სარეკლამო ადგილი - 3
227 x 91
ბლოგი

13:53 | 20.08.2017 | ნანახია 1580 - ჯერ

სტალინის აჩრდილი ქალთა ფეხბურთში

საქართველოში რომ საბჭოთა კავშირი ბოლომდე არ მომკვდარა, ამას, სხვა მრავალ უბედურებასთან ერთად, ქართული სპორტული კლუბების სახელწოდებების შენარჩუნებაც ადასტურებს. შორს წაგვიყვანს იმაზე საუბარი, საჭიროა თუ არა კლუბებს კვლავინდებურად ერქვათ “დინამოები“, “ლოკომოტივები“, “ტორპედოები“ თუ სხვა... ამაზე ჩვენც ბევრი გვისაუბრია და სხვებსაც არ დაუკლიათ მსჯელობა, მაგრამ საქართველოში როგორც არ უნდა დამაჯერებლად წერო და ისაუბრო, დარწმუნებით იცი, რომ ბოლოს მაინც არაფერი შეიცვლება. თუმცა ამ შემთხვევაში კიდევ უფრო უცნაურ და გულსატკენ ამბავზე უნდა გიამბოთ.

არცთუ დიდი ხნის წინ ქართულ ქალთა ფეხბურთს კიდევ ერთი კლუბი დაემატა, რომელიც ავადსახსენებელი სტალინის მშობლიურ ქალაქ გორში შეიქმნა და მას სახელად იოსებ ბესარიონის ძე ჯუღაშვილის ახალგაზრდობის დროინდელი ფსევდონიმი - “სოსელო“ დაარქვეს. უფრო სწორად კი, ამ ქალთა საფეხბურთო კლუბს სახელი გადაარქვეს. გუნდს ადრე სახელად Lady Gori ერქვა და უკვე ერთი თვეა „სოსელო“ დაერქვა. შიდა ქართლის ფეხბურთის ფედერაციის პრეზიდენტის განცხადებით, გუნდისთვის სახელის გადარქმევა მას შემდეგ გადაწვიტეს, რაც ახალი აიპი შეიქმნა.

„ახალი აიპი შეიქმნა „სოსელო“ და სახელიც მისი დავარქვით. აქამდე ქალთა გუნდი ფედერაციის დაქვემდებარებაში იყო და ეხლა აღარ არის. სახელი ერთობლივად მოვიფიქრეთ, გორის პატივსაცემად“, - აცხადებს გია რევაზიშვილი „ნიუპოსტთან“ საუბრისას.

გავრცელებული ინფორმაციიდან ასევე ვიგებთ, რომ ქალთა საფეხბურთო გუნდი გორში 4 თვის წინ შეიქმნა და მასში 10-დან 25 წლამდე გოგონები ირიცხებიან. გუნდისთვის სახელის გადარქმევას კრიტიკული შეფასებები მოჰყვა სოციალურ ქსელებში, თუმცა გია რევაზიშვილი კრიტიკოსთა შენიშვნებს არ იზიარებს. უფრო მეტიც, კლუბის მესვეურები აქეთ სხვა ადამიანებს გვდებენ ბრალს და ავრცელებენ განცხადებას, სადაც ნათქვამია, რომ სახელ “სოსელოს“ წინააღმდეგ მიმართული კამპანია სერიოზულ ზიანს აყენებს გუნდს და თუ გული შეგვტკივა, უნდა მივიდეთ და და გავერკვეთ, რა პრობლემების წინაშე დგას ეს გუნდი.

რასაკვირველია, კლუბში მოთამაშე გოგონებს ამ ყველაფერში არანაირი ბრალი არ მიუძღვით და ამ ახალგაზრდებს მხოლოდ და მხოლოდ წარმატებებს ვუსურვებთ. მაგრამ, ადამიანი (თუ ადამიანების ჯგუფი) რომ საფეხბურთო კლუბს ჩვენი ქვეყნის უბორეტესი მტრის, საინგილოს გამჩუქებლის, რეპრესიების მომწყობის, ჩვენს ქვეყანაში ავტონომიური რესპუბლიკების შემქმნელის, ათეულათასობით ჩვენი თანამემამულის დამხვრეტის - სტალინის სახელს დაარქმევს და აქეთ კიდევ პრეტენზიებით გამოდის, მსგავსი რამ მხოლოდ ჩვენთან შეიძლება მოხდეს.

წარმოდგენილი გაქვთ გერმანიაში საფეხბურთ კლუბს ჰიტლერის ბავშვობისდროინდელი მეტსახელი რომ დაარქვან რა მოხდება? ან იტალიაში რომ შეიქმნას ბენიტო მუსოლინის სახელობის საფეხბურთო გუნდი... დარწმუნებულები იყავით, რომ ასეთ რამეს არსად არავინ გადაყლაპავს და პროტესტიც ბევრად უფრო მასშტაბური იქნება. ჩვენთან კი სტალინელები და ძმანი მათნი თავს მშვენივრად გრძნობენ, საფეხბურთო კლუბებს აარსებენ და აქეთ გვამუნათებენ - ჩვენი პრობლემებით დაინტერესდითო. თავხედობაც ასეთი უნდა...

სარეკლამო ადგილი - 25
710 x 104
Loading...

კომენტარები (13)

კომენტარის გამოქვეყნებისთვის, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია ან რეგისტრაცია

FB ავტორიზაცია
18:59 | 30.08.2017
BEERTRANCE (94367)

აი მანდ ცდები კორბენ ზუსტად, ცამხრივად შენ უყურებ, მე 2-ვე მხარეს ვუყურებ და ვწონი.

ზუსტადაც სწორი შედარებაა, კომუნიზმით გამოღრუსებული ქართველობიდან გაკურნება ჰო უყურებ რა რთულია და ეგაა ზიანი რაც დატოვა. საქართველოს არნახული ზიანი მიაყენა და ქართველობას.

სხვა მეტი რა გითხრა, წაიკითXე მეორე მსოფლიო ომზე მეტი და არა მარტო ღრუსული წყაროები და მერე მელაპრაკე წვლილებზე.

ჩემთვის ამოსავალი რო ქარტველობას ზიანი მიაყენა და იმ ფაშიზმისგან რისგანაც თურმე მათ შორის საქართველოც იხსნა (განადგურებისგან) თვითონ გააკეთა საქმე, აუფ რა დიდსულოვნება ყოფილა.

ჰიტლერიც და მაგიც ემსახურენ სხვა ქვეყანას და არა თავისას და იყვნენ 1-ნაირი ნაგვები და რახან კოალიცია სტალინთან იყი რადგან გერმანიამ ყველა გადაიმტერა არ ნიშნავს რო მისი დამსახურება ცაში აიყვანო.

15:54 | 30.08.2017
კორბენიკ დალასიანი (8177)

ამ სტატიაზე ბოლო კომენტარსაც გავაკეთებ და მორჩა: სულ რომ მეათედი წვლილი შეეტანა სტალინს მეორე მსოფლიო ომის მოგებაში, ეს მაინც ძალიან დასაფასებელია. იმიტომ რომ მის მიერ უსამართლობაზე და ძალმომრეობაზე აჩონჩხლილი ქვეყანა სიმართლის მხარეს იბრძოდა, გაიმარჯვა და ერთი დიდი პლიუსი მაინც ჩაიწერა თავის უდღეურ ისტორიაში.
ასე რომ, ქალთა გუნდს თუ "სოსელოს" დაარქმევენ ეს ტრაგედია არაა, უფრო გოიმობაა DDDDDDDD
მე მაგალითად "კეკეს" დავარქმევდი - სტალინის დედის სახელს DDDDDDDDD

14:49 | 30.08.2017
კორბენიკ დალასიანი (8177)

ან რას ნიშნავს - ნიანგი რომ ზვიგენის ხახიდან ამოგიღებსო ? რატომ გვგონია კომუნიზმი და ფაშიზმი თანაბარ სიბოროტედ ?
მე დარწმუნებული ვარ, რომ ნაკლებმა ბოროტებამ დაამარცხა ბევრად დიდი ბოროტება და კიდევ კარგი, რომ ასე მოხდა. მაგალითს მოვიყვან: რომ გვითხრას ვინმემ, აუცილებლად უნდა დაავადდე. ოღონდ არჩევანის საშუალება გაქვთ და აირჩიეთ რითი უნდა გახდეთ ავად - სიმსივნით თუ ფილტვების ანთებითო. რომელს აირჩევდით ? მე ფილტვების ანთებას, იმიტომ რომ მორჩენის ალბათობა უფრო მეტია მგონი.
ასე აირჩია კაცობრიობამ საბჭოთა კავშირიც, როცა ომში მისი მხარე დაიჭირა ამერიკამ, ინგლისმა, კიდევ სხვებმაც და კოალიციაც შეიქმნა. შემდგომმა მოვლენებმა გვაჩვენა, რომ ეს სწორი გადაწყვეტილება იყო და საბჭოთა კავშირისგანაც განიკურნა მსოფლიო.
ნაცისტები გასამართლდნენ და კანონგარეშედ ითვლებიან. კომუნისტები კი არ გასამართლებულან, იმიტომ რომ თავიანთი სიბნელე ამ ომის მოგებით შეძლებისდაგვარად დააბალანსეს.
გამარჯვებულებს არ ასამართლებენ, არაა !!!

14:06 | 29.08.2017
კორბენიკ დალასიანი (8177)

გიგა
ემზადებოდა ომისთვის, ემზადებოდა. ნუ მთლად გერმანიასავით არა, რომელსაც მსოფლიო წესრიგის შეცვლა სურდა და სრული მილიტარიზაციის კურსი ჰქონდა აღებული. ამიტომაც გამოიკვეთა მათი უპირატესობა ომის პირველ წლებში.
რევოლუციის და სამოქალაქო ომების მერე ეს კომუნისტების შექმნილი "მახინა" ძალიან სუსტი იყო. აიღეს ე.წ ინდუსტრიალიზაციის კურსი. თანაც 30-იანი წლების პოლიტიკა ისე წარიმართა, სულელიც კი მიხვდებოდა რომ დიდი ომი გარდაუვალი იყო.
სტალინს სჯეროდა რომ დიდ ომებს არა არმიები, არამედ ეკონომიკები იგებენ და საკმაოდ სერიოზული ზურგი შექმნა. ასევე მოეწერა ხელი სვადასხვა ელშეკრულებებს გერმანიასთან - თავდაუსხმელობის, გარკვეული ეკონომიკური თანამშრომლობის და ა.შ.
ეს იყო შემაკავებელი ქმედებები. ასევე გერმანიასთან ომამდე საბჭოთა კავშირმა აწარმოა რამდენიმეთვიანი საომარი კამპანია ფინეთთან. ითვლება, რომ ეს ომი სტალინმა წააგო, რადგანაც უზარმაზარი ზარალი განიცადეს ცოცხალი ძალის და ტექნიკის მხრივაც, მაგრამ ის ტერიტორიული პრეტენზიები რაც ჰქონდათ, დაიკმაყოფილეს - ლენინგრადიდან საკმაოდ ჩრდილოეთით გადაიწია საზღვარი და რუსეთის "ჩრდილოეთის კარიბჭე" ბევრად უსაფრთხო გახადეს.
ელა რაც შეეხება ხალხის უაზრო შეწყვეტას ომში. ეს არა სტალინის, არამედ ზოგადად რუსული წესია ომებში. საზარბაზნე ხორცს არ დაინანებენ მიზნის მისაღწევად. ხომ ვიცით რომ ასეთები არიან, ეს მათი ნაციონალური თავისებურებაა DDDDDDDD
თან თუ სტალინის ფრთიან ფრაზასაც გავიხსენებთ "ეს ხალხი ნიკოლოზამ თვლით კი არ ჩამაბარაო" იასნი გახდება, რაზეც იყო წამსვლელი ჰიტლერთან ბრძოლაში DDDD
კიდევ ერთხელ გავმეორდები, რომ მართვის მეთოდები და მიზნის მიღწევის ხერხები საშინელი ჰქონდა, მაგრამ ამით კაცობრიობის ისტორიაში უდიდესი ომი მოიგო. ისტორია კი სხვა არაფერია, მხოლოდ ომები და მთავარსარდალთა გმირობები და ჩაფლავებები.
ეხლა გინდა აქედან შევხედოთ, გინდა იქიდან - ამ ომმა მაგ კაცს უკვდავება მოუტანა.

15:43 | 29.08.2017
BEERTRANCE (94367)

კორბენ რამდენჯერ უნდა გითხრა რო ცალმხირვად არ უნდა შეხედო. ფაჩულიაზე ჰო ქილიკობ NBA-ს ჩემპიონობაში მის წვლილზე, აი მაგნაირი წვლილი აქვს სტალინს. რა ომი მოიგო. ამერიკა ინგლისის გარეშე ან მოიგებდა ან არა. ომი გერმანია სსრკ გგონია?

ახლა თავად ვერ იტან "გაპრავებებს" და ა სტალინის გაპრავებაზე ხარ გადასული, ანუ რაც ცუდი მოხდა ოღონდ ამის არა ნებისმიერი სხვისი ბრალია.

1-1ზე ომს ან მოიგებდა ან არა. ცალმხრივად უყურებ, თუ რამე ცუდი ითქვა სტალინზე ნუ ვერსიაა. რაც კაი ფაქტი. არც თავად გიყვარს სხვები რო ასე ცალმხრივად უყურებენ საკითხს ხოლმე.

16:35 | 30.08.2017
კორბენიკ დალასიანი (8177)

ან სად მიწერია, რომ რაც ცუდი იყო სტალინის ბრალი არაა ?

14:37 | 30.08.2017
კორბენიკ დალასიანი (8177)

გადამრევ შენ მე !!! მსოფლიო ომი იყო და ერთი-ერთზე რა, მეივეზერ-მაკგრეგორი ხო არაა ? DDDDDDDDD
მაგ ომში გამარჯვება ერთადერთია, რითაც საბჭოთა კავშირის არსებობა შეიძლება გაამართლოს კაცმა და იმასაც თუ დააკნინებდა ვინმე არ მეგონა.
თუ ასეა, შენც ცალმხრივი გამოდიხარ. სტალინის ამდენ სიბოროტესთან ერთად, მისი კარგის დანახვა არანაირად არ გინდა.
დია, საბჭოთა კავშირმა გაწყვიტა წელში მესამე რაიხი. მოსკოვი რო დაიცვეს, სტალინგრადში რო ყოფა უტირეს გერმანელებს, კურსკის უდიდესი სატანკო ბრძოლა რო მოიგეს, ამ ყველაფრის შემდეგ დაუჭირეს მხარი ამერიკა-ინგლისმა და გაიხსნა მეორე ფრონტი.
დიდი წინააღმდეგობით, უდიდესი მსხვერპლით და კიდევ ბევრი რამით შეიძლება დავასკვნათ რომ მეორე მსოფლიო ომის მოგების მთავარი შემოქმედი სწორედ საბჭოთა კავშირია. მეთაური კი სტალინი იყო ამ ქვეყნის.
ქვემოთ მიშა ახსენე. დამიჯერე მიშას რომ რუსეთთან ომი მოეგო, ეხლაც ჩVენი საყვარელი პრეზიდენტი იქნებოდა და ცოცხის და აქანდაზის შესახებ არაფერი გვეცოდინებოდა. მაგრამ სამწუხაროდ ჩვენი ყველანაირი რესურსის გამოყენებით, რუსეთთან ძალისმიერ პოლიტიკაში ვერაფერს გავხდებით.

03:09 | 27.08.2017
Despe (2698)

Korben Napolitano
ოხ ეს კონფორმისტულ პოზიციაში ყოფნები :დდდ. რასაკვირველია, ტელევიზიით ამას არ გეტყვიან და არც ჰოლივუდის ფილმებში, შენც იმას დაეთანხმები ბრმად, რასაც ჩაგჩიჩინებენ. ზუსტად ეგ აწყობთ მათაც, შენ თუ ებრაელი არ ხარ, მაშინ ტიპური "კარგი გოი" გამოდიხარ მათთვის, ზუსტად ისეთი, როგორიც აწყობთ რომ იყო. იუდო-მარქსისტული წესრიგი In action :დდდ. ჩვენი ქვეყნის ერთ-ერთო პრობლემა ის არის, რომ უკვე ძალიან ბევრს ჰგონია ილია ჭავჭავაძე თავი. რომელი ნეოლიბერი მე მნახე მერე რომ სტალინისადმი სიმპათიები დავუშალო მაგ ხალხს, მიუხედავად ჩემი უარყოფითი დამოკიდებულებისა, მითუმეტეს მაგ ხალხში უმრავლესობა ხანში შესული ადამიანია. საინტერესოა, დაგიდე ფაქტები, ვიდეოები თვით გავლენიანი ებრაელებისგან და რაღა გავაკეთო მეტი რომ დაიჯერო, არ არის გამორიცხული გულის სიღრმეში შენც ხვდებოდა ამას და უბრალოდ პრინციპულ პოზიციას იჭერდე. საქმე ის არის, რომ ეს არა ზღაპარი ან პარანოიაა, რომელიც შეიძლება მოგეჩვენოს, არამედ რეალობა! სიონისტთა ნაციონალიზმი კლავს კაცობრიობას... ფინანსური გიგანტები რომლებიც მართავენ მსოფლიოს... შენ არ გინდა დაიჯერო სიმართლე, მაგრამ "ჰიტლერ ვოზ რაით"... იხილე ეს ვიდეოც https://www.youtube.com/watch?v=85BKDj_1vVU ეროვნება არ უნდა იყოს რთულად გამოსაცნობი. ნეონაცისტი არც ვარ და ჩემთვის იარლიყების მოწებებაც დიდი ხანია პრობლემას აღარ წარმოადგენს, ოღონდ შენიშვნას შევიტანდი - ნაციონალ-სოციალისტური იდეოლოგიის მომხრე ვარ. ბოლოს კი მინდა ბონუსად ეს ნახატიც გაჩვენო https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/18193421_647937725403517_3196647032874749533_o.jpg?oh=b09a26e87ebdb06b11cebc311df8b3a6&oe=5A12675E რომელიც ნათლად ასახავს დღევანდელ დღის წესრიგს.

14:41 | 27.08.2017
კორბენიკ დალასიანი (8177)

შენი მოსაზრების სხვადასხვაგვარი ვიდეოებით გამყარება არადამაჯერებელია, იმიტომ რომ ნებისმიერ მოძღვრებას გააჩნია მიმდევრები. ინტერნეტი კი მათი იდეების გავრცელების საუკეთესო საშუალებაა.
ძალიან რო მოვინდომო იუთუბზე ისეთებსაც მოვქექავ, ნეკროფილია რომ ნორმა ჰგონიათ. რა ვქნა, მათაც დავუჯერო ? DDDDDDDD
თანაც რაღა დაგიმალო და ინგლისურიც არ ვიცი. ბუნებრივია მაგ ვიდეოებიდანაც ვერ გამოვიტანდი აზრს DDDDDDDDDDD

14:48 | 26.08.2017
კორბენიკ დალასიანი (8177)

დესპე
ოხ ეს შიშები, შიშებიიიი... 25 წელია შეთქმულების თეორიით ვსულდგმულობთ, პური და წყალიც კი აღარ გვინდა.
როგორც ჩანს ზედმეტი მართლაც არაფერი ვარგა. არც ის ვაკუუმი, რაშიც ვიყავით და არც ეს ინფორმაციული ნიაღვარი, რკინის ფარდის გადაწევის შემდეგ რომ მოგვაწყდა. ერთიც და მეორეც სწორედ იმას ურტყამს, რასაც ყველაზე მეტად უნდა ვაფასებდეთ ერთმანეთში - სილაღეს და თავისუფლებას. სულიერ სიმშვიდეს არაფერი ჯობია DDDD
შიშები, შიშებიიიი... სულ ეგ მესმის, რომ მსოფლიო ძალაუფლება ებრაელების ხელშია, ეგენი გვმართავენ. კიდევ უამრავი აპოკალიფტური თეორიები დალეს-შმალესებიდან დაწყებული და კაცმა არ იცის რით დამთავრებული... უბრალოდ ეს ჟიდომასონურ დოქტრინაზე მოზელილი პური კარგად გამოცხვა და ყველა სიამოვნებით ჭამს DDDDDDDD
ტყუილად არ ვსაუბრობ შიშზე. აგერ შენს მიერ მოწერილი ვრცელი ტექსტის ბოლო სიტყვები იყო კლასიკური მაგალითი - კორბენ ებრაელი ხარო ? ქართველებზე ცუდს რომ ლაპარაკობ, ყველას ან სომეხი ჰგონიხარ, ან აზერი, ან ურია და ზოგს დაჟე მონღოლიო... DDDDDDDD
იქნებ ჩამოყალიბდეთ თქვე დალოცვილებო და ერთ რომელიმე ნაციას მიმაკუთვნეთ. ცოდო ვარ მეც... DDD
არა ბატონო. ქართველი ვარ და ქართველებზე ცუდს კი არა, მართალს ვლაპარაკობ. არ ვარ იმ განწყობის იდეალისტი, "რაც მაგრები ვართ, ქართველები ვართო' რომ გაჰკივიან. კრიტიკული აზროვნება გამაჩნია და რაც ჩვენს თავს ხდება წლების მანძილზე, ამის მიზეზს მაძლევს.
შენ კი როგორც კი დაინახე, რომ ებრაელების სასარგებლოდ რაღაც ვთქვი, ეგრევე იარლიყი გამიმზადე - ებრაელი ხარო. მეც წავიკითხე აგერ შენი მოსაზრებები და არც კი გამივლია თავში, რომ ნეონაცისტი ხარ. უბრალოდ მჯერა, რომ კამათი ყველანაირ თემაზე შეიძლება.
ასევე უსაფუძვლო შიშზეა დამყარებული ეს სტატიაც. გორელ კაცს ეამაყება, რომ სტალინის მიწიდან არის და გუნდს "სოსელო" დაარქვა. დააშავა რამე ? რა, სტალინისტურ იდეებს იზიარებს ? სტალინი იმ ეპოქის შვილი იყო, რაშიც ცხოვრობდა და რო მოკვდა მაგის იდეებიც იქ დამთავრდა. ის ქვეყანაც კი აღარაა, რომელსაც ემსახურა...
გორელებს ის უხარიათ, რომ მსოფლიო ისტორიის ერთ ერთი უდიდესი ფიგურა მათ ქალაქში დაიბადა და ამაყობენ. მარტო გორელებს კი არა, არც ერთ ქართველს არ შერცხვება იმის აღიარების, რომ სტალინის თანამემამულეა. მსოფლიოს არც ერთ კუთხეში.
და ამ დროს რაღაც თითიდან გამოწოვილი შიშები გვაწუხებს.

23:44 | 25.08.2017
lagashi (1644)

რა ვისი საქმეა გორელები იამაყებენ სტალინით თუ არა?! ერთის მხრივ სიტყვის თავისუფლებას ვქადაგებთ და თან ვინმემ სტალინი რომ ახსენოს მაშინვე პირში აფრინდებიან. მსოფლიოს სხვადასხვა იმპერიების კარზე მოღვაწე ქართველი სარდლები თუ გვეამაყება მაშინ სტალინმა რა დააშავა?!

09:56 | 27.08.2017
BEERTRANCE (94367)

რაც მაგან ქართველები დახოცა იმით უნდა იამაყო ჰო?
ახლა ის ბაზარი არ დამიწყო არ იცოდა რეპრესიებიო, მასე ნაცებიც ამბობენ რო თურმე მიშამაც არ იცოდა ციხეებში რაც ხდებოდა.

18:00 | 27.08.2017
lagashi (1644)

არ ვარ ისტორიკოსი მაგრამ სადღაცას კი წავიკითხე დავითს, აღმაშენებელი 14-ე საუკუნეში ეწოდა, გარდაცვალებისას კი მემატიანეს ურჯულოთი მოუხსენიებია. ყველა დიდი იმპერიის მმართველი ღვრიდა სისხლს და თუ ვინმე იტყვის ჩინგიზ ხანი რა მაგარი იყოო, მე ქართველმა არ უნდა ვიამაყო რომ მაგ მონღოლზე არა ნაკლები რომ მყავდა ჯიშში?!

19:31 | 27.08.2017
BEERTRANCE (94367)

რითი უნდა იამაყო? ქართველები რო გაწყვიტა? ავტონომიური რესპუბლიკების ბომბი რო ჩაგიდო ქვეყანაში?

ან დავით აღმაშენებელს როგორ ადარებ 1? შენი სხვა პოსტები რო არ მახსოვდეს, რაღაც არასწორ გავიფიქრებდი შენზე, აღმაშენებელი საქართველოს ინტერესებს არ ემსახურებოდა? ამ ურჯულომ რა გაუკეთა 1 წესიერი საქართველოს? რამ მოგაფიქრა ამათი შედარება?

19:53 | 27.08.2017
lagashi (1644)

ჩვენს იურისდიქციაშია აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკა, შეგვიძლია გავაუქმოთ

19:50 | 27.08.2017
lagashi (1644)

კი არ ვადარებ დავითს არამედ ხაზს ვუსვამ იმ აზრს რომ ბევრი დიდი ფიგურა საუკუნეების მერე ფასდება თორემ მისი თანამედროვეები არ სცემენ პატივს

10:25 | 28.08.2017
BEERTRANCE (94367)

და შენი აზრით ეგ წესიერი ანალოგია მომიყვანე?
სტალინი ხელს უწყობდა ქართველობის ამოძირკვას,
დავითი კი საქართველოს ემსახურებოდა. რანაირად უნდა გაავლო ნებისმიერი ანალოგია.

2-მხრივად ჰო უნდა შეხედო. 1000 მსგავსებაა ჰიტლერსა და სტალინს შOრის. დანახვა უნდა შეგეძLოს.

19:48 | 27.08.2017
lagashi (1644)

უდიდესი მხედართმთავარი რომ იყო ხომ მეთანხმები? ხოდა უბრალოდ მეამაყება რომ ქართველია და არა სხვა ეროვნების, მე ვერ მოვიყვან რამე არგუმენტებს მაგრამ მინახავს ხალხი ვინც შენი მოსაზრებების საპირისპიროს ამტკიცებენ.

10:22 | 28.08.2017
BEERTRANCE (94367)

რაის მხედარმთავარი DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2 კვირა ეუბნებოდა დაზვერვა აი დაგვარტყამენ გერმანელებიო და წაუყრუა, უიარაღო ხალხი შეახოცა გერმანელებს ქერჩში და სტალინგრადში როცა უთხრეს რო ვერაფერს შეაჩერებენ და მაინც შეაკლა ეგაა დიდი მხედართმავრობა?
მეორე მსოფლიო ომზე ძაან ცოტა გაქვს ნანახი და წანაკითხი და თან აშკარად საბჭოთა პროპაგანდის დროინდელი.

13:55 | 28.08.2017
კორბენიკ დალასიანი (8177)

არის ეგ ვერსია, რომ ეუბნებოდნენ გერმანია თავს დაგვესხმებაო და სტალინი პასუხობდა - არ გინდათ პანიკიორობაო. მერე კი შეიკეტა კაბინეტში და რამდენიმე დღე არ გამოსულაო. ომის პირველ დღეებში ეშინოდა, საბჭოთა სარდლობას არ დაეპატიმრებინა და დაეხვრიტაო.
თუმცა ეს მხოლოდ ვერსიაა.
რეალურად კი სტალინი და მთელი მისი მთავრობა ემზადებოდა ომისთვის. უზარმაზარი შრომა ჩადეს პირველ ორ ხუთწლედში, რომ რუსეთის აღმოსავლეთ ნაწილი აეთვისებინათ. უამრავი გადასახლებულის დიდი წვლილიცაა ამაში, თუმცა მათი შრომის გამოყენების მეთოდი მართლა საშინელია.
ომის დროს ეკონომიკის ზურგში გადატანამ, ძალიან დიდი როლი ითამაშა იმაში, რომ გერმანია საბოლოოდ გატეხეს.

18:16 | 28.08.2017
BEERTRANCE (94367)

კაი რა კორბენ რა ემზადებოდა, მომზადებული რო ყოფილიყო ის სიტუაცია არ იქნებოდა 1 ჯარისკაცს რო თოფი ჰქონდა მეორეს ტყვიები და მკვდარს აართვითო? ამას ქვია მომზადება?

ჯარს რო უაზროდ შეაკლავ ამას ქვია მომზადება?

11:07 | 28.08.2017
lagashi (1644)

მე არც სტალინისტი ვარ მეგობარო და არც ანტისტალინისტი, არც მაგ საკითხებზე ვკითხულიბ რამეს, უბრალიდ მარტივად ვუყურებ ამ საკითხს, უდიდესი ფიგურა იყო და მეამაყება რომ ეს დიდი ფიგურა ქართველია. ქართველების ამოძირკვით რომ ყოფილიყო დაინტერესებული, რა შეუშლიდა ხელს?! მე არ ვარ ამ საქმის ექსპერტი მაგრამ შენც ძალიან ცალმხრივად მსჯელობ.

18:18 | 28.08.2017
BEERTRANCE (94367)

მაგ ლოგიკით ჰიტლერის ქართველობითაც იამაყებდი მაშინ.
არანაირად ცალმხრივად არ ვმსჯელობ,

2მხრივად ნებისმიერ რამეს ვუყურებ, ეგრე ჩვენმა ნამაღლარმა კარგიც გააკეთა და ცუდიც, მარა ჯამში? ახსოვს ვინმეს მისი კარგი.

მასეა მაგ ურჯულო სატანის მოციქული სტალინიც, რაც მცირე კარგიც შეგიძლია გამოწუწნო, უარყოფითი აშკარად გადაწონის.

1-1 ვერსიით ერაყის სახელმწიფოს დამაარსებელი ქართველი მამლუქი იყო, მაგარი საამაყო გვაქვს ჰო DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

19:12 | 28.08.2017
lagashi (1644)

ჰიტლერი დამარცხებული ნაცისტი იყო და რატომ უნდა მეამაყა, მე თავშივე ვთქვი რომ სტალინის ქება პროტესტს იწვევს არადა სიტყვის თავისუფლების იდეით შეპყრობილ ეპოქაში ვერც ერთი ჩვენთაგანი ვერ ბედავს დაუპირისპირდეს მაგალითად სექსუალურ უმცირესობებს.. გიგა მეგობარო გულწრფელად რომ გამოკითხო ქართველ გლეხობას უმრავლესობა სტალინს დადებითად დაგიხასიათებს და რატომ არ არ იჩენს სხვათა აზრის პატივისცემას

09:36 | 29.08.2017
BEERTRANCE (94367)

რამდენი ქართველი დაგიხასიათებს მიშას დადებითად?

უცოდინრობას უნდა სცე პატივი? მე რო არ მქონდეს წანაკითხი ბევრი მეც შეიძლება მასე მეფიქრა. ვიწრო აზროვნების პატივისცემას ნამდვილად არ დავეთანხმები

11:42 | 29.08.2017
lagashi (1644)

ბევრი შენნაირად ნაკითხი რომ შენგან განსხვავებულად ახასიათებს მაგ პიროვნებას! მაგათ რომ ჰკითხო უცოდინარი ისაა ვინც აძაგებს სტალინს, დასხედით და შეთანხმდით

12:43 | 29.08.2017
BEERTRANCE (94367)

სხვა არაფერი დაგრჩა ჰო სათქმელი? DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ცალმხრივად ვინც წაიკითხა არ აქვს მნიშვნელობა რომელი მხრივ და სამისოდ წყვიტავს ნებისმიერ შემთხვევაში ვიწრო აზროვნებაა.

2-ვე მხარე მაქვს წანაკითხი და შენ აშკარად ცალმხრივად და რატო უნდა მივიღო შენი სწავლება. მაგ გლეხობა ჯიუტად ცალმხრივად რო აწვება და საერთოდ გაგონება არ უნდა მეორე მხარის რატო უნდა მივიღო სერიოზულად ან დავაფასო მაგათი აზრი.
მე შემიძლია საწინააღმდეგოს წაკითხვაც და ჩემით შეფასება და არა ის, ცალმხრივად რაც მაწყობს ეგ ავიღო მარტო.
არიქა ქართველი იყო და აპრიორი ამიტომ უნდა ვიამაყოთ თურმე. ცოცხები რო ექნა მიშასავით მაინც გააღმერთებდნენ და ეგეთ ხალხს ჯანმრთელად მოაზროვნედ ვერ ჩAვთვლი ისევე როგორც ნამაღლარის პერსოფანატებს.

14:37 | 29.08.2017
lagashi (1644)

მე ვთქვი, სტალინზე კარგს ვინც კი იტყვის იმას მაშინვე პირში აფრინდებიან და ვისი რა საქმეა გორელები იამაყებენ თუ არა თქო. რაც არ უნდა თქვა, კაცი მართავდა სამყაროს ნახევარს თუ მესამედს, მოიგო მსოფლიო ომი და რა ვისი კვლევებიც არ უნდა იკითხო, ფაქტს ვერ შეცვლი 4 მილიონიან ქვეყანას ვერ ვმართავთ უშეცდომიდ და ის ღმერთი კი არ იყო უნაკლოდ ემართა ამხელა იმპერია.

15:46 | 29.08.2017
BEERTRANCE (94367)

მარტომ მოიგო ომი? მარტო ან მოიგებდა ან არა. ამერიკა ინგლისის გარეშე. ა კიდე 1 ფაქტი რო აპრავებ, ცოცხები რო ექნა და მთელი საქარტველო გაეჟლიტა მაინც გააპრავებდი, რა აზრი აქვს რო გელაპარაკო. ფაქტს ეძახი რაც გაწყობს იმას, რაც არ გაწყობს ვერსია. რა აზრი აქვს რო გესაუბრო./

15:59 | 29.08.2017
lagashi (1644)

ცოცხები რა, მიშასნაირი ჯიბის ფიგურა კი არ იყო სხვათა შორის იმ ამერიკის და ინგლუსის ბელადები ქედს იხრიდნენ სტალინის წინაშე,

23:38 | 29.08.2017
BEERTRANCE (94367)

ქედს იხრიდენ და შიშIთ კანკალებდნენ ჰო იცი DDDDDDDDDDDDDDD

საიდან მოიტანე DDDD ვიღაცამ მოჩმახა და ფაქტია ჰო?
მარა აბა რაიმე ნეგატიური სტალინზე და ვერსიაა მასე არ იქნებოდა, არ იზამდა და ეგეთები, და აქეთ მედავები ცალმხრივად რატო უყურებო.
მიშასთან შედარება მარტივია, აგვისტოს ომი რო მოეგო, შენი ლოგიკისნაირად უნდა გვეთქვა, საშინელი მეთოდები ჰქონდა მარა ომი მოიგოო DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
მარტივად გკითხავ, რახან ასე მოგწონს და ამაყობ. გახდებოდი მისთვის საზარბაზნე ხორცი? რადგან ამართლებ და სამაგალითოდ თვლი ესე იგი ეგეც შენზე მისაღები უნდა იყოს DDDDDD

00:07 | 30.08.2017
lagashi (1644)

მიშას ნაირები სტალინის დროს საკუთარი ხელით იკლავდნენ თავს კაცოოო მე გითხარი, არ ვარ სტალინისტი და არც ანტისტალინისტი თქო, მაგრამ ხო ჰყავდა კაცობრიობას გამორჩეული ფიგურები, მაგალითად მონღოლთა წინამძღოლები, მაკედონელი, კეისარი და სხვები, მათი დონის კვალი დატოვა ქართველმა კაცმა და ეს ჩემთვის საამაყოა. რაც შეეხება საზარბაზნე ხორცს. თუ ვინმე საზარბაზნე ხორცად გამოიყენა და მტკივნეულია მისთვის მისი ქება, ჩემგან სიტყვას ვერ გაიგონებს

10:34 | 30.08.2017
BEERTRANCE (94367)

მე სხვა რამ გკითხე ანუ შენც სიამოვნებით ჩAერთვებოდი მის საზარბაზნე ხორცად რათა სიამაყის საბაბი სხვებს ჰქონოდათ.

სხვანაირად რა გითხრა, კვალის გამო ვერ ვიამაყებ, იმიტომ რომ ყველაზე დიდი ზიანი სწორედ მან მიაყენა ქართველობას და საქართველოს. და რაღაც კვალის გამო თურმე გადაწონა ქართველების გაწყვეტა. კი აქ მოვრჩეთ.

11:01 | 30.08.2017
lagashi (1644)

ნაცისტური რეჟიმის დამხობა ლამის კაცობრიობის გადარჩენად მიიჩნევა და ამ მოვლენების მთავარი გმირი ქართველების ყველაზე დიდ მტრად როგორ ჩავთვალოთ?!

11:47 | 30.08.2017
BEERTRANCE (94367)

მე გავწყვიტე 20-ების ბოლოს 37 წელს და 40-ების მეორე ნახევარში ქართველები? გადაგვარჩIნეს თურმე ნაციზმის საფრთხისგან თავად რო გაეწყვიტა ყველა? თუ იმასაც იტყვი რეპრესიები მოგონილია და არ ყოფილაო? ნაცისტებს გადაურჩა რო მაგას დაეხოცა და ამას ეძახი გადარჩენას? გადარჩა ის ქვეყნები რომლებიც სოციალიზმის გავლენის ქვეშ არ დარჩნენ. და სხვებს რა შეეტყოთ გადარჩენის?

ნიანგი რო ზვიგენის ხახიდან ამოგიღებს ამას ეძახი გადარჩენას? DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

13:15 | 30.08.2017
lagashi (1644)

არ ვართ სოციალიზმის ქვეშ მაგრამ ყოველდთე ჩვენი ვაი და ვუი ისმის აი იმ ზვიგენის ხახაში უნდა აღმოვჩენილვიყავით და მერე არც ერთი ის რეპრესირებული ქართველი არ გემახსოვრებოდა და მით უმეტეს არც სტალინის ქებაზე შეგაწუხებდა ვინმე

13:49 | 28.08.2017
კორბენიკ დალასიანი (8177)

მართალი ხარ, უმრავლესობა ასე ვფიქრობთ ამ ქვეყანაში.
საინტერესო ისიცაა, რომ არც ანტისტალინისტებს რცხვენიათ მაგ კაცის ქართველობით.

16:10 | 27.08.2017
კორბენიკ დალასიანი (8177)

გიგა ჯიგარო, ადრეც გვილაპარაკია მაგაზე და ყველამ ვიცით, თუ მართვის როგორი საშინელი მეთოდები ჰქონდა. მაგრამ კაცობრიობის ისტორიაში ყველაზე მასშტაბური ომის მომგებია, უფრო სწორად ერთერთი მთავარი შემოქმედი.
ასე დალაგდა ისტორია. ჰიტლერი მაინც წააგებდა და შეიძლება გამარჯვებულის მანტია სხვებს მოესხათ, მაგრამ რახან გორელი კაცი აღმოჩნდა მაგ ამბის სათავეში, ეგ სიამოვნებთ გორელებსაც და ბევრ სხვა ქართველსაც.
იმ ეპოქის რეანიმირების შანსი კი აღარ არსებობს, სხვა დროა.

19:36 | 27.08.2017
BEERTRANCE (94367)

კორბენ ისე არ უნდა გამოგივიდეს რო მარტომ მოუგო ომი.
სპორტშიც ჰო გითქვია ხშირად რო იმ გუნდმა კი ვერ მოიგო ამ გუნდმა წააგოო.
ომი ჰიტლერმა წააგო და არა სტალინმა მოიგო. ომის დროს რამდენი ადამიანი გააწყვეტია ტყუილუბრალოდ. მარტო ვარშავის აჯანყება აიღე. დაიწყეთ პოლონელებმა აჯანყება და მოგეშველებით საბჭოელებიო, და ხოშიანად აცალეს გესტაპოს აჯანყების ჩAხშობა პოლონელების დახვრეტა, პოზიციების აღდგენა და მერე შეუტიეს ქალაქს, და შესაბამისად დანაკარგიც მეტი იყო, ვიდრე პოლონელებს რო დროულად დახმარებოდენ. ან კიდე რაიხსტაგზე წითელი ამზნერებული ჩვარის აფრიალებას რამდენი ჯარისკაცი შეახოცეს, მე არ დამიჯერებ და მოძებნე ინტერნეტში ნახავ ციფრებს. ჰო შეიძლებოდა გადაებომბათ და გაესწორებინათ მიწასთან. მარა არა და შეაკლეს ხალხი ჩვარის აფრიალებას. მოიგო ომი არა კვახი, 1-1ზე რო ყოფილიყო გერმანიასთან მაგიც საკითხავი იქნებოდა (დასავლეთ ევროპაში, და აფრიკაში გადასროლილი ჯარისკაცებიც რო ყოლოდა ჰიტლერს).

20:29 | 22.08.2017
Despe (2698)

უი უი, გაუციათ ზემოთ პასუხი. : )) რას ნიშნავს "ჰიტლერის დამარცხებით ცივილიზაცია გადარჩა"? ჰიტლერს უნდოდა ცივილიზაციის განადგურება? :დდდ კომუნისტურ ენციკლოპედიაში ხო არ ამოიკითხე შე კაცო ეგ შემთხვევით? :დდდ ძალიან კარგადაც ვხედავთ თუ თავს არ დავიბრმავებთ რა მოუტანა ევროპას "გიტლერის" დამარცხებამ; ნიჰილიზმი, რასობრივი აღრევა, მოდერნიზმი, უკონტროლო მიგრაციები, თავისუფალი სექსუალური ურთიერთობები, ქორწინებათა დეფიციტი (სამაგიეროდ მრავლდებიან გადამთიელები მათ სამშობლოში), "ელჯიბითი" თარეში, მიგრანტთა მხრიდან ტერაქტები, მკვლელობები, ძალადობა, გაუპატიურება და ა.შ. ბევრი რამის ჩამოთვლა შეიძლება კიდევ, ნორვეგია საერთოდ მომამკვდავ ეროვნებათა სიაშია, შვედეთში დედა შვილს არ აიყვანს ხელში. საბოლოოდ თეთრი რასის განადგურებას დაედო სათავე ჰიტლერზე გამარჯვებით. თქვენ კიდე აქ ზიხართ და იზუთხავთ გამარჯვებულთა დაწერილ ისტორიებს, რომელიც თავისთავად ფალსიფიკაციაა. მეტი კრიტიკული აზროვნებაა საჭირო მეგობრებო...

21:58 | 22.08.2017
კორბენიკ დალასიანი (8177)

საინტერესოა...
მცირე ხნით შევქმნათ ალტერნატიული რეალობა. ვთქვათ გაემარჯვა მესამე რაიხს მაშინ. დამჯდარიყო უზომოდ კმაყოფილი ჰიტლერი რუკასთან და გაეფიქრა - აი ამ მშვენიერ მიწაზე, რომელსაც საქართველო ჰქვია ასეტი უცნაური ხალხი რატომ ცხოვრობენო ? თან ერთერთმა მათგანმა კინაღამ ომიც მომიგო და მთელი გეგმები ლამის წყალში ჩამიყარაო...
რო გაეცა ბრძანება - აბა, მოყარეთ ეშელონებით ქართველები და ხელახლა ამოქოქეთ კონცლაგერებიო DDDDDDDD როგორ ფიქრობ სინდისი დაუშლიდა, თუ ჭკუა-გონება ?
რა ვიცი, ებრაელებს კი ეგ უქნა და... DDDDDDDD
რეალურად კი, არანაირი ალტერნატიული რეალობა არ დადგებოდა. ჰიტლერს უნდა წაეგო მაგ ავანტიურაში და წააგო კიდეც. გორელები კი იმით არიან ბედნიერები, რომ ამ ყველაფრის ერთერთი მთავარი შემოქმედი მაგათი მიწის კაცია. ეგ არის და ეგ...

00:56 | 24.08.2017
Despe (2698)

ებრაელებს რო გაუკეთა ამის მიზეზი ჰქონდა კიდეც, თანაც ძალიან დიდი. ნაცისტებამდელი გერმანია რომ იყო გაპარტახებული, ამაში ყველაზე დიდი დამნაშავეები სწორედ ებრაელები იყვნენ, სიძულვილი ესე უცხო ერის მიმართ, მითუმეტეს რომელიც შენ არ გესაზღვრება, ასე სულ არსაიდან ვერ გაჩნდებოდა და ამას უნდა ხვდებოდე. ნახე ესეც https://www.youtube.com/watch?v=qTYSv_YQOVo . ქართველებს რაც შეეხებათ, ეტყობა არ იცი რომ ნაციონალ-სოციალისტების მხარესაც იბრძოდნენ ათასობით ქართველი და დიდ პატივშიც იყვნენ, სხვათაშორის ზუსტად საკუთარი პირველი რესპუბლიკის დროშის ქვეშ ომობდნენ იქ და არა კომუნიზმისა (ოღონდ ამით არ ვაკნინებ იმ ქართველ მებრძოლებს, რომლებიც საბჭოთა მხარეს იბრძოდნენ, იქ ჩემებიც იყვნენ, მაგრამ პროპაგანდის გავლენა იყო ეს და ხარკი იმისა, რომ საბჭოთა რესპუბლიკებიდან, ყველაზე მედგარი წინააღმდეგობა სწორედ ქართველებმა გაუწიეს ბოლშევიკურ ოკუპაციას) გერმანელი ანთროპოლოგები თეთრი რასის დასაბამს კავკასიაში ხედავდნენ, კონკრეტულად კი საქართველოში და არავითარი საფრთხე არ გვემუქრებოდა. ებრაელების მიმართ ანტიპათიას კი არჩევნებამდეც ავლენდნენ. სულ რომ არაფერი, მთელი ევროპა ებრძოდა ერთ მხარეს და ასეთი ბრძოლისუნარიანობა მართლაც დასაფასებელია. გარკვეულწილად მესმის კიდეც გორელების, ასეა თუ ისე, მაინც ქართველი იყო იოსებ ჯუღაშვილი, იქ დაბადებულ-გაზრდილი და მის მიმართ არსებული სიმპათიებიც აქედან გამომდინარეობს.
ანდრია, ჩემს ნაკითხობას შენ ნუ შეეხები და თუ ასე გინდა პოლემიკის დასრულება კი ბატონო, აღარაფერს მოგწერ.

15:42 | 24.08.2017
კორბენიკ დალასიანი (8177)

ებრაელები მაშინ არც არავის ესაზღვრებოდნენ, იმიტომ რომ თავიანთი სახელწიფო მხოლოდ ომის შემდეგ ჩამოაყალიბეს.
არსებობს სიტყვა ანტისემიტიზმი, რომელიც ებრაელებისადმი ქსენოფობიურ გამოვლინებას აღნიშნავს. ქსენოფობა კი საშინელებაა და კიდევ უფრო საშინელება ისაა, როცა ეს სახელმწიფო დონეზე ვლინდება. თან იმ ფორმებით, რაც მაშინდელ გერმანიაში იყო მიღებული.
არც უნდა გვეფიქრა, რომ ნაცისტებისგან, ამ დაავადებული ბრბოსგან რაიმე სიკეთე იყო მოსალოდნელი ჩვენთვის და ზოგადად მსოფლიოსთვის.

03:35 | 25.08.2017
Despe (2698)

ებრაელები რომ არავის ესაზღვრებოდნენ მაშინ ეგ ცხადია. მერე შენ გგონია რომ ეს სიტყვები სულ უსაფუძვლოდ ჩნდება? ყველგან იდევნებოდა ეგ ეროვნება ცნობისთვის და ქსენოფობობაზე საუბარი, ცოტა არ იყოს ადექვატურობას მოკლებულია იმ ფონზე, როდესაც სულ მცირე 24 ნაცია მაინც იბრძოდა ერთ მხარეს. ეგ ცნება კი ყველაზე მეტად სწორედ ებრაელთა წისქვილზე ასხამს წყალს, ეს არის ერთგვარი ხრიკი კრიტიკოსთა გასაჩუმებლად. არ ვიცი ის ვიდეო, რომ დაგიგე, ნახე თუ არა, თუ ნახე ესეც ნახე ბარემ, თავად ებრაელები საუბრობენ ამას, რომლებიც მნიშვნელოვანი ფიგურები არიან https://www.youtube.com/watch?v=9DKeLLlaws8 რასაც შენ იმ აგორებულ ტერმინს უწოდებ, სინამდვილეში თვითმყოფადობის და ზოგადი თავდაცვაა, ხვათაშორის, არც შენი სტალინი იყო დადებითად განწყობილი ებრაელებისადმი. ახლა შენ ისე არ გაიგო, მე ეგ ეროვნება მეზიზღებოდეს, არავითარი პრობლემა არ არსებობს ტრადიციულ ებრაელებთან, განსხვავებით სიონისტებისა. ბოლშევიზმის არსი რომ იცოდე, გასაგები გახდებოდა შენთვის თუ რატომაც გაუხსნენ ცეცხლი. დაავადებული ბრბო შენთვისაა, რომელიც ობიექტურობისგან შორსაა.

15:31 | 25.08.2017
კორბენიკ დალასიანი (8177)

ან სიონისტების მიმართ რატომ გაქვს უარყოფითი დამოკიდებულება. სიონიზმი არის ებრაული ნაციონალიზმი, დამყარებული იმაზე რომ ეგ მუდამ დევნაში მყოფი ერი თავის მშობელ მიწას დაბრუნებოდა, რაც საუკუნეების მცდელობის შემდეგ მოახერხეს კიდეც.
თუ გერმანულ ნაციონალიზმს თანაუგრძნობ, ებრაულმა რაღა დაგიშავა ? DDD
სწორედ ანტისემიტებმა აღიქვეს სიონისტები მასონურ მოძრაობად. შენც ალბათ მაგ გავლენის ქვეშ ხარ და მაინც ამბობ, რომ ებრაელების საწინააღმდეგო არაფერი მაქვსო.

00:31 | 26.08.2017
Despe (2698)

ანტისემიტი, შმანტისემიტი არის თითიდან გამოწოვილი ტერმინი საკუთარი ბნელი საქმეების გადასაფარად. სტალინზე გაინტერესებდა და შეგიძლია აქ იხილო, ვრცლადაა ასახული მისი პოლიტიკა https://en.wikipedia.org/wiki/Stalin_and_antisemitism წყაროებიც იქვეა მითითებული. რასობრივ დაყოფაში რა მოისაზრება გააჩნია, მე ყველა რასა მომწონს თავიანთი უნიკალურობით თუ კი ისინი თავიანთ კუთვნილ სივრცეში ეტევიან და არ მისახლდებიან აქ. ჰიტლერის ფსიქიური დაავადების ამბავი იმ რუბრიკათაგანია, რომელიც გამოიგონეს ჩირქის საცხებად. განსხვავება დიდია, ნაციონალ-სოციალიზმი არის ნაციონალიზმის სახეობა, რომელიც მოიცავს ეროვნულ იდენტობას, ისტორიას, კულტურასა და სხვა ნაციონალური თვითმყოფადობის ელემენტენტების დაცვას. სიონიზმი არის წმინდა წყლის ებრაული ნაციონალიზმი, ხოლო სიტყვა საფუძელს იღებს 1890 წლიდან, რომელიც შექმნა აგდატ ისრაელმა ფუნდამენტალისტმა ებრაელმა რაბინმა, რომელიც იმ პერიოდში ხელმძღვანელობდა ერთ-ერთ მიწისქვეშა ორგანიზაციას, მაგრამ თავად იდეა იღებს საფუძველს ჯერ კიდევ ბაბილონის მეფე ნაბუქოდონოსორის მიერ ისრაელის დაპყრობის დროიდან. მისი უმთავრესი არსია იუდაიზმის გაბატონება იმ ტერიტორიებზე, სადაც ოდესღაც იყო ქანაანი, ხოლო დანარჩენი სამყარო კი ქაოსში უნდა იქნას გახვეული ანუ ცენტრი სიონი, ხოლო დანარჩენი - ქაოსი. სიონისტური მოძრაობები მე-19 საუკუნეში ძალიან აქტიურად მოღვაწეობდნენ ევროპის კონტინენტზე მათი მთავარი ბერკეტები იყო სავაჭრო კომპანიები სადაც აგროვებდნენ არნახულ კაპიტალს, ხოლო ეს ფული ეხმარებოდა დღევანდელი ისრაელის ტერიტორიაზე მოქმედ მიწისქვეშა დაჯგუფებებს, მაგრამ ეს არ გამორჩენია ყურადღებიდან იმ პერიოდისთვის მოქმედ, ანგლო-საქსურ ელიტას ამიტომ მაქსიმალურად უპირისპირდებოდნენ მათი გავლენების ზრდას ევროპის კონტინენტზე, ამიტომ სიონისტურმა ტერორიზმმა უკვე ევროპისკენ გადმოინაცვლა, სიონისტები ღიად ებმეოდნენ მუშათა, თუ სხვა მოძრაობებში და უკვე აწარმოებდნენ ბრძოლებს არა სიონის, არამედ თანასწორობის ახელით ამის მაგალითები უამრავია, არსებობს ფაქტები, პირველი მსოფლიო ომის შემდგომ,რამაც 4 უდიდესი იმპერიის ჩამოშლა გამოიწვია, უკვე მათ ხელში მოხვდა საბანტო სისტემები და მძიმე ინდუსტრია, რასაც ხელი შეუწყო ამერიკის პრეზიდენტის ვუდრო უილსონის მიერ დაწყებულმა საკორპორაციო რეფორმებმა + ამას ამერიკის მთლიანი ფედერალური რეზევრიც იმათ ხელში აღმოჩდა, ფაქტიურად ის ბანკი, რომელსაც ყველა პრეზიდენტი ედისონი, სმიტი, მონრო იცავდნენ და ტოვებდნენ სახელმწიფო ბალანსზე, თუმცა ეს კიდევ სხვა თემაა, მეორე მსოფლიო ომის წინა პერიოდში ფაქტიურად ამ ჯგუფების ხელში აღმოჩდა სრულიად დასავლური ეკონომიკა, თუმცა აქაც დიფერენცირება მოხდა სივრცული გადანაწილების მომენტში და ნახევარი ყოფილი რუსეთის-იმპერიის, ტერიტორიაზე მოღავწეობდნენ, ნახევარიც ევროპა-ამერიკის. ამან გამოწივია იდეა ბერლინში რევოლუციის ხიშით შესვლის ამ პერიოდისთვის გერმანულმა არისტოკრატიამ, რომელიც არ იყო მოქცეული სიონისტურ მარწუხებში, მოქმედება ფრაიკორპსი და ა.შ თუმცა ჰიტლერის გამოჩენამდე ეს არ იყო სერიოზული წინააღმდეგობა ნუ გერმანიის ომში დამარცხების შემდეგ ისინი უკვე 49 წლიდანს საერთოდ ქრებიან და გვევლინებიან საბანკო-ელიტაში, კორპროატიულ ბოსებად და ა.შ რეალურად უკვე ყველა სივრცე მათ ხელშია, ამიტომ არ ვენდობი პოლიტიკურ გადაწყვეტილებებს არასოდეს, ანდაც პოლიტიკურ მოძრაობებს არავითარი rise up არ იქნება ყველაფერი მათ ხელში მოხვდა ომის შემდგომ, აქ ინდივიდუალური სინდიკატური წინააღმდეგობების დროა სხვა პარადოქსია ყველაფერი! რაც ნიშnავს ZOG (zionist ocuppation goverment) სიონისტთა საოკუპაციო ხელისუფლება, რომლის მარწუხებშიც არის დღევანდელი თეთრი რასა მისი 98 პროცენტი მომხმარებელი მკვდარი ორგანიზმია, მხოლოდ 2 ის პროცნეტია ვისაც რაღაც შესაძლებლობები აქვს ხოდა ამიტომ უნდა იყოს წინააღმდეგობა დაუნდობელი და უკომპრომისო როგორც მაშინ თეთრების აჯანყებისას. კორბენ, ებრაელი ხარ? მახსოვს ამ ფორუმის ნახევარი ქართველებზე ცინიკური კომენტარების გამო ხან სომხობას გაბრალებდა ხან აზერბაიჯანელობას ხან რას და ხან რას... მაშინ ჩვეულებრივ ვატარებდი ამას და ახლა ამაზე გამახსენდა. საწყენად ნუ მიიღებ, უბრალოდ დამაინტერესა.

14:20 | 25.08.2017
კორბენიკ დალასიანი (8177)

პირველ რიგში უნდა ვთქვათ, რომ ჰიტლერი არამარტო ნაცისტი, არამედ ფსიქიურად დაავადებული ნაცისტი იყო. ებრაელების ზიზღი მისი აკვიატებული იდეა იყო და რადგან მძლავრი გასამხედროებული ქვეყნის მეთაური გახდა, შეძლო თავისი ავადმყოფური გეგმა სისრულეში მოეყვანა.
რასობრივი დაყოფა კრეტინიზმია, შესაბამისად ამ თეორიის მიმდევრებიც !!!
რაც შეეხება სტალინის დამოკიდებულებას ებრაელებისადმი. შესაძლებელია ცალკეულ ურიებს დევნიდა, ისევე როგორც ყველა ეროვნების მისი აზრიტ "ხალხის მტერს", რომლებიც საბჭოთა კავშირში ცხოვრობდნენ. თუმცა ებრაელების, როგორც ნაციის მიმართ ზიზღი არანაირად არ ჰქონია.
მან მხარი დაუჭირა ისრაელის სახელმწიფოს ჩამოყალიბებას. მანამდე კი 1934 წელს შორეულ აღმოსავლეთში დააარსა ებრაელთა ავტონომიური ოლქი. ის ერთადერთი ტერიტორია იყო საბჭოთა რუსეთის ტერიტორიაზე, რომელსაც ავტონომიურის სტატუსი ჰქონდა.

03:44 | 25.08.2017
Despe (2698)

კომენტარი დაბლოკილია ცენზურის ავტომატური ბლოკირების მიერ, ის შეიძლება დაიშვას მოდერატორის მიერ

13:04 | 24.08.2017
კორბენიკ დალასიანი (8177)

ნაცისტებზე იმის თქმა, რომ მათგან არაფერი გვემუქრებოდაო, არ შეიძლება. როგორც კი დრო და სიტუაცია იყნოსეს ეგრევე დაარღვიეს საბჭოთა კავშირთან დადებული ხელშეკრულება DDDDDDD
იმ ქართველთა დაჯგუფებებს, რომლებიც მესამე რაიხის მხარეს იბრძოდნენ ალბათ მართლა სჯეროდათ რომ ქვეყანას სიკეთეს უკეთებდნენ. მარტო მაგ ომში კი არა, მთელი ისტორიის მანძილზე ხან ვისი იმედი გვქონდა, ხან ვისი... სამწუხაროდ უფრო ხშირად იმედები გვიცრუვდებოდა.
ბებიაჩემი მიყვებოდა, რომ ომის შემდეგ თბილისში უაფრავი სამხედრო ტყვე მუშაობდა. მათ შორის გერმანელები ცოტანი იყვნენო, სჭარბობდნენ უნგრელები და სხვადასხვა ნაციის წარმომადგენლები კიდევ. ასე რომ, მარტო გერმანელები არ ებრძოდნენ მსოფლიოს.

04:43 | 22.08.2017
Despe (2698)

რა მოხდებოდა და ფრანკფურტის სკოლის რადიაციით გადაბუგულნასულდგმულები კამუნისტ-ლიბერასტების ისტერია მოყვებოდა და დაემატებოდათ ზემოდან შერეკილი ანარქისტების წივილი. იტალიაში უფრო შემორჩნენ ნორმალურად, ეროვნულად მოაზროვნე ხალხი, აი გერმანია კი ისე დააკომპლექსეს, რომ ძალიან გაუჭირდებათ აღდგომა. სტალინისა და ჰიტლერის ერთ პოლუსზე მოქცევა სიბეცის ნიშანია. ყურადღება უნდა ექცეოდეს პრიორიტეტებს თუ რისთვის და რის წინააღმდეგ იბრძოდნენ ისინი. აი "გიტლერის" დამარცხებით რა სამში გრძელიც დაიჭირა ევროპამ კი ვხედავთ. :დდდ

10:44 | 21.08.2017
arsena8 (192)

ზოგიერთი გორელის შემხედვარე ისეთი შთაბეჭდილება ჩდება რომ ღრუსებმა არასაკმარისად ტკნეს, დააკლდათ, აი! თუმცა ,სხვა კუთხის ქართველებსაც საკმაოდ ააქვთ ასეთი დანაკლის განცდა.

23:06 | 20.08.2017
BEERTRANCE (94367)

რამდენი გამო ებულები გვყავს ღრუზლანდიაში ჯერ კიდევ

14:14 | 20.08.2017
კორბენიკ დალასიანი (8177)

გეთანხმები ბატონო ავტორო, მაგრამ ზოგიერთი საკითხის უტრირებას ახდენ. ჰიტლერის და დუჩეს სახელობის გუნდები ვერ შეიქმნება, იმიტომ რომ რაც ფაშიზმთან ასოცირდება იმ სახელების და სიმბოლიკების გამოყენება კანონით ისჯება. ჩვენთან კი ასე არაა სტალინთან დაკავშირებით და მეორე მსოფლიო ომის შემდეგ სვასტიკიან დროშაზე რომ არ უწევს კაცობრიობას კოცნა და მარჯვენამკლავგაწვდილი არ შაგაობს წინ და უკან, ამაში სწორედ სოსელოს მიუძღვის დიდი წვლილი. ყველაფერ ცუდთან ერთად, რაც მაგ ბოროტმა ულვაშამ ჩაიდინა, ზოგი კარგიც გაგეხსენებინა. უფრო ლოგიკური სტატია იქნებოდა.
ამას ნახევრად ხუმრობით ვიტყვი: ჩემი აზრით სამოთხე და ჯოჯოხეთი არ არსებობს. მაგრამ თუ ვცდები, ვფიქრობ რომ სტალინი მაინც უფრო სამოთხეშია, ვიდრე ჯოჯოხეთში. ღმერთი ადამიანებზე კარგად არჩევს მტყუან-მართალს DDDDDDDDD
ისე კი, ქართველები ისეთი ტოლერანტული შერეკილები ვართ, არ გამიკვირდება ქალთა ჩემპიონატის ფინალში გორის "სოსელო" და მეტეხის "ვოვოჩკა" შეხვდნენ ერთმანეთს... რა თქმა უნდა გრაკლის სტადიონზე DDDDDDDDD

14:07 | 20.08.2017
sabonis (6935)

ყველაფერში გეთანხმები ადმინ, თუმცა ლაციო დღესაც მუსოლინისთან ასოცირდება.D

სარეკლამო ადგილი - 9
250 x 250
სარეკლამო ადგილი - 22
250 x 250
0.214474