ფეხბურთი

15:27 | 18.03.2015 | ნანახია NaN - ჯერ

სიმეონე “ატლეტიკოსთან” გაახანგრძლივებს

მადრიდის “ატლეტიკოს” მთავარი მწვრთნელი დიეგო სიმეონე კლუბთან კონტრაქტს გაახანგრძლივებს. აღნიშნული ინფორმაცია არგენტინელი სპეციალისტის დამ და ამავდროულად მისმა აგენტმა ნატალიამ დაადასტურა: “სიმეონეს კონტრაქტის გახანგრძლივებასთან დაკავშირებით, ახალი კარგი ცნობა უახლოეს დღეებში გავრცელდება.”

ინგლისური მედიის ინფორმაციით, სიმეონე “როხიბლანკოსთან” ხელშეკრულებას 2020 წლის ივლისამდე გააფორმებს. “ატლეტიკომ” ჩემპიონთა ლიგის მერვედფინალურ ეტაპზე ლევერკუზენის “ბაიერი” თერთმეტმეტრიანების სერიაში დაამარცხა და მეოთხედფინალში გავიდა. სიმეონეს კონტრაქტის შესახებ ცნობა სწორედ გერმანელებთან მატჩის შემდეგ გავრცელდა.

სამხრეთამერიკელს მადრიდელებთან ხელშეკრულება 2016/17 წლების სეზონის ბოლომდე აკავშირებს.


კომენტარები (127)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

23:25 | 25.04.2014
jorjone444 (2502)

მე მგონი ბავარია ცოდოა პეპის ხელში და ბარსელონა პეპის გარეშე.

22:57 | 24.04.2014
Roark (1353)

კაროჩე მესი ამართლებდა ტიტი ტაკასო და რავი ტიკი ტაკამ არ მოიგო ევროპა მსოფლიო და ისევ ევროპა? მესი არის გენია მაგრამ უმესოდ დაიპყრეს მსოფლიო.დაამყარეს ჰეგემონია.გვარდიოლასი მჯერა

22:28 | 24.04.2014
Patrick Kluivert (455)

ძაან მაინტერესებს ამ ინტერვიუს წყარო... არცერთ გერმანულ საიტზე არ წერია მსგავსი რამ

22:28 | 24.04.2014
jokua (3910)

[color=#CC0000]11[/color]

20:19 | 24.04.2014
rejimiler (736)

ეფენბერგი-კანი-შოლის ბაიერნი ალბათ საუკეტესო იყო მინიმუმ ბოლო 24 წლის მის საკუთარ ისტორიაში... (მანამდე ბავარიის თამაშები არ ვიცი)

17:30 | 24.04.2014
Madrileño (26972)

რონალდუს ვინმე აკრიტიკებს? სასაცილოა რაა... მესიმ შარშან პსჟ-სთან ზუსტად ისეთივე წვლილი დაიდო ბარსას გოლში როგორიც გუშინ რონალდუმ დაიდო ბენზემას გოლში... მესიზე ამბობდნენ მარტომ გაიყვანა ბარსა 1/2 ფინალშიო და რონალდუზე ამბობენ ეგ არაფრის მაქსინი არ არისო

17:01 | 24.04.2014
psycho (534)

kelbo ეგ კიოდა ხავის ზუსტად ჩვენ ვთამაშობთ და სხვები ხელს გვიშლიანო. ეხლა რუმინიგეს სიტყვები წავიკითხე და ტიპი მართლა ფაშისტია. დავწვავთო და დავხოცავთო და რავიი. არადა ერთი კონტრშეტევა რო უნდა ის აღარ გაითვალისწინა ცხელ გულზე

16:46 | 24.04.2014
kelbo (7279)

23 პასი რო გჭირდება შეტევის ორგანიზებისთვის ესე იგი არაეფექტიანად უტევ...
თამაშის თითქმის 70% ანუ დაახლოებით ერთი საათი რო შენი იქნება ბურთი და მარტო ერთნახევარ სახიფათო მომენტს შექმნი ესე იგი არ გცოდნია შეტევა და იმას მაინც აცალე ვინც იცის ეს ოხერი...
5-6 გოლი რო გაეტანა იმ თავისი 70%-იანი ბურთის ფლობით კიდე ხო, იტყოდა კაცი რო ბევრი გოლის გატანა უნდათ და მაგისთვის ჭირდებათ სულ ბურთი რო ქონდეთო...
მარა საერთოდ რო ვერ გაგაქ გოლი ესე იგი უბრალოდ ბურთის ღორი ხარ და მეტი არაფერი... და კიდე იმას ნიშნავს რო ბურთი დაჭერის მიზეზი ის კი არაა რო შენ გაიტანო ბევრი არამედ ის რო შენ არ გაგიტანონ, ანუ ასეთი ბურთის ფლობა არის დაცვითი ტაქტიკა და არა შემტევი ფეხბურთის ელემენტი...
გვარდიოლას ტაქტიკაა იმენა უსაზიზღრესი კატენაჩო რაც კი შეიძლება მოიფიქროს კაცმა, ტიპი იმენა ავი ძაღლივითა, არც თვითონ თამაშობს (არ გააქვს გოლი) და არც სხვას აცლის თამაშს... და მერე კიდე თურმე გამოდის რო შემტევი ფეხბურთის მიმდევარია გვარდიოლა ვითომ და მაგის მოწინააღმდეგეები თამაშობენ დაცვას...

ჰაა, დავდე თუ არა იმენა მკვლელი ლოგიკა
მიდით ახლა მსურველებმა და გაანეიტრალეთ რამენაირად

16:31 | 24.04.2014
kelbo (7279)

რაის ულამაზო ფეხბურთი და გააგდე გაეკიდე??? რომელი შეტევა არ მოგეწონათ ერთი გუშინ რეალის? ამ ჩემ ფეხებს თუ 50%-ზე მეტი არ ექნება ბურთის ფლობა მთავარია ლამაზად და სახიფათოდ შეუტიოს და გოლ(ებ)ი გაიტანოს... ულამაზოდ ნაღდად არ უთამაშია გუშინ რეალს...

რა წაიღეთ ტვინი ამ კონტრატაკა-კონტრატაკათი???
ნებისმიერ თამაშში პირველი შეტევის გარდა ყველა შეტევა კონტრშეტევა... პროსტა ზოგ გუნდს ამისთვის 3 პასი ჭირდება და ზოგს 23

16:37 | 24.04.2014
psycho (534)

ფაიზაღ

15:48 | 24.04.2014
panula (1142)

ესმის კაცს.. და სწორი აზრიც დააფიქსირა, ვეთანხმები

15:46 | 24.04.2014
psycho (534)

თავს როდეასაც კარგად იცავს გუნდი ეგ ფეხბურთი არაა თუ რას ამბობთ?DD გუნდის თამაში ადვილი წასაკითხი არ უნდა იყოს და მაგას აკეთებს კარლოც მე მომწონს. და თუ ამბობთ რო ბაიერნი ჯობდა გოლზე ლაპარაკი არაა მომენტიც არ ქონია. ეს არი ჯობნა? სწრაფი გოლი თუ ვერ შეაგდო ბავარიამ გაუჭირდება რეალის კონტრების მოგერიება და მართლა არ გადახსნან ნემცებიDD

15:46 | 24.04.2014
NGoLo KaNte (36472)

მართალი კაცი

15:35 | 24.04.2014
vendetta22 (4308)

რონალდო რომ ტრამვირებული თამაშობდა გუშინ მემგონი ეგ ცალსახა იყო, მაგრამ საგოლე კომბინაციაში ვფიქრობ უდიდესი ღვაწლი შეიტანა, რა პასი გაუკეთა კოენტრაუს, რეალიდან ვინც არ მომეწონა ეგ იყო ისკო, არაა ეგ კაცი ჯერჯერობით იმ დონის, რომ ამხელა რანგის მატჩებში დაიცვას მადრიდის რეალის ღირსება! რაც შეეხება ბაიერნს, ნუ რავი რაა, კაიაა დომინირება და სულ პირველ ნომრად თამაში, მაგრამ წელს რამდენჯერ ვამბობდი და კიდე ვიტყვი შარშანდელი ბაიერნის ალი და კვალია დარჩენილი, რიბერი და რობენი კაცის მოტყუებაზე არ მიდიან შორიდან არ ურტყამენ, სისწრაფეზეე არ თამაშობენ ჩერდებიან და რავი კიდე, მე პირადად შარშანდელი ბაიერნის თამაში უფრო მიზიდავდა ესთეტიკური თვალსაზრისით ვიდრე გვარდიოლას ამჟამინდელი ბაიერნი, მოკლედ 55-45% ზე ასეა შანსები მადრიდის რეალის სასრგებლოდ, იმედია მეორე თამაშში მაინც ვნახავთ სანახაობას,

15:23 | 24.04.2014
UNITY (6719)

შაკო, ეს ვნახე მარტო. მაგრამ მახსოვს დავწერე 3-0 ან 4-1 -ს მოიგებს ბავარიათქო. ქვემოთ ამონარიდია ბაუბაბუსსთან საუბრიდან.

არა, ფავორიტი არ მგონია.
უბრალოდ თუ ბავარიამ პირველი გაუტანა და რეალი გაიხსნა , მერე მგონია რომ სულ "გადაიხსნება".

15:16 | 24.04.2014
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

ბევრი აქ რო ფროპესორობს ..5 სიტყვით ცამოაყალიბა კაცმა აგერ სიმართლე.დაუჯერეთ კაიზერ ფრანცს

15:15 | 24.04.2014
LBJ__MiLan__iTaly__ (7146)

აა კაცი.ობიექტური და პროფესიონალი.+ 1 ფრანც..
მოგუდა ანჩელოტიმ ბავარია მთელი თამაში მხოლოდ 1 მომენტი ქონდა გუნდს.ისიც 85 წუთზე და ისიც მცველების სისულელის გამო სად მივარდნენ ყველა ერთად რობენს....
საღოლ კარლიტო მჯეროდა სენი მამა ხარ...კარლიტო გვარდიოლა 1-0..
კარლიტო ბავარია 5-0
ჯერ ყველაფერი წინაა .მაგრამ ეგ თამაში X2 არ გაექცევა მიუნხენში.ჩემი აზრით ვაფშე მოიგებს რეალი..

14:46 | 24.04.2014
El Capitano 7 (35967)

ან რეალის კონტრაზე მაგას რანაირად ამბობ გადააგდე გაეკიდეო სხვა თამაშს ხო არ უყურე მართლა

14:33 | 24.04.2014
Torres9 (12692)

reali imsaxurebda da moigo. meti sagole momenti sheqmna

14:32 | 24.04.2014
UNITY (6719)

კარგად დემაგოგობა (კარგი გაგებით) პოლიტიკოსისთვის არის პლიუსი... ნუ ყველა ქომაგი გინდა არ გინდა დემაგოგიას ეწვა მაგრამ ყველაფერს ხომ აქვს საზღვარი?
კონტრაზე და 1-0 ზე მოთამაშე კაპელო და იუპა რატომ გააგდეთ? მოუც რატომ გააპანჩურეთ???? ეხლა ტაბლო მთვარი ხომმმმ (ქეცბაის სმაილიკი) )))))))
შაკო გადააგდე გაეკიდე დაარტყი ეს არის შეტევა???

14:45 | 24.04.2014
El Capitano 7 (35967)

გადააგდე გაეიკიდე დაარტყი იყო ის რაც რეალმა შეასრულა გუშინ ? ძაან ცდები რა მაგაში ეგრე თუ ფიქრობ ეგეთი ეპლში იციან უმაღლეს დონეზე
რაც შეეხება მოუს ეგ თუ გასაგდები არ იყო და მაშინ რა ვიცი მე
კაპელოს დროინდელი რეალი მიუღებელი იყო რეალის ხემძღვანელობისთვის ალბათ მე რავიცი და რატოო გაგდეთო რო მეკითხები ჩვენ გავაგდეთ მადრიდისტებმა თუ რა ?კაპელოს ჩემი დასაწუნი რა ქონდა , მაგრამ იმისთვის გააგდეს რო ლიგიდან მერვედფინალიდან გამოვარდა და არ აპატიეს მორჩა მანდ ყველაფერი
ჰაინკესი არ მახსოვს

15:25 | 24.04.2014
UNITY (6719)

მთავარია ერთზე ვთანხმდებით: რეალმა და ნარსამ უნდა ითამაშონ შემტევი ფეხბურთი! . დალშე მერე გავარჩიოთ რომელი უფრო შემტევია..

15:28 | 24.04.2014
El Capitano 7 (35967)

უნდა ითამაშონ ეგ გასაგებია )) მაგრამ როცა ამას საჭიროება მოითხოვს მაშინ ეგ შემტევი ფეხბურთი დროებით უნდა დაივიწყონ

15:43 | 24.04.2014
UNITY (6719)

რატომ ტიტული უფრო მნიშვნელოვანია ვიდრე "პრინციპები"? ))))

16:03 | 24.04.2014
El Capitano 7 (35967)

ამ წუთისთვის ეგრეა ჩემთვის სხვისი არ ვიცი ))
პრინციპების დაცვა ყოველთვის არ გამოიღებს შედეგს

14:28 | 24.04.2014
forca real madrid (3280)

კაი აბა ბიჭებო,კარგია თქვენტან ყოფნა მაგრამ გავიდე უნდა,ყველას წარმატებები(ბავარიას რელთან მათჩის გარდა იასნაDD)

14:29 | 24.04.2014
El Capitano 7 (35967)

მაგრად ძმა ))

14:26 | 24.04.2014
td1982 (1363)

გუშინ ბაიერნი რასაც ცდილობდა ის იყო რომ როგორმე რეალის დაცვა გაეწელა აუტის ხაზებამდე და მანჯუკიჩს ცენტრში თავისუფალი ზონები გაჩენოდა. მაგრამ რიბერიმ და რაფინიამ თამაში ჩააგდეს და დაცვა გადაწყობას ასწრებდა. ამან თამაშის ბოლომდე ცოცხალი თავით მიულერი და გიოტცე არ შემოუშვა. ბაიერნმა ხეირიანად კარში დარტყმა მაშინ მოახერხა როცა მიულერი და გიოტცე იყვნენ სტადიონზე.

14:29 | 24.04.2014
El Capitano 7 (35967)

ეგეც ისევ დაცვის არეულობამ გამოიწვია ეგ მომენტიც მაგისგან შეიქმნა

14:34 | 24.04.2014
td1982 (1363)

დაცვამ თუ შეცდომა არ დაუშვა გოლი არ გადის ჩემი თუ არ გჯერა რაფინიას კითხე

14:42 | 24.04.2014
El Capitano 7 (35967)

რაფიკა მეორე თამაშშიც დააყენეთ არ ინანებთ

14:26 | 24.04.2014
babubabu (17085)

გავასხი ეხლა მე აქედან სამუსაო მაქვს დოხუია აბა საღამომდეDDDDDDD

14:27 | 24.04.2014
El Capitano 7 (35967)

მაგრად ბაბულიკ )

14:26 | 24.04.2014
psycho (534)

და იქ რო რეალმა შეაგდოს ამის დიდი შანსია ძაან

14:25 | 24.04.2014
kyra (651)

კაროჩე რა ენას ძვალი არ აქვს )) ბევრი ილაპარაკებს, ბევრი იხტუნებს, ბევრიც იწუწუნებს და ანგარიში ისევ 1:0 დარჩება ))

14:24 | 24.04.2014
psycho (534)

გვარდიოლას თუ მესის და ინიესტას ტიპის ფეხბურთელებს არ მიუყვან მისი ტიკი ტაკა უბრალოდ წყლის ნაყვას დაემსგავსება

14:26 | 24.04.2014
td1982 (1363)

100%

14:24 | 24.04.2014
forca real madrid (3280)

გვარდიოლა ყველაზე მეტად საქარტველოს ნაკრებს ჭირდება,აგენს მაგან მაინც ასწავლოს შეიძლება პასის მიცემაDDD

14:22 | 24.04.2014
babubabu (17085)

გუშინ ერთადერთი ვინ უტევდა რეალი იყო ბავარია კიდე აკატავებდა ბურთს ფლანგიდან ფლანგზე

14:23 | 24.04.2014
El Capitano 7 (35967)

რეალს უწუწნებენ შემტევ სტილს ))
არადა ბავარიის შემტევი სტილი სად ნახეს აზრზე არ ვარ

14:24 | 24.04.2014
babubabu (17085)

87 წუთზე გიოტცემ რო დაარტყა მაშიონDDDDDDD

14:19 | 24.04.2014
alcantara___ (13618)

ვაა რა საინეტერესოა კარლომ კი აჯობა გუშინ მაგრამ : ბარსელონამ სიტის მოუგო პელეგრინის ბრალი იყო, კლასიკო მოვიგეთ ორჯერ თურმე კარლოს შეცდომების ბრალი ყოფილა და არა ტატას დამსახურება,სევილიასთან წაააგო რეალმა და ისევ ანჩელოტის ბრალი ყოფილა და არა ემერის დამსახურება ორმაგ სტანდარტებს როდის მოეშვებით საინტერესოა

14:21 | 24.04.2014
El Capitano 7 (35967)

ორმაგ სტანდარტებს არა შვიდმაგ სტანდარტებს კიდე მე თუ მგულისხმობ სულ არაფერი დამიწერია მაგაზე

14:22 | 24.04.2014
alcantara___ (13618)

მერე თუ არ დაგიწერია მე რა ვქნა ვინც დაწერა იმათ ეხებათ

14:23 | 24.04.2014
El Capitano 7 (35967)

შენ ვერაფერს იზამ მართალი ხარ

14:21 | 24.04.2014
babubabu (17085)

1 კლასიკო ტიაგიტო კი იცი რატომაც წავაგეთ ტატა არა კვახი ანცელოტის ყ -ბამ წაგვაგებინა ხოლო მეორე კლასიკო 10 კაციანი ვიტამაშეთ ვაფსე 9 ბენზემა არ ითვლება

14:21 | 24.04.2014
alcantara___ (13618)

აჰა ხო ვიძახი

14:22 | 24.04.2014
babubabu (17085)

იზახი ტიაგიტო იზახი და როდის უნდა გათეთრდე აბა ეხლა?DDDDDDDDDD

14:19 | 24.04.2014
El Capitano 7 (35967)

კაროჩე ფინალში გავიდეს და მოიგოს ლიგა ამის დედაც და თუ უნდა სულ დაცვაში მდგარა რა 12 წელია ლიგის მოგებას ველი

14:17 | 24.04.2014
alcantara___ (13618)

გავედი მე


იმედია დარუნდება გვარდიოლა იქ სადაც ელოდებიან და არავინ დაუწუნებს იმას რამაც ამხელა დონეზე აწია ფეხბურთი

14:21 | 24.04.2014
forca real madrid (3280)

დაჯე გვარდიოლას და ბარსელონას დამსახურება ყოფილა რო ფეხბურტი ამ დონეზეა)))))ბრატ ფეხბურტი ამ დონეზე 100 წელიაააააააა

14:19 | 24.04.2014
El Capitano 7 (35967)

მაგრად აბა ))

14:17 | 24.04.2014
NAPOL1 (1839)

ამათი დე დ ე ბი დაიდოს ალიანს არენაზე !!!

14:16 | 24.04.2014
UNITY (6719)

გეომადრიდისტა,
ბარსა მანდ იმის გამო კი არ გაუკიტიკებიათ რატომ უტევდიო... არამედ იმის გამო რომ კარგად ვერ უტევდი და კარში ვერ არტყამდიოოო... არავის აზრად არ მოსვლია აბა მოუ რეალიდან მიდის და მოვიყვანოთო... სულ შეტევა ვერ მოიგებს ეს გასაგებია. სამწუხაროდ დღეს რომ შემტევი ბარსა შემტევ ბავარიას დაუპირისპირდეს შეიძლება უარესი შედეგი მივიღოთ... ვერ კეთებასა და არ კეთებას შორის უდუდესი სხვაობაააა.

14:18 | 24.04.2014
babubabu (17085)

იმ სურათზე თუ იზახი ძმა არამგონია ბარსას პონტში დაედოDD იქ რეალ;საც და ბავარიასაც საკუტარ მოედანზე ბურთის ფლობა 56 პროცენტი აქვთ მაგრამ გამარჯვებულებიც თვითონ არაინა ბარსა რა შუაშია?

14:15 | 24.04.2014
babubabu (17085)

ისე რა კაი სურათიაDD ამ სურათზე რას იტყვით რეალს რო აკნინებთ ბურთის ფლობა საკუტარ მოედანზე ასე ცოტა ამხელა გრანდისთვსი სირცხვილიაოDDDDD

0?'>https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/10297687_1023677701005779_36364966031958946_n.jpg':'>https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/10297687_1023677701005779_36364966031958946_n.jpg'))

14:18 | 24.04.2014
UNITY (6719)

მაგ წელს ბავარიის დეკლარირებული შემტევი სტილით გამარჯვება არ ქონია, როგორც რეალს და ბარსას აქვთ "მოგება ლამაზად და შეტევით" ))))

14:20 | 24.04.2014
El Capitano 7 (35967)

გუშინ ბავარიას შემტევი სტილი ნახე შენ ? რეალს რო უწუნებ ?

14:20 | 24.04.2014
babubabu (17085)

დეკლარილებული არდეკლარილებუილი არ აქვს მაგას მნიშვნელობა ფაქტი სახეზეა ანალოგიური სიტუაციაა და რო არ გაეფწებინათ მომენტები ანგარიშიც ანალიგიური იქნებოდა ...და მაშინ თუ ბავარია მაგარი იყო ეხლა რეალს რატო აკნინებთ?DDDDDD

14:15 | 24.04.2014
gio--83 (4097)

ერთი პლიუსი რაც აქვს ბაიერნს ისაა რომ დასვენების საშუალება აქვს და რეალს პრიმერაში მოსაგები აქვს შაბათს თამაში, თუმცა დიდი ვერაფერი პლიუსია ეგ

14:14 | 24.04.2014
forca real madrid (3280)

ადამიანური პირადი სიმპატია ობიექტურობის აღქმაში ხელს არ უნდა უშლიდეს

15:48 | 24.04.2014
NGoLo KaNte (36472)

+1

14:14 | 24.04.2014
arturi-baierni (24493)

alcantara
ამ გუნდში ბრატ პეპს კი არა ისეთებს აფასებენ ვისაც გუნდისთვის არაფერი სარგებელი მოაქ ეგ გუნდი მარტო იმიტომ არ მიყვარს მათი ფეხბურთის შემხედვარე ამ გუნდს მიტომ ვაფასებ ასე ძალიან აქ მომუშავე ყველა პერსონის დაფასება იციან უმაღლეს დონეზე ზუგრის შექცევა ამ კლუბს არათუ გვარდიოლას არამედ თვით ბრენოს არ შეაქცია და არც შეაქცევს ეს კაცი 1 წლის გულისთვის არ მოგვიყვანია აქ დიდი საქმის საკეთებლად არის მოსული რაშიც მთელი გუნდი ხელმძღვანელო ხელს უწყობს კრიტიკა კი აუცილებელია ყოველთვის

14:16 | 24.04.2014
alcantara___ (13618)

კრიტიკა კი მარა ხელწერას და სტილს უწუნებთ

14:21 | 24.04.2014
arturi-baierni (24493)

ნელი გადაადგილება არავის მოსწონს იმას რასაც ეხლა გუნდი აკეთებს ეს ყველაფერი სიჩქარეებზე უნდა იყოს აწყობილი და შედეგიც იქნება და სანახაობაც იმედი მაქ ესეც იქნება არ ვარ წინააღმდეგი ტიკი-ტაკასი მინდა ეს ყველაფერი სისწრაფეში კეთდებოდეს

14:13 | 24.04.2014
forca real madrid (3280)

მე პირადად შვაინი მიულერის დუეტი მიმაჩნია მამოძრავებელ ღერძად ბავარიის,შვაინმა ჩააგდო,მიულერი არ დააყენა..იმედია მიუნხენში მიულერი ჩააგდებს მათჩს ხოლო შვაინს...ნუ იდიოზური პეპე მაგას სკამზე დასვამს ან რამეს მოიფიქრებს

14:13 | 24.04.2014
El Capitano 7 (35967)

ყველაფერი შეიძლება შეფასდეს ერთი წინადადებით
კარლო ანჩელოტიმ ხოსეპ გვარდიოლას აჯობა !
არ უნდა ამდენი ამბავი

15:48 | 24.04.2014
NGoLo KaNte (36472)

++++

14:16 | 24.04.2014
gio--83 (4097)

უფრო სწორად გვარდიოლამ რაფინიას დაყენებით მიირთვა დიდი კოვზით და ანჩელოტისთან წააგო

14:17 | 24.04.2014
El Capitano 7 (35967)

ეგ ეხლა გვარდიოლას ბრალია მე რა ვუყო ეგ იმას არ ცვლის რო კარლომ პეპს აჯობა ))

14:12 | 24.04.2014
alcantara___ (13618)

გვარდიოლას უდიდეს მწვრთნელობაში და ტაქტიკოსობაში ვისაც ეჭვი შეგაქვთ მითუმეტეს ზამენების გაკეთების სისწორეში გადაახვიეთ კლასიკოები და ჟეფრენებით და კრკიჩებით რო ღერძავდა გრანდებს უყურეთ

14:12 | 24.04.2014
td1982 (1363)

alcantara___ (3100)
თქვენ უკეთესი ტაქტიკოსები ხართ ხო გვარდიოლაზე? მაშინ რატო არ ხართ მწვრთნელები??
---------------------------------------------------------------------------------

კარგი და ცუდი დაკრული ნაწარმოები რომ გაარჩიო არაა საჭირო ბეთხოვენი ან მოცარტი იყო.

14:13 | 24.04.2014
alcantara___ (13618)

კარგი

მეტის ნახვა
0.060871