ხელი რო შეუცვლის მიმართულებას? არც ლევადოვსკიზე იყო პენალტი მხოლოდ რეალს რასაც უდებენ ის არის პენალტი ხო? გასაკუთრებით ბოლო წამებზე რეალთან, თავად მარსელომ აღიარა პენალტი იყოვო და იმაზე მეტად თუ შენ გესმის ფეღბურთი ან იმაზე მეტი მაგრად გევასება მისი გუდი ვიუთხარი მაშინ და დაგიჯერებ

16:04 | 02.05.2018
Pawo_11 (54)

ფეხბურთის ცოდნა აქ რაშუაშია უყურე თამაშებს და ნახავ ეგეთი პენლები აღარ იდება თუ ბურთი კარში არმიდის მეთქი მგონი განვმარტე და და მარსელომ რათქვა არ მახატია

16:10 | 02.05.2018
emigrat77 (1065)

აჰა მარსელომ რათვა გახატია ? და აპა შენ რატო დაგიჯეროთ ვერ გავიგე? მეც ვიცი რო ბურთს მიმართულებას ხელით საჯარიმოში რო შეეცვლება ის არის პენალტი, და რეალს ასპროცეტიანი დაუდებდენ მაგ პენალტს, და ლევადოვსკიზე შენც მეთახმები რაც დასაფასებელია და მეტი რაღა უნდა დახმარებოდენ აპა რეალს მაგათ მაგივრათაც გოლს ვერ გაიტანდა მსაჯი ეხლა, ასე ხდება უკვე რეგულარულად ცლებია

16:17 | 02.05.2018
Pawo_11 (54)

იმდენი მომენტი ანიავეს ორივე თამაშში ბაიერნის ფეხბურთელებმა რო ცოტა არიყოს ტეხავს მსაჯზე რამის დაბრალება.

16:24 | 02.05.2018
emigrat77 (1065)

კაი ეხლა განიავება მომეტების და მსაჯის სეცდომა სრულიად სხვადასხვა რამარის
ის კი მართალია ყველაფერთან ერთად რეალს ყისმათიც მაგარი აქვს

16:06 | 02.05.2018
Pawo_11 (54)

ლევანდოვსკის ეპიზოდში კი უნდა დაედო პენალი.

15:35 | 02.05.2018
zizuis-1 (228)

ბოლო 2 წუთი ნახე რა!
https://www.youtube.com/watch?v=cQiUY12uDEg

15:21 | 02.05.2018
კორბენ ცრუმართალა (13790)

აღარასოდეს ვუგულშემატკივრებ მადრიდის რეალს !!! ყველაფერს აქვს საზღვარი.
ადრეც მითქვამს და ახლაც გავიმეორებ - მსაჯები ყველა გრანდს ეხმარებიან. ბარსას, ბაიერნის, იუვენტუსის გულშემატკივრები ადრე თუ გვიან მიხვდებიან, რომ მათი საყვარელი კლუბები მეტ-ნაკლებად ყოველთვის სარგებლობენ შავფორმიანთა სიმპატიებით.
მაგრამ მადრიდელებს რაც ეხებათ, ეს უკვე ამაზრზენია რაა. ბავარიამ ორივე თამაშში უკეთესი ფეხბურთი აჩვენა. მართალია შეცდომებიც მეტი დაუშვა, მაგრამ გუშინ ჩაქირის პატიოსანი მსაჯობის პირობებში ეგ შეცდომები გავლენას ვეღარ მოახდენდა, გერმანელები მეტს გაიტანდნენ და მორჩა !!!
იმედია, სამართლიანობა ფინალში იზეიმებს. მაგრამ ვაი, რომ სამართალი საფეხბურთო ღმერთის ხელთ არ არის

15:33 | 02.05.2018
zizuis-1 (228)

მსაჯის დაუხმარებლად აი ეს არის. ბოლო 2 წუთი ნახე!
https://www.youtube.com/watch?v=cQiUY12uDEg

14:26 | 02.05.2018
ARMANDO (5773)

გილოცავთ რონალდოს გულშემატკივრებს

წარმოუდგენელი პერფომასი დადო

დამბოოღმა მისტერ კასანიამ

ლიდერიშე)))

13:59 | 02.05.2018
francuza-!- (1346)

საერთოდ რატო პასუხობთ ბაერნის გულშემატკივრების უაზრო კომენტარებს რაქნან გაბრაზებულ გულზე აღარ ილაპარაკონ მაინც? არ გკიდია? ილაპარაკონ სხვა მეტი ზგა არაქვთ და სირცხვილი არაა.. ურთიერთ შეხვედრებს რო გადახედავენ ჩკუა ეკეტებათ.. ან ეტყუობა იმაზე ფიქრობენ ნახევარფინალამდე რეალი სუსტ გუნდებს შეხვა და ძალა ქონდათ ბაიერნთან შედარებით დარჩენილი ბაიერნი გამოფიტულიიყო ისეთ გნდებს შეხვდა ბეშიქთაშის და სევილიის გამოგდება არგინდა?

14:13 | 02.05.2018
ARMANDO (5773)

რას ქვია აღარც ილაპარაკონ?ბარსას ფანი ვარ მე და არა ბაიერნის მაგრამ არანაკლებად ვბალეშიკობდი ბავარიას გინდ გაბრაზებული გულზე ნაწერი გეგონოს დაგინდ ბოღმიანი ლაპარაკი
მთავარია კორექტულად ილაპარაკოD

არც ვიცი და არც მაინტერესებს რამხელა სტაჟი გაქ მაგრამ რეალის ნაირი პადეშკა მსაჯების მხრიდან არავის არ ქონია

14:13 | 02.05.2018
ARMANDO (5773)

30წლის სტაჟი მაქ ბრატD

14:12 | 02.05.2018
bavaria-munchen5 (1311)

ვინ გკიდია შენი მართლა როგორ გაგინო ამ დედამოტ....ლი გუნდების გულისთვის

14:11 | 02.05.2018
bavaria-munchen5 (1311)

ხო ხედავ ყურადღებას არავინ გაქცევს რას აკოპირებ ერთიდაიგივე ყლ...ობას, ვიზე ამბობ დაიკიდეო? ჯერ მაგაზე ხარ საგინებელი რო არ იცი რა დაწერო

13:58 | 02.05.2018
ARMANDO (5773)

მარსელოს დიდ თეთგულში აღრევა შეინიშნება მაგრამ აქაური მადრიდისტები მაინც აპრავებენ სამაგალით ერთიანობა შეინიშნება
მეოთხედფინალში როგორი პადეშკაც მისცეს მასეთი ნაღდად არ ქონიათ პესეჟედან დაწყებული აქამდე როცა საკამათო სიტვაცია იყო ანუ 50-50 ყოველთვის რეალის სასარგებლოდ რომ აპრავებდნენ მაგის არ დანახვა სერიოზული თემაDDDD

13:43 | 02.05.2018
federerjamesliverpooldelpotro (10604)

ზედიზედ სამი ფინალი გენიალური შედეგია.ბაიერნს ორივე თამაშში იმდენი მომენტი ქონდა რავიცი ამ დონის მატჩში უნდა გამოიყენო.ლევანდოვსკი მიულერი კატასტროფა ბევრად მეტი მოეთხოვებათ ამ ფეხბურთელებს.ულრაიხმა რა ქნა საერთოდ არ გაუმართლა ბაიერნს მაგრამ რეალი რა თქმა უნდა ღირსეულად გავიდა პენალტს რაც შეეხება ხელზე ძაან იშვიათად იდება საერთოს მგონი აღარც იდება მილნერის ეპიზოდში კი დაიდო მაგრამ მანდ ბურთი კარში მიდიოდა მაგიტომ დადო მემგონი კარგად იმსაჯა თურქმა გუშინ

13:38 | 02.05.2018
fidofido (1369)

ისე იუვე თუ სერია B ჩააქვეთეს მსაჯების მოსყიდისთვის რეალის დაქვეითება რამდენჯერ შეიძლებოდა მარა სამეფო Y ძაან ევასებათ მსაჯებს ეტყობა მერე ვიღAს მოწოვენ

13:08 | 02.05.2018
fidofido (1369)

ფეხბურთი რომელიცმ არი სპორტის ნომერ 1 სანახაობა ხიბლს უკარგავენ ყოველთვის მსაჯები ცდებოდნენ ერთი გუნდის სასარგებლოდ უკვე გულის ამრევია მნიშვნელობა არ აქვს რომელი გუნდის გულშემატკივარი ხარ

12:50 | 02.05.2018
geogreece. (195)

ეს KLეთა ჯოგი ისევ გაიტანეს ფინალში! ელ კლასიკოსე შურს ვიძევთ გავასაზიზღრებთ სახეს ავახევთ გადაVKუზავთ როგორც ყოველთვის ვKუზავტ ხოლმე

12:50 | 02.05.2018
geogreece. (195)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის ავტომატური ბლოკირების მიერ, ის შეიძლება დაიშვას მოდერატორის მიერ

12:48 | 02.05.2018
geogreece. (195)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის ავტომატური ბლოკირების მიერ, ის შეიძლება დაიშვას მოდერატორის მიერ

12:19 | 02.05.2018
tomasz (1526)

წავიდა კიდე დრადადა :დ
საქმე მარტო ერთ რამეშია მსაჯის გამო გავარდა ბავარია? მაგის გჯერათ? ჰაინკესზე მეტი არცერთმა არ იცით და არცერთს არ გინდოდათ მაგაზე მეტად გასვლა მარა გამოვიდა კაცმა და პატიოსნად თქვა ისეთი ^^^ობები ვაკეთეთ მსაჯს რანაირად დავაბრალოო და თქვენ რატო გიჭირთ ამის აღიარება
ან რეალის ფანებს რატო გიჭირთ იმის აღიარება რო ხშირად მათ სასარგებლოდ ცდებიან მსაჯები და თუ არ ცდებიან მინიმუმ 50-50-ზე ეპიზოდებს მათ სასარგებლოდ წყვეტენ
დაიკიდეთ რა რატო იღებთ ამ ჯიუტი ადამიანის პოზიციას

11:53 | 02.05.2018
dadado9 (15067)

საჯარიმოს გარეთ ხელი პენალტია

13:59 | 02.05.2018
ARMANDO (5773)



))))

13:05 | 02.05.2018
fidofido (1369)

საჯარიმოს გარეთ მოხვდა მარსელოს თანაც ხელზე კიარა ტრა...ზე გამოუსწორებელი მადრიდისტები აღიარეთ მაინც რო პენალტი იყო ეგ შედეგს ვერ შეცვლის თანაც ბავარია ისეთი კეთილი იყო კიდე მიცემდნენ საგოლე პას ბენზემას ან სხვას .

11:58 | 02.05.2018
bavaria-munchen5 (1311)

https://www.youtube.com/watch?v=HySb-VFTPFQ ხო ესაა პენალტი აბა რა, ტყუილად გიხარია დიდი იმედგაცრუება გელოდება წინ

11:57 | 02.05.2018
bavaria-munchen5 (1311)

კარგი ჯერ ერთი შიგნით მოხვდა მეორე ვთქვათ გარეთ მოხვდა ჯარიმა არაა?

11:58 | 02.05.2018
dadado9 (15067)

უი ჯარიმა არ დადო მსაჯმა და ამაზე დაინგრა ქვეყანა? ან ვერ დაინახა? 7 წუთი რომ ათამაშა? თუ მოსყიდული იყო 5 წუთზე რატომ არ ჩაუსტვინა?

12:11 | 02.05.2018
middlesbro (687)

ზუსტად მაგ დამატების დროს ეგდო ნავასი ძირს წუთზე მეტი და ეგ დრო დაამატა ზევიდან ზუსტად.

12:03 | 02.05.2018
bavaria-munchen5 (1311)

ხოდა ნავასი რამდენი ხანი იყო გაშოტილი მაგასაც ნახავდი ალბათ, პენალტი გამოგრჩა და

11:56 | 02.05.2018
Seleção (324)

ახალი წესი ყოფილა, არც მე ვიცოდი

11:52 | 02.05.2018
dadado9 (15067)

11:46 | 02.05.2018
Seleção (324)

ბავარიას ფეხბურთელებმა აჩუქეს რეალს ბაზარი არაა მეორე გოლი მაგრამ რეალმა ორივე გოლი აჩუქა ბაიერნს, ჯერ პირველი გოლი რა იყო რამოსმა რა გააკეთა. იმედია რეალი ფინალსი ეს ....ურათ არ ითამაშებს და იმედებს არ გამიცრუებს, თორე მარტო ნავასი ვეღარ უშველის. დავიჯერორეალს მეტი არ შეუძლია არა მგონია.

11:41 | 02.05.2018
EQUILIBRIUM (106)

ბავარიას ფეხბურთელებმა წააგეს ეს ორმატჩიანი დაპირისპირება პირწმინდათ, იმდენი მომენტი ვერ გამოიყენეს ამასთან ერთად მცველებმა აჩუქეს შეტევები და მეკარემ ხო გაგვაოცა ქართული ცეკვით მსაჯზე რაიმეს დაბრალება უბრალოდ ბავშვური თითის მითითებაა და მეტი არაფერი მწვრთნელმა მაქსიმუმი გააკეთა და მსაჯობაც ნორმალური იყო ამაზე უარესებიც გვინახავს....

11:43 | 02.05.2018
EQUILIBRIUM (106)

პ.ს ვქომაგობ ბარსა, ლივერი,ლაციო, მონაკო არანაირად არ ვარ რეალის გულშემატკივარი

11:33 | 02.05.2018
bavaria-munchen5 (1311)

https://www.youtube.com/watch?v=HySb-VFTPFQ

11:33 | 02.05.2018
bavaria-munchen5 (1311)

ეს პენალტია?

11:38 | 02.05.2018
fidofido (1369)

წესით ესეც პენალტია და მარსელოზეც პენალტი იყო მაგრამ რეალი ხომ ფეხ-ხელ ბურთს თამაშობს

11:38 | 02.05.2018
KD (206)

აქ პრობლემა ერთ რამეშია მხოლოდ. აქ პიშეკი სახით მსაჯისკენ დგას და მასე ხვდება ბურთი ანუ მსაჯი ხედავს სიტოაციას, გუშინ კი მარსელო ზურგით იდგა და ჩაქირმა ვერ დაინახა, გვერდითების ბრალია ეს და არა ჩაქირის. ჩაქირმა იმენნო სწორად განსაჯა ყველაფერი, დაჟე დამატებულ დროს საკმაოდ გადააცილა რეალის ფეხბურთელების მიერ დროის მოშნად გაყვანის გამო

11:39 | 02.05.2018
bavaria-munchen5 (1311)

მერე კარებთან რო დგას მსაჯი პირდაპირ უყურებდა და მაგან ვერ დაინახა? კაროჩე თუ დადება უნდოდა დადებდა

11:43 | 02.05.2018
KD (206)

პროსტო ჩაქირის ბრალი ნაღდად არაა

11:43 | 02.05.2018
KD (206)

ხოდა იმ მსაჯის დედაც გავხიე მე, უნდა დაედო. რეალის ფანი ვარ, მაგრამ ბავარია უფრო იმსახურებდა მარა ჩაიდჟვეს მაგათაც.. არცერთი იყო ფინალის ღირსი. მეც ყელში ამომივიდა ასეთი გამოქლიავებული ფეხბურთის ყურება, რეალი როგორსაც თამაშობს.. შედეგი კია, მაგრამ ეს ის რეალი არაა, რომლის ბალეშიკობაც დავიწყე..

11:27 | 02.05.2018
francuza-!- (1346)

საერთოდ რატო პასუხობთ ბაერნის გულშემატკივრების უაზრო კომენტარებს რაქნან გაბრაზებულ გულზე აღარ ილაპარაკონ მაინც? არ გკიდია? ილაპარაკონ სხვა მეტი ზგა არაქვთ და სირცხვილი არაა.. ურთიერთ შეხვედრებს რო გადახედავენ ჩკუა ეკეტებათ.. ან ეტყუობა იმაზე ფიქრობენ ნახევარფინალამდე რეალი სუსტ გუნდებს შეხვა და ძალა ქონდათ ბაიერნთან შედარებით დარჩენილი ბაიერნი გამოფიტულიიყო ისეთ გნდებს შეხვდა ბეშიქთაშის და სევილიის გამოგდება არგინდა?

11:25 | 02.05.2018
garincha1234567 (294)

Sakadro problemebi orive gunds qonda isko Kar axali nachos da bolos asensioc gaitramva. Vingers atamashebda Marcxena mcvelad nu saberto jamshi Bavariam tamashi t ajoba Mara klasma da Gamocdilebam mainc tavisi qna. Msajebze Texas laparaki komentatorma agnishna gushin damatebul dros ro gadaacila msajma mag dros ro gaetanat Im msajs Ra dge daadgeboda warmodgenac ar Minda albat Kari eras daamtavrebinebdnen. Faqtia ro bairns ukve realis seriozuli kompleqsi aq 7 tamashi a ar mougia aqedan 6 Marcxi

11:23 | 02.05.2018
bavaria-munchen5 (1311)

ესე მომენტი გავდეს ერთმანეთს რა ვიცი, ნახეთ რა პენალტ დებს მსაჯი, ანუ აგდებს ლიგიდან გუნდს რომელსაც 3-0 აქვს წაგებული გასვლა და სახლში მოგება უნდა 2-0 წაიყვანა გამოუყენებელი პენლის შემდეგ დორტმუნდმა და ცოტა დააკლდა მესამე გოლი რო გაეტანა

11:24 | 02.05.2018
bavaria-munchen5 (1311)

თან მუცელზე ხვდაება ბურთი პიშეკს

მეტის ნახვა
სტატისტიკა
0.387426