კალათბურთი

11:07 | 9.01.2017 | ნანახია 18524 - ჯერ

ზაზა მატჩის საუკეთესო მოთამაშედ დაასახელეს

“გოლდენ სტეიტმა” სტუმრად “საკრამენტო” 117:106 დაამარცხა (VIDEO). მატჩის საუკეთესო მოთამაშედ კი ქართველი ცენტრი ზაზა ფაჩულია დაასახელეს.

ფაჩულიამ ამ მატჩში მთავარი ის გააკეთა, რომ “საკრამენტოს” ლიდერი დემარკუს კაზინსი გაანეიტრალა. რამდენჯერმე ბურთი ჩაუჭრა, ზაზა დაცვაში კარგად იდგა. დემარკუსს თამაში არ გამოსდიოდა, რის გამოც გაღიზიანდა და სათადარიგო სკამს მუშტების რტყმა დაუწყო, რის გამოც საბოლოოდ დემარკუსი გააძევეს, რამაც “მეომრებს” გამარჯვება გაუიოლა.

ზაზა სასტარტო 5-ეულში იმყოფებოდა და პარკეტზე გატარებულ 22 წუთში 10 ქულა, 7 მოხსნა (5 მეტოქის ფარზე), 3 ჩაჭრა და ორი გადაცემა გააკეთა. ზაზამ 5-დან 4 ორქულიანი და 2-დან 2 საჯარიმო სროლა ჩააგდო. ფაჩულიას კონკურენტმა კაზინსმა პარკტზე 30 წუთი დაჰყო და 17 ქულა ჩაგდო, თანაც ქართველ ცენტრთან შედარებით ძალიან ცუდი პროცენტით ესროლა, თამაშიდან 14 სროლიდან 5 ჩააგდო. კაზინსმა მეტოქის ფარზე ვერც ერთი ბურთი ვერ მოხსნა. დემარკუსს, რომელიც ნბა-ს ერთ-ერთი საუკეთესო ცენტრია, მიმდინარე სეზონში საშუალოდ 29 ქულას აგდებს და გუნდის ლიდერია, ფაჩულიას კარგი დაცვის გამო ამ შეხვედრაში არაფერი გამოუვიდა, ზაზა კი მშვიდად აკეთებდა თავის საქმეს, ამიტომაც ქართველი ცენტრი მატჩის საუკეთესო მოთამაშე გახდა.

“გოლდენ სტეიტი” 32 მოგებით და 6 მარცხით დასავლეთ კონფერენციას ლიდერობს. მომდევნო მატჩში “მეომრები” “მაიამის” დაუპირისპირდებიან, შეხვედრა 11 იანვარს თბილისის დროით 07:30 საათზე გაიმართება.


კომენტარები (95)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

04:03 | 10.01.2017
პანტელეიმონი (4347)

შენ გენაცვალე ჩვენო ზაზა, გვეამაყები ! ! !

00:38 | 10.01.2017
LELA-KAKULIA-GIJUNIA (11)

მე ზაზას ვხედავ იმენო სასტავში,კაზინს კიდევ საგიჯეში,მგონი ასათიანზე ჩამოიყვენ,კიდევ ვხედავ ფიფია ჭკუიდან შეიშლება და დინამოს მტრენერად საკუთარ თავს წარადგენს,კიდევ მოგაწვდით უახლოეს ცნობებს .

00:32 | 10.01.2017
dinamo222 (8587)

ეხლა მეორედ ვუყურე ჩანაწერს წყნარად და ვისაც გაინტერსებთ სპეციალურად უყურეთ მესამე მეოთხედს ზაზა რომ გამოვიდა 58-51 აგებდა გოლდენი და რომ გავიდა მოედნიდან მეოთხედის დამთავრებას 2 წუთი აკლდა უკვე 12 ქულას იგებდნენ ! ეს 10 წუთი იყო ალბათ ზაზას საუკეთესო 10 წუთი კარიერაში ! კაზინსსაც მანდ აახია ბურთი სამჯერ პლიუს 6 ქულა 3 მოხსნა პლიუს რამოდენიმე საგოლე პპასი ზოგი რომ არ ჩაუთვალეს რატომღაც და ის მაგარი პასიც მაშინ გაუკეთა კარის კომენტატორებიც სულ იმას იძახდნენ --დიდი ზაზა საუკეთესო ზაზა ფაჩულია გუნდის ამაჩქარებელია თუ მამოძრავებელიაო DD

00:31 | 10.01.2017
#NBAVOTE-ZAZA PACHULIA (2)

მადლობა ყველას ამხელა სიყვარულისთვის,ზაზას ფიქრებს კითხულობს და მაწვდის ჩვეი დიდი წინასწარმეტყველი ლელა კაკულია

00:30 | 10.01.2017
#NBAVOTE-ZAZA PACHULIA (2)

ხმებიიი მჭირდებააა იაქტიურეეთ

23:57 | 09.01.2017
GIO-JUVE+KICHA+DEL PIERO (1033)

ვაააა გროზნი გაუგდიათ ვალერი გაზაევი დაინიშნა დინამოს მტრენერად,ნიხუა სებე

00:06 | 10.01.2017
BEERTRANCE (97819)

აგიხდა ოცნება ჰო DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

00:10 | 10.01.2017
GIO-JUVE+KICHA+DEL PIERO (1033)

მომილოცე მომილოცეეე ძმაოოოო აბარ აააა

23:56 | 09.01.2017
GIO-JUVE+KICHA+DEL PIERO (1033)

აგერ ჯამლეტიჩაზე დაწერეთ ერთი ორი სიყვა რეალს გადაახია სახეზე ბურთი

23:30 | 09.01.2017
baxt (1836)

ისე, ჩემი აზრით ის დროა, რომ სტატისტიკაში შეიტანონ დაყენებული ბლოკებიც, რომლის შემდეგაც შენიანს გაუთავისუფლებ ადგილს და ის ჩააგდებს, თანამედროვე კალათბურთი უკვე წარმოუდგენელია ბლოკის გარეშე.. რამდენიმე ათწლეულის წინ მაჭრები და დაფარებებიც არ შეჰქონდათ საერთო სტატისტიკაში და ხომ შეიტანეს მერე. ბლოკიც ისეთივე მნიშვნელოვანი კომპონენტია თამაშის.

23:13 | 09.01.2017
პინტურიჩიო10 (12662)

კოცონზე რომ დავწვათ კორბენა არა???? DDDDDDDDDDDD

იმედია არ მიწყენ კორბენჯან.))))

ბოლო კომენტარში ამ სტატიაზე რაც გიწერია კი აბსოლიტურად გეთანხმები

23:22 | 09.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

თქვენ ნუ дამწვავთ. ისეთები дამაბრალა ზოგმა, ჩემით ვიწვი სირცხვილით DDDDDDDDD

23:52 | 09.01.2017
BEERTRANCE (97819)

სირცხვილით აღარ იცი სად დაიმალო ჰო ისევ მიწისქვეშეთში უნდა დაიმალო DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

23:24 | 09.01.2017
In vino veritas (2107)

არა უშავს კორბენ, ჯორდანო და ჟანაც სიმართლისთვის დაწვეს

23:34 | 09.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

ის მაინც ბრუნავს !!! DDDDDDDDDD

23:38 | 09.01.2017
პინტურიჩიო10 (12662)

ის მაინც არ იმსახურებს უფრო წავიდოდა მგონი DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

22:50 | 09.01.2017
grinchi (3221)

stripslashes((strlen('http://www.sportall.ge/kalatburti/qarthuli-kalathburthi/legionerebi/100008-amerikeli-komentatori-zaza-fachulia-demarkus-kazinsze-ukethesia-video.html')>0?'http://www.sportall.ge/kalatburti/qarthuli-kalathburthi/legionerebi/100008-amerikeli-komentatori-zaza-fachulia-demarkus-kazinsze-ukethesia-video.html':'http://www.sportall.ge/kalatburti/qarthuli-kalathburthi/legionerebi/100008-amerikeli-komentatori-zaza-fachulia-demarkus-kazinsze-ukethesia-video.html'))

უკეთესი იყო ამ თამაშშიო ზაზაო

22:35 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

ქვემოთ ნახსენები თემებიდა შორსაა მაგრამ მინდოდა შემეხსენებინა პირველ რიგში საიტის ჟUრნალისტებისთვის რომ ხშირად ადევნონ თვალი ამა თუ იმ მოთამაშის სტატისტიკებს და ნაკლებად გამოეპარონ ხოლმე ისეთი მნიშვნელოვანი ამბები როგორიცაა მაგალითად: კრის პოლის +8000 ქულა რაც გუშინ დააფიქსირა კრისმა საკმაოდ ახალგაზრდულ ასაკში

22:39 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

ამ სეზონის გარდა 2 სეზონში სავარაუდოდ ავა 10000 პასზეც და ძალიან მიუახოვდება მე-3 ადგილს და შემდეგ წელს უკვე მესამეზე იქნება და ჩემი აზრით კარიერას მეორე პოზიციაზე დაამტავრებს

22:37 | 09.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ლებრონის 10000 ჩაგდებული ბურთი თამაშიდან საიტი მკვდარია ჩოგბურთის მხარეს საერთოდ

22:40 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

ეგ მეც არ ვიცოდი და პირველ რიგში აქედან უნდა ვიგებდეთ ასეთ ამბებს, რაც შეეხება ჩოგბურთს აქ ძილი მოსულა ამ საიტზე და არ გაგიკვირდეს

22:44 | 09.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ჩოგბურთის მხარე მართლა ძაან მკვდარია

22:30 | 09.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ოლ სტარში ზაზა ბლოკების დაყენებას კინარბდაიწყებს იქ სამიანსაც ისვრის და სლემებსად დადებს კაროჩე კაზინსის და საკრამენტოს დედას დავეცი მე

22:25 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

ზაზა შარშან ორმაგი დუბლებით მთლიანად ნბა-ში მეთორმეტე იყო კარიერით როგორც მახსოვს და ეხლა რომელზეა ხომ არ იცით??

22:17 | 09.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

ჯიგრებო, ერთი თხოვნა მექნება, რომ ურთიერთობის თავაზიანი ფორმები ჩამოვაყალიბოთ. მე თუ ვფიქრობ дა ვამბობ, ზაზას ოლსტარში რა უნдა მეთქი, ამას ძალიან ბევრი კალათბურთის მოყვარული ფიქრობს. ასე რომ ამ აზრს აქვს არსებობის უფლება.
ვინც ზაზას აძლევს ხმას, ის ამბობს რომ ერთი ოლსტარი საქართველოსაც ეკუთვნის, მით უმეტეს იმ კაცისგან ვინც 13 წელია ნბა-შია. ამ აზრსაც აქვს რა თქმა უნдა არსებობის უფლება.
მაგრამ ამ ყველაფრის გამო ერთმანეთის ლანძღვა არ გვინдა. აგერ წეღან ერთმა дაწერა, ზაზას რომ ოლსტარი არ ეკუთვნის, მაგას არაქართველი дა ქართული სულის არმქონე თუ იტყვისო DDDDDDDDD სიტუაციის აი ასე გაბუქება გვიტ...ავს კარგის ტრ...ს წლებია უკვე. მოვეშვათ რა უბრალო რამეების გამო ერთმანეთზე იუдას дა ურჯულოს ძახილს.

22:25 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

რათქმაუნდა ერთმანეთის შეურაწყოფის უფლება არავის არ გვაქვს, მაგრამ კამათი ჯანსაღი პროცესია და მაგიტომაც ვართა ყველანი აქ დარეგისტრირებულები, რომ ჩვენი აზრები ვთქვათ

22:23 | 09.01.2017
ssll (1520)

არაა სწორი ასე უპრაგონოდ ერთმანეთის დამცირება,თან იმ სივრცეში საიდანაც კაცი ვერ მიწვდება მეორეს,ვერ გაარკვევს ვერაფერს..არ შეიძლება ამით სარგებლობა იასნია..

22:22 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

უკვე 14 წელია რაც ლიგაშია და ფორმაში თუ იქნება შეუძლია 20-მდეც ავიდეს რადგანაც ჯერ 32 წლისაა და 38 წლამდე რომ ითამაშოს არაფერია გამორიცხული

22:24 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

1000 თამაშს კი აუცილებლად გადაახტება NBA-ში და ეს კაცი რატოა ცალსახად ჩამოსაწერი ეგ მაკვირვებს გულწრფელად და დალშე თქვენი მოსაზრებების თქვენ იცით

22:20 | 09.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

რა თქმა უნდა მართალი ხარ ოლ სტარზე თითო გუნდიდან 15კაცი გადის ქვევით გეწერა აგერ დაგიწერ

22:32 | 09.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

გმაдლობ. ისე თუ ზაზა სასტარტოში ვერ მოხვдა, მაინც არის შანსი. ალბათ კერი იქნება дასავლეთის ტრენერი дა იმიტომ.

22:35 | 09.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

კი შანსი კი იქნება მაგრამ არამგობია ზაზა კაიზნს დევისს ან დრამონდს ამჯობინონ მიუხედავად იმისა რომ ზაზას მწვრთნელია ისე დევისის ოლ სტარის გამოტოვება მართლა საცოდაობა იქნება

22:13 | 09.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

კაზინსი ძაან მაგარია და მაგის ასე დაფარება იშვიათად მინახავს ბრავო ზაზა დღეს სეზონის საუკეთესო მატჩი ქონდა

22:09 | 09.01.2017
dinamo222 (8587)

სადღაც წავიკითხე რომ პირველ ხუთეულს ირჩევს ისევ ხალხი და მეორე და მესამე ხუთეულებს მწვრთნელები და მოთამაშეები

22:18 | 09.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

სულ 12 კაცი არ გაдის თითო გუნдიдან ?

22:20 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

14 გადის როგორც ვიცი)

22:14 | 09.01.2017
ssll (1520)

ეს თუ ნაღდია ხო კაი,მარა ასე შუა გზაში ვინ შეცვლის,თან იავნად ზაზასთვის შეცვლილი გამოვა..

22:12 | 09.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

არა არ არი ეგრე კაროჩე ზაზამ დევისზე ორჯერ მეტი ხმა უნდა აიღოს და უეჭველი მოხვდება

22:07 | 09.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

dinamo222
გმაдლობ, რომ მოიძიე ინფორმაცია ჯიგარო. ისე მეც ჩხუბით дამამახსოვრдა ნბა პირველაд. რალფ სემფსონმა дა ბერдმა რო дასცხეს ჰიუსტონი-ბოსტონის ფინალში DDDDDDDDD

22:11 | 09.01.2017
dinamo222 (8587)

არა მაშინაც ეინჯმა იჩხუბა რალფთან უბრალოდ ბერდი ჩაერია და მოგვერდით წააქცია ის აყლაყუდა სემფსონი D

22:04 | 09.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

დაადედისკაზინსა ზაზამ

22:03 | 09.01.2017
kings never die (12388)

კარი ხოდა კიდევ ყველაზე მთავარი ივნისის ბოლოს ბეჭდიანი შუათითები უნდა დაუქნიონ სტიოპამ და ზაზამ კუნთების გროვასDDDDDD

22:09 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

პირველი ბეჭედი იქნება ზაზასთვის და სავარაუდოდ შუა თითზე წამოიცვამს და ვის მიუძღვნის ამ შუა თითს ეგ უკვე მისი საქმეაა

22:05 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

ეგ იასნა ეგრე იქნება)))ამ გუნდს კუნთამ რომ მოუგოს,რავი ალბათ ევროლიგის ყურებას დავიწყებ და ნბა-ს დავანებებ თავს) DDDDDDD

22:10 | 09.01.2017
kings never die (12388)

მეც ეგრე ვარ ძმა დაჯე ნათქვამი მაქვს აქაც დავწერე კუნთამ ამ გოლდენს ვეჭედი თუ მოუგო საერთოდ არ ვუყურებ კალათბურთს თქო როდის მოვა ივნისი კუთა თავიზი ბუგორი სიფათით უნდა დააჭედონ ორაკლ არენაზე

22:13 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

ორაკულამდე თუ მივიდა საერთოდ.5 თამაშიც საეჭვო მგონია.კლივლენდში მოუმთავრონ მეოთხე თამაშში არც ეგაა გამორიცხული)))

22:27 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

4 თამაშში მოგება მართლა გადაჭარბებული ამბავია, მაგრამ ამ გოლდენმა თუ სუპერფინალი წააგო მაშინ კალათბურთის მიმართ მეც შეიძლება ინტერესი დავკარგოო

22:00 | 09.01.2017
Golden State Warriors (51)

stripslashes((strlen('https://watch.nba.com/video/2017/01/06/20170106-starters-zaza-pachulia-start-all-star-game')>0?'https://watch.nba.com/video/2017/01/06/20170106-starters-zaza-pachulia-start-all-star-game':'https://watch.nba.com/video/2017/01/06/20170106-starters-zaza-pachulia-start-all-star-game'))

21:53 | 09.01.2017
kings never die (12388)

კარი გაიხარე ძამია ჩემგანაც უამრავი ++++++++ შენს კომენტბს რაც მთავარია და მნიშვნელოვანია კალათბურთი გიყვარს მეგობარო და უფრო კიდევ მთავარი ისაა რომ ლოგიკურად ერკვევი და გესმის

21:57 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

ანალოგიურს ვიტყვი შენზეც,ძამიკო))) ამ სპორტში თითქმის იდენტურია ჩვენი აზრები.მიხარია ძაან))

21:47 | 09.01.2017
ssll (1520)

ყველაზე ცუდი ისაა რო,მაინც არ შეუშვებენ ოლსტარში და ტყუილად ვიშლით ნერვებს მგონია..ანდა რანაერი 50% გამოდის ხალხის არჩეული?ეს განდონებიც ბანკირების მათემატიკით ითვლია..

21:49 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

ძაან ჩახლართულიაა.სიტყვაზე ,ვთქვათ მილიონით მეტი ხმა რომ მიიღოს ზაზამ მეორე ადგილზე გასულ იგროკლზე შეიძლება მაშინაც ვერ მოხვდეს??

21:56 | 09.01.2017
ssll (1520)

ხოდა მაგას ვამბობ..ეს დედა ნათხრელი თუ ხალხი ირჩევს ნახევარს,ამ ხალხის არჩეული პირველი და მეორე ნახევარში როგორ არ უნდა შევიდეს..მაშინ ნუ იტყვიან ხალხის არჩეულიაო..მარა ბანკირის მათემატიკით ყველაფერი ზუსტადაა და...

21:58 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

რუს ერზე მეტი შოვინისტი თუ მოდგმა იქნებოდა არ მეგონა და ამერიკელები უარესი აღმოჩნდნენ,განსაკუთრებით ეგ ზანგებიი)))უტვინო დედას ვტ)ნე მე მაგათსას)))ტიპები ზრდილობა,განათლება,შეგნება,კაცობა ნული.

21:49 | 09.01.2017
GIO-JUVE+KICHA+DEL PIERO (1033)

ერიცარაა ამერიკელები მაგათ ერტად შემყრელს ოუტყან ედებიიი,მეძიზღება მაგ ქვეყანა ,მასონი ახვრები

21:52 | 09.01.2017
ssll (1520)

დედაზე ადრე ნათრევი ნაროდია

21:46 | 09.01.2017
GIO-JUVE+KICHA+DEL PIERO (1033)

bachana1987--ვარ ძვლებურად და სამშობლოზე მონატრებული.შენ რავა ხარ ?

21:50 | 09.01.2017
kings never die (12388)

მადლობა ძმაო მეც გილოცავ მრავალს დაესწარი ბედნირად შენს ოჯახთან და ახლობელ ადამიანებთან ერთად ჯერ მოიცა გიო გავიყვანოთ ზაზა ოლლ სთარზე მერე იქ კიდე მვპ უნდა გახდეს თამიშის და მერე ნახე ლეღვის ხეზე პადრუშკით ერთდროულად ჩამომხრჩვალ დეანდრეს დრამონდს და კაზენს

21:45 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

ფიფას სიმბოლურში პიკე მოხვდა და პეპე არაა)) სირხვილი სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით))მარაზამი!

21:45 | 09.01.2017
GIO-JUVE+KICHA+DEL PIERO (1033)

bachana1987--ზდაროვა ბრატ,მრავალს დაესწარი.ხო ფედია იმედია გაგვახარებს.რაც შეეეხება ზაზას მეც შენ აზრზე ვარ.აქ ჩხუბი კიდევ არგინდათ დაუთმეთ ცოტა ერთმანეთს.მარტლა ერტი კაცი გვყავს და მის გაკითხვას ჯობს ხმები მივცეთ ეს ჩვენი ვალიაა,დალშე გამოჩნდება.

21:43 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

როი ჰიბერტი კარგად იხსენა ამ საიტზე და ახლა დავაკვირდი და 2 ოლ სტარი აქვს ნათამაშები და რითია ზაზე უკეთესი და უამრავი სხვა მოთამაშე იყო კიდევ დასახელებული ქვემოთ ვისაც ოლ სტარი აქვს ნათამაშებიი და არ დანგრეულა მსოფლიო

22:06 | 09.01.2017
federerjamesliverpooldelpotro (17151)

ჰიბერტს ახლა კაუნიც აჯობებს მარა ოლ სტარში რო იყო მაგრად უბერავდა

21:40 | 09.01.2017
kings never die (12388)

ადმინ ეს დედა არღნილი რას მიბლოკავ რა დავწერე დასაბლოკი

21:39 | 09.01.2017
iceman (2988)

grinchi გასაგებია შენი აზრი მაგრამ აქ ზაზას ვგულვშემატკივრობთ და არ ჩანს ლამაზად დაუმთავრებლად რომ გაიძახი არ იმსახურებს ზაზაო, ერთი ტიპი იყო ყველა ფორუმზე ნერვებს უშლიდა ფორუმელებს და უკვე იმას ემგვანები შენი კომენტარებით.
ჩემი აზრით ზაზა ყველა ფაქტორის გათვალისწინებით ნამდვილად იმსახურებს ოლსტარზე თამაშსს და არა იმიტომ რომ მე მინდა ასე, თუმცა პატივს ვცემ შენს აზრსაც, მაგრამ გავიგეთ უკვე შენი მოსაზრება და არ ჩანს ლამაზი დღესი ასჯერ რომ წერ ერთიდაიგივეს

21:46 | 09.01.2017
grinchi (3221)

მე ვიკითხე ამიხსენითთქო რატომ იმსახურებს და არა არ იმსახურებსთქო. ეგ სხვადასხვაა. საერტოდ რომ დავანებოთ მაგას თავი, იქნებ ვერ ვერკვევი კარგად ზაზას თამაშში ხომ უნდა გავიგო? აქ ნერვების მოსაშლელი არაფერია. ისიც ვთქვი რომ მიუხედავად მაგისა მაინც მივეცი ხმა

21:48 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

კი არაფერს გასწავლი,ძამიკო და ჭკუას კი არ გარიგებ და რამე მარა,რამდენიმე დღეა უკვე იძახი გადამბულად ერთიდაიმავეს რომ ზაზა ღირსი არაა ოლსტარის.ჩემთვის ეს ლამაზი და მისაღები არაა.მითუმეტეს,რომ მრავალჯერ აგიხსნეს ზაზას პლიუსები და მიზეზები ,თუ რატომ უნდა ითამაშოს ზაზამ ოლ სტარში,თუ ნბა-ში ვერ ერკვევი.

21:53 | 09.01.2017
grinchi (3221)

ექსპერტი რომ ვიყო ორაზროვნად არ დავწერდი ზაზას თამაშზე. ხმას ვაძლევ მაგრამ ამიხსენითთქპ მაგას ვკითხულობ ეგ დღეები. არა ქართველობის გამო არამედ თამაშიდან გამომდინარეთქო. მეტი არაფერი

21:56 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

იმედია ასე თუ ისე გაგარკვიე თუ რატომ უნდა ითამაშოს ზაზამ ოლ სტარში)))

21:55 | 09.01.2017
grinchi (3221)

მე რაც მაქვს სხვების და ზაზას თამაში ნანახი, ტიმი, თუნდაც კაზინსის, დევისის და მარკის რავი ჯობია ზაზას. სტატიატიკით და დროით ქულები რავი. სხვა თემაა ქართველია და გვერდში დაუდექით და რამე

21:34 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

ყველაფერთან ერთად 7 დაკარგვაც რო ქონდა კაზენსს ეგეც სათქმელია, ვესტბრუკის გარდა 7 დაკარგვას თითქმის ვერავის აკეთებს მთელს ლიგაში და 30 წუთი რომ ეთამაშა ზაზას დადებადა კაზენსი სამმაგ დუბლს 17 10 10.
თან იმ შვიდიდან 4-ჯერ ზაზამ წაართვა ბურთიი

21:31 | 09.01.2017
kings never die (12388)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის ავტომატური ბლოკირების მიერ, ის შეიძლება დაიშვას მოდერატორის მიერ

21:31 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

კორბენ,იქნებ დადო გრინის ფოტო,ზაზა რომ არის იმ ფოტოში.დამაინტერესა.

21:55 | 09.01.2017
dinamo222 (8587)

stripslashes((strlen('https://twitter.com/hoopshype/status/811910391223697408')>0?'https://twitter.com/hoopshype/status/811910391223697408':'https://twitter.com/hoopshype/status/811910391223697408')) ამაზე ხო არ ამბოობთ ? DDD

23:04 | 09.01.2017
BEERTRANCE (97819)

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

22:00 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

ალბათ ,ამაზე ამბობდა DDDDDDDDDDD

21:38 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

მეც არ მაქვს ნანახი და მეც დამაინტერესაა

21:31 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

არ მინახია.

21:56 | 09.01.2017
dinamo222 (8587)

stripslashes((strlen('https://twitter.com/hoopshype/status/811910391223697408')>0?'https://twitter.com/hoopshype/status/811910391223697408':'https://twitter.com/hoopshype/status/811910391223697408')) ამაზე ხო არ ამბოობთ ? DDD

21:26 | 09.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

შემიძლია ვთქვა, რომ ბოლო თვეზე მეტია უკვე, ფაჩულია გოლдენში არის იдეალური. რაც ევალება აკეთებს კიдეც. თავიдან ვერ იყო იშტაზე, მაგრამ ფაქტია მოუმატა. კლივლენдთან იყო ინერტული ასევე, უკეთესაдაც შეეძლო...
მაგრამ ეს რამдენაд იძლევა ზეთამამი дასკვნების კეთების უფლებას, არ ვიცი.

21:31 | 09.01.2017
GIO-JUVE+KICHA+DEL PIERO (1033)

კორბენ შენ გვირაბის ამბებში უკეთ ერკვევი იქ ჩვენ ოთახი და გიგასი როა გაეშვი კალათბურტს

21:38 | 09.01.2017
kings never die (12388)

გიო ზმის გულო როგორ ხარ რას შვები ოქრო კაცი წეღან ვეღარ მოგწერე ძმაო ნახე ჩვენი ფედექსა დაბრუნდა ძველებური შემართებით ეხლა მთავარია აოზე გადაყლაპოს მოშნად ჩვრნ რო ვიცით იმას რაც შეეხება ზაზა ვერ ვხდები საერთოდ რატო უნდა იყოს განსახილველი ზაზას მანდ მოხვედრა ეკუთვნის არ ეკუთვნის და მსგავსი რამეები კაცი ქართული კალათბურთის ისტორიას წერს და ყველანი გვერდში უნდა დავუდგეთ განა ძალიან ბევრი გვყავს ზაზასნაირები

21:48 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

თუ სწორად გავიგე ფედიას დაბრუნებაზე საუბარი და სად დაბრუნდა მე ძაან ჩამოვრჩი ამ ახალ წლებზე სპორტულ ამბებს

21:40 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

უამრავი პლიუსი ჩემგან,ძამიკო))))

21:30 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

კაზინს რაღაც ასპექტებში ამჯობინო ნამდვილად არაა ზეთამამი დასკვნის გამოტანა.კაზინსიც იყო სუპერ მოთამაშეებთან ერთად დრიმ თიმში და ვერაფერი გააკეთა.3 მეოთხედში 5 ფოლით გაგდებული იყო ხოლმე.ვერც ქულებს იღებდა,ვერც მოხსნებს ,ვარც დაფარებებეს.ფატია,ზაზას შეუძლია უძლიერეს მოთამაშეებთან კომბინირება და შეთამაშება იდეაულურად.ასეთი კი ნბა-ში ზაზას გარდა 3 ცენტრია:დევისი და გასოლები.

21:33 | 09.01.2017
grinchi (3221)

ჰიბერტი?

21:35 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

ჰიბერტი ცოცხალია კიდეე?

21:37 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

დაბოდიალობს პარკეტზე.ვერაფერს აკეთებს კარგს.თუ თამაშობს კიდე ისიც აღარ ვიცი.ბოლოს ელეიში რომ იყო ეგ ვიცი მხოლოდ .DDDDDDDDDD

21:35 | 09.01.2017
grinchi (3221)

კარიერის ორმაგი აქვს ტიპს, თან ჭკვიანი ცენტრია

21:37 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

ჰიბერტი ბოლო 2-3 წელია ძაან გამოსირდა))))ეგ შანსი არაა ასეთ გუნდში ვერ გაქაჩავს))

21:38 | 09.01.2017
grinchi (3221)

ტრამვა ქონდა მემგონი

21:39 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

აზრზე არ ვარ)) ელეიში იმენა მოსიარულე გვამი იყო ბოლოს)

21:36 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

ვის აქვს კარიერის ორმაგი?

21:37 | 09.01.2017
grinchi (3221)

ჰიბერტს

21:39 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

გეშლება მეგობარო 10,4 და 6.5 აქვს საშუალოო

21:38 | 09.01.2017
grinchi (3221)

უი უკვე აღარ

21:40 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

8,8 მოხსნა არის მისი მაქსიმუმი რაც ქონია, მიუხედავად იმისა რო 218 სმ-ია

21:43 | 09.01.2017
grinchi (3221)

ხო კაი კაი Aმერია სტატისტიკა

21:29 | 09.01.2017
ssll (1520)

პირველი აბზაცისთვის მადლობა ცალსახად,მეორე გასაანალიზებელია ცოტა..დდდდდდ

21:23 | 09.01.2017
grinchi (3221)

bachana1987
მოვრჩეთ ბაზარს?

21:30 | 09.01.2017
GIO-JUVE+KICHA+DEL PIERO (1033)

მორჩით და ზაზას ხმა დაუწერეთ გეყოთ

21:41 | 09.01.2017
grinchi (3221)

მე დავწერე რამდენიმე დღის წინ და დღესაც რომ ზაზას მაინც მივეცი ხმათქო (რამდენჯერმე), პროსტო მაინტერესებს რითი ჯობიათქო. ნუ ქართველობაზე არ მაქვს საუბარი

21:42 | 09.01.2017
grinchi (3221)

ეგ არის და ეგ. არაფერია აქ დამცინავი ან შეურაცმყოფელი

21:23 | 09.01.2017
თენგაბი (950)

ხალხო, რა გჭირთ, რას ანგარიშობთ? ის 20-22 წუთი რაც ზაზა პარკეტზეა, ამ გორილებს და მხეცებს ეჭიდავება, ლამის ხელჩართული ბრძოლა აქვს გაჩაღებული ხელსაყრელი პოზიციის მოსაპოვებლად, მეტოქის გასანეიტრალებლად და ა.შ. ნბა-ას ერთ-ერთი საუკეთესო ცენტრი თამაშიდან თითქმის გამოთიშა. ნახეთ კაზინსი რას აკეთებს თავისი გუნდისათვის. 29 ქულას აგროვებსო საშუალოდ. 12 ქულა ხომ დააკარგვინა. 10 თავისი ხომ ჩააგდო ზაზამ. 22 ქულა გამოუვიდა აქტივში. ახლა მოხსნები 5 მაინც ხომ დააკლო კაზინსს. თავისი შვიდი დაუმატეთ. ჩაჭრები, პასები. აი ეს არის ზაზას აქტივი. ასევეა სხვა ცენტრების წინააღმდეგაც. არ ვამბობ ზაზა სუპერ ცენტრია-თქო, მაგრამ თანამედროვეობის ერთ-ერთი საუკეთესო ცენტრია და ოლსტარში თამაშს იმსახურებს.

21:18 | 09.01.2017
kings never die (12388)

გრინჩი ბოსიშვილი ვიყო შენ მართლა ვერ გაიგე რაღაცეები ჩემი დედა ვ...რე ვინც კიდებ ჩემი ბაზარი გაიგო არასწორად იმას მო...ნ სახლში და სანათესაოში მოდგმაში და ჯიშ ჯილაგში ყველა მდედრობითი სქესის წარმომადგენელი

21:21 | 09.01.2017
grinchi (3221)

ჰოდა მეც მაგას ვამბობ. ვინც ჩემი რაღაცაები გაიგო არასწორად იმას მო...ნ სახლში და სანათესაოში მოდგმაში და ჯიშ ჯილაგში ყველა მდედრობითი სქესის წარმომადგენელი

21:15 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

ოლ სტარის შანსები საკმაოდ რთულია და ყოველ დღე გვახსენებენ მაგრამ ბეჭედი რომ მოიგოს ზაზამ ეგ საკმაოდ რეალურია და მაქ ვუქომაგოდ არც ეგაა ურიგოო

21:09 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

8,7 მოხსნა აქვს დურანტს საშუალო და 8,5 გრინს და ზაზამ რომ ორმაგის ზღვარზე ავიდეს მაშინ დაცვაშიც და შეტევაშიც სულ გოლდენი უნდა ხსნიდეს ასე გამოდის

21:08 | 09.01.2017
grinchi (3221)

bachana1987
არ გიცნობ არ მიცნობ. მორჩეს ამაზე საუბარი. ეგრე ჯობია

21:04 | 09.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

dinamo 222
იაო მინი 2002-2011 წლებში იყო ნბა-ში дა რანაირაд ითამაშა ცამეტჯერ ?
ან შენს მიერ ჩამოთვლილი მოთამაშეები შეგიძლია ზუსტაд მომწერო, რომელ წლებში ითამაშეს ოლ სტარზე. მართლა მაინტერესებს дა თუ არ дაიზარებ, მაдლობას გეტყვი.
ნოა უკეთეს სტატისტიკას дებдა ჩიკაგოში дა ერთერთი ლიдერი იყო გუნдის, ასევე კირილენკოს გარკვეული ხნის მანძილზე მაგარ კალათბურთს აჩვენებдა. მერე რა, რომ რუსია DDDDDDDDDD
ასევე გორტატი როдის იყო ოლსტარზე, რომელ წელს ? ეგეც მაინტერესებს...
дა რაც მთავარია, ეგენი არც ერთი არ იყო სტარტერი, რაც ძალიან მნიშვნელოვანია. თუ არ ვცдები კირილენკოს გარдა...

21:45 | 09.01.2017
dinamo222 (8587)

13 ჯერ კი არ ითამაშA 13 ჯერ დაასახელეს მათ შორის მეორე და მესამე სასტავშიც სულ ათჯერ უნდა ეთამაშა და 8 ჯერ ითამაშა (ორი თამაში გამოტოვა რაღაცა მიზეზების გამო)სხვებს რაც შეეხება ილგაუსკასმა ითამაშა 2003-05 წლებში კამინგსმა ადრე 80 ან წლებში ითამაშა ორჯერ მგონი 86-87 წლრებში კირილენკომ 2004 წელს რომი სშელტონი კი იმიტომ მახსოვს 1882 წელს რომ იჩხუბა დენი ეინჯთანD მაგ წელს ითამაშა ოლ სტარში და გორტატი არც მიხსენებია იმიტომ რომ არ უთამაშია მაგას საერთოდ და არც სიაში არ ყოფილა კიდევ ბევრის გახსენება შენიძლია ცენტრების ზაზას რომ ვერაფრით ვერ ჯობდნენ და ერთხელ მაინც ითამაშეს ოლ სტარში

22:02 | 09.01.2017
dinamo222 (8587)

1982 ში იჩხუბა შემეშალა DD

21:16 | 09.01.2017
ssll (1520)

შენი რაც არ მესმის ისაა რო,ამ ოლ სტარს რასთან არ აიგივებ (ეკივოკიო,სილამაზის კონკურსიო,ღლაბუცი და ტინკივინკიო და ათასი "მაიმუნობა" კიდე) და თუ ასეთი უმნიშვნელო და არაფრის მომცემია,იმათმაც რა გადაიტყავეს სახე და დაჟე სისტემაც შეცვალეს სამარცხვინოთ ამ არაფრის გამო თურმე..ფიცის კი მწამს,მარა პალტოს ბოლო მაკვირვებს ცოტა..დდ

21:20 | 09.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

ბევრ მაყუთს ყრის ეგ ოლსტარი дა სტარტერებში ყველა სუპერვარსკვლავი უნдათ ორგანიზატორებს. მაგას რა дიдი მიხვეдრა უნдა ?

21:23 | 09.01.2017
ssll (1520)

ხოდა არ ყოფილა მთლად ასე ადვილად საქმე..
ამ -+5 არ შეატოვებ კიდე კაცს ცოცხალი თავით (იაო მინის ოლ სტარი)..დდხხ

20:54 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

კიდე + ამას კაზინს 17-18 წუთით მეტი ეძლევა დრო.ზაზას დრო 22-23 წუთი რომ იყოს ყოველ თამაშში ორმაგისს ზღვარზე ირტიალებსა და აცდება კიდეც უამრვჯერ 10 მოხსნასა და 10 ქულას,ზოგადად სტატისტიკა ძალიან გაეზრდება.კაზინსი ზაზას რითიც აღემატება ეს ათლეტიზმია.ჩატენვა და ბლოკ შოტი.სხვა მხრივ,არც ბლოკი,არც პასი,არც თამაშის წაკითხვა,არც 3 წამიანის გასუფთავება,ვერაფრით ვერ ჯობია ზაზას.ინტელექტის მხრივ ზაზა ერთ-ერთი საუკეთესოა ცენტრებს შორის მთლიანად მსოლფიოში.

21:07 | 09.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

ჯიგარო შარშან ორჯერ მეტი дრო ჰქონдა ზაზას дალასში, ოთხჯერ შეხვдა საკრამენტოს дა სამჯერ წააგო дალასმა. იქაც ნახე ზაზას дა კაზინსის სტატისტიკები აბა...
გუშინ ბაზარი არაა, дაკეტა дა дაუფასдა კიдეც, მაგრამ ერთი თამაშით შეფასებაც ხო არასამართლიანია.

21:11 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

სანამ ქონდა საშუალოდ 30 წუთამდე კი იყო ორმაგ დუბლზე ზაზა და დევიდ ლის გადმოსვლის მერე შეუმცირეს დრო და მოიკლო ზაზას შედეგიანობამაც

21:11 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

შარშან ზაზას ორმაგი დრო ნაღდად არ ჰქონია,მარა 30 წუთის სიახლოვეზი კი ჰქონდა.ამ დროში 22 ორმაგი დუბლი გააკეთა.+ ამას ბოლოს კარლაილი გადაეკიდა თორემ ბევრად მეტ სამმაგს გააკეთებდა.სტატისტიკას რაც შეეხება კაზინსი 2-ჯერ და 3-ჯერ და მეტჯერ მეტს ისროდა და ისვრის მუდამ ზაზაზე.ზაზა ნბა-ში მხოლოდ ქულებზე მოთამაშე იგროკი არასდროს ყოფილა.ინტელექტით ზაზას კაზინსი შეადარო მაგრად ტეხავსბევრ რამეში ზაზა ბევრად ჯობია კაზინს.

21:18 | 09.01.2017
KoRBeN DaLLaS (24842)

ინტელექტზე ბაზარი არაა. ჯერ მარტო კაზინსზე ორჯერ дიдი თავი აქვს DDDDDDDD
дამცინავაд არ ვამბობ, ალბათ ნახეთ გრინის ფოტო, ზაზას ქუдი რომ ეხურა DDDDDDDDD

21:01 | 09.01.2017
ssll (1520)

ასეა..მარა,მაგის თამაში რო შეაფასოს კაცმა,იმენნა თამაში უნდა ნახოს და არა სტატისტიკა და მომენტების ზბორნიკი მარტო..

21:04 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

100%)))) ელემენტარული,ვისაც კალათბურთი არ ესმის შეხედავს კარიმ ჩააგდო სამიანი,კლეიმ,დურანტულამ,იმას კი არ აკვირდებიან როგორ გაუთავისუფლა ზაზამ სივრცე,როგორ წმინდავს 3 წამიანს,როგორ პასებს უყოლებს.

21:00 | 09.01.2017
ssll (1520)

ნბა არ გეყო და მსოფლიოს გადაწვდი ხო?!..დდდდდ

21:02 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

მსოფლიო უკეთ ჟღერს DDDDDD

20:59 | 09.01.2017
federer (17) (15576)

სიმართლე გითხრა მე არ მეგულება ზაზაზე ჭკვიანი ცენტრი ლიგაში და ამას არ ვამბობ ქართველობიდან გამომდინარე, ამას ვამბობ კალათბურთის გულშემატკივარის თვალით დანახულს

21:04 | 09.01.2017
დურანტულა35 (6807)

მეც ეგრე ვფიქრობ.

მეტის ნახვა
0.124597