ფეხბურთი

21:04 | 28.09.2017 | ნანახია NaN - ჯერ

დეშამმა გაფართოებული შემადგენლობა დაასახელა

საფრანგეთის ეროვნული ნაკრების მთავარმა მწვრთნელმა დიდიე დეშამმა მსოფლიოს ჩემპიონატის შესარჩევი ეტაპის ბოლო ორი შეხვედრისთვის გაფართოებული შემადგენლობა დაასახელა.

"მამლები" 7 ოქტომბერს სტუმრად ბულგარეთს დაუპირისპირდებიან, ხოლო სამ დღეში პარიზში ბელარუსს შეხვდებიან. საფრანგეთი A ჯგუფში 17 ქულით პირველ ადგილზე იმყოფება და მეორეადგილოსან შვედეთს 1 ქულით უსწრებს.

საფრანგეთის ფეხბურთის ფედერაციის ოფიციალური ვებგვერდის ინფორმაციით, დეშამის რჩეულთა სია შემდეგნაირად გამოიყურება:

მეკარეები: ალფონსო არეოლა (პსჟ), იუგო ლორისი ("ტოტენჰემი", ინგლისი), სტივ მანდანდა ("მარსელი").

მცველები: ლიუკა დინი, სამუელ უმტიტი ("ბარსელონა", ესპანეთი), კრისტოფ ჟალე ("ლიონი"), პრესნელ კიმპემბე, ლევენ კურზავა (პსჟ), ლორან კოშელნი ("არსენალი", ინგლისი), ჯიბრილ სიდიბე ("მონაკო"), რაფაელ ვარანი ("რეალი", ესპანეთი).

ნახევარმცველები: ნგოლო კანტე ("ჩელსი", ინგლისი), ბლეზ მატუიდი ("იუვენტუსი", იტალია), ადრიენ რაბიო (პსჟ), მუსა სისოკო ("ტოტენჰემი", ინგლისი), დიმიტრი პაიეტი, ფლორიან ტოვანი ("მარსელი"), კორანტენ ტოლისო, კინგსლი კომანი ("ბაიერნი", გერმანია), ტომა ლემარი ("მონაკო").

თავდამსხმელები: ოლივერ ჟირუ, ალექსანდრ ლაკაზეტი ("არსენალი", ინგლისი), ანტუან გრიზმანი ("ატლეტიკო", ესპანეთი), კილიან მბაპე (პსჟ).


კომენტარები (52)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

16:34 | 24.09.2016
berodaviti (4285)

რეალი პირველზე ლოგიკურია (თუმცა მსოფლიოს ნაკრებით ზედიზედ მოგებული თასები ქაჩავს), მაგრამ ბავარია რომ თასებით ბევრად უკანაა ეს ალოგიკურია, რაზეც ეს სტატისტიკაც მეტყველებს.

ასევე მჯერა რომ 2002 წელს (ერთადერთი დაპირისპირება ამ მეგა ნაკრებების მუნდიალზე) ბალაკით გერმანია ბრაზილიას მოუგებდა და მუნდიალის თასი ეხლა პირიქით ექნებოდათ მოგებული.

2006 წელს კი მეოთხედფინალში არგენტინასთან ნაომარი 120 წუთით, უკრაინასთან დასვენებულ იტალიასთან ნახევარფინალში 119 და 120 წუთზე გაუშვეს გოლები, ძალები არ ეყოთ, არადა პენლების ლატარეაში უეჭველი მოიგებდნენ.

12:09 | 24.09.2016
IKER-raul (33)

Imitom rom pulis xarjva ar uyvart esaa simartle chemi azrit

17:47 | 23.09.2016
KoRBeN DaLLaS (24842)

ძალიან მიკვირს ერთი რამ...
გერმანია - აწყობილი, дალაგებული ქვეყანა. дასავლეთ ევროპაში ყველაზე მრავალრიცხოვანი მოსახლეობით. дიдი საფეხბურთო ტრაдიციებით дა ბრწყინვალე საფეხბურთო ინფრასტრუქტურით.
дა ამ ყველაფრის ფონზე მხოლოд 7 ჩემპიონთა თასი, მაშინ როცა ესპანეთს აქვს 16, იტალიას 12, ინგლისს 12. გერმანელები უფრო პორტუგალიას дა ჰოლანдიას ეჯიბრებიან ვიдრე ევროგრანдებს.
საინტერესოა, ქვეყანას რომელსაც უძლიერესი дა უსტაბილურესი ნაკრები ყავს, რატომ აქვს შეдარებით სუსტი საკლუბო ფეხბურთი ? რატომ ვერ ხдიან უფრო პოპულარულს дა მიმზიдველს ყველასთვის ?

09:35 | 24.09.2016
tokageo (817)

პრობლემა სხვა რამეშია, ესპანეთის კანონმდებლობა კლუბს საშუალებას აძლევს -500 მილიონით ჩემპიონატში ითამაშოს, ბანკის უსასრულო ვალები დაიდოს, რეალი და ბარსელონა სულ ერთია რა პოზიციებს იკავებენ, შემოსავლის ნახევარი სატელევიზიო ჩვენებებიდან მათია, მაშინ როცა დანარჩენი 18 გუნდი მეორე ნახევარს ინაწილებს. კლუბები ვალებში ცურავენ, ყოველ წელს რომელიღაცა იშლება, რომელიგაცა ქვეითდება. იგივე და იმაზე უარესია იტალიაში, სადაც ინტერი და მილანი, ფლორენცია და ნაპოლი, რომა და ლაციო სტადიონს ვერ ავსებენ.

გერმანიაში 4 თვით ადრე შევიტანე განაცხადი ბაიერნი-დორტმუნდის თამაშის ბილეთისთვის (თუნდაც ფეხზე დასადგომი ყოფილიყო) და ბილეთი ვერ მივიღე. გერმანიაში დარმშტადტის და აუგსბურგის თამაშებზეც ვერ ნახავ ბილეთებს, ფან-კლუბის წევრი თუ არ ხარ, სტადიონზე დასწრება 99-100%-ზე დაბლა არ ჩამოდის. იქ უყვართ ფეხბურთი, მაგრამ მას კომერციული დატვირთვა აქვს. იქ ყველა კლუბი ფინანსურ მოგებაშია, არცერთს აქვს ვალი. სატელევიზიო შემოსავლები სამართლიანად ნაწილდება დაკავებული ადგილის მიხედვით. გერმანიაში კანონი კრძალავს ერთი კაცის ან ბიზნეს-ჯგუფის მიერ კლუბის საკუთრებაში ყოფნას. თუ გინდა დაასპონსორე რამდენიც გინდა, მაგრამ კლუბს ვერ იყიდი!!! ასე მაგალითად ჰოფენჰაიმი ერთი სუფლის გუნდია, იმავე სოფლელი ბიზნესმენი ასპონსორებს, მაგრამ მის საკუთრებაში ვერასოდეს გადავა, ასეა ინგოლშტადი, აუდი ასპონსორებს, ასეა ლაიპციგი - რედბულის სპონსორობით. გერმანიაში ფინანსური ფეარ-პლეი ყველგან იგრძნობა.

ინგლისი სხვა თემაა და გეტყვი რატომ: ინგლისის კოლონია იყო მსოფლიოს 15 პროცენტი და ყველგან იქ ფეხბურთი მაგრად უყვართ. მარტო ინდოეთი, პაკისტანი, ინდონეზია რომ აიღო 2 მილიარდი მოსახლეა. სულ ამ ბრიტანულ თანამეგობრობაში 53 ქვეყანაა გაერთიანებული და ყველა ყიდულობს პრემიერლიგის თამაშებს დიდი პორციებით, შესაბამისად ვერცერთი სხვა ლიგა სატელევიზიო შემოსავლებით ახლოსაც ვერ მივა.

ჰიტლერს რო მოეგო მეორე მსოფლიო ომი და ნახევარი დედამიწა დაეპყრო, ახლა ანუ 70 წლის შემდეგ ბუნდესლიგას ტრილიონებში ექნებოდა შემოსავლები. ყოფილი კოლონიები დიდი ფინანსური შემოსავალია დღემდე. საფრანგეთს არ გაუმართლა - მისი კოლონიები მხოლოდ ხრიოკ აფრიკაშია და არც მათ განვითარებაზე უზრუნია. ინგლისმა ინდოეთს მსოფლიოში ყველაზე ფართო რკინიგზის ქსელი დაუტოვა, შეხედე ჰონგ-კონგს ან სინგაპურს, და მერე შეადარე საფრანგეთის კოლონიები, როგორიც დაიპყრო, ისეთივე დააბრუნა უკან!

18:00 | 23.09.2016
BATIGOLI 9. (4375)

ვფიქრობ გერმანიის ჩემპიონატში არ ტრიალებს იმხელა ფული,რამდენიც სხვაგან,ამის მიზეზი ბევრი შეიძლება იყოს,მთავარი კი ალბათ გერმანიის მკაცრი კანონები და საგადასახადო სისტემაა.გარდა ამისა წლების მანძილზე გერმანიას ევროსარბიელზე მხოლოდ ერთი რეალურად ძლიერი გუნდი ჰყავდა(ბავარია). ევროპაში პარადი უმეტეს შემთხვევაში სამხრეთ ამერიკელ ვარსკვლავებს მიჰყავთ ხოლმე,ბუნდესლიგა კი მათ სიმცირეს ნამდვილად განიცდის და ძირითადად გერმანელებითაა დაკომპლექტებული,ისინი კი არამგონია თუნდაც იგივე ესპანელებზე და იტალიელებზე ნიჭიერები იყვნენ,სამხრეთ ამერიკას რომ თავი დავანებოთ.

18:22 | 23.09.2016
KoRBeN DaLLaS (24842)

მეც ეგრე ვფიქრობ. რაღაც ბიუროკრატიული ბარიერები იქნება, თორე ვინ უშლით ხელს, რომ дიдი ფული ჩაიдოს. ფაქტია, რომ უცხოელ სუპერვარსკვლავებს ვერ იზიдავენ, მცირე გამონაკლისის გარдა.
გერმანელებს კიдევ რა უჩირთ, ფრანგული საკლუბო ფეხბურთი რა дღეშია ? ერთი ბერნარд ტაპი ჰყავдათ, აдგილობრივი მულტიმილიონერი, რომელმაც მარსელი მაშინдელ გრანдაд აქცია дა მერე რაც მოხдა, კი გეცოдინება...

17:56 | 23.09.2016
rivaldo1010 (482)

მართალი ხარ მაგ შეკითხავზე პასუხი შეიძლება იყოს ტემპერამენტი და ცხოვრების სტილი. გერმანელები ერთ-ერთი ყველაზე მშრომელი ხალხია და იმდენად ჩართული არიან თავის საქმეში რო ფეხბურთის საგულშემატკივროდ (ისე როგორც ,ინგლისი,ესპანეთი,იტალია) დრო ნაკლებად რჩებათ.ურჩევნიათ თავისუფალი დრო სხვა რაგაცეებში გაატარონ. ინგლიში 2 თვე ვიყავი და ტიპე ცხოვრობენ ფეხბურთით ისე აფანატებენ, გერმანიაში არ დამრჩა ეგეთი შთაბეჭდილება ევასებათ მაგრამ დიდად თავს არ იკლავენ. რათქმაუნდა ხალხიის მასებზე მაგ ლაპარაკი და არა ფანკლუბებზე

21:20 | 23.09.2016
garincha1234567 (565)

ვერ დაგეთანხმები ჩემო ზმაო რო იქ ფეხბურთი ნაკლებად აინტერესებს ეტყობა ხშირად ვერ უყურებ ბუნდესლიგიშ თამაშებს თორე დასწრების მხრივ ერთერთი საუკეთესოა ევროპაში თუ საუკეთესო არა ბუნდესლიგა.აბა სერია ას თამაშებს რო გადახედო ნახევრად ცარიელ სტადიონებს დაინახავ ინგლისი და გერმანია დასწრების მხრივ გამორჩეულია.გერმანულ საკლუბო ფეხბურთში სხვა პრობლემებია და არა დასწრება და არაპოპულარობა ხალხის დამიჯერე

17:59 | 23.09.2016
stoikovich (5984)

საუკეთესო დასწრება აქვთ სტადიონზე და მეტი რა ქნან კაცურად.

17:52 | 23.09.2016
stoikovich (5984)

თან უყვართ ფეხბურთი, საუკეთესო დასწრებაა სტადიონებზე, თითქოს ყველანაირი პირობაა, მაგრამ...

17:24 | 23.09.2016
maradona73biankoneri (12347)

საერთო ჯამში

ფინალში იტალიელები იყვნენ 26-ჯერ, ესპანელები 25-ჯერ, ინგლისი 19-ჯერ, გერმანია 17-ჯერ

17:25 | 23.09.2016
maradona73biankoneri (12347)

ასე რომ გერმანია ჯერ ინგლისს დაეწიოს

17:14 | 23.09.2016
BATIGOLI 9. (4375)

ჩემპიონთა ლიგა ყველაზე მეტჯერ მოუგიათ:
1. ესპანეთი - 16. (რეალი-11,ბარსა-5)
2. იტალია - 12. (მილანი-7, ინტერი-3, იუვე-2)
3. ინგლისი - 12. (ლივერი-5, მანიუ-3, ნოტინგემი-2, ჩელსი-1, ასტონ ვილა-1.)
4. გერმანია - 7. (ბავარია-5, ჰამბურგი-1, დორტმუნდი-1.)
5. ჰოლანდია - 6. (აიაქსი-4, პსვ-1, ფეინოორდი-1.)
6. პორტუგალია-4. (პორტუ-2, ბენფიკა-2.)

17:06 | 23.09.2016
maradona73biankoneri (12347)

უვე 3-ჯერ იყო ზედიზედ ფინალში 1996-98 წლებში და 1-ხელ მოიგო სამწუხაროდ, არა და რა მდღვნელი სასტავი გვყავდა მაშინ ...

17:02 | 23.09.2016
seba (304)

აი სულ ფეხებზე მკიდია ესპანეთი, მანდ ბასკებისკენ ვარ, მაგრამ ფრანკოსნაირი პატრიოტი რომ გვყოლოდა თავის დროზე, დღეს მიზანი აფხაზეთისა და სამაჩაბლოს კი აღარ, სხვა დაკარგული ტერიტორიების დაბრუნება იქნებოდა

17:04 | 23.09.2016
seba (304)

ყ**ვარდნაძე...

17:07 | 23.09.2016
maradona73biankoneri (12347)

+1

16:58 | 23.09.2016
maradona73biankoneri (12347)

ამათ დავვუმატოთ პორტო რომელიც 2-ჯერ იყო ფინალში და 2-ჯერ მოიგო.

დანარჩენი ხარახურა კლუბებია

16:54 | 23.09.2016
maradona73biankoneri (12347)

რეალი 14-ჯერ იყო ფინალში და 11-ჯერ მოიგო

მილანი 11-ჯერ იყო ფინალში და 7-ჯერ მოიგო

ბაიერნი 10-ჯერ იყო ფინალში და 5-ჯერ მოიგო

ნარსელონა 8-ჯერ იყო ფინალში და 5-ჯერ მოიგო

იუვენტუსი 8-ჯერ იყო ფინალში და 2-ჯერ მოიგო

ლივერპული 7-ჯერ იყო ფინალში და 5-ჯერ მოიგო

ბენფიკა 7-ჯერ იყო ფინალში და 2-ჯერ მოიგო

აიაქსი 6-ჯერ იყო ფინალში და 6-ჯერ მოიგო

ინტერი და მანჩესტერი 8-ჯერ იყვნენ ფინალში და 3 მოიგეს

16:54 | 23.09.2016
maradona73biankoneri (12347)

აიაქსმა 4-ჯერ მოიგო

16:55 | 23.09.2016
maradona73biankoneri (12347)

ინეტი და მანჩესტერი 5-ჯერ და 3-ჯერ მოიგეს

16:46 | 23.09.2016
maradona73biankoneri (12347)

ესპანელების მერე ალბათ ჩემპიონთა ლიგის ფინალის მოგების რაოდენობით იტალიელები არიან. ბოლო 10 წელია ჩავარდნა გვაქვს, ტორემ მანამდე პირველზეც ვიყავით ალბათ.

16:43 | 23.09.2016
maradona73biankoneri (12347)

დროგბა,

დაგცინიან რა ინტერის გულშემტკივრებს, ჩემპიონთა ლიგა მე მგონი 3-ჯერ გაქვთ მოგებული და არსენალს უფრო წინ აყენებენ

16:40 | 23.09.2016
maradona73biankoneri (12347)

“არსენალი” (ინგლისი) – 236 ქულა, 0 ტიტული

16:29 | 23.09.2016
რაჭა (10043)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის დაუცველობის გამო!

16:04 | 23.09.2016
drogba-11 (13246)

ბოლო ათი წლის საუკეთესო კლუბი ბარსააა ეხლა გინდა იქიდან მიუდექით გინდა აქედან

15:56 | 23.09.2016
ჯესი (26029)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის დაუცველობის გამო!

15:15 | 23.09.2016
PAULINO (2762)

ძველი ფორმატით რომ ჩავატაროთ ჩემპიონთა ლიგა წელს ამ ტურნირზე იქნებოდნენ ლესტერი, პსჟ, ბაიერნი, იუვე, ბარსა, პსვ, ბენფიკა, რეალი (მოქმედი ჩემპიონი).. ხოლო ევროპა ლიგაზე ინტერი, მანჩესტერი, სიტი, არსენალი, ატლეტიკო, დორტმუნდი, რომა, ნაპოლი, ლევრკუზენი, სევილია, აიაქსი, ტოტენჰემი, პორტო, ლიონი და ა.შ.

კატასტროფული სხვაობა აღარ არის ამ ტურნირებზე ამ შემთხვევაში, როგორც ახლაა.

15:20 | 23.09.2016
PAULINO (2762)

იგივე იყო ძველ ჩემპიონთა თასზე დაჟე უარესი სხვაობის კუთხით, ლესტერმა მოიგო პრემიერ ლიგა, ძვგელი ფორმატით ლესტერი გავიდოდა ლიგაზე ხოლო ტოტენჰემი, არსენალი, ჩელსი, მანჩესტერი, სიტი ევროპა ლიგაზე.

15:03 | 23.09.2016
levani82 (41682)

ვეთანხმები იმ მოსაზრებას რომ რახან ფორმატი შეიცვალა ამიტომ ჩემპიონთა თასი ჩასათვლელი არაა. მასე მსოფლიო და ევროპის ჩემპიონატების ფორმატებიც იცვლებოდა და რა იმ დროს მოგებული ტიტულები არ ითვლება? უეფას თასზე მოგებული ტიტული და ევროპა ლიგაზე მოგებულ ტიტულს არ უნდა მიამატო?

14:40 | 23.09.2016
rigeli (1147)

მე ამას ვერ მოვესწრები, ნეტავ ტუ დადგება ის დრო ამ ატეულში ტორპედოს იქნება

16:27 | 23.09.2016
რაჭა (10043)

გული არ დაგწყდეს მეგობარო, მაგას ვერავინ ვერ მოესწრება...DDDDD

14:38 | 23.09.2016
marca (2749)

ღადაობა ისაა რო გინდა რო ის YYY არგუმენტი რო რეალს ქვის ხანაში აქ მოგებული თასები და მაგიტოა წინო ,ეგეც ვეღარ მოქმედებს ))))))))))) საიდანაც გინდა იქიდან დათვალე მაინც რეალია პირველზე)))))))))))))))))))))))))) რეიეს დე ეუროპა ბიჩეზზ))))))))))

14:05 | 23.09.2016
ეშლი იანგი (6461)

მომენატრეთ ფორუმელებო მაგრად

14:01 | 23.09.2016
ეშლი იანგი (6461)

დააბრუნე მოუ ამ ოთხეულში ყოფნის ღირსი მანჩესტერ რა იქნება...

13:18 | 23.09.2016
NGoLo KaNte (36472)

რეალი ყველაზე დიდი კლუბია ჩემი აზრით მოგვწონს თუ არა ეს
ბარსელონა კი ყველაზე ძლიერი კლუბი რაც მე მახსოვს ბოლო 10 წლის მანძილზე
მანამდე იყვნენ რა ალაგ გალაქ
აი არსენალს რაც შეეხება აი პროსტა რატო უნდა უქომაგო ყველა არსენალის ფანს პატივს ვცემ არჩევანში მაგრამ მე არმესმის რა მუღამი აქ მაგათ გულშემატკივრობას არაფრის მომცემი გუნდი
ლონდონი ლურჯია მანდ არმომიყვანოთ ბიზნესიშე და რამეე იიი

13:02 | 23.09.2016
Torres9 (12692)

ყველა დროის ცხრილები დადეთ ჩემპიონატებისაც,პრემიერლიგა სერია A პრიმერა...საინტერესო იქნება

13:01 | 23.09.2016
Torres9 (12692)

რეალიშეეე აქაც როგორ პირველია გამაგიჟებენ ესენიDDD

12:55 | 23.09.2016
KoRBeN DaLLaS (24842)

ლოგიკურია ყველაფერი. პირველ ხუთ ადგილზე მყოფ გუნდებს მე ევროპის ყველა დროის საუკეთესო კლუბებად მივიჩნევ და ალბათ უმრავლესობაც ასე ფიქრობს. ცოტა ადგილებს შევუცვლიდი - რეალი, მილანი, ბარსა, ბაიერნი, მანჩესტერი.
რაც შეეხება ფრანკოს ყოვლისშემძლეობას, ეს მხოლოდ იმაში გამოიხატება,რომ მან ძალისხმევა არ დაიშურა იმისთვის, რომ მადრიდს მსოფლიოს უძლიერესი კლუბი ჰყოლოდა. ვინ უშლიდა ევროპაში სხვებს, რომ ასევე მოქცეულიყვნენ ?
სხვათაშორის იმ ხუთი წლის მანძილზე, როცა რეალი ჩემპიონთა თასებს იგებდა, შინაურ ასპარეზზე სულ ორჯერ გახდა გამარჯვებული. იქ რატომ აღარ ყოვლისშემძლეობდა ?
1962 წელს როცა ჩვენმა დინამომ კალათბურთში რეალს მოუგო ჩემპიონთა თასის ფინალში, გამწარებული ფრანკო მთელი მეორე დღე კაბინეტიდან არ გამოსულა. ნაღდი ამბავია, დაჟე "რა, სად, როდის"-ში იყო ამაზე შეკითხვა.
საინტერესოა, იქ რატომ ვერ ჩააწყო და იმამაძაღლა ?

13:24 | 23.09.2016
დურანტულა35 (6807)

+10000

13:14 | 23.09.2016
IKER-raul (33)

კორბენ გეთანხმები სწორი მოსაზრებაა მე ვარ რეალის გულშემატკივარი მაგრამ იმას არ ვიტყვი არასოდეს რო მესის რონალდო ჯობია მაგრამ იმას ვიტყვი რო რეალი ყველაზე დიდი გუნდია და ასეც არის

12:48 | 23.09.2016
BATIGOLI 9. (4375)

გინდა აქედან იმასვქნათ და გინდა იქიდან,რეალი ევროპის საუკეთესო გუნდია!
როგორ ახერხებდა ამას და რა მეთოებით,მაგაზე საუბარი ძალიან შორს წაგვიყვანს

12:41 | 23.09.2016
grinchi (3221)

ფორცა დინამო, ფორცა მილან. იმედია მალე დადგებით ფეხზე და გაგვახარებთ

12:34 | 23.09.2016
Nikala (147)

საინტერესო სტატისტიკაა. ყველა კომენტარი წავიკითხე და ბევრ მათგანს ვეთანხმები, თუმცა ერთი, რასაც გავაპროტესტებდი, ეს გუნდების სიძლიერის თანამედროვე სტანდარტებით შეფასებაა. იმის თქმა, რომ ვთქვათ, რეიმსის ანაც ფიორენტინას დამარცხება არაფერს ნიშნავს, მართებული მოსაზრება, ჩემი აზრით, არ არის. თავის დროზე ეს გუნდები საკმაოდ ანგარიშგასაწევ ძალას წარმოადგენდნენ, თავიანთ ქვეყნებშიც მოწინავენი იყვნენ და არც ევროპის თასზე უასპარეზიათ უმიზეზოდ. ანალოგიურად, მაგალითად, ნოტინგემ ფორესტის განვლილი გზა რომ ნახოთ ჩემპიონის ტიტულამდე, იქ დღევანდელი სტანდარტებით ძლიერ გუნდს რთულად იპოვით, თუმცა არ ვთვლი, რომ ეს როგორმე აკნინებს ფორესტის ევროპულ ტიტულებს.

12:32 | 23.09.2016
arturi-baierni (24493)

როგორ მამენატრა რეალის გაძუყვნა და პერესის გაბახებული სახე DD

12:06 | 23.09.2016
maestro10 (13745)

Arsenali ateulshia... Arsen ;-)

11:49 | 23.09.2016
IKER-raul (33)

adrec ro chempionta liga rqmeoda ra reali ver moigebda?ra mnishvneloba aq ra erqva im dros yvelaze zlieri turniri eg iyo

11:36 | 23.09.2016
niko_prague (253)

ფეხბურთი ბოლო 15 წელია ძალიან შეიცვალა, ბევრმა ტრადიციულმა გუნდმა დაკარგა ადგილი, ფული გახდა თორემ თუნდაც აიაქსი მინიმუმ ხუთეულში იქნებოდა 20 წლის წინ, სასაცილოა არსენალი რომ აქ არის და აიაქსი არა, მოკვდა ფეხბურთის მასობრიობა.

11:39 | 23.09.2016
garincha1234567 (565)

მე იმაზე მწყდება გული რო მილანიც მაგ გზას ადგას უკვე,არადა 7 ლიგა აქ მოგებული მეორე ხარ ტიტულებში და ასე ჩავარდააც არ შეიზლება მაგას ჩავარდნაც აგარ ქვია იმედიც არ ჩანს რო რაგაც ეშველება გუნდს ნუ ზოგადად სერიას დონე ბოლო წლებში ისედაც უკან უკან წავიდა და ამის ფონზე ამ სუსტ ჩემპპიონათში ამხელა გუნდი რო მეშვიდე და მერვე ადგილზე ხარ რავიცი მისი იქაური ფანების მიკვირს ერთი ბუნტი რა გახდა რო პატარა შეანრიონ მილანის ბოსობა

11:30 | 23.09.2016
garincha1234567 (565)

ბოლო ოცი წლის მონაცემით რეალს 5. ბარსელონას 4 ბაიერნს 2

14:59 | 23.09.2016
PAULINO (2762)

ჩემპიონთა ლიგა რაც დაერქვა 5-5 აქვთ რეალს და ბარსას.

21:26 | 23.09.2016
garincha1234567 (565)

გასაგებია მაგას რო აგნიშნავ მანამდე არც ქონდა ბარსას .მაგრამ მე ბოლო ოცი წლის მონაცემი დავწერე

11:30 | 23.09.2016
CR7NOLE (15561)

მსაჯს რამდენი აქვს? ნუ აკლებ და სხვას ნუ უმატებ

14:59 | 23.09.2016
PAULINO (2762)

ბარსას -1 რეალს -2 თუ მსაჯებზე ვისაუბრებთ.

11:33 | 23.09.2016
garincha1234567 (565)

ნუ ახლა მაგაზე არ დავკონკრეტდები .კაიფი ისაა რო რეალს იმით აკნინებენ ფრანკოს დროს ტიტულები გაქვთო და რეალურად ბოლო ოცი წლის მონაცემებითაც ლიდერია იმენა ვერც იქედან მიუდგები ვერც აქედან და უკვე საგონებელშია ხალხი რა თქვან აგარ იციან:დდ

11:36 | 23.09.2016
CR7NOLE (15561)

ქეცბაია დაემართად აქედანაც უნდათ რომ იმასა ქნან და იქიდანაც უნდათ რომ იმასა ქნან მაგრამ არ გამოდით

11:29 | 23.09.2016
CR7NOLE (15561)

97-98 წელი

ჩემპიონთა ლიგა იყო ხომ ?

დინამო კიევი 11 ქულა
პსვ - 9 ქულა
ნიუკასლი - 7 ქულა
ბარსელონა - 5 ქულა

ჯგუფში ბოლო ადგილზე რომ გავიდა ეს ვინ იყო? რეალმა კი ამ წელს ლიგა მოიგო

99 შიც ჯგუფში ჩარჩა

96 ში და 97 ში საერთოდ არ ყოფილა ლიგაზე

11:28 | 23.09.2016
CR7NOLE (15561)

92-93

საკვალიფიკაციოზე ცსკა სთან გავარდნენ პუტალონია

14:55 | 23.09.2016
PAULINO (2762)

რეალი სპარტაკს ჰყავს გაგდებული 90-იანებში მერე?! რისი თქმა გინდა მაგით

11:30 | 23.09.2016
CR7NOLE (15561)

და ის ცსკა ჯგუფში 2 ქულით ბოლოზე გავიდა, ბრიუგე, რეინჯერსი და მარსელთან

11:29 | 23.09.2016
CR7NOLE (15561)

2-0 დან 2-3 ასიამოვნეს

11:14 | 23.09.2016
Levan911 (2406)

ეს 50იანი წლებიდან თვლას არ უნდა მოეშვან? დღევანდელი ფორმით ჩემპიონთა ლიგა 90იანებიდან იწყება მანამდე სულ სხვა ტურნირი იყო.

11:36 | 23.09.2016
galaqtiko (3488)

საიდანაც გინდა ითვალონ მაინც რეალია პირველზე და

თან მასე მაშინ მსოფლიო ჩემპიონეტებზეც იგივეს თქმა შეიძლება

14:56 | 23.09.2016
PAULINO (2762)

პირველზე იქნება აბა სად იქნება ჩემპიონთა ლიგის 2 ფინალი თამაშგარეთი აქვს მოგებული.

12:15 | 23.09.2016
Levan911 (2406)

მსოფლიო ჩემპიონატებზე იგივე როგორაა. ჩემპიონთა თასი და ლიგა სხვადასხვა გათამაშებაა. აბსოლუტურად სხვადასხვა სტრუქტურა, მონაწილეთა შერჩევის პრინციპები. და იყოს კაცო პირველზე მე მაგაზე პრობლემა არ მაქვს მაგრამ არაა საჭირო ამ ჩემპიონატების არევა. იგივეა თასების მფლობელთა თასზე და უეფას ევროპის ლიგაზე.

11:28 | 23.09.2016
garincha1234567 (565)

ბოლო ოცი წლის მონაცემით რეალს 5. ბარსელონას 4 ბაიერნს 2

11:09 | 23.09.2016
CR7NOLE (15561)

ქულები არაფერია აქ , მანჩესტერი მილანზე წინ არის მაგრამ ლიგაზე მილანზე მეტი ტიტული აქვს ან მეტი მიღწევა?

11:26 | 23.09.2016
garincha1234567 (565)

ხოდა მაგას ვამბობ რო ტეხავს არსენალი უტიტულოდ როათქო .და მაინც რო აქ

11:07 | 23.09.2016
garincha1234567 (565)

ეჰ მილანს მალე მემგონი უტიტულო არსენალიც გაასწრებს მალე ამ სტატისტიკით, რაოდენ პარეადოქსულიც არ უნდა იყოს.

11:05 | 23.09.2016
CR7NOLE (15561)

რამდენ ადამიანს შეახსენე ადმინ თუ რა ჭიჭვეიშვილი გუნდის გულშემატკივარია

11:01 | 23.09.2016
PAULINO (2762)

ეგ ქულები გასაგებია მაგრამ, რამდენი მატჩი აქვს ჩატარებული თითოეულს ეგეც უნდა მიეწერათ.

11:07 | 23.09.2016
CR7NOLE (15561)

ქულეს რას უყურებ ტიტული ნახე მერე კიდე ჩატარებულიო რომ ამბობ არსიც ეგ არის რომ ბარსელონა ლიგაზე ვერ გადიოდა და ბაზრობათა თასზე და უეფას თასზე თამაშობდა ანუ ჭ კლასი იყო რამდენი თამაში აქვსო ჩატარებული ისე იკითხე თითქოს ფეხბურთელზე კითხულობდე რომელმაც ტრამვის გამო გამოტოვა რაიმე ლიგაზე რომ ვერ ხვდება ახლა მილანი ეპატიება? თორემ მესამე იქნებოდა ? გაფარჩაკებულია და იმიტომ ხო და ასეთი სიფარჩაკე იყო ბარსელონა არც თუ ისე იშვიათად

11:13 | 23.09.2016
PAULINO (2762)

ჩემპიონთა თასი სხვა ტურნირი იყო, ლიგა სულს სხვაა. შენ თუ მასინდელი ჩემპიონთა თასი რამეთი ძლიერი გგონია იგივე თასების თასზე და ა.შ. სახვა ტურნირებზე ძალიან ცდები, უბრალოდ სახელი იყო მეტი არაფერი. მარტივად ბაზრობათა თასის პირველი წლები და ჩემპიონთა თასის პირველი წლები შეადარე გუნდებით თუ რამე განსხვავებას ნახავ გამაგებინე

11:48 | 23.09.2016
garincha1234567 (565)

ხოდა გასულიყო რეიმსებთან და ნიცებთან ბარსელონა ბაიერნი მილანი ლივერპული და მოეგოთ ეგ თამაშები ფაქთი ერთია იმ დროსითვის ყველაზე ზლიერი რეალი იყო .მაგ ლოგიკით მსოფლიოს ჩემპიონატის ფორმატიც შეიცვალა წლების მერე და რავქნათ წავართვათ პელეს თასები?გერმანიას ურუგვაის და ა.შ

14:48 | 23.09.2016
PAULINO (2762)

მე არ მითქვამს რეალს წაართვით 5 ლიგის თასი თქო, ფაქტია რომ მაგ პერიოდსი ლიგა არ იყო ძალიან ძლიერი თავისი ფორმატიდან გამომდინარე და აქ ზოგ ზოგიერტი დამცინავად რომ მოიხსენიებს თასების თასს და უეფას თასს სიძლიერით ეგენი დიდად არ ჩამოუვარდებოდნენ მაგ ტურნირს. აი როგორც ახლა ევროპის ლიგაა ეგ დონე იყო, 48 გუნდია და ამ 48 გუნდიდან გრანდი 2-3 -ია იმათაც არ აინტერესებთ ეგ ტურნირი.

14:49 | 23.09.2016
PAULINO (2762)

მაშინდელი ჩემპიონთა თასი იყო, ამ ევროპა ლიგის დონე

11:25 | 23.09.2016
CR7NOLE (15561)

97-98 წელი

ჩემპიონთა ლიგა იყო ხომ ?

დინამო კიევი 11 ქულა
პსვ - 9 ქულა
ნიუკასლი - 7 ქულა
ბარსელონა - 5 ქულა

ჯგუფში ბოლო ადგილზე რომ გავიდა ეს ვინ იყო? რეალმა კი ამ წელს ლიგა მოიგო

99 შიც ჯგუფში ჩარჩა

96 ში და 97 ში საერთოდ არ ყოფილა ლიგაზე

14:44 | 23.09.2016
PAULINO (2762)

ჰოდა მაგ ჯგუფსი ჩარჩენილმა დაადო შენს რეალს ნოუ კამპზე ორჯერ 3-0

11:18 | 23.09.2016
PAULINO (2762)

სერვეტი, პარტიზანი, რეიმსი, ნიცა, ვენის რაპიდი, ფიორენტინა აი გრანდთა კატეგორიას განეკუთვნებიან და ყოველთვის ეგრე იყო ნორმალური გუნდი ვისაც შეხვდა მილანი მანჩესტერი იყო რეალზე მაქვს საუბარი პირველ 2 წელში. დგევანდელ იწესებით ვენის რაპიდთან საერთოდ უნდა გავარდნილიყო მაგრამ გადათამაშება დაინიშნა მასინ ეგრე იყო მესამე მატჩი და ისიც ბერნაბეუზე და არა ნეიტრალურზე, რატომ ხომ ვერ მეტყვი? იმის გამო ხომ არა რეალი რომ გაეთრიათ ფინალში.

11:26 | 23.09.2016
CR7NOLE (15561)

ის რეიმსი და ეგ შალამბერიძეები თავის დედას *&&*&ენ მაშინ და უშეღავათო ბრძოლებში წააგეს )

14:52 | 23.09.2016
PAULINO (2762)

ატლეტიკოსაც უშეღავათო ბრძოლასი მოუგო თამაშგარედან გატანილი გოლით ასევე იუვესაც

მეტის ნახვა
0.076608