კალათბურთი

11:39 | 27.06.2017 | ნანახია 2426 - ჯერ

რასელ უესტბრუკი MVP გახდა

ნაციონალური საკალათბურთო ასოციაციის 2016/17 წლების რეგულარული სეზონის საუკეთესო მოთამაშედ “ოკლაჰომას” ლიდერი რასელ უესტბრუკი აღიარეს.

რასელმა ნბა-ს ყველა დროის რეკორდი მოხსნა და ერთ სეზონში 42 სამმაგი დუბლი შეასრულა. ბოლო 55 წლის განმავლობაში უესტბრუკი გახდა პირველი მოთამაშე, რომელმაც სეზონი სამმაგი დუბლით დაასრულა, გამთამაშებელი საშუალოდ ერთ შეხვედრაში 31.6 ქულას, 10.7 მოხსნას და 10.4 პასს აკეთებდა.

MVP-ის კანდიდატად უესტბრუკის გარდა კიდევ ორი კალათბურთელი კავაი ლეონარდი და ჯეიმს ჰარდენი იყვნენ წარდგენილები.


კომენტარები (28)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

12:23 | 29.06.2017
დღევანდელი სპორტი (2667)

ლილუ, ცოტა ნაზად... ( KORBEN )
ასეთ დონეზე გარანტირებული არაფერია მაგრამ დიდი ალბათობით უდურანტო გოლდენს ლებრონის კლივლენდი მოუგებდა.დაძაბულ ბრძოლაში მაგრამ მაინც.საერთოდ თუ გავიდოდა უდურანტო გოლდენი ფინალში.რაც შეეხება რატოა სასიამოვნო ამ გოლდენის ყურება გეტყვი.გასაგებია 4-0-ები ცუდია ინტრიგისთვის მაგრამ ბოსტონი-ვაშინგტონი და ტორონტო-მილუოკის 4-3-ებს და არაფრის მთქმელ დაძაბულობას რადგან ყველამ იცის რომ ბოლოში არცერთს არაფრის შანსი აქ,ისევ გოლდენის 4-0 და შოუს ყურება მირჩევნია.ეგრე კლივლენდიც 4-0-ებით მოვიდა ფინალამდე.გოლდენი ზღაპარი გუნდია მაგრამ ზოგადად არიან სხვა გუნდები სუსტი სპერსის გარდა.რომ არა ტრავმები სპერსი 2 თამაშს მაინც მოუგებდა გოლდენს. წლევანდელი ფინალი იყო სანახაობის პიკი გოლდენის შერულებით და რა თქმა უნდა სასიამოვნო იყო ყურება.4-1 დამთავრდა ფინალი და 4-0-ებიც დასრულებულა ბევრი ფინალი ასე რომ ამაზე უარესი უინტრიგო ფინალები ყოფილა ისტორიაში თან ბევრად ნაკლებად სანახაობრივი.იგივე სპერსი კავსი 2007-ში.4-0 და არაფერი სანახაობა.თან ყველამ რომ იცოდა 4-0 მორჩებოდა

14:20 | 29.06.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

მართალი ხარ. რა შემადგენლობაც ყავთ, იმის შესაბამისი სანახაობაც დადო გოლდენმა.

23:10 | 27.06.2017
Jimmy@B (281)

Ai daasaxelet vinme visac wels rasze metad ekutnoda mvp ogond pleyofebs nu uyurebt es aris regularulis prizi da tqvenc kargad icit es...nu uyurebt imsa adre jordans an chemberlens misces tu ar mices sheizleba im momentshi matze uketesi iyo vinme..ai wels vin iyo regularulshi westbrookze magari?bolobolo kacma ra rekordi daamxo

23:13 | 27.06.2017
diadimaestro (2482)

სტივ ნეში ჯობდა მამბას 2005 2006 წლებში ? მე ასე გაცემა უფრო მომწონს როგორც წელს გაიცა.მაგრამ ფაქტია რომ ასე არ გაიცემოდა არასდროს.იმენა არალოგიკურად გააკეთეს ყველაფერი.თავისივე ლოგიკის საწინააგმდეგოდ.

22:54 | 27.06.2017
დურანტულა35 (6807)

რასელი არის საკუთარ თავზე მოთამაშე ყველგან და ყოველთვის.ოკეისის მიკვირს.5 წლიან კონტრაქტს რო სთავაზობენ.კი კაია რასელას რეკორდები,მარა შედეგი გუნდის-ნული.რა ჩემი ფეხებიაა გუნდის პლეიოფში გაყვანა?? მითუმეტეს როცა გუნდს ასე თუ ისე ჰყავდა ისეთი დონის იგროკები,რომ გასულიყო პლეიოფში.მარტო რასელის დამსახურება ნაღდად არაა ეს.რაც შეეხება რეკორდებს.კარტერ-ადამს-გიბსონს რომ 3 ჯერ ნაკლები მოხსნა ჰქონდათ ვესბრუკზე ეს არაფერია?? იმენაა ტრაილერები ყენდებოდა ვესბრუკს ბურთი რომ მოეხსნა.ასევეე მაღალ ქულაზე რომ მიდიოდა რასელა 40 ბურთზე ნაკლებს არ ისროდა ,40 ბურთით და ცოტა მეტით კობი 81 ქულიან თამაშებს აძრობდა,ამას კი 40 ქულისთვის 40 სროლა მაინც უნდოდა.ასევეე პასებზე.შეტევების 90% ეგ იწყებს,ის 10%-ია როცა მოედანზე არაა ანუ 8-9 წუთი,ბოლო პასისს გამცემიი მუდამ ეგაა და რა ბაზარი უნდა რომ 10 პასზე ავაა.თამამად ვიტყვი ეგრე საკუთარ თავზე ლებრონმა,კეიდიმ და რავი ბევრმაა ვარსკვლავმა რომ იყომაროს და გუნდმაც დაუჩოქოს ყველა მოხსნის მაგ რეკორდს.

23:03 | 27.06.2017
FC.BAYERN+GERMANY (10046)

და რა მარტივია საპარაკოა 42 სამმაგი 82 თამაშში რას ქვია გუნდი მაგაზე თამაშOბდა ძაან სუსტი არგუმენტია 55 წელი ვერავინ ვერ გამოჩნდა ღვთისნიერი რო ეგ რეკორდი მოეხნა ? ეთამაშათ საკუთარ თავზე და დაედოთ 42 სამმაგი მარა აგაა რო ვერ შეძლეს აი რასელამ კი შეძლო

23:39 | 27.06.2017
baxt (1836)

არგუმენტი ისაა, რომ ამ 55 წელიწადში არ ყოფილა ისეთი შემთხვევა, რომ რომელიმე გუნდს თავი იმ დონეზე გაეწიროს რომელიმე კონკრეტული მოთამაშის, თუნდაც გუნდის ლიდერის სტასისტიკისთვის, აქამდე იმარჯვებდა საღი აზრი, რომ ყველა, თუნდაც ზემაღალი დონის მოთამაშე პირველ რიგში თამაშობდა გუნდზე და არა პირიქით, მთელი გუნდი ერთ მოთამაშეზე. თან ჯამში კი დადო კარგი სტატი, მაგრამ პირადი დუელი თითქმის ყველასთან წააგო უშუალო შეხვედრებში. მასზე გაცილებთ მრავალმხრივი და მრავალფეროვანი მოთამაშეებია ჯეიმსიც, დურანტიც, ლეონარდიც, კარიც და ტომპსონიც. შეიძლება ჰარდენიც. შეიძლება კიდევ ვინმე გამომრჩა.

23:41 | 27.06.2017
baxt (1836)

ჯერ სახეზე რომ შეხედავ ტიპს, ეგრევე ზედვე აწერია თავისი ინტელექტი.

23:56 | 27.06.2017
FC.BAYERN+GERMANY (10046)

ჰარდენს როშეხედავ სახეზე ხო ანგელოზია რასამბობ ან დედოფალას კიდე :დ

22:47 | 27.06.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

ბარსაფორევერ
ბოლომდე ვერ დაგეთანხმები ჯიგარო. ესეიგი, დურანტი რომ არ მისულიყო გოლდენში, ლებრონა იგებდა ბეჭედს გარანტირებულად ? შარშან და შარშანწინ ეს გუნდები ხვდებოდნენ ფინალში და ორივე შემთხვევაში ოდნავ ფავორიტად ვორიორზი მიიჩნეოდა. შარშანწინ ლავი და ირვინგი არ ყავდა კავსს და მაგით გაიიასნა გოლდენმა ჩემპიონობა. შარშანაც ახლოს იყო მოგებასთან და დაძაბულ ბრძოლაში მაინც დათმეს. იქ ტრავმების და დისკვალიფიკაციის თემაც იყო.
არაფერი გარანტირებული არ იქნებოდა. ეს იყო ორი თანაბარი გუნდი, რომელთაგან ერთერთს ლიგის გამორჩეული უნივერსალი და მექულე დაემატა შარშან. ამან კი საერთოდ მოკლა ინტრიგა მსოფლიოს საუკეთესო საკალათბურთო ტურნირში.
და რა არის სასიამოვნო სანახაობა ? წინასწარ რო 90%-ით ყველაფერი ცნობილია და პლეიოფში რომ სერიები ნოლზე მთავრდება ?

21:35 | 27.06.2017
დურანტულა35 (6807)

ნუ,სტატისტიკის ხამი ვესბრუკააა ამის გამოო იხეოდა შუაზეე )) მამენტ ეკუთვნოდა ისეთი სტატი დადო,მარა დურანტიი ბეჭდებსა და ფინალების მვპ-ის ითვლის კარიერის ბოლოს და ამას მაქსიმუმ 2 რეგურალურის მვპ ჰქონდეს,ისიც ყველამ იცის რომ საკუთარ თავზე თამაშობდა ყველა თამაშსს.ნუ მადლობა უნდა ეთქვა კეიდისთვის მვპ-ის შანსი რომ მისცა.რაც არი არი.იმ წვერიან კაცს მაინც კუნინძას მვპ-ობა ჯობდა.ხო და აქვე ლებრონის დედას შევე*ი არაფერ შუაშია ,მარა მაინც არ ეწყინება.

22:08 | 27.06.2017
FC.BAYERN+GERMANY (10046)

ეე თვქენ კიდე რო აიჩემეთ საკუთარ თავზე თამაშOბდაო დავიჯერო იმ დედა აფეტქებულ ი რობერტსონის რეკორდის გამეორება ვერვაინ შეძლო 55 წელი ეთამაშათ აბა საკუთარ დავზე და დაედოთ ეგ რეკორდი მარა ტ..აი არ აღმოაჩნდა არავის ისე ლაპარაკობთ გეეოენბა რიგითი მოვლენა მოხდა რეგულარუის 42 თამაშში სამმაგი გაიაზრეთ მაინც

22:37 | 27.06.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

მართალი ხარ. სერიოზული რაღაც ჩაიდინა წელს რასელმა. მარტო პირად სტატისტიკაშიც არაა საქმე, რამდენიმე თამაშში მაგრად ულიდერა გუნდს ბოლო წუთებში.
და რაც მთავარია - გუნდი რომელიც ლიდერმა დატოვა, ძალიან კომფორტულად გაიყვანა პლეიოფში.

22:42 | 27.06.2017
diadimaestro (2482)

ეს პლეიოფში გაყვანა როდიდანაა გმირობა.50 ქულა 25 მოხსნა ქონდა ჩემბერლენს საშუალო და არ მიცეს მვპ გუნდის ცუდი შედეგის გამო.ამას კიდე 31 ქულა 40 პროცენტიტ მვპ დაატაკეს.არც რობერტსონისთვის მიუციათ მვპ თავის დროზე.იმ ლეგენდარულ სეზონში.მოკლედ მე ამ მვპ ს არასამართლიანად მივიჩნევ.მამენტ ჰარდენი არ ამბობს ბერვ რამეს მაინც ჯერ.აბა ყოფილიყო ჰარდენის ადგილზე ბრონი ან დურანტი იმ შედეგით რაც ჰარდენ ჰქონდა ჩემ გლეს მიცემდნენ რას.მარა ახლა ეს ჰარდენია და თავზე დაასხეს.

22:51 | 27.06.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

და რა ქნა ჰარდენმა ასეთი რეგულარულში ? კარგი მსროლელებით დაკომპლექტებული გუნდის ლიდერი იყო, რომლებმაც მოგება წაგების ხოშიანი ბალანსი დადეს. უფრო კარგი გუნდი იყო ჰიუსტონი და მაღალ ადგილზეც გავიდა, თვითონ ჰარდენი რით იყო რასზე უკეთესი ?

22:59 | 27.06.2017
FC.BAYERN+GERMANY (10046)

არაფრით როგორ კალათბურთელი რასელი გაცელებით წინაა ვიდრე ჰარდენი

22:56 | 27.06.2017
diadimaestro (2482)

მერე ცალსახად ინდივიდუალური ჯილდო არაა ეს მვპ შენც ხო იცი.ინდივიდუალური რო ყოფილიყოო ჯორდანს ახლა 5 მვპ კი არ ექნებოდა არამედ მინიმუ 10.რასმა რა შედეგიც დადო თავის რჩეულ სეზონში ჯორდანი ყველა სეზონში თითქმის იმაზე უკეთესად თამაშობდა ფარსაც 50 + პროცენტით ესროდა.მასე კობის 1 მვპ უნდა ჰქონდეს ინდივიდუალური რომ იყოს?დამისახელე ერრთი შემთხვევა სადაც მე 6 ადგილოსანი გუნდის მოთამაშეს მვპ მისცეს? მე კიდე 10 შემთხვევას დაგიწერ სადაც იგროკს ზე ზე სტატი ჰქონდა და გუნდის ცუდი შედეგის გამო მვპ არ მისცეს.ჩემბერლენი 50 25 რად გურს მარტო.ან ჯორდანის 37 ქულა 50 + პროცენტით.

23:01 | 27.06.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

იმოქმედა რეკორდმა და საშუალო სეზონურმა ტრიპლმა. აბა სხვას არაფერი ზეგანსაკუთრებული არ გაუკეთებია. აიღეს და მისცეს იმას, ვინც გამორჩეული რაღაც გააკეთა.

23:05 | 27.06.2017
diadimaestro (2482)

ხოდა არ ჯდებოდა მვპ გაცემის პრინციპებში ეს ყოველივე.რობერტსონმა უფრო ადრე გააკეთა ტრიბლ დაბლი მაგრამ არ მიცეს მვპ.ამაზე მაქ საუბარი .იმენა კონტექსტიდან ამოვარდნილი იყო ეს ყოველივე.თორე ინდივიდუალურად კი იყო საუკეთესო(სხვადასხვა გარემო ფაქტორების გამო).

23:07 | 27.06.2017
FC.BAYERN+GERMANY (10046)

რობერტსონმა გააკეთა მაშIნ დაბალ დონის ნბაიშI და ეს და ის ნბა ერთI და იგივეა ?

23:11 | 27.06.2017
diadimaestro (2482)

30 წლის მერე ეს ნბ ეიც დაბალი დონე იქნება იმ ნბ ეისთან შედარებით მა ლოგიკის არ მწამს.მაგრამ მეეჩვება ის ხალხი უტვინო ყოფილიყო.უბრალოდ მვპ სულ გაიცემოდა სტატისტიკას + გუნდის მაგალი შედეგი.ეს ყოველივე კიდე სრულიად დარგვეული იქნა წელს.ანუ არალოგიკური რაგაც მოხდა.

21:26 | 27.06.2017
In vino veritas (2107)

მაინც მეგონა, რომ კავაი-ჰარდენიდან ერთ ერთი მოიგებდა. 1983-ში მოზეს მელოუნის მერე ასეთი დაბალი ადგილით არავის მოუგია მვპ

21:16 | 27.06.2017
sabonis (9584)

მვპ-ია თუ რა არ ვიცი მარა დღეს ნბა-ში უძლიერესი ლებრონი და კევინია ვინც უნდა მედავოს და აგინონ ამათ რამდენიც უნდათ.DDD

21:01 | 27.06.2017
diadimaestro (2482)

კაით რაა არაა ეს რასელი მვპ და რა ვქნა.რამდენჯერ ჩაუკუკია გადამწტვეტ მომენტში.შარშანაც გოლდენთან რა ქნა ბოლოს უაზრობები.ასე რომ გუნდი არ ყავდა და ასე და ასეო ეს არაა სპრავედლი კაი გუნდი ყავდა წინა წლებში მაგრამ სულ უსაქმებდა დურანტს ყველა გადამწყვეტ მომენტში.31 ქულას აკეტება 40 პროცენტით ეს ისეთი დონის სტატიც არაა რომ 6 ადგილი გადაეფარა და მვპ აეგო.ჯორდანს 37 ქულა ჰქონდა ერთ წელს საშუალო 50 + პროცენტით და მვპ არ მისცეს.და ამას რატო შეტენეს ვერ ვხვდები.წელს ჰარდენი იყო მვპ ზე სტატი ჰქონდა და გუნდმაც მაგარი შედეგი დადო.

22:01 | 27.06.2017
FC.BAYERN+GERMANY (10046)

იმენს გაგასნებ მარტომ რო მოიგო რასელმა თამშI რო რო ვერ დათვლი

19:59 | 27.06.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ვესტბრუკს თავი აარიდა და ვესტბრუკს გაექცა ხო მოგონილი თემაა.რა სტატიკასაც გოლდენში დებდა იგივეს დებსა ოკლაჰომაშიც.პროსტა თვითონ იცოდა ყ იყო და გაიქცა სადაც იცოდა რო ჩემპიონი გახდება.ვესტბრუკი სამყაროს მმართველია და გარემოების საყვირია იმენა აბსურდია.აბსურდი კამიუსთან

19:56 | 27.06.2017
FC.BAYERN+GERMANY (10046)

მიდი რასელ გააპე შუაზე რეკორდები და დაბოღმე კრიტიკოსებ ი

19:52 | 27.06.2017
Jimmy@B (281)

Jimmy dadebs pleyoffs sul mcire meotxeze mainc gava))

19:50 | 27.06.2017
Jimmy@B (281)

Ekutnoda da miigo kidec rac ekutnoda tavis tavzec tamashobda da gundsac maximumi gaaqachia meti shansi ar qonda am oklahomati da ra eqna...midi russel magari xar shemdeg sezonshic miartyi rame magari rekordi chven ki vuyurot da visiamovnot kalatburtit)))vin sad gadava chemi saqme araa tviton ician tavisi

19:31 | 27.06.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

დურანტის გადასვლა თუ სწორი ნაბიჯი იყო და მაგ დედა პირში შევარდნილს თუ შეუძლია ოლ სტარი ააწყოს ლებრონის კორვერის დამატებაზე რა ამბებია ხოლმე იკაიფე. მე მგონი ბათუმში დედის პირის გინება წავა დდდდდდდდ

19:28 | 27.06.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

სუპერფინალი მორჩა თუ არა 2 დღეში უკვე მზადება და ვარჯიში დაიწყო ტიპმა.დურანტის დედის ხახის გარჩევა იქნება შემდეგ წელს.მელო მოდი რამე თუ გინდა ამბიცია თუ გაქ რამის შეჩემისა

18:49 | 27.06.2017
NudeDude (822)

ვისშიბალა მაიმუნია ეს ჩემისა:დ ზაზას რომ დაეტაკა და მერე იმუქრებოდა ნიგგა:დ აი.როგორი საზიზღარია იცი ეს ვესტბრუკი როგორც ანტონიო კონტე ფეხბურთში, გამოხტომებით ორივე მაიმუნია აი ისეთი რო აფურთხო.უნდა:დდდდ

16:26 | 27.06.2017
ssll (1520)

და რას სოროკდვა... მომავალ წელს ზედიზედ ცხრა სამმაგი უნდა ატაკოს, კი გამისწორდება მარა ზღაპაია..

16:27 | 27.06.2017
ssll (1520)

ცხრა, თუ რამდენიც უნდა რეკორდს რა..

15:57 | 27.06.2017
დღევანდელი სპორტი (2667)

დურანტის გოლდენში გადასვლამ მთლიანად შეცვალა ნბა.რეგეულარულის მვპ-იზე შანსები გაუზარდა ვესტბრუკს ჰარდენს და ლებრონს მოაკლო კარის და თავის თავსაც.გოლდენი საჩემპიონო გუნდი გახადა უდავო ფავორიტი და ფინალების მვპ-იც გახდა.დურანტი რო ოკს-ში დარჩენილიყო რეგულარულის მვპ ისევ კარი გახდებოდა,ჩემპიონი და ფინალების მვპ ისევ კლივლდენდი და ლებრონი.მაგრად შეცვალა ნბა ერთმა მოთამაშემ.ამიტომ არის რომ რეგულარულის მვპ ბევრს არაფერს ნიშნავს და მოთამაშის დონეს არ განსაზღვრავს,უფრო სწორედ არ განსაზღვრავს იმას რომ ნაღდად საუკეთესოა თორემ მვპ საკრე და ლუნი ვერ გახდება ვერასდროს.ნეიტრალური ქომაგებისთვის კარგი იყო დურანტის გადაწყვეტილება რადგან ვიხილეთ ამ ეპოქაში საუკეთესო ჯადოქრული დაუმარცხებელი გუნდი და გაისადაც სიამოვნებით მივადევნებდი ამ გუნდს თვალს.მაგრამ ლებრონის ფანებისთვის რა თქმა უნდა დურანტი ყველაზე საძულველი ფიგურაა რადგან თუ ეს გოლდენი შენარჩუნდა გაისადაც შანსი არ აქ ლებრონს ვინც არ უნდა დაიმატოს კლივლენდში.მაქსიმუმ 1 მეგასტარი დაიმატოს ისე რომ კაირიც დარჩეს სხვანაირად ხელფასი არ გაუშვებს და 1 სტარი ვინც გინდათ ის დაამატეთ ლებრონ კაირის შანსი არ აქ გოლდენთან.ზღაპარი გუნდია გოლდენი გუნდია მართლა.გუნდურად სასწაულ თამაშს თამაშობს ლებრონის კლივლენდი კი კარგი მაგალითია იმის როგორ არ უნდა ითამაშოს გუნდმა.ის რომ გოლდენი ასეთი შეთამაშებულია იმის ბრალია რომ წლებია ეს ბიჭები ერთად არიან.ამათ დონე შეთამაშებას კლივლენდში ვინც არ უნდა დაემატოს ვერ შეძლებენ.ჩემთვის როგორც ნეიტრალური ქომაგისთვის გოლდენის ყურება სასიამოვნოა და მინდა ეს გუნდი შენარჩუნდეს.

18:47 | 27.06.2017
NudeDude (822)

ჩემი სათქმელიც თქვი ბეევრი პლიუსიი შეენ+111111

16:33 | 27.06.2017
ssll (1520)

ნაღდს ბაზრობ ძმაო..

15:03 | 27.06.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის დაუცველობის გამო!

15:15 | 27.06.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

ისე დურანტზე დასხმები მაგარ ტრენდშია ამ საიტზე და შენი დაწყებულია DDDDDDDDDD

17:47 | 27.06.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

დაუბლოკიათ კომენტარებიმკი კარგი ტრადიციიუს მაგგვარია მიყვარს დურანტი დდდდდ

17:39 | 27.06.2017
ssll (1520)

დდდდდ..
განმარტება - ერთი და იგივე ორი კაცის მიერ წარამარა საუკეთესოს გინებას, ტრენდი ეწოდება.
რაღაცა მაგარი მეგონა და რა დებილობა რამე ყოფილა "ტრენდი"..დდდ

17:54 | 27.06.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

ტრენდი ისაა რაც მოდაშია. ამ საიტზე კალათბურთზე მპოსტავი 7 კაციდან ოთხი დურანტს ვაგინებთ, ანუ უმრავლესობა.
ტრენდია მა რა ჩემი *ლეა

18:45 | 27.06.2017
NudeDude (822)

)))))))))

18:44 | 27.06.2017
NudeDude (822)

ცუდას რად უნდა მტერობა, კარგია მუდამ მტრიანიო ჩემო კორბენ

18:44 | 27.06.2017
NudeDude (822)

14:59 | 27.06.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის დაუცველობის გამო!

14:54 | 27.06.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

სრულიად დამსახურებულად.გენიალური სეზონი ქონდა და ძაან მაგარი კალათბურთელია.არც ჰარდენის ფანი ვარ და არც ამის მარა ჰარდენიც შეგეცოდება.კარიმ ახლა ამან.ლებრონს რო უაზროდ არ დაეკიდა თამაშები ლებრონსაც მშვენიერი შანსი ქონდა.ობიექტურობა მოითხოვს და დურანტს რო ტრავმა არ მიეღო მაგასაც კაი შანსი ქონდა

14:58 | 27.06.2017
iloreli (2516)

ნუ კავალერიას რო პლეიოფივით ეთამაშა რეგულარული ვერავინ წაგლიჯავდა ლებრონს მვპს.
დურანტი უმთავრესი ფავორიტი იყო ტრავმამდე და იმ ფონზე რო ლებრონს ეკიდა. მაგრამ ზაზამ უნებლიედ წაართვა ძალიან მაგარი შანსი.
დურანტი აიღებდა ბეჭედს რეგულარულის მვპს და ფინალის მვპ-ს.
ბოლოს მსგავსი ლებრონს ქონდა როგორც მახსოვს...
მაინც დურანტის დდშვც

15:02 | 27.06.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის დაუცველობის გამო!

14:47 | 27.06.2017
iloreli (2516)

რაც მართალია რეგულარული დაგლიჯა ამ ჩემის კირაკოზამ ..
ეს არის ამის უკანასკნელი მვპ... აწი არამგონია მსგავსი სეზონი დადოს, დასავლეთის გუნდები ისე მოიხოდა კიდე არამგონია პლეიოფში ადვილად შეძვრეს.
ბეჭდის შანსი ამას აქვს 0 თავისი ხასიათის გამო. არცერთი სუპერსტარი ამასთან არ გადავა და მარტო არაფრის უკანალი ამას არ აქვს.
ლილუ, ცოტა ნაზად... ( KORBEN ) (6604)
დურანტმა სწორი გააკეთა ამას რო გაექცა მაგრამ რამდენადაც სწორი გადაწყვეტილება იყო ოკლაჰომიდან პაბეგი იმდენად არასწორი საქციელი იყო მისი გოლდენში მათხოვარივით მიძურწვა.
დურანტი უნდა გადასულიყო აღმოსავლეთის რომელიმე კარგ გუნდში, ან ბოსტონში ან ვაშინგტონში და იქ დატაკებოდა ლებრონს და დაემტკიცებინა თავისი მეობა, ადამიანობა და ზანგურობა

14:59 | 27.06.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

ეგ სხვა საქმეა, მაგრამ ოკლაჰომას მიმართ სიმპათიები ყოველთვის მქონდა. ხანმოკლე ისტორიის გუნდია და სამი უმაღლესი კლასის კალათბურთელი აჩუქეს ნბა-ს.

14:44 | 27.06.2017
deqstera_best_7 (1964)

KORBEN
ვერგაქაჩავდნენ და ამას მარტივი მიზეზი აქვს, ვესტბრუკი ზედმეტად ეგოისტი კალათბურთელია და დურანტისგან განსხვავებით საკუთარ თავზე უფრო თამაშობს ვიდრე გუნდზე... დანარჩენები თუ არათამაშე აზრი არექნება, ორი კაცი ვერმოიგებს!!

კარი-ტომპსონი-იგუდალა-გრინის ოთხეული გაცილებით დიდია და პლიუს დურანტის ვერდაყოლიების შემთხვევაში სხვას გადაიყვანდნენ...

14:56 | 27.06.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

დურანტს, მიუხედავად იმისა რომ უნიკალური მონაცემების კალათბურთელია და დიდ სახელს და უმაგრეს სტატისტიკას დატოვებს, უკვე აქვს ცუდი სახელი ამერიკულ სპორტულ სამყაროში. მას "თამაშის მომტყუებლად" მიიჩნევენ. ანუ რაც ჩაიდინა იმის უფლება ჰქონდა, მაგრამ ამორალური ქმედება იყო. გუნდს, რომელიც ისედაც მთავარ ფავორიტად მოიაზრებენ და ზედ დაემატება საშუალოდ 30 ქულიანი და 7-8 მოხსნა-პასიანი მოთამაშე, რაღაზეა საუბარი ?
ის იყო ოკლასთან ერთად ფინალში, ამ ვესტბრუკთან ერთად შარშან ლამის მოუგეს გოლდენს. ვითომ ერთი-ორი საჭირო კაცის დამატებით რატომ ვერ მიაღწევდნენ შედეგს ?
მაგრამ უთავმოყვარეო ღორი რომ იქნები, მაგაშია საქმე. ბეჭედი მოიპოვა, მაგრამ რაღაც-რაღაცეები დაკარგა, რის გამოც ყველა დროის დიადების გვერდით შეიძლება აღარც დააყენონ.

18:39 | 27.06.2017
NudeDude (822)

დააყენებენ სად წავლენ... კეიდი უმხეცესია, და ზუსტად რომ ყველაზე დიადებშია მისი ადგილი, რასაც რასელაზე ვერ ვიტყვით.

14:36 | 27.06.2017
FC.BAYERN+GERMANY (10046)

მკვლელაააააააააააააააააააააააააააააააააა მაგარი ხარ რასელ მგელი ხარ გამოექნაონ კრიტიკოსები იალბუზიდან

18:37 | 27.06.2017
NudeDude (822)

რეებს იძახი ბიჭო? ვესტბრუკის დედას ვტენე წინ და უკან...

15:40 | 27.06.2017
baxt (1836)

კორექტულად.

14:48 | 27.06.2017
iloreli (2516)

რომელი კრიკტიკოსები?

14:10 | 27.06.2017
რაჭა (10043)

აისრულა ოცნება...ისე, ბეჭედზეც თუ იოცნებებს კრგი იქნება.

14:01 | 27.06.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

ლოგიკურია რაც მოხდა. მთელი რეგულარულის განმავლობაში მხოლოდ ეგ მაინტერესებდა, მოხსნიდა თუ არა რობერტსონის რეკორდს და გავიდოდა თუ არა საშუალო სამმაგზე. რასელმა ორივე გააკეთა, ამიტომ ალალი იყოს მასზე ეს ჯილდო.
მაშ ასე - რეგულარულის MVP უესტბრუკი, ფინალის MVP დურანტი. ვსვამ კითხვას - რატომ არ შეიძლებოდა ტანდერს ებრძოლა ჩემპიონობისთვის, თუ კეიდი დარჩებოდა და ამ დუეტის გარშემო კარგ, ბრძოლისუნარიან გუნდს შეკრებდნენ ? ჩემი აზრით შეიძლებოდა...
ამიტომ კიდევ ერთხელ: კევინ დურანტის ხიხო დდშვც მე !!! ვნახე ეგ ქალი ფინალის შემდეგ და ძალიანაც მომეწონა DDDDDDDDDD

18:35 | 27.06.2017
NudeDude (822)

ბიჭო კევინს რას ერჩის სასტავი ვერ გამიგია)) ვესტბრუკის დებილი დედაც... რატო უნდა დარჩენილიყო დურანტი ოკლაჰომაში, იმიტო რო ვესტბრუკს დახმარებოდა რეკორდის დამხობაში?)) ჰაჰაჰაჰა კაროჩეე რაა მაგრად ვერ ვიტან ეგეთ ნიგგებს ლაიქ რასსელ ჯასსელ ვესტრბუკ))) გლორი, გლორი კეიდი!!!! ფაქინგ ოოსომ)

15:37 | 27.06.2017
baxt (1836)

ვერ გახდებოდა ჩემპიონი, იმიტომ რომ უესტბრუკს სურს სამყარომ მის გარშემო იტრიალოს, ყვ
ელა თანაგუნდელმა მის პირაფ სტატისტიკაზე ითამაშოს, ხშირად გუნდის ინტერესებს სწირავს საკუთარზე. მასზე გაცილებით ნიჭიერი მოთამაშეებიც არიან დღეს ნბაში..

17:33 | 27.06.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

ყველამ თავისი პირადი ამბიცია უნდა ჩაიცხროს და მთავარი ამბიცია - ჩემპიონობა წამოწიოს წინა პლანზე. ამას გააკეთებდა ვესტბრუკი, თუ დაინახავდა რომ ძლიერი გუნდია მის გარშემო.
წელს კი რა მოხდა ? დურანტიც წავიდა და ერთადერთი რისი გაკეთებაც შეიძლებოდა ის დაისახეს მიზნად. ანუ ერთ კაცზე თამაში, დიდი რეკორდის მოხსნა და MVP-ის ტიტული. რაც შეასრულეს კიდეც.

14:33 | 27.06.2017
BEERTRANCE (97819)

ანუ სერენაზე დარდი გადააგორე ჰო DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

15:12 | 27.06.2017
KoRBeN DaLLaS (24838)

სერამდე ბევრი უკლიათ მაგას და თავის *ლე ვაჟკაცს DDDDDDDDD

12:32 | 27.06.2017
diadimaestro (2482)

როგორც ვამბობდი დაჯილდოვების ცერემონიალის გამო გადაუდიათ მვპ ის გადაცემა.ეს კაი მოიფიქრეს.იმ დედა მოდგნულ სტერნს არ უნდა მოეფიქრებია ეს ამდენ ხანს.ძაან კაია რო გაასხმევიეს.

12:26 | 27.06.2017
diadimaestro (2482)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის დაუცველობის გამო!

12:23 | 27.06.2017
diadimaestro (2482)

მოგიდგანთ ამერიკელებო მვპ ის გაცემის წესები.ვიგაცას ახლა რასი საუკეთესო ეგონება.ან რატო უნდა მიცე ამ გლეს მვპ.10000 ატასჯერ რო ისროლოს ბრონმა ბურთი და სტატზე იტამაშოს გოლდენს დაუდო ფინალში ტრიბლ დაბლი.ტფუიიი მოგუდგანთ მვპ ის გაცემის წესები ბ...ო ს.რო ამერიკელებო.ვინც ეს წესი მოიგონა იმ ამერიკელებს მაქ საუბარი.ტფუუიი.ყველაფრის გარესე დატოვეს ბრონი.თქვენი დედაც.

0.128834