კალათბურთი

11:23 | 7.02.2018 | ნანახია 2471 - ჯერ

ზაზას 2 ქულა და მარცხი “ოკლაჰომასთან”

ზაზა ფაჩულიას “გოლდენ სტეიტი” შინ “ოკლაჰომასთან” 105:125 გაანადგურდა. ზაზა ტრადიციულად სასტარტო 5-ეულში იმყოფებოდა და პარკეტზე მხოლოდ 12 წუთი დაჰყო. ამ დროში ქართველმა ცენტრმა გუნდს 2 ქულა და 2 მოხსნა შესძინა. ფაჩულიამ 2-დან 1 ორქულიანი ჩააგდო და რაც უნდა გასაკვირი იყოს, ორიდან ორივე საჯარიმო ვერ გამოიყენა.

რაც შეეხება უშუალოდ შეხვედრას, ტეხასელები მატჩის სტარტზევე დაწინაურდნენ და თამაშის ბოლომდე “მეომრებმა” ანგარიშის გათანაბრებაც კი ვერ მოახერხეს. “ოკლაჰომაში” 38 ქულით საუკეთესო პოლ ჯორჯი გახლდათ. რასელ უესტბრუკმა 34 ქულა, 9 მოხსნა და 9 პასი შესძინა გუნდს. “გოლდენ სტეიტიდან” 33 ქულით კევინ დურანტი გამოირჩა.

“გოლდენ სტეიტი” 41 მოგებით და 13 წაგებით დასავლეთ კონფერენციას ლიდერობს. მომდევნო შეხვედრაში ოკლენდელები შინ “დალასს” შეხვდებიან, მატჩი 9 თებერვალს თბილისის დროით 07:30 საათზე დაიწყება.


კომენტარები (58)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

10:45 | 09.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ადმინ დააგდე სტატია ტრეიდებზე უნდა ვიგინო

11:06 | 09.02.2018
aulol besoi (1291)

რა ტრეიდები შენც რა....სად ცალია, ვენესუელის რომელიღაც ჭე კლასის ქალთა გუნდში, ერთ ქალს თურმე შიბლა აბია და გადაუთხრია მთელი გუნდი და იმაზე ამზადებს უმხეცეს სტატიას, წაკითხვით ვერ გაძღება სასტავი თურმე...დდდდდდდ

10:33 | 09.02.2018
aulol besoi (1291)

აქ კორბენა წერდა—წელს თუ ნბა მოიგო ხამესმა, უეჭველი ჯორდანზე მაღლა დადგებაო, ახლა მგონი შეუძლია გადააკეთოს და დაწეროს—წელს თუ აღმოსავლეთი მოიგო ხამესმა ჯორდანზე მაღლა დადგება— მე არ ვიქნები წინააღმდეგი პირიქით...დდდდდდ

10:24 | 09.02.2018
iloreli (2516)

ეს ნენსი რაღა იყო რენდლი მაინც დაეთრიათ... ან აიზეა, ნენსი და პიკი ვითომ კემბას არ ეყოფოდა???
კრაუდერი კი დამენანა მაგრამ ჰილი და ჰუდი არარის ცუდი შევსება ერთ კრაუდერში, ფაქტია რო შამპერტი აღარც იყო სათვალავში და როუზი ხო საერთოდ..
ის კი გამისწორდა ფრაი რო წავიდა.
სმიტი და ტრისტანა რო დარჩა გუნდში ეგეც ტეხავს მოკლედ არ გამართლდა მოლოდინები ლებრონი იმედია წავა მაგ ფარჩაკი გუნდიდან. რეებს აკეთებენ ვაფშე. რაუკანალში სათხრელად უნდათ ის ბრუკლინის პიკი.
სასტარტო:
ჰილი, ჰუდი, ლებრონი, ლავი, ნენსი
იიიფფფ საჩემპიონო გუნდია
სკამი:
კლარკსონი, სმიტი, თურქი, კორვერი, გრინი, ტრისტანა

ზამენას არაუშავს.

10:17 | 09.02.2018
aulol besoi (1291)

federerjamesliverpooldelpotro (6503)




წელს არადა ბევრი გეიმვინერი ქონდა ლებრონას მარა ეს ყველაზე საკაიფო იყო 1 წამში მოაგვარა.

რატო აკლებ ძმაო?? ბევრი არა, უთვალავი ქონდა უთვალავი....დდ

10:40 | 09.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

და ბევრი რო ქონდა შენ არ იცი? კალათბურთს თუ არ უყურებ ვერც ნახავ

11:01 | 09.02.2018
aulol besoi (1291)

ჩამოწერე აბა თამაშები, თუ არვგეზარება და ჩანაწერებს ვნახავ...თანაც ბევრის მნიშვნეკობასაც გავიგებ

11:30 | 09.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ახლა ქექვა დავიწყო პირველი რაც გამახსენდა პორჟIნგის რო ჩათხარ ა სამიანი ეგ იყო წელს ბევრჯერ იყო შემთხვევა როცა ბოლო წუთზე ლებრონმა პერსონალურად მოიგო თამაშI

11:03 | 09.02.2018
aulol besoi (1291)

დაჟე გეიმვინერის მნიშვნელობა რო გავიგო, ისიც არ გამიკვირდება..

01:55 | 09.02.2018
haudi (1058)

დავიჯერო ორგზის ოლსტარი ტომასი, რომელიც შარშან 29 ქულამდე ყრიდა და ნბას ლიდერობდა ბოლო მეოთხედში ჩაყრილი ქულებით, ყლარქსონზე უკეთ ვერ გაიცვალა? ჯერ თვითონ ვაბშე ტრამვიანი აიყვანეს. თუ ტომასის გაცვლაზე ფიქრობდნენ თავიდანვე, ტრამვიანი რას აიყვანეს რო იმ პერიოდშიც ვერ გამოეყენებინათ? ან თუ იმედი ქონდათ რომ იგივე ფორმას აღიდგენდა რატო არ აცადეს? ჯერ ორასი წუთიც არ უთამაშია ალბათ იმ ტრამვის მერე. ან თუ იმიტო აიყვანეს ტრამვიანი კაცი, რო მერე მაინც კარგად გაცვლიდნენ, ყლარქსონზე უკეთესი როგორ ვერ ნახეს როგორ???????

00:48 | 09.02.2018
O. Mertskhali (8101)

ირვინგის როლი ძაან დიდი იყო კავალიერის წარმატებაში და ამის სწორად არ დანახვამ მიიყვანა 'მეფე და ნაზირ-ვეზირები' იქ, სადაც ბრძანდებიან
აუ, ეგენი რომ დასავლეთში იყვნენ, რა დღეში იქნებოდნენ პლეიოფში - "მტრისას"

00:02 | 09.02.2018
格里斯 (176)

To review
Isaiah Thomas is on Lakers
Channing Frye is on Lakers
Jordan Clarkson is on the Cavaliers
Larry Nance Jr. is on the Cavaliers
Jae Crowder is on the Jazz
Derrick Rose is on the Jazz
Iman Shumpert is on the Kings
Joe Johnson is on the Kings
George Hill is on the Cavaliers
Rodney Hood is on the Cavaliers
Dwyane Wade is on the Heat


ესე დალაგდა ვეიდი მეორე რაუნდის პიკში. მგონი ჩაიქნია წელს ხელი კლიულენდმა და მომავალზე დაიწყეს ფიქრი, ყველა ისეთი გაუშვეს ვისი გაშვება მომავალ წელს მაინც უწევდათ

23:30 | 08.02.2018
格里斯 (176)

ვეიდიც გაუშვა მაიამიში, როუზი შამპერტი და კროუდერიც

ჰილი და ჰუდი დაიმატა
გამოდის ირვინგში მარტო კლარსონი და პიკი შერჩათ

01:24 | 09.02.2018
haudi (1058)

პიკიც მისცეს!

01:28 | 09.02.2018
格里斯 (176)

ბრუკლინის პიკი არ მიუციათ თავისი მიცეს

21:18 | 08.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

რ ტრეიდი დაიდო აზრზე ხართ? ვინმემ ამიხსნის აზრზს ამათი დდხისდედის დედას შეეეჰდჰ ცი

21:16 | 08.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

კლივკენდის მენეჯმენტის დრდისმუტეჯელდდხბ მოვდრღან

21:15 | 08.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

რავტრეიდდი გააკეთეს ამათი ოჯახები მივდჰდდდღაჯ აიზია გაცვალეს კლარკსონში ნენსიში

21:13 | 08.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

კლივლენდმა კლარკსონუ რენდლი დიმატაო ვნახოთ ვნახოთ კიდე რა დაიწერება

20:55 | 08.02.2018
格里斯 (176)

კლიულენდმა მწვრთნელი თუ არ შეიცვალა მთელი ნბას ვარსკლავები რომ შეყაროს ლუ ვერ დაალაგებს როგორც საჭიროა ისე. ლებრონი ძაან ბევრს იღებს თავს თავზე თორე ბლატი რა გასაშვები იყო. რა გუნდი ყავდა და როგორ ათამაშა ფინალი გოლდენთან მსაჯები რომ არა შეიძლება სერიაც მოეგო, დელავედოვას და მოზგოვს სუპერ სტარებივით ათამაშებდა როცა დაჭირდა გუნდს, ბლატმა ყველაზე კარგად იცის არაფავორიტ გუნდს ფავორიტთან როგორ მოაგებინოს.

20:44 | 08.02.2018
格里斯 (176)

ყველაზე საჭირო კაცი კლიპერში ლუ უილიამსია შამპერტს სმიტს და კიდე ერთიორს ბევრად ჯობია ერთად აღებულს

21:13 | 08.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

3 წლიანი კონტრაქტი გააფორმა გუშინ ლუმ კლიპერსთან

18:16 | 08.02.2018
iloreli (2516)

ეხლა დაიდო:
კლიპერსი და კავალიერსი აგრძელებენ ტრეიდზე მუშაობასო, შესაძლოა სხვა გუნდებიც ჩაერთონო, ოოო, ბიძიკოოვო

19:34 | 08.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ახლოს არიან ტრეიდთანო დიჯეი უახლოვდება კავსსოო იმედია იმედია

16:54 | 08.02.2018
iloreli (2516)

აქ ბევრის აზრით ლებრონი დასავლეთში რომ ყოფილიყო ამდენ ფინალში ვერ გავიდოდა და ბეჭედიც გაუჭირდებოდაო,
დასავლეთის რომელი გუნდით ვერ გავიდოდა ფინალში ლებრონი ვერ ვხვდები? ეხლა მაინცადამაინც საკრამენტოს ნუ მეტყვით, კლივლენდივით ფარჩაკი მენეჯმენტი ყავს...
სხვა?
ალბათ ამდენივეჯერ გავიდოდა ფინალში დავუშვათ მემფისით, სან ანტონიოთი, კლიპერსითაც კი, დენვერიტაც კი და ამ 8 ფინალიდან ალბათ ყველას მოუგებდა დასავლეტიდან გასულ ინდიანას და ტორონტოს

16:54 | 08.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

დიჯეი მინდა მარა კემბა ბრედლი მაინც უკეთესია უკანა ხაზი არ არსებობს კლიველენდის ეს ორი კაცი მიხედავს ცენტრზე ლავი დადგება ლებრონა კრაუდერი რაღაცას გავს კაროჩე რა აზრი აქ წერას მემგონი არავინ მოყავთ ამათ დებილ დედებს დავდასლკჯ'ჯ სახელფასო ჭერი გაათავისუფლეს პიკები დაითრიეს კიდე ტრისტან ტოპმპსონი ყავთ გუნდში თქვენ დედებს შეველ'ა

16:50 | 08.02.2018
iloreli (2516)

კლივლენდის ბოსი დენ გილბერტი დღედაღამე მუხლჩაჩოქილი უნდა ლოცულობდეს და ღმერთს მადლობას წირავდეს, რომ ლებრონი კლივლენდელია და ზუსტად მაგის გამოა როს ეს ერთ-ერთი უდიდესი კალათბურთელი ამ ფარჩაკი ფრენჩაიზის ერთგულია...
პლეიოფს ვერ ნახავდა თავის მოედანზე ლებრონი როარ ყოფილიყო, ალბათ ყველაზე სუსტი მენეჯმენტი ყავს კავალერიას ლიგაში.

16:52 | 08.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

100% მართალი ხარ

16:47 | 08.02.2018
iloreli (2516)

aulol besoi
კარგი რახან ბრედლი და დეანდრე შეიძლება იაფი გამოვიდა, მხოლოდ დეანდრეზე დავყაბულდები მაგ ფასში.. და 2 ნომერზე ჩედი ოსმანს დავაყენებდი, მშვენიერი დამცველია ეგ ბიჭი, სწრაფიცაა, ათლეტურიცაა და შეტევაშიც არ ირცხვენს თავს.
მოკლედ იყოს ასეთი სასტარტო
კემბა, ოსმანი, ბრონი, ლავი, დჯ
თან კორვერი და ვეიდიც არიან 2 ნომერზე, ორივე კაი მცველია და სულარ გვინდა დავუშვათ ბრედლი...
აი კემბა და დჯ მოსაყვანია უცილობლოდ..

ბოსტონს და ტორონტოს მარტო მოუგებს ბრონი შარშანდელივით.
ხვალ დილამდეა ტრეიდების ვადა და ვნახოთ...
თუ არავის მოიყვანენ ზაფხულში წავა ლებრონი, ყველა მაგას წერს.. შეიძლება თვითონაც უნდა ზაფხულამდე წასვლა მაგრამ არცერთი გუნდი არ გაიმეტებს ამ ეტაპზე ლებრონში რამეს, იმ მარტივი მიზეზის გამო, რომ ზაფხულში ისედაც თავისუფალი აგენტი ხდება და ან დარჩება იმ გუნდში რომელშიც გადავა ან არა... ასე რო არავინ არ აიყვანს ეხლა.
ამიტო კლივლენდმა უნდა იჩალიჩოს მაქსიმალურად დახარჯოს თავისი რესურსი გუნდის გაძლიერებაში, იქნებ კიდევ ერთხელ იჩემპიონონ, თუარადა შერჩებათ ის ბრუკლინის პიკი ჯრ სმიტიან ტრისტან ტომპსონიანად და იქნებიან გაისად ლებრონის გარეშე... ნუ ჯეფ გრინი და ვეიდიც რო მიყვება ლებრონს ეგეც ფაქტია... ასე რომ ფაქტიურად კლივლენდს არ აქვს არცევანი, უნდა მოიყვანონ ხალხი.....

16:44 | 08.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

წელს არადა ბევრი გეიმვინერი ქონდა ლებრონას მარა ეს ყველაზე საკაიფო იყო 1 წამში მოაგვარა

16:34 | 08.02.2018
ბრიუს უენი (189)

არა ისე მემგონი ყველა ვთანხმდებით, რომ ამ კლივლენდს მემგონი ჯაზთანაც ვერ ექნება გასვლის გარანტია ტორონტო ბოსტონი გოლდენზე ხომ აღარაფერს ვამბობ, ბათ სთილლ, წყალწაღებული ხავსს ეჭიდებოდაო ხო გაგიგიათ
მე წელს გოლდენი - ბოსტონი ან გაგიკვირდებათდა ოკლაჰომა-ბოსტონი მგონია სუპერფინალები
ბევრად უფრო დაძაბულიც იქნება და ბევრად უფრო სანახაობრივი

16:44 | 08.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ტორონტო ბოსტონს დაისვავს ლებრონა აი ფინალში დასავლეთის წარმომადგენლებს ვერაფერს უზავს ეს გუნდი

16:24 | 08.02.2018
დურანტულა35 (6807)

ჩემს სიტყვებს ბევრი იმახსოვრებს როგორც ჩანს აქ... ეხლა რაც არ უნდა იყოს კლასიდან გამომდინარე 10დან 1სმაღალ დონეზე ითამაშებს...მაინც არ ვუკარგავ 7დან 5სამიანი კაი შედეგია.როცა მთელი წინა თვე 22პროცენტით უტევდა პერიმეტრიდან.11დან 3ზე და 10 ქულაზე აღარაფერს ვამბობ ჰიუსტონთან.ნუ,ეს გეიმვინერი 2წლის წინ ჩააგდო ბოლოს და როგორც იქნა გაიმეორა.ნუ,კაი შედეგი დადო...

16:23 | 08.02.2018
KoRBeN DaLLaS (24838)

მოგება კი კარგია, მაგრამ ძალიან ფარღალალა გუნდი ჰყავს კლივლენდს, დაცვაში იმენნა "გადი, გამოდი გუთანოა"
ალბათ თავიანთ სახელს ამართლებენ - კავალერიის საქმე ხომ მხოლოდ შეტევა და მოწინააღმდეგის რიგების გადაჯეგვა იყო
მაგრამ ფინალში რო მუხიანელები თავიანთ არტილერიას აამუშავებენ, აი მერე დადგნენ და იჭიხვინონ

16:43 | 08.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

კლივლენდის დაცვა არ არსებობს ტყუილია

16:22 | 08.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

აუ ლებრონმა რა დაგლიჯა დღეს ძაან დონე თამაში იყო მოუყვანეთ ამ კაცს ვინმე თორე დატრეიდდება და დაასკდით მთელი ოჰაიო მერე

16:18 | 08.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ლებრონზე არაფერს წერთ?ეეეეეეეეე თქვენ რა იცით კალათბურთი.საუკეთესო მომხსნელი კლუბის ისტორიაში 64 სამმაგი და გეიმვინერი.დახურა თამაში ლებრონა რა გეიმვინერებს რო ვერ ყრის და მარტო შესვლა როა დარჩენილი დიდი ხარ ბრონ

15:55 | 08.02.2018
iloreli (2516)

რადგან არ დებენ სტატიას ვეცდები მე დავწერო რამე სტატიის მსგავსი, მიუხედავად ლამაზი გამარჯვებისა, ყველამ იცის რო ამ კლივლენდს შანსი არ აქვს გოლდენთან კიარა ვინც უნდა სეხვდეს ფინალში დასავლეთიდან, ის რო ლებრონი ფინალში მარტო გავა ეს ბევრჯერ ვნახეთ. ამაზე არანაკლები გუნდი იყო შარშან ტორონტო მაგრამ გადაეხია ლებრონს და ბოსტონიც არ იყო შარშან ცუდი კამანდა, წელს ვითომ უფრო ძლიერია, მაგრამ ბევრით არა და ისევ გადაეხევიან ლებრონს...
აი ფინალში შანსი არ აქვთ...
ხოო კიდე მიუხედავად ყველაფრისა, კლივლენდის სასტავის ჩამოწერა ასე ხელაღებით არ შეიძლება... კიი დიდი კონტრაქტები აქვთ ტრისტანას და ჯრ -ს მაგრამ ზოგადად კონტრაქტებია გაზრდილი ნბაში და ტრისტანაზე და ჯრ-ზე ცუდი როჟებიც იღებენ დიდ ფულებს...
ამიტო სავარაუდოდ მაინც მოხდება გაცვლები...
თუ მოხერხდება მაინც ასეთი კამანდა ჯობია ყველაფერს

სასტარტო:
კემბა, ბრედლი, ლებრონი, ლავი, დეანდრე
სკამი:
როუზი, ვეიდი, კორვერი, კრაუდერი, გრინი, ოსმანი

კემბა = აიზეა + შამპო + ზიზიჩი.
ბრედლი + დჯ = ჯრ, ტრისტანა და ბრუკლინის პიკი, კლივლენდის პიკი

სკამის ცენტრისთვის კიდე ვინმე თავისუფალი აგენტის აყვანა შეიძლება.
ასე რომ ყველაფერი ძაან რეალურია.

საქმესაც ასე ჭირდება, ვნახეთ როგორ მარტივად გავიდა შარშან კლივლენდი ფინალში, წელსაც იგივე იქნება, არანაირი ტორონტო და არანაირი ბოსტონი, კლივლენდი უეჭველი ფინალშია.

ხოო კიდე აიზეას გაულანძღია ლუ,, ადაპტირებას ვერ ვახერხებთ თამაშის მიმდინარეობის დროსო, ვყრით ქულებს ერთი და იგივე სისტემით და მერე რო დაგვიმუღამებენ გუნდები საპირისპირო ტაქტიკას გვახვედრებენ მეორე ტაიმში და ვეღარ ვიგებთო, ლუუუ გაბრაზებულა ამაზე, რაებს ბოდიალობს მაი ბაღანა, მეეთრევა სახლი დუუფშვნი ცხვირსო

16:20 | 08.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ძაან კაი სასტავი დაწერე მარა ეგენი კი არა საერთოდ იმატეებენ ვინმეს?ეგ 5 ეული საჩემპიონო იქნება მარა არავინაა გამცვლელი

16:17 | 08.02.2018
KoRBeN DaLLaS (24838)

ეგ ყველაფერი კაი, მაგრამ იმ სამი კაცის მოყვანა როდისღა უნდა მოხერხდეს სასტარტოში რომ გიწერია ?
მოესწრება დარჩენილ საათებში ვითამ ?

16:03 | 08.02.2018
aulol besoi (1291)

სტატია ხოშიანია, ახლა კომენტარების დამატებაზე მოიფიქრე რამე, რო მკითხვლებმა გამოვთქვათ ჩვენი აზრი და მერე რეკლამებსაც კი დაგიზაკაზებენ...დდდდდდ

16:07 | 08.02.2018
aulol besoi (1291)

ისე ბრედლი და დეანდრე ნამეტანი იაფად გინდა რო გამოაძვრინო არა?! თუ დავიჯერო ისინიც ისეთივე ნაგვებად მიგაჩნია, როგორიც ჯრ და ტრისანა?დდდ

15:17 | 08.02.2018
ბრიუს უენი (189)

ლებრონის პერფორმანსზე და 2.4 კუშის წამოსვლაზე რატო არ წერენ?
გეიმვინერი სტუდიაში

15:38 | 08.02.2018
iloreli (2516)

ეგ ხო ცარიელი კუნთია, მარტო შესვლაა დარცენილი, 7 დან 5 სამიანიც გაუვარდა და ბოლო ბლოკი ბატლერზე სემთხვევითობა იყო და ის გეიმვინერი ვაფშე ჩაუდესსს...

13:07 | 08.02.2018
格里斯 (176)

ზაზა რომც გაცვალონ ეხლა და გოლდენი ჩემპიონი გახდეს ბეჭედს მაინც მიცემენ

საერთოდაც ეხლა კლიულენდმა და გოლდენმა შემადგენლობები რომ გაცვალონ და მერე ფინალში შეხვდნენ ერთმანეთს ყველა ჩემპიონი გახდება

15:04 | 08.02.2018
iloreli (2516)

თუ გავიდნენ ფინალში ხო

00:19 | 08.02.2018
დღევანდელი სპორტი (2667)

გოლდენში მაგარი არეულია სიტუაცია, რაც ჩემი აზრით პირველ რიგში შიდა სამზარეულოს არევის ბრალია.ათასი ჭორები ვრცელდება გაცვლებზე,ზაზაზე მაკგიზე და თვით ტომპსონზეც კი.იქ ლებრონის სახელმაც გაიჟღერა იგუდალა-ტომპსონში გაცვლაზე და მოქმედებს მოთამაშეებზე.მართლა ხასიათზე აღარ არის უკვე არც ტომპსონი და არც არავინ.თვითონ აირიეს თავისი თავი ტიპებმა.რათ უნდოდა ამ გუნდს გაცვლები?თქვა კიდეც კერმა ფსიქოლოგიურად არ არის გუნდი კარგადო და ეტყობათ კიდეც.დედლაინის დასრულების შემდეგ გაირკვევა ვინ დარჩება,ვინ წავა,დალაგდება სიტუაცია,თან ოლსტარზეც დაისვენებს გუნდი ცოტას და დაბრუნდება ისეც თავის ადგილზე.თუ მოთამაშეები დაფასებას იგრძნობენ პლეიოფებს გოლდენი ძლიერად შეხვდება და ისევ პირველი ფავორიტი იქნება ჩემპიონობის.

23:18 | 07.02.2018
O. Mertskhali (8101)

იუტა მაგრად აჯაზებს

19:45 | 07.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

კლივლენდს 2.6 აქ მინესოტასთან სახლში დდდდდდ

15:13 | 08.02.2018
baxt (1835)

ოვერტაიმში მოგება ითვლება ტოტალიზატორში?

16:19 | 08.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

კი ითვლება

19:32 | 07.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

წელს უნდა გუნდს ჩემპიონობა ორი პიკი აქვს მაღალი,რომელიც არ ჭირდება ლიგაში მოთამაშე გუნდების უმეტესობა დანატრებულია ასეთ შესაძლებლობად სიხარულით გაცვლიან სასტავს პლუ ამას გუნდი გყავს ყ ტრისტან ტომპსონი ბარიგა სმიტი პენსიონერი კალდერონი მნიშვნელოვანი ტრეიდისთვის აიზიაც გუნდი აგებს ყველასთან დიდი ფორით რა ჩემ ყს აკეთებ რამე გაააკეთე რა ან ლუს რრგორ ტოვებენ ამას ვაფშე რამე ახსნა აქვს?როგორ შეიძლება ამ შედეგის შემდეგ ეს გუნდში გააჩერო პოპოვიჩი რო იყოს კაი მარა ლუა ყველა დროის ყ პირველ ადგილზეა იესპიენის რეიტინგში ყ თა ჯგუფში.ამას აგერ ვხვდები ვარკეთილიდან ამერიკელი ყ მფლობელები ვერ ხვდებიან ახლა დამიწერენ მფლობელიც ლებრონია და მწვრთნელიცო კაი გაჩერდით კაი

19:26 | 07.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ოქუინი თუ ზაზაში გაცვალეს მაგათ დედებს დავეცი ზევიდან რა ოქუინი ყ ეა ტიპი უეჭველად უნდა ჩაამთავროს სეზონი ზაზამ

19:25 | 07.02.2018
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

კორბენ ჯორჯი ირვინგის შემცვლელად იყო განხილული ვეიდს ჯორჯის შემცვლელად ვერ მოიაზრებ 37 წლისაა მაგრამ ვეიდია რა მაინც მე დარწმუნებული ვარ ფლეიოფში სხვა ვეიდს ვმახავთ ახლა 30 ქულებს ვერ ჩაყრის მაგრამ ბევრად სარგებლიანი იქნება.კაირი ტოპ სტარი ტოპ მსროლელია ასეა ჯორჯიც ვინმე სუპერსტარი უნდა მოეყვანათ შეცდნენ აიზია საშინლად თამაშობს არადა ვაღიარებ იმედი მქონდა ახლაც მაქ მარა მეწურება.კრაუდერი კი კარგი მცველი დაიმატეს მაგრამ კარგ დაცვას ჯორჯიც თამაშობს შორს წავედი მარა ასეა იმედია გაცვლები დაიდება დღეს ღამით რავი მე ველოდები თუ არაფერი ქნეს ჩაივლის ეს წელი ასე და ზაფხულში თავისუფალი აგენტი ლებრონა წავა გუნდიდან.რო არავინ დაიმატონ და ლუბგაუშვან მაინც მექნება რამის იმედი მთავარი წარუმატებლობის საბაბი ჩემი აზრით ლუა კლივლენდს ნაღდად არ ყავს ისეთი შემადგენლობა ასეთ მდგომარეობაში რო იყოს გუნდი საჩემპიონო გუნდი არაა მაგრამ მაღალი დონის დადება უეჭველად შეუძლიათ

17:21 | 07.02.2018
BEERTRANCE (97819)

ხვალ გასდის ჰო ვადა გაცვლების კეთებას?

17:43 | 07.02.2018
iloreli (2516)

ზეგ დილით

17:57 | 07.02.2018
BEERTRANCE (97819)

მადლობა

16:39 | 07.02.2018
ბარსა La Albiceleste (5560)

პირწმინდად მოიგო ოკეისმა აბსოლიტურად ყველაფერში აჯობა გსვ-ს + სროლებიც და თამაშიც წაუვიდათ, აქედან კიდე პირიქით. ტომპსონს ძაან აქვს მოკლებული, დაცვაც და სროლაც დავიწყებული აქვს. მარტო გრინი (ისიც არა იდიალურად) და კდ თამაშობდა (თამაშობს). ზაზას რაც შეეხება გუშინდელი თამაშიდან გამომდინარე და საერთოდაც ვფიქრობ რომ გაუშვებენ
ოქუნზეა ლაპარაკი შეიძლება ის მოიყვანონ

16:48 | 07.02.2018
KoRBeN DaLLaS (24838)

რა ვიცი, თავისას კი აკეთებს. ისეთი თამაშები სულ აქვს, როგორც გუშინ. მაგრამ ხანგრძლივი ჩავარდნა ჯერ არ ჰქონია, რაც გოლდენშია.
ნუ, თუ ხელმძღვანელობა ფიქრობს, რომ მაგ პოზიციაზე გაძლიერების შანსი არსებობს, კი მოიყვანენ სხვას. თუმცა ეს გუნდი ცენტრზე აქცენტირებული არასდროს იქნება.

17:02 | 07.02.2018
ბარსა La Albiceleste (5560)

ზაზაში რომ 1% ვინმეს გსვ-ში ეჭვი ეპარებოდეს ამდენიხანი არავინ გააჩერებდა ლიგის საუკეთესო გუნდში ძირითად ცნტრად, უბრალოდ თითქოს ის სპადი აქვს რომელზეც გსვ თვალს არ დახუჭავს სამწუხაროდ. რამდენადაც ჭკვიანია იმდენად ნელია მის მოქმედებებში, დაცვაშიც ვერაა ისეთი, ანუ ხომ ხვდები რა რასაც ვგულისხმობ. არჩევანის გაკეთება რომ მოუწიოს ვშიშობ დაუფიქრებლად აიირჩევს გსვ კაილ ოქუინს თუ რატომ ეს ყველასთვის ცხადია ))))

17:28 | 07.02.2018
aulol besoi (1291)

ოქუინი მარტო მაკგის თუ ჯობია ლაბათ გოლდენის ცენტრებიდან, არა მგონია მაგის გამო ზაზა გაუშვან, თანაც იკორელს ვეთანხმები ადამსი დღეს ერთერთი უძლიერესია ცენტრია ნბაში და ბევრი დაუჩაგრია და დაჩაგრავს კიდე და ზაზაც დაჩაგრავს ადამსს ასევე დარწმუნებული ვარ, ზაზამ იცის შეცდომებზე მუშაობა, ეს აქ დიდი ოლიუსი ერთერთი

16:29 | 07.02.2018
iloreli (2516)

დურანტულა
რეგულარულია ეგ ჩემო ძმაო... ჩაადუდღნინებენ მაგათ პლეიოფში... მასე დენვერმაც მოუგო ორივე თამაში გოლდენს..
მე მაინც მგონია მაგათი გამჩერებელი მხოლოდ პოპოვიჩია ჯანმრტელი სან-ანტონიოთი...
ისე ოკლაჰომამ ამ გოლდენს რო დაარჭოს პლეიოფში, ძაან ცუდ სიტუაციაში არმოჩნდება დურანტი.. შეიძლება გაისად ისევ ოკლაში დაბრუნება ცადოს

16:43 | 07.02.2018
KoRBeN DaLLaS (24838)

ჯანმრთელი სან ანტონიო საინტერესო კი იქნება, მაგრამ არ მგონია გოლდენის საპირწონე იყოს.
ჰა ჰაა, ნოლზე წაგების მაგივრად მაქსიმუმ ორი თამაში წაიღოს.

16:35 | 07.02.2018
დურანტულა35 (6807)

რაღა ოკლაჰომაში ჯეიმსივით კამანდას შეიკვრევინებს რამდენიმე სტარით რომელიმე გუნდს. როგორც კავსში გააკეთა სპურსის დასამარცხებლად რომ მივიდა ,არადა რა იცოდა რა ელოდებოდა წინ.

16:26 | 07.02.2018
დურანტულა35 (6807)

პლეიოფში დარწმუნებული ვარ მოუმატებს დაცვას გოლდენი და ოკლასთანაც მაინც ფავორიტია.მარა ეს კერი ქარავს.+40 უნდა მისცეს ლიდერებს,დღეს ყველამ 30 წუთი ითამაშა.როცა რასმა და ჯორჯმა 36-37.ერთი ისაა,რომ ინიციატივის აღებაზე უნდა იყვნენ.სწრაფი მოქმედება შეტევაში და მაქსიმალური აკურატულობა დაცვაში.იმას ვერ ვხვდები რასს კლეი რატომ არ იჭერს და კევინ ჯოჯრს.არცერთს არავინ არ იჭერდა პერსონალურად.ეგ მთავარი შეცდომა იყო.ასევეე რობერსონზე კარი და მელო ისეთი საშიში აღარა მანდ გრინი.რაც წააგეს არ უთამაშიათ პერსონალური დაცვა,როცა 2ასეთი დონე შემსრულებელია ეგ იყო ერთ-ერთი მთავარი მიზეზი წაგების.

16:20 | 07.02.2018
iloreli (2516)

მემფისს ყოფილი მწვრთნელი David Fizdale მოიყვანონ, ან კიდი მოიყვანონ, ბაქსიდან გაუშვეს...

16:13 | 07.02.2018
დურანტულა35 (6807)

ერთი სიტყვით იხარეთ ,იმედები მოგეცათ.იქნება გოლდენი არ შეხვდეს კავსო. ჯერ ვაფშე კავსი გავიდეს ფინალში,ძაან საეჭვოა.ისე არ გამოვრიცხავ მეორე ადგილი ჯობდეს პირველს.ისე მიდის სიტუაცია,რომ მეორე ადგილზე გასულს შეიძლება ჰიუსტონი,ოკლა,სპურსი,ამ სამიდან ვინც გავა მხოლოდ ფინალში შეხვდეს,მანამდე კი სეირნით მივიდეს.არ ვიცი რა იქნება,მარა ყველაზე მთავარია მნიშვნელოვან ეტაპზე მოიხოდოს გოლდენი.ისე ადამსმა არ უნდა დაგჩაგროს ეგრე.პლეიოფეფში არ გამოვრიცხავ 10 წუთიც არ ჰქონდეს ზაზას.

16:26 | 07.02.2018
iloreli (2516)

ადამსი ერთ-ერთი საუკეთესო ცენტრია დღეს ლიგაში. კაი მეფარეა, კაი დამცველია, შეტევაშიც კარგია, ათლეტურია, და ჯანმრთელია...
მოკლედ საჩემპიონო გუნდისთვის იდეალური ცენტრია.
და მაგ რასკლადი რასაც შენ ხატავ შეიძლება ვაფსე საპირისპიროდ დაჯდეს და პირველივე ეტაპზე დაეტაკოს გოლდენი ოკლას, მერე მგლებს და მერე ჰიუსტონს...

16:33 | 07.02.2018
დურანტულა35 (6807)

ძაან ბრძოლაა.ოკლასა და მეშვიდე ადგილს შორის 1წაგებაა სხვაობა.ამ გადმოსახედიდან ჰიუსტონი-პორტლენდი/დენვერი.სპურსი-პორტლენდი/დენვერი.ოკლაჰომა-მინესოტა და გოლდენი ალბათ მაინც იუტაზე გავა.არმგონია პელიკანსი დარჩეს მეერვეზე.იუტა ამოვა.აქედან გოლდენის გასვლა ჩანს უეჭველი 4-0.აი დალშე არც დენვერია მარტივად რამეს დამთმობი და არც პორტლენდი მაგაში დარწმუნებული ვარ.დენვერი მაგარი კერკეტი კაკალია გამოჩნდა.ოკლაჰომამ წააგოს მინესოტასთან ვაფშე თუ გამიკვირდეს მე ვიყო პიკე...რადგან მაგ მხრივ ლივერპულივით არიან,დაუვლიან გრანდებს და ბრახან მერე რო არ ელოდები ისეთთან წააგებენ.მე მაინც მგონია ჰიუსტონი-სპურსი იქნება ნახევარფინალი და გოლდენი ვის შეხვდება ეგ რთული წარმოსადგენია.იმედია,ოკლაჰომას ყველანაირი კითხვის ნიშნები უნდა მოხსნან პლეიოფში ბიჭებმა.

მეტის ნახვა
0.19544