ჭიდაობა

18:07 | 22.08.2016 | ნანახია 16428 - ჯერ

ჭიდაობის მსოფლიო ფედერაციამ თემურ ყაზარაშვილი საქმიანობას ჩამოაშორა

ჭიდაობის მსოფლიო ფედერაციამ (UWW) ქართველი უმაღლესი კატეგორიის მსაჯი თემურ ყაზარაშვილი საქმიანობას ჩამაშორა. დისკვალიფიკაციის მიზეზი რეფერის საეჭვო ქმედებები გახდა, რომელსაც ადგილი რიოს ზაფხულის ოლიმპიურ თამაშებზე ჰქონდა. ამ ინფორმაციას insidethegames ავრცელებს.

გამოცემა დეტალებს არ ამხელს, თუმცა, იოლი მისავედრია, რომ საუბარია ბერძნულ-რომაულ ჭიდაობაში 85 კგ-მდე კატეგორიის ფინალზე. შეგახსენებთ, რომ იმ შეხვედრაში ერთმანეთს რუსეთის სახელით მოასპარეზე დავით ჩაკვეტაძე და უკრაინელი ჟან ბელენიუკი ხვდებოდნენ.

ბრძოლა ძალიან დაძაბული გამოდგა და საბოლოოდ, გამარჯვება ჩაკვეტაძეს დარჩა, რომელმაც რუსეთის დროშაც მონდომებით აფრიალა. უკრაინელებმა მაშინვე გამოთქვეს პროტესტი, რომ ფინალზე ქართველი მსაჯის დანიშვნა არასწორი გადაწყვეტილება იყო და მან ექს-თანამემამულის მხარი დაიჭირა.

ცნობისთვის, დისკვალიფიკაცია შეეხოთ რუს სერგეი ნოვაკოვსკის და სამხრეთკორეელ ტონგ-კუნ ჩუნგსაც, რომელთაც ბრალად ასევე “მსაჯობის საეჭვო მანერა” ედებათ. ისიც ვთქვათ, რომ UWW-ს ოფიციალურ ვებ-გვერდზე აღნიშნულის შესახებ ინფორმაცია ჯერ არ დევს.


კომენტარები (55)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

02:24 | 26.08.2016
dinamo222 (8587)

ისე ამ სურატში ყაზარა სუფთა ჟორჟი ამადუა სათვალეებით DD თანაც მითუმეტეს ბრაზილიაშია ამ დროს DD

02:11 | 26.08.2016
dinamo222 (8587)

საერთოდ ყაზარაშვილი არ ვიცი რატომ დასაჯეს ზუსტად მაგრამ ვიზე კამათობთ ხალხო ? რა ჩაკვეტაძეე ? მაგის ხსენება საერთოდ უნდა აიკრძალოს საქართველოში @@ კი ბატონო ბევრი ქართველი გამოდის რუსეთის და სხვა ქვეყნების სახელით მაგრამ რაც იმ ნაბო... მა იკადრა ამის პატიება არ შეიძლება @@@

02:02 | 26.08.2016
dinamo222 (8587)

ღირსია თუ ჩამოაშორეს ! შე ჩემ.. სა ვის უძვრები და ვის ეხმარები ? @ ეხლა მიდი და შეუძვერი რუსებს და თუ მაგრები არიან დაგეხმაროონ @@@@

16:56 | 24.08.2016
Somelio (806)

skorpiona არავინაც არ დავობს, ყველა თავის აზრს გამოთქვამს. ზოგს უხარია ქართველმა გაიმარჯვაო და სულ არ აინტერესებს რომელი ქვეყნის სტატუსით გამოდის, ზოგს კი რუსეთის სახელით , რომ მოიგო ის არ მოსწონს. ისე არა მგონია ვინმეს ზვიადაურ-ილიადისის, კახიაშვილი-კახიაშვილის გამარჯვებები არ გახარებოდეს მიუხედავად იმისა, რომელი ქვეყნის სახელით გამოდიოდნენ ისინი. ბევრი ქართველი გამოდიოდა სხვა ქვეყნების სახელითაც, რომ ემარჯვათ ყველა გახარებული იქნებოდა, უბრალოდ რუსეთზეა გართულება

17:03 | 24.08.2016
BEERTRANCE (97819)

ღრუსეთზე იმდენად არა გართულება, არამედ ის რომ ღორივით ლოღნა დროშა, თორე კახიაშვილს და ილიადისს კი არ უკადრებიათ ეგეთი მდაბიო საქციელი.

16:14 | 24.08.2016
skorpio (661)

რა სიისულელეზე დავობტ ტუ ხვდებიტ?

14:34 | 24.08.2016
ambako (2432)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის ავტომატური ბლოკირების მიერ, ის შეიძლება დაიშვას მოდერატორის მიერ

14:26 | 24.08.2016
ambako (2432)

რუსეთში არა მგონია მთლად ფულისთვის წასულიყოს... წავიდა იმიტომ რომ იქ დოპინგი და გარანტირებული მხარდაჭერაა შეჯიბრებებზე.... ასეთი "სტალინუკები" ბევრია სამწუხაროდ.,ამგარმ რაც შეიძლება მინიმუმზე უნდა დავიყვანოთ... ჩაკვეტაძეს იმდენი უნდა ვაგინოთ რომ სხვას არასდროს მოუვიდეს აზრათ ასეთი ნ ა ბ ი ჭ ვ რ ო ბ ა

23:47 | 23.08.2016
BEERTRANCE (97819)

და ალექსამდრე თავზე კედლის მირტყმა და ეგეთები მოზომე, შენი ბიჭოც არ ვარ.

წაიკითხე შენი ნაწერები და მიხვდები თავად. ხან ტერორისტს მადარებ ხან კიდე პატრიოტიზმს შეფარებულ ნაძირალას და რა პასუხს ელი 1? მერე კიდე ვინ გიწოდა პრორუსი?

და ამ ჩაკვეტაძის გამო კიდე რას მეჩხუბები. ღრუსეთის ქვეშევრდომის გამო?????

23:22 | 23.08.2016
BEERTRANCE (97819)

ალექსანდრე დამშვიდდი და ისე ისაუბრე, პასუხი იმაზე გაგეცი რაც ნაძიარალა პატრიოტებში გამიყვანე წიკლაური და რურუას ნაირებში და მაგიტო.

23:13 | 23.08.2016
არჩილ სოხუმელი (2357)

აქ წავიკითხე რომ თითქოს სამხრეთ ოსეთის დროშა ქონდათ რუსეთის დელეგაციის წარმომადგენლებს გამოტანილი. უნდა გითხრათ, რომ ნამდვილი ოსეთის, ე.წ. ჩრდილოეთ ოსეთისა და დღეს ქართულ, რუსეთის მიერ ოკუპირებულ ცხინვალის რეგიონში დე ფაქტო არსებული ე.წ. სამხრეთ ოსეთის დროშები ერთი და იგივეა. განსხვავება მხოლოდ დროშაზე თუ დატანებულია გერბი იმით ეიძლება ნახო... ცხინვალელი ოსების დროშა აწერია რუსულ და ოსურ ენებზე სამხრეთ ოსეთის რესპუბლიკა -
stripslashes((strlen('http://www.vokrugsveta.ru/encyclopedia/index.php?title=Изображение:South_Ossetia.jpg')>0?' http://www.vokrugsveta.ru/encyclopedia/index.php?title=Изображение:South_Ossetia.jpg':' http://www.vokrugsveta.ru/encyclopedia/index.php?title=Изображение:South_Ossetia.jpg'))
stripslashes((strlen('https://regnum.ru/pictures/1994241/1.html')>0?' https://regnum.ru/pictures/1994241/1.html':' https://regnum.ru/pictures/1994241/1.html'))
--------------------------------------------------------
ახლა ნამდვილი ოსეთის, ე.წ. ჩრდილოეთ ოსეთის დროშა
0?'>http://www.noar.ru/rso_a/full/natcionalnie_simvoli_i_atributi/flag_respubliki_severnaya_osetiya-alaniya/':'>http://www.noar.ru/rso_a/full/natcionalnie_simvoli_i_atributi/flag_respubliki_severnaya_osetiya-alaniya/'))
0?'>http://isaran.ru/?q=ru/fund&guid=6356EF49-0703-4CC7-899D-D62C4E4434C0&ida=38':'>http://isaran.ru/?q=ru/fund&guid=6356EF49-0703-4CC7-899D-D62C4E4434C0&ida=38'))
0?'>http://abali.ru/?p=12081':'>http://abali.ru/?p=12081'))
ჩემი აზრით რაც უფრო მეტი ჩრდილოეთ კავკასიელი გამოვა თავისი რესპუბლიკის ეროვნული დროშით მით უკეთესია. მსოფლიომ ნახოს, რომ რუსებს ოქროების უმრავლესობა კავკასიელებმა მოუტანეს.

07:54 | 24.08.2016
mst (1810)

ისე მეც სოხუმელი ვარ

10:02 | 24.08.2016
mindia (2281)

მეც

07:52 | 24.08.2016
mst (1810)

არჩილ, რამონოვი ცხინვალელია და სამხრეთ ოსეთის დროშა გამოიტანა

23:00 | 23.08.2016
არჩილ სოხუმელი (2357)

როდესაც ვამბობ, რომ წინააღმდეგი ვარ ქართველი რუსეთის სამსახურში ჩადგეს მეთქი აქ დაბადებულ-გაზრდილი ქართველები მყავს მხედველობაში, თორემ რუსეთში დაბადებულ-გაზრდილები სად წავლენ? დააკვირდით აფხაზ და ცხინვალის რეგიონიდან წასულ სპორტსმენებს, ყველა ქვეყნის სახელით მიიღებენ მონაწილეობას გარდა საქართველოსი. ახლახან ვნახე აფხაზი მოჭიდავე, რომელიც რუსეთის ნაკრებში ვერ მოხვდა ჩვენი მეზობელი ქვეყნის (ვერ ვიხსენებ სომხეთის თუ აზერბაიჯანის) ნაკრებშია. აქ შეიძლება მოიძიოთ. აფხაზები არ აპატიებს აფხაზს, რომ მან საქართველოს რამე წარმატება მოუტანოს (აჭარელ აფხაზებზე არა აქვთ პრეტენზია).

22:48 | 23.08.2016
არჩილ სოხუმელი (2357)

ჩემი აზრით ყველა მოქალაქის პირადი საქმეა რომელი ქვეყნის სამსახურში ჩადგება (ოღონდ ამით არ უნდა ავნო შენს ქვეყანას, არ მიიღო შენი სამშობლოს წინააღმდეგ შეირაღებულ კონფლიქტში, დივერსიულ აქტებში, პროვოკაციებში და ა.შ.) და რომელი ქვეყნის სახელით გამოვა. დავითმაც აირჩია რუსეთი, ალბად ქონდა მიზეზები - ნაკრებში ვერ მოხვედრა, სავარჯიშო პირობების არქონა... რუსეთი არჩია სხვა ქვეყნებს თუნდათ საფრანგეთს, აშშ, თურქეთს, აზერბაიჯანს... ამაში ვერაფერს ეტყვის ვერავინ. ისიც მესმის ემოციების ფონზე რუსეთის დროშას აკოცა და ინტერვიუც მასეთი მისცა. შეიძლება მისთვის პოლიტიკა სულაც არაა საინტერესო და დღეს ემსახურება იმ ქვეყანას სადღაც ცხოვრობს და ყველა პირობა შეუქმნეს სავარჯიშოდ. თანაც ემოციები - ოლიმპიური ჩემპიონი, პრიზები, პრემიები. დღეს დროშის ასეთი კოცნა და ასეთი ინტერვიუები უფრო რუსეთისა და ჩრდილოეთ კორეის წარმომადგენლებისგანაა მოსალოდნელი, შეიძლება კიდევ გაერიოს რამოდენიმე მსგავსი ქვეყანა - ეს უფრო მათი ბელადებისა და უფროსობის საამებლად კეთდება და მოსახლეობაც ამას ითხოვს, ამით უნდათ დაანახვონ რა პატრიოტებიც არიან. შეიძლება უნდათ ანახონ - არ შემცდარხართ ნაკრებში, რომ მომიწვიეთ და ალბად ამით ითხოვენ - კიდევ დამტოვეთ ნაკრებშიო. არ გამიკვირდება ეს.
მე პირადად წინააღმდეგი ვარ, რომ საქართველოში დაბადებული და გაზრდილი ქართველი რუსეთი სამსახურში ჩადგეს, რუსეთს ემსახუროს და წარმატებები და გამარჯვებები მოუტანოს. რუსეთის სახელით, რომ ჩემი შვილი, ძმა, დიშვილი, ძმიშვილი, ბიძაშვი-მამიდაშვილ-დეიდაშვილი გამოდიოდეს მაინც ვერ ვუგულშემატკივრებ, რადგანაც რუსეთის გაგონებაზე თვალწინ მიდგას და მაგონდება ჯერ დახოცილი ქართველი ჯარისკაცები, ქართველობა, მერე წინაპრეპის საფლავები სოხუმში, დამწვარი, გაძარცვული ქართული სოფლები, კულტურული ძეგლები ოკუპირებულ ტერიტორიებზე, სულ ბოლოს ჩემი სახლკარი სოხუმში (ერთი სახლი დამიწვეს, მეორეში აფხაზები ცხოვრობენ). რუსეთის ჩემთვის არის - ოკუპირებული ტერიტორიები, ქართველთა გენოციდი და ეთნოწმენდა, მცოცავი ოკუპაცია-ანექსია, დღესაც გატაცებული და შეურაცხობილი ქართველობა... ვერ ვუგულშემატკივრებ რუსეთს, ვერ ვუყურებ მათ გახარებულ სახეებს და ვერ ვუსვენ მათ ქებას - რუსული გენისა და ჭკუის "უძლეველობის" შესახებ. მაშინაც არ მიყურებია ჩაკვეტაძის გამარჯვების ბოლო წუთებზე, ტელევიზორი გადავრთე - არა იმიტომ, რომ ჩაკვეტაძეს ჭიდაობის ყურება, რომ არ მინდოდა, არამედ იმიტომ, რომ რუსების გახარებულ სახეებს ვერ ვუყურებდი. შემდეგ წავიკითხე აქ, რომ დროშაზე უკოცნია და მასეთი ინტერვიუც მიუცია. მოვიძიე იუთუბზე და აი ესენი ვიპოვე, როცა ვუყურე ასეთი წარმოდგენა მაქვს, რომ დიდი ხანია რუსეთშია წასული და რუსეთიც უყვარს.
0?'>https://www.youtube.com/watch?v=wBuuqK5F5aM':'>https://www.youtube.com/watch?v=wBuuqK5F5aM'))
0?'>https://www.youtube.com/watch?v=3YifnOz8dxw':'>https://www.youtube.com/watch?v=3YifnOz8dxw'))
0?'>https://www.youtube.com/watch?v=O-rR6ApqJAk':'>https://www.youtube.com/watch?v=O-rR6ApqJAk'))
0?'>https://www.youtube.com/watch?v=pB6HAN8vAkk':'>https://www.youtube.com/watch?v=pB6HAN8vAkk'))
')>0?'>https://www.youtube.com/watch?v=MAcMHK7SlV4
':'>https://www.youtube.com/watch?v=MAcMHK7SlV4'))

22:54 | 23.08.2016
არჩილ სოხუმელი (2357)

ჩემი აზრით ყველა მოქალაქის პირადი საქმეა რომელი ქვეყნის სამსახურში ჩადგება (ოღონდ ამით არ უნდა ავნო შენს ქვეყანას, არ უნდა მიიღო მონაწილეობა შენი სამშობლოს წინააღმდეგ შეირაღებულ კონფლიქტში, დივერსიულ აქტებში, პროვოკაციებში და ა.შ.) და რომელი ქვეყნის სახელით გამოვა. დავითმაც აირჩია რუსეთი, ალბად ქონდა მიზეზები - ნაკრებში ვერ მოხვედრა, სავარჯიშო პირობების არქონა... რუსეთი არჩია სხვა ქვეყნებს თუნდათ საფრანგეთს, აშშ, თურქეთს, აზერბაიჯანს... ამაში ვერაფერს ეტყვის ვერავინ. ისიც მესმის ემოციების ფონზე რუსეთის დროშას აკოცა და ინტერვიუც მასეთი მისცა. შეიძლება მისთვის პოლიტიკა სულაც არაა საინტერესო და დღეს ემსახურება იმ ქვეყანას სადაც ცხოვრობს და ყველა პირობა შეუქმნეს სავარჯიშოდ. თანაც ემოციები - ოლიმპიური ჩემპიონი, პრიზები, პრემიები. დღეს დროშის ასეთი კოცნა და ასეთი ინტერვიუები უფრო რუსეთისა და ჩრდილოეთ კორეის წარმომადგენლებისგანაა მოსალოდნელი, შეიძლება კიდევ გაერიოს რამოდენიმე მსგავსი ქვეყანა - ეს უფრო მათი ბელადებისა და უფროსობის საამებლად კეთდება და მოსახლეობაც ამას ითხოვს, ამით უნდათ დაანახვონ რა პატრიოტებიც არიან. შეიძლება უნდათ ანახონ - არ შემცდარხართ ნაკრებში, რომ მომიწვიეთ და ალბად ამით ითხოვენ - კიდევ დამტოვეთ ნაკრებშიო. არ გამიკვირდება ეს.
მე პირადად წინააღმდეგი ვარ, რომ საქართველოში დაბადებული და გაზრდილი ქართველი რუსეთი სამსახურში ჩადგეს, რუსეთს ემსახუროს და წარმატებები და გამარჯვებები მოუტანოს. რუსეთის სახელით, რომ ჩემი შვილი, ძმა, დიშვილი, ძმიშვილი, ბიძაშვი-მამიდაშვილ-დეიდაშვილი გამოდიოდეს მაინც ვერ ვუგულშემატკივრებ, რადგანაც რუსეთის გაგონებაზე თვალწინ მიდგას და მაგონდება ჯერ დახოცილი ქართველი ჯარისკაცები, ქართველობა, მერე წინაპრეპის საფლავები სოხუმში, დამწვარი, გაძარცვული ქართული სოფლები, კულტურული ძეგლები ოკუპირებულ ტერიტორიებზე, სულ ბოლოს ჩემი სახლკარი სოხუმში (ერთი სახლი დამიწვეს, მეორეში აფხაზები ცხოვრობენ). რუსეთი ჩემთვის არის - ოკუპირებული ტერიტორიები, ქართველთა გენოციდი და ეთნოწმენდა, მცოცავი ოკუპაცია-ანექსია, დღესაც გატაცებული და შეურაცხობილი ქართველობა... ვერ ვუგულშემატკივრებ რუსეთს, ვერ ვუყურებ მათ გახარებულ სახეებს და ვერ ვუსვენ მათ ქებას - რუსული გენისა და ჭკუის "უძლეველობის" შესახებ. მაშინაც არ მიყურებია ჩაკვეტაძის გამარჯვების ბოლო წუთებზე, ტელევიზორი გადავრთე - არა იმიტომ, რომ ჩაკვეტაძეს ჭიდაობის ყურება, რომ არ მინდოდა, არამედ იმიტომ, რომ რუსების გახარებულ სახეებს ვერ ვუყურებდი. შემდეგ წავიკითხე აქ, რომ დროშაზე უკოცნია და მასეთი ინტერვიუც მიუცია.

19:44 | 23.08.2016
KoRBeN DaLLaS (24848)

ეეჰ რა ვთქვა აბა ხალხო... ცხელ გულზე კი აფრიალა дა პროშნა ის дროშა, მაგრამ მერე ცივი გონებით რომ ილაპარაკა რუსეთის სიკარგეზე, ვერც მაგის გამო ვამტყუნებ ბოლომдე.
იქ ცხოვრობს, ვარჯიშობს ეგ ბიჩი, ყველაფერი რუსეთმა მისცა ფაქტიურაд дა რუსებზე ცუдს ვერ იტყოдა. იმ дროშის ფრიალში ცოტა ნიშნისმოგებაც дავინახე ჩვენдამი.
მორჩა ეგ კაცი რუსეთის ქვეშევრдომია дა სხვა იქაური სპორტსმენისგან მე პირაдაд ვერც გამოვარჩევ. არც მოღალატეд ვთვლი.
дა ზოგაдაд სიტყვა "მოღალატე" რაღაცნაირაд გვესმის ქართველებს. ერთი მხრივ ყველას შეიძლება дავაბრალოთ, მეორე მხრივ კი მგონი ერთაдერთი მოღალატე გვყავს ისტორიაში საკაдრისაд дასჯილი, როცა ყორღანაშვილი მოისროლა კლдიдან საჩინო ბარათაშვილმა DDDD
ალბათ ჩვენი ზეдმეტაд კეთილი გულის дა კრეტინიზმში გაдასული ლმობიერების ბრალია...

18:55 | 23.08.2016
mindia (2281)

არ გაემართა ეგ სპექტაკლები დროშასთან, არ ეთქვა ეგ პრორუსული რაღაცეებიც და არ იქნებოდა ხალხისგან ამდენი აგრესიაც.

18:59 | 23.08.2016
magari (719)

+1
ცხელ ცხელზე აწია რაც მიაწოდენ, ალბათ გიტლერის და პუტინის სურათს ერთად ჩაკოცნიდა, მაგრამ დაწყნარებულზე რაც ილაპარაკა სულით და გულით რუსია, მეგონა პუტინს და ჟირინოვსკის ვუსმენდი, აქ კიდევ ამტკიცებენ ქართველიაო, არ მინდა უცენზურო ან რამე შეურაცყოფა მივაყენო ვინმეს, თუნდაც რუს ჩაკვეტაძეს, მითუმეტეს კლავიატურის უკან, ვისაც გინდათ რუსეთი იგერაა და ღმერთმა შეგარგონ ჩვენ თავი დაგვანებეთ

22:36 | 23.08.2016
mindia (2281)

არ ვიცი რა მოკლედ, მეც რუსეთში გაზრდილი, ბავშვობიდანვე, მაგრამ ეგრე არ ჩამოვყალიბებულვარ რომ დროშა მეკოცნოს და არიქა ჩემი რუსეთი მეძახოს.

აღზრდის ბრალიც იქნება

18:47 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

მე პრორუსი არა ვარ და ნუ აკეთებთ ულტრირებას. ცოტა ობიექტურები იყავით, ხოლო თუ ვერ კითხულობთ რის თქმა მინდა მაშინ პასუხის გაცემაც არ არის საჭირო.

18:51 | 23.08.2016
magari (719)

ძმა მეც სულით და გულით მინდა დავიცვა რუსი ჩაკვეტაძე, მაგრამ ერთი პატარა ხელჩასაჭიდი მაინც ხომ უნდა მოგცეს?? რუსების დროშა რომ ჩაიხუტა და დარბოდა მაგი არაფერი, მერე რა კომენტარები აკეთა ნახე?? რატომ გამოვყოფ რომ რუსი? იმიტომ რომ მარტო სულით და გულით რუს შეუძლია თქვას რუსეთი ყველაზე სუფთა და კარგი ქვეყანა ყოფილა,

18:42 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

შენ ბიჭო ხო არ უბერავ, ბოდიალშიც გადაგდის და კრეტინიზმშიც. ზრდილობიანად რომ გელაპარაკები სისუსტეში ხომ მითვლი? არი რა ეგეთი კატეგორიის ხალხი სანამ კედელზე თავს არ მიარტყმევინებ ვერ გაიგებს რა ხდება.

18:33 | 23.08.2016
BEERTRANCE (97819)

ალექსანდრე საერთოდ საიდან სად ხტები ხოლმე აზრებში რა:

საერთოდ ვინმე გამიკრიტიკებია ქართველი სპორტსმენებიდან ვისაც მოუწია და ზოგს კიდე მართლა იძულებული გახადეს სხვა ქვეყნის დროშით რო გამოსულიყო. აქ საქმეა მონურად და ღორივით ლო ლოღნიდა ღრუსეთის დროშას. და ამავე დროს აზრი რომ თურმე ქართველად რჩება. ილიადისს რა ულოღნია საბერძნეთის დროშა ამგვარად?

18:35 | 23.08.2016
magari (719)

+1
მართალი ხარ ძმა,

18:23 | 23.08.2016
magari (719)

ალექსანდრე
შენ აშკარად მიკერძოებულად წერ, დაიცავო გინდა მაგრამ არ იცი როგორ, იცი რატომ არ იცი?? იმ რუსმა არ მოგცა მისი დაცვის უფლება, ჯერ იყო და ჩვენი ოკუპანტის დროშა კოცნა და მერე ამტკიცებდა რუსეთი ყველაზე სუფთა და მაგარი ქვეყანა არისოოო, ჩემთვის ის ადამიანი რუსია და არა ქართველი

18:07 | 23.08.2016
magari (719)

ვინც იცავს რუსების დროშის მკოცნავს, გთხოვთ თქვენთვის დაიტოვოთ ეს აზრები, არანაირი იძულება არ ყოფილა მაგ კონკრეტულ შემთხვევაში, საკმოად წარმატებული და მდიდარი ოჯახიდანაა რუსი დავით ჩაკვეტაძე, რუსია რუსიიი სულით და გულით, ყველაფერი მწამს მაგრამ არა იმის მტკიცება რომ თურმე რუსეთი ყოფილა ყველაზე სუფთა ქვეყანა მსოფლიოში, ფუი ფუიი რა, არ გრცხვენიათ, არ დაიცვათ ეს რუსი კაცი, ბევრი ქართველი წასულა და სხვა ქვეყნის დროშა აღუმართავთ, ჯერ ერთხელაც არ გამიკრიტებია არცერთი მათგანი, დავითი კიდევ სულით და გულით რუსია და დაანებეთ თავი რა,
კახიაშვილისგან აიღეთ მაგალითი,
ჯარჯის დიდი იმედი მაქვს რომ ბოლო ტურნირს მაინც იჭიდავებს საქართველოს სახელით, ყველას დაანახოს რომ ქართველი ჯარჯი ზვიადაურია და არა ბერძენი.
საქართველოს გაუმარჯოს,
ვისაც გვჯერა გაგვატარეთ

18:00 | 23.08.2016
funakoshi (24)

ახალი ამბავი, ყველა ვინც მეტ-ნაკლებად ჩახედილია თანამედროვე სპორტში იცის რომ რუსები ჭიდაობის ყველა ტურნირს მაზავენ, მითუმეტეს ყველამ კარგად მამიაშვილი საქმიანობა , სხვათაშორის ოლიმპიადაზე რუსეთის ნაკრების ქალ მოჭიდავეს დაარტყა და ჭიდაობის საერთაშორისო ფედერაციიდან და საერთაშორისო ოლიმპიური კომიტეტიდან სასჯელი ელოდება, სავარაუდოდ მოკვეთავენ სპორტიდან.ისე , რომ იცოდეთ არ ქართველობს, თან ყველა ცოდვასთან ერთად ფსბ სეკსოტია, ამიტომ არ არის აუცილებელი ასე თავგამოდებით დაცვა, როგორც აქ აშრიალდნენ ძველი შნირები ,ეგეთი კონსისტენციის ხალხი ყველა ფორმას იღებს და არაფერი გაუჭირდება, ნუ განიცდით ასე. კოღუაშვილი სპორტსმენობის დროს თავადაც იყო ეგეთ მაქინაციებში ჩართული და ეხლა საქართველოდან სულ ახალ-ახალ თაობებსაც აბრიყვებს ,ფი. ეს ყაზარაშვილი კიდე სულ უტვინო ყოფილა რა ხათაბალაში გაყო თავი ამ სიბერეში,ფული ბაბაია ,ფული ! ისე ყაზარაშვილი შარშან ,ამ ხისთავა კურტანიძემ ცემა ჭიდაობის პრეზიდენტობის დროს და მაშინ ყველა იძახოდა ხელი როგორ დაარტყა ამ ხნის კაცსო, ღირსი ყოფილა.ყველა ის ქართველიც მეტის ღირსია ვინც სხვადასხვა მიზეზით ამართლებს რუსეთთან ბინძურ თანამშრომლობას. ხო, ოდიკაზემ ძალით წააგოო , მართალია???

17:32 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

იცით რას გეტყვით, მგონია, რატომღაც ჩათვალეთ რომ მომგებიან (ამ შემთხვევაში პატრიოტული მომგებიანია) პოზიციებში იმყოფებით და აგრძელებთ თავდასხმებს. მე კი მგონია პატრიტიზნმს ვინც ეფარება, ის შეიძლება ბევრ ცუდსაც მალავდეს. რადგან ცნობილია ვინ ეფარება ხშირად პატრიოტიზმს. მინდა მჯეროდეს რომ ეს თქვენ არ გეხებათ და სრულიად გულწრფელები ხართ თქვენს კომენტარებში. მაგალითისთვის გეტყვით რომ გუშინ ვინც დააკავა სუსმა ტერორიზმის ბრალდებით (გაზსადენის აფეთქების მცდელობა), ფეისბუქზე ძალიან პატრიოტულ მოწოდებებს აქვეყნებდა.

18:41 | 23.08.2016
mst (1810)

ეგ უკვე სერიოზული განცხადებაა,იცი ვინ თქვა და რატოთქვაეგ პატრიოტებზე/ აბა ახსენი შენ უკვე დაამტკიცე ამ განცხადებით რომ პირწავარდნილი პრორუსი ხარ აბა გვითხარი ვინ ხარ,რამდენი წლის ხარ და რა გაგიკეთებია ცხოვრებაში,რუსი მტერია აგერ უკვე 233 წელია რუსეთის ოკუპაციას 1 300 000 ქართველი შეეწირა,არც ერთ დამპყრობელს საქართველოს სამეფო ტახტი ანუ სახელმწიფოებრიობაარ გაუუქმებია დაეს ერთმორწმუნე რუსეთმა გააკეთა,რუსეთმა გადასცა თურქეთს,სომხეთს,აზარბაიჯანს ჩვენი ტერიტორიები,სოჭის მხარე თვითონ მიიერთა,ეკლესიები დაგვინგრია და შეგვიბილწა,თითქმის მთლიანად გაზიდა საეკლესიო განძი,გადაღება ეკლესიები,ყოველ დღე ქათმებივით იტაცებენ ჩვენს სისხლს და ხორცს და მერე უკან ვყიდულობთ და ყოველვეამის შემდეგ რომ რუსეთუმე იქნება კაცი,ის არც ქართველია და არც კაცი.ეს მცირე ჩამონათვალია რაც ამ ღორებმა გაუკეთეს საქართველოს.აღარ მინდოდა რამე დამეწერა მაგრამვეღარ მოვითმინე ამ კაცის შეფარული მტრის თაყვანისცემა

18:44 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

ხოო ბევრი ნაძირალა ეფარაება პატრიოტიზმს,.

18:35 | 23.08.2016
BEERTRANCE (97819)

არ გეწყინოს მარა ეგ უკვე ბოდიალში გადაგდის. ესე იგი ეგ ჩაკვეტაძე ქართული პატრიოტიზმის ეტალონია გამოგყავს რადგან გვასახელა თურმე, მაგრა კი მაინტერესებს სა ჩAნს რო გვასახელა.

16:27 | 23.08.2016
BEERTRANCE (97819)

რო აპელირებთ სხვებიც არიან წასულები უცხოეთშიო, ეგ ვიცი მარა ეგ სხვები რა ასე ღორივით კი არ ლოკავენ დროშას.

15:56 | 23.08.2016
mindia (2281)

და კომენტარებზე კიდე თუ გადავეკიდეთ, ბევრად უფრო აღმაშფოთებელია იმ არაკაცის კომენტარი ვინც ტალახაძეზე წერდა რომ დოპინგით მოიგოო, აი ეგ მართლა უნდა დაკიდო ერთი ადგილით.

15:56 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

ხო ქართველმა დაწერა ეგ კომენტარი

16:15 | 23.08.2016
mst (1810)

არა მგონია ქართველს ეკადრებინა ასეთირამე,რამდენი არაქართველი ფლობს ქართულ ენას,ხოდა რომელიღაცა არა კაცმა დაწერა,უფრო ალბათ წაგებით და შურით გაბოროტებულმა სომეხმა

15:59 | 23.08.2016
mindia (2281)

ამბობდნენ იქ რომ სომეხი იყოო, არა და გორ მინასიანსაც აქვს მოხდილი წარსულში სასჯელი დოპინგისთვის.

16:02 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

შეიძლება სომეხიც იყო, თუმცა ის რც რეალობიდან შორსაა უბრალო ტალახის სროლად ჩაითვლება და და ჩვენს ლაშას ვერ გასვრის, რადგან სუფთაა. უფრო დაბოღმილი კაცის გამონათქვამია.

15:35 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

სიმართლე რომ ვთქვა მე მისი გამონათქვამები არ წამიკითხავს. მე არასოდეს ვაყენებ შეურაცყოფას ჩემთვის უცნობ ადამიანს, მსაჯსაც კი არ ვაგინებ. მე წინააღმდეგი ვარ ჩემი თანამემამულის მოკვეთის და ამისკენ ყოველთვის მოგიწოდებთ. თუ ამხელა რუსეთი იბირებს ქართველებს და თავის სამსახურში აყენებს, ჩვენ რა გვყავს ხალხი დასაკარგი?

15:45 | 23.08.2016
mst (1810)

ქვემოტ დავწერე და ეტყობა არ წაგიკითხავს აფხაძეთის ომის დროსაფხაზების მხარეზე იბრძოდა გიორგი ჩაკვეტაძე(გვარი ხომ არგეუბნება რამეს)პოლკოვნიკი წარმოშობით ცაგერის რაიონიდან იყო აფხაზებმა გმირის წოდება მიანიჭეს საკუტარი ხელით ხვრეტდა ქართველებს,ასეთ ქართველებზე მელაპარაკები რომ დასაკარგი არაა და უნდა ვუგულშემატკივროთ?

15:51 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

რა გჭირს საერთოდ მოწყდი თემას?

15:49 | 23.08.2016
mindia (2281)

შენც აჭარბებ ეხლა შედარებისას ჯიგარო. სამხედრო ღალატი და სპორტული ღალატი ერთმანეთთან არაა კავშირში.

რუსეთს მთლად ნოლი მედალი რომ აეღო ამ ოლიმპიადაზე, მისი სამხედრო პოტენციალი, მისი პოლიტიკური ნაგავი პოზიციები ისეთივე დარჩებოდა.

შორსაა რა მაინც სპორტი და პოლიტიკა, თან რუსეთი ძლიერი სპორტული სახელმწიფოა, მოგვწონს ეს თუ არ მოგვწონს.

16:13 | 23.08.2016
_svani_ (347)

ერთ რამეში არ გეთანხმები სპორტი და პოლიტიკა ისე ახლოსაა ერთმანეთთან რომ არვიცი რა მაგალითი მოგიყვანო...)) არც არის საჭირო სპორტის და პოლიტიკის გამიჯვნა

16:05 | 23.08.2016
mst (1810)

ვიცი რომ მეც ზედმეტიმომდისმაგრამ თავსვერ ვიკავებ როცა ასეთ ადამიანს ამარტლებენ,რაც შეეხება სპორტს და პოლიტიკას ,სამწუხაროდ არაა შორს და ჩემზე უკეტ ნახეთ თუ როგორ ააფრიალეს სამხრეთ ოსეთის დროშა

16:23 | 23.08.2016
mindia (2281)

იმ მხრივაა ახლოს პოლიტიკასთან რომ ხალხს უფრო იმორჩილებენ პოლიტიკოსები, აი ეხლა თუნდაც გააპიარებენ რომ ვითომ მთავრობის უზრუნველყოფით მოვიპოვეთ ეს მედლები, მაგრამ იმ მხრივ ნაღდად შორსაა რომ აი ქართველმა რუსი დაამარცხა და ეუფ, დაიქცა მაგით რუსეთი. ეს მთლად ალოგიკურია

რუსეთში ეხლა აპიარებენ რასაც ვხედავ, მიუხედავად იმისა რომ გვებრძოდნენ მაინც მოვახერხეთ და ავიღეთ 17 ოქრო. სინამდვილეში კი დისკვალიფიცირებული სპორტსმენებითაც რომ გამოსულიყვნენ, მაინც ვერ გაასწრებდნენ პირველ სამეულს.

აზერებში ამბობენ რომ ქვეყანა სწორი კურსით მიდის, იმიტომ მოიპოვა ამდენი მედალი და ა.შ.

16:25 | 23.08.2016
mindia (2281)

მაგრამ რაც ვთქვი ზემოთ, მე ვფიქრობ რომ ესეა.

რუსეთის პოლიტიკური პოზიციები ისეთივე იქნება როგორიც არის და არანაირა ზეგავლენას არ ახდენს ოლიმპიადა მაგათზე.

15:28 | 23.08.2016
mindia (2281)

ისე ხალხნო რას ვჭამთ ერთმანეთს ვერ გავიგე, ნუ ლოკა (ღორივით, გველივით თუ ბაჭიასავით) ის დროშა, რა მნიშვნელობა აქვს.

არ გამოდის საქართველოს სახელით, ესე იგი არაა ქართველი.
გამოდის ინტერვიუში და ამბობს რომ საქართველოში მხოლოდ 3 წელი ვიცხოვრეო და ის არაფერ შუაშიაო, ესე იგი არაა ქართველი.
გამოდის იტერვიუში ამბობს რომ რუსეთი ყველაზე სუფთა ქვეყანაო და დოპინგები მოუგონესო, ეს მთლად პუტინიზმია უკვე, ანუ არაა ქართველი.
თუ უბრალოდ იძულების გამო ამბობს, ესე იგი მთლად უარესი, ვკიდივართ ქართველი გულშემატკივრები, ვკიდივართ? არაა ქართველი.

ხო და ჩემი აზრით არ იმსახურებს დავით ჩაკვეტაძე რომ მასზე ამდენი ვიმსჯელოთ და მასზე კიდე ნერვები ვიშალოთ, როგორც დაგვიკიდა ისე დავიკიდოთ ჩვენც. აი დავით ჩაკვეტაძემ კი არა, ვინმე დავიდ ჩაკვეტოევს მოეპოვოს ოქრო ისე.

15:34 | 23.08.2016
_svani_ (347)

ჰო მაგრამ როცა ჩემები წერენ ასეთ მიუღებელ კომენტარებს თავს ვეღარ ვიკავებ თორემ ეს ვიღაც რუსი ფეხებზე მკიდია) რაცუნდა ის უქნია მთავარია გამძღარია და...)) შენ უნდა ნახო სპორტოლზე რეებს წერენ და ისეთებს წერენ, ნუთუ ამდენი ადამიანი ასე ფიქრობს ამ ქვეყანაში...)))

15:45 | 23.08.2016
mindia (2281)

ჰყავს მაგას აქ ახლობლები, მეგობრები, ნათესავები...

როცა მეგობარია გიხარია მაინც, შეიძლება პატრიოტული თემა შენგან შორს იყოს მთლად და გიხაროდეს მაინც ყველაფერი მისი.

რუსეთის ჩემპიონატი რომ მოიგო ჭიდაობის გვერდზეც ბევრი წერდა და ულოცავდა, რაღაც დავწერე რომ ვერ ვუგულშემატკივრებო (არა რაღაც უხ, რუსეთის დედა და ა.შ) უბრალოდ წაგებად მივიჩნევ რომ სპორტსმენებს ვკარგავთ მეთქი და საკმაოდ ბევრი ნეგატიური პასუხი მივიღე. ანუ აქედან ვასკვნი რომ ბევრი მეგობარი ჰყავს საქართველოში, უბრალოდ შეეძლო პატივი ეცა იმათთვისაც ვინც რუსეთი არის მძიმე თემა და ესეთი საქართველოში ბევრია, მაგრამ არაა. პირადმა ინტერესმა გადაუწონა, თავისი ქვეყნის გულშემატკივრები გაახარა (ანუ რუსეთის) და მეც ძალიან ცუდი შთაბეჭდილება დამრჩა მასზე.

და სულ ფეხებზე მკიდია ეხლა რომ თქვა კარგი ურთიერთობა მაქვს ქართველ ბიჭებთანო.

15:29 | 23.08.2016
mst (1810)

სწორი ხარ ერთი მაგისი ღორი დედაც.

15:21 | 23.08.2016
_svani_ (347)

ალექსანდრე-ს

დიდი კონსტანტინე დამავიწყდა უგანათლებულესი ადამიანი რომელსაც პარიზშიც იტალიაშიც და გერმანიაშიც აქ ნამოღვაწარი და მის რომანებში ყოველ წინადადებაში სამშობლოს სიყვარული და გულისწყენა ეწერა ესენი უნდა წაიკითხო მარტო წაიკითხო! (ზოგადად ვამბობ)

15:29 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

კონსტანტინეს ყველა ნაწარმოები წაკითხული მაქვს. მეტიც "დიდოსტატის მარჯვენაში" მეფე გიორგის (ჩემთვის ეგ არის იდეალი და არა არსაკიძე) გამონათქვამები ზეპირადაც ვიცი.

15:39 | 23.08.2016
_svani_ (347)

გაიხარე ადამიანო! შენ არიცი სპორტოლზე რეებს წერენ... თავმოყვარე პიროვნება ამას არ იკადრებს!

15:24 | 23.08.2016
_svani_ (347)

ეს მაგალითები იმიტომ მოვიყვანე რომ უბრალოდ უნდა დააკავშირო

15:05 | 23.08.2016
_svani_ (347)

ალექსანდრე-ს

ღორივით ლოკა რბილი ნათქვამია უფრო)) მთავარია ხომ მუცელი ამოივსო ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ გაექცა იმ პასუხისმგებლობას და გარჯას რაც მას საქართველოში ელოდა))) მეც დიდი სიამოვნებით მინდოდა აწყობილი ქვეყანა მქონოდა მაგრამ დაგვიტოვეს ასე და ამ ცხოვრებაში ხომ კაცი უნდა იყო ნებისმიერ ქვეყანაში პირველ რიგში?!! და კაცი რომ პასუხისმგებლობას გაექცევა ...........)))) ის ადამიანიც არ არის))))) ეეეჰ მთავარია იმ ვაშლებს გორში რომ არის ხელი არ დაადოს არავინ და ნიახურს კიდე და არ შ...ცი ჩემ ქვეყანას, რაგამიკეთა ქვეყანამ მე რომ ნახევარი მაინც გავუკეთო....))))) ქვე'ყანაც დღევანდელობით შესაბამის გვაქვს!))))

15:11 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

ცდები ჩემი აზრით, 70 წელი საბჭოთა დროშის ქვეშ და ჰიმნით იღებდნენ ოლიმპიურ თამაშებსა და მსოფლიო ჩემპიონატებზე ქართველები ოქროს მედლებს და ეხლა შენი აზრით ეს ხალხი გადასაყრელია?

15:18 | 23.08.2016
mst (1810)

რა შედარებებს აკეთებს ეს კაცი,ის ხალხი იძულებული იყო ასე მოქცეულიყვნენ,მაგრამ მე არ მახსენდება ვინმეს საბჭოთა დროშა ელოკა,ამას კიდევ ვინ აძალებდა?

15:22 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

აბა ამას ეხლა რუსეთი უყვარს? კაცმა არ იცის რატომ აკოცა ამ დროშას და რამ აიძულა. ხო არ გავიწყდებათ რო რუსეთში ცხოვრობს და მისი მოქალაქეა? ჯობს თავი დავანებოთ მის განსჯას. მას ეგეც ეყოფა რომ დიახაც ამ კოცნით თავი შეირცხვინა, მაგრამ საინტერესოა რით იყო ეს გამოწვეული?

15:27 | 23.08.2016
mst (1810)

შენ თვითონ გჯერა ეხლა რასაც ამბობ?ავტომატით ადგნენ თავზე?ავტომატით ანწუხელიძეს ადგნენ თავზე მაგრამ საქართველოსდროშას შეურაწყოფა არ მიაყენა,ავტომატით გია შამუგიას ადგნენ თავზე მაგრამ თავი აიფეთქა და 8 მტერი გაიყოლა იმ ქვეყანაზე,

15:43 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

რისი არ მჯერა? რაღაც ვერ გავიგე შენი ნათქვამი. რა გითხრა აბა იქნებ ისეთი მადლიერია რომ ასეთი ნაბიჯიც გადადგა. უმადურობაც ხომ ცოდვაა. ვინც ჩამოთვალე ეგეთები ბევრი გეგულება საქართველოში? ნახევარი მთავრობა წითელ ხიდზე იდგა და ზოგი კიდევ რუსეთის ტანკების შემოსვლას ყვავილებით შეხვდებოდა. აი ეგ არის სამწუხაროდ რეალობა რომელსაც ახსნა ჭირდება.

15:17 | 23.08.2016
_svani_ (347)

რაშუაშია ეგ დინამო საბჭოთა კავშირის სახელით თამაშობდა მაგრამ ხალხი სტადიონზე ქართული გუნდი რომ იყო იმიტომ მიდიოდა მოხუცი ადამიანებისგან მაქ მოსმენილი ზოგს საერთოდ არ უყვარდა ფეხბურთი მაგრამ მაინც მიდიოდნენ ერთმა მოხუცმა ქალმა მითხრა ეს სხვათაშორის)))))))))))))))))))

15:13 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

რაც შეეხება შეურაცყოფას ეს პიროვნული აღზრდიდან გამომდინარეობს და ამ ფორუმს არ ეკადრება სპორტსმენი შეურაყოფა.

15:20 | 23.08.2016
mst (1810)

შენი აზრით ჩვენ უზრდელები ვართ ვინც დაღუპილი ბიჭების სულებისშეურაცყოფის გულისათვის ვიღაცას ვაკრიტიკებთ და შენ კულტურული რომელიც ცდილობ გაამართლო და ამბობ რომ მერე რა მოხდა მისაღებია ასეთი საქციელიო?

15:25 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

არა დროშის კოცნა აუხსნელი საქციელია

15:24 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

საერთოდ რა შუაშია აქ დაღუპული ბიჭები. ეს საუბარი შორს წაგვიყვან. არ არის აქ პოლიტიკის ადგილი.

15:33 | 23.08.2016
mst (1810)

ხო რუსებიც საერთოდ არ აკავშირებენ სპორტს და პოლიტიკას,კი ბებიაჩემმა ააფრიალა სამხრეთ ოსეთის დროშა,და თუ იმას ვერ ხვდებირა შუაშია აქ დაღუპულიბიწები,მაშინ გასაკვირიცარაა ტუ რატო ამართლებ ამ არსებას

15:49 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

არ ვამართლებ არა მე მხოლოდ მისი შეურცყოფისგან თავის შეკავებაზე მოგიწოდეთ.

15:18 | 23.08.2016
_svani_ (347)

რაც შეეხება შეურაწყოფას ვინც როგორ დაიმსახურებს ზუსტად ისე უნდა აკადრო)))!! ერთ ლოყაში რომ გაგარტყავენ მეორე ლოყა კიარუნდა მიუშვირო ვიღაცას.. ვიმეორებ ვიღაცას და არა ახლობელს)))))))))))))

15:01 | 23.08.2016
_svani_ (347)

ალექსანდრე-ს

როგორ შეიძლება ამ ინდივიდს (კაცს ვერ დავარქმევ) ქართველი უწოდო არავისთვის შეურაწყოფა არ მიმიყენებია კომენტარებში მაგრამ ეხლა ეს ზედმეტია!! აიიიი ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ ხომ ფულია არა ყველაფერი წასულიყო საუდის არაბეთში დიდი სიამოვნებით მიიღებდნენ და ოქროზე საერთოდ იცი რამდენია დაწესებული იიქ?! წასულიყო აზერბაიჯანში მუცელი ექნებოდა სავსე მთავარია

12:11 | 23.08.2016
lagashi (6738)

ბოლობოლო გაირკვა ჩაკვეტაძე რატომ რუსეთში წავიდა?

12:10 | 23.08.2016
lagashi (6738)

ისე უსამართლო მსაჯობის გამო "გაჩმახება" თუ შესაძლებელია, ერთი ჩვენც მივაწვეთ ვინმეს. სულ დაჩაგრულები რომ ვართ მაგ მსაჯებისაგან

12:09 | 23.08.2016
Somelio (806)

შეხედავ სუფთა რუსია. სხვა კავკასიელები უფრო გამოირჩევიან რუსებისაგან და ნაღდად იტყვი კავკასიელები, რომ არიან... ეს ყველაფრით რუს გავდა - ვიზუალურად და მოქმედებით

12:06 | 23.08.2016
lagashi (6738)

ისეთი უსახურია ეგ კალსიკური, რომ საერთოდ მოსაშორებელია, ან წესები მაინც შეცვალონ, რომ სანახაობრივი გახდეს.

11:44 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

რავიცი მე ვერ დავინახე უკრაინელის უპირატესობა. ბოლობოლო 9:2 მოიგო ჩაკვეტაძემ.

12:58 | 23.08.2016
mindia (2281)

პარტერში დააწვინეს და მაგით მოიპოვა რუსმა უპირატესობა.

13:42 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

არ არის ეგ კაცი რუსი. ჩვმია ჩაკვეტაძეა, მერე რა რომ რუშეთში აღმოჩნდა ამ ეტაპზე, რამდენი ჩვენი თანამემამულე ცხოვრობს რუსეთში.

14:58 | 23.08.2016
mst (1810)

ვინაა ქართველი?რუსეტის დროშას რომკაცი კოცნას დაუწყებს ის როგორ შეიძლება ქართველი იყოს.ქართველი გულით სულით და ჯიგარით უნდა იყო დაარა მარტო სახელითადა გვარით.

14:45 | 23.08.2016
_svani_ (347)

რუსია რუსიიი ირიააააა!!!! როგორ შეიძლება ამ ინდივიდს კაცს ვერ დავარქმევ ქართველი უწოდო არავისთვის შეურაწყოფა არ მიმიყენებია კომენტარებში მაგრამ ეხლა ეს ზედმეტია!! აიიიი ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ ხომ ფულია არა ყველაფერი წასულიყო საუდის არაბეთში დიდი სიამოვნებით მიიღებდნენ და ოქროზე საერთოდ იცი რამდენია დაწესებული იიქ?! წასულიყო აზერბაიჯანში მუცელი ექნებოდა სავსე მთავარია

14:01 | 23.08.2016
BEERTRANCE (97819)

ღრუსეთს გაამარჯვებია ჰო? სა ჩანს მერე მაგის ქართველობა ღორივით ლოკა ღრუსების დროშა.

14:29 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

ადამიანს შეურაცყოფას ნუ აყენებ რას ნიშნავს ღორივით ლოკა?

15:06 | 23.08.2016
mst (1810)

ზუსტად ღორივით ლოკა ზუსტი შეფასებაა,მაგ არც ქართველია დაარც ადამიანი მან რუსული დროშის ლოკვით სეურაწყოფა მიაყენა საქართველოსათვის დაღუპულ მის თანატოლ ქართველ ვაჟკაცებს,ის არარაობაა ის ნოლია ცხოვრებაში სულ რომ 10 ჯერ მოიგოს ოლიმპიადა,მას მილიონჯერ ჯობიან ის ბიჭები რომლებიცდამარცხდნენ მაგრამ კაცობა არ დაუკარგავთ.მას ორი გზააქვს დარჩენილი, ან გამოვიდეს და ბოდიში მოუხადოს ყველა შვილ მკვდარ დედას, რომლებმაც შვილები საშოვარზე კი არ გაუშვეს სამშობლოს შეწირეს,ან ბოლომდე უნდა გახდეს რუსი და რუსების ნაფეხურებს უნდა დაუწყოს კოცნა და ლოკვა

14:53 | 23.08.2016
_svani_ (347)

ღორივით ლოკა ნიშნავს რბილი ნათქვამია უფრო)) მთავარია ხომ მუცელი ამოივსო ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ გაექცა იმ პასუხისმგებლობას და გარჯას რაც მას საქართველოში ელოდა))) მეც დიდი სიამოვნებით მინდოდა აწყობილი ქვეყანა მქონოდა მაგრამ დაგვიტოვეს ასე და ამ ცხოვრებაში ხომ კაცი უნდა იყო ნებისმიერ ქვეყანაში პირველ რიგში?!! და კაცი რომ პასუხისმგებლობას გაექცევა ...........)))) ის კაციც არ არის ადამიანიც არ არის))))) ეეეჰ ვაიი მთავარია იმ ვაშლებს გორში რომ არის ხელი არ დაადოს არავინ და ნიახურს კიდე და არ შ...ცი ჩემ ქვეყანას რაგამიკეთა....))))) ქვე'ყანაც დღევანდელობით შესაბამის ღირსებაზეც დგას!))))

15:06 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

რა ვერ მესმის იცით, ჩაკვეტაძის გარდა მილიონობით კაცია წასული საზღვარგარეთ და მათი გადმორიცხული ფულით საზრდოობს საქართველოს მოსახლეობის ნახევარზე მეტი. 2 - ჯერ გახდა ოლიმპიური ჩემპიონი კახიაშვილი საბერძნეთის სახელით და დღეს საქრთველოს ძალაოსნობის ფედერაციას უდგას სათავეში. ასე რომ ყველაფერი მარტივია არაა.

15:14 | 23.08.2016
mindia (2281)

კახიაშვილს რომ ადარებ, ჰქონდა მას ეგეთი რეაქციები რაც გამოავლინა ჩაკვეტაძემ? და ყველამ ვიცით რომ საბერძნეთს არაა აქვს საქართველოს ტერიტორიები ოკუპირებული და არანაირად არაა ერთი და იგივე.

15:13 | 23.08.2016
mst (1810)

კახიაშვილს როგორ ადარებ ამ არსებას,სად ნახე კახიაშვილი რუსებს ფეხებს უკოცნიდეს,პირიქით სანამ საქართველო არ დაწერეს მანამ კვარცხლბეკზეარ ავიდა რუსეთი ეწერა,ეს 1992 წლის ოლიმპიადაზე მოხდა

13:48 | 23.08.2016
mindia (2281)

მოქალაქეობის მხრივ არის რუსი და ამაზე ვამბობ რომ რუსია. ჩემთვის ყველა უცხოელია ვინც საქართველოს არ წარმოადგენს, არაფერში არ ვადანაშაულებ, მათი არჩევანია, ვიცი რომ უმრავლესობა გაჭირვების გამო მიდის, ბევრია ჩემს გარშემოც, არ მივესალმები იმ პოსტებსაც აი რომ აგინებენ და ასწორებენ მიწასთან, მაგრამ მე არ ვგულშემატკივრობ სხვა ქვეყნის წარმომადგენლებს. მე ვგულშემატკივრობ ჩემი ქვეყნის დროშას და ჰიმნს უპირველეს ყოვლისა.

13:45 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

ვისი დღე როგორ გათენდება და სად აღმოჩნდება არავინ იცის, ხვალ შეიზლება ნებისმიერ ჩვენთაგანი აღმოჩნდეს საქართველოს საზღვრებს მიღმა. ის კი არა იქ დაბადებულ და ეთნიკურად ქართველსაც ჩემიანად მივიჩნევ და ვგულშემატკივრობ.

15:10 | 23.08.2016
mst (1810)

ჩვენ სხვა რამეს ვამბობთ ეს თავისებურად უბერავს,ვინ დააძალა და ვინ დაავალდებულა რომ რუსეთის დროშა ელოკა?

15:00 | 23.08.2016
_svani_ (347)

მერე ილიას მოთხრობები მაინც არ გაქვთ წაკითხულიიი?!! რას წერს ილია როცა შენ ქვეყანას ივიწყებ რაას თვითონაც ხომ პეტერბურგში იყო ამდენი ხანი ერთხელ არ შეუწყვეტია თავის ქვეყანაზე ფიქრი მითუმეტეს მაშინ უარესი სიტუაცია იყო))) რას ლაპარაკობენ ემიგრანტები ქურდიიც სამათხოვროდ წასულიიც) მიწას რომ იყრიდნენ ტუფლებში შენ რა გგონია ზღაპარია?!)) (ბანალურია ეს ყველაფერი რასაც ვლაპარაკობ მაგრამ ასეა!!!!!!)

13:51 | 23.08.2016
mindia (2281)

მისი კომენტარი წაიკითხე ინტერნეტში, როგორ კომენტარებს აკეთებს, რუსეთის ფედერაციის ნამდვილი პატრიოტი

ვიცი არავინ ვიცით რა დღეში აღმოვჩნდებით, მეტიც, მეც რუსეთში ვარ გაზრდილი დიდწილად და ვთქვი რომ ბევრი კარგი მეგობარი მყავს მანდ, რუსი. არ მაქვს ის გართულება, მაგრამ ჩაკვეტაძე მაინც არამართალია.

14:43 | 23.08.2016
ალექსანდრე (6188)

კი რაღაცეები ეშლება სამწოხაროდ.

15:16 | 23.08.2016
mindia (2281)

რაღაცეები რომ ეშლება და ისეთი შთაბეჭდილების დატოვებას რომ ცდილობს რუსულ პრესაში რომ საქართველო არაფერ შუაშია მის წარმატებასთან, მაგაზე მაქვს გართულება და მაგიტომ დამეკარგა მის პიროვნებაზე წარმოდგენა, თორე სხვა წასულ სპორტსმენებზე არ მაქვს ეგეთი გართულებები.

11:20 | 23.08.2016
mindia (2281)

ისე საჭიდაო სამყარო კეთილგანწყობილია რუსების მიმართ.

რუსეთის ჩემპიონი რომ გახდა, დავწერე ჩვენი ჭიდაობის ოფიციალურ გვერდზე რომ ჩვენთვის ამას არავითარი მნიშვნელობა არა აქვს მეთქი, დაკარგული სპორტსმენია და საქართველოსთვის არ იბრძვისთვისთქო და საკმაოდ აგრესიული პასუხები მქონდა მიღებული, მანამდეც როცა დავწერე რომ რუსეთის ჩემპიონატს ზედმეტად ოპერატიულად აშუქებთ მეთქი, საკუთარი ჩემპიონატი არ გაგიშუქებიათ ეგრეთქო მაგაზეც რამოდენიმე შეტევა მივიღე.

იგივე იყო გოგი კოღუაშვილის ტექსტს რომ ვუპასუხეთ (რაღაც რომ სულით ქართველი ვარო)

არა ვარ რუსოფობიის მომხრე, ჩვეულებრივი ხალხია, რუსეთშიც ბევრი რუსი მეგობარი მყავს, მაგრამ რუსეთს წარმოადგენდე და თან დროშას კოცნიდე, ბევრ თანამემამულეს აფურთხებ ამით და ტკივილს აყენებ, რაც თუნდაც აქ კომენტარებიდან ჩანს, თუ საკუთარი ქვეყანა გიყვარს ცოტა ტვინი უნდა გაანძრიო და ეგრე არ უნდა მოიქცე. შეეშალა ჩაკვეტაძეს. კომენტარიც ისეთი გააკეთა რომ საქართველოში კონკურენცია არ იყო და იმიტომ წავედიო. ეგეც არა კორექტულია, როგორც ვიცი საქართველოს ჩემპიონატი ვერ მოიგო და მაგიტომ არ აიყვანეს ნაკრებში.

მესმის სხვა ქვეყანაში მიდიხაარ, გაჭირვებაა შენს ქვეყანაში, არ გპატრონობენ, კონკურენციას ვერ უმკლავდები და ა.შ, მაგრამ არ მესმის როცა მალავ რომ ქართველი და არ მესმის რატომ უნდა ქცეს რომელიმე ქართველმა პატივი შენს გამარჯვებას ოლიმპიადაზე.

11:15 | 23.08.2016
ambako (2432)

stripslashes((strlen('http://www.sportall.ge/mtavari/video.html?view=video&video=8016')>0?'http://www.sportall.ge/mtavari/video.html?view=video&video=8016':'http://www.sportall.ge/mtavari/video.html?view=video&video=8016')) ნახეთ ფინალი აგერააა

11:14 | 23.08.2016
ambako (2432)

სირცხვილია იმის მტკიცება რო ჭანკვეტაძემ დამსახურებულად მოიგო.. მოაგებინა ყაზარაშვილმა.. პარტერიუდან არ ააყენა უკრაინელი ...

02:07 | 23.08.2016
zaza1971 (312)

მგონი ამ შეხვედრის გამო არაა ეს გადაწყვეტილება და კარგად ჯობია ამაში გარკვევა. ჩაკვეტაძემ რომ დამსახურებულად მოიგო მგონი არც ამაზეა საკამათო, მარა ყაზარაშვილს უარი უნდა ეთქვა მგონი აქ მსაობაზე და ეგრე აობებდა რომ ეს სალაპარაკო თემა არ მიეცათ

01:20 | 23.08.2016
ambako (2432)

სახეზე შეხედეთ რა გასწორებულშია რუსის ხელს რომ წევს... ჩაკვეტაძეს რა სხვა ქვეყანა არ აიყვანდა მოსკოვში რომ დურტა ტავი? მარა იცის იქ დოპინგის მოსავალი რომ ძლიერია და შეჯიბრებებზე ზურგის ქარი ექნება

01:19 | 23.08.2016
ambako (2432)

სულ არ მაინტერესებს მოკვეძთენ თუ არა მე რაც ვნახე სამარცხვინო იყო...

01:18 | 23.08.2016
ambako (2432)

პატიოსანი კაცი რომ ყოფილიყო აცილებას მისცემდა.. რახან აცილება არ მისცა ფაქტია რომ ცუდად მოიქცა და სუბიექტური იყო.. ეს აქ ვწერ ზრდილობიანად თორე ყველა მასეთის დ ე დ ა ც ვისაც სადაც გინდათ იქ დაგიმტკიცებტ რომ ერის სირცხვილია ეს ადამიანი.... შეადარეთ ნუცუბიძეს...

მეტის ნახვა
სარეკლამო ადგილი - 23
250 x 500
0.067119