ძიუდო

15:22 | 31.08.2017 | ნანახია 9640 - ჯერ

ზებედა რეხვიაშვილმა მედლის შანსი მერვედფინალში დაკარგა

უნგრეთის დედაქალაქ ბუდაპეშტში მიმდინარე მსოფლიოს ჩემპიონატზე დღეს მედლების მორიგი ორი კომპლექტი უნდა გათამაშდეს. მამაკაცებს შორის საპრიზო სამეულები 81 კილოგრამ წონით კატეგორიაში შეივსება, ხოლო ქალებში – 63 კილოგრამში. საქართველოს ნაკრებისთვის კი დღევანდელი დღე წარუმატებელი გამოდგა.

მსოფლიოს კონკურენციაში ევროპის 2013 წლის ჩემპიონატის ბრინჯაოს პრიზიორი ზებედა რეხვიაშვილი (81 კგ) ჩაერთო, მაგრამ მედლისთვის ბრძოლას დილის პროგრამაში გამოეთიშა.

81 კილოგრამის სატურნირო ბადეში სულ 66 სპორტსმენი გადანაწილდა. 26 წლის ქართველი ძიუდოისტი საქმეში მეორე წრიდან ჩაერთო და ურუგვაის ნაკრების წევრი ალან აბრაჰამიანი წუთსა და 40 წამში დააგდო ბეჭებზე. მეორე მეტოქესთან - ხორვატ დომინიკ დრუზეტასთან ვაზარით ჩამორჩა, მაგრამ საფინალო გონგამდე ოციოდ წამით ადრე თავად შეასრულა ვაზარი და შეხვედრა "ოქროს დროში” გადაიყვანა. იქ კი რეხვიაშვილი საშინლად დაიღალა და ალბათ შეხვედრის მოსაგებად ძალა აღარ ეყოფოდა, რომ არა მსაჯის მიერ დრუზეტას გაფრთხილება მეოთხე დამატებულ წუთზე.

მერვედფინალში ზებედა რეხვიაშვილი ჰოლანდიელ ფრანკ დე ვიტს დაეჭიდა, რომელთანაც წლეულს, პარიზის გრან სლემის ფინალში დამარცხდა. მას შემდეგ ქართველმა ძიუდოისტმა ეკატერინბურგის გრან სლემზე, რეპეშაჟის ფინალში აიღო რევანში და ურთიერთშეხვედრების ბალანსიც გაათანაბრა. ამჯერად კი ისევ ჩამორჩა – დე ვიტმა მომგებიანი ვაზარი შეხვედრის ბოლო წამზე შეასრულა.

ხვალ მსოფლიოს ჩემპიონ-პრიზიორები მამაკაცთა შორის 90 კილოგრამ წონით კატეგორიაში და ქალთა 70 კილოგრამში გამოვლინდებიან. საქართველოს დროშის ქვეშ კი ბექა ღვინიაშვილი, უშანგი მარგიანი (ორივე 90 კგ) და ნინო ოძელაშვილი (70 კგ) იჭიდავებენ.


კომენტარები (225)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

18:50 | 01.09.2017
ჯოხარა (99)

სერბებს ორი ნახევარ ფინალისტი ყავდათ , და ცოტა დააკლდათ სერბულ ფინალს , გამოვიდა სერბულ სლოვენიური

18:48 | 01.09.2017
ჯოხარა (99)

ყოჩაღ მარგიანი , ბრინჯაოზე იჭიდავებს ,

17:31 | 01.09.2017
tiko (6769)

სირცხვილია ვინც იძახის ბექაზე საშუალო ძიუდოისტიაო, არ იყო ხიდი გადაახვიეთ დანახეთ, ბექას მსოფლიო და ევროპაა ქვს მოგებული ჭაბუკებში , დღეს არაფრის გამო დატოვეს მფოფლიოს მიღმა,კარგით რა მართლა გცხვენოდეთ

18:58 | 01.09.2017
toshihiko (1309)

თიკო უფრო პროფესიონალურად უნდა მიუდგეს საქმეს. ნახე მის ფეისბუქზე რა სურათები დევს მანქანების და კლუბების. ჩვენ ყველას გვინდა რომ დიდი შედეგი დადოს, მარა თუ ასე იგულავა როგორ გგონია მიაღწევს რამე?

21:41 | 01.09.2017
tiko (6769)

გასაგებია მაგრამ დღეს უნამუსოდ მოექცნენ შკარად

22:57 | 01.09.2017
toshihiko (1309)

ეგ ხო, მაგრამ მსაჯების გარდა პირველ რიგში სხვა პრობლემა აქვს ბექას. კადეტებში და ახალგაზრდებში ყველაფერი აქვს მოგებული, ოდნავ წინააღმდეგობასაც ვერავინ უწევდა. ვერაფრით ვერ გაიზარდა და დაღვინდა. თუ რამე არ შეცვალა დარჩება სამუდამოდ პერსპექტიულად. ეს კი ნამდვილი კატასტროფა იქნება

17:26 | 01.09.2017
იამასიტა (91)

წეღან პანაშვიდზე ვიყავი და ოჯახის წევრებზე და ახლობლებზე დამწუხრებული სახე მე მქონდა, ეს რა დაგვემართა დღეს.....

17:30 | 01.09.2017
tomuri (1422)

მე დავწერე, აი ეს ზგანკი მაგარი ჭკვიანურად ჭიდაობს, სულ აქტიურობდა და სულ ილეტებს უკეტებდა ბექას და შედეგიც გამოიღო, გვანკიც მაგის გზას გაუყენა და შეიძლება ცემპიონიც გახდეს, ბექა ყოველთვის ძალისმიერი მოჭიდავეა იყო და იქნება, ძალიან დიდი ფიზიკური ძალა აქვს, არც დიდი ტქენიკური არსენალით გამოირცევა რადგან მაგას უმეტასდ გადავლებებით აქვს მოგებული, და კიდევ ამ ბოლო დროს როგორც ვიოცი მაგრად გაზარმაცდა და ვარჯიშიც ეზარებაუკვეა, მგონი ნაადრევად იშოვა ფული და მოტივაციაც დაკარგა, მაგას შანსი არასდროს არ ექნება ჭკვიან მოჭიდავეებტან ...

17:02 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

მარტო ამაში დაგეთანხმებით წეღან ვიღაცამ დაწერა დაბლა მეზარება ჩავყვე და მოვნახო კომენტარი მეც მაგ არზე ვარ რო ბექას სერიოზულ იგროკებთან და ჭკვიან ძიუდოისტებთან უჭირს

17:30 | 01.09.2017
tomuri (1422)

მე დავწერე, აი ეს ზგანკი მაგარი ჭკვიანურად ჭიდაობს, სულ აქტიურობდა და სულ ილეტებს უკეტებდა ბექას და შედეგიც გამოიღო, გვანკიც მაგის გზას გაუყენა და შეიძლება ცემპიონიც გახდეს, ბექა ყოველთვის ძალისმიერი მოჭიდავეა იყო და იქნება, ძალიან დიდი ფიზიკური ძალა აქვს, არც დიდი ტქენიკური არსენალით გამოირცევა რადგან მაგას უმეტასდ გადავლებებით აქვს მოგებული, და კიდევ ამ ბოლო დროს როგორც ვიოცი მაგრად გაზარმაცდა და ვარჯიშიც ეზარებაუკვეა, მგონი ნაადრევად იშოვა ფული და მოტივაციაც დაკარგა, მაგას შანსი არასდროს არ ექნება ჭკვიან მოჭიდავეებტან ...

17:04 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

რაღაც კლასი და დონე მართლა აკლია ლამაზი ილეთების გაკეთება მეც დაგეთანხმებით მარტო არ უშველის საქმეს ფეხბურთშიც მინახია გუნდები აღფრთოვანებაში რომ მოგიყვანენ თამაშით მაგრამ მერე მარცხდება კლასიან გუნდთან მაინც იგივე პონტია რა

17:05 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

უფრო სწორად რო დავწერო დაოსტატება აკლია ჩემი აზრით

17:21 | 01.09.2017
roma1985 (62)

ჯერ 22წლის არის რათქმაუნდა აკლია დაოსტატება აბა იმას კიარ ვიძახით ძიუდოს გენიაა მოვლენილი ამ ქვეყნადთქო პროსტა აქ რამდენიმემ ჩამოწერა მაგისგან არაფერი გამოვაო და სისულელეა მაგის თქმა. ზოგმა ერთ ფუთ გვინოს სვავსო არ ვიცნობ ბექას მაგრამ თუ სვავს გმერთმა შეარგოს. არ ეტყობა მაგ ბიჭს არაფერი ისეთი რომ ჭიდაობის ბოლოს სუფლს ღაფავდეს. ტექნიკაც აქვს თან დიდი და აქ გამაღტლებაც არის მსაჯობაც და ზოგჯერ მისი დაუდევრობაც რომ ვერაფერი მოიგო დიდი ტურნირი. ყველაფერი წინ აქვს მამამის თუ დაუჯერებს არ წააგებს.

17:35 | 01.09.2017
tomuri (1422)

არ გეთანხმები მაგაში მეგობარო, იმ ღვინის დალევა ორგანიზმზე გავლენას ახდენს და სპორტს თუ მიყვები სერიოზულად უნდა შეეშვა ალკოჰოლს და ყველაფერს , უნდა გქონდე სმაგარი დისციპლინა, დიდი დიდი 6-7 წელი იჭიდაოს კიდევ, ჭიდაობას თავს რომ დაანებებს ახლგაზხრადა იქნება ისევ და დადგეს და იგულაოს მერე, მაგრამ ქართველებს არ ესმით რაა პროფესიონალი სპორტსმენი, შენ რომ ნახო 81 წლის დინამოს ფეხბურთელები რატომიყვნენე მაღალი დონის, უნდა ნახო რა დისციპლინა ქონდათ, სანამ სპორტში იყვნენე ყოველდღე ერთი და იგივე დროს 9 საათზე იძინებდნენ, აბა ახლა მითYხარი რომელი ძიუდოსიტი დაიძინებს 9 საათზე ყოველდღე...

17:02 | 01.09.2017
roma1985 (62)

კაით ეხლა სულ ნუ გადაუარეთ ღვინიაშვილს. მესმის რომ ზოგი აქ ლიპოს ძმაკაცი შემოვა ან ნაცნობი მაგრამ კარგი ბიჭია ბექა და თან 22წლის არის ლიპო რამდენის არის?? ახალგაზრდა ბიჭია ზოგჯერ შარდენზე დაჯდება და სუფრაზეც თუ საჭირო იქნება ერთ ფუთა გვინოსაც ჩაიცლის,, მთავარი ზომიერებაა. ყველაფერი წინ აქვს,,,, მიდი ბექუშ გული არ გაიტეხო!!!!!!!!!

17:07 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

არა რას ამბობ ძმაო როგორ უნდა გადაუარო როცა ხედავ რომ არ წაუგია თუ გადასავლელი იქნება არც მე დავაფარებ ხელს გორელი კიარა თუგინდა ჩემი ბიძაშვილიც რო იყოს

16:54 | 01.09.2017
KoRBeN DaLLaS (24848)

მსოფლიოს ჩემპიონატიზიუდოში ტარდება ყოველ წელს, გარდა ოლიმპიური წლისა. მგონი ასეა ხო ?
და ამ პირობებში მხოლოდ 2 ჩემპიონი გვყოლია დამოუკიდებლობის პერიოდში.
ცოტაა, ძალიან ცოტაა, სამარცხვინოდ ცოტაა !!! ჩვენ ყველა მონაწილეს ვქომაგობტ და გვგონია რომ პოტენციური ოქროს მედალოსანია და ამ დროს სულ ორი ჩემპიონი 25 წლის მანძილზე ლამის...
ეს მარტო მსაჯობის ბრალი ნაღდად არაა.

17:01 | 01.09.2017
airvika13 (657)

გეთანხმები მართლე ძალიან ცოტაა..მაგრამ აქ ისეთი ამბები მოხდა რომ გეგონება აქამდე ყოველწელს ერთი მაინც ხდებოდა...ჩემთვისაც ძალიან უცნაურია როდესაც ამდონის ძიუდოისტები გვყოლია და ახლაც გვყავს მხოლოდ ორი ოქრო მაგრამ გამოსწორდება იმედია ხვალვე

17:01 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

არაა შეიძლება გეთანხმები მაგრამ ეხლა რაც გააკეთეს ბექას შემთხვევაში ტავს დავდებ ძმაო თუ გინდა ძიუდოს ექსპერტები მოვიდნენ და განვიხილოთ ეს არის ძმაო მარაზმი ვერ ხვდები რა გაუკეთეს?

16:49 | 01.09.2017
ჯოხარა (99)

მაღალი წონა ? ხახალეიშვილის მერე არავინ , პრიზიორიც გუჯეჯიანი , აბა სხვა ვინ ?

17:03 | 01.09.2017
airvika13 (657)

მძიმე არ მიგულისხმია მარტო მაგრამ მანდ ადამა ბოლო მსოფლიოზე აიღო ბრინჯაო...ჩვენი წონა ყოველთვის 81-დან ზემოთ იყო ძირითადი მედლები სწორედ მაღალ წონებში გვაქვს

16:48 | 01.09.2017
cimako (155)

გამარჯობათ დაახლოებით 50 წელია ძიუდოს თავგადაკლული გულშემატკივარი გახლავართ, უნდა მოგახსენოთ, რომ ასეთი მაღალი დონის მსაჯობა არასდროს არ ყოფილა.
მეგობრებო ძიუდოს მოქმედ წესებს კარგად გავეცნოთ ემოციებს ნუ ავყვებით და მივალთ იმ დასკვნამდე, რომ არა ობექტური გადაწყვეტილება არავის არ მიუღია, ბექას ეკუთვნოდა დისკვალიფიკაცია და მისცეს, მაჯდოვმა დაჩაგრა მარგიანი და მოუგო.
ჩემი აზრი სხვა რამეშია ფედერაცი და მწვრთნელთა საბჭო ვერ მუშაობს სათანადო დონეზე, არ არის დისციპლინა გუნდში. ალკოგოლი, სიგარეტი, ნარკოტიკი და სპორტი სრულიად შეუთავსებელია. ვინც იცის რაც ხდება საქართვეოს ძიუდოისტთა ნაკრებებში ამას მიმიხვდება. ნაკრებ გუნდებს სჭირდება პროფესიონალი სპეციალისტები და არა ისინი ვინც მას ხელმძღვანელობენ.
დაველოდოთ ხვალინდელ დღეს საბოლოო დასკვნა შემდეგ გავაკეთოთ. მაქვს ლიპარტელიანის, თუშიშვილისა და ადამის იმედი.
თუ ტოტი გახდება ჩემპიონი ნამდვილად იქნება ღირსეული ჩემპიონი, იგი დღევანდელ ღვინიაშვილზე ძლიერია.

16:56 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

რაც გააკეთეს იყო სირცხვილი მაგ მსაჯებმა შავდათუაშვილზე და ბექას შემტხვევებზე სიმართლე ესაა მე ცივი გონებით გეუბნები ამას არა იმიტომ რო გული მწყდება და ბრაზი მალაპარაკებს 4 წლის მერეც ამ აზრზე ვიქნები

16:54 | 01.09.2017
გარეჯი (3417)

ბარდაკი ქვეყანაშია ძიუდოში კია არა. თორე ქევხიშ ილი და ცირეკიძე ორივე პროფესიონალია

16:54 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

ვერ დაგეთანხმები ვერანაირად ვერც ბექაზე და ვერც შავდათუაშვილზე ამას ან ძიუდოს ფედერაციის მტერი თუ იტყვის ან მოღალატე ან კიდევ რომ მართლა არ ესმის რეგლამენტი ეხლა ვნახე და ხიდის გაკეთების მცდელობა ასე წერია და არანაირად გაუკეთებია ჯერ ხიდი გვერდული ხიდი მე არ მინახია მაშინ ყოველ მეორე შეხვედრაში ხდება ეგრე ნეტა თავი არ დაედო ბექას და ხიდი გამოგონილი იმიტირებაც არ ექნებოდათ საბაბად 1 ქულას აიღებდა მარტო მოწინაამრდეგე და მერე გაგუდავდა ბექა

16:47 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

მე იცი რისი მომხრე ვარ ყვითლების რაოდენობა 5-თამდე რომ გაიზარდოს თორე უკვე მეშინია ქართველი რო ჭიდაობს უმიზეზოდ აფრთხილებენ იყოს სამის ნაცვლად ხუთზე გაძევება და ვისაც მეტი აქვს კიდე მიღებული თუ გინდა იმან მოიგოს მხოლოდ ბოლომდე დაამთავრებინონ ჭიდაობა თქვენ რას ფიქრობთ ჩემს მიერ ნახსენებ რეგლამენტზე ვისაც ძიუდო გესმით მეთანხმებით თუ არა?

16:51 | 01.09.2017
დურანტულა35 (6807)

5 შიდო 4 წუთისთვის ძაან ბევრია.ეგ იმას ნიშნავს,რომ თუ ვინმეს რამე ილეთი ყარაულად გაუვარდა ვინმესთან.ვსო მოგებული აქვს შეხვედრა.

16:57 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

მაგაზე არ დავფიქრებულვარ კაროჩე რა რითი გავამართლო ეს უსამართლობა აღარ ვიცი

16:47 | 01.09.2017
tomuri (1422)

ღვინიაშვილი დიდი ჭკუით არასდროს გამოირჩეოდა, დიდი ფიზიკური ზლით ქაცავდა ყოველთვის, ტან ახლა სისიწრაფეც აქვს დაკარგული, ჭკივიან მოჭუიდავეებთან ყოველთვის უჭირდა , არა მგონია რამე სერიოზული მოიგოს

16:58 | 01.09.2017
lagashi (6738)

თბილისის გრანპრიზე შვედმა მოუგო ბექას, იქ ნათლად გამოჩნდა ბექას ყველაზე დიდი ნაკლი, შვედი დაღლილობისგან ფეხზე ვერ იდგა, ორი გაფრთხილებაც ჰქონდა უკვე, ბექა კი რაკეტასავით ასკდებოდა და წააგო კიდეც,

16:50 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

ვერც ლიოს ვერ უგებდა ვერასდროს თუარ ვცდები 3 ჯერ აქვს მოგებული ლიპოს მარა ჯერ ახალგაზდაა ძმაო ნუ გადატეხავთ მაგაზე ჯოხს დღეს მაინც არ ეკუთვნის წააგებინეს იავნად რომ წაეგო კიბატონო მაგრამ თქვენც ხომ ნახეთ რაც მოხდა

16:50 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

ლიპო უნდა დამეწერა პ გამომჩა

16:47 | 01.09.2017
sanzona (3181)

იყო ხიდი, არ იყო, ქართველებს გვჩაგრავენ თუ ქართველობას გვართმევენ )) ეგ ცალკე საკითხია, მაგრამ ბექა რომ იგივე დონეზე დარჩა რასაც 17-18 წლის ბიჭი ჭიდაობდა ვერ ატყობთ? რაც დიდებში გადმოვიდა ვერაფერი სერიოზული ვეღარ მოიგო. შედით მის ფეისბუკ გვერდზე - ნაირნაირ მანქანებით მარიაჟობა და ბარ-დესტორნების სურათები/ უკვე 22 წლისაა, სულ ველოდებით აი აღხლა იზამს რაღაცას და აი ახლამ მაგრამ არაფერი, წლები კი მიდის. კაი, არ იყო ის ხიდი, მაგრამ მეტოქეს იმას რატო აკეთებინებ რომ ბეწვზე და მსაჯებზე ეკიდოს შენი ბედი? მარტო ქებით - ბექა მაინც ყველაზე მაგარია და მსაჯები გვიჩაგრავე, საქმე არ გამოვა . იქნებ წაიკითხოს კრიტიკა, გარდატეხა მოხდეს მასში და პროფესიონალურად მიუდგეს საქმეს. გაიხსენეთ როგორი არადისციპლინირებული იყო თუშიშვილი და კრიტიკამ უშველკა სწორედ!

17:00 | 01.09.2017
cimako (155)

გამარჯობათ აბსოლუტურად გეთანხმებით, ნამდვილათ ნორმალურად აზროვნებთ, არ შეიძლება ყველაფერი სხვას დავაბრალოთ, ამით რას მივიღებთ, ღვინიაშვილი თუ კი არ მოუმატებს სჯობს წავიდეს ნაკრებიდან ან გაუშვან მწვრთნელებთან ერთად. შესაცვლელია მწვრენლთა საბჭო და ფედერაციმ უნდა გარდაქმას მუშაობა. ახალი ფედერაციის არჩევამდე, ჩემის აზრით ძიუდოში იკარგება ტრადიცია.

16:51 | 01.09.2017
lagashi (6738)

სამწუხაროდ მართალი ხარ,

16:48 | 01.09.2017
დურანტულა35 (6807)

+1

16:45 | 01.09.2017
airvika13 (657)

და თუ ასე კარგად ხართ ჩახედულები სულ რამდენი ჩემპიონი გვყავს აბა ძიუდოში???ორად ორი და თურმე წელს ჩაუგდიათ..ჩვენი პლიუსი ყოველთვის მაღალი წონები იყო ამიტომ კიდევ დარჩა შანსი

16:48 | 01.09.2017
დურანტულა35 (6807)

100 და +100 ჩვენი პლიუსი არასდროს ყოფილა 81 და 90 იყო მუდამ.ჭრიკი,ზვიადაური,ლიპო,ცირეკიძე.დალშეე 73-შიც ვქონდა შედეგები.66-ში ოლიმპიადა ლაშასი და ევროპა მარგველასი.დალშე სხვა წონებში არანაირი კარგი შედეგები არ გვაქვს.

17:05 | 01.09.2017
airvika13 (657)

მაღალი 81დან ვიგულისხმე...ბევრად უფრო კონკურენტურანიანები ვართ ვიდრე დაბალ წონებში...თორემ დაბალ წონებშიც გვყოლია კარგი ბიჭები

17:00 | 01.09.2017
MILANSKI18 (171)

ხერგიანი 60-ში

16:45 | 01.09.2017
arsena8 (732)

ხალმურზას ხომ გათხარეს, აწი ...

16:43 | 01.09.2017
იამასიტა (91)

პუტინის ფაქტორი გამოირიცხა

16:44 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

მე ვიცი დავწერე უკვე რისი ფაქტორიც არის ეგ გამომეპარება სოკარი ძმა

16:42 | 01.09.2017
ჯოხარა (99)

ზუსტად მეც მაგას ვამბობ ძალიან სუსტად გამოიყურებიან და მეტი სხვა არაფერი იმედია ხვალ გაგვახარებენ ჩვენი ბიჭები და ერთო გოგო 00000000. წარმატებები

16:41 | 01.09.2017
mamuka-25 (379)

მოკლედ ახალბედების ბენეფისია ამ ჩემპიონატზე!

16:40 | 01.09.2017
KoRBeN DaLLaS (24848)

ჯიგრებო, რაც დამოუკიდებლები ვართ სულ რამდენი მსოფლიოს ჩემპიონი გვყავდა ძიუდოში, არ შეგიძლიათ დაწეროთ ?

16:44 | 01.09.2017
დურანტულა35 (6807)

2 გვაქ მხოლოდ მგონი.ცირეკიძე და ჭრიკიშვილის.2007-ში და 14-ში.

16:42 | 01.09.2017
MILANSKI18 (171)

2 ავთო და ცირეკიძე

16:38 | 01.09.2017
იამასიტა (91)

მსაჯობა რომ არაა იდეალური, ამაში ორი აზრი არ არსებობს, მაგრამ მარტო მსაჯებსაც ნუ დავაბრალებთ

16:42 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

აბა ვის უნდა დაბრალდეს ეხლა კონკრეტულად ეს ბექას წაგება შავდათუშვილზე კაი ჰა კიდეც მესმის 3 გაფრთხილება ეკუთვნოდა ვთქვათ მაგრამ ეს ვაფშე მარაზმი იყო სასაცილოა

16:41 | 01.09.2017
mamuka-25 (379)

კი ბატონო მასეა!!

16:37 | 01.09.2017
იამასიტა (91)

ტოტი მოიგებს, მასპინძელს დაეხმარნენო, აზერბაიჯანელი მოიგებს, სოკარიო, ხალმურზაევი მოიგებს, პუტინიო, ცოტა ჩვენი ბიჭების სისუსტეც ხომ არ ვაღიაროთ?

17:16 | 01.09.2017
dinamo222 (8587)

და მართლა ეგრეა და რა ვქნათ ?ჩვენ ყველგან გვჩაგრავენ იმიტომ რომ პატრონი არ ყავს ჩვენ სპორტს გუშინ უყურე კალათბურთს რა უნამუსობები იკადრეს მსაჯებმა @

16:34 | 01.09.2017
ჯოხარა (99)

არავის შეურაწყოფას არ ვაყენებ . მარა ფაქტი რჩება ფაქტატ , შედეგი სულ სხვა , გუშინ გერმანელი გახდა ჩემპიონი არ ეკუთვნოდა , ყველა წონაში ლოგიკურად დამთავრდა , არ არიან ესენი მზად , ქევხიშვილმა რამდენიც გინდა აპროტესტოს შედეგს არ შეცვლიან , სამწუხარო აი ეგ არის

16:36 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

ეგეც არის კი მაგ ხიდამდე არ უნდა მიიყვანო საქმე რო საბაბი მისცე და მოგხსნან მერე დაუმსახურებლად

16:34 | 01.09.2017
r.f. (227)

ოეეე მსოფლიო სპორტი!!
რატომ არ აშუქებთ მსოფლიო ჩემპიონატს?
სხვა საიტებზე ელოდებით დადებას და მერე გადმოკოპირებას თუ რა ბაზარია?
მთავრდება დღე და ამათ ჯერ არაფერი უდევთ))))))))))

16:35 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

+1

16:33 | 01.09.2017
დურანტულა35 (6807)

მარგინმა კი იბრძოლა 3 შეხვედრა მოიგო.მარა ყველამ თავიდანვე ვიცოდით ,რომ ეგ მედალსს ვერ აიღებდაა.ავთო 1 შანს იმსახურებდა.მაინც ავთოაა.მსოფლიო ჩემპიონი,ევროპის 3 გზი ჩემპიონი და რავი რაც არსებობს ოლიმპიადის გარდა ყველაფერი აქვს მოგებულიი.კი არ იყო ფორამში,საზიზღრად გამოიყურებოდა.მარა შეიძლებაა 1 კონკრეტულ დღეს ამდგარიყო და ყველასთვის მოეგო.მესმის ყველაფერი ,მარა მარგიანისგან მედალს ისედაც არავინ არ მოელოდა.ხოდა ჯობდა მაინც ავთოს დაყენება,მაინც ავთოაა და შეეძლო სასწაულის გაკეთება.

16:38 | 01.09.2017
lagashi (6738)

ეგ გამოვიდოდა ავტორიტეტზე დაყრდნობა და წარმოიდგინე როგორ უსამართლობის განცდას გაუჩენდა მარგიანს და სხვა მეორე ნომრებს,

16:40 | 01.09.2017
დურანტულა35 (6807)

კი მესმის,მარა ავტოტეტებს თავის პრივილეგიებიც აქვს.ავთო მრავალი წელი ვაფშე 1-ლი იყო მსოფლიოშიი საერთო რეიტინგში და შეიძლებაა რაღაცაზე თვალიც დაეხუჭათ.ქვეყნისთვის კაცი ამდენს რომ გააკეთებს 1-ელ შანსი მისცე რავი არ მგონია უსამართლობა იყოს.

16:45 | 01.09.2017
lagashi (6738)

ხო მარა ძალიან ცუდ ფორმაშია ავთო, ახალ წონაში ფრანგმა და შერაზადიშვილმა ორივემ დაგვიმარცხა. დღეს კი ვნახეთ ის ფრანგი და შერაზადიშვილი თუ რას წარმოადგენენ

16:35 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

რეპეშაჟში ხომ გადავიდა კაცო მარღიანი?

16:37 | 01.09.2017
დურანტულა35 (6807)

კი გავიდა,მარა არაა ეგ ბრინჯაოს ამღები.არაა მაღალი კალიბრის ძიუდოისტი.ეგ საერთოდ ბექას მეოთხედიც არაა...

16:42 | 01.09.2017
lagashi (6738)

უშანგი პირველად გამოვიდა (ევროპა,მსოფლიო, ოლიმპიადა) ხოლო ბექამ მერამდენე ტურნირი გაანიავა? ერთხელ მოუგო ბექამ ლიპოს და ყველა იმაზე ალაპარაკდა არიქა ლიპო სუსტიაო და ბექა კი ლომიო. რა მოლოდინებიც შეგვიქმნა იმის მეოთხედს ვერ გვიმართლებს ღვინიაშვილი

16:45 | 01.09.2017
დურანტულა35 (6807)

მეც მაგას ვამბობ.3 შეხვედრაში ძაან მაგარ ილეთებს გააკეთებს და ვსოოო ეგაა მაქსიმუმი არადა ტურნირზე მედალს მინიმუმ 5 შეხვედრის მოგება უნდა.

16:39 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

ხო მარა რაიცი იქნება ბრინჯაოს გამოვკრათ ხელი და დღევანდელი დღე რაიმეთი გადავარჩინოთ

16:41 | 01.09.2017
დურანტულა35 (6807)

რავიცი,იმედი საერთოდ არ მაქვს.

16:40 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

ძიუდოა ყველაფერი ხდება შანსი 30 პროცენტი მაინც ექნება სულ მინიმუმ მარღიანს

16:32 | 01.09.2017
Socrates (1377)

ბექას ასე თუ ისე სახელი და ავტორიტეტი აქვს ძიუდოს სამყაროში და ესე უცერემონიოდ აფუჭებენ. ეს ბევრს ნიშნავს, თან ყველაზე შემაშფოთებელი ის არის ბევრი არც უფიქრიათ მოეხსნათ თუ არა პატარა საბაბი უნდოდათ ელოდებოდნენ და ეგრევ მოხსნეს დიდი განხილვების გარეშე, ასეთი შთაბეჭდილება დამრჩა.

16:29 | 01.09.2017
დურანტულა35 (6807)

საერთოდ ბექაზეე ჩახედული კაცისგან მაქ მოსმენილიი მაგარი დაკიდებულო ჰქონდა ერთი პერიოდიოო,აიი ამ წლის დასაწყისშიი.ვარჯიშებიდან ადრე მიდიოდა,ეწეოდა,შარდენზე ღამეებს ათებნებდაო.დღეს არაფერს ვაბრალებ,მარა ამ ბიჭზე ზედმეტიი წარმოდგენა გვაქვს შექმნილი ,რადგან ძაან მაგარ ილეთებს აკეთებს.რეალურად ვერაფერი ვერ მოიგო.დაჟე არც მსოფლიოსა და არც ევროპის ფინალში არაა გასული,პარიზის გრანდ სლემი მოგებული აქვს?მე არ მახსენდება პირადად.რაიმე ისეთი დიდი წარმატება არ აქვს.მაქსიმუმ ევროპის ბრინჯაო მგონი.ლიპო გვინდა ისევ ამ წონაში.

16:33 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

ერთხელაც მივცეთ შანსი ეხლა მსაჯებმა იავნად წაგვაგებინეს

16:37 | 01.09.2017
დურანტულა35 (6807)

შანსი როგორ არ ექნება,მარა უბრალოდ ძაან საფუძველი აქ გამოთხრილიი მის ტალანტს.ამდენი წელია ვსაუბრობთ და აღფრთოვანებული ვართ,მარა რეალურად შედეგი არ გვაქვს.

16:32 | 01.09.2017
airvika13 (657)

ჯერ ბავშვია მეგობარო...და დიდი იმედები იმიტომ გვაქვს რომ ახალგაზრდებში ყველაფერს იგებდა არავის ახარებდა...22წლისაა დაღვინდება და ბევრად სხვა დონეზე გავა...

16:36 | 01.09.2017
დურანტულა35 (6807)

22-ის არის კი,მარა მაგ ასაკში უკვე ლაშა,ავთო,ლიპო და ასევეე ძველებიც უკვე სერიოზული ძიუდოისტები იყვნენ ,ბევრი ტიტულებით.უბრალოდ იმედი,რომ გვქონდეს რამე ხომ უნდა ჰქონდეს მოგებული? აქვს რამე მოგებული? საშუალო დონის ტურნირიც კი?? 1-2 მაქსიმუმ.უბრალოდ ბექას რომ ვაკვირდები 2-3 შეხვედრას ტურნირზე ძაან ლამაზად მოიგებს და მერე უაზროდ აგებს.ყველა ტურნირზე ეგრეა.ტაქტიკურად ვერაა ძლიერი.ეგ არ ისწავლება ეგ თვითონ უნდა გქონდეს.თითოეულ წამს უნდა გრძნობდე რა გააკეთო.

16:39 | 01.09.2017
airvika13 (657)

გეთანხმები მე უბრალოდ იმედით უფრო ვსაუბრობ რომ გამოსწორდება...თან წელს ისე იყო მომზადებული რომ მქონდა იმედი წელს მის კარიერაში გარდამტეხი წელი იქნებოდა

16:27 | 01.09.2017
airvika13 (657)

აშკარად მიზანმიმართულად აკეთებენ იმას რომ ოქრო არ ავიღოთ...ბიჭები მაგრად მოემზადნენ და მწვრთნელებმაც დიდი სამუშაო გასწიეს მადლობა მათ ყველაფრისთვის და გთხოვთ არც ბჭებს,არც მწვრთნელებს და არც ფედერაციას არ მიაყენოთ შეურაწყოფა ჩემი თვალით ვნახე როგორ აპროტესტებდა ქევხიშვილი ლაშას წაგებას რა დღეში იყო....მაგრამ ბევრი ფული აქვთ აღებული და უწოვენ ძიუდოს მამები ზოგზოგიერთს...რაც შეეხება ხვალინდელ დღეს უნდა გამოვიდნენ და იბრძოლონ ბოლომდე პირველრიგში ლიპომ და თუშიმ და ხვალ თუ ოქრო ავიღეთ ბევრს გავცემთ პასუხს

16:27 | 01.09.2017
ჯოხარა (99)

მოკლედ ჩაისვარეს უკვე თანაც მაგრად , რათქმა უნდა მსაჯებიც მიეხმარნენ , მარა ამ ჩავარდნაში ლომის წვლილი თვითონ ძიუდოს ფედერაციაშია , მწვრთნელებში, თვითონ ძიუდოისტებშია. 6 კაცმა იჭიდავა ერთი ბრინჯაო , რომელიმის გდება ან ჭიდაობა თუ მოგეწონათ, ვეღარ სუნთქავენ მალე იღლებიან , საერთოდ იგეთ აზრი დამრჩა რომ ესენი მანდრაჟით ჭიდაობდნენ , აიღეთ რუსი ხან ხამურზალაევი , ტიპმა გუშინ ხომ იჭიდავა ბრინჯაო აიღო და დგესაც მაგრად მიდის არ გამიკვირდება რომ მაგან დგესაც მოიგოს რამე , და ბოლოს ჩვენი უსუსურობის და მოუმზადებლობის ფონზე მსაჯები ჩანან მაგეთები , თორე ეგენი სულ მაგეთი ............ არიან

17:51 | 01.09.2017
fotoni2 (607)

ხამურზალაევზე მაგარი რაღაც თქვი.

ისე ორივე ერთად გინახიათ? მართლა ერთი ხოარაა ეგ შ.ძ.

16:33 | 01.09.2017
mst (1810)

ეგ მეორე ძმაა

16:32 | 01.09.2017
fotoni2 (607)

ხამურზალაევზე მაგარი რაღაც თქვი.

ისე ორივე ერთად გინახიათ? მართლა ერთი ხოარაა ეგ შ.ძ.

16:37 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

16:30 | 01.09.2017
airvika13 (657)

არანაირად ზებედას გარდა არცერთს არუჭირდა სუნთქვა ყველა მაგრად იყო მომზადებული...პაპინამ და ზებედამ ჩააგდეს დანარჩენებს არცერთს არ ჩაუგდიათ...და მწვრთენების მიმართ მხოლოდ მადლობა უნდა ვთქვათ მარტო შედეგს არუნდა უყურებდე როდესაც ანალიზს აკეთებ....ხალმურზაევს რაც შეეხება ეგ იმის ტყუპისცალია

16:35 | 01.09.2017
mst (1810)

რა მადლობა ,შედეგით ფასდება მწვრთნელის კვალიფიკაცია და შედეგი კიდევ არა გვაქვს

16:43 | 01.09.2017
airvika13 (657)

ე მეგობარო ეგრე არარი რა...ამდენი მოჭიდავე ემზადება და ყველას თავისი გეგმები აქვს...ვაჟამ სენსაცია მოახდინა და მოიგო...სხვებისგან არც ველოდით შედეგს დაბალ წონებში იმიტომ რომ სხვებს ბევრად კარგები ყავთ...ლაშასგან ფეხი რომ ტკიოდა მაგიტომ აღარ ველოდი....და მაღალ წონებში ბექა გამოგვიგდეს!!!და ლიპომ და თუშიმაც თU ჩააგდეს ეგ მერე ვილაპარაკოთ...მაგრამ მგონია რომ არ ჩააგდებენ

16:32 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

გუშინაც იჭიდავაო აჰაჰააჰ

16:26 | 01.09.2017
JuveSerenaForEver (121)

სერბია ჩემპიონი აქ კუკოლა თუ კუკლა ის )

16:29 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

წესით ეგ უნდა გახდეს მაგრამ თუ დაწვეს და აზერი გახდება ის მამადალია თუ ვიღაც ესეიგი სოკარმა ჩააწყო იმიტო რო არანაირი შანსი აქ კუკოლთან მე თავიდანვე კუკოლი ბექას ფინალი ვიწინასწარმეტყველე მაგრამ ვინ დააცალა ბექას ეხლა იმასაც რამე თუ გაუჩალიჩეს ზნაჩიტ ჩაწყობილი ყოფილა

16:25 | 01.09.2017
JuveSerenaForEver (121)

მდააა გაურბის მეთქი და ვაზარზე დააგდო ბოლო წამებზე უნგრემა

16:25 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

მგონ სოკარი აჩალიჩებს რაღაცას აი ეხლა გამოცდება აზერი თუ გახდა ჩემპიონი ასიანი ეგრეა

16:24 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

მე უფრო აზერების ხელი მგონია ურევია რუსები არამგონია

16:24 | 01.09.2017
დურანტულა35 (6807)

ლიპო და ჩირიკაა გვინდა ისევ ძველ წონებში,თორემ როგორ დავსუსტდით ვხედავთ.ძაან რეგრესია 81-ში და 90-ში.ბექასი გვეიმედება აგერ 4 წელია უკვე და შედეგი ჯერ არ აქვს.დიდი ტურნირი არ მოუგია კი არა და ვერცხლიც ვერ აიღო მგონი და ბრინჯაოც.ზებედას არანაირი პერსპექტივა არ აქვს.იქნებაა დაბრუნდნე ბიჭები და ფორმაც დაიბრუნონ.მითუმეტეს 81 ძაან გაფარჩაკებულია.ავთო ძველი ფორმის ნახევარიც რომ აღიდგინოს მაინც ყველას მოუგებს.ლიპოზე არაფერს ვამბობ ნამდვილი პროფესორია.უნდა დაბრუნდნე ბიჭები ძველ წონაში...ლაშას პროგრესიც აშკარა,ტრამვიანი ფეხით რომ არა მსაჯები ოქროზე გაიწევდა.ძაან დაღვინებული ჩანს ტაქტიკურად მაგისგანაც ველი კარგ შედეგებს.81 და 90,ამ 2 კაცის გარეშეე კვლავ უმედლო იქნება დიდ ტურნირებზე ,რადგან არც ზებედა და არც ბექა არ არიან იმ დონის სპორცმენები,რომ ოქროსთვის იბრძოლონ.

16:26 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

ზებედა არც მე მომწონს და რაღაც პონტში შეიძლება ვცდები მაგრამ ბექაზეც გეთანხმები

16:24 | 01.09.2017
david meskhi (1128)

დაბალი წონა იაპონელებს უნდათ საშუალო რუსებს . 90 ტოტისტვის უნდათ 100-ც გამოვა ვინმე ან ფრანგი ან აზრეი +100 რინერისთვისაა. და ადგილი არააო და თქვენ ჩემი ფეხებიო. თქვენ გრანნდ-სლემი ან აჰა გრან-პრიო ისიც თუ სხვები არ ჩამოვლენო. ჰოდა ლაშას 3 გაფრთხილებაო ამას ხიდიო რა ხიდი რის ხიდი კატასავით შემოტრიალდა ჰაერში კაცი. ჩვენ გავაპრავოთ ის რასაც ისინი დაგვიდგამენ. მე მიმაჩნია რომ ერთხელ მაინც პროტესტის ნიშნად დავტოვოთ ეს შეჯიბრება. ასე აბუჩად აგდებას ეგებ გადაეჩვიონ. თუ არადა ვივარჯიშოთ ოფლი ვღვაროთ და ისინი დაგვცინიან. ყოველ სხვატკაზე მინიმუმ გაფრთხილება ორი მაინც თავიდან გაქ რო რისკზე იჭიდაო და მერე ან მოგხსნიან ან ფეხს დაგიდებენ . ფუი მე აასეთი მსაჯობის დედას სჰ-ცი. ეს ჩემი აზრია და თუ ვინმე ფიქრობს რომ ყველაფერი კარგადაა ღმერთმა მშვიდობაში მოგახმაროთ ესეთი მოქცევა ჩვენს მიმართ.

16:24 | 01.09.2017
noarveladze (242)

ფეისბუქი არ აქვს ძიუდოს ფედერაციას ან საიტი შევიდეთ და ერთი-ორი ტკბილი სიტყვა ვუთხრათ.სპორტსმენი მაინც პროფესიონალია და ვერ დაიწყებს ყვირილს. ბექა არ აპირებდა გამოსვლას ტატამიდან მაგრამ რომ არ გასულიყო დისკვალიფიკაციას მისცემდნენ უეჭველი. ამიტომ ისევ გულშემატკივარმა სჯობს იაქტიუროს.

16:24 | 01.09.2017
JuveSerenaForEver (121)

ტოთმა თუ მოიგო მაგრა გამიკვირდება /ტიპი ეხლა აზერთან მირბის იმენა არ ჭიდაობს

16:26 | 01.09.2017
david meskhi (1128)

მაგის ადგილზე ქართველს 7 გაფრთხილება ექნებოდა. მაგისტვის უნდათ ეს წონა

16:24 | 01.09.2017
drogba-11 (13246)

საერთოდ ბექა მე სერიოზულ იგროკებთან არც მე მომწონს მიუხედავად იმისა რომ გორის სკოლიდანაა უეჭველი როაქ მოასაგები იმათან ჭიდაობს მარტო მაგრად მაგრამ ეს რაც გაუკეთეს არანაირი ქულაც არ იყო არც ხიდის გაკეთება ეგ არ იყო

16:23 | 01.09.2017
mst (1810)

სპორტის მინისტრი სომეხი,ოლიმპიური კომიტეტის პრეზიდენტი ოსი,რომელიც სამხრეტ ოსეტის დამოუკიდებლობას უჭერს მხარს,გეკიტხებით რომელია საქართველოს ინტერესების დამცველი?სულ კიდიათ ერთ ადგილას.

16:23 | 01.09.2017
fotoni2 (607)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის ავტომატური ბლოკირების მიერ

.
.
.
.
რაც მინდა რომ ვთქვა მაინც ეგ დაიწერება და ბარემ პირდაპირ ამას ვწერ

16:23 | 01.09.2017
Socrates (1377)

მთელი წელი ამას ველოდებოდი, განსაკუთრებით ბექას ჭიდაობის ყურება მინდოდა და აი შედეგიც. მართლა რომ წაეგო გული იმდენად არც დამწყდებოდა. საერთოდ არ აჭიდავეს... ძალიან მაგარია

16:22 | 01.09.2017
O. Mertskhali (8101)

ვავა

მეტის ნახვა
სარეკლამო ადგილი - 23
250 x 500
0.11699