კალათბურთი

4:16 | 20.01.2017 | ნანახია 7933 - ჯერ

ზაზა ფაჩულია ALL STAR-ის სასტარტო ხუთეულში ვერ მოხვდა

„გოლდენ სტეიტ უორიორზის“ ქართველი ცენტრი ზაზა ფაჩულია ALL STAR-ის სასტარტო ხუთეულს მიღმა დარჩა. ყველა ვარსკვლავის მატჩის მონაწილეთა შემადგენლობები ცნობილია, თუმცა საქართველოს ნაკრების კაპიტანს როგორც აღმოჩნდა, საკმარისი ხმების რაოდენობა არ ჰქონდა მიღებული. შეგახსენებთ, სასტარტო ხუთეულებს ახალი წესის თანახმად მხოლოდ გულშემატკივარი არ წყვეტდა. 50% ხმების ფანების იყო, 25-25 კი, უშუალოდ კალათბურთელებისა და ჟურნალისტების.

საგულისხმოა, რომ გულშემატკივართა ხმების მიხედვით ზაზა მეორე ადგილზე გავიდა (ჯამში 1 500 000-ზე ოდნავ მეტი ხმა), მაგრამ როგორც მოსალოდნელი გახლდათ, კალათბურთელთა და ჟურნალისტების მხრიდან ზაზას მხარდაჭერა თითქმის არ ჰქონია. მოთამაშეთა რეიტინგში მან მე-12, ხოლო ჟურნალისტების რეიტინგში მე-10 ადგილი დაიკავა.

სხვა მხრივ კი, ALL STAR-ზე შემდეგი კალათბურთელები მოხვდნენ:

დასავლეთ კონფერენციის სასტარტო ხუთეული: სტეფენ კარი („გოლდენ სტეიტ უორიორზი“), კევინ დურანტი („გოლდენ სტეიტ უორიორზი“), ჯეიმს ჰარდენი („ჰიუსტონ როკეტსი“), კავი ლეონარდი („სან ანტონიო სპურსი“), ენტონი დევისი („ნიუ ორლეან პელიკანსი“)

აღმოსავლეთ კონფერენციის სასტარტო ხუთეული: კაირი ირვინგი („კლივლენდ კავალიერსი“), ლებრონ ჯეიმსი („კლივლენდ კავალიერსი“), ჯიმი ბატლერი („ჩიკაგო ბულსი“), გიანის ანტეტოკოუმპო („მილუოკი ბაქსი“), დემარ დეროზანი („ტორონტო რეპტორსი“)

აღსანიშნავია, რომ სასტარტო ხუთეულს მიღმა დარჩა „ოკლაჰომა სიტის“ ვარსკვლავი რასელ უესტბრუკი, რომელიც ბრწყინაველ სეზონს ატარებს. მას წელს 21 სამმაგი დუბლი აქვს შესრულებული, ხოლო საშუალოდ თამაშში დიდებული მაჩვენებელი გააჩნია: 30.6 ქულა, 10.4 პასი და 10.6 მოხსნა.

ახლა გასარკვევია ყველა ვარსკვლავის მატჩში მონაწილე სათადარიგო შემადგენლობის კალათბურთელები, რომლის არჩევანი უკვე მთავარ მწვრთნელებზეა. სათადარიგო შემადგენლობები ცნობილი 26 იანვარს გახდება.

რაც შეეხება ALL STAR-ის შეხვედრას, იგი 19 თებერვალს, ნიუ ორლეანში გაიმართება.


კომენტარები (49)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

02:13 | 21.01.2017
ალლენ (463)

korben dallas

მარტო ქართველებს არ გვჭირს ეგ რასაც წერ, არ გახსოვს ვიღაცამ წყალი რომ გადაისხა და მერე მთელი მსოფლიო წყალს რომ ისხავდა

02:18 | 21.01.2017
ალლენ (463)

კარგად რომ გააპიარო რაღაც სისულელე, ობამაც გააკეთებს

12:33 | 21.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

კი, ეგეთი კოლექტიური კვერცხობები მეც მიკეთებია. მახსოვს, ბავშვობაში მიტინგებზე ვიჩოქებдი ხოლმე DDDDDDDDDDDD

21:17 | 20.01.2017
Z U R A (18341)

მთავარია ბეჭედი დადოს წელს ზაზამ და ოლსტარის დედაც მ.......! 20 მილიონზე თქვა უარი ბეჭდის გამო და იმედია დაუფასდება...

02:26 | 21.01.2017
NGoLo KaNte (36472)

+1

21:08 | 20.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

олег мостовой
აი კაკრას შენ თვითონ ჩამოაგдე საუბარი ხორვატებზე. ალბათ дამეთანხმები, რომ дიдი საკალათბურთო ტრაдიციების ქვეყანაა дა ნბა-შიც მაგარი ხალხი ჰყავдათ. იგივე ევროპის ყველა дროის ერთ-ერთი საუკეთესო მოთამაშე дრაჟენ პეტროვიჩი, იგივე ნბა-ს სამგზის ჩემპიონი ტონი კუკოჩი дა სხვები. ახლაც ყავთ რამдენიმე წარმომაдგენელი იქ. ოლ სტარებზე მილიონნახევარი ხმა ერთაд აღებული არ ჰქონიათ მაგათ.
дიახ, ხორვატებმა იციან ერთმანეთის გვერдში дგომა. ოღონд იქ, საдაც მართლა საჩიროა дა არა რაღაც აბსურдულ дა ხელოვნურაд აგორებულ კამპანიებში.

21:15 | 20.01.2017
Z U R A (18341)

ხმის მიცემა როგორ იყო სანამ სოციალური ქსელებს მიაბმდნენ? ტელეფონით ხო როგორც მახსოვს? ეხლა გაცილებით მარტივია ფეისბუქით, მეილით, ტვიტერით და ასე შემდეგ... პეტროვიჩის და კუკოჩის დროს როგორ მისცემდნენ ესე მარტივად ხმებს ხორვატები დაფიქრდი აბა? )

22:29 | 20.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

ბოლო ათი-თორმეტი წელი ხო აქვთ მაგის საშუალება. მაქსიმუმ ასი ათასი ხმა მიეღო მაგათ საუკეთესო წარმომაдგენელს

22:34 | 20.01.2017
Z U R A (18341)

მერე პეტროვიჩი როდის იყო ან კუჩოკი? ძაან ცუდი შედარება მოიყვანე ) პეტროვიჩის დროს რომელ ხორვატს ეცალა ხმის მისაცემად

22:44 | 20.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

ნუ მოცლაზე თუა, მაშინ ბაზარი არაა DDDDDDDDDDDD

22:47 | 20.01.2017
Z U R A (18341)

90 იან წლებში შენი აზრით ხმის მიცემის საშუალებაც რომ ჰქონოდათ ხორვატებს ეცალათ მაგისთვის?? ) რავი ან არ იცი პეტროვიჩი რომელ წლებში იყო NBA-ში ან იუგოსლავიის მოვლენების და ხორვატიის დამოუკიდებლობისთვის ბრძოლის შესახებ არაფერი გსმენია...

23:00 | 20.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

შევეშვათ 90-იანებს. 2000-იანებში дა მერე ? 15-ზე მეტ ხორვატს უთამაშია ნბა-ში дა ახლაც არიან. იგივე ბოგдანოვიჩი, სარიჩი, ჰეზონია ყოფილან გამოკითხვის ლიдერებში? ლიдერებში კი არა, ახლომახლო ყოფილან ?
არ ყოფილან ერთი უბრალო მიზეზის გამო. არ არიან ოლსტარის дონის ხალხი, ისევე როგორც ფაჩულია. ხორვატებიც მშვენივრაд ხვдებიან ამას дა არც თავს იკლავენ ხმის მიცემით.

01:57 | 21.01.2017
ssll (1520)

აი ხედავ,არც შენ შეგარჩინეს +-5 წელი...დდ

23:05 | 20.01.2017
Z U R A (18341)

ხო მარა გოლდენის დონის გუნდში არავის უთამაშია... და არც სარიჩი არ ჰეზონია და არც ბოგდანოვიჩი ზაზას დონის არაა... შეადარე პროსტა მაგათი კარიერა ზაზს კარიერას... არ ვიძახი რო ზაზა იმსახურება აუცილებლად ოლსტარს მარა ჰეზონიებს და სარიჩებს ვერ შევადარებ 14 წლიან ვეტერანს რომელიც ეხლა მსოლფიოს ერთ-ერთ საუკეთესო გუნდშI თამაშობს და თან ძირითადი ცენტრია...

20:59 | 20.01.2017
GIO-JUVE+KICHA+DEL PIERO (1033)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის ავტომატური ბლოკირების მიერ, ის შეიძლება დაიშვას მოდერატორის მიერ

19:42 | 20.01.2017
Shevche (15054)

ამერიკელები სპორტსმენებს დასცინიან, მასეთი ერიაო.
რავიცი, ამ საიტზე კომენტარებში ქართველ სპორტსმენებზე რომ დაცინვა და ქილიკი მიდის..
ახლა რაც შეეხება ზაზას. გასაგებია, რომ მაღალი დონის კალათბურთელია. გასაგებია, რომ ყველას გვინდოდა ოლსთარზე ეთამაშა, მაგრამ, ობიექტურად, ზაზას პლუსი პუბლიკაზე, ლამაზად თამაში არაა. ბევრ სამუშაოს ასრულებს, სასარგებლოა, მაგრამ ოლსთარის მატჩისთვის მასზე უკეთესებიც არიან. ობიექტურად.
ჰოდა, ამერიკელებიც თავიანთი შეხედულებისამებრ იღებენ გადაწყვეტილებას და არჩევენ იმას, ვინც ურჩევნიათ. ქართველობის გამო არავის დაუჩაგრავს.

17:53 | 20.01.2017
მესი მსოფლიო ჩემპიონია (10512)

ნეტა ერთი რა რაის ოლსტარი მაგარი ბანძობაა დგანან და სამიანებს ესვრიან დაცვას ეგენი არ თამაშობენ მაგას მირჩევნია ევროლიგის თამაშს ვუყურე ფენერბაჰჩე ცეესკა

18:01 | 20.01.2017
skyww (547)

მართალი ხარ პრსოტა ჩვენიანი რო ითამაშებდა გაასწორებდა მაინც თორე სანახავად არც მიყურებია და არც ვაპირებდი ყურებას მიტუმეტეს ზაზას გარეშე

18:43 | 20.01.2017
dinamo222 (8587)

ოლსტარები ადრე იყო მართ;ლა ლეგენდები თავსრომ იკლავდნენ მოედანზე მოსაგებად !ეხლა მასხარაობაადა სპექტაკლია მეტი არაფერი

17:22 | 20.01.2017
dinamo222 (8587)

აქ ქვემოთ დაწერეს რომ კარგია რომ ვერ გავიდა ზაზა ხუთეულშიო დასცინებდნენო და ზაზაც დაიგრუზებაო ! ჯერ ერთი ამერიკელები ვაშინგტონსაც კი დასცინიან და რაღაცა მულტფილმებში მასხარად და დებილად გამოყავთ (კალათბურთელებზე და სპორტსმენებზე საერთოდ არაფერს ვამბობ ფელპსსაც კი დასცინიან )ეგეთი ჯიშისანი არიან და შეეკითხეთ თუ გინდათ ზაზას სულ ცალ ფეხზე კიდია მაგათი დაცინცა და ეს მილიონ ნახევარი ხმა ზაზას უფრო მაგარ სტიმულს მისცემს ! ნათქვამიც აქვს როვა რვაასი ათასი ხმაქონდა სიამაყით ლაპარაკობდა ასე რომ უყვარს ხალხს !!

17:06 | 20.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

რუსლანა ხაბაროვსკაია
ჰოდა ეგ დავწერე ქვემოთ სწორედ. შეიძლება ეს ხმები მაინც გაითვალისწინონ და ქართველ ხალხს აჩუქონ ერთი ოლსტარი. მე პირადად ძალიან ლამაზ ჟესტად ჩავუთვლი ამას ამერიკელებს.
მერე რა, რომ იქ მისი ადგილი რეალურად არ არის.

17:03 | 20.01.2017
dinamo222 (8587)

ის ბოღმა შავი მაიმუნი კაზინსიც ხო ვერ გავიდა მაგით მაინც მოვიოხე გული

17:02 | 20.01.2017
dinamo222 (8587)

ნაბო...ბის ქვეყანა @@@

16:52 | 20.01.2017
baxt (1836)

პრინციპში არც ველოდი ზაზას გასვლას. აი უესტბრუკი და კაზენსი რომ ვერ გავიდნენ გამეხარდა. უესტბრუკს სულ სამმაგები აქვსო გაკეთებული.. ექნება, აბა რაა, მთელი გუნდი იმაზე თამაშობს, რომ რასელმა როგორმე სამმაგი გააკეთოს, ეს კიდევ ზოგჯერ ოთხმაგ დუბლებს აკეთებს შეცდომებიანად. კარიმაც რომ უესტბრუკის სტილში ითამაშოს, ისიც დადებს არანაკლებ სამმაგებს, მარა კარი და ტომპსონი გუნდურ კალათბურთს თამაშობენ. იმიტომაცაა გოლდენი პირველზე და ოკლაჰომა სადაცაა იქ. ასევეა კაზენსიც, სანამ სათამაშო აზროვნებას არ დახვეწავს, პლეი ოფი სანატრებელი ექნება კარგახანს და დატკბეს თავისი ორმაგებით და ჩატენვებით.

17:02 | 20.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

ვესტბრუკი მაინც იქნება მანდ. ასევე კაზენსიც, გასოლს ხელი მოუტეხია, სავარაუდოდ ოლდრიჯიც შეიძლება იყოს, ან თაუნსი.

17:42 | 20.01.2017
iloreli (2516)

ადგილები თავისუფლდება პანტაპუნტით... ისე მიდის საქმე შეიძლება მოზგოვსაც დაუძახონ. ჩემი გრიფინდორი უკვე მესამედ დაიმტვრა ოლსტარისთვის თორე საერთოდ არ იქნებოდა სალაპარაკო...
გრიფინი და ჯორდანი უნდა იყოს ოლსტარზე...

16:35 | 20.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

რუსლანა ხაბაროვსკაია
გენაცვალე, ვინმემ რამე დაგაბრალა ? შენც, მეც და ბევრი სხვაც ჩვეულებრივი მოქალაქეები ვართ. ზოგს ამერიკა მოგვწონს, ზოგს რუსეთი, ზოგსაც შეიძლება ბუტანი და ლაოსი DDDDDDDDD
მე იმას ვამბობ, რომ ამ პატარ-პატარა ინიექციებით გვწამლავენ, გვმართავენ, გუნება განწყობილებებს გვიცვლიან. გვახტუნავებენ ასკინკილით ქვიდან ქვაზე.
ბევრი იტყვის სად მასების მართვა და სად ოლსტარის თემაო. მე კი ვუპასუხებ, რომ მიუხედავად შინაარსის უწყინარობისა, მასში უამრავი ადამიანი იყო ჩართული. განსაკუთრებით კი საზოგადოების ყველაზე აქტიური ფენა - ახალგაზრდობა. აი მათ აზროვნებაში დღეს რაღაც შეიცვალა. ალბათ დამეთანხმები.

16:29 | 20.01.2017
iloreli (2516)

რა რასიზმია ერთი თეთრი, საფიცრად მაინც შეეყვანათ.

დრაგიჩი, ლავინი, ჰეივარდი, გასოლი, ზაზა

გამოით გაგძუყნოთ ზანგურებო. აი ჩემი ოლსტარი

16:20 | 20.01.2017
iloreli (2516)

დამპლები მაგენი... რაფერ დამიჩაგრენ ბაღანეეე... გამომყევი ზაზია შენ. ნოვოსიბისრკში გაგიკეთე კაი ადგილი.
კაი სალა, კაო ოტკა, კაი გოუები...
რა გინდა მაი დამყაყებულ ოკლენდში, მაგიც არ იყოს როსტოვ ნა დანუ...
კაი 2015 იან ЛАДА 2107 ჩაგახუტებ. რო ჩააჭერ მეხუთეს ითხოვს (ახლებს მგონი აქვს მეხუთე)..
სახლთან იქნები ახლოს თან
წამოი ბიძია რას აშლევიებ ნერვებს მაი ვესთბრუკებს და გარნეტებსს?>

16:04 | 20.01.2017
Muriko123 (52)

არც მე მჯეროდა დიდად ზაზას გასვლა მით უმეტეს რაც წესები შეიცვალა მაგრამ რა მაცოფებს იცით ამ გოთვერანი ამერიკელების ცინიზმი და დაცინვა ეს უკვე სხვა რამეში გადადის და ამოტომ ერთს ვეტყოდი დონალდი ბიძიას მონებს.. თქვენს დედას გა....ა ზაზამ და მთელმა საქართველომ თქვენი ვითომ მაგარი დედები მ.....ნ მე.

16:03 | 20.01.2017
iloreli (2516)

იგუადალა ისე უყურებს ზაზას უეჭველი გაიფიქრა: ,,არადა ფხიზელი ხმის ამომღები არაა და რო დალევს რა ემართება ტოოოოოო!!!!!!!!!“

15:48 | 20.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

არადა შანსი ჯერ კიდევ არის. ხომ შეიძლება რომ სათადარიგოებში აიყვანონ ფაჩულია...
თან ხო ვიცით, როგორ უყვართ სიურპრიზები, საჩუქრების კეთება. 2008 წლის აგვისტოშიც რა მოულოდნელად გამოგვიგზავნეს წყლით სავსე ბოთლები DDDDDDDDDD

16:00 | 20.01.2017
iloreli (2516)

მაგან წყალი მაინც გამოგვიგზავნა და ამ მეორემ ისეთი საყვარელი და ლამაზი რაკეტები ჩამოყარა ფეიერვერკები გეგონებოდა და ის ტყვიებიც რა ჰაეროვნად წუოდა გორში...
ახლა აქ ბევრს რო კითხო სამაგიეროდ ის შორსაა და ეს აგერაა ორფეხნაბიჯზე და თან კაი გოგოები ყავთო ლოგიკააა ქვას ხეთქავს

16:08 | 20.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

ეგრეა მეგობარო, ამ უწყინარი ამბით მთელი ამერიკა გადავიმტერეთ ყველა მაგათ გინებაშია დილიდან DDDDDDDDD

15:54 | 20.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

სასვე ბოთლები

15:53 | 20.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

წყლით სავსე ბოთლები

15:36 | 20.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

გურულო-ს
მხოლოდ ორი უკანახაზელი უნდა ყოფილიყო სასტარტოში და სამი მოთამაშე - კარი, ჰარდენი და რასი იყვნენ უდავო ფავორიტები ამ ორ ადგილზე. შესაბამისად ვესტბრუკი ცოტა დაიჩაგრა, მაგრამ ტრენერები უეჭველი აიყვანენ, ბუნებრივია.
რაც შეეხება დევისს - ისედაც უძლიერესია და თან პელიკანსში თამაშობს. ოლ სტარიც ნიუ ორლეანშია

15:55 | 20.01.2017
iloreli (2516)

ხოდა მიეცათ ძმაო ჩემო ხმა ვინმემ დაუშალათ? ნიუ ორლეანში ნახევარი მილიონი ადამიანი ცხოვრობს და ეზრუნათ თავიანთ პრესტიჟზე, თუ ეგეც ჩვენ ვასწავლოთ მაგ უვიც და უნახავ ამერიკელებს?

16:00 | 20.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

არა ჯიგარო, არა... ეს ხმის მიცემის პროცესი არასოდეს ყოფილა ისტერია. ყოველთვის მშვიდად მიმდინარეობდა და კალათბურთის მცოდნე ამერიკელები არ ცდებოდნენ არჩევანში - ყოველთვის ღირსეული სასტარტო ხუთეულები დგებოდა.
ჯერ ჩინელებმა და აგერ მეორე წელია ჩვენც ავამღვრიეთ წყალი. ჰოდა იმათაც ზომები მიიღეს რა.

15:24 | 20.01.2017
fidofido (3392)

სპეც სამსახურის არა ეხლა ობამასი:დამერიკის დედას თხარა ზაზამ. ეგენი არიან დემოკრატები? რაც მაგათ კაცობრიობის წინაშე მიქარეს

15:43 | 20.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

აი სწორედ მაგ განწყობაზე მაქვს საუბარი. აი ზემოთ ფბ-ს კომენტარებიც წაიკითხე. ეს მხოლოდ მცირე ნაწილია საერთო სურათის.
რაც ყველაზე ნაკლებად დასაჯერებელია, იმით აკეთებენ საქმეს. სპეცსამსახურების კლასი ამაში მდგომარეობს.

19:40 | 20.01.2017
fidofido (3392)

ამერიკა დიდი ხანია მახატია მაგათი ძალათ დემოკრატი დედას თხარა ბილადენმა:დ კარიერიდან გამომდინარე იმსახურებდა ზაზა. ისე მისთვის მხარდაჭერა უფრო ბევტრს ნიშნავს ვიდრე ოლსტარი

15:27 | 20.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

+ ბევრი მიქარეს არანაკლები რუსებზე თუ მეტი არა მარა ამ კონკრეტულს ალ სტარზე დემოკრატები არიან რას ერჩით მაინც ვერ გამიგია უკვე რუსებსაც ვასწრებთ მიკერძოებაში ერთი ეპიზოდი გამახსენდა ადრე ადრე იყო მილანის თამაშს უყურებდი და პირლო არტყამს საოცარი ტრაექტორიით და რუსი კომენტატორი ამბობს პირლო უდარილ ვაროტუ კაკ ნაშ სემაკ ჩვენმა კომენტატორმა რო თქვას ეხლა ლებრონი ტენის ისე როგორც ჩვენი ზაზა

15:18 | 20.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

პრესა ყოველთრვის 90% ობიექტურად აძლევს ხმას და ძლებდა ფეხბურთსიც და კალათბურთშიც.........საქართველოა კი არაა ამერიკის პრესა ვინმეს მითითებებს რო ასრულებდეს

15:16 | 20.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

ობიექტურად არის სასტარტო შერჩეული...ნუ შეილება რასელაზე იდაონ მარა კარიც იმსახურებს დალშე ულაპარაკოდ ეკუთნოდა ყველას აქეთ ირვინგის სასტარტოზე შეილება კიდე კამათი..დანარჩენი ყველა იმსახურებს 100%

14:42 | 20.01.2017
SHENGE (375)

zazamac isrolos kvela tamasshi 20-25 srola da itamashos 35 cuti...kazinsze kargi stati ekneba darcmunebuli var..sigos bechedi da unda gadavides iset gundshi sadac meti dro da sashualeba ekneba....

15:15 | 20.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

ქონდა უკეთესი სათამაშო დრო სარშან მარა ქულები ზაზას სუსტი წერტილია ნბაში..ნუ ნაკრებში მოაგროვებს იასნია....მერა რა რო ქართველია ენტოვი დევისის მაგივრად რატო უნდა იყოს ზაზა ოლ სტარის სასტარტოში 1 მიზეზი მაინც დაასახელეთ გარდა იმისა რო ქართველია????

15:16 | 20.01.2017
iloreli (2516)

დამრტყმელი და პურისმჭამელია

15:20 | 20.01.2017
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

მეც მივეცი არაერთი ხმა ჩვენს კაპიტანს მარა მარტო იმიტო რო ქართველია იქ არაფერი ესაქმება...........ზაზა ნამდვილად არაა სტარი ამერიკაში..........ოლსტარტი კიდე შოუა რომლის ღირებული კომპონეტების ვერც ერთ კომპონენტს ვერ აკმაყოფილებს ზაზა...ცატენვა მაგან არ იცის...3 ქულიანი მაგას არა აქვს დრიბლინგი და ტეხნიკა 0 და ზაზას დაყენებული ბლოკი არავის უნდა ოლ სტარზე

15:37 | 20.01.2017
iloreli (2516)

არც მთლად მასეა საქმე... შარშან რო ბოგატი გასულიყო ოლსტარში სენ გგონია ვინმე შეცვლიდა წესებს? თუ თვალში მოგხვდებოდა ბოგატი სტატისტიკა, თუ სასწაულად ტენის ეგეც...
მარა ბოგატი გაპიარებული იყო თავიდანმე.. პირველ პიკად მივიდა და კაცია დუნიაზე...
ნოა რო გასულიყო აღმოსავლეთში სეცვლიდნენ წესებს? არ მითხრა ეხლა ნოა ზაზას ჯობიაო...
ტაისონ ჩენდლერი რო ყოფილიყო გამოკითხვაში წელს მეორეზე ?
მოკლედ უსინდისობაა გააკეთეს და ეგარი ჩემი კომენტარი

15:57 | 20.01.2017
ბრიუს უენი (189)

გააკეთეს მაგრამ მაინც ხო ვიცით რო არაა ზაზა მაგ დონეზე... არ მსიამოვნებს რომ ვამბობ ამას, მაგრამ ნუ სიმართლეა რა. მეც რომ ხმას ვაძლევდი, ვაძლევდი იმიტომ, რომ ვაფასებ მაგ კაცის 14 წლიან მოღვაწეობას, ვაფასებ როგორც კალათბურთელს და როგორც პიროვნებას. ყველამ ვიცოდით რომ ზაზა ვერ გავიდოდა უბრალოდ, ხმას ავტომატურად ვაძლევდით. )

15:59 | 20.01.2017
ბრიუს უენი (189)

და მე თუ მკითხავთ ზაზამ ამ დაფასებაზე პასუხი უნდა გაგვცეს ევროპაზე უმაღლესი დონის თამაშით, თუ მოინდომეს ნახხევარფინალიც კი არ იქნება შეუძლებელი, ასე რომ ყველაფერი წინაა კლივლენდის ჩემპიონობაც და ევროპის ჩემპიონატიც :დდ

14:41 | 20.01.2017
In vino veritas (2107)

korben dallas

მედიისგან ხმა არ მიუღია

13:27 | 20.01.2017
gambit13 (193)

ობიექტურად არ იმსახურებდა და არ ღირს ამიტო ისტერიის ატეხა, მიუხედავად იმისა რომ მეც აქტურად ვუჭერდი მხარს ზაზას, მითუმეტეს ამ საკითხის გეოპოლიტიკურ სიბტყეზე გადატანა და ანტიამერიკული ისტერიის ატეხა უადგილოა

13:21 | 20.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

дა საერთოд, მე ვაბშე სხვა თემა მგონია ეს ერთთვიანი ვაკხანალია, რაც ჩვენთან ოლსტარის პონტში ატყдა.
ყველამ ვიცით თუ რა შეუძლია სოცქსელებს, ხალხის მასების მობილიზების дა ერთი იдეის გარშემო გაერთიანების მხრივ. აქაც ასე მოხдა, უზარმაზარი კამპანია გააჩაღეს ზაზას მხარдასაჩერაд. არამარტო ინдივიдუალურაд, არამეд სხვაдასხვა კომპანიების, ორგანიზაციების дა სამთავრობო სტრუქტურების дონეზეც კი.
არაдა წინასწარვე ცნობილი იყო, ახალი წესები ხმის მიცემაზე дა ფაჩულიას შანსების ფაქტიურაд არარსებობაზე.
მიუხეдავაд ამისა ათიათასობით აдამიანმა იაქტიურა дა მილიონნახევარი ხმა მოგროვдა, თუმცა ახალი წესების თანახმაд ზაზა სასტარტოში მაინც ვერ მოხვдა.
გაдახეдეთ აბა სოცქსელებს дა სხვაдასხვა სპორტულ საიტებს. გაიარეთ აბა дილიдან ქუჩაში... ყველა ამერიკელების გინებაშია DDDDDDDDD სერიოზული ანტიამერიკული ფონი შეიქმნა дა ეს სპეცსამსახურების შემოგдებული თემა მგონია.
შეიძლება თქვათ, ოლსტარი უმნიშვნელო რამეა дა სპეცსამსახურები მაგით არ дაინტერესдებიანო, მაგრამ რო იცოдეთ რა ბავშვური თემით ააგორეს პროტესტი ასაдის წინააღმдეგ, გაგეცინებათ.
მე არ ვამბობ, რომ ანტიამერიკული გამოსვლები дაიწყება, აქ ფონია მთავარი. ეს მთავრობა ამას სულ ცдილობს. ამასობაში რუსულ კომპანიებთან, თუნдაც გაზპრომთან თამამაд იдება ხელშეკრულებები, სულ უფრო მცირე რაოдენობის ხალხი აპროტესტებს ამას.
p.s. ჩემი აზრით აი ამიტომ გამოხატა ზაზასაдმი მხარдაჩერა ამერიკის საელჩომ. იქ საზრიანი ხალხი მუშაობს дა მასების აზრის კონტროლი ევალებათ. მე ვაბშე იმასაც ვფიქრობ, რომ ამ ყველაფერს რო შეაფასებენ იქნებ სათაдარიგო სასტავში მაინც გამოუნახონ აдგილი ფაჩულიას. ბოლობოლო სტრატეგიული პარტნიორები ვართ DDDDDDDDDDDDDDDD

15:32 | 20.01.2017
iloreli (2516)

უუუხ მაგათი ჯიშიიიიიიი...
არ მინდა ისტორიულ მოვლენებზე პოლემიკაში გადაიზარდოს ეს საუბარი. მოკლედ გეტყვი... ყველა სხვადასხვანაირი ნაგავია ჩვენს ირგვლივ. შევეტენოთ შვეიცარიას... ფონი მაინცაა მისაღები...

14:11 | 20.01.2017
BEERTRANCE (97819)

ისე მაინტერესებს, ვინმე ჰოკეისტი რო გვყოლოდა და ღრუსებს ჰქონოდათ ოლსთარის მაგვარი, იგივე ნაირი ხმის მიცემა რო წავიდოდა და ღრუსებს დაცინვა დაეწყოთ. მერე ვინ უფრო მეტი საგინებელი აღმოჩნდებოდა

14:07 | 20.01.2017
საბარსა (2123)

DDDDDDDDDDDDDDDD

12:44 | 20.01.2017
iloreli (2516)

,,თენგოს“
რათქმაუნდა შექმნილი გარემოებების და სიტუაციის მიხედვით უნდა შეცვალო წესი, მაგრამ არა კონკრეტული ერთი ადამიანის დისკრიმინაციის ან პრივილეგირებულ მდგომარეობაში ცაყენების გამო. ამაზეა საუბარი.
ვიღაცა რო გაიჩითოს 3 მეტრიანი ტიპი დადგეს მეტოქის ფართან ხო ყველა ბურთს ჩაგიგდებს. აზრი არ ექნება მასთან ბრძოლას და კონკრეტულად ამ ფაქტის გამო ადგე და აკრძალო კალათბურთში დავუშვათ 230 სმ. მაღალი კაცის დაშვება პარკეტზე.
მარტივ მაგალითს გეტყვი... დეტალები სეიძლება ზუსტად არ მახსოვდეს და ბოდიშს ვიხდი თუ რამე შემეშლება მაგრამ დაახლოებითი შედარება მაინც გამომივა.
საქართველოში პარლამენტარის მინიმალური ასაკი კონსტიტუციით ან ორგანული კანონით დადგენილი იყო 25 წელი. იმის გამო რომ მიშას უნდოდა თავისი ერთ-ერთი კდემამოსილი ახლობელი დაესვა დეპუტადად რომელიც იმ დროს იყო 22 წლის პარლამენტარის მინიმალური ასაკი შეამცირა 21 წლამდე.... ვოტ ტაკ. ესარი მიუღებელი ზუსტად თორე თუ ზოგადად ქვეყანაში ისე აიმარლებს განათლების დონე, სხვა კრიტერიუმები და საჭიროება მოიტანს ასაკის დაწევას და არა კონკრეტულად ერთი ადამიანის შეყვანა პარლამენტში.
იგივე გააკეთა ბიძინამ როგორც მახსოვს იუსტიციის მინისტრი იურისტი რო უნდა ყოფილიყო კანონის თანახმად და რადგან წულუკიანს იურისტის დიპლომი არ ქონდა კანონიდან დათქმა ამოიღეს ერთი ადამიანის გამო და არა იმის გამო რომ საზოგადოდ მიუღებელი იყო ის შეზღუდვა

12:48 | 20.01.2017
ალლენ (463)

კონკრეტულად ზაზას გამო არ შუცვლიათ, უბრალოდ ზაზათი დაინახეს საფთხე რომ ოლლ სტარი უფრო ნაციონალური თამაში გახდებოდა ვიდრე რეალური სტარების.

12:56 | 20.01.2017
iloreli (2516)

ზაზას გამო შეცვალეს მეგობარო... აბა მოზგოვს ოჯახის წევრების არ აძლევენ ხმას.. საქართველოში მოხდა ესეთი სამარცხვინო ფაქტი, რომელიღაცა რაიონში კაცმა დეპუტადად დააყენა თავის კანდიდატურა და მთელს რაიონში მხოლოდ 3 ხმა მიიღო... არადა ოჯახში 5 სრულწლოვანი წევრი ყავდა...
ხოდა სირცხვილი რუსებს მამენტ რო მოზგოვი 20 ეულში ვერ შეყავთ.. იმ დღეს ვიასატის კომენტატორმა თქვა ეგ ზუსტად ამხელა ერთსულოვნება გამოხატა ქართველმა ხალხმაო და ჩვენს ხო შეგვეძლოო აქამდე მოგვეფიქრებინა და რომელიმე ჩვენი თანამემამმულე გაგვეყვანაო... ისე კრილენკოს კი აქვს მგონი ნათამაშები

12:51 | 20.01.2017
ალლენ (463)

ბიძინა რომ იყოს იქ უცებ ჩაატარებდა ანალიზზს როგორ ჯობია მოზგოვი დურანტს და მერე მთელი ნბა დაეთანხმებოდა

12:32 | 20.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

გულშემატკივრისთვის ხმის უფლების მინიჩება, ეს თავიдანვე იყო ნბა-ს ხელმძღვანელების კეთილი ნება. дა ყოველთვის ოლსტარის სასტარტო შემაдგენლობები იყო ღირსეული дა მართლაც ვარსკვლავური. იქამдე, სანამ ხიხო ჩინელები არ ჩაერივნენ საქმეში. ჩვენ კი უარესი ვქენით.თქვე дალოცვილებო, იქნებ პირველ რიგში კალათბურთი გვიყვარдეს дა არა ჩვენიანი ამ სპორტში. აგერ გაдახეдეთ ხუთეულებს, ვინც იტყვის რომ ზაზა მათი თანასწორია პარკეტზე გინд სტატისტიკით, გინд სათამაშო дონით, მაგრაд გავიცინებ.
ესეც გარკვეულწილაд ნეპოტიზმის გამოვლინება იყო дა აღარ მიკვირს ამ ქვეყანაში რომ სულ ასეა. ყოველ ჩვენთაგანში (ან უმეტესობაში) გვიზის ეს ჩია дა გვაწვალებს, თუმცა ერთეულებს ვაგინებთ ხოლმე ამის გულისთვის. дარწმუნებული ვარ ათიдან ცხრა კაცს ამის საშუალება რომ მიეცეს იგივეს იზამს.

12:46 | 20.01.2017
deme2222 (1418)

თან გაითვალისწინე საბოლოო შედეგით მეექვსეზე გავიდა და არყოფილა მთლად ისე საქმე შენ რომ გგონია

13:28 | 20.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

ვარაუдობдნენ, რომ მოთამაშეები 30-ზე გაიყვანдნენ, მეдია კი 25-ზე, მაგრამ ბევრაд მეტი ხმა მიიღო მათგანაც. თუმცა სასტარტოში 5 კაცი ხვдება дა გინдა მეექვსეზე გასულხარ გინдა მეასეზე.
მე ვფიქრობ შანსი ახლა უფროა. მაინც გაითვალისწინებენ ხალხის აზრს дა პატარა საჩუქარს გაგვიკეთებენ.

12:45 | 20.01.2017
ალლენ (463)

მინი სტარი იყო. მაგრამ ონილის ადგილს რომ იკავებდა ხუთეულში ეგ იყო უსამართლობა თორე მეორე ცენტი ნაღდად იყო ლიგაში იმ პერიოდში

12:45 | 20.01.2017
deme2222 (1418)

მე ვგულშემატკივრობ ზაზას და შეგიძლია ამიხსნა რატომ უნდა მიმეცა ჩემი ხმა სხვისთვის? შენ საქართველო ესპანეთზე (შესარჩევის თამაშზე) ესპანეთს უგულშემატკივრებ იმიტომ რომ ის უფრო იმსახურებს მსოფლიოზე გასვლას? რა ლოგიკაა

13:01 | 20.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

მსოფლიოზე გასვლა ბრძოლით ხдება дა ვინც იგებს ის ღირსია კიдეც. ამიტომაც ვერ გავдივართ იქ, რომ საკმარისი дონის სპორტსმენები არ გვყავს.
ხმის მიცემაზე რო იყოს, ფეხბურთშიც გავიдოдით DDDDDDDD
ხმის მიცემაზე რო იყოს. ისეთი ხალხი ვართ ჯოტია ცაავას გავიყვანдით კვოტერბეკაд სუპერბოულში DDDDDDDD

12:10 | 20.01.2017
deme2222 (1418)

ეს მორალისტობა რაგიყვართ რა )))
ეს დედააფეთქებული რით ვერ გაიგეთ თქვენ და ჩვენ არავის ავურჩევივართ ექსპერტებად, ან რა დამსახურებისთვის გგონიათ თავი ექსპერტები ის მაინც გვითხარით.
ხმის მიცემა არის გულშემატკივრისთვის, ანუ ფანების რაოდენობა დგინდება.
თუ სხვას მეტი გულშემატკივარი ყავს (ობიექტურად უნდა ყავდეს კიდეც) მისცენ ხმა დავუშალეთ?
ეგ იგივეა გამოკითხვა რომ ტარდებოდეს რომელი ნაკრები გინდა მსოფლიოზეო და თქვენ მორალისტებმა და "ექსპერტებმა" ესპანეთს მისცეთ ხმა. სირცხვილია რა!!!!

12:15 | 20.01.2017
ssll (1520)

პროსტა ის ტეხავს,რო ურ კურდღელს ინადირეს და ორივე შესანსლეს (ფანები რაოდენობა დაადგინეს კიდეც და პახოდუ დაიკიდეს კიდეც)...

12:24 | 20.01.2017
deme2222 (1418)

ნუ ეგ ხო
მაგრამ ჩვენ ჩვენი გავაკეთეთ (განმარტება მორალისტებისთვის: მსოფლიოს ვუთხარით რომ ჩვენს კაპიტანს მიუხედავად იმისა რომ ბევრი ჯობს ვაფასებთ და დიდ პატივს ვცემთ)

12:05 | 20.01.2017
In vino veritas (2107)

თენგოი

გეთანხმები, რომ ამით შეიძლებოდა ცუდი მაგალითი მიგვეცა უფრო დიდი ქვეყნებისთვის, ნაღდად არ მინდა ოლ სტარში ჰუერტასი, ამინუ ან მოზგოვი ვიხილო.

ისე მოთამაშეებმა მე-12 ადგილზე გაიყვანეს ზაზა, რაც ჩემი აზრით საკმაოდ დასაფასებელი და საამაყო ადგილია ამხელა ვარსკვლავულ ლიგაში.

12:24 | 20.01.2017
ალლენ (463)

კიი 14 წელია ლიგაშია მიცემდნენ ხმას თავისი მეგობრები

12:03 | 20.01.2017
ssll (1520)

"ეკუთვნის-არ ეკუთვნის"-ზე არაა...როგორც გაბაზრებულია საქვეყნოდ ოლსტარის სასტავს ხალხი ირჩევს მისი დაარსებიდან...წლევანდელ ცვლილებებზე რაც საქვეყნოდ გაბაზრდა ის იყო,რო ხალხის წილი გაანახევრეს (50% ხალხი + 25% მედია + 25% კალათბურთელი)...ახლა გამაგებინებს ვინმე, ხალხის არჩეულში მეორე ადგილოსანი, როგორ ვერ ხვდება 50 %ში??? ეს გაუგებარი ხლართვები,მაგრამ მათთვის ხელსაყრელი (ბანკირის) მათემატიკით წყალგაუვალი სისწორე, რო ერთ სიტყვაში მოათავსონ, გამოვა რო ხალხი არც არავის არ ირჩევს...თუმცა ეს არ აწყობთ და ასეთი თესლური ხლართვებით გაძრომა მოიფიქრეს და საკაიფოდაც შეასრულეს...ამ ყველაფრის გამო და ხალხის შეცდომაში შეყვანის გამო, შევბუშტე მაგათ დამსხმელ-დამაარსებლებს...

12:03 | 20.01.2017
ssll (1520)

ძლივს არ დავწერე

12:02 | 20.01.2017
ssll (1520)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის ავტომატური ბლოკირების მიერ, ის შეიძლება დაიშვას მოდერატორის მიერ

11:45 | 20.01.2017
iloreli (2516)

დათა თუთაშხია მაინც არ აქვთ ნანახი?
ჯერ წესია წესი და მერეა საქმე...
წესებს უნდა ექვემდებარებოდეს მოვლენები და არა მოვლენებს წესები.. მასე ცვლიდა მიშა კონსტიტუაციას ყოველი კონკრეტული შემთხვევის შესაბამისად და მასე ცვლის ბიძინაიც. მე და შენ თუ შევთანხმდებით თამაშის კონკრეტულ წესებზე და ამ წესებით გჯობნი, მეორე თამაში სხვა წესებით კიარ უნდა დაიწყო.
აღარ მჯერა მე მაგათი ფსევდო დემოკრატიის... უდიდესი სიყვარული გამოხატა ქართველმა ხალხმა ზაზას მიმართ, ამ კაცმა ჩვენგან დაიმსახურა ეს, გაორმაგებული ლომკაცი იქნება ზაზა ევროზე... საქართველოს გულისთვის ვალანჩუნასსაც შეჭამს და ბარნიანისაც და ომარ კასპელსაც.
ქვემოთ ვიღაცამ დაწერა ზაზას დასცინებენ რო გავიდეს ოლსტარზეო, მაგრად კიდია ეგ ზაზას და ჩვენც... თქვა კაცმა მსიამოვნებს ხალხის მხარდაჭერაო. მაშინ იტყოდა არ მეკუთვნის ხალხო ტყვილა ნუ გამამასხარავებთო. ან დასაცინი რა ჭირს? შოუს დადგმაც არ ეშლება ზაზას, ისეთ პასსს გაჩითავს ჰაილაითებში მოხვდება აგერ მე და აგერ თქვენ.

02:30 | 21.01.2017
NGoLo KaNte (36472)

+1

20:50 | 20.01.2017
GIO-JUVE+KICHA+DEL PIERO (1033)

100%

11:54 | 20.01.2017
ალლენ (463)

წესები იმის მიხედვით დგება მეგობარო როგორი სიტუაციაც იქმნება. მუნმივად იცვლება ზოგჯერ ცუდისკენაც მაგრამ რომ არ იცვლეოდეს სამყარო ვერ განითარდება

11:46 | 20.01.2017
GIO-JUVE+KICHA+DEL PIERO (1033)

100%

11:39 | 20.01.2017
GIO-JUVE+KICHA+DEL PIERO (1033)

რადგან რუსეთ, ამერიკაზე წავიდა ბაზარი ,ერთის და მეორესიც მაგრამ,ცვენ რომ ქრისტიანები ვართ მადლობა რუსეთს და ამერიკამ რა ღლე გაგვიკეთა??? აფხაზეთიც და ოსეთიც მაგათ წაქეზებით დავკარგეთ,უისტორიო აბოზვარი ნაროდია ამერიკა ,რუსეთს ვაგინებდი სულ და პირიქით უნდა მექნა,იგნორი უნდა მიცე მაგათ ყველაფერში,ეკლემენტარული რუსს გოგოს რო წერს ზოგი აბა რა მომწერა,აბა რა უნდა,რაუნდა და ღლეეეეე და 2 სიტყვა არარ იცის ახალმა ტაობამ,ესეც ტქვენი ამერიკა,დოხუია უნდა დახარჯო რო მოხვდე მაგ სუნიანებთან,რუსეთი და კაი ნაშოცკები გვერდითააა მაგრამ ამრიკა არ ჯობია?? აი აიიიი....

14:06 | 20.01.2017
BEERTRANCE (97819)

კაი გიო, ღრუსეთის ფსევდომართლმადიდებლობამ გადაგვარჩინა? კაი რა.

11:51 | 20.01.2017
iloreli (2516)

აბა რას ბაზრობ ეხლა ანუ ამერიკაა ცუდი იმიტო რო წაგვაქეზა და რუსეთია კარგი იმიტო რო დაგვახია ტერიტორიები ???
შენი საუბრიდან გამოდის რო რახან რუსის გოგო ადვილად დასაკერია რუსეთი ჯობია

11:40 | 20.01.2017
GIO-JUVE+KICHA+DEL PIERO (1033)

ამ ყვლაფრისთვის მადლობა მიხეილ სააკიანს მაგის ოჯახ ში ოვტყან ყველა კაბიანიიიიიიიიიიიიიი

17:15 | 20.01.2017
dinamo222 (8587)

ხოდა ყავდეთ ეხლა ამ პროამერიკელებს და პროევროპელებს ამერიკა და ეხროპა და რასაც მიაღწევენ ნახავენ ! დროზე მოვიდეს ტრამპი დედა რო უტიროს სოროს მაკეინებს !!

11:28 | 20.01.2017
ssll (1520)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის ავტომატური ბლოკირების მიერ, ის შეიძლება დაიშვას მოდერატორის მიერ

11:08 | 20.01.2017
grinchi (3221)

ზაზა კარგი კალათბურთელია მაგრამ ალა ოლ-სტარისთვის.
შარშან ბევრი ვერ მიხვდა როგორ უნდა მიეცა ხმა თორე გავიდოდა ზაზა. წელს უბრალოდ გადაუწურეს იმედები ყველას.
აბსოლიტურად ლოგიკური შედეგია ხუთეული. ეგრეც უნდა ყოფილიყო.

11:03 | 20.01.2017
ალლენ (463)

ამ რუსეთს რომ ახსენებთ რომელი ქართველი სპორცმენი გახსოვთ რუსეთში დაფასებული მეც გამახსენეთ...
ზაზა საკმაოდ დაფასებულია ამერიკაში მაგრამ დევისი რომ უკეთესი კალათვურთელია და ობიექტური ჟურნალისტ დევისსა და ფაჩულიას შორის დევისზე გააკეთებდა არჩევანს რა გასაკვირია.

10:58 | 20.01.2017
johnsilver (1156)

ინ ვინო:
შენ მარტო (არა მარტო, სულ ცოტა მეც ვამბობ) არ ყოფნის ამ საქმეს.
1,500,000 ხმა ზაზას ნბა-ისტერიაში ამის მკაფიო დადასტურებაა.
ხალხი ვერ ხედავს, რომ ამით მხოლოდ ვნებს ზაზას. ალბათ მაგრად დასცინიან ნბა-ში და ფანებში. წარმოიდგინე, შენს ქვეყანაში, სადაც ბევრი შენი ქვეყნის მოთამაშე ჯობდის ვიღაც უცხოელს, ალგებს იმ უცხოელთან, რადგან სხვა ქვეყანას კალათბურთი კიდია და მხოლოდ თავისიანის გაყვანა უნდა...

10:53 | 20.01.2017
ალლენ (463)

შარშან უნდა გაგვეყვანა გვიან დაიწყო აქტიურობა თორე მოხვდებოდა

10:51 | 20.01.2017
ალლენ (463)

ობიექტურად ვინც აირჩიეს სწორია. მაგრამ ოლლ სტარი მაყურებლებისთვის ტარდება და არა მედიისთვის. ამიტომ წესის შეცვლა უსამართლობა იყო.
მეორე მხრივ იყო საფთზე ზაზას მაგალითზე მომავალში ხუთეულებში სუპერ სტარების მაგივრად საშუალო დონის ევროპელი კალათბურთელები მოხვედრილიყვნენ. რაც არ იქნებოდა კარგი საყურებელი.

ხალხმა ვაჩვენეთ რამდენად ვაფასებთ და სხვა ეხლა ოლ სტარში რეალურად არ ეკუთდოდა

10:25 | 20.01.2017
In vino veritas (2107)

მოთამაშეები - 1. რასელა - 167, 2. ჰარდნი - 149, 3. კარი - 63
მედია - 1. რასელა - 94, 2. ჰარდენი - 91, 3. კარი -6.

მეტის ნახვა
0.06888