ფეხბურთი

10:39 | 19.09.2017 | ნანახია 509 - ჯერ

რადამელ ფალკაო – ლიგა 1-ის აგვისტოს საუკეთესო მოთამაშე

საფრანგეთის პროფესიონალ ფეხბურთელთა ნაციონალურმა კავშირმა “მონაკოს” თავდამსხმელი რადამელ ფალკაო ლიგა 1-ის აგვისტოს საუკეთესო მოთამაშედ დაასახელა.

31 წლის ფორვარდმა გასულ თვეში 4 შეხვედრა ჩაატარა და 7 გოლი გაიტანა. მან ზემოხსენებულ ნომინაციაში “ლიონის” ნახევარმცველს ნაბილ ფეკირს და “პარი სენ-ჟერმენის” თავდამსხმელს ნეიმარს აჯობა.

მთლიანობაში კი, “ელ ტიგრეს” მიმდინარე ლიგა 1-ში უკვე 9 გოლი აქვს გატანილი და ბომბარდირთა დავაში ედინსონ კავანის ორი ბურთით უსწრებს.


კომენტარები (40)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

20:33 | 28.08.2013
Gio Rijvadze (2474)

აი ლეგიას მწვრთნელს რაც ვაგინეეე

20:33 | 28.08.2013
Gio Rijvadze (2474)

ვაწაზე სააღოლ

20:09 | 28.08.2013
Giorgi Gaxokidze (40)

ისე გამიხარდა ლეგია რო გამოვარდა ეკუთნოდა იმ მწვრთნელს რაც დვალიშვილზე გააკეთა

19:37 | 28.08.2013
festina (2659)

ისე კობახიძე რო გადასულიყო ვიტესში აი იქ ნამდილ ლიდერად ჩამოყალიბდებოდა!ძლიერია ფიზიუკრად!

19:36 | 28.08.2013
festina (2659)

კობახიძეს და თარგამაძეს რას ერჩით ყველაზე მონდომებული ეგენი თამაშობენ ნაკრებში!

19:23 | 28.08.2013
festina (2659)

- ეროვ­ნუ­ლი ნაკ­რე­ბის თა­მაშ­ზე რას იტყ­ვით?
- სამ­წუ­ხა­რო­ა, ნაკ­რე­ბი ასე რომ თა­მა­შობს, მაგ­რამ მხო­ლოდ თე­მურ ქეც­ბა­ი­ას ნამ­დვი­ლად არ და­ვა­და­ნა­შა­უ­ლებ. რა კონ­ტინ­გენ­ტით გინ­და ითა­მა­შო, რო­მე­ლი ქარ­თვე­ლი ფეხ­ბურ­თე­ლი­ა, თუნ­დაც სა­შუ­ა­ლო დო­ნის ევ­რო­პუ­ლი კლუ­ბის ძი­რი­თად შე­მად­გენ­ლო­ბა­ში? ევ­რო­პა­ზე რომ აღა­რა­ფე­რი ვთქვათ, ჩვე­ნე­ბუ­რე­ბის უმე­ტე­სო­ბა რუ­სე­თის პრე­მი­ერ­ლი­გი­და­ნაც გა­მო­უშ­ვეს ან პირ­ვე­ლი დი­ვი­ზი­ო­ნის კლუ­ბებ­ში გა­და­ვიდ­ნენ.

გვიჩ­ვე­ნეს კი­დეც ჩვე­ნი ად­გი­ლი - ჩა­მო­ვი­და "ტო­ტენ­ჰე­მი" და "დი­ნა­მო", რო­მე­ლიც რამ­დე­ნი­მე ტუ­რით ად­რე გახ­და სა­ქარ­თვე­ლოს ჩემ­პი­ო­ნი და თით­ქოს ძლი­ე­რი ფეხ­ბურ­თე­ლე­ბი­თაც არის და­კომ­პლექ­ტე­ბუ­ლი, ისეთ დღე­ში ჩა­აგ­დო... ამი­ტო­მაც თე­მურ ქეც­ბა­ი­ას ტყუ­ი­ლად ვლან­ძღავთ, აქ სხვა პრობ­ლე­მებ­თან გვაქვს საქ­მე.

ქეც­ბა­ი­ამ­დე კუ­პე­რიც იყო, ჟი­რე­სიც, ტოპ­მი­უ­ლე­რიც, მაგ­რამ რა გა­ა­კე­თეს? მი­ზე­ზი სხვა­გან უნ­და ვე­ძე­ბოთ, მაგ­რამ ვე­ძებთ კი?! ამბი­ცი­ა, იცოცხ­ლეთ, დი­დი გვაქვს - სა­ქარ­თვე­ლოს ნაკ­რებ­მა მსოფ­ლიო და ევ­რო­პის ჩემ­პი­ო­ნა­ტის ფი­ნა­ლურ ეტაპ­ზე უნ­და ითა­მა­შოს, მაგ­რამ ამ ამ­ბი­ცი­ას ზურგს არა­ფე­რი უმაგ­რებს, რე­ა­ლუ­რი სა­ფუძ­ვე­ლი არ აქვს...

ახალ­გაზ­რდე­ბის წარ­მა­ტე­ბე­ბი ძა­ლი­ან კარ­გი­ა, მაგ­რამ ბავ­შვი ყველ­გან ერ­თნა­ი­რია - იტა­ლი­ა­შიც და სა­ქარ­თვე­ლო­შიც. მე­რე რო­გორ ვი­თარ­დე­ბი­ან, ეს არის საქ­მე... თუ არც ნაკ­რებს აქვს წარ­მა­ტე­ბა და არც კლუ­ბებს, ე.ი. მი­ზე­ზი სხვა­გან უნ­და ვე­ძე­ბოთ. ჩვენ­თან კი არა­ვინ ეძებს - ან არ იცი­ან, ან თვალს ხუ­ჭა­ვენ...

19:38 | 28.08.2013
Giorgi Gaxokidze (40)

100 პროცენტიანი ხარ ყველა აბრალებს მწვრთნელს, მწვრთნელს რო აბრალებ თქვე კაი ხალხო რაა ქეცბაია ფეხბურთელებს ეუბნება არ ითამაშოთოოო, თუ თქვენ უფრო მეტად გტყდებათ გული წაგებაზე, გამომიჩნდით მაგარი გულშემატკივრები ერთს მოიგებს და მაშინ ხართ ფანები და როცა აგებს ლანძღვის მეტი არაფერი არ იცით ჯერ თქვენ გამოკეთდით გულშემატკივრები და მერე მოითხოვეთ გუნდისგან რამე

18:40 | 28.08.2013
dato.nanava (2529)

საღოლ ვაწა :*

18:14 | 28.08.2013
geogreece (9768)

ისე ერთხელ უნდა გარისკო და ერთი საყრდენით ითამაშო აი ასეთი შემადგენლობით მაგალითად

-------------------------ნუკრი---------------------------------
--ღონღაძე--------კაშია-------ამისულაშვილი-------გრიგალავა-----
------------------------კანკავა-----------------------------
--ჭანტურია--------------ყაზაიშვილი--------------ანანიძე
-------------------------ყენია--------------------------

----------------------მჭედლიძე---------------------------

სათადარიგო: ლორია, თომაშვილი.ხიზანიშვილი,დაუშვილი,ოქრიაშვილი, თარგამაძე, კობახიძე,დვალიშვილი, ილურიძე, ვაწაძე,
თუ დააკვირდებით ნახევარდაცვა და თავდასხმა ძალიან ახალგაზრდები არიან და აქედანვე უნდა მიეჩვიონ ამ ბიუჭებმა ერათად თამაშს რომ შეთამაშდნენ 2-3 წელიწაქდში სეწრიოზული ნაკრები გვეყოლება მაგრამ არ უნდა ქეცბაიას და მოკალი თუ გინდა

18:17 | 28.08.2013
oto_oto (3739)

ყაზაიშვილს ჯერ ბევრი აქ დასამტკიცებელი, კობახიძე დაგეყენებია მაგის ადგილზე შეიძლება. მე კიდევ ჭანტურია არ მომწონს, ტანში მბურძგლავს მაგის სახელი რომ მესმის...

18:21 | 28.08.2013
geogreece (9768)

უფრო ახალგაზრდებს მივანიჭე უპირატესობა ძმა და ვფიქრობ საუკეთესოები არიან,კობახიძე დნიპროს განაცხადში ვერ ხვდება და ნაკრებშიც არ უნდა თამაშეობდეს საერთოდ უნდა მორჩეს ისეთი ფეხბურთელების გამოძახება ვინც კლუბში ვერ თამაშობს მაგას ჯობია დინამოდან ან დილადან გამოიძახოს ვინმე ვინც თამაშობს სისტემატიურად

17:55 | 28.08.2013
Giorgi Gaxokidze (40)

მე ვუჭერ მხარ რომ ნაკრების მწვრთნელი იყოს გიორგი დევდარიანი ის კი თამაშობს სამი მცველის ტაქტიკით ამიტომ ყველაზე ხელსწაყრელი ჩვენი ტაქტიკა იქნება ესეთი
_____________________________რევიშვილი_____________________________
__________კაშია_____________ხიზანიშვილი____________ამისულაშვილი______
______________________დაუშვილი__________კანკავა_____________________
_____თარგამაძე________________ყენია/ვაკო_________ოქრიაშვილი/ჯანო_____
_____________________დვალიშვილი___________________________________
____________________________________ვაწაძე_________________________

დაცვაზე დავწერე ზევით ნუ შეიძლება ხიზანიშვილის ამოღება და ან საბა მამუკა კობახიძის ჩასმა რომელიც კარგად მიდის წინ თანაც ახალგაზრდაააა, ნახევარდაცვაში დაუშვილზე და კანკავაზე ძლიერი ფეხბურთელი ეხლა კი არა მართლა არ გვყოლია იმ მხრივ რომ ორივე ბოლომდე დებს თავს იმედია დაუშვილი მოძებნის ახალ გუნდს, შეტევაში ნაკრებში თარგამაძეზე ტექნიკური და სწრაფია რომელია, შუაში ყენია ათამაშდა ვაკოზე რომ აღარაფერი ვთქვათ თანაც ყველაზე კარგ გუნდებში ძირითადში თამაშობენ მეტი რაღა გინდათ, მარცხნივ ოქრი ან ჯანო, რაც შეეხება ცენტრში ჩემი აზრით ამაზე კარგად ვერცერთI ვერ თამაშობს ვერც მჭედლიძე და ვერც სირბილაძე რაც შეეხება გელაშვილს ვინ მიიყვანა საერთოდ ეგ ფეხბურთელი ნაკრებში მე არ ვიცი მეორე ბუნდესლიგაში ცენტრ ფორვარდს 28 თამაშში ორი გოლი ძალიან ცოტაა და ნაკრებში კიდე 16 უყველაფრო თამაში არასდროს არ მახსოვს მისგან რაიმე კარგი თამაშში, ზამენას კიდე ძალაიმძე უეჭველი ეგ რო გამოკეთდება შეიძლება თარგამაძეც ამოაგდოს იმიტომ რომ ძალიან კარგი ფეხბურთელია და იაგელონიას ლიდერია მაგას ეს წელი აუცდა თორემ უეჭველი ეხლა უფრო მაღალი დონის გუნდში იქნებოდა, ასევე ილურიძეც და უახლოეს მომავალში არაბულიც

18:00 | 28.08.2013
geogreece (9768)

სასწაული შემადგენლობა დაწერე 3 მცველით არა 1 მცველით და მეკარეც რა საჭიროა DDაუ რა შემადგენლობა გაჩითე სააღოოლDDDDDDDDD

19:30 | 28.08.2013
Giorgi Gaxokidze (40)

ძმა უკეთესი მანახე აბა რითიც ვთამაშობთ ფაქტია რომ არ ვარგა ჩვენი პრობლემა არის ბურთის კონტროლი შეტევაში უფრო მეტი ფეხბურთელი რო იქნება შეტევაში ბურთიც არ დაიკარგება და ახლო ახლო გადაცემები გაკეთდება მეტი შენი აზრით იტალიაში სერია-ა ში ძაან ბევრი გუნდი სამი მცველით თამაშობს მაგრამ სერია-ა ში გოლის გატანა ყველაზე რთულია

18:02 | 28.08.2013
oto_oto (3739)

დვალიშვილი უკანა ფორვარდათ და ხიზანიშვილი დირკა დაცვის ცენტრში ავშენდებით ეგრე

17:46 | 28.08.2013
ReNნee (9225)

Torres9(YNWA)

ტორეს ანშლაგები კონცერტებზეა ხოლმე

17:43 | 28.08.2013
megreli (105)

რა მოიგო ლეგიას მცვრტნელმა? რა და მეგობრებო ვირის ტავპეხი.

17:43 | 28.08.2013
ReNნee (9225)

მათეგოლი )

17:34 | 28.08.2013
Kala94 (6114)

გენაცვალეთ ქართველებო ! მაგრად მინდოდა ლეგიას გასვლა მაგრამ ღირსი ამწვრთნელი.. ტამაშის წინ ესე ისაუბრა თავის ფეხბურთელზე და მიიღო !

17:34 | 28.08.2013
Shevche (15054)

oto_oto,
მერე ჯანოს ეს პანელტი ნახე stripslashes((strlen('http://youtu.be/ibdUwzdCAAs?t=1m52s')>0?' http://youtu.be/ibdUwzdCAAs?t=1m52s':' http://youtu.be/ibdUwzdCAAs?t=1m52s'))
ამ ვიდეოშივეა შოთა გრიგალაშვილის პენალტი, ბოლოში და შეადარე ეს ორი ეგრევე დაინახავ კლასში განსხვავებას
მერე საქართველოს ,,ვარსკვლავი" ჩისკოს პენალტი ნახე სტიაუასთან და შეადარე

17:53 | 28.08.2013
oto_oto (3739)

და კიდევ მიყვარს ათლეტური, ფიზიკურად ძლიერი ფეხბურთელები, რაიმე გუნდი რომ მქონდეს აუცილებლად მაღალი ათლეტური ფეხბურთელებით დავაკომპლექტებდი,

17:51 | 28.08.2013
oto_oto (3739)

შევჩე მე არ ვუარყობ ჯანოს კლასს, მაგრამ გამონათებაა და მე არ მიყვარს გამონათება ფეხბურთელები. ოლიმპიაკოსში მომწონდა მცველი მელბერგი, იმიტომ რომ ტიპი ვეჩნად სტაბილურად თამაშობდა, ქეცბაიას მიყვანილი იყო სხვათა შორის, მომწონს ღონღაძე, იმიტომ რომ სტაბილურია, მგონია რომ ამისულაშვილიც სტაბილურია, კლუბში თამაშებს არ ვუყურებ, მაგრამ ნაკრებში სტაბილურია. კანკავა, სტაბილურია მიყვარს ასეთი ფეხბურთელები ვინც მუდამ სტაბილურები არიან ან სტაბილურად უმატებენ, ხასიათის ფეხბურთელები არ მიყვარს.

19:04 | 28.08.2013
defooman (282)

ჰოდა უსტაბილურესია ლამი!

18:05 | 28.08.2013
Shevche (15054)

გასაგებია, უბრალოდ გრიგალაშვილებს რომ ჯანოზე მაღლა აყენებ, ამიტომ გაჩვენებ ამ ვიდეოებს რომ მათ შორის სხვაობა დაგანახო ვერც გრიგალაშვილი და ვერც ერთი ქართველი ნახევარმცველი სპარტაკში სტაბილურად ვერ ითამაშებს

18:15 | 28.08.2013
oto_oto (3739)

მე აგიხსენი რატომ ვაყენებ (უმცროსს) უფროსზე არ მიხსენებია სიტყვა, ვაყენებ არა ნიჭის და ტალანტის მხრივ, არამედ შრომის და პროგრესის მხრივ. ჯანოს რეგრესი აქ, გრიგალაშვილს კი პროგრესი, მერანიდან დინამო 1 სეზონში არაა ცოტა და დინამოში კიდევ წამყვანი ფეხბურთელი იყო, ნუ საქართველოს პირობებზე. ნახავ თუ გრიგალაშვილმა უმცროსმა ჯანოზე ბევრად უკეთეს კლუბებში არ ითამაშოს. დაიმახსოვრე ჩემი სიტყვა

17:01 | 28.08.2013
ronald0 (13826)

კარგია ვაწაძე კარგი ბიჭია იმედია აღიდგენს მალე ფორმას და მერე პრაშაი ორჰუს )) ბუნდესლიგა მოუხდება ამ კაცს ))

16:58 | 28.08.2013
sandrinio10 (1411)

ნაკრების მეკარე უნდ აყოს რევიშვილი ! ! ! , დაცვაში მარცხნივ : ნავალოვსკი ! , (კვირკველიასაც ჯობია და ბევრ მაგნაირებს ) შუაში: კაშია, ამისულაშვილი . მარჯვნივ : ღონღაძე ( კარგი სეზონი აქვს გორის დილაში) ნახევარდაცვაში უნდა იყვნენ : კანკავა , ლიპარტია შუაში. (ძარიას და ყველა დანარჩენს ჯობია ლიპარტია) ,მარჯვნივ ყაზაიშვილი და მარცხნივ ოქრიაშვილი(ან ჭანტურია) , გამთამშებელი : ყენია ან ანანიძე . თავდასხმელი : დღევანდელი მონაცემებით მჭედლიძე !!! შეიძლება ზამენებში:ღვინიაშვილის, გოგუას, დაუშვილის, კობახიძის(დილა) , კობახიძე (დნეპრი) , თარგამაძე, მარცვალაძე, ხოჯავას დამატება ! , ეს გამოიძახე თემუუუუუუუუუუუუუურრრრრრრრრრრრრ

19:10 | 28.08.2013
defooman (282)

ნავალოვსკიზე არ შემიძლია არ დაგეთანხმო რა მეკარე დაცვა გეთანხმები და აი ლიპარტია არანაირად ) მარცვალაძე ხოჯავა უნდა იყვნენ ) ღვინიანიძეც (შეცდომით გიწერია)

17:14 | 28.08.2013
LU 001 KA (1043)

დაცვაზე და მეკარეზე გეთანხმები იმენნა ზუსტი ხარ მაგათზე უკეთესი არავინაა საქართველოში ნავალოვსკიზეც იმენნა ასიანი ხარ აი ლიპარტია თავდამსხმელია მგონი თუ არ ვცდები და კანკავას გვერდით რა უნდა??მანდ უნდა იყოს გვალია ან გრიგალაშვილი მარცხნივ ჩანტურია შუაში ილურიძე მარცხნივ ოქრიაშვილი წინ მცჩდლიძე

17:15 | 28.08.2013
Shevche (15054)

ლიპარტია გამთამაშებელია. ცოტა ხნით საყრდენადაც ათამაშებდნენ ზარიაში, მარა ახლა მგონი თავის პოზიციაზე თამაშობს, ანუ გამთამაშებლად

16:47 | 28.08.2013
Shevche (15054)

oto_oto,
გოლს და 2 საგოლე პასზე არაფერს ვიძახი, 4:58 წუთზე ნახე მცველს რას უკეთებს და მერე უაზროდ კი არ არტყამს კარში ან კი არ იბნევა, ქართველ ფეხბურთელებს რომ სჩვევიათ, როგორ ჭკვიანურ და გამოზომულ პასს აკეთებს ნახეstripslashes((strlen('http://youtu.be/OHpUrkdE6ZA?t=4m58s')>0?' http://youtu.be/OHpUrkdE6ZA?t=4m58s':' http://youtu.be/OHpUrkdE6ZA?t=4m58s')) ამას ჰქვია ფეხბურთელის კლასი

16:53 | 28.08.2013
oto_oto (3739)

შევჩე ტალანტი რომ აქვს და ნიჭი არ გედავები, მოედნის ხედვაც აქ, მე მინდა მეტი მაგ ბიჭიდან და იმიტომ ვამბობ, შეუძლია მეტი და იმიტომ მინდა, არ აკეთებს თავისი შესაძლებლობების 30%-ც კი. მე კიდევ შინაგანად მაქ ალერგია ადამიანებზე ვისაც შეუძლია და არ აკეთებენ. ქინქლაძე რომ მესმის სახელიც კი სახეზე მაწითლებს, რომ ტიპმა თავისი ნიჭი ვერ გამოიყენა, იგივე მემართება ანანიძეზეც, იმიტომ რომ ბევრად მეტი შეუძლია, 1 თამაშში მად გამოიბრწყინა, როდესაც შეუძლია ეგეთი კარგი და სტაბილური იყოს ყველა თამაშში, ყველა მომენტშI და ყველა ბურთის მიღებაზე. გრიგალაშვილიც კარგი ბიჭია მაგრამ ჯანოსავით ნიჭიერი რომ ვერაა ყველამ იცის, იმედია ჯანოსაც აჯობოს, კარგი იქნება, ჯანსაღი კონკურენცია ყველგან კარგია, მაგრამ ისიც აღსანიშნავია რომ გრიგალაშვილმა ბოლო 2 წელიწადში რა პროგრესს მიაღწია. მერანიდან ტორპედოში წამყვანი ფეხბურთელი გახდა და ეხლა დინამოში ერთადერთი ნათელი წერტილი იყო. გრიგალაშვილს ეტყობა შრომა და მე ამას ვაფასებ ნიჭზე მეტად

17:00 | 28.08.2013
Shevche (15054)

სტაბილური რომ არაა, გასაგებია, მარა სათქმელად ადვილია, რთულია ამ ასაკში სტაბილური იყო. ჯანო რომ სტაბილურად ესე თამაშობდეს, სულ სხვა გუნდში იქნებოდა ახლა. თუმცა რა დონის თამაშსაც ჯანო ხანდახან თამაშობს, მასე სხვა ქართველი ფეხბურთელი საერთოდ ვერ თამაშობენ და ამიტომ ვიძახი, რომ მაინც აღემატება სხვა ქართველ ფეხბურთელებს.
ელგუჯას რაც შეეხება, მოუმატა, გასაგებია, მარა აბა რუსეთში გაუშვი, რას იზამს? ჯანო რომ საქართველოში ჩამოვიდეს, აქაც არასტაბილური კი არ იქნება. ეგ მარალ დონეზეა ძნელი სტაბილურობა, თორემ აქ რომ ჯანო ჩამოვიდეს, უპირობოდ ჩემპიონატის საუკეთესო ფეხბურთელი იქნება

17:05 | 28.08.2013
oto_oto (3739)

ხანდახან არა, იშვიათად შევჩე ნაკრებში კიდევ ეს ხანდახან არ დადგა და არ დადგა

17:11 | 28.08.2013
Shevche (15054)

ჯანო არაა ინდივიდუალურად ძლიერი, რომ დრიბლინგები აკეთოს. ჯანო გუნდური მოთამაშეა. ამიტომ არ ჩანს, თორემ რომ დააკვირდე, ნაკრებში თავის წვლილს ყოველთვის კარგად თამაშობს ხოლმე თუნდაც გოლი რომ გაიტანა სლოვენიასთან. გამახსენე, მაგაზე ლამაზი გოლი ბოლოს ვინ გაიტანა ნაკრებში? როგორ შეასრულა..

16:43 | 28.08.2013
tornike_qochlaa (5528)

მათე როგორ მიხარია შენი წარმატება შენ გულში იყო და იქნება სუ დინამო ჩემო ძმაო და მოვა დრო დინამოში დაბრუნდები! მაგარი მორწმუნე და კეთილი ადამიანი ხარ გმერთი გფარავდეს და სუ გოლები გეტანოს !

16:24 | 28.08.2013
Torres9 (12692)

დილა რაპიდზე 10 000 ბილეთი გაყიდულია

16:47 | 28.08.2013
Gio Rijvadze (2474)

სად ნახე?

16:54 | 28.08.2013
Torres9 (12692)

ბევრგან დაიწერა

16:41 | 28.08.2013
Freekick (817)

ჯერ სად ხარტ

16:46 | 28.08.2013
Torres9 (12692)

ანშლაგი იქნება დარწმუნებული ვარ და ეხაც თუ ვერ გავედით არ ვიცი რა

16:15 | 28.08.2013
chiatura (1015)

21 წლამდელები თუ გავლიან თუ არა ამათი იმედი მე არც ახლა მაქ და არც მერე ქეცბას ხელში

16:20 | 28.08.2013
LU 001 KA (1043)

ააააა ხედააავ თურმეე ქეცბას ხელშიო...ქეცბამდე ხო ბრდღვნიდნენ და ქეცბას მერე ვაბშე დაბრდღვნიან...ფეხბურთელები რა შუაში არიან კაცო მწვრთნელის ბრალია ყველაფერი...ვაი ვაი რააა

16:24 | 28.08.2013
Freekick (817)

უდიდესი ნაწილი მწვრთნელის ბრალია რა ფეხბურთელებს იძახებს როცა გაცილებით კარგების მოგროვება შეუძლია. ტაქტიკაშივც მაგარი ბანძია

16:15 | 28.08.2013
data-_-- (256)

გელაშვილი ქეცბაიას ტკნამს მემგონი )) ააბა ერთი ღირებული არაერი გაუკეტებია ამ კაცს ნაკრებში

16:14 | 28.08.2013
chiatura (1015)

ქეცბაიამ 2 დგის ზინ დაწერა და რაგა გახდა ამდენი მოსაფიქრებელი.

16:06 | 28.08.2013
chiatura (1015)

ჩივაძე როდის ამბობს სასტავს რა გ,ა,ა,ხ,უ,რ,ა მაგანაც საქმე დაწერე ეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეე

16:11 | 28.08.2013
Freekick (817)

აწი დაწერს უკვე ამ ქეცბაიას ელოდა.

15:38 | 28.08.2013
Freekick (817)

ყენიას რო არ გამოიძახებ კაცი და ვაწაძეს ან ჭანტურიას

16:12 | 28.08.2013
paskunjis axlobeli (915)

ძაან უბერავს ამ ბოლიდროს ქეცბაია, ნაკრები მაგისი კი არ არი ვისთანაც ცუდი ურთიერთობა აქვს ის არ გამოიძახოს. ჩვენ გვინდა რო ჭანტურია გოგუა ყენია და სხვები ნაკრებში იყნენ, იმიტო რო აშკარად უფრო ძლიერი ფეხბურთელები არიან გელაშვილზე და სხვებზე ვისაც იძახებს

16:20 | 28.08.2013
ჩიჩარიტო (18039)

გოგუა გიწერია თუ მე მომეჩვენა

20:30 | 28.08.2013
paskunjis axlobeli (915)

რატო არა? წინა თამაშში ისეთი გოლე გაიტანა კაიხანია არ მინახია

16:26 | 28.08.2013
Freekick (817)

გოგუა კარგია მაგრამ აღარაა გმ,ოსაძახებელი. კაცი ხიზანიშვილს რომ იძახებ რა იმედი უნდა გქონდეს/?

16:57 | 28.08.2013
ჩიჩარიტო (18039)

ხიზანიშვილი გელაშვილი ლობჟანიძე და კიდე რამდენიმე ფეხბურთელის გამოძახებაში შეცდა

15:21 | 28.08.2013
araza-1918 (6330)

ვაწაძე ყენია ჭანტურია ძალამიძე დაუშვილი აკრიფავენ ფორმას და ესპანეთთან დაეხმარებიან ქეცბაიას

15:34 | 28.08.2013
ჩიჩარიტო (18039)

ერთი სული მაქ ძალამიძე და დაუშვილი ფორმაში როდის შევლენ ვაწაძე ნელ-ნელა შედის

15:17 | 28.08.2013
oto_oto (3739)

ქეცბაია მართლა ამ ბოლო დროს ძალიან ურევს, მე არ მიყვარდა თემურიზე აუგი და არც ადრე არასდროს მითქვამს, მაგრამ ფლანგებზე, ღონღაძე მარჯვნივ - ფოფხაძე მარცხნივ, ფოფხაძე გრიგალავაზე ბევრად სწრაფია და ერთვება კიდევ თავდასხმაში, თან კვირკველიამ დანიასთავ ვერაფერი საიმედოდ ითამაშა, აი ფოფხაძე რომ შემოვიდა ბევრ მომენტში ძალიან კარგად ითამაშა დაცვაში. მე ვხედავ და თემური ვერა? მარჯვნივ კიდევ დღეს საქართველოში მემგონი ღონღაძეა საუკეთესო, ბევრად ჯობია ლობჟანიძეს, ღონღაძე თამაშობს საიმედოდ და ყოველთვისაა იქ სადაც უნდა იყოს, თან ამწვავებს ფლანგზე შეტევებს, რასაც ლობჟანიძის უმიზნო ჩაწოდებები ვერ აკეთებენ. დაცვის ცენტრში კიდევ რას შეგვჭამა ამ ხიზანიშვილით, დააყენოს ამისულაშვილი და კაშია, წინ დააყენოს კანკავა და თუ მაინცდამაინც დაწერილი აქ ჯვარი ამ ხიზანიშვილზე მიუყენოს კანკავას გვერდით, მაგრამ მე მაინც დაუშვილს დავაყენებდი, ნუ უთამაშებელია და შეიძლება ძარია ათამაშოს, უკეთესია.

მათე კაცი გოლია, მათე და გელაშვილი ცა და ზღვასავით განსხვავდებიან, რას ჩააჯინდა ამ გელაშვილს მართლა რა.

ერთი სიტყვით მე ნაკრები ასე წარმომიდგენია

------------------ რევიშვილი ----------------
ღონღაძე --- კაშია --- ამისულაშვილი --- ფოფხაძე
------------ ძარია ---------- კანკავა -----------
გრიგალაშვილი (პატარა) --- ყენია ------- კობახიძე
---------------------ვაწაძე--------------------

ანანიძე, თარგამაძე, დვალიშვილი, მჭედლიძე და ა.შ. ზამენაზე

16:14 | 28.08.2013
paskunjis axlobeli (915)

მე მგონი ვაფშე არც იცის რა ხდება და ვინ არი ფორმაში. ერთი წლის წინანდელი მდგომარეობით იძახებს ხალხს. ან ჰკითხოს ვინმემ ან უთხრან

15:39 | 28.08.2013
Shevche (15054)

ოთო, შენ მართლა ფიქრობ, რომ გრიგალაშვილი (პატარა) ანანიძეს ჯობია?

15:41 | 28.08.2013
Shevche (15054)

ან ოქრიაშვილს?

15:51 | 28.08.2013
oto_oto (3739)

ამ ეტაპზე მემგონი კარგ ფორმაშია, და მებრძოლია ფიზიკურად, ოქრიაშვილს ვერა მაგრამ ანანიძეს მე პირადად მირჩევნია ამ ეტაპზე.

15:53 | 28.08.2013
oto_oto (3739)

ანანიძის თამაში ნერვებს მიშლის მე პირადად, არ ვსაზღვრავ 1 და 2 პასით 5 თამაშში, ვსაზღვრავ თამაშის მსვლელობისას და ზარმაცი ფეხბურთელია, არ ინძრევა მოედანზე, არ იხსნება, არ დარბის და თავის თავზე არ იღებს გამთამაშებლის მოვალეობას, არ ვიცი ეშინია ალბათ... ვერ გეტყვი... ზანტად თამაშობს, როდესაც ბურთს სულ უნდა ითხოვდეს და ანაწილებდეს, არადა საერთოდ არ ითხოვს ბურთს...

16:02 | 28.08.2013
Shevche (15054)

ნაწილობრივ გეთანხმები, ბურთს უფრო ხშირად უნდა იღებდეს, მარა რაც ახლაა, ჩვენი ნაკრებიდან მაინც ყველაზე მაღალი დონისაა ჩემი აზრით. ბოლოს რომ ითამაშა გრიგალაშვილმა მოგეწონა? აი მანდ გამოჩნდა, რამხელა განსხვავებაა კლასში თუნდაც ამ 2 ფეხბურთელს შორის. ჯანო შეიძლება არ ჩანდეს მთელი თამაში, მარა პატარა მომენტი რომ მიეცემა, შეუძლია უშეცდომოდ შეასრულოს თავისი გასაკეთებელი. ანუ რას ვგულისხმობ, პასი რომაა გასაკეთებელი, გააკეთებს, დასარტყმელი როცაა, დაარტყამს, ზუსტად იმას აკეთებს რაც საჭიროა და როგორც საჭიროა, აზროვნებს და თუ დააკვირდები, რასაც აკეთებს, წუნი აქვს მინიმალური.

16:18 | 28.08.2013
oto_oto (3739)

დინამოს ტოტენჰემთან თამაშში, ერთადერთი იყო ვინც დარბოდა და რაღაცას აკეთებდა, მაგრამ 1 ადამიანი რას იზამს. მე მწვრთნელი რომ ვიყო, გრიგალაშვილს ავიყვანდი ანანიძის ნაცვლად, ოღონდ გრიგალაშვილი გამთამაშებელი ვერ იქნება, გამთამაშებლად სხვას დავაყენებდი, ყენიას მაგალითად, რომელიც არც მაინცდამაინც მომწონს არ არის ფორმაში, მაგრამ საქართველოში სხვა არავინ მეგულება და არც მომწონს გამთამაშებლად... არ გვყავს გამთამაშებელი, რომ გაანაწილოს ცენტრიდან და სულ ბურთს ითხოვდეს. არ გესწავლება ჩემგან, მაგრამ ანანიძე ინიესტას გავს აღნაგობით, დააკვირდი ინიესტა რამდენს დარბის და იხსნება, ითხოვს ბურთს, შემდეგ კი ანანიძეს, რომელიც სულ ტყულად დგას მოედანზე...

16:30 | 28.08.2013
Shevche (15054)

არ დარბის ტყუილად. რუსეთის დონის ჩემპიონატში სხვა არც ერთ ქართველს არ აქვს მასზე უკეთესი შედეგები. შოთა გრიგალაშვილი, რომელიც ელგუჯაზე უკეთესია, ალანიიდან გამოუშვეს.. ჯანო კიდევ სპარტაკის მთავარი იმედია. ინიესტას დონეზე რომ თამაშობდეს, რაღა გვიჭირს, მარა ჯერ 20 წლისაა. ბევრს ისწავლის კიდევ. ინიესტას ნახევარი მაინც რომ ითამაშოს, უკვე კარგია და ეს შეუძლია კიდეც, თუ კარგად განვითარდა. გრიგალაშვილს პირველ ტაიმში მარჯვნიდან კარგი მომენტი ჰქონდა, ჩისკო ეხსნებოდა, რომ დაენახა, დიდი ალბათობით ჩისკო იმ ბურთს შეაგდებდა, მარა ამან კარში დაარტყა, იმიტომ რომ კლასი არ ეყო და რაც უფრო მარტივი და პრიმიტიული გასაკეთებელი იყო ის გააკეთა.. მე თუ მკითხავ, ჯანო სულ სხვა განზომილების ფეხბურთელია, ვიდრე ელგუჯა გრიგალაშვილი და მსგავსი ფეხბურთელები

16:39 | 28.08.2013
oto_oto (3739)

იმედი რომაა მაგას ვამბობ, ვერა და ვერ ჩამოყალიბდა...

16:12 | 28.08.2013
Freekick (817)

რა მაღალი დონი....

16:17 | 28.08.2013
Shevche (15054)

არა, სირბილაძეა მაღალი დონის და გრიგალაშვილები, ძარია, მაისურაძე, ცხადაძე და გელაშვილი

17:22 | 28.08.2013
Freekick (817)

არც ესენი არიან დონე. დონე ანანიძე მაშინ გახდება როცა ფიზიკურადაც მოძლიერდება და კარიერაზე დაიწყებს ფუიქრს

16:23 | 28.08.2013
oto_oto (3739)

გრიგალაშვილი დინამო- ტოტენჰემთან თამაშში, ერთადერთი იყო ვინც დარბოდა და რაღაცას აკეთებდა, მაგრამ 1 ადამიანი რას იზამს. მე მწვრთნელი რომ ვიყო, გრიგალაშვილს ავიყვანდი ანანიძის ნაცვლად, ოღონდ გრიგალაშვილი გამთამაშებელი ვერ იქნება, გამთამაშებლად სხვას დავაყენებდი, ყენიას მაგალითად, რომელიც არც მაინცდამაინც მომწონს არ არის ფორმაში, მაგრამ საქართველოში სხვა არავინ მეგულება და არც მომწონს გამთამაშებლად... არ გვყავს გამთამაშებელი, რომ გაანაწილოს ცენტრიდან და სულ ბურთს ითხოვდეს. არ გესწავლება ჩემგან, მაგრამ ანანიძე ინიესტას გავს აღნაგობით, დააკვირდი ინიესტა რამდენს დარბის და იხსნება, ითხოვს ბურთს, შემდეგ კი ანანიძეს, რომელიც სულ ტყულად დგას მოედანზე...

16:27 | 28.08.2013
oto_oto (3739)

და საერთოდ რა გგონია შევჩე, ანანიძე იჩაგრება? ამდენი ხანი ტიპი უნდ ადაფრინავდეს 20 წლისაა უკვე, პოგბა ნახე, ნახე სხვა მაგის ასაკის ტიპები დაფრინავენ უკვე, ზარმაცია ეტყობა და სპარტაკი ნიჭის გულისთვის იტოვებდა ამდენი ხანი, იქნებ იქნებ მოვიდეს აზრზეო. ეტყობა ტიპს მოქმედებებზე და ქცევებზე როგორ იზლაზნება, ზარმაცია ეტყობა და თავში აქ ავარდნილი, მაგან რომ ბევრი იშრომოს ვერავინ აჯობებს, მაგრამ ამ ეტაპზე არაფერი ფეხბურთელი არაა. ნიჭს ვარჯიში უნდა, მონდომება და მიზანდასახულობა... იმედია ვცდები და თუ ვცდები მაპატიოს ჯანომაც და მისმა ნაცნობობამაც, თუ ჩემი აზრი მცდარია, ბოდიშს ახლავე ვიხდი.

15:12 | 28.08.2013
MAXSIMUS-Z1 (7221)

15:11 | 28.08.2013
El Fenomeno (2082)

ყენა და ვაწაძე გამოიძახა შე პიტალო :@
ასეთი რამ არ ვიცი რა რადგან არ ველაპარაკები არ ვიძახებ წადი შენი რა :@

15:04 | 28.08.2013
Shevche (15054)

ნაკრებში ბოლოს თავდამსხმელებიდან გოლი მარტო ვაწაძემ გაიტანა.. ყენიას პასით.
არც ერთი არაა გამოძახებული

14:42 | 28.08.2013
Davita16 (2463)

წახთე(მათე) საღოოოლ

14:39 | 28.08.2013
vaso8522 (1669)

უფ, მინდორზე რო ყოფილიყო ხო რას ამბობ დაგლიჯავდა, მინიმუმ 7-8 რეალური მომენტი უნდა ქონოდა რო ერთი მაინც გაეტანა , ლიგის ამ ეტაპზე ერთ ფეხბურთელს კი არა მთლიან გუნდს არ აქვს მაგდენი შანსი

14:29 | 28.08.2013
avtoia (97)

ისე დაწერე ლეგია გავარდაო თითქოს დვალიშვილი უშველიდა

14:28 | 28.08.2013
manutd86 (250)

მეც მაგრამ მიკვირს გელაშვილის გამოძახება

14:24 | 28.08.2013
лаша (899)

qecbaias rogorc vatyob saertod at aqvs informacia qartvel fexburtelebze aba rogor sheidzleba gelashvili gamoidzaxo? ra damsaxurebit?

14:24 | 28.08.2013
braziliano84 (1301)

აუ როგორ ველოდებოდი გუშინ დვალიშვილს სასტავში და ამ სირმა მწვრთნელმა კიდე საერთოდ არ შეიყვანა განაცხადში...

14:15 | 28.08.2013
matri (2779)

ნაკრებში გელაშვილის გამოძახებას 6 თვის უთამაშებელი ვაწაძის გამოძახება მირჩევნია, რა ფეხბურთელებს იძახებს ქეცვბაია, ცხადაძე(რომელსაც 8 გოლზე მეტი არ აქვს გატანილი სეზონში), გელაშვილი(სულ ამოვარდნილია ფორმიდან), ხიზანიშვილი(უკომეტაროდ), სირბილაძე(კაცმა 30 წლის ასაკში 33 მატჩში 17 გოლი გაიტანა და ნაკრებში სულ იძახებს), კვირკველია(ნაკრებში ყოველთვის ბოლომდე იხარჯებოდა მაგრამ ასაკი უკვე დაეტყო და ჩვენს ბანძ ჩემპიომატში მისი დონეც დაეცა).

14:15 | 28.08.2013
лаша (899)

I media qecbaia gamoidzaxebs

14:04 | 28.08.2013
manutd86 (250)

საღოლ მათე, იმედია ფორმაში ჩადგება, ჩემი აზრით ნომერ პირველია თავდამსხმელია ნაკრებში, ურბანის დ... .......!!!

13:57 | 28.08.2013
LU 001 KA (1043)

ყველაზე მაგარი ქართველო თავდამსხმელი...ქეცბაია გამოიძახებს ფინეთთან მაინც იმედია

13:53 | 28.08.2013
Freekick (817)

კარგიაა )

0.062475
509